Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 09:09:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449747 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:29:37 »

de, csak a legtöbb szervízben nincsen, ezért kóklerkednekEz már leginkább nem igaz, mert nagyon sokszor hátrébb van, mint kéne. Ha jó helyen lenne az adagolón az agy, akkor lehetne így igaz, csak általában mégsem így van
Most vez.műszíj csere után kevésbé füstöl és jobban is gyorsul, viszont kicsit több idő kell mire beindul (eddig pöcc-re indult, most pedig 1 izzítás lámpakialvásig, majd pöcccccc-re Smiley )...
(mindtha a fogyi is jobb lenne, de még nem tudtam két teli tankolással lemérni)
kevesebb az előtöltés mint csere előtt volt, azért van? Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2012.09.14 péntek, 04:13:02 »

Most vez.műszíj csere után kevésbé füstöl és jobban is gyorsul, viszont kicsit több idő kell mire beindul (eddig pöcc-re indult, most pedig 1 izzítás lámpakialvásig, majd pöcccccc-re Smiley )...
(mindtha a fogyi is jobb lenne, de még nem tudtam két teli tankolással lemérni)
kevesebb az előtöltés mint csere előtt volt, azért van? Huh?
igen, ha hátrébb van kevésbé kormol, de rosszabbul indul. annyit azért állíts előrébb, hogy az indulás jobb legyen, mert télen szívás lesz. ez csak egy mozdulat, és alig észrevehető mértékben kell előrébb fordítani a tengelyt. meg a motornak sem tesz jót, ha nagyon hátul van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2012.09.14 péntek, 08:18:04 »

igen, ha hátrébb van kevésbé kormol, de rosszabbul indul. annyit azért állíts előrébb, hogy az indulás jobb legyen, mert télen szívás lesz. ez csak egy mozdulat, és alig észrevehető mértékben kell előrébb fordítani a tengelyt. meg a motornak sem tesz jót, ha nagyon hátul van
Megfontolom a tanácsodat!
Jöhet a tél nem félek, mert pár éve 600W-os Forsz-Hetényi előmelegítőt szereltem be a Mondiba. Smiley
www.dieselelomelegito.hu/beepites.html
Jöhet a -20C (bár nem szeretem a hideget), este rádugom az időzítőkapcsolóra az előmelegítőt és mire indulnék 1-2 óra előmelegítés után kellemesen meleg hengerfejjel, 1 izzítás után is pöcc-re röffen a verda és 1-2 km út után már nagyon meleget fúj a fűtőventillátor is... Smiley
Már 2 éve így járok télen, ha 0C alatt van a zimankó, kényelmi (a szélvédőkről is leolvasztja a jeget a fűtő ventillátor induláskor) és verdakímélési (aksi, önindító, motor) okokból...
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 08:33:08 írta ltom » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2012.09.14 péntek, 15:48:00 »

Megfontolom a tanácsodat!
Jöhet a tél nem félek, mert pár éve 600W-os Forsz-Hetényi előmelegítőt szereltem be a Mondiba. Smiley
www.dieselelomelegito.hu/beepites.html
Jöhet a -20C (bár nem szeretem a hideget), este rádugom az időzítőkapcsolóra az előmelegítőt és mire indulnék 1-2 óra előmelegítés után kellemesen meleg hengerfejjel, 1 izzítás után is pöcc-re röffen a verda és 1-2 km út után már nagyon meleget fúj a fűtőventillátor is... Smiley
Már 2 éve így járok télen, ha 0C alatt van a zimankó, kényelmi (a szélvédőkről is leolvasztja a jeget a fűtő ventillátor induláskor) és verdakímélési (aksi, önindító, motor) okokból...
 integet2

Igen, ez jó dolog. Nem véletlen a sok Webasto elő/állófűtő motor/kályha az újabb TD-kben is. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2012.09.14 péntek, 19:55:10 »

Megfontolom a tanácsodat!
Jöhet a tél nem félek, mert pár éve 600W-os Forsz-Hetényi előmelegítőt szereltem be a Mondiba. Smiley
www.dieselelomelegito.hu/beepites.html
Jöhet a -20C (bár nem szeretem a hideget), este rádugom az időzítőkapcsolóra az előmelegítőt és mire indulnék 1-2 óra előmelegítés után kellemesen meleg hengerfejjel, 1 izzítás után is pöcc-re röffen a verda és 1-2 km út után már nagyon meleget fúj a fűtőventillátor is... Smiley
Már 2 éve így járok télen, ha 0C alatt van a zimankó, kényelmi (a szélvédőkről is leolvasztja a jeget a fűtő ventillátor induláskor) és verdakímélési (aksi, önindító, motor) okokból...
 integet2
az egy dolog, hogy melegen tartod a motort, hogy elinduljon, de attól még kinyírod a túl hátul lévő előtöltéssel. szépen lefolyik a gázolaj a motorolajba, aztán jöhet a hajtókar csapágy csere(vagy motorcsere)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petith
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2012.09.15 szombat, 18:02:47 »

Üdv, én új tag vagyok és Mondeo tulajdonos.
Kellene egy kis segítség... ADAGOLÓ!
Nem találjuk a hiba okát. Az autó az egyik pillanatban mint a szélvész, úgy megy, következő pillanatban akár menet közben is mintha 200 km-es szelet kapnék, annyira lelassul. Nem füstöl, nem rángat, nem melegszik, de menni sem megy.
Csöveket tankig visszafújtuk levett tanksapkáig.
Kézi tápszivattyú átnézve, szelepcsere, szűrőcsere megtörtént.
Az autó fél óra állás után és reggel hidegen is nehezen indul. Talán nyomástartó szelep??
Átnéztünk levegőszűrőt, turbót, katalizátort, semmi nem gátolja a tökéletes menetsebességet.
Amikor kifejti a teljes erőt, hallom, hogy változik a motor hangja, talán kicsit keményebben jár: lehet, hogy töltést ad?
Lehet, hogy a Lucas adagoló a sumák?
Most küszködik vele egy szerelő, 3.000,- Ft-os órabérért tapogat a sötétben.
Félig-meddig műszaki ember vagyok, de hallgatok nálam tapasztaltabbak tanácsára, kérlek segítsetek!
Szeretjük az autót, és azt is, hogy 1 tankkal elmegyünk 1000 km-t.  Wink
Várom a véleményeteket!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2012.09.15 szombat, 18:12:49 »

Üdv, én új tag vagyok és Mondeo tulajdonos.
Kellene egy kis segítség... ADAGOLÓ!
Nem találjuk a hiba okát. Az autó az egyik pillanatban mint a szélvész, úgy megy, következő pillanatban akár menet közben is mintha 200 km-es szelet kapnék, annyira lelassul. Nem füstöl, nem rángat, nem melegszik, de menni sem megy.
Csöveket tankig visszafújtuk levett tanksapkáig.
Kézi tápszivattyú átnézve, szelepcsere, szűrőcsere megtörtént.
Az autó fél óra állás után és reggel hidegen is nehezen indul. Talán nyomástartó szelep??
Átnéztünk levegőszűrőt, turbót, katalizátort, semmi nem gátolja a tökéletes menetsebességet.
Amikor kifejti a teljes erőt, hallom, hogy változik a motor hangja, talán kicsit keményebben jár: lehet, hogy töltést ad?
Lehet, hogy a Lucas adagoló a sumák?
Most küszködik vele egy szerelő, 3.000,- Ft-os órabérért tapogat a sötétben.
Félig-meddig műszaki ember vagyok, de hallgatok nálam tapasztaltabbak tanácsára, kérlek segítsetek!
Szeretjük az autót, és azt is, hogy 1 tankkal elmegyünk 1000 km-t.  Wink
Várom a véleményeteket!
mindenképpen adagoló lesz, a nehéz indulás levegősödés miatt, a rossz menetteljesítmény valószínű a turbomembrán dugattyújának a szorulása okozza. át kéne nézni rendesen egy hozzáértőnek, esetleg egy felújítás is ráférne az adgolóra, ha nem mentek semmire
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2012.09.15 szombat, 20:48:07 »

sziszegni csak abban a pillanatban fog, amikor lehúzod. érezni a vákumot kézzel alig lehet
Ma ismét szereltem:
Befogtam a jobboldali levegő kapcsolóra menő hármas vákumcsövet és járó motornál kis idő múlva (miután felépült a megfelelő vákum) működött az levegőfújás irányváltás... Smiley
Szétszedtem a jobboldali levegő keringetés/fokozat+klímakapcsolót, kipucoltam, újrazsíroztam, visszaszereltem, de nem segített, ezért szigetelőszalaggal leragasztottam a hármas vákumcső csatlakozót, és láss csodát oda fújja a levegőt, ahova a másik forgókapcsolóval irányítom!
 thumbup
Köszi mindenkinek a segítséget!  poigneemain
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.15 szombat, 20:52:44 írta ltom » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2012.09.15 szombat, 21:13:48 »

Ma ismét szereltem:
Befogtam a jobboldali levegő kapcsolóra menő hármas vákumcsövet és járó motornál kis idő múlva (miután felépült a megfelelő vákum) működött az levegőfújás irányváltás... Smiley
Szétszedtem a jobboldali levegő keringetés/fokozat+klímakapcsolót, kipucoltam, újrazsíroztam, visszaszereltem, de nem segített, ezért szigetelőszalaggal leragasztottam a hármas vákumcső csatlakozót, és láss csodát oda fújja a levegőt, ahova a másik forgókapcsolóval irányítom!
 thumbup
Köszi mindenkinek a segítséget!  poigneemain
 wave


Örülök, hogy sikerült.  eljen Viszont, ha jól értelmezem, akkor a belső-keringetést már nem fogja venni. Tehát jobbra és balra is tekerheted a sebességtekerőt, ugyanúgy kintről szív majd. Jól értem? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 08:28:22 »

Örülök, hogy sikerült.  eljen Viszont, ha jól értelmezem, akkor a belső-keringetést már nem fogja venni. Tehát jobbra és balra is tekerheted a sebességtekerőt, ugyanúgy kintről szív majd. Jól értem? Smiley
Nem kellemetlenebb, mint az, hogy csak a szélvédőre volt hajlandó fújni a fűtés a meleget.  
Télen hosszabb úton volt, hogy majd lefagyott a lábam, de az agyvizem már felforrt a melegtől ez miatt...  Angry

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.16 vasárnap, 08:35:50 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 09:49:52 »

Nem kellemetlenebb, mint az, hogy csak a szélvédőre volt hajlandó fújni a fűtés a meleget.  
Télen hosszabb úton volt, hogy majd lefagyott a lábam, de az agyvizem már felforrt a melegtől ez miatt...  Angry


így igaz. belső keringetés fölösleges, csak megfájdul tőle az ember feje

előtöltést beállítottátok már rendesen?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petith
Vendég
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 12:20:00 »

mindenképpen adagoló lesz, a nehéz indulás levegősödés miatt, a rossz menetteljesítmény valószínű a turbomembrán dugattyújának a szorulása okozza. át kéne nézni rendesen egy hozzáértőnek, esetleg egy felújítás is ráférne az adgolóra, ha nem mentek semmire
/quote]

Szia!
Minden dolgot próbáltam végig járni,de annyira rapszodikusan csinálja,hogy.....
Akkor tudom csak lábra állítani,amikor indítózás után éppen ezt csinálja,hogy drasztikus gázfröccsök,és intenzív tápszivattyúzás,és egyszer csak megembereli magát,és néhány percig határozottan adagolható a gáz,és veszi is a lapot,megy mint az állat....gondol egyet,és megint max fordulat 2000,és slussz!Amikor éppen dolgozni akar rendesen,pöccre indul,megy mint a szél,én megint lefagyok,nem tudom mit éppen miért csinál. falbav

Megnézhető a turbó membrán akkor is mikor még az adagoló az autón van?
Köszcsi!
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:02:32 »

így igaz. belső keringetés fölösleges, csak megfájdul tőle az ember feje

előtöltést beállítottátok már rendesen?
Nem akarok hozzányúlni az előtöltéshez, mert a mostani beállítással sokkal jobban reagál a gázadásra, mint vez.műszíj csere előtt.
Majd szagolgatom a nívópálcát és ha go. szaga kezd lenni, akkor majd állítok rajta.
Szerintem nem lehet nagyon hátul, mert elég "dízeles" hangja van így is a motornak...

De köszi, hogy aggódsz a verdám miatt! Smiley
 wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:16:21 »

Nem akarok hozzányúlni az előtöltéshez, mert a mostani beállítással sokkal jobban reagál a gázadásra, mint vez.műszíj csere előtt.
Majd szagolgatom a nívópálcát és ha go. szaga kezd lenni, akkor majd állítok rajta.
Szerintem nem lehet nagyon hátul, mert elég "dízeles" hangja van így is a motornak...

De köszi, hogy aggódsz a verdám miatt! Smiley
 wave
gázolaj szaga nem lesz sosem. csak írtad múltkor, hogy sokkal hátrébb lett, és hogy rosszabbul indul. Ha nagyon hátul van, akkor kinyírod a motort vele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:45:16 »

gázolaj szaga nem lesz sosem. csak írtad múltkor, hogy sokkal hátrébb lett, és hogy rosszabbul indul. Ha nagyon hátul van, akkor kinyírod a motort vele
Azt csak gondoltam, hogy hátrébb lehet, mert tényleg nagyon picit rosszabbul indul, de a hangja elég "dízeles" így is.
Ha nagyon hátul van lágyabbnak kellene lenni a hangjának (gondolom),de igazándiból egy stroboszkópos mérés mondaná meg a tutit...
vagy nem jól gondolom?
 
Más:
a keringetés állító kapcsoló valakinek gyógyult már meg a szétszedés/kitisztítás után?
Többféleképpen próbálkoztam:
1) Én az alábbi linken lévő zsírral kentem be ("nem nyomódik ki, nem folyik, vagy fröccsen le a kezelt felületről, így tartós védelmet biztosít") a mozgó kis műanyag "bizbasz"-t, ami a vákumcsöveket zárja-, vagy nyitja az aerót, attól függően, hogy milyen állásban van.
http://www.xintex-group.com/xintex%20printgo/download/Datasheet/12/web/web_xintex_hu_si_PDS.pdf
Próbáltam kevesebb-, majd több zsírral, de nem működött így sem megfelelően (valahol elengedte a vákumot így is)

2) Újra lemostam róla minden kenőanyagot és szárazon szereltem be a műanyag alkatrészt, de így sem lett jó, ezért maradt a cikkben lévő szigszalagos ledugózás...
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 15:02:34 »

Azt csak gondoltam, hogy hátrébb lehet, mert tényleg nagyon picit rosszabbul indul, de a hangja elég "dízeles" így is.
Ha nagyon hátul van lágyabbnak kellene lenni a hangjának (gondolom),de igazándiból egy stroboszkópos mérés mondaná meg a tutit...
vagy nem jól gondolom?
 
Más:
a keringetés állító kapcsoló valakinek gyógyult már meg a szétszedés/kitisztítás után?
Többféleképpen próbálkoztam:
1) Én az alábbi linken lévő zsírral kentem be ("nem nyomódik ki, nem folyik, vagy fröccsen le a kezelt felületről, így tartós védelmet biztosít") a mozgó kis műanyag "bizbasz"-t, ami a vákumcsöveket zárja-, vagy nyitja az aerót, attól függően, hogy milyen állásban van.
http://www.xintex-group.com/xintex%20printgo/download/Datasheet/12/web/web_xintex_hu_si_PDS.pdf
Próbáltam kevesebb-, majd több zsírral, de nem működött így sem megfelelően (valahol elengedte a vákumot így is)

2) Újra lemostam róla minden kenőanyagot és szárazon szereltem be a műanyag alkatrészt, de így sem lett jó, ezért maradt a cikkben lévő szigszalagos ledugózás...

http://mondeo.hu/index.php?topic=32.msg687769#msg687769
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 15:14:30 »

Azt csak gondoltam, hogy hátrébb lehet, mert tényleg nagyon picit rosszabbul indul, de a hangja elég "dízeles" így is.
Ha nagyon hátul van lágyabbnak kellene lenni a hangjának (gondolom),de igazándiból egy stroboszkópos mérés mondaná meg a tutit...
vagy nem jól gondolom?
 
Más:
a keringetés állító kapcsoló valakinek gyógyult már meg a szétszedés/kitisztítás után?
Többféleképpen próbálkoztam:
1) Én az alábbi linken lévő zsírral kentem be ("nem nyomódik ki, nem folyik, vagy fröccsen le a kezelt felületről, így tartós védelmet biztosít") a mozgó kis műanyag "bizbasz"-t, ami a vákumcsöveket zárja-, vagy nyitja az aerót, attól függően, hogy milyen állásban van.
http://www.xintex-group.com/xintex%20printgo/download/Datasheet/12/web/web_xintex_hu_si_PDS.pdf
Próbáltam kevesebb-, majd több zsírral, de nem működött így sem megfelelően (valahol elengedte a vákumot így is)

2) Újra lemostam róla minden kenőanyagot és szárazon szereltem be a műanyag alkatrészt, de így sem lett jó, ezért maradt a cikkben lévő szigszalagos ledugózás...

szerintem vegyél 1-2 ezresért egy jó kapcsolót bontottan, aztán megszűnik a kínlódás. több energia elmegy a sok próbálkozással
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 15:23:00 »

Köszi!
Azóta is működik?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 15:26:24 »

szerintem vegyél 1-2 ezresért egy jó kapcsolót bontottan, aztán megszűnik a kínlódás. több energia elmegy a sok próbálkozással
Gondoltam rá, csak nincs garancia rá, hogy tökéletesen műxik-e a bontott kapcsoló, illetve meddig... Sad
Majd meglátom így ledugózva mennyire komfortos számomra és ettől függ a további...
 integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 16:16:16 »

Gondoltam rá, csak nincs garancia rá, hogy tökéletesen műxik-e a bontott kapcsoló, illetve meddig... Sad
Majd meglátom így ledugózva mennyire komfortos számomra és ettől függ a további...
 integet2
beépítésre dehogy nincs. ha nem jó visszaveszik. az, hogy meddig jó az valóban lutri, de ezzel nem tudsz mit kezdeni. viszont ahogy mondod, ha nem érdekel a belső keringetés akkor jó így is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 19:47:03 »

Köszi!
Azóta is működik?

eddig működik. kopp kopp

Én is próbáltam bontottat szerezni de 6 db néztem egyik se volt jó.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 01:22:14 »

eddig működik. kopp kopp

Én is próbáltam bontottat szerezni de 6 db néztem egyik se volt jó.

6db nem jó? Belepróbáltad őket és nem dolgoztak? Akkor ott nem a tekerővel lesz a gond, hanem a vákuumcsövekkel... Gondolom én.  Undecided
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 17:41:03 »

6db nem jó? Belepróbáltad őket és nem dolgoztak? Akkor ott nem a tekerővel lesz a gond, hanem a vákuumcsövekkel... Gondolom én.  Undecided

nem a kezemben megszívtam a csövet és nem dolgoztak illetve eresztettek stb. úgyhogy lemondtam arról hogy bontottan lehet jót találni inkább megjavítottam.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:10:10 »

Sziasztok!

Még mindig az escortról van szó. Nézegetem a vaterát, és láttam, hogy légtömegmérőt árultak a kúleres 1.8 td-hez.
Na ez érdekes, mert nekem olyan motorom van, de légtömegmérő nincs rajta.
Szerintetek hogy lehet ez?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:34:57 »

Sziasztok!

Még mindig az escortról van szó. Nézegetem a vaterát, és láttam, hogy légtömegmérőt árultak a kúleres 1.8 td-hez.
Na ez érdekes, mert nekem olyan motorom van, de légtömegmérő nincs rajta.
Szerintetek hogy lehet ez?
ne törődj vele, semmire sem jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2012.09.18 kedd, 01:48:26 »

ne törődj vele, semmire sem jó

akkor miért raktak bele?  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2012.09.18 kedd, 02:57:15 »

akkor miért raktak bele?  vigyor3
parasztvakítás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2012.09.18 kedd, 09:23:11 »

parasztvakítás

A talikon a nagy takarítások akkor fölösek voltak? Ahogy olvasgattam, ez volt az első: - Tisztítsuk meg valaki MAF-ját Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2012.09.19 szerda, 07:45:36 »

Régen a mondeon, mikor lehúztam a csatlakozóját, a motor össze-vissza járt benne. Tény, hog gyárilag benne volt, azért hiányzott neki.
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2012.09.26 szerda, 11:40:47 »

szerintem vegyél 1-2 ezresért egy jó kapcsolót bontottan, aztán megszűnik a kínlódás. több energia elmegy a sok próbálkozással
Szia!
Én azt is próbáltam,h másik kapcsolót vettem,de az sem segített.
Legalább 5x szedtem szét autószerelő barátommal és a vége a ledugózás lett.
Ilyenkor nagyon tudom utálni a Ford mérnökeit!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 16:37:25 »

Ilyenkor nagyon tudom utálni a Ford mérnökeit!
+1
 sir   duhos2  Sad
Naplózva
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2012.09.29 szombat, 08:28:07 »

Sziasztok! Nemrég vettem meg életem MONDIÁT egy MK2.kombi TD. A problémám az volna,hogy nem akar megindulni 2000-es fordulat felett. És még a turbó hangját sem hallom! Kérlek segítsetek Mit nézek át első körben. Az autó 97-es évjárat és az óra szerint 238000.km.van benne. Nagyon szeretem még igy betegen is! Lézer.
 
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2012.09.29 szombat, 14:25:16 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és segítség kéne!
Olvasgatom már pár napja a régi hozzászólásokat és sokat tanultam tőletek és pár dolgot ki is zártam a hibalehetőségek közül.
Tádé kolégát kerestem volna mivel én Tatabányai vagyok és azt hiszem talán Ő is az,de mint látom ő nincs mostanság. szomoru1
2005 óta van egy 98-as II-es ötajtós 1,8td mondeóm (lucas). Imádom.
Viszont az elejétől de főleg az utóbbi pár évben nem tetszik ahogy megy.
Én szoktam javítgatni de általában előtte kikérem egy szerelő barátom véleményét.
A gond a következő: nem érzem a turbó megjelenését 2000 körül ,ugyanúgy húz 1500 tól 4000 ig viszont megy 2 kilót(nem szoktam eddig csak próba).
Fogyasztást picit sokallom autópályán 130 közel 7 liter
Leforog rendesen de lomha. A szerelő haverom azt mondta "mit akarsz egy ekkora motortól"stb ,erre Ő vett egy escortot 1.8 td -t és le voltam döbbenve
ott megjött a turbónyomás és ......hát az ment. Az enyémet ha megforgatom 1 be és váltom a 2-t padlógáz még murván sem kapar el. Undecided szomoru1
Tegnap felakasztottam rá egy nyomásmérőt ,ha lenyomom a pedált 2000nél már 0,7 2500 nél valamivel 1 bár fölött van. Szerintem az jó.
Turbómenbrán cső nem lyukas ,meg ismerem a jelenséget milyen ha lyukas volt már. Sőt volt már átszakadva is....hát volt fordulat azt' csinálhattam bármit nem állt meg míg volt nafta. Egr csati mindegy ,hogy levan húzva vagy nincs akkor is ennyi a nyomás. A kulernél volt tömítetlenség 2 gumigyűrű cserélve, beömlőn az egr alja olajos kicsit.
Indulási gond nincs ,télen is simán indul. Adagoló előtt viszont van kevés bubi. Alapjárat tökéletes. Dúsítókar szépen dolgozik.
4 éve volt fehérváron adagolófelújítás mivel átszakadt a szűrőm és a kannás go-t nem szerette. Mindenféle kütyüket ,tömítéseket, bakelitlapokat cseréltek benne ,az akkori probléma megoldódott de a lomhaság nem. Azt mondták ,hogy még éppen tudja azt a nyomást amit kell neki egyébként még 70000 lett volna (így is 73000 volt falbav) 2 éve volt ismét az említett turbómenbrán átszakadás végett akkor mondtam nekik ezt a lomhaságot megmértek valamit...talán a befecskendezési szöget ...nem tudom ,de azt mondták jó.
Én egész eddig bele voltam törődve ebbe a dologba de 2 hete voltam Börcsön alkatrészért és szóltam a mondeós kolégának (Norbi talán ismeritek) próbálja ki Ő ült már egy két mondiba és neki is ez volt a véleménye ,hogy nincs az az ülésbetapadós érzés, pörög rendesen de nem gyorsul úgy. Füstölni(fekete) csak akkor ha alacsony fordulaton lepadlózom ill. visszapillantóba láttam más autó lámpájánál ,hogy autópályán 130 körül ha menekülni kell a külsőbe akkor van némi füst.
Bocs hogy ilyen hosszan de próbáltam mindent leírni amit tapasztaltam. Segítsetek légyszi mi lehet ez mert most már ki akarom deríteni.
Köszi
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2012.09.29 szombat, 14:30:44 »

Sziasztok! Nemrég vettem meg életem MONDIÁT egy MK2.kombi TD. A problémám az volna,hogy nem akar megindulni 2000-es fordulat felett. És még a turbó hangját sem hallom! Kérlek segítsetek Mit nézek át első körben. Az autó 97-es évjárat és az óra szerint 238000.km.van benne. Nagyon szeretem még igy betegen is! Lézer.
 
Neked is ugyan az lehet a gond mint nekem. Egyébként én sem hallom a turbót fütyülni pedig van nyomás.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2012.09.29 szombat, 18:27:43 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és segítség kéne!

Köszi
Tádét megtalálni itt nem fogod, sőt már Tatabányán sem, mert már Szfv-on lakik.
A "turbó megjelenését" nem is kell érezni, ha jól be van állítva. Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg.
A fogyasztás ilyen körülmények közt nem túl sok, talán egy icipicit, de az valószínű azért van, amit mondtak neked fehérváron, hogy elosztófejet kéne cserélni. kopott lehet, ezért kevés picit az indítási nyomásod, és ezért is kell pörgetni, hogy menjen. Az elosztófej valóban méregdrága újonnan. Filepék csinálták? Akkor nem is fog extrajól menni, mert full gyári értékre rakja, és azzal valóban lomha. picit tekerhetsz ki a turbómembránon is(max fél fordulat egyszerre), de igazán a belsejében van egy csavar, amivel lehet erőt kölcsönözni neki, azt otthon ne piszkáld, csak ha tudod mit csinálsz. Viszont kopott elosztófejjel nagyon füstös lesz így. Vagy szerezz egy jó elosztófejet használtan, vagy egy másik tuti jó adagolót.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2012.09.29 szombat, 19:04:24 »

Tádét megtalálni itt nem fogod, sőt már Tatabányán sem, mert már Szfv-on lakik.
A "turbó megjelenését" nem is kell érezni, ha jól be van állítva. Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg.
A fogyasztás ilyen körülmények közt nem túl sok, talán egy icipicit, de az valószínű azért van, amit mondtak neked fehérváron, hogy elosztófejet kéne cserélni. kopott lehet, ezért kevés picit az indítási nyomásod, és ezért is kell pörgetni, hogy menjen. Az elosztófej valóban méregdrága újonnan. Filepék csinálták? Akkor nem is fog extrajól menni, mert full gyári értékre rakja, és azzal valóban lomha. picit tekerhetsz ki a turbómembránon is(max fél fordulat egyszerre), de igazán a belsejében van egy csavar, amivel lehet erőt kölcsönözni neki, azt otthon ne piszkáld, csak ha tudod mit csinálsz. Viszont kopott elosztófejjel nagyon füstös lesz így. Vagy szerezz egy jó elosztófejet használtan, vagy egy másik tuti jó adagolót.
Köszönöm a választ! worship
Igazán a Börcsi srác is téged ajánlott a probléma végett.
"Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg."   itt a turbómenbránra gondolsz ugye?
A turbónyomásom jó így ? Ja és az 1 bart pillanatok alatt éri el. Egy picit viszont lóg a turbó tengelye, az nagy baj ,vagy gyúrjak egy turbóra is? A kúlerbe volt egy nagyon kicsi olaj szomoru1
Gondolom a Filepék Fehérvár végén az auchan mellett.
A belsejében a Füstcsavarra gondolsz?
Az elosztófej egy különálló egység az adagolón? Van valakinek ilyen eladó és persze jó?  Smiley
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2012.09.29 szombat, 19:14:38 »

Köszönöm a választ! worship
Igazán a Börcsi srác is téged ajánlott a probléma végett.
"Akinél egy bizonyos ponton hirtelen kezd el menni, annak ki van lazítva a membrán nagyon, azért hirtelen indul meg."   itt a turbómenbránra gondolsz ugye?
Igen, arra

A turbónyomásom jó így ? Ja és az 1 bart pillanatok alatt éri el. Egy picit viszont lóg a turbó tengelye, az nagy baj ,vagy gyúrjak egy turbóra is? A kúlerbe volt egy nagyon kicsi olaj szomoru1
A nyomás jó, a tengely lógása akkor baj, ha már hangos. minimális mindig van. a coolerben lévő olaj lehet szimplán magas kartergáztól, mert a visszavezetés a turbó eéőtt van, és onnan is visszatol pici olajat.

Gondolom a Filepék Fehérvár végén az auchan mellett.
Igen(de inkább szemben)

A belsejében a Füstcsavarra gondolsz?
Igen

Az elosztófej egy különálló egység az adagolón? Van valakinek ilyen eladó és persze jó?  Smiley
Az elosztófej az adagoló lelke. nélküle nincs adagoló. Lehet, hogy nekem is van jó, de azt meg kell néznem.
Darabokra kell szedni a cseréjéhez
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2012.09.29 szombat, 20:07:41 »

Igen, arra
A nyomás jó, a tengely lógása akkor baj, ha már hangos. minimális mindig van. a coolerben lévő olaj lehet szimplán magas kartergáztól, mert a visszavezetés a turbó eéőtt van, és onnan is visszatol pici olajat.
Igen(de inkább szemben)
 Igen
Az elosztófej az adagoló lelke. nélküle nincs adagoló. Lehet, hogy nekem is van jó, de azt meg kell néznem.
Darabokra kell szedni a cseréjéhez
Szerinted milyen sorrendben próbáljam meg állítani?
A füstcsavarhoz hozzáférek mert legutóbb nem raktuk vissza azt a fém valamit ami eltakarja. Ha segítesz ,hogy mit merre tekerjek akkor meg tudom csinálni. Tongue
Ha nem lesz jobb ezektől akkor mit javasolsz ,elosztófej csere (persze ha elvállalod és van neked) vagy boschra átalakítás?
Mi a különbség a bosch és a lucas között, előny hátrány?
Köszi
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2012.09.29 szombat, 20:35:27 »

Szerinted milyen sorrendben próbáljam meg állítani?
A füstcsavarhoz hozzáférek mert legutóbb nem raktuk vissza azt a fém valamit ami eltakarja. Ha segítesz ,hogy mit merre tekerjek akkor meg tudom csinálni. Tongue
Ha nem lesz jobb ezektől akkor mit javasolsz ,elosztófej csere (persze ha elvállalod és van neked) vagy boschra átalakítás?
Mi a különbség a bosch és a lucas között, előny hátrány?
Köszi
először a membránt. ki rakott rá fém kupakot? elvileg műanyag lenne rajta, ami csak befelé megy.

bosch olcsóbb, kevesebb a hibalehetőség, viszont alapjáratnál jobban megfogja a klíma, és nem lesz vele olyan szép hangja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2012.09.29 szombat, 21:26:43 »

először a membránt. ki rakott rá fém kupakot? elvileg műanyag lenne rajta, ami csak befelé megy.

bosch olcsóbb, kevesebb a hibalehetőség, viszont alapjáratnál jobban megfogja a klíma, és nem lesz vele olyan szép hangja
húha!
Akkor én nem arra gondolok. Mi valami konzolszerüséget nem raktunk vissza ami ha jól emlékszem valamennyire takarta a füstcsavart. Majd holnap megnézem és lefotózom.
Megnéznéd ,hogy van-e neked elosztófejed és mondanál rá árat meg a boschra is. Ha elvállalod.
Persze elöszőr kipróbálom holnap délelőtt a turbómenbrán állítást. Fél fordulat kifele, inbusz ha jól tudom. Majd leírom a változást.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2012.09.29 szombat, 21:32:54 »

húha!
Akkor én nem arra gondolok. Mi valami konzolszerüséget nem raktunk vissza ami ha jól emlékszem valamennyire takarta a füstcsavart. Majd holnap megnézem és lefotózom.
Megnéznéd ,hogy van-e neked elosztófejed és mondanál rá árat meg a boschra is. Ha elvállalod.
Persze elöszőr kipróbálom holnap délelőtt a turbómenbrán állítást. Fél fordulat kifele, inbusz ha jól tudom. Majd leírom a változást.
Köszönöm a segítséget!

hú, tudom mire gondolsz, azt el ne tekerd! a nyomásszabályzó csavarra, ami a nyomócsövek mögött van ugye? az tabu óra nélkül. az elején van egy műanyag kupak, azt kell levésni, alatta van a "füstcsavar" de megfelelő pozícióba kell tekerni az adagolót, és csak pár fokot kell fordítani rajta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2012.09.29 szombat, 21:56:29 »

hú, tudom mire gondolsz, azt el ne tekerd! a nyomásszabályzó csavarra, ami a nyomócsövek mögött van ugye? az tabu óra nélkül. az elején van egy műanyag kupak, azt kell levésni, alatta van a "füstcsavar" de megfelelő pozícióba kell tekerni az adagolót, és csak pár fokot kell fordítani rajta
Bakker!!!!!!!
Egyszer amikor az autószerelőmnek panaszkodtam ,hogy nem megy túl jól (aztán kiderült ,hogy akkor kezdett átszakadni a turbómenbrán) azt mondta ,hogy nyissunk egy kicsit a füstcsavaron gun ,ez már vagy két éve volt ....azt hiszem nyitottunk...... falbav majd holnap megnézem melyiken,meg megkérdezem ,hogy Ő hogy emlékszik. Ajjaj Roll Eyes
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2012.10.02 kedd, 23:03:11 »

Sziasztok!

Ismét van egy kis gondom. Komplett vezérléscsere történt a öregen, előtöltést is állított rajta a szerelő kicsit(így mondta). A gondom az, hogy kb 1000 RPM-nél egymás után két rövidebb és 1260 RPM körül pedig egy hosszabb elektromosnak tűnő búgás hallatszódik a motortér felől. Ha ezekben a tartományokban tartom a motort, akkor is ugyanannyi időre hallatszódnak mint amennyire akkor amikor felpörgetem mondjuk 2000 ig. Legjobban azokra a hangokra hasonlít, amiket a gyújtás ráadásánál hallok. Gőzöm nincs hogy mi lehet ez. Más egyéb dolgot nem veszek észre, kicsit jobban füstöl, de jobban indul. Ötletek? Köszönöm előre is!
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2012.10.05 péntek, 18:14:31 »

mobil 2000 10w 40 diesel
valaki használt már ilyet? érdekelne a véleménye
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2012.10.06 szombat, 17:30:25 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. MK2.es Mondimhoz keresek első ködlámpákat,keretestül. Ha valaki tud és nem horror áron akkor légyszi írjon! előre is köszi. Lézer. lazar.l@citromail.hu
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:03:57 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. MK2.es Mondimhoz keresek első ködlámpákat,keretestül. Ha valaki tud és nem horror áron akkor légyszi írjon! előre is köszi. Lézer. lazar.l@citromail.hu
drof-nak van egy pár
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:20:44 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne:Ha az EGR nem zár rendesen, az  tudja-e befolyásolni a hidegindítást és a fogyasztásra is hatással van? vigyor3
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:25:03 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne:Ha az EGR nem zár rendesen, az  tudja-e befolyásolni a hidegindítást és a fogyasztásra is hatással van? vigyor3
az indítást nem, de a fogyasztást, és a füstölést igen.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:35:31 »

 worship  :worship:A szerelőm is ezt mondta. Te mit javasolnál:Érdemes ledugóztatni? Eddig kb:6.3-6.6/100km városban!Most:7.8-8.5/100km.Egyébként szívesen elvinném hozzád az autót átnézetni,de a távolság....(Nyíregyháza) és az idő.Mennyiért szokott lenni Bosch adagolód?
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:43:46 »

worship  :worship:A szerelőm is ezt mondta. Te mit javasolnál:Érdemes ledugóztatni? Eddig kb:6.3-6.6/100km városban!Most:7.8-8.5/100km.Egyébként szívesen elvinném hozzád az autót átnézetni,de a távolság....(Nyíregyháza) és az idő.Mennyiért szokott lenni Bosch adagolód?
és az biztos, hogy nem jó az egr-ed? 50 körül van bosch
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.