Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 07:27:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1449721 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2012.11.24 szombat, 17:41:53 »

Ma vittem el az adagolóshoz az adagolót és azt mondta hogy teljesen jól működik maga az adagoló de van rajta valami membrános szelep vagy valami hasonló viszont állítólag ennek az új ára 80 darab ezres és ez állítaná a turbónyomáshoz az üzemanyag mennyiségét!Viszont ez a pénz nagyon sok és én nem akarok ennyit adni érte nincs ennek esetleg valami alternatív helyettesítője ami olcsóbb vagy valahogy nem lehet ezt kiiktatni?? Huh? szomoru1
lehet kapni bele membránt 10-es körül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2012.11.24 szombat, 17:58:21 »

lehet kapni bele membránt 10-es körül

Tehát akkor ez egy szerelhető dolog??
És ha ezt kicserélem mennyire lessz tartós vagy jobb lenne inkább egy bosch adagolót feltenni??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2012.11.24 szombat, 19:34:49 »

Tehát akkor ez egy szerelhető dolog??
És ha ezt kicserélem mennyire lessz tartós vagy jobb lenne inkább egy bosch adagolót feltenni??
persze, hogy szerelhető. ki lehet venni az egészet egyben(amit 80-ért akartak adni) le a tetejét, és alatta van a membrán. ha jól van beállítva a nyomás, akkor nem halhat meg hamar
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2012.11.24 szombat, 20:52:15 »

persze, hogy szerelhető. ki lehet venni az egészet egyben(amit 80-ért akartak adni) le a tetejét, és alatta van a membrán. ha jól van beállítva a nyomás, akkor nem halhat meg hamar
Köszönöm GinJoy segítséget már csak egy kérdésem lenne mennyire egyszerű beszerezni ezt a felújító készletet csak neten lehet rendelni vagy a cromaxnál vagy egy vidéki autósboltból is megrendelhetem?? Grin
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 06:12:02 »

Köszönöm GinJoy segítséget már csak egy kérdésem lenne mennyire egyszerű beszerezni ezt a felújító készletet csak neten lehet rendelni vagy a cromaxnál vagy egy vidéki autósboltból is megrendelhetem?? Grin
én egy ismerőstől szoktam egy dízel szakboltból szerezni. régen a cromax is árult, aztán rájöttek hogy 10 rugó nem biznisz, és csak az egészet akarják adni 80-ért
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:36:40 »

én egy ismerőstől szoktam egy dízel szakboltból szerezni. régen a cromax is árult, aztán rájöttek hogy 10 rugó nem biznisz, és csak az egészet akarják adni 80-ért

Akkor megpróbálom beszerezni abból a boltból ahonnan szoktam vásárolni remélem lesz szomoru1 elszomorított ez a dolog hogy ilyen drága ez a cucc nagyon bonyolult amúgy ezt a membránt kicserélni vagy esetleg kis ráfordítással én is ki tudom?? Viszont nem tudom hogy ez befolyásolná a reggeli indítást is vajon? Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:39:19 »

Akkor megpróbálom beszerezni abból a boltból ahonnan szoktam vásárolni remélem lesz szomoru1 elszomorított ez a dolog hogy ilyen drága ez a cucc nagyon bonyolult amúgy ezt a membránt kicserélni vagy esetleg kis ráfordítással én is ki tudom?? Viszont nem tudom hogy ez befolyásolná a reggeli indítást is vajon? Huh?
cserélni könnyű, reggeli indulást akkor befolyásolja, ha levegősödik az adagoló tőle
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:43:04 »

cserélni könnyű, reggeli indulást akkor befolyásolja, ha levegősödik az adagoló tőle
Akkor lehet megpróbálkozok magam a cserével kíváncsi leszek rá hogy fog menni a gép utána mert most nagyon lusta szegény! vigyor3
Elképzelhető hogy tényleg lelevegősödik tőle mert olyan mintha nem kapna gázolajat indul mind a 4 henger szépen csak relatív sokat kell tekertetni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:44:49 »

Akkor lehet megpróbálkozok magam a cserével kíváncsi leszek rá hogy fog menni a gép utána mert most nagyon lusta szegény! vigyor3
Elképzelhető hogy tényleg lelevegősödik tőle mert olyan mintha nem kapna gázolajat indul mind a 4 henger szépen csak relatív sokat kell tekertetni
mért van kiiktatva? meg hogyan?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 14:48:35 »

mért van kiiktatva? meg hogyan?

Mármint mi van kiiktatva?? ezt most nem értem wow1 Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:01:47 »

Mármint mi van kiiktatva?? ezt most nem értem wow1 Huh?
nem arról volt szó, hogy valami baja volt, és kikötöttétek?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 15:27:13 »

 Sziasztok! Segítségre volna szükségem. A problémám az volna,hogy valahol levegőt szív a motor. A tápszivattyú és az adagolom közé be van kötve egy áttetsző szűrő. Légtelenítés után kb.15.-20.km.után újra levegős lesz. Ezáltal képes néha megfulladni.Előre is köszi!  Lézer.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 16:03:53 »

nem arról volt szó, hogy valami baja volt, és kikötöttétek?

Nem kötöttünk ki semmit hanem olyan erötlen volt a kocsi meg nehezen indult és levettük az adagolót elvittem egy szakihoz és az mondta hogy rossz ez a membrános dolog de nem kötöttünk ki semmit azért leszek rá kíváncsi hogyha kicserélem ezt a membránt akkor hogy fog menni smile
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 16:13:09 »

Nem kötöttünk ki semmit hanem olyan erötlen volt a kocsi meg nehezen indult és levettük az adagolót elvittem egy szakihoz és az mondta hogy rossz ez a membrános dolog de nem kötöttünk ki semmit azért leszek rá kíváncsi hogyha kicserélem ezt a membránt akkor hogy fog menni smile
és miből állapította meg, hogy rossz?

2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?

sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.25 vasárnap, 16:18:56 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:18:43 »

és miből állapította meg, hogy rossz?

2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?

sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem

Ohhóhóó, nem ismered te a "szerelőket". Kézrátétellel kicserélik a fél adagolót. Csak fizess.  hehe levele Roll Eyes

(ha adagolózól david01, inkább vidd el az autót GinJoyhoz, ne homeopátiás, meg jövendőmondós gyökerekhez, akik még Fordot sem láttak... Ő meg is csinálja, ill. MEGcsinálja, nem csak nézegeti óránként 5e forintért...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:33:16 »

és miből állapította meg, hogy rossz?

2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?

sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem

Bekötötte valami próbapadszerűségre és azt mondta hiába ad annak a membránnak nyomást nem ad az adagoló több gázolajat én nemtudom mert én nagyon nem értek hozzá sajnos rinya
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:34:26 »

Ohhóhóó, nem ismered te a "szerelőket". Kézrátétellel kicserélik a fél adagolót. Csak fizess.  hehe levele Roll Eyes

(ha adagolózól david01, inkább vidd el az autót GinJoyhoz, ne homeopátiás, meg jövendőmondós gyökerekhez, akik még Fordot sem láttak... Ő meg is csinálja, ill. MEGcsinálja, nem csak nézegeti óránként 5e forintért...)


Szívesen elvinném én Error  de sajnos messze lakok töle nagyon és most nincs a meló miatt idöm hogy messze mozogjak szomoru1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 17:35:42 »

Bekötötte valami próbapadszerűségre és azt mondta hiába ad annak a membránnak nyomást nem ad az adagoló több gázolajat én nemtudom mert én nagyon nem értek hozzá sajnos rinya
és esetleg megnézte, hogy nem csak megszorult-e a dugattyú?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 02:08:42 »

és miből állapította meg, hogy rossz?

2 hibája lehet: a belső membrán szakadt, akkor ömlik a gázolaj a kis csövön belőle, ha a külső, akkor csak nem megy, de az induláshoz semmi köze, de akkor ha kitekered a kis állítócsavart, akkor járó motornál érzed, hogy fújja a levegőt.
ennyit mondani, hogy ez rossz, elég kevés sztem. adott neki levegőt is, úgy próbálta?

sőt, előfordul, hogy a dugattyúja megszorul a retektől, de egy adagolós csak szétszedte volna azt az egy csavart, és kipucolja sztem
Szia GinJoy!
Hol fújja a levegőt, és hogy kell megnézni?
Pár hete beszéltünk itt a fórumon meg telón is
Nekem se megy az autóm, akkor magyaráztad a füstcsavart de nem mertem hozzányulni,
csak a turbómenbránhoz. Tekertem is ki vagy 1 egészet, meg is jött a fekete füst is ahogy mondtad
és egy kicsit jobb is lett egy ideig. De mostanra szép lassan egyre szarabb lett, egy dombon
amin szép lassan 140ig kigyorsult (és akkor is lusta volt) most 100 csak.
Fekete füst megmaradt, indulási gond nincs, szinte izzítás nélkül indul.
Menbrán szerintem jó mert különben folyna a go, meg nem füstölne.
Mit csináljak, mert már elegem van abból, hogy letolnak az útról gyorsításkor,
ha meg lepadlózom olyan kormot hagyok, hogy már égés,de akkor se megy jól
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 13:54:25 »

Szívesen elvinném én Error  de sajnos messze lakok töle nagyon és most nincs a meló miatt idöm hogy messze mozogjak szomoru1

Elhiszem, ill. megértem, csak sok-sok pénzt ne dobj ki az ablakon, vagy pedig csapj az asztalra, hogy "ba*dmeg ez nem jó, csináld meg normálisan vagy add vissza a pénzt", mert lassan a ""szerelőket"" már fenyegetni kell, hogy normális(...) munkát végezzenek. Pedig be fogják szopni, mert lassan egyre kevesebb az emberek pénze és aki nem csinálja meg a melót lelkiismeretesen, az éhendöglik... (ami nem is baj) Tapasztalatból mondom, mi is régen lehúzhattuk volna a rolót, ha nem végeznénk normális autókárpitozást...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 17:58:43 »

Elhiszem, ill. megértem, csak sok-sok pénzt ne dobj ki az ablakon, vagy pedig csapj az asztalra, hogy "ba*dmeg ez nem jó, csináld meg normálisan vagy add vissza a pénzt", mert lassan a ""szerelőket"" már fenyegetni kell, hogy normális(...) munkát végezzenek. Pedig be fogják szopni, mert lassan egyre kevesebb az emberek pénze és aki nem csinálja meg a melót lelkiismeretesen, az éhendöglik... (ami nem is baj) Tapasztalatból mondom, mi is régen lehúzhattuk volna a rolót, ha nem végeznénk normális autókárpitozást...

Nem tudom én már most erősen azon gondolkozok hogy összegyűjtöm a lovét csináltatok Ginjoy-al egy bosch-t és akkor nem lessz gond az adagolóval mert itt már olyan dolgok mennek hogy ez a membrános faszság nem szerelhető meg szedik szét mert félnek töle én magam meg megmondom őszintén kicsit megint tartok attol hogy szétszedem és nem fogom tudni összerakni Undecided szomoru1 rinya
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:07:49 »

Nem tudom én már most erősen azon gondolkozok hogy összegyűjtöm a lovét csináltatok Ginjoy-al egy bosch-t és akkor nem lessz gond az adagolóval mert itt már olyan dolgok mennek hogy ez a membrános faszság nem szerelhető meg szedik szét mert félnek töle én magam meg megmondom őszintén kicsit megint tartok attol hogy szétszedem és nem fogom tudni összerakni Undecided szomoru1 rinya

Az a biztos, ha GinJoy csinálja. Ő ért hozzá. Én sem mernék nekikezdeni az adagolónak, nem egy egyszerű szerkezet és főleg nem olcsó...
(de a "lessz"-t már megint odaírtad, de elnézem, biztos ideges vagy... Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 20:43:49 »

Az a biztos, ha GinJoy csinálja. Ő ért hozzá. Én sem mernék nekikezdeni az adagolónak, nem egy egyszerű szerkezet és főleg nem olcsó...
(de a "lessz"-t már megint odaírtad, de elnézem, biztos ideges vagy... Grin)

Hát jah kicsit ideges vagyok meg inkább bánt ez a dolog hogy itt hadjú-biharba annyira körülményes az alkatrész illetve a szerelés ha nem tudod magadnak megcsinálni hogy borzasztó
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2012.11.27 kedd, 10:57:57 »

Hát jah kicsit ideges vagyok meg inkább bánt ez a dolog hogy itt hadjú-biharba annyira körülményes az alkatrész illetve a szerelés ha nem tudod magadnak megcsinálni hogy borzasztó

Hidd el, normális dízel szerelőt az országban alig lehet találni... Bács megyében is egy volt akit mindenki ajnározott, elég volt egyszer meglátogatnom...  levele /Kiskunhalason/
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
feri19860819
Vendég
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2012.11.30 péntek, 18:22:24 »

Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.

Sziasztok, Dávid
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2012.11.30 péntek, 19:41:03 »

Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.

Sziasztok, Dávid
szernitem nincs ott semmi hiba, csak az előtöltés állító szelepet hallod. a 3. porlasztón van egy kis vezeték, majd kb 10 centi múlva egy csatlakozóban végződik. húzd szét azt, és ha változik a hang picit, akkor ezt hallod, nincs semmi baja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2012.11.30 péntek, 20:45:46 »

szernitem nincs ott semmi hiba, csak az előtöltés állító szelepet hallod. a 3. porlasztón van egy kis vezeték, majd kb 10 centi múlva egy csatlakozóban végződik. húzd szét azt, és ha változik a hang picit, akkor ezt hallod, nincs semmi baja

Én csak gyújtásnál, izzítás közben hallom kb. 2 mp-ig. Egy ilyen CCCCCCCCCCCCC. Aztán csöndben van. Legalábbis nem hallom tovább, elnyomja a motor hangja lazán. Sőt, a CCCCCCCCCCC-t csak nyitott ajtónál hallom igazán, csukott ajtónál alig-alig. Lehet, hogy süketülök? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
feri19860819
Vendég
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2012.12.01 szombat, 06:48:02 »

Sziasztok!
MK2-es 1.8 TD Mondom van. Pár napja észleltem hogy beindítás után 2 másodpercenként, periódikusan ciripelő- nyikorgó hangot hallok, ami menet közben is ugyanilyen intenzitással tart - tehát állandó - fordulatszámtól teljesen függetlenül. Motortérben hallom a hibát. Előre is köszönöm ha ezek alapján meg tudná valaki mondani mi a hiba. Olvasgattam más nyikorgó ciripelő hibát is, fűtőventillátor hibát találtam, de ezt már kizártam, a fokozatok erősségénél sem változik a hang és nem is belülről jön.
Előre is köszönöm Nektek.

Sziasztok, Dávid

VÁLASZ:

szernitem nincs ott semmi hiba, csak az előtöltés állító szelepet hallod. a 3. porlasztón van egy kis vezeték, majd kb 10 centi múlva egy csatlakozóban végződik. húzd szét azt, és ha változik a hang picit, akkor ezt hallod, nincs semmi baja





Sajnos nem ez a hiba, de nagyon köszönöm hogy válaszoltál rá. Ez nagyon hangos és éles hang, menet közben is állandóan hallom, pedig a motor sem halk és a hang is a motortérből jön. A periódusa állandó, sebességtől és fordulatszámtól függetlenül, hirtelen kezdte el csinálni egyik napról a másikra. Valamilyen más lehetőség? Most hétvégén tudnám csak komolyabban megnézni és kicserélni, segítsetek!

Előre is köszi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2012.12.01 szombat, 08:31:51 »

A hidegjárató bovdenjét hogy kell  jól beállítani?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2012.12.01 szombat, 11:39:36 »

A hidegjárató bovdenjét hogy kell  jól beállítani?

Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2012.12.01 szombat, 18:56:45 »

A hidegjárató bovdenjét hogy kell  jól beállítani?

szinte majdnem mindegy, mert elég sokat tud húzni, és az elején nézi, hogy mettől meddig tud mozogni. egyébként kicsit finomítható utána. lényeg, legyen annyira feszes, hogy a végéig el tudja húzni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2012.12.01 szombat, 19:05:24 »

szinte majdnem mindegy, mert elég sokat tud húzni, és az elején nézi, hogy mettől meddig tud mozogni. egyébként kicsit finomítható utána. lényeg, legyen annyira feszes, hogy a végéig el tudja húzni

Köszi, közben sikerült beállítanom, úgy tűnik. Drámai a változás. Eddig a bovden vége át volt esve a furatán, most kapott egy ideiglenes alátétet (lehet hogy tartós lesz Smiley ) és azóta érdekes módon simábban indul, és húz is viszonylag jól, 4.et is lehet kapcsolni 45-50 körül, és még gyorsul is.
Naplózva
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 18:08:17 »

Sziasztok! Tudja valaki,hogy hol tudnék membránt szerezni az 18td. mondim tápszivattyújába? a cromaxnál néztem.7800.huf. ELŐRE IS KÖSZI. Lézer. lazar.l@citromail.hu  v.70/382-3773 sms.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 19:09:01 »

Sziasztok!

Pár napja akad egy kis gond a kocsival.
Menet közben rángat, olyan mintha valami hátrafelé húzná, elkezd leesni a fordulat és leáll.
Vagy csak elkezd leesni (nyomom a padlót) és döcögve elindul majd megy és ezt periodikusan eljátssza 500m-ként.
Ingadozik az alapjárat fel-le. Ha pl 1500-on akarom tartani akkor leesik 1300-ra majd felpörög 1700-ra.

Légszűrő nincs eltömődve. Leállítószelepet kivettem, kipróbáltam minden okés.
Gázolajszűrőt kicseréltem. A rendszer nem levegősödik.

Volt már valakinek hasonló tapasztalata? 
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:25:25 »

Sziasztok!

Pár napja akad egy kis gond a kocsival.
Menet közben rángat, olyan mintha valami hátrafelé húzná, elkezd leesni a fordulat és leáll.
Vagy csak elkezd leesni (nyomom a padlót) és döcögve elindul majd megy és ezt periodikusan eljátssza 500m-ként.
Ingadozik az alapjárat fel-le. Ha pl 1500-on akarom tartani akkor leesik 1300-ra majd felpörög 1700-ra.

Légszűrő nincs eltömődve. Leállítószelepet kivettem, kipróbáltam minden okés.
Gázolajszűrőt kicseréltem. A rendszer nem levegősödik.

Volt már valakinek hasonló tapasztalata? 

Nálam volt hasonló és a gázolajszűrőház volt rossz. A membránja szétment. Én kimentettem a régi motorból ezt a cuccot, mert alig volt használva. Működött kb. 50 órát... Tehát újszerű. 10 ropiért adom. (jah, gyári Delphi/Motorcraft, bolti ára 25+ volt anno) Képek vannak róla vagy itt visszább, vagy az MK1, TD topicban... nem emlékszem. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:28:30 »

Nálam volt hasonló és a gázolajszűrőház volt rossz. A membránja szétment. Én kimentettem a régi motorból ezt a cuccot, mert alig volt használva. Működött kb. 50 órát... Tehát újszerű. 10 ropiért adom. (jah, gyári Delphi/Motorcraft, bolti ára 25+ volt anno) Képek vannak róla vagy itt visszább, vagy az MK1, TD topicban... nem emlékszem. Smiley

Nekem az szerintem jó mert ha most kimegyek és rányomok a gombjára akkor kemény.
Amúgy van nekem is vagy 5db,  de azért köszi a felajánlást.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:34:00 »

Sziasztok!

Pár napja akad egy kis gond a kocsival.
Menet közben rángat, olyan mintha valami hátrafelé húzná, elkezd leesni a fordulat és leáll.
Vagy csak elkezd leesni (nyomom a padlót) és döcögve elindul majd megy és ezt periodikusan eljátssza 500m-ként.
Ingadozik az alapjárat fel-le. Ha pl 1500-on akarom tartani akkor leesik 1300-ra majd felpörög 1700-ra.

Légszűrő nincs eltömődve. Leállítószelepet kivettem, kipróbáltam minden okés.
Gázolajszűrőt kicseréltem. A rendszer nem levegősödik.

Volt már valakinek hasonló tapasztalata? 
maf?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:36:22 »

maf?

Ez diesel.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:37:36 »

Ez diesel.
és a kettesben nincs?
az egyesben még volt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 20:51:46 »

és a kettesben nincs?
az egyesben még volt...

Nem tudok róla.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:01:36 »

Nem tudok róla.
a légszűrőház után nincs? pedig szerintem kellene legyen.
az utolsó képen is ott figyel, pedig ez mk2 és tádé...
http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=bugmot&action=display&thread=131439
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:11:30 »

a légszűrőház után nincs? pedig szerintem kellene legyen.
az utolsó képen is ott figyel, pedig ez mk2 és tádé...
http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=bugmot&action=display&thread=131439

Az légtömegmérő.   Wink
Úgy mondd, hogy értsem.   hehe
Plusz ha lehúzom róla a csatit akkor is mennie kellene. Nem?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.02 vasárnap, 21:40:22 írta Viló » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:39:40 »

Nálam volt hasonló és a gázolajszűrőház volt rossz. A membránja szétment. Én kimentettem a régi motorból ezt a cuccot, mert alig volt használva. Működött kb. 50 órát... Tehát újszerű. 10 ropiért adom. (jah, gyári Delphi/Motorcraft, bolti ára 25+ volt anno) Képek vannak róla vagy itt visszább, vagy az MK1, TD topicban... nem emlékszem. Smiley

Mit értesz azalatt, hogy szétment a membránja?
Mert most kimentem, felnyitottam a motorháztetőt és a tápszivattyú gombja benyomott pozícióban van.
Pedig amikor lelégtelenítettem és elindítottam akkor normálisan állt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:40:32 »

a légszűrőház után nincs? pedig szerintem kellene legyen.
az utolsó képen is ott figyel, pedig ez mk2 és tádé...
http://retrorides.proboards.com/index.cgi?board=bugmot&action=display&thread=131439

Mentem egy kört a lehúzott légtömegmérő csatival és semmi változás.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:42:23 »

Mentem egy kört a lehúzott légtömegmérő csatival és semmi változás.
Dieselnél lóxart se számít a légtömegmérő,miután az adagoló forgó elosztó rendszerű és nem elektromosan vezérelt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:43:11 »

Az légtömegmérő.   Wink
Úgy mondd, hogy értsem.   hehe
Plusz ha lehúzom róla a csatit akkor is mennie kellene. Nem?
elvileg nem szabadna ugyan úgy működnie. ezért van elvégre. ha lehúzod és nem változik semmi, akkor valszeg nem is csinál semmit...bár én nem értek a dűzlikhez...sem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2012.12.02 vasárnap, 21:52:31 »

elvileg nem szabadna ugyan úgy működnie. ezért van elvégre. ha lehúzod és nem változik semmi, akkor valszeg nem is csinál semmit...bár én nem értek a dűzlikhez...sem.

Én sem. Ezért kérdezek itt.   vigyor3

Tényleg, hogy lehet kideríteni, hogy jó-e a légtömegmérő?

Bár most sokkal jobban izgat, hogy miért nem üzemel rendesen a gép.
Illetve, hogy mitől szívódott be a tápszivattyú gombja?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 07:22:11 »

elvileg nem szabadna ugyan úgy működnie. ezért van elvégre. ha lehúzod és nem változik semmi, akkor valszeg nem is csinál semmit...bár én nem értek a dűzlikhez...sem.
Hát, nem tudom. Én 2,0 Zetec-nél lehúzoma  légtömegmérőt, akkor ugyanúgy megy, vagy néha még kicsit jobban is, csak megnyomja a fogyasztást rendesen.
Én sem. Ezért kérdezek itt.   vigyor3

Tényleg, hogy lehet kideríteni, hogy jó-e a légtömegmérő?
...
Cseredarabbal, próbálkozás útján. Kimérni nem igen lehet, mert két (ellenállás)jel összehasonlításán alapul a mérési metódus.
http://oldfuelinjection.com/?p=26
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 14:11:00 »

Üdv!

A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?

Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.

Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért.  Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl.   Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam,  de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).

Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom... falbav
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2012.12.03 hétfő, 15:36:42 »

Üdv!

A Td indítómotorjánál mi az a három kábel?

Egy vastag, és egy vékony fekete, ill. egy gégecsöves piros.

Az a problémám, hogy gyengélkedik az önindítóm. Legalább is azt hittem. Másfél év lett felújítva egy szép kis kerek öszegért.  Random módon nem indul be. A bendix csattog, de az indítómotor nem pörög föl.   Vettem egy bontott Mk1-es önindítót (olcsóbb volt mint megint felújítani), áldva a tervezők nevét beszereltem, az összes elektromos csatlakozást lepucoltam, lezsírtalanítottam,  de ez az "új" önindító is ugyanezt csinálja. Csattog a bendix, de nem teker (Aksi zsír új, töltővel most töltöm pont fullra ).

Most a kábelezésre gyanakszom. Vagy nem tudom... falbav

Kábelezés, szíjak, izzító, adagoló, hidegindító, üzemanyagellátás, jó akku. Elvileg ennyi. A testkábeleket nézd át alaposan az akkutól!
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.