Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 07:35:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449724 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2011.06.25 szombat, 22:16:03 »

TáDé-val beszéltem, ő azt mondta, lehet nálam is ez a gond. Mármint a füstölésre.
akkor már nehezen is indulna melegen, viszont egy háznyomást érdemes lenne mérni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hansaplast
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 18:08:28 »

Sziasztok
'97-es td mondeo indítás után erősen füstöl, kicsit ingadozik az alapjárat. Utána helyreáll és nem is füstöl. Mi lehet az oka?
A segítséget előre is közsönöm.
Szép napot.
Naplózva

06-70-2929403
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 18:24:57 »

Sziasztok
'97-es td mondeo indítás után erősen füstöl, kicsit ingadozik az alapjárat. Utána helyreáll és nem is füstöl. Mi lehet az oka?
A segítséget előre is közsönöm.
Szép napot.
ment privi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2011.07.13 szerda, 20:11:46 »

Sziasztok
'97-es td mondeo indítás után erősen füstöl, kicsit ingadozik az alapjárat. Utána helyreáll és nem is füstöl. Mi lehet az oka?
A segítséget előre is közsönöm.
Szép napot.
lehet símán csak nem jó az előtöltésed. tekerni kell rá, aztán megnézni mit csinál. milyen a hangja?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zotyka
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 23:08:24 »

Sziasztok! 

Volna egy kis gondom a Mondeonkkal. Hidegen pöccre indul,szépen jár a motor nem ingadozik az alapjárat sem,szóval minden happy. Aztán bemelegszik a dög,néha elfelejti hogy járnia kellene,leáll,aztán nem akar beindulni csak hosszas indítózás után,de akkor meg ki akar ugrani a helyéről a motor.Nagy gázadásra meg gyorsításkor szerintem nagyon csúnya fekete füstöt ereget.A fogyasztásom 6.5 alatt van,pedig nem megyek vele hosszabb távon(van hogy napokig csak reggel meg este is 5 km). Olvastam itt az előzúő hsz-eket,és azt irtátok hogy a nagynyomású szivattyú lapátok kopása csinál ilyeneket.Ezeket kicserélem nem gond de ha más hibája lesz felgyújtom az egészet az biztos! Csak azért írtam le mindezt,hátha valaki mond még más hibalehetőséget is.Ja az adagoló LUCAS tip.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 16:16:28 »

http://www.youtube.com/watch?v=AV2E_VuYclI&feature=related
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:29:54 »


hm. dejólenne ennyi km el  Wink
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 13:03:43 »

További kérdésem lenne,hogy a sebességmérő és a fordulatszámmérő órám is hol mutatja az aktuális értékeket,hol meg visszaesik nullára,de inkább nem mutat semmit!Ritkábban jó,mint rosssz.Valakinek tippje?Meglehet valahogy csinálni?
Előre is köszi!

Óracsoport cserével és a motortérben levő kötegcsati megtisztításával úgy néz ki jó lesz!
Köszi mégegyszer! worship

Tudom inkább elektronyos topic, nameg egy éves hozzászólás, de így nem kell bevezetőt írni Cheesy
A kérdésem, hogy a motortérben melyik csatlakozóról lehet szó?  Nekem sem mér az órám.
Köszi wave worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:22:00 »

kérdésem lenne:cimbi mk2 mondija hidegenn  pöcc röff melegen viszont jól fel kell húzni,hideg inditó része behúz gyujtásra .melegen csak picit.enyhe gázadással indul rendesenn melegen     Huh?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:34:43 »

kérdésem lenne:cimbi mk2 mondija hidegenn  pöcc röff melegen viszont jól fel kell húzni,hideg inditó része behúz gyujtásra .melegen csak picit.enyhe gázadással indul rendesenn melegen     Huh?
kopott. első körben szivattyú csere, ha nem oldja meg akkor kuka. ha elemet kell cserélni, az még bontott alkatrésszel is méregdrága. elem+tömítések+munka+szivattyú+beállítás kb40 rugó.
ha szivattyúcsere megoldja, akkor olcsóbb, persze, ha immo-s, és még nem volt lebontva róla a páncél, akkor az is adagoló levétellel jár. 50 körül meg már tudok adni komplett bosch-t új csapágyazással, új tömítésekkel, beállítva. szinte sosem romlik el, ha mégis, akkor olcsón javítható, és ahhoz már minden ... ért. legalábbis azt mondják. lucassal legtöbben elhajtanak. nagyon jó adagoló, csak tudni kell, hogy működik. viszont alkatrész drága hozzá. komplett szivattyú gyári kb 10 rugó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:42:01 »

kopott. első körben szivattyú csere, ha nem oldja meg akkor kuka. ha elemet kell cserélni, az még bontott alkatrésszel is méregdrága. elem+tömítések+munka+szivattyú+beállítás kb40 rugó.
ha szivattyúcsere megoldja, akkor olcsóbb, persze, ha immo-s, és még nem volt lebontva róla a páncél, akkor az is adagoló levétellel jár. 50 körül meg már tudok adni komplett bosch-t új csapágyazással, új tömítésekkel, beállítva. szinte sosem romlik el, ha mégis, akkor olcsón javítható, és ahhoz már minden ... ért. legalábbis azt mondják. lucassal legtöbben elhajtanak. nagyon jó adagoló, csak tudni kell, hogy működik. viszont alkatrész drága hozzá. komplett szivattyú gyári kb 10 rugó
hol keresse a szivattyút az autón vagy sufniba nem is jó cserélni?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:44:59 »

hol keresse a szivattyút az autón vagy sufniba nem is jó cserélni?
az adagoló belsejében. általában takarja az immo páncélja, és csak ha leszeded akkor férsz hozzá.
most csinálok egy mk2 adagolót, még kint az autóból is szívás leszedni a páncélt, ha épségbe kell visszarakni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:54:47 »

az adagoló belsejében. általában takarja az immo páncélja, és csak ha leszeded akkor férsz hozzá.
most csinálok egy mk2 adagolót, még kint az autóból is szívás leszedni a páncélt, ha épségbe kell vis***akni.
akkor ez nem ovis meló. ez elég gáz neki
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:12:09 »

haver off-ban ha be inditja hallani,hogy halkann elkezd "fütyülni "a turbó az mitöl van? mondiba még nem hallottam vagy abba nem is kellene soha?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:22:31 »

haver off-ban ha be inditja hallani,hogy halkann elkezd "fütyülni "a turbó az mitöl van? mondiba még nem hallottam vagy abba nem is kellene soha?

Lehet, hogy lóg már a tengelye és a lapátsort eszi a ház.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:36:30 »

Lehet, hogy lóg már a tengelye és a lapátsort eszi a ház.
nem fémes hang,
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:38:45 »

Lehet, hogy lóg már a tengelye és a lapátsort eszi a ház.
olyan mintha  a töblet levegöt engedné a wastegat szelepen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:18:21 »

Hello mindenkinek!

Egy kis érdekesség: Mondeo mk2 1.8 TD általam átépített Bosch adagolóval elég forgósra csinálva:
http://www.youtube.com/watch?v=09rBRxCvrno
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2011.08.10 szerda, 12:32:04 »

Hello mindenkinek!

Egy kis érdekesség: Mondeo mk2 1.8 TD általam átépített Bosch adagolóval elég forgósra csinálva:
http://www.youtube.com/watch?v=09rBRxCvrno
ha kibir annyi km-t mint normál üzem alatt akkor mindenkinek kell szerintem.szépen veszi a fordulatot az biztos.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2011.08.10 szerda, 19:17:35 »

ha kibir annyi km-t mint normál üzem alatt akkor mindenkinek kell szerintem.szépen veszi a fordulatot az biztos.

Direkt ilyenre lett építve.Azt hogy mennyit bír az sok mástól is függ.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2011.08.10 szerda, 22:40:11 »

Hello mindenkinek!

Egy kis érdekesség: Mondeo mk2 1.8 TD általam átépített Bosch adagolóval elég forgósra csinálva:
http://www.youtube.com/watch?v=09rBRxCvrno
Gratulálok!
Biztos jót tesz a motornak. Megint bebizonyítottad, hogy tudod mit csinálsz.  falbav
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2011.08.10 szerda, 22:44:26 »

Gratulálok!
Biztos jót tesz a motornak. Megint bebizonyítottad, hogy tudod mit csinálsz.  falbav
majd összeolvad Wink hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 08:30:41 »

Gratulálok!
Biztos jót tesz a motornak. Megint bebizonyítottad, hogy tudod mit csinálsz.  falbav

Direkt ilyenre lett építve hogy feszegessük azt a határt amit a motor kibír.Már egy ideje az autón ez az adagoló és 6000ig állandóan forog és bírja a kiképzést.Először csinálj 1 olyan adagolót ami terhelésen is kiforog eddig.Nem mindenki olyan vattafaszú hogy csak 5000ig forgatja mert az biztos kibírja.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 08:31:16 »

majd összeolvad Wink hehe

Semmi nem fog összeolvadni semmivel.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 18:53:40 »

Nem mindenki olyan vatta***ú hogy csak 5000ig forgatja mert az biztos kibírja.
persze, mert aki tudja mit csinál, az meg tudja oldani, hogy alacsony fordulaton is menjen.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:05:51 »

persze, mert aki tudja mit csinál, az meg tudja oldani, hogy alacsony fordulaton is menjen.
ez nekem ugy tünik olyan mint annak ideén az F1-es motorok magas fordulat=1 verseny hétvége,motor kuka
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:17:28 »

ez nekem ugy tünik olyan mint annak ideén az F1-es motorok magas fordulat=1 verseny hétvége,motor kuka
ugy a vagány. sztem forogjon 10ezret. az jó a dízelnek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:19:42 »

ugy a vagány. sztem forogjon 10ezret. az jó a dízelnek
arra van kitalálva a csapágyazása is nyes taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:35:45 »

arra van kitalálva a csapágyazása is nyes taps
így lesz dupla csapágyazás. a főtengely forog a csapágyban, a csapágy meg a blokkban. tiszta haszon.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 19:39:20 »

így lesz dupla csapágyazás. a főtengely forog a csapágyban, a csapágy meg a blokkban. tiszta haszon.
hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:03:12 »

Látom nem értitek.Ez egy kísérleti céllal készült adagoló amit az egyik nagyon jó barátomnak csináltam hogy meddig forog el terhelésen egy 1.8as motor.Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!1800tól belevág az ülésbe és 5500ig megy, beállításfüggő.Nagyon jól meglehet csinálni egy mondeot is.Ezzel a videóval arra akartam célozni.Mindenki tudja hogy a dízel nem szeret forogni, de lehet hogy mégis csak még senki nem volt ilyen merész, hogy a mondeot így gyilkolja Wink.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:05:09 »

Látom nem értitek.Ez egy kísérleti céllal készült adagoló amit az egyik nagyon jó barátomnak csináltam hogy meddig forog el terhelésen egy 1.8as motor.Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!1800tól belevág az ülésbe és 5500ig megy, beállításfüggő.Nagyon jól meglehet csinálni egy mondeot is.Ezzel a videóval arra akartam célozni.Mindenki tudja hogy a dízel nem szeret forogni, de lehet hogy mégis csak még senki nem volt ilyen merész, hogy a mondeot így gyilkolja Wink.
menet teljesítményről jöhetne majd egy videó Wink

gt17-es házba milyen belső részt lehet belerakni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:12:05 »

Látom nem értitek.Ez egy kísérleti céllal készült adagoló amit az egyik nagyon jó barátomnak csináltam hogy meddig forog el terhelésen egy 1.8as motor.Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!1800tól belevág az ülésbe és 5500ig megy, beállításfüggő.Nagyon jól meglehet csinálni egy mondeot is.Ezzel a videóval arra akartam célozni.Mindenki tudja hogy a dízel nem szeret forogni, de lehet hogy mégis csak még senki nem volt ilyen merész, hogy a mondeot így gyilkolja Wink.
ott van a szerenn a cucc az tény.deritsd ki mennyire tartós az egész bokk,és ha jó, lesz rá kereslet persze kimek mi éri meg áronn
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:29:57 »

Az a meglepő a dologban hogy egy hibrid Gt2056 van fennt neki nyomásos labdával 1,4es nyomással és 3.ban is leakasztja az órát, és füstmentes a szekér!
és 2 litert eszik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 20:32:02 »

menet teljesítményről jöhetne majd egy videó Wink

gt17-es házba milyen belső részt lehet belerakni??
esztergályostól függ. a vnt 15-be belefér a gt20 is
1.4 barra felesleges ilyen nagy turbó, mert nehezen hajtja meg a motor. a gt17 is elmegy feljebb is bőven, és még meg is indul időben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:16:03 »

és 2 litert eszik

7 litert fogyaszt németország-tököl útvonalon.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:19:07 »

menet teljesítményről jöhetne majd egy videó Wink

gt17-es házba milyen belső részt lehet belerakni??

Sokfélét.Lehet a 1852 tengelyét, 20as lapáttal, de sokféle lehetőség van.Egy ilyen hibrid turbo nem olcsó dolog.Ha utcai harcost akarsz akkor Gtb 1756VK-t veszel.Lentről megindul és fönnt sem fogy el.110e-ért hozzá lehet jutni.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:21:31 »

esztergályostól függ. a vnt 15-be belefér a gt20 is
1.4 barra felesleges ilyen nagy turbó, mert nehezen hajtja meg a motor. a gt17 is elmegy feljebb is bőven, és még meg is indul időben

Az EMAP miatt van fönnt ilyen csiga.Csak kérdéses hogy a VNT15 1,4 barral elmegy párszáz km-ert és lehullik, a 20as-nak meg ez a nyomás lepkefing.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:28:54 »

Az EMAP miatt van fönnt ilyen csiga.Csak kérdéses hogy a VNT15 1,4 barral elmegy párszáz km-ert és lehullik, a 20as-nak meg ez a nyomás lepkefing.
nem értetted a lényeget. a vnt15 házában van benne egy komplett gt20, mert az már nem férne el. ki van esztergálva, hogy beleférjen. egyébként a va-s gt17 bőven elég ebbe a motorba. meg is indul, el sem fogy, és bírja a nyomást is, csak ne román legyen, mert azok szeretnek törni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:46:54 »

esztergályostól függ. a vnt 15-be belefér a gt20 is
1.4 barra felesleges ilyen nagy turbó, mert nehezen hajtja meg a motor. a gt17 is elmegy feljebb is bőven, és még meg is indul időben
most 1,6-1,7-en van nyomáslabdával, de mindenki azt mondja, hogy ezt a nyomást nem bírja a gt17-es. már 10ekm-e ekkora nyomáson megy és előtte ment 180ekm-t normál nyomáson.

jah GT1749V van rajta
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.11 csütörtök, 22:48:54 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:50:57 »

Sokfélét.Lehet a 1852 tengelyét, 20as lapáttal, de sokféle lehetőség van.Egy ilyen hibrid turbo nem olcsó dolog.Ha utcai harcost akarsz akkor Gtb 1756VK-t veszel.Lentről megindul és fönnt sem fogy el.110e-ért hozzá lehet jutni.
ha már veszek, akkor nagyobbat, mint a gt17-es, vagy geos gt20/gt22 vagy bv50. bv50 mennyit bír tartósan??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 22:52:43 »

Az EMAP miatt van fönnt ilyen csiga.Csak kérdéses hogy a VNT15 1,4 barral elmegy párszáz km-ert és lehullik, a 20as-nak meg ez a nyomás lepkefing.
hát, 2 napja láttam egy fixgeos GT2049S tengelytöröttet és csak 1,3-as nyomást csinált
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2011.08.12 péntek, 07:12:44 »

most 1,6-1,7-en van nyomáslabdával, de mindenki azt mondja, hogy ezt a nyomást nem bírja a gt17-es. már 10ekm-e ekkora nyomáson megy és előtte ment 180ekm-t normál nyomáson.

jah GT1749V van rajta
azt ki kell bírnia. a 1749va meg még erősebb is.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:39:16 »

ha már veszek, akkor nagyobbat, mint a gt17-es, vagy geos gt20/gt22 vagy bv50. bv50 mennyit bír tartósan??

Bv50 nem nagy szám, kisebb mint a Gt2260V, 1,7-1,8 bart bír kb., de van amikor már kisebb nyomásnál is lerobban.Ha jót akarsz akkor csak új turbot vegyél!Ilyen használt szarokat felejtsd el.Amúgy mire kell??Mi a célod vele?
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:40:40 »

hát, 2 napja láttam egy fixgeos GT2049S tengelytöröttet és csak 1,3-as nyomást csinált

Amikor 20ast írok akkor a 2052-re vagy 2056-ra gondolok.A 2049 az egy ***, ami csak fordon volt.
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:45:31 »

azt ki kell bírnia. a 1749va meg még erősebb is.

Igen.A VA jelzésűnek nagyobb a belépő köre, tehát többet bír.A 1749V az a VNT15-el egyméretű, ami nem bír sokkal többet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:58:24 »

Bv50 nem nagy szám, kisebb mint a Gt2260V, 1,7-1,8 bart bír kb., de van amikor már kisebb nyomásnál is lerobban.Ha jót akarsz akkor csak új turbot vegyél!Ilyen használt ***okat felejtsd el.Amúgy mire kell??Mi a célod vele?
mondeora olyan 150-160le-höz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2011.08.12 péntek, 09:01:02 »

mondeora olyan 150-160le-höz

Ahhoz még a 1749 is elég.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2011.08.12 péntek, 09:10:30 »

Ahhoz még a 1749 is elég.
csak füstöt sem akarok vigyor3 és hát nem tom, hogy hova kellene rakni a nyomást... Huh?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2011.08.12 péntek, 14:53:38 »

csak füstöt sem akarok vigyor3 és hát nem tom, hogy hova kellene rakni a nyomást... Huh?

Nem ismerem annak a motornak a légfogyasztását.Akkor ezek szerint neked nyomásos vezérlésű van a turbod?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.