Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 22:19:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1450057 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 05:57:23 »

Nem kell ezt a főtengely dolgot túlragozni.  Őszintén! Hány emberrel találkoztatok, akinél azért folyt a szimering mert ellopott az amugy iszonyat kéményre edzett tengely. Egyrészt a hátsóhoz simán hozzá lehet férni megmérni, másrészt mi van, ha bekopott 1-2 századot? A szimeringnek van akkora türése. A szimering helye a házban kb 2-3 mm-t eltolhato egyébként. A nagyobb baj: a házban van egy tomités ami külön nem kapható. Együtt viszont 20 pénz. Ezt általában mindenki meg akarja spórolni. Folyt.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 06:08:55 »

Ha nem szakad el leszedéskor, akkor visszarakhato óvatosan tomito pasztával. Viszont itt nagyon figyelni kell mert 3 alkatrészt kötsz össze. A teknőnek és a blokknak hátul síkban kell lenni, mert különben sosem fog rendesen tomiteni a cucc. Tehát! Ha az alkatrész jo volt, akkor bármelyik hiba miatt folyik az olaj, az szerelési hiba. Ergo a szerelő fasz volt, és a lehető legrosszabb helyen cseszte el, mert motor kiszedessel lehet hozzáférni. 
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:29:05 »

Ha nem szakad el leszedéskor, akkor visszarakhato óvatosan tomito pasztával. Viszont itt nagyon figyelni kell mert 3 alkatrészt kötsz össze. A teknőnek és a blokknak hátul síkban kell lenni, mert különben sosem fog rendesen tomiteni a cucc. Tehát! Ha az alkatrész jo volt, akkor bármelyik hiba miatt folyik az olaj, az szerelési hiba. Ergo a szerelő *** volt, és a lehető legrosszabb helyen cseszte el, mert motor kiszedessel lehet hozzáférni. 
Nem kell ezt a főtengely dolgot túlragozni.  Őszintén! Hány emberrel találkoztatok, akinél azért folyt a szimering mert ellopott az amugy iszonyat kéményre edzett tengely. Egyrészt a hátsóhoz simán hozzá lehet férni megmérni, másrészt mi van, ha bekopott 1-2 századot? A szimeringnek van akkora türése. A szimering helye a házban kb 2-3 mm-t eltolhato egyébként. A nagyobb baj: a házban van egy tomités ami külön nem kapható. Együtt viszont 20 pénz. Ezt általában mindenki meg akarja spórolni. Folyt.
worship taps worship taps
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
picur21
Vendég
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 14:41:18 »

Sziasztok. Lenne egy S.O.S. kérdésem. Reggel rendesen indult a disel, de 50 km után ledadogott és azóta nem akar dolgozni. Beindul majd leáll, aztán megint beindul és leáll. Ugy láttuk nem jön üzemanyag a tank felől. lehet hogy csak elfagyott volna?  Hogy lehet megnézni az üzemanyag pumpát?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 17:06:01 »

Sziasztok. Lenne egy S.O.S. kérdésem. Reggel rendesen indult a disel, de 50 km után ledadogott és azóta nem akar dolgozni. Beindul majd leáll, aztán megint beindul és leáll. Ugy láttuk nem jön üzemanyag a tank felől. lehet hogy csak elfagyott volna?  Hogy lehet megnézni az üzemanyag pumpát?
tuti elfagyott.anno go.szürö és a(ez hülyén hangzik)ü.a.elöfütőt hajszáritóztam bár a szüröt ki is cseréltem
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 19:10:40 »

TD motor Bosch adagoló!
Sajna csak kinn tudom tartani a kocsit és ezt a -15/-16 nem bírja 2 hónapos aksit csontig merített és nem indult...
aksi feltölt, hideg indító, és hősugárzó a kocsi alá....így nagy nehezen beindult Smiley
.....az utolsó 2 módszeren túl ami kissé ciki  is, tudnátok valami jó tanáccsal szolgálni???
-pl. szoktatok-e benzint önteni a naftához/ha igen milyen arányban?Huh?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 19:58:35 »

TD motor Bosch adagoló!
Sajna csak kinn tudom tartani a kocsit és ezt a -15/-16 nem bírja 2 hónapos aksit csontig merített és nem indult...
aksi feltölt, hideg indító, és hősugárzó a kocsi alá....így nagy nehezen beindult Smiley
.....az utolsó 2 módszeren túl ami kissé ciki  is, tudnátok valami jó tanáccsal szolgálni???
-pl. szoktatok-e benzint önteni a naftához/ha igen milyen arányban?Huh?
éjszakára vidd be az aksit vagy indits 2 akkuval
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 21:55:02 »

TD motor Bosch adagoló!
Sajna csak kinn tudom tartani a kocsit és ezt a -15/-16 nem bírja 2 hónapos aksit csontig merített és nem indult...
aksi feltölt, hideg indító, és hősugárzó a kocsi alá....így nagy nehezen beindult Smiley
.....az utolsó 2 módszeren túl ami kissé ciki  is, tudnátok valami jó tanáccsal szolgálni???
-pl. szoktatok-e benzint önteni a naftához/ha igen milyen arányban?Huh?

Milyen aksid van, hogy 2 hónaposan csontig merül ilyen időben?
Nekem is TD és Bosch és szintén kint áll. Most nálunk -22 folt és reggel normálisan indult.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2012.02.07 kedd, 18:13:35 »

sziasztok,
az alábbi olajosodás miatt kell aggódnom vagy ez még "normális"? emlékeim szerint ősszel még csont száraz volt az olajcserekor.



Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2012.02.07 kedd, 18:19:36 »

Milyen aksid van, hogy 2 hónaposan csontig merül ilyen időben?
Nekem is TD és Bosch és szintén kint áll. Most nálunk -22 folt és reggel normálisan indult.
szerintem egy TD ha -22 fokba indul az nem normális, de jó. szintén Bosch és indul igaz nem az elsö fötengely fordulatra de a harmadiknál pöfög
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
laklcs
Vendég
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2012.02.08 szerda, 09:00:30 »

Sziasztok, tanácsot kérnék, mihez fogjak!?
'97-es Lucas adagolós td. 8-10 óra állás után 8-10. tekerés után nagy nehezen beindul, a fordulatot gázpedállal tartani muszáj kb. 10-15 másodpercig, utána hiba nélkül működik. Ha csak 3 percet jár /tehát nem melegszik át/ és mínusz 20 van 3-4 óra múlva akkor is elindul, de az egész éjszakás állás után 0 fok környékén sem.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2012.02.08 szerda, 13:18:11 »

Sziasztok, tanácsot kérnék, mihez fogjak!?
'97-es Lucas adagolós td. 8-10 óra állás után 8-10. tekerés után nagy nehezen beindul, a fordulatot gázpedállal tartani muszáj kb. 10-15 másodpercig, utána hiba nélkül működik. Ha csak 3 percet jár /tehát nem melegszik át/ és mínusz 20 van 3-4 óra múlva akkor is elindul, de az egész éjszakás állás után 0 fok környékén sem.
Ellenőrizd le,hogy nem enged-e vissza az üzemanyagrendszer.
Próbáld ki,hogy indítás előtt felpumpálod az üzemanyag szűrő kézipumpáját,(de gyújtást adjál rá.)
Ellenőrizd le az izzítógyertyáidat.
Nézd meg,hogy működik-e a dúsító.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2012.02.08 szerda, 13:37:48 »

szerintem egy TD ha -22 fokba indul az nem normális, de jó. szintén Bosch és indul igaz nem az elsö fötengely fordulatra de a harmadiknál pöfög

Hát nekem se első főtengely fordulatra indult.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2012.02.08 szerda, 14:50:20 »

sziasztok!
én fater kocsiával(1.8TD escort lucas) szopok napok óta. mondjuk én baxtam el az elején mert lehet még nyári gázolajat raktam bele amikor utoljára mentem vele. spuri épp nem volt itthon mert elfogyott aztán persze bejöttek a hidegek közben. aztán persze elfagyott a gázolaj mert kint állt. aztán betoltuk a garázsba hősugárzó a tank alá gázolajszűrő hajszáritó aztán fél nap alatt sikerült beinditani. nyomtam hozzá aspuris gázolajat jól megjárattuk, kapott egy sor új NGK gyertyát hát aztán másnap reggel megint nem idult. vagyis beiindult de vagy 10.re. mindig beröffent megállt. nyomja a szürkéset rendesen. mondom tuti elvizesedett a szürő, csere, ma magjött szűrő rakom összefele, há persze megdöglött a pumpa. az istenért nem indul már a fülemböl is a gázolaj folyik annyit szivogatom, de faxán érzem h visszaenged. közben  arra lettem figyelmes h az előtöltés szelep nam folyamatosan kerreg mint eddig hanem szakaszosan...lehet az is gatter???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 16:39:30 »


Az én motoromban van e kettős tömegű lendítő kerék?Vagy nincs?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:05:03 »

Az én motoromban van e kettős tömegű lendítő kerék?Vagy nincs?

Nincs.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:13:05 »

Nincs.
integet2 akkor az jó vagy rossz
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vica
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:34:46 »

sziasztok!segitségre lenne szükségem,mert nem boldogulok.Mondeo 1.8 td 2-es van,probléma:-18 fokban indult rendesen ,de tegnap már nem.Kiköpött fekete füstöt ez kevés de utánna meg kékes szinű a füst.alapjárat 500 ha odalépek kerreg és bekopog.eddig kitűnően indult,adagoló másfél éve fullra lett ujitva.Van az adagolón egy mágnes szelep csöpögött hidegen a gázolaj,lehet h ez ment tönkre?Kérem segitségeteket.elöre is köszönöm. Wink
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:39:56 »

sziasztok!segitségre lenne szükségem,mert nem boldogulok.Mondeo 1.8 td 2-es van,probléma:-18 fokban indult rendesen ,de tegnap már nem.Kiköpött fekete füstöt ez kevés de utánna meg kékes szinű a füst.alapjárat 500 ha odalépek kerreg és bekopog.eddig kitűnően indult,adagoló másfél éve fullra lett ujitva.Van az adagolón egy mágnes szelep csöpögött hidegen a gázolaj,lehet h ez ment tönkre?Kérem segitségeteket.elöre is köszönöm. Wink

keresd Gin Joy-t
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:47:52 »

integet2 akkor az jó vagy rossz


Jó, mert ez nem megy tönkre és nem kell százezrekért újat venni.   nyes
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
vica
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:51:46 »

Sziasztok!Bocsi azt nem irtam h a motor nagyon hamar melegszik,feltünően hamar eddig ilyen gyorsan nem szokott.Ford Mondeo mk2 1.8 td van.kérem segitsetek!Elöre is köszi
Naplózva
vica
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 18:09:33 »

Szia Viló!Irtam neked! Cheesy
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 18:19:25 »

Szia Viló!Irtam neked! Cheesy


Szintén.   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 18:56:05 »

Jó, mert ez nem megy tönkre és nem kell százezrekért újat venni.   nyes
utánna olvastam az alkatrésznek és osztom a véleményed.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:00:24 »

vicának mi gondja van?kosz került a porlasztócsúcsba és felakadt? vagy rossz irányba gondolkodom.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:34:36 »

vicának mi gondja van?kosz került a porlasztócsúcsba és felakadt? vagy rossz irányba gondolkodom.

Még akár az is lehet. De mint utólag kiderült hidegindítóval indították a kocsit és lehet, hogy kicsit sok volt neki.
Plusz sok más dolog is lehet. Mondtam neki pár dolgot amit majd megnéznek, utána többet lehet tudni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:21:41 »

Az én motoromban van e kettős tömegű lendítő kerék?Vagy nincs?

Nincs és örülj is neki. Smiley Komfortosabbá teszi a váltást, de annyi hibás van belőle, mint az állat. Faterom (ex)Touranjában cseréltük, jelenlegi Galaxy-ban is kellett és mindenki más ismerős is cserélte már. Manuális autókban, szinte az megy tönkre legelőször. (100-130e km után) Plusz nekünk vissza is kellett küldeni a gyártóhoz, mert gyári hibás volt... kb. annyira értelmes dolog, mint a részecskeszűrő... fölösleges százezreket kell miattuk kidobálni... (mert qrva drágák és annyira sz*rok is...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:23:35 »

Még akár az is lehet. De mint utólag kiderült hidegindítóval indították a kocsit és lehet, hogy kicsit sok volt neki.
Plusz sok más dolog is lehet. Mondtam neki pár dolgot amit majd megnéznek, utána többet lehet tudni.

Hidegindító?! ÍÍÍííí... attól robban a motor... utoljára Ladákat indítottak úgy...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vica
Vendég
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2012.02.11 szombat, 10:14:39 »

sZIA vILÓ!iRTAM NEKED!
Naplózva
vica
Vendég
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:25:58 »

Szia Gin Joy!Irtam neked. wave
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2012.02.17 péntek, 05:06:07 »




nekem azt fém fedelet lőtte le a kocsi. Alatta van egy gumidugó és egy rugó. Állítólag se a fedelet, se az alatta lévő dugót nem lehet külön kapni, csak szelepfedéllel együtt.

Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2012.02.17 péntek, 07:03:07 »



nekem azt fém fedelet lőtte le a kocsi. Alatta van egy gumidugó és egy rugó. Állítólag se a fedelet, se az alatta lévő dugót nem lehet külön kapni, csak szelepfedéllel együtt.



Ez így van.....
Irány a bontó....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2012.02.17 péntek, 07:06:46 »

Lassan indulok Porlasztócserére.....
Remélem minden rendben lesz...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2012.02.17 péntek, 16:45:18 »



nekem azt fém fedelet lőtte le a kocsi. Alatta van egy gumidugó és egy rugó. Állítólag se a fedelet, se az alatta lévő dugót nem lehet külön kapni, csak szelepfedéllel együtt.


úgyis jösz holnap, majd keresünk egyet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2012.02.17 péntek, 18:12:56 »

Lassan indulok Porlasztócserére.....
Remélem minden rendben lesz...
milyen lett mennyibe került  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2012.02.17 péntek, 18:20:37 »

Lassan indulok Porlasztócserére.....
Remélem minden rendben lesz...
nem bosch-t vettél ugye?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2012.02.17 péntek, 19:18:36 »

nem bosch-t vettél ugye?

NEEEM....
Delphi/Lucas...
kb 20-as volt a 4 db tűzkarikákkal 1ütt....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2012.02.17 péntek, 19:45:44 »

 eljen
NEEEM....
Delphi/Lucas...
kb 20-as volt a 4 db tűzkarikákkal 1ütt....
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2012.02.17 péntek, 19:48:03 »

NEEEM....
Delphi/Lucas...
kb 20-as volt a 4 db tűzkarikákkal 1ütt....

Bocsi módosítok....
26000 volt
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2012.02.17 péntek, 19:56:47 »

Bocsi módosítok....
26000 volt
hazudós  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2012.02.17 péntek, 20:45:17 »

sziasztok! Lucas adagolót hogy a legkönnyebb lelégteleniteni? apám 1.8TD jébe "elfagyott" a gázolaj kimelegitettük, kapott adalékot mostmár OK meg tettem rá uj GO szürőt(átalakitottam az régi 1.8D 2 csöcsös szűrőre mert megellett a pumpa, kapott visszacsapót is az adagoló elé) felszivtam az adagolóig, porlasztóknál lelazitottam a nyomócsöveket, néhanéha jött ott vmi üzemanygaszerüség aztán visszahuztam de b*szik indulni. huzni nem nagyon akarom mert nincs még az a térdigérő napsütés. de az öninditót meg az asskit sem szeretném kinyirni...vmi okosság esetleg? 
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2012.02.17 péntek, 20:55:33 »

sziasztok! Lucas adagolót hogy a legkönnyebb lelégteleniteni? apám 1.8TD jébe "elfagyott" a gázolaj kimelegitettük, kapott adalékot mostmár OK meg tettem rá uj GO szürőt(átalakitottam az régi 1.8D 2 csöcsös szűrőre mert megellett a pumpa, kapott visszacsapót is az adagoló elé) felszivtam az adagolóig, porlasztóknál lelazitottam a nyomócsöveket, néhanéha jött ott vmi üzemanygaszerüség aztán visszahuztam de b*szik indulni. huzni nem nagyon akarom mert nincs még az a térdigérő napsütés. de az öninditót meg az asskit sem szeretném kinyirni...vmi okosság esetleg? 
ű

Ráadott gyújtásnál pumpálj....
Kb 1/4 gázon önindítózz és légy türelmes elég háklis a Lukács a levegőre....
A visszatérő ágba tegyél átlátszó csövet és nézd jön-e a go vagy csak a levegőt pumpálja.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:02:04 »

hátugye pumpa má nincs ezért szivtam fel az adagolóig...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:16:03 »

hátugye pumpa má nincs ezért szivtam fel az adagolóig...

Vegyél egy kézi pumpát.  Wink
Anélkül nehéz lesz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:20:14 »

tudom anno az enyémhez vettem csak biztam benne van más módszer amit nem ismerek:) csak nem akarok feleslegesn kölötgetni mert valami sztem nem ok mióta elfagyott a go benne:(
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:29:37 »

sziasztok! Lucas adagolót hogy a legkönnyebb lelégteleniteni? apám 1.8TD jébe "elfagyott" a gázolaj kimelegitettük, kapott adalékot mostmár OK meg tettem rá uj GO szürőt(átalakitottam az régi 1.8D 2 csöcsös szűrőre mert megellett a pumpa, kapott visszacsapót is az adagoló elé) felszivtam az adagolóig, porlasztóknál lelazitottam a nyomócsöveket, néhanéha jött ott vmi üzemanygaszerüség aztán visszahuztam de b*szik indulni. huzni nem nagyon akarom mert nincs még az a térdigérő napsütés. de az öninditót meg az asskit sem szeretném kinyirni...vmi okosság esetleg? 

Annyit fűznék még hozzá, hogy ha csak néha néha jön, az még nem okés.
Addig indítózz a lelazított nyomócsövekkel (én mondjuk padlógázzal szoktam), amég nem jön ott folyamatosan a go mind a négynél.
Ha mindenhonnan jön, akkor húzd vissza és utána se indul még rögtön de már jó lesz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2012.02.17 péntek, 21:32:12 »

az a baj h nemtudtam egyértelmüen megállapitani de sztem még levegőstöl jött...ha holnap jóidő lesz óvatosan meghúzzuk sztem
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:58:30 »

bakker vehetjük le a tankot...kannáról faszán megy szűrőn keresztül is. tankról meg ha feltöltöm a csöveket beröffen, pár másosdőercig megy majd jönnek a levegő hegyek aztán persze megáll..agyam eldobom. hogyan tud az onnan levegőt szinvi? vmelyik gyorscsati ellett meg? volt valakinek már ilyen gondja? bár escort 1.8TD ről beszélek de mivel a motor ugaynaz gondolom tankban sem lehet sok különbség...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:04:06 »

bakker vehetjük le a tankot...kannáról ***án megy szűrőn keresztül is. tankról meg ha feltöltöm a csöveket beröffen, pár másosdőercig megy majd jönnek a levegő hegyek aztán persze megáll..agyam eldobom. hogyan tud az onnan levegőt szinvi? vmelyik gyorscsati ellett meg? volt valakinek már ilyen gondja? bár escort 1.8TD ről beszélek de mivel a motor ugaynaz gondolom tankban sem lehet sok különbség...

Nyisd fel a hátsó üléspadot és alatta lesz a szintjelző. A tetején lesz két gyorscsatlakozó.
Onnantól majdnem az adagolóig nincs más csatlakozás.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:06:10 »

Nyisd fel a hátsó üléspadot és alatta lesz a szintjelző. A tetején lesz két gyorscsatlakozó.
Onnantól majdnem az adagolóig nincs más csatlakozás.
támogatom a feltevést  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.