Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 08:47:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449734 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2012.06.27 szerda, 17:46:42 »

nem kell pofánvágni, mert nálam tökéletesen ment, de megbeszéltük telefonon, hogy természetesen visszaveszem

(legközelebb inkább kussolok)  worship  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 14:03:34 »

Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson  gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 14:48:04 »

Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson  gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?

Igen első körben légszűrő....
Aztán irány egy adagolós....
Nem hiszem ,hogy turbó gond mivel annak nincs befolyása az elindulásra....
De mondjuk egy töltőnyomásmérés nem ártana....
De majd GinJoy mond még ötleteket itt ő a DieselMaister.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 20:00:17 »

Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson  gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?
Üzemanyagszűrőt sem ártana kicserélni.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2012.06.29 péntek, 09:46:29 »

Sziasztok!

Nekem is van olyan problémám, mint svega kolegának. Ki lett cserélve minden szűrő, olaj, minden. Kicsit talán jobban veszi a fordulatot, de ugyan olyan tetű a kocsi. A szűrők nem tettek neki valami sokat.
Naplózva
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2012.06.29 péntek, 16:35:02 »

Az enyém megy mint az állat de sokat eszik. Adok pár lovat annak aki leviszi a fogyimat  nyes
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2012.06.29 péntek, 21:57:31 »

Tanácsot várok más TD tulajoktól.
Az enyém szépen indul és jár, nem füstöl, de olyan gyenge, hogy ma délelőtt a felgyújtáson  gondolkodtam. Elindulásnál dupla kuplung kell, gyorsítani 2300 ford. alatt nem akar. Volt már pár kocsim, de ezzel rémálom menni városban.
Lehet, hogy retkes a légszűrőm?
Nem akarom dramatizálni a kocsit, de lassan semmi vezetési élményt nem nyújt. (tudom, V6)
De egy dízel menjen nyomatékból, ne csak pörgetésből.
Nektek is lomha a TD?

Lomha a TD. Fel lehet piszkálni, de akkor sem lesz "élményautó". Nem feltétlen kell a V6, egy TDDi, vagy TDCi dízel motor már megy, mint a barom. (főleg chipelve...  eplus2 ) Persze, ha repeszteni akarsz, mint állat, akkor nem is a Mondeo a Te autód, hanem a BMW. (pl. egy ilyen)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2012.06.29 péntek, 22:29:12 »

Lomha a TD.
amelyik lomha, az ***. a gyári konfiggal is tud jól menni, ha rendesen be van állítva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2012.06.30 szombat, 15:04:35 »

amelyik lomha, az ***. a gyári konfiggal is tud jól menni, ha rendesen be van állítva

Ne érts félre, én dízel párti vagyok, a lomhaság pedig relatív. Nekem speciel nem lomha, pedig ráférne egy alapos böngészés. Smiley Úgy lomha - de itt a benyások is -, ha nem nyomja egyáltalán neki az ember. A "lomha" TD-vel bizony sokszor büntetem a városi benyásokat (nem Mondeo-t, bár anno amikor én hoztam egy 1.8 benzinest, egy ismerősöm pedig az enyémet, hiába tapostam nem tudtam megfogni Grin ), csak dinamikus vezetést kíván.
Szerintem svegának nyomatéka nincsen, azért bajlódik az autójával. (ami pedig nem az autó hibája, hiszen még a 2 lityós benyásnak is kevesebb (hangyaf*szányit) a nyomatéka, papír szerint) Adagoló... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2012.06.30 szombat, 17:43:32 »

Lenne egy olyan jellegű kérdésem, hogy a hátsó kerekes Sierákba ugyan azt a TD motort pakolták mint a mk1,mk2 es mondikba?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2012.06.30 szombat, 19:57:48 »

Lenne egy olyan jellegű kérdésem, hogy a hátsó kerekes Sierákba ugyan azt a TD motort pakolták mint a mk1,mk2 es mondikba?

Hát csak nagy vonalakban ugyanez maga a blokk igen de az egyéb lomok már mások....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2012.06.30 szombat, 20:01:52 »

Hát csak nagy vonalakban ugyanez maga a blokk igen de az egyéb lomok már mások....
így van. szinte semmi nem egyforma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2012.06.30 szombat, 20:31:37 »

így van. szinte semmi nem egyforma

Viszont a működési elv ugyanaz...... vigyor3
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2012.06.30 szombat, 20:42:56 »

Viszont a működési elv ugyanaz...... vigyor3
aha, dízel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2012.06.30 szombat, 20:45:29 »

Viszont a működési elv ugyanaz...... vigyor3

üzemanyag kell neki, meg levegő Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 20:07:55 »

Az normális, hogy az adagoló tetején (lövésem sincs, hogy mi, talán az immohoz tartozó elektronika Huh?) lévő fekete kis dobozka (talán két torx-al, meg pár vezetékkel) izzításnál/gyújtásnál ciripel egy sort? Folyamatos, nagyon gyors és mindig azonos mennyiségű ciripelést hallat. (talán 6-8)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 20:34:42 »

Az normális, hogy az adagoló tetején (lövésem sincs, hogy mi, talán az immohoz tartozó elektronika Huh?) lévő fekete kis dobozka (talán két torx-al, meg pár vezetékkel) izzításnál/gyújtásnál ciripel egy sort? Folyamatos, nagyon gyors és mindig azonos mennyiségű ciripelést hallat. (talán 6-8)
az nem normális, mert nem tud ciripelni. minden mk2 már a mocidon? mert annak az adagolónak viszont az elején lévő mágnesszelep az így működik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 20:46:58 »

Az normális, hogy az adagoló tetején (lövésem sincs, hogy mi, talán az immohoz tartozó elektronika Huh?) lévő fekete kis dobozka (talán két torx-al, meg pár vezetékkel) izzításnál/gyújtásnál ciripel egy sort? Folyamatos, nagyon gyors és mindig azonos mennyiségű ciripelést hallat. (talán 6-8)
/

A cirip az normális habár nem a kis fekete dobozból /gázpedál helyzet érzékelő potméter/ jön a hang,
 hanem az adagoló elején a hűtő felé lévő oldalon van a hang forrása /előtöltés állító mágneszelep/....  
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 17:13:40 »

köszönöm mindekettőtöknek, akkor nyílván én hallottam félre, majd meghallgatom még közelebbről. jah igen, egy az egyben MK2-es a motor/váltó/klíma/stb, az öregben. (az volt a donor és ment ami "jó" volt Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
psycho
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2012.07.13 péntek, 16:25:58 »

Sziasztok.

Napokban kicseréltem a Mondeom  motorját egy másikra, de az adagolót  (lucas) szerintem nem sikerült eltalálni.

Hibajelenség: 1700 feltti fordulatszámon motorféknél rángat a kocsika, füstölése normálisnak mondható, fogyasztása is, a járása olyan kicsit varrógépes, persze tudom látni és hallani kell.
Beépítéskor az adagoló szíjtárcsáját nagyjából középre állítottam, merre fele kell eltolnom , óra járásával megegyező vagy fordított irányba? no és kb mennyit, hogy jó legyen a töltés.
Tudom szakemberhez el kéne vinni, de most nincs rá keret.....
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2012.07.13 péntek, 17:41:26 »

Sziasztok.

Napokban kicseréltem a Mondeom  motorját egy másikra, de az adagolót  (lucas) szerintem nem sikerült eltalálni.

Hibajelenség: 1700 feltti fordulatszámon motorféknél rángat a kocsika, füstölése normálisnak mondható, fogyasztása is, a járása olyan kicsit varrógépes, persze tudom látni és hallani kell.
Beépítéskor az adagoló szíjtárcsáját nagyjából középre állítottam, merre fele kell eltolnom , óra járásával megegyező vagy fordított irányba? no és kb mennyit, hogy jó legyen a töltés.
Tudom szakemberhez el kéne vinni, de most nincs rá keret.....
GinJoe keresd.al enne a legjobb ha meglátogatnád
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2012.07.14 szombat, 18:26:47 »

GinJoe keresd.al enne a legjobb ha meglátogatnád
... GinJoy ...

(Joy, ideje lenne találni egy egyszerűbb nick-et, pl.: "pityu" Cheesy (az Istvánok most ne harapják el a torkom Grin ))
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 19:29:00 »

... GinJoy ...

(Joy, ideje lenne találni egy egyszerűbb nick-et, pl.: "pityu" Cheesy (az Istvánok most ne harapják el a torkom Grin ))
hogy rá tud ugrani mindenki a másik elirására,tévedésére.birom mikor mindenki profi és a körülötte lévök irás tudatlan analfabéták.ezen a fórumon elég sokan tanulhattak Gétsy Lászlótól vagy sokat nézhette az "Álljunk meg egy szóra"cimű műsort anno.  eljen  Cheesy
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 19:34:01 »

... GinJoy ...

(Joy, ideje lenne találni egy egyszerűbb nick-et, pl.: "pityu" Cheesy (az Istvánok most ne harapják el a torkom Grin ))
Persze, de lehet, hogy indiánnak állok és az lesz a nevem, hogy: U
vagy rövidebb kell? fél-X

mindenki használja a Joy-t nyugodtan, én is azt szoktam inkább, azt talán meg lehet jegyezni

pityu?  wow1  jóhogy nem már józsi leszek? nem tudom hogy lehet így élni egyáltalán  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 19:48:34 »

Persze, de lehet, hogy indiánnak állok és az lesz a nevem, hogy: U
vagy rövidebb kell? fél-X

mindenki használja a Joy-t nyugodtan, én is azt szoktam inkább, azt talán meg lehet jegyezni

pityu?  wow1  jóhogy nem már józsi leszek? nem tudom hogy lehet így élni egyáltalán  nyes
wave nekem a papagáj jut eszembe a pityuról nem pedig te.  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2012.07.17 kedd, 08:23:40 »

hogy rá tud ugrani mindenki a másik elirására,tévedésére.birom mikor mindenki profi és a körülötte lévök irás tudatlan analfabéták.ezen a fórumon elég sokan tanulhattak Gétsy Lászlótól vagy sokat nézhette az "Álljunk meg egy szóra"cimű műsort anno.  eljen  Cheesy

Remélem ezt viccnek szántad felém...  hehe
(nálam szállóige Joy nevének a javítása, előfordult párszor és megszoktam Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2012.07.17 kedd, 08:25:19 »

Persze, de lehet, hogy indiánnak állok és az lesz a nevem, hogy: U
vagy rövidebb kell? fél-X

mindenki használja a Joy-t nyugodtan, én is azt szoktam inkább, azt talán meg lehet jegyezni

pityu?  wow1  jóhogy nem már józsi leszek? nem tudom hogy lehet így élni egyáltalán  nyes

Ha hiszed, ha nem sokat gondolkodtam, hogy Józsit vagy Pityut írjak példának, kedves " \ ". Grin  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2012.07.17 kedd, 17:17:10 »

Remélem ezt viccnek szántad felém...  hehe
(nálam szállóige Joy nevének a javítása, előfordult párszor és megszoktam Cheesy )
remélem viccesen is értelmezted  Wink   integet2  Grin
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2012.07.17 kedd, 19:56:30 »

remélem viccesen is értelmezted  Wink   integet2  Grin
igyekeztem Wink  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2012.07.18 szerda, 11:41:53 »

Sziasztok.

Napokban kicseréltem a Mondeom  motorját egy másikra, de az adagolót  (lucas) szerintem nem sikerült eltalálni.

Hibajelenség: 1700 feltti fordulatszámon motorféknél rángat a kocsika, füstölése normálisnak mondható, fogyasztása is, a járása olyan kicsit varrógépes, persze tudom látni és hallani kell.
Beépítéskor az adagoló szíjtárcsáját nagyjából középre állítottam, merre fele kell eltolnom , óra járásával megegyező vagy fordított irányba? no és kb mennyit, hogy jó legyen a töltés.
Tudom szakemberhez el kéne vinni, de most nincs rá keret.....

Ha hangosabb  motor mint volt, akkor valószínű nagy az előtöltésed.
Az óra mutató járásával ellentétesen tekerj rajta.
Pontosan nem lehet megmondani mennyit kell.
Játszani kell vele amíg jó nem lesz a hangja.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2012.07.25 szerda, 12:21:34 »

Lenne egy olyan jellegü kérdésem, hogy nagyon elgondolkoztam egy TD vásárlásán.
Mik a pozitiv vagy negativ tapasztalaitok a TD vel szemben, érdmes ilyen idös dizel autott venni?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2012.07.25 szerda, 12:44:06 »

Lenne egy olyan jellegü kérdésem, hogy nagyon elgondolkoztam egy TD vásárlásán.
Mik a pozitiv vagy negativ tapasztalaitok a TD vel szemben, érdmes ilyen idös dizel autott venni?

Hát a V6 után nagy csodát ne várj tőle.   hehe
Negatív tapasztalat lehet pl. télen hidegben az indítás problem.
Amúgy még az adagolókopásos problémák szoktak előjönni.
Valakinél a turbó is meg szokta adni magát, de azért ezeknek vannak okai.
Amúgy végtelen egyszerű a motor és könnyen javítható szerintem. 
Röviden ennyi, de majd jönnek még nálam okosabb emberek is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2012.07.25 szerda, 13:21:28 »

Hát a V6 után nagy csodát ne várj tőle.   hehe
Negatív tapasztalat lehet pl. télen hidegben az indítás problem.
Amúgy még az adagolókopásos problémák szoktak előjönni.
Valakinél a turbó is meg szokta adni magát, de azért ezeknek vannak okai.
Amúgy végtelen egyszerű a motor és könnyen javítható szerintem. 
Röviden ennyi, de majd jönnek még nálam okosabb emberek is.

Azt tudom hogy télen ö is ugy van mint én nem szeret anyira kimozdulni.
És mi az a km amivel még érdmes foglalkozni?




Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2012.07.25 szerda, 14:03:18 »

Azt tudom hogy télen ö is ugy van mint én nem szeret anyira kimozdulni.
És mi az a km amivel még érdmes foglalkozni?


Szerintem ne a km-t nézd. Mert az úgy is tekert lesz.
Jó állapotban legyen a kocsi összességében.
A motor "erős" legyen, húzzon, ne füstöljön, ne legyen olyan hangja mint egy traktornak.
Hidegen is könnyen induljon. Jó legyen az adagolón a turbómembrán valamint az előtöltés szabályzó mágnesszelep.
Kb 1700-1800-tól induljon a turbó és húzzon a kocsi.
Ha nagyon bele akarsz menni akkor lehet kompressziót mérni, turbó tengely lötyögést nézni stb...
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2012.07.25 szerda, 22:26:38 »

Szerintem ne a km-t nézd. Mert az úgy is tekert lesz.
Jó állapotban legyen a kocsi összességében.
A motor "erős" legyen, húzzon, ne füstöljön, ne legyen olyan hangja mint egy traktornak.
Hidegen is könnyen induljon. Jó legyen az adagolón a turbómembrán valamint az előtöltés szabályzó mágnesszelep.
Kb 1700-1800-tól induljon a turbó és húzzon a kocsi.
Ha nagyon bele akarsz menni akkor lehet kompressziót mérni, turbó tengely lötyögést nézni stb...


Lenne egy oylan jellegü kérdésem hogy városban miket kajálnak ezek a gépek?
És esetlegesen egy autopályázáson pl 140 es tempoval egyfolytában kb 200 km
Menyibe kerül az éves szervizük és ott miket kell cserélni éves szinten rajtuk.

És birja ezeknek a motorja hogy télen beinditom megyek velle 5 km és le állitom majd hazafelé szintén?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 08:33:58 »

Lenne egy oylan jellegü kérdésem hogy városban miket kajálnak ezek a gépek?
És esetlegesen egy autopályázáson pl 140 es tempoval egyfolytában kb 200 km
Menyibe kerül az éves szervizük és ott miket kell cserélni éves szinten rajtuk.

És birja ezeknek a motorja hogy télen beinditom megyek velle 5 km és le állitom majd hazafelé szintén?

Hát az attól is függ, hogy milyen nehéz a lábad, milyen stílusban vezetsz, kihasználod-e a turbót stb...
Én megmondom őszintén, hogy nem finomkodok vele és így fogyaszt 7-8l között városban. Télen nyáron.
Kint pályán 150-el szoktam járni, akkor 6,5 körül van.
Persze majd írnak itt szerintem 5-öket is de az szerintem nagymama tempó meg taxis váltás. Vagy tudnak valamit amit én nem.   vigyor3
Nem tudom ki mit gondol éves szervíz alatt. Ki ennyit meg egy év alatt ki annyit. Ha én csak évente cserélnék pl olajat akkor az nagy szívás lenne a motornak.
Szerintem mindennek megvan az ideje (km-ben) amit akkor ki kell cserélni amikor lejár a "km-e".
Én 10.000-ként cserélek olajat + szűrőket, ami kb 7.000Ft.
60-70.000-ként vezérlést és vízpumpát, ami kb 25-30.000Ft.
Ezek az árak 40% kedvezménnyel értendők.
Persze vannak még a kopó alkatrészek amiknek a cseréje megint csak km és használat függő.

A motorja bírja azt amire használni akarod. Ezek szerintem elnyűhetetlen motorok. (öntvény blokk és hengerfej)
De azért azt lássuk be, hogy egyik autó sem túlságosan szereti az ilyen üzemet.
Én is télen beindítóm aztán rögtön bekapcsolom az első és a hátsó szélvédőfűtést.
Persze megy vele a tüköré meg a spricniké is. De akkor már az ülést se hagyom ki.
Azért ez eléggé megkínlasztja az akksit. Plusz a fogyid is valószínű több lesz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 12:05:19 »

Hát az attól is függ, hogy milyen nehéz a lábad, milyen stílusban vezetsz, kihasználod-e a turbót stb...
Én megmondom őszintén, hogy nem finomkodok vele és így fogyaszt 7-8l között városban. Télen nyáron.
Kint pályán 150-el szoktam járni, akkor 6,5 körül van.
Persze majd írnak itt szerintem 5-öket is de az szerintem nagymama tempó meg taxis váltás. Vagy tudnak valamit amit én nem.   vigyor3
Nem tudom ki mit gondol éves szervíz alatt. Ki ennyit meg egy év alatt ki annyit. Ha én csak évente cserélnék pl olajat akkor az nagy szívás lenne a motornak.
Szerintem mindennek megvan az ideje (km-ben) amit akkor ki kell cserélni amikor lejár a "km-e".
Én 10.000-ként cserélek olajat + szűrőket, ami kb 7.000Ft.
60-70.000-ként vezérlést és vízpumpát, ami kb 25-30.000Ft.
Ezek az árak 40% kedvezménnyel értendők.
Persze vannak még a kopó alkatrészek amiknek a cseréje megint csak km és használat függő.

A motorja bírja azt amire használni akarod. Ezek szerintem elnyűhetetlen motorok. (öntvény blokk és hengerfej)
De azért azt lássuk be, hogy egyik autó sem túlságosan szereti az ilyen üzemet.
Én is télen beindítóm aztán rögtön bekapcsolom az első és a hátsó szélvédőfűtést.
Persze megy vele a tüköré meg a spricniké is. De akkor már az ülést se hagyom ki.
Azért ez eléggé megkínlasztja az akksit. Plusz a fogyid is valószínű több lesz.


Egyre színpatikusabb nekem ez a TD.

Pl gondolok én éves szerviz allat olyanra hogy adagoló környékén vallami
vagy a porlasztó csucsok vagy izitó gyertyák szal minden olyanra ami eltér a benzinesétöl.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 12:49:12 »

Egyre színpatikusabb nekem ez a TD.

Pl gondolok én éves szerviz allat olyanra hogy adagoló környékén vallami
vagy a porlasztó csucsok vagy izitó gyertyák szal minden olyanra ami eltér a benzinesétöl.

Az izzítógyertyákat akkor kell cserélni ha bexarnak és télen kellenek.
Akkor sem nagy költség a 4db. 6-10.000Ft
A porlasztókkal nem szokott gond lenni. De bontottam azt is tudsz venni 2000Ft/db áron. (mondjuk nálam  eplus2)
Az adagoló már neccesebb. Több gondja is tud lenni. (na ezt szépen megfogalmaztam). falbav
Turbómembrán szakadás. Új szett kb 8000Ft.
Előtöltés szabályozó mágnesszelep. Bontottan kb 10.000Ft.
Szivattyúkopás vagy tengelytörés. Felújítás vagy bontott csere. Kb egy áron van. 25-30.000Ft
Hozzáteszem nem túl gyakori hibák, de azért előfordulnak.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2012.08.01 szerda, 18:28:45 »

Szeretnék tanácsot kérni:Néha melegen,alapjáraton leesik a fordulat(kb550-600-ra)2-3másodpercre és vissza áll.2500 km-el ezelőtt volt szervízelve.Amúgy jó erőben van,nekem nagyon bejön(98'MkII Turnier 1.8td)
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2012.08.03 péntek, 09:49:50 »

Tájékoztató jelleggel közlöm a kedves "kormosseggű" kollégákkal,hogy turbómembrán szakadás esetén Győrben az Interdiesel Kft-nél 3200 kemény magyar forintért lehet kapni turbómembránt.Én nemrég cseréltem az enyémet,azóta nincs rá panasz.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2012.08.03 péntek, 21:02:12 »

Tájékoztató jelleggel közlöm a kedves "kormosseggű" kollégákkal,hogy turbómembrán szakadás esetén Győrben az Interdiesel Kft-nél 3200 kemény magyar forintért lehet kapni turbómembránt.Én nemrég cseréltem az enyémet,azóta nincs rá panasz.

Az jó ár.    vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2012.08.04 szombat, 02:02:21 »

Egyre színpatikusabb nekem ez a TD.

Pl gondolok én éves szerviz allat olyanra hogy adagoló környékén vallami
vagy a porlasztó csucsok vagy izitó gyertyák szal minden olyanra ami eltér a benzinesétöl.

Ennek magam is örülök, de egy 2.0i és egy 2.5 V6 után, kevés lesz Neked. Vagy piszkosul nyomod neki, hogy úgy menjen, mint a benyás és akkor bizony hamar tönkre lehet vágni. Érzékenyebb szerkezet, mint a benzines, véleményem szerint. (de hálás és jó, én spec. a TD-ket szeretem)
Próbáltál már TD Mondeo-t? (MK1-MK2) Smiley

Krisz : köszönjük !  worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2012.08.04 szombat, 02:03:35 »

Szeretnék tanácsot kérni:Néha melegen,alapjáraton leesik a fordulat(kb550-600-ra)2-3másodpercre és vissza áll.2500 km-el ezelőtt volt szervízelve.Amúgy jó erőben van,nekem nagyon bejön(98'MkII Turnier 1.8td)

Itt is megkérdezem, nem a venti indul be olyankor?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2012.08.04 szombat, 06:05:45 »

Ennek magam is örülök, de egy 2.0i és egy 2.5 V6 után, kevés lesz Neked. Vagy piszkosul nyomod neki, hogy úgy menjen, mint a benyás és akkor bizony hamar tönkre lehet vágni. Érzékenyebb szerkezet, mint a benzines, véleményem szerint. (de hálás és jó, én spec. a TD-ket szeretem)
Próbáltál már TD Mondeo-t? (MK1-MK2) Smiley

Krisz : köszönjük !  worship

Hello.

Sajnos még nem volt alkalmam ki probálni egyet sem.
Az az igazság hogy már ki nöttem a padlógáz játékból,
mostmár azt a szempontot figyelem hogy 1 tankolással mennyi km et tudok megtenni,
mert mostmár az a fontos.
A másik hogy havi szinten mennyi pénzt vesz ki a benzinkút a zsebemböl.

Szerintetek milyen ártól nézzek dizel Mondit, mi az amit érdemes meglesni?
Jó tudom a km tekergetös de nem szeretnék motort szerelni, menyi km ig érdemes?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2012.08.04 szombat, 08:57:01 »

Ennek magam is örülök, de egy 2.0i és egy 2.5 V6 után, kevés lesz Neked. Vagy piszkosul nyomod neki, hogy úgy menjen, mint a benyás és akkor bizony hamar tönkre lehet vágni. Érzékenyebb szerkezet, mint a benzines, véleményem szerint. (de hálás és jó, én spec. a TD-ket szeretem)
Próbáltál már TD Mondeo-t? (MK1-MK2) Smiley

Krisz : köszönjük !  worship
elég volt szerelni....a mellett a motorhang mellett vákumszivárgást keresni....inkább violent le...
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2012.08.04 szombat, 17:14:28 »

elég volt szerelni....a mellett a motorhang mellett vákumszivárgást keresni....inkább violent le...

Dieselnél nem nagyon szokott lenni vákumszivárgás.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2012.08.04 szombat, 17:14:56 »

Itt is megkérdezem, nem a venti indul be olyankor?

Attól nem eshet le annyira a fordulat normál esetben.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2012.08.04 szombat, 20:34:43 »

elég volt szerelni....a mellett a motorhang mellett vákumszivárgást keresni....inkább violent le...

És mi van akkor ha kicsit veszti a levegöt  eplus2, majd újra termeli, hiszen ezek nem oylan zárt rendszerek mint a teherszállító jármüveken.
Se nincsen lég rugó, se nincsen, légfék, az hogy van egy kis vákum rá segités a fékre annyit alapjáraton termel a motor.
De ez csak az én véleményem, aki nap mint nap levegö rendszereket szerelek.
A másik hogy ezekben sajnos nem lehet a légrendszert szivárgás mentessé tenni, a vadi új merci, volvo buszok is 3-4 óra allat elvesztenek 4-5 Bar nyomást a 12 báros rendszerükböl, de azért van rajtuk kompresszor hogy feltermeljen.
Én is leállítom a kocsit és hallom hogy kicsit piszeg, de pont le.zarom ez legyen a legkevesebb hiba.  eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2012.08.04 szombat, 23:46:45 »

Attól nem eshet le annyira a fordulat normál esetben.

Normál esetben nem. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 12:44:33 »

Itt is megkérdezem, nem a venti indul be olyankor?

Nem rendszeresen csinálja, ill. lehet hogy akkor is leesik, mikor beindul a venti, viszont tegnap araszolgatás közben folyamatosan kapcsolgatott és nem esett le a fordulat.
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.