Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 19:37:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1450017 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2014.06.18 szerda, 15:18:04 »

Az anyagvastagsághoz képest nekem kis mélyedés , de lehet hogy autószerelői szemmel maga a grand canyon.  vigyor3
hát igen. Meg nem is az anyagvastagsag számít hanem a szimering birja e
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Yocooka
Vendég
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 12:33:16 »

Sziasztok! Az autóm egy 99-es kombi TD. Olyan problémám van, hogy terhelésnél (pl. futóval) vagy nagy sebességnél (100 fölött) szarakodik az autó, mintha kevés anyagot kapna. Van, hogy elmegy az erő pl. futózásnál olyannyira, hogy a múltkor is már harmadikig kellett visszakapcsolnom, mert még negyedikben is padlógázon nyolcvanas tempóról csak lassult. Aztán van, hogy normálisan gyorsul, viszont ilyen esetben, ha kinyomom a kuplungot és leszálok a gázról, a fordulat felmegy ezerkettő-ezeröt környékére. Viszont egy-egy ilyen út után olyannyira lent van az alapjárat, hogy majdnem leáll, sőt volt is rá példa, hogy leállt. Régen is csinált ilyet, aztán egy szerelő azt mondta, hogy meg van repedve a szűrőház, ezért lecserélte (egy opel bontottat tett rá). Aztán ugyanúgy elkezdett szarakodni. Ekkor levettem róla és tettem rá egy kézi (fém) pumpát meg egy ki-be csonkos gázolajszűrőt. Viszont próbálkoztam azzal is, hogy egy kannából egyenesen az adagolóba vezettem a gázolajat, semmi közbeiktatás nélkül. Ekkor nagyon nehezen szívta fel, majd miután beindult és leállítottam, ismét nehezen szívta fel. Szóval az adagoló visszaengedte. jah és olyan is van, hogy ha majdnem alapjáraton, pici gázzal gurulok, egyszer csak meglódul, a fordulat ekkor is fent marad. Már nagyon elegem van belőle, nagyjából másfél éve kísért ez a gond. Az elején egy szerelő (aki az opel üzemanyagszűrőt rakta rá) hatvannal húzott le, azóta senkihez nem vittem. Igaz akkor kicserélte a mágnesszelepet, tömítéseket meg még valami szart. Ezek után a téli indítás viszont pöccös lett, mert előtte nehezen indult télen (nem izzítógyertya baj volt, mert azt néztem itthon). Afelé hajlok, hogy venni kéne rá egy BOSCH adagolót, mert a mostani Lucas az agyamra megy.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2014.06.28 szombat, 15:42:26 »

Felgyújtanám, de most tankoltam tele.
A turbómembrán ugyan 4 hónapja lett cserélve, de megint kiszakadt. Kipótoltam ideiglenesen egy(2) Capri szivatómembránnal, a membrán mozog is, de igazából tök mindegy hová csavargatom.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 12:08:08 »

Ginjoy: Akkora király vagy, hogy elmondani nem tudom. Tökéletes lett a kocsi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 15:42:42 »

Ginjoy: Akkora király vagy, hogy elmondani nem tudom. Tökéletes lett a kocsi.
Na! mi a baj?  hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 17:15:19 »

Na! mi a baj?  hehe
Bámulatos, hogy ez az autó egy apró jelentéktelennek tűnő alkatrész miatt mennyire használhatatlannak tud tűnni.
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 19:51:56 »

Ginjoy: Akkora király vagy, hogy elmondani nem tudom. Tökéletes lett a kocsi.
Már én is szeretném ezt érezni  rinya
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 19:58:35 »

Már én is szeretném ezt érezni  rinya
mi a gond?
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 19:59:40 »

turbomembrán... már megint  falbav
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:01:00 »

turbomembrán... már megint  falbav
Az kellemetlen, nekemis az volt.
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:03:37 »

Az... És már nagyon unom
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:15:24 »

Az... És már nagyon unom
Mikor cserélted?
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:21:59 »

Mikor cserélted?
november, és most 2 napja (de azt év b...tam el  angel)
most várom az utánpótlást.
és mindig csak a kicsi szakad szét
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:59:03 »

november, és most 2 napja (de azt év b...tam el  angel)
most várom az utánpótlást.
és mindig csak a kicsi szakad szét

Mit csináltál vele?
Nekem kb4 hónapot bírt ki, de ezt olyan 15+ ezer km volt.
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:06:23 »

Mit csináltál vele?
Nekem kb4 hónapot bírt ki, de ezt olyan 15+ ezer km volt.
Kétszer kellett szétszedni, és szerintem az már sok volt neki.
De mókás hogy ilyen "sokat" bírnak.
De nem gond, mostmár csukott szemmel is kicserélem, csak Ginjoy küldje hamar Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.30 hétfő, 21:08:13 írta Natesz » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:15:30 »

Kétszer kellett szétszedni, és szerintem az már sok volt neki.
De mókás hogy ilyen "sokat" bírnak.
De nem gond, mostmár csukott szemmel is kicserélem, csak Ginjoy küldje hamar Smiley
Nekem is beletellt kb fél évbe amire kiderült hogy az előtöltés állító folyik, ennek áldozatul esett, egy résolajcső, turbómembrán, tömítések, kb fél m2 gyep, csomó féktisztító, idegszál meg ilyesmi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:17:36 »

Amúgy a membránra visszatérve, nem lehet hogy túl lett húzva? Én arra gyanakszom, mert nekem pont ott volt szétmálva.
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:32:50 »

Amúgy a membránra visszatérve, nem lehet hogy túl lett húzva? Én arra gyanakszom, mert nekem pont ott volt szétmálva.
Mire gondolsz?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:38:28 »

Mire gondolsz?
Arra, hogy mivan akkor, ha nem kellett volna annyira megtépnem. Lehet hogy butaság, de az az érzésem , hogy ha nem tépem meg annyira, nem nyomódik szét a membrán anyaga.
Most úgy raktam össze hogy meghúztam, és egy negyedet visszalazitottam. Folyni nem folyik, fél év múlva pedig kiderül majd.
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:43:01 »

Arra, hogy mivan akkor, ha nem kellett volna annyira megtépnem. Lehet hogy butaság, de az az érzésem , hogy ha nem tépem meg annyira, nem nyomódik szét a membrán anyaga.
Most úgy raktam össze hogy meghúztam, és egy negyedet visszalazitottam. Folyni nem folyik, fél év múlva pedig kiderül majd.
Lehet... Majd Ginjoy megmondja a tutit  Smiley
Naplózva
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2014.07.01 kedd, 23:44:55 »

Sziasztok!
Útközben a motor kereplő hangot kezdett kiadni,füstölt mint a fene,erő se sok volt benne,aztán a másik pillanatban jó volt minden egy darabig,de ez váltakozott.Váltásnál a motor felpörög,alig bírtam leállítani,az olaj is kevés volt,pedig egy hete néztem,akkor jó volt az olajszint.Kérdésem,mi lehet a gond,hogyan lehetne annyira megbarkácsolni hogy haza jussak vele. Pont ma mentünk el vele nyaralni a családdal,ez gond meg minden előzmény nélkül egyik pillanatról a másikra jött.Ha ezt tudom,el sem indulok vele...Sad   
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2014.07.02 szerda, 00:06:09 »

Sziasztok!
Útközben a motor kereplő hangot kezdett kiadni,füstölt mint a fene,erő se sok volt benne,aztán a másik pillanatban jó volt minden egy darabig,de ez váltakozott.Váltásnál a motor felpörög,alig bírtam leállítani,az olaj is kevés volt,pedig egy hete néztem,akkor jó volt az olajszint.Kérdésem,mi lehet a gond,hogyan lehetne annyira megbarkácsolni hogy haza jussak vele. Pont ma mentünk el vele nyaralni a családdal,ez gond meg minden előzmény nélkül egyik pillanatról a másikra jött.Ha ezt tudom,el sem indulok vele...Sad   
Nem akarlak elkeseriteni de ez úgy hangzik, mintha a turbo megenné az olajadat.
Naplózva
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2014.07.02 szerda, 08:07:40 »

Nem akarlak elkeseriteni de ez úgy hangzik, mintha a turbo megenné az olajadat.
Mit lehet vele csinálni?Sima szívó adagoló van rajta,már így vettem,tehát a turbónak eddig sem vettem hasznát...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2014.07.02 szerda, 08:41:58 »

Mit lehet vele csinálni?Sima szívó adagoló van rajta,már így vettem,tehát a turbónak eddig sem vettem hasznát...


Erre nem tudom a választ. De ha tényleg olajat eszik a turbónál, akkor annak ilyen vége is lehet:
https://www.youtube.com/watch?v=Qp5PJ3CNV1w
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2014.07.02 szerda, 16:36:53 »

Mit lehet vele csinálni?Sima szívó adagoló van rajta,már így vettem,tehát a turbónak eddig sem vettem hasznát...

szívó adagolò?  Az érdekes.  Csinálj már egy képet rolau
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:55:12 »

szívó adagolò?  Az érdekes.  Csinálj már egy képet rolau

Teszek majd fel képet,de most elvitte egy szaki,ha minden igaz ma vagy holnap megcsinálja,hogy haza tudjunk vele menni...De egyszer már régebben nézted és akkor derült ki,hogy escort szívó adagoló van rajta.A fém cső ami a turbómembránhoz menne meg csak szabadon kettéhajtva lóg a semmibe...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2014.07.02 szerda, 21:48:32 »

Teszek majd fel képet,de most elvitte egy szaki,ha minden igaz ma vagy holnap megcsinálja,hogy haza tudjunk vele menni...De egyszer már régebben nézted és akkor derült ki,hogy escort szívó adagoló van rajta.A fém cső ami a turbómembránhoz menne meg csak szabadon kettéhajtva lóg a semmibe...

Akkor nem túl fürge a járgány
Naplózva
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2014.07.02 szerda, 22:21:35 »

Akkor nem túl fürge a járgány
Nem nagyon kell vele előzgetni az biztos...Smiley
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2014.07.02 szerda, 23:00:09 »

Nem nagyon kell vele előzgetni az biztos...Smiley

akkor előbb utóbb jó lesz beszerezned rá egy rendes adagolót, mert ha minden ok, a 130-as utazóról azért elég jól kell gyorsuljon még klímával is, mindent összevetve, elég használható viszonylag fürge kis autó ám ez.
Naplózva
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 22:56:39 »

akkor előbb utóbb jó lesz beszerezned rá egy rendes adagolót, mert ha minden ok, a 130-as utazóról azért elég jól kell gyorsuljon még klímával is, mindent összevetve, elég használható viszonylag fürge kis autó ám ez.
Ez most olyan mint egy 1000-es suzuki 5 személlyel megpakolva...Smiley Ideiglenesen megbarkácsolták a kocsit,kiiktatták a turbót az olajzási rendszerből,talán így hazajutok vele,aztán lecserélem az adagolóval együtt...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 22:59:41 »

Ez most olyan mint egy 1000-es suzuki 5 személlyel megpakolva...Smiley Ideiglenesen megbarkácsolták a kocsit,kiiktatták a turbót az olajzási rendszerből,talán így hazajutok vele,aztán lecserélem az adagolóval együtt...

kiiktatták?Huh??? jéézus úúristen
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 20:40:13 »

Hello. Milyen és mennyi motorolaj kell az 1.8 TD-be?
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 20:44:13 »

Hello. Milyen és mennyi motorolaj kell az 1.8 TD-be?

6 liter körül kell bele, én 10w40es td eneos-t öntök bele.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 20:55:03 »

Hello. Milyen és mennyi motorolaj kell az 1.8 TD-be?
én 10w40 mobil-t használtam, de nekem 5 liter bőven elég volt.
4,6 bele, maradék a következő olajcseréig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 21:00:40 »

én 10w40 mobil-t használtam, de nekem 5 liter bőven elég volt.
4,6 bele, maradék a következő olajcseréig


Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 21:03:48 »

én 10w40 mobil-t használtam, de nekem 5 liter bőven elég volt.
4,6 bele, maradék a következő olajcseréig

rosszul emlékszem egy nagy és egy kis flakont szoktam venni Smiley megnéztem a kannát, tényleg 4 literes. 5re emlékeztem  worship
Naplózva
Bazzsa
Vendég
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 21:11:52 »

Sziasztok!

Új vagyok még a csoportban...olvastam ezt azt! Arra lennék kíváncsi hogy hol tudom az alapjáratot kicsit feljebb állítani ...hidegindításnál 650-700 közt nagyon szépen ketyeg a motor ( pöcre indul) ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor boldog vagyok ha 600 on van a mutató, és kövér gázadással indul ! cserélve lett az üzemanyagszűrő, ki lett pucolva az ac pumpa is! válaszotokat előre is köszönöm , üdv!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2014.07.21 hétfő, 21:38:47 »

Sziasztok!

Új vagyok még a csoportban...olvastam ezt azt! Arra lennék kíváncsi hogy hol tudom az alapjáratot kicsit feljebb állítani ...hidegindításnál 650-700 közt nagyon szépen ketyeg a motor ( pöcre indul) ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor boldog vagyok ha 600 on van a mutató, és kövér gázadással indul ! cserélve lett az üzemanyagszűrő, ki lett pucolva az ac pumpa is! válaszotokat előre is köszönöm , üdv!


Nézz körül a wikiben. Pl itt:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Alapj%C3%A1rati_fordulatsz%C3%A1mok_be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sa_TD_motorokon
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2014.07.23 szerda, 16:28:05 »

Sziasztok!

Leirnám a mondeommal kapcsolatos problémámat és a segítségeteket kérném!
Márciusban vettem egy 2-es 1.8td mondeot ami kb 2 hónapja megfőtt a motorja! Motorcsere megtörtént, ismertem az autót amiből ki lett bontva, szépen jár a motor, nem forralta a vizet a saját kasznijában! Át lett építve az enyémbe porblémám még mindig a következő: Forralja a vizet!! Hűtőt kicseréltem nem jártam sikerrel még mindig forralja a vizet!
Kiegyenlítő tartájt is kicseréltem, így sem lett jobb!
Akár alapjáraton ketyeg az autó akár terhelés alatt, elég jól melegszik csak nem tudom és a szerelőm sem,hogy mitől melegszik ennyire!
Járt már valaki így???

Köszönöm bárki hozzászólását!

Üdv: Péter
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 19:46:27 »

Sziasztok.A véleményeteket kérném.Az a jelenség,hogy fémes kicsit csattogos hang,olyan mind mikor egy csapágyban hallatszik a golyók hangja.A vezérlés felöl és ott is inkább alulról talán.Ha leveszem a generátor szíját akkor elhallgat,ha vissza rakom ugyanaz!Csak hát minden csapágy új szinte,a generátor é most újulta feszitőé nemrég a vezérlés 12000km ezelőtt.Klímás egyébbként a gép,tehát kettős szijtárcsa és a bátyám szerint a szijtárcsában verődhetett ki a gumi része,mondjuk kivülröl nem látszik semmi,mondjuk neki mk3 a van,ami ugye nem ilyen csak tipp.Elképzelhető hogy ilyen baja van?Ha valakinek van ötlete segítsen!Köszi
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 20:47:28 »

Sziasztok.A véleményeteket kérném.Az a jelenség,hogy fémes kicsit csattogos hang,olyan mind mikor egy csapágyban hallatszik a golyók hangja.A vezérlés felöl és ott is inkább alulról talán.Ha leveszem a generátor szíját akkor elhallgat,ha vissza rakom ugyanaz!Csak hát minden csapágy új szinte,a generátor é most újulta feszitőé nemrég a vezérlés 12000km ezelőtt.Klímás egyébbként a gép,tehát kettős szijtárcsa és a bátyám szerint a szijtárcsában verődhetett ki a gumi része,mondjuk kivülröl nem látszik semmi,mondjuk neki mk3 a van,ami ugye nem ilyen csak tipp.Elképzelhető hogy ilyen baja van?Ha valakinek van ötlete segítsen!Köszi
sosem szokott tönkremenni az mk2-ben a szíjtárcsa
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 20:55:49 »

Szia.Szerinted akkor mi a francnak lehet ilyen hangja?Azért nincs ötletem,mert újjak csapágyak azoknak nincs hangja és ha nincs rajta a generátor szíj,akkor nincs hangja.Elvileg amúgy lehet ez a probléma?Üdv
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:30:47 »

Szia.Szerinted akkor mi a francnak lehet ilyen hangja?Azért nincs ötletem,mert újjak csapágyak azoknak nincs hangja és ha nincs rajta a generátor szíj,akkor nincs hangja.Elvileg amúgy lehet ez a probléma?Üdv

fujkodd meg valami folyadékkal a generátorszíjadat.
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2014.07.25 péntek, 07:36:50 »

Szia.Szerinted akkor mi a francnak lehet ilyen hangja?Azért nincs ötletem,mert újjak csapágyak azoknak nincs hangja és ha nincs rajta a generátor szíj,akkor nincs hangja.Elvileg amúgy lehet ez a probléma?Üdv

Szerintem a szíj lesz , az okosok azt mondják hogy continental contitech szíj kell rá akkor csöndben lesz , az enyémben sem az van nekem is csinálja pedig új a szíj dayco márka , nyomd föl a hangot a rádión és xard le.  hehe
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2014.07.25 péntek, 11:19:12 »

Szia.Akkor lehet ez a hiba,mert nekem is dayco a szíj ami ment 12000-et idáig.Mivel kéne befújni?Amúgy köszi az infot.
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2014.07.25 péntek, 11:30:32 »

Szia.Akkor lehet ez a hiba,mert nekem is dayco a szíj ami ment 12000-et idáig.Mivel kéne befújni?Amúgy köszi az infot.
Én a külső felére szoktam kis wd40et, aztán akkor egy időre elhallgat.
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2014.07.25 péntek, 15:23:22 »

Én a külső felére szoktam kis wd40et, aztán akkor egy időre elhallgat.

Én is wd40et szoktam fújni,kívül belül alul felül, és utána tényleg csendben lesz 1 darabig.  nyes
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2014.07.25 péntek, 22:17:41 »

Köszi az infot,akkor majd én is befújom!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2014.07.26 szombat, 05:43:29 »

Köszi az infot,akkor majd én is befújom!

Szívesen.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2014.08.09 szombat, 08:25:49 »

Urak ! Milyen tűzkarikát vegyek? (fém tömítés a porlasztócsúcsok és hengerfej között) Az 500Ft-os a cromaxban kicsit túl olcsó, a gyári meg 2500Ft-ért kicsit sok.
(4db kell ugye...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.