Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 15:26:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449951 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2011.12.03 szombat, 07:54:18 »

Ő érti mit jelent
taps  integet2 neki nem is vicces.  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2011.12.03 szombat, 08:00:36 »

Lehet,de a fórumon ajánlották páran.
Már most eső után köpönyeg.Bár korrekt volt velem eddig.
Jövő héten visszaviszem legfeljebb,hogy kezdjen vele valamit.
Gin Joy ö korrekt volt azt mondta jó lesz és addig ütte mig az nem lett.egy percet sem variált,hogy majd ekkor majd akkor. nem a legbikább adagolót rakta össze de nem is az az ár kategória volt de még lehet rajta javitani.  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2011.12.03 szombat, 08:08:24 »

ha a vizhöfok mutatója nem akarja elhagyni a zöld mezöt akkor elpusztulósat játszik a termosztát? mennyibe kerül az új? alapjáraton rossz termoszáttal feltud melegedni normál höfokra vagy ugyanugy nem melegszik állóhelyzetben sem?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2011.12.03 szombat, 08:43:32 »

ha a vizhöfok mutatója nem akarja elhagyni a zöld mezöt akkor elpusztulósat játszik a termosztát? mennyibe kerül az új? alapjáraton rossz termoszáttal feltud melegedni normál höfokra vagy ugyanugy nem melegszik állóhelyzetben sem?
Ha nem éri el az üzemi hőfokot a motor,akkor valószínüleg nyitva maradt a termosztát,azaz nyitott állásban beragadt.Ha kellően hideg van,akkor álló helyzetben sem fog felmelegedni,mert folyamatosan hőcserél a hűtő.Ha ilyen gondod van,akkor érdemes termosztátot cserélni,kb.4 k egy elfogadható minőségű,annyit megér,hogy ne koptasd gyorsabban a motort a kelleténél (ha nem üzemi hőfokon dolgozik,akkor ez történik) és még fűtésed is lesz.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2011.12.03 szombat, 08:57:11 »

Ha nem éri el az üzemi hőfokot a motor,akkor valószínüleg nyitva maradt a termosztát,azaz nyitott állásban beragadt.Ha kellően hideg van,akkor álló helyzetben sem fog felmelegedni,mert folyamatosan hőcserél a hűtő.Ha ilyen gondod van,akkor érdemes termosztátot cserélni,kb.4 k egy elfogadható minőségű,annyit megér,hogy ne koptasd gyorsabban a motort a kelleténél (ha nem üzemi hőfokon dolgozik,akkor ez történik) és még fűtésed is lesz.
cromax oldalán kerestem de nem találtam kéne venni.csomagban benne van tömités is?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2011.12.03 szombat, 10:30:59 »

cromax oldalán kerestem de nem találtam kéne venni.csomagban benne van tömités is?
normálishoz adnak tömítést is. bármelyik boltban kapsz termosztátot, nem kell feltétlen cromax, de ha náluk veszed, akkor ne hagyd magad, mert rendszeresen benzinesét akarják adni. Mond nyugodtan nekik, hogy kimondottan 88 fokost adjanak, ugyanis ez való a dízelbe, 92 -nél pont a ventillátor kapcsolásának a határán vagy, és kinyírod előbb utóbb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2011.12.03 szombat, 10:38:21 »

cromax oldalán kerestem de nem találtam kéne venni.csomagban benne van tömités is?
Itt még némi kedvezmény lejön,ha kiváltod a klubkártyájukat.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2011.12.03 szombat, 10:58:20 »

Itt még némi kedvezmény lejön,ha kiváltod a klubkártyájukat.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Ennél több van a Bárdinál, meg sztem elérhetőbbek is több helyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:32:01 »

kössz a reagálásokat  integet2 vettem ki is cseréltem 88 fokost vettem  eljen    ( 2950 forint )
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.03 szombat, 11:38:04 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:41:03 »


kössz a reagálásokat  integet2 vettem ki is cseréltem 88 fokost vettem  eljen    ( 2950 forint )
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:09:23 »

Sziasztok!
A szervó olajhűtőnél folyik az olaj valahol, mert tiszta mocsok minden. Hol szokott ez a része meghibásodni? Merre keresgéljek??
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:36:25 »

Sziasztok!
A szervó olajhűtőnél folyik az olaj valahol, mert tiszta mocsok minden. Hol szokott ez a része meghibásodni? Merre keresgéljek??
Csőhajlatok, csatlakozások. Esetleg, maga a hűtő kapott kavicsot.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:44:03 »

Csőhajlatok, csatlakozások. Esetleg, maga a hűtő kapott kavicsot.
...és ha maga a hűtő? Akkor az csere, vagy javítható ? Bocs de nem vagyok nagy Ótó mágus Smiley)
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:46:17 »

...és ha maga a hűtő? Akkor az csere, vagy javítható ? Bocs de nem vagyok nagy Ótó mágus Smiley)
Az sajna csere. Alumínium, hegeszteni lehet, csak nagyon kevés helyen tudnak jól alut hegeszteni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 19:51:24 »

Szétszedtem! "O" gyűrű van benne, kettő is, egyik kisebb, másik nagyobb! És ez az olajhűtő, mert idejön a vízcső is. Az olajhűtő alatt is van egy jó nagy O gyűrű!
            Üdv.: Papi
...én is küzdöm ezzel a problémával. Sikerült megjavítanod?
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2011.12.06 kedd, 17:22:27 »

...én is küzdöm ezzel a problémával. Sikerült megjavítanod?

 Szia!
 Sikerült megszüntetni az olajfolyást!
 Ami szükséges hozzá:
  -a rögzítő csavar alatt van egy fém tányér, ez alatt van egy O gyűrű, külső átmérő 55 mm, vastagság 2,5 mm (Ford finis 7041015) 1710.- Ft.
  -az O gyűrű után van egy fém alátét és újra egy O gyűrű, külső átmérő 22 mm, vastagság 3,3 mm. (Ford finis7041014) ára 1620.- Ft.
   -az olajhűtő és az olajszűrő tartó nyúlvány között is van egy tömítő gyűrű (ez tényleg gyűrű alakú), külső átmérő 74, belső átmérő 68 mm,vastagsága 3 magassága 3,5 mm. (Ford finis 7041013) Ára 1820.-Ft.
   Kicsit soknak tartottam a gyűrűknek az árát, de azt mondták azért ilyen drága, mert olajálló gumiból van! Ennyiért már adnak egy komplett olajszűrőt is, és szerintem annak a tömítőgyűrűje is olajálló kell hogy legyen!!!
  Hát ez van, a márkanevet meg kell fizetni!
   Üdv.: Papi
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2011.12.07 szerda, 14:04:39 »

Szia!
 Sikerült megszüntetni az olajfolyást!
 Ami szükséges hozzá:
  -a rögzítő csavar alatt van egy fém tányér, ez alatt van egy O gyűrű, külső átmérő 55 mm, vastagság 2,5 mm (Ford finis 7041015) 1710.- Ft.
  -az O gyűrű után van egy fém alátét és újra egy O gyűrű, külső átmérő 22 mm, vastagság 3,3 mm. (Ford finis7041014) ára 1620.- Ft.
   -az olajhűtő és az olajszűrő tartó nyúlvány között is van egy tömítő gyűrű (ez tényleg gyűrű alakú), külső átmérő 74, belső átmérő 68 mm,vastagsága 3 magassága 3,5 mm. (Ford finis 7041013) Ára 1820.-Ft.
   Kicsit soknak tartottam a gyűrűknek az árát, de azt mondták azért ilyen drága, mert olajálló gumiból van! Ennyiért már adnak egy komplett olajszűrőt is, és szerintem annak a tömítőgyűrűje is olajálló kell hogy legyen!!!
  Hát ez van, a márkanevet meg kell fizetni!
   Üdv.: Papi
......még egy kérdés! Nagy munka /mármint sok mindent meg kell bontani/, aknából elvégezhető házilag is? Vagy bízzam inkább szakemberre?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:25:57 »

......még egy kérdés! Nagy munka /mármint sok mindent meg kell bontani/, aknából elvégezhető házilag is? Vagy bízzam inkább szakemberre?
otthon meg lehet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 11:56:32 »

Hali!
A főtengelyszimeringet sikeresen kicserélték. Most már csak az olajhűtőnél ömlik az olaj. Az a heti móka lesz.
Viszont hidegen indítva a motort nagyon zajos kopogós hangja lett, itt mi lehet a probléma, szíjfeszítő?
Valamint indítás után hosszanti irányban van rázása az autónak! Ami javítás előtt nem volt. A szerelő szerint a hátsó váltótartóbak adta meg magát kb. 1cm lógása van. A hosszanti kaszni mozgásnak lehet ez az oka? Mit kóstál egy ilyen alkatrész?   
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 12:14:40 »

Hali!
A főtengelyszimeringet sikeresen kicserélték. Most már csak az olajhűtőnél ömlik az olaj. Az a heti móka lesz.
Viszont hidegen indítva a motort nagyon zajos kopogós hangja lett, itt mi lehet a probléma, szíjfeszítő?
Valamint indítás után hosszanti irányban van rázása az autónak! Ami javítás előtt nem volt. A szerelő szerint a hátsó váltótartóbak adta meg magát kb. 1cm lógása van. A hosszanti kaszni mozgásnak lehet ez az oka? Mit kóstál egy ilyen alkatrész?   

A rázás oka lehet a gumibak ha el van szakadva benne a gumi.
4000-ért tudok adni másikat.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 20:13:46 »

A rázás oka lehet a gumibak ha el van szakadva benne a gumi.
4000-ért tudok adni másikat.

.... Első rugó van már?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 21:31:18 »

Hali!
A főtengelyszimeringet sikeresen kicserélték. Most már csak az olajhűtőnél ömlik az olaj. Az a heti móka lesz.
Viszont hidegen indítva a motort nagyon zajos kopogós hangja lett, itt mi lehet a probléma, szíjfeszítő?

nem jól állították be a vezérlést
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2011.12.13 kedd, 09:54:35 »


.... Első rugó van már?


Van  van.
A hét vége felé fel is tudom adni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2011.12.13 kedd, 13:14:12 »

nem jól állították be a vezérlést
....Huh?? úgy is lehet? mert maga a masina megy szépen!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2011.12.13 kedd, 19:15:48 »

....Huh?? úgy is lehet? mert maga a masina megy szépen!
sok hozzá nem értő autószerelő megcsinálja ezt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2011.12.16 péntek, 17:41:22 »

hütö hideg,a höfok mutató épp,hogy mutat valamit.termosztát egy hete lett cserélve.fütés kiégeti a szemem.högomba kuka?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2011.12.16 péntek, 19:35:51 »

hütö hideg,a höfok mutató épp,hogy mutat valamit.termosztát egy hete lett cserélve.fütés kiégeti a szemem.högomba kuka?
Vagy kuka a termosztát amit beraktál.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2011.12.17 szombat, 05:22:08 »

Vagy kuka a termosztát amit beraktál.
miért?ebböl csak minden ötödik jó?új termo.német gyártmány.a termo.a viz irányát határozza meg mehanikus uton a fütés eszméletlen jó,ha a hütö hideg akkor nem lehet nyitva vagyis rossz.ebböl gondolom,hogy a hö érzékelö ami ugye elektromos a mutató felé az fars értéket jelez a müszerfalon.a kérdés,hogy ez az elmélet lehetséges-e vagy tudtok tuti hiba pontról.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.17 szombat, 05:57:01 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2011.12.17 szombat, 16:13:57 »

melyik mit csinál?az elsö van a termosztátház(szemböl)a jobb oldalába és az alatta lévö van az elejébe tekerve.ha az elejéröl lehuzom a vezetéket nem mutat a müszerfalon az óra.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5830&cMegnNr=2222
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vagy ez vizhöfok jeladó
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5830&cMegnNr=8098
és ez  vizhömérséklet érzékelö
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5830&cMegnNr=6138
ugyan az ami fent van?
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.17 szombat, 16:22:33 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2011.12.17 szombat, 18:11:06 »

melyik mit csinál?az elsö van a termosztátház(szemböl)a jobb oldalába és az alatta lévö van az elejébe tekerve.ha az elejéröl lehuzom a vezetéket nem mutat a müszerfalon az óra.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5830&cMegnNr=2222
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vagy ez vizhöfok jeladó
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5830&cMegnNr=8098
és ez  vizhömérséklet érzékelö
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P5830&cMegnNr=6138
ugyan az ami fent van?
ez mind ugyanaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2011.12.17 szombat, 19:27:38 »

miért?ebböl csak minden ötödik jó?új termo.német gyártmány.a termo.a viz irányát határozza meg mehanikus uton a fütés eszméletlen jó,ha a hütö hideg akkor nem lehet nyitva vagyis rossz.ebböl gondolom,hogy a hö érzékelö ami ugye elektromos a mutató felé az fars értéket jelez a müszerfalon.a kérdés,hogy ez az elmélet lehetséges-e vagy tudtok tuti hiba pontról.
Ha viszont nem nyit ki, akkor a fűtés szuper, a hűtő hideg.  fejvakaras
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 01:32:49 »

Ha viszont nem nyit ki, akkor a fűtés szuper, a hűtő hideg.  fejvakaras

Tha ja.....
Túl szuper....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 10:09:33 »

ez mind ugyanaz
akkor most lehet rossz a jeladó?és nem azt mutatja az óra ami a valós?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 10:12:13 »

Ha viszont nem nyit ki, akkor a fűtés szuper, a hűtő hideg.  fejvakaras
10 km után hideg az egész hütö test.fütés meg azért lehet mert az a kis körön van
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 12:31:42 »

Hali.....
Miskolc környékén lenne valakinek 2db eladó ízíztógyertya?? S.O.S !!!!
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 21:16:33 »

Boldog karácsony mindenkinek.

Örömhír, az adagolón levő második bowden egyszer csak megmozdult és rendben működik. Bár a kocsi menetében nem vettem észre változást, de jó érzés, hogy megint megjavult valami a gépen magától.

Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 21:56:55 »

Békés Karácsonyt Mindenkinek!
Kissé nehezen indul a verda. Pedig még nagy hidegek sincsenek. Az aksi új, 1db. hibás izzító gyertya cserélve. Indításnál padlóig kell a gázt nyomni úgy már valamit javul a helyzet. Min kellene állítani, hogy indításnál kicsit több kakaót kapjon? 
Naplózva
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 14:09:38 »

Udv.
Erdeklodnek hogy a valtoba mennyi olaj kell ha cserelem? Es milyen tipusut tegyek bele?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 14:58:34 »

Udv.
Erdeklodnek hogy a valtoba mennyi olaj kell ha cserelem? Es milyen tipusut tegyek bele?
3 liter 75W90 kell bele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 15:35:28 »

3 liter 75W90 kell bele

Köszönöm. Nem csináltam az előtöltésen semmit sem mert egész jó így.Most jönnek majd haza vele és esedékes az olajcsere.Kint -23 fokban is rögtön indult. Tökéletes a gép.Köszönöm a javitást.
Naplózva
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 18:05:29 »


Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni! Szerettem volna levenni a 97-es évjáratú ,1,8 TD mondeomról az olajteknőt, hogy kicseréljem a tömítést. Na ez nem ment olyan simán, mint ahogy gondoltam rinya Lehetséges, hogy a kuplungházból is meg volna fogatva? Ha ez így van. akkor egy olajteknő tömítés cseréjéért le kell venni a váltót? falbav

Előre is köszi!

Üdv!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 18:51:48 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni! Szerettem volna levenni a 97-es évjáratú ,1,8 TD mondeomról az olajteknőt, hogy kicseréljem a tömítést. Na ez nem ment olyan simán, mint ahogy gondoltam rinya Lehetséges, hogy a kuplungházból is meg volna fogatva? Ha ez így van. akkor egy olajteknő tömítés cseréjéért le kell venni a váltót? falbav

Előre is köszi!

Üdv!
jól látod a helyzetet. a hátsó főtengely szimering háza 3 csavarral a motorra, 3 -al az olajteknőre van fogatva. váltó le, kuplung le, lendkerék le, szimering ház le, aztán lehet tömítést cserélni, nameg a szimeringházat is valószínű, ami kb 20 rugó. ja, és teljesen ugy kell visszatenni a teknőt, hogy síkban legyen a motorral, mert különben nem tömít a szimering ház sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 19:51:47 »

jól látod a helyzetet. a hátsó főtengely szimering háza 3 csavarral a motorra, 3 -al az olajteknőre van fogatva. váltó le, kuplung le, lendkerék le, szimering ház le, aztán lehet tömítést cserélni, nameg a szimeringházat is valószínű, ami kb 20 rugó. ja, és teljesen ugy kell visszatenni a teknőt, hogy síkban legyen a motorral, mert különben nem tömít a szimering ház sem

Köszi az infot! A helyzet az, hogy csak elől szivárog az olaj. Az is az én hülyeségem miatt, mert ott próbáltam szétfeszíteni a blokktól a teknőt. Így sikeresen szétcsesztem a tömítést falbav Remélem a szimeringház nem sérült,és megúszom egy olajteknő tömítéssel és egy napos szívással!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 20:48:17 »

Köszi az infot! A helyzet az, hogy csak elől szivárog az olaj. Az is az én hülyeségem miatt, mert ott próbáltam szétfeszíteni a blokktól a teknőt. Így sikeresen szétcsesztem a tömítést falbav Remélem a szimeringház nem sérült,és megúszom egy olajteknő tömítéssel és egy napos szívással!
a ház nem szokott tönkremenni, csak a tömítést mégegyszer felrakni nem lehet álltalában
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:57:54 »

a ház nem szokott tönkremenni, csak a tömítést mégegyszer felrakni nem lehet álltalában

Volna még pár kérdésem:
 1.Az előtőltést állító motór, ami valójában csak az alapjárati karnak húz oda, bontottan mennyibe kerül? A hibája okozhatja hideg motornál a nehezebb (kb. 3-4 másodperces tekerés) indulást? Az adagolómat le kellett vegyem, mert belekocsonyásodott a jó kis MOL-os üa. A vezérműszíj, vízszivattyú és a görgők ki lettek cserélve, elképzelhető, hogy nem jó helyre került vissza az adagoló? Rögzítő stifttel raktam össze, az adagoló tárcsáját pedig a spannoló meghúzása után húztam meg. Elvileg így stimmelni kellene, de nem indul olyan könnyen, mint előtte. Nem levegős a gázolaj rendszerem, ott is kicseréltem mindent.

 2.A főtengely hosszbordás tárcsáján van egy jel (nem tudom, hogy gyári e) ezt a jelet mihez kell nézni? Nem találtam a párját. Ehhez is gyártottam egy rögzítő célszerszámot, de nem voltak meg a pontos adatai, ezért nem mertem csak arra hagyatkozni.

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:07:15 »

Volna még pár kérdésem:
 1.Az előtőltést állító motór, ami valójában csak az alapjárati karnak húz oda, bontottan mennyibe kerül? A hibája okozhatja hideg motornál a nehezebb (kb. 3-4 másodperces tekerés) indulást? Az adagolómat le kellett vegyem, mert belekocsonyásodott a jó kis MOL-os üa. A vezérműszíj, vízszivattyú és a görgők ki lettek cserélve, elképzelhető, hogy nem jó helyre került vissza az adagoló? Rögzítő stifttel raktam össze, az adagoló tárcsáját pedig a spannoló meghúzása után húztam meg. Elvileg így stimmelni kellene, de nem indul olyan könnyen, mint előtte. Nem levegős a gázolaj rendszerem, ott is kicseréltem mindent.

 2.A főtengely hosszbordás tárcsáján van egy jel (nem tudom, hogy gyári e) ezt a jelet mihez kell nézni? Nem találtam a párját. Ehhez is gyártottam egy rögzítő célszerszámot, de nem voltak meg a pontos adatai, ezért nem mertem csak arra hagyatkozni.


1 az a stift 90 % ban nem jó helyen van. állíts előrébb az előtöltésen
2 az a lényeg, hogy 47 mm legyen a hegye, a többi lényegtelen a szerszám adatain. gyárilag nincs jel az ékszíjtárcsán, mivel nincs is fent a helyén vezérlés cserénél, és 90 fokonként elfordítható
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:39:11 »

Volna még pár kérdésem:
 1.Az előtőltést állító motór, ami valójában csak az alapjárati karnak húz oda, bontottan mennyibe kerül? A hibája okozhatja hideg motornál a nehezebb (kb. 3-4 másodperces tekerés) indulást? Az adagolómat le kellett vegyem, mert belekocsonyásodott a jó kis MOL-os üa. A vezérműszíj, vízszivattyú és a görgők ki lettek cserélve, elképzelhető, hogy nem jó helyre került vissza az adagoló? Rögzítő stifttel raktam össze, az adagoló tárcsáját pedig a spannoló meghúzása után húztam meg. Elvileg így stimmelni kellene, de nem indul olyan könnyen, mint előtte. Nem levegős a gázolaj rendszerem, ott is kicseréltem mindent.

 2.A főtengely hosszbordás tárcsáján van egy jel (nem tudom, hogy gyári e) ezt a jelet mihez kell nézni? Nem találtam a párját. Ehhez is gyártottam egy rögzítő célszerszámot, de nem voltak meg a pontos adatai, ezért nem mertem csak arra hagyatkozni.


....ha valamire jutnál ebben az előtöltéses dologban az  jó lenne. Mert én már kérdeztem de nem jött rá válasz. Ugyan az a problémám már az összes izzító gyertya is ki lett  cserélve, de semmi változás. H anyomok neki gázt akkor jól indúl, ha nem akkor nulla foknál is teker vagy 3-4-et és csak utánna.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.02 hétfő, 09:42:30 írta derrik » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:56:41 »

Volna még pár kérdésem:
 1.Az előtőltést állító motór, ami valójában csak az alapjárati karnak húz oda, bontottan mennyibe kerül?



5000Ft-ért tudok adni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 16:48:49 »

Állítottam az előtöltésen és láss csodát , olyan lett mint volt.Pöccre indúl Wink
Naplózva
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:01:36 »

1 az a stift 90 % ban nem jó helyen van. állíts előrébb az előtöltésen
2 az a lényeg, hogy 47 mm legyen a hegye, a többi lényegtelen a szerszám adatain. gyárilag nincs jel az ékszíjtárcsán, mivel nincs is fent a helyén vezérlés cserénél, és 90 fokonként elfordítható

A stift az jó helyen van, csak a kopásokból, új szíjjak, új görgőkből adódóan neki nem volt már elég a stifttelés által biztosított előtöltés.
A rögzítő stifttel kapcsolatban, 47mm legyen 7mm átmérőjű, a többi maradjon 10-es menettel? Én egy 10-es menetes szárnak a végét szúrtam le, de csak 40mm hosszan. Ez akkor kevés volt!

A főtengelyen van egy furat, amibe bele kellene menni a tüskének, vagy csak a sonka ütközik neki? Ha már a vezérlés jelen vann, akkor csak be kell tekerni a stiftet a blokkba ütközésik és kész?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.