Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 22:09:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1450055 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 00:44:32 »

a fordulat eséshez semmi köze

Nem a fordulat esésre gondolok, azt tudom, hogy más szabályozza, hanem a hirtelen gázkar visszaeresztésre. Persze én csak, mint tipp gondoltam, ha már ott vagyon az a sz*r... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2014.10.21 kedd, 20:28:38 »

Sziasztok   worship Mondeosok  worship

Nem régiben kitört a töltőlevegő és a turbómembránt összekötő gumicsövem. Valaki tudja, hogy hol lehet ilyet venni? 5 kisebb autós boltban és a bárdinál sem találtam. Jelenleg egy szövetes gummicsövel pótoltam. Müködik, de nem szeretem az ilyen megoldásokat.

Köszi a válaszokat előre.

Íme pár kép a helyéről.




Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 05:40:50 »

Hali...

Rég jártam itt....

Szükségem lenne SOS egy jó állapotú HENGERFEJ -re.Komplett kéne vezérműtengely-el szelepekkel. Látható repedés, víznyom ne legyen...

Remélem tud segíteni valaki...

Üdv: Vogl T.

 
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2014.10.28 kedd, 06:27:23 »

Sziasztok! Mk.2-es 1.8-td Lukas adagolom van. eddig egész jól működött minden! Ami mostanában a gond! kb,8-9 litert fogyaszt! Dobja a fekete füstöt rendesen. Igaz,megy is mint a golyó!  Mi lehet a probléma? A turbó membránt már szinte tökig betekertem. Nem reagál arra sem. 1800.as fordulatnál kezd el húzni ugyan úgy mint eddig. Ha van valakinek ötlete...? előre is köszi! Laci.
Naplózva
magyargeri
Vendég
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2014.10.31 péntek, 19:50:50 »

Sziasztok!

Elkezdett szórakozni a kis húszéves szépségem.

Reggel, első indításnál, 8-10 próbára nagy nehezen beindul. Egész pontosan az első indításra beindul, de egy-két másodperc alatt le is áll. 7-9 próba, csak teker az önindító, néha pöffenés, de semmi érdemleges. Majd egyszer csak beröffen, szépen beáll alapjáratra, minden OK.

Megyek vele, semmi rángatás, hibátlan. Ha csak 15-30 percre állítom le ezután, akkor gond nélkül indul.

Két-három órás állás után egy nagyon furcsa, de szisztematikusan ismétlődő hibajelenség van: beindul elsőre, de 2-3 másodperc múlva leesik kicsit az alapjárat, felugrik kb 1500-ra KÉTSZER, majd elkezd lassan felmászni kétezerig, ottmarad 5-6 másodpercet, majd lassan lemegy alapjáratra. Onnantól jó.

És másodpercre ugyanezt a műsot adja elő minden ilyen helyzetben.

A legelsőre OK, hogy visszaejti, valahol levegőt kapok.

De mi lehet ez a fordulatszámos bohóckodás? Lucas adagoló, membrán nélküli szűrő (valami VW, már a harmadik ilyen benne, ezzel eddig nem volt gond).
Naplózva
magyargeri
Vendég
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2014.11.01 szombat, 07:33:10 »

Sziasztok!

Elkezdett szórakozni a kis húszéves szépségem.

Reggel, első indításnál, 8-10 próbára nagy nehezen beindul. Egész pontosan az első indításra beindul, de egy-két másodperc alatt le is áll. 7-9 próba, csak teker az önindító, néha pöffenés, de semmi érdemleges. Majd egyszer csak beröffen, szépen beáll alapjáratra, minden OK.

Megyek vele, semmi rángatás, hibátlan. Ha csak 15-30 percre állítom le ezután, akkor gond nélkül indul.

Két-három órás állás után egy nagyon furcsa, de szisztematikusan ismétlődő hibajelenség van: beindul elsőre, de 2-3 másodperc múlva leesik kicsit az alapjárat, felugrik kb 1500-ra KÉTSZER, majd elkezd lassan felmászni kétezerig, ottmarad 5-6 másodpercet, majd lassan lemegy alapjáratra. Onnantól jó.

És másodpercre ugyanezt a műsot adja elő minden ilyen helyzetben.

A legelsőre OK, hogy visszaejti, valahol levegőt kapok.

De mi lehet ez a fordulatszámos bohóckodás? Lucas adagoló, membrán nélküli szűrő (valami VW, már a harmadik ilyen benne, ezzel eddig nem volt gond).

Hopp, ez Mk2-be ment, bocsánat. Nem törlöm ki, mert lehet, hogy generációfüggetlen, de felteszem az Mk1-ben.
Naplózva
tutisz
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:47:01 »

Sziasztok nemrèg vettem egy mk2 1.8td mondeot az összes általatok vázolt hibával.Ha valaki segìtene rajtam Ginjoy számával,megköszönnèm.Üdv

Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:57:09 »

Sziasztok nemrèg vettem egy mk2 1.8td mondeot az összes általatok vázolt hibával.Ha valaki segìtene rajtam Ginjoy számával,megköszönnèm.Üdv



Hujjujj... akkor add el és vegyél egy viszonylag hibamenteset Cheesy Amúgy üdv a fórumon Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2014.11.07 péntek, 17:13:07 »

Sziasztok nemrèg vettem egy mk2 1.8td mondeot az összes általatok vázolt hibával.Ha valaki segìtene rajtam Ginjoy számával,megköszönnèm.Üdv


Előbb vázold a hibákat, Ginjoy egy ideig inkább csak itt fog tudni segíteni. A legtöbb dolgot magad is meg fogod oldani a segítségünkkel.
Naplózva
michaelpit28
Vendég
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 09:43:42 »

Sziasztok!
Nem rég cseréltem motort (1.8td)és a szerelő nem tudta beállítani a motort csak úgy ha több üzemanyagot kap.Most az autó nagyon sokat fogyaszt.Van valakinek ötlete hogy mit állítsak rajta a kevesebb fogyasztásért.
Köszönöm
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 10:46:48 »

Sziasztok!
Nem rég cseréltem motort (1.8td)és a szerelő nem tudta beállítani a motort csak úgy ha több üzemanyagot kap.Most az autó nagyon sokat fogyaszt.Van valakinek ötlete hogy mit állítsak rajta a kevesebb fogyasztásért.
Köszönöm
nezesd még egy egy olyannal aki ért hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rozilaci57
Vendég
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2014.11.28 péntek, 22:40:21 »

Sziasztok!

Még soha nem irtam a forumba, ezért azt sem tudom, hogy a kérdésemmel ide kell-e  fordulnom.
Vezérműszíjat és adagoló szíjat szeretnék cserélni házilag.
Ebben a témában szeretnék segítséget kérni.
Valamikor olvastam egy leírást, ami leírja az egész csere menetét, de ezt az oldalt sajnos nem találom.
Kérem aki tud segítsen ebben a témában.

Köszi!
R.laci
Naplózva
SzabiMK2
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2014.12.28 vasárnap, 15:23:17 »

Sziasztok, pár éve vettem ezt a DEFA motor előmelegítőt az Mk2 1.8 TD-mhez, de végül dobozban maradt, sosem volt használva (izzítógyertya-csere és garázs megoldotta a téli indítási problémákat).


http://kepfeltoltes.hu/view/141228/ElomelegitoDSC09343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fagydugó helyére kell beszerelni és indulás előtt pár percre 230 Voltra kötni. A szett tartalmaz minden szükséges alkatrészt és elektromos csatlakozást. Én 40e-ért vettem, ha valaki fel tudná használni és van értelmes kp vagy csere ajánlata, akkor a szabidmc (kukac) gmail (pont) com -on tud elérni. Ezen a weblapon van több információ a cuccról: http://www.autoextra.shop.hu/, én is innen rendeltem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 15:27:21 írta SzabiMK2 » Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 07:50:56 »

Szia,
szerintem dobd be a kérdést az általános topicba is, lehet többen olvassák majd el.
Keress rá az itteni keresővel a problémádra, hátha találsz vmi használható dolgot.
PZs
Sziasztok!

Még soha nem irtam a forumba, ezért azt sem tudom, hogy a kérdésemmel ide kell-e  fordulnom.
Vezérműszíjat és adagoló szíjat szeretnék cserélni házilag.
Ebben a témában szeretnék segítséget kérni.
Valamikor olvastam egy leírást, ami leírja az egész csere menetét, de ezt az oldalt sajnos nem találom.
Kérem aki tud segítsen ebben a témában.

Köszi!
R.laci
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 08:31:18 »

Szia,
szerintem dobd be a kérdést az általános topicba is, lehet többen olvassák majd el.
Keress rá az itteni keresővel a problémádra, hátha találsz vmi használható dolgot.
PZs
Nem kell máshova beírni. Ide való. Minél több helyre beírja, annál kevesebb eséllyel fog választ kapni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:43:08 »

Én nem szoktam a TD motor topicot olvasni -ez volt az első alkalom, mert benzines a kocsim, és gondolom, ott csak dízel specifikus dolgokat írnak le. Nem tudom mennyiben tér el egy benzines és egy dízel vezérlés cseréje, de ha nem tér el, és olyanok az emberek mint én, akkor sokakhoz el sem jut a kérdés. De ha nagyon dízel specifikus a vezérlés csere, akkor persze maradjon a TD topicban.
Csak próbáltam segíteni.

Nem kell máshova beírni. Ide való. Minél több helyre beírja, annál kevesebb eséllyel fog választ kapni
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:57:26 »

Én nem szoktam a TD motor topicot olvasni -ez volt az első alkalom, mert benzines a kocsim, és gondolom, ott csak dízel specifikus dolgokat írnak le. Nem tudom mennyiben tér el egy benzines és egy dízel vezérlés cseréje, de ha nem tér el, és olyanok az emberek mint én, akkor sokakhoz el sem jut a kérdés. De ha nagyon dízel specifikus a vezérlés csere, akkor persze maradjon a TD topicban.
Csak próbáltam segíteni.


Teljesen más a kettő. Annyi csak a hasonlóság hogy mindkettőben vannak fogaskerekek meg szíj(ak) amik hajtják őket.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 10:03:15 »

Sziasztok!

Még soha nem irtam a forumba, ezért azt sem tudom, hogy a kérdésemmel ide kell-e  fordulnom.
Vezérműszíjat és adagoló szíjat szeretnék cserélni házilag.
Ebben a témában szeretnék segítséget kérni.
Valamikor olvastam egy leírást, ami leírja az egész csere menetét, de ezt az oldalt sajnos nem találom.
Kérem aki tud segítsen ebben a témában.

Köszi!
R.laci

Kissé horror otthon elvégezni a műveletet. A vonatkozó oldalai a service manual-nak itt, itt, itt, itt és itt. A kedvenc részem belőle: "...azaz a motort kicsit megemeljük"  eplus2

A benzines szíjának cseréje pár fokkal egyszerűbb mint a dízelé, ha valakinek kéne, akkor: itt, itt és itt. Ehhez is kell pár célszerszám, meg nyomatékkulcs meg hasonlók, de talán ez még házilag is kivitelezhető.

Valamint még egy tipp: írd bele az aláírásodba (profil beállításoknál tudod megtenni) hogy milyen járgányod van, sokat tud segíteni később ha valami kérdésed lesz.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.29 hétfő, 10:05:19 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 12:16:07 »

Kissé horror otthon elvégezni a műveletet. A vonatkozó oldalai a service manual-nak itt, itt, itt, itt és itt. A kedvenc részem belőle: "...azaz a motort kicsit megemeljük"  eplus2

A benzines szíjának cseréje pár fokkal egyszerűbb mint a dízelé, ha valakinek kéne, akkor: itt, itt és itt. Ehhez is kell pár célszerszám, meg nyomatékkulcs meg hasonlók, de talán ez még házilag is kivitelezhető.

Valamint még egy tipp: írd bele az aláírásodba (profil beállításoknál tudod megtenni) hogy milyen járgányod van, sokat tud segíteni később ha valami kérdésed lesz.  wave
igaz azóta már megcsinálták, mert lassan 2 hónapja kérdezte, de egyébként semmivel nem bonyolultabb a dízel vezérlés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 11:39:06 »

Segítséget szeretnék kérni.
1.8 td mkII nehezen indul hidegen - melegen egyaránt.Ha adok neki gázt akkor jobban indul.Levegősödés nincs,izzítók kiszedve ellenőrizve.Hol keressem a hibát porlasztóknak mi a hibajelensége??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:12:12 »

Segítséget szeretnék kérni.
1.8 td mkII nehezen indul hidegen - melegen egyaránt.Ha adok neki gázt akkor jobban indul.Levegősödés nincs,izzítók kiszedve ellenőrizve.Hol keressem a hibát porlasztóknak mi a hibajelensége??
Erős füst és kormolás?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:28:56 »

Erős füst és kormolás?
adagoló
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:20:55 »

adagoló

pont nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2015.01.09 péntek, 18:15:22 »

pont nem

  Akkor?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2015.01.10 szombat, 11:02:39 »

adagoló

Atis-82 miből gondolod hogy adagoló?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2015.01.24 szombat, 00:36:05 »

Sziasztok.
ezeken az 1.8 diesel motorokon hidrotőkés a hengerfej?ha valaki válaszol akkor előre is köszönöm.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 11:02:30 »

Sziasztok.
ezeken az 1.8 diesel motorokon hidrotőkés a hengerfej?ha valaki válaszol akkor előre is köszönöm.

Nem. Hézagolólapkás.
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:12:50 »

Cini mi volt a gond?
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 07:15:10 »

Cini mi volt a gond?
Összetett volt.Adagoló szivattyú, izzító( amiket 1 héttel előtte vettem) és a hirhett levegő (visszacsapó szelep elkoszosodott)és vissza engedte a gót.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Babi90
Vendég
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2015.02.06 péntek, 14:21:54 »

Sziasztok!

Elég érdekes problémát szeretnék elétek tárni, hátha ti tudtok rá valami épkézláb választ.

Úgy kezdődött, egy szép nyári napon, hogy néha elkezdett rángatni az autó. Mint alapjáraton, mint fordulaton.
Hidegen pöccre indul, de majd kiesik a motor a helyéről, úgy rángat, úgy 20-30mp-ig.Utána minden ok.
Adagolós keres, Ginjoy, felújítás, vezérlés csere. Sajnos a probléma nem ez volt.
Tűmozgás érzékelős porlasztóház cserélve, összes csúcs cserélve, tank pucolva, főtengely jeladó cserélve.

Annyit sikerült kideríteni, hogy elméletileg a 3as porlasztó jó, oszcillószkóppal nézve.
Ha az előtöltést teljesen ráadom, akkor "szebben" indul, kevesebb ideig rángat. Ha visszább veszem, akkor alapjáraton is, gázon is mindenhogy.

Az autó egy Escort, Lucas adagolós, RFS motorkódu.

Valaki azt mondja, hogy az előtöltés állítószelep lehet rossz, egy másik szerelő pedig, hogy a computer.
Sajnos egyik sem 2ft, hátha jó lesz alapon. Ígyis már egy rakás pénzben van.

Ha tudtok, szívesen venném, ha segítenétek.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 15:16:03 »

Sziasztok!Sajna a segítségeteket szeretném kérni!Tegnap 20km es út után,semmi probléma után leállít,majd 10 perc várakozás után motor nem indul!
A gázolaj eljut az adagolóig,viszont a porlasztókig már nem,levettem az összeset és sehol semmi!Hirtelen arra gondolok hogy lehet a leállító mágnesszelepnél lehet hiba.Lucas adagolós a gép!Más tipusu autón lévő lucas adagolón a nyomocsövek felöli oldalon az adagoló tetején van azt tudom,gondolom ezen is,csak ezen ugye van egy fedél!Tehát az egyik kérdésem tehát hogy,hogy lehet azt leszerelni hogy megnézzem?Másik hogy van egy másik szelep is amire megy egy kis vezeték az adagoló oldalán a hűtő felöl a turbómembrán felett,az mi célt szolgál,esetleg az is tud ilyen probl€mát okozni?Esetleg valaki találkozott ilyen problémával?Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:59:27 »

Sziasztok!Sajna a segítségeteket szeretném kérni!Tegnap 20km es út után,semmi probléma után leállít,majd 10 perc várakozás után motor nem indul!
A gázolaj eljut az adagolóig,viszont a porlasztókig már nem,levettem az összeset és sehol semmi!Hirtelen arra gondolok hogy lehet a leállító mágnesszelepnél lehet hiba.Lucas adagolós a gép!Más tipusu autón lévő lucas adagolón a nyomocsövek felöli oldalon az adagoló tetején van azt tudom,gondolom ezen is,csak ezen ugye van egy fedél!Tehát az egyik kérdésem tehát hogy,hogy lehet azt leszerelni hogy megnézzem?Másik hogy van egy másik szelep is amire megy egy kis vezeték az adagoló oldalán a hűtő felöl a turbómembrán felett,az mi célt szolgál,esetleg az is tud ilyen probl€mát okozni?Esetleg valaki találkozott ilyen problémával?Előre is köszönöm a segítségeteket!
a lemezburkolatot 3 imbuszcsavar fogja az adagolóra,egy a nyomócsövek között és kettő a nyomócsövek alatt.az adagoló alatt pedig 2 db 8-as csavar tartja.ha ezeket kicsavarod akkor le jön a lemez ami takarja a mágnesszelepet.persze a nyomócsöveket is le kell venned.a másik szelep a hűtő felől az előtöltés szabályzó szelep.ha a gyújtás ráadásakor nem kerreg akkor rossz és szegényebb leszel 25000-el hacsak nem találsz bontottan. Sad a leállító mágnesszelep új ára 10000 Ft.Nekem mindkettőt vennem kellett egy hónapja. Sad Sad
Naplózva
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 20:20:13 »

Üdv Mindenkinek. Egy nagy problémám lenne ., Van nekem egy 97-es Mk II 1,8 D kombim a problémám pedig az hogy a kocsi egyik napról a másikra azt csinálja hogy ha áll 8-10-órát akkor nem illetve nehezen indul mintha lelevegősödne de ha csak pár órát áll akkor pöcre indul. Esetleg lehet a probléma oka a nyomástartó szelep vagy valami nagyobb gond lehet nagyon hálás lennék aki tudna nekem segíteni.Huh? !!! Kérlrk segítsetek a kocsi napi használatban van a gyermekeim miatt ezért fontos lenne valami épkézláb ötlet.!!  worship
Naplózva
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 20:24:11 »

Üdv Mindenkinek. Egy nagy problémám lenne ., Van nekem egy 97-es Mk II 1,8 D kombim a problémám pedig az hogy a kocsi egyik napról a másikra azt csinálja hogy ha áll 8-10-órát akkor nem illetve nehezen indul mintha lelevegősödne de ha csak pár órát áll akkor pöcre indul. Esetleg lehet a probléma oka a nyomástartó szelep vagy valami nagyobb gond lehet nagyon hálás lennék aki tudna nekem segíteni.Huh? !!! Kérlrk segítsetek a kocsi napi használatban van a gyermekeim miatt ezért fontos lenne valami épkézláb ötlet.!!  worship
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2015.02.10 kedd, 09:56:31 »

Üdv Mindenkinek. Egy nagy problémám lenne ., Van nekem egy 97-es Mk II 1,8 D kombim a problémám pedig az hogy a kocsi egyik napról a másikra azt csinálja hogy ha áll 8-10-órát akkor nem illetve nehezen indul mintha lelevegősödne de ha csak pár órát áll akkor pöcre indul. Esetleg lehet a probléma oka a nyomástartó szelep vagy valami nagyobb gond lehet nagyon hálás lennék aki tudna nekem segíteni.Huh? !!! Kérlrk segítsetek a kocsi napi használatban van a gyermekeim miatt ezért fontos lenne valami épkézláb ötlet.!!  worship

Ami nálam volt hiba hasonló esetben: a kézi pumpa vagy az előmelegítő előtti cső a csatlakozásánál kirepedt, ott szívott falsot és levegősödött el tőle. Nem tudom mennyire gyakran előforduló hiba, de érdemes lehet az üzemanyagcsöveket a csatlakozásoknál megmozgatni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2015.02.10 kedd, 10:23:26 »

a lemezburkolatot 3 imbuszcsavar fogja az adagolóra,egy a nyomócsövek között és kettő a nyomócsövek alatt.az adagoló alatt pedig 2 db 8-as csavar tartja.ha ezeket kicsavarod akkor le jön a lemez ami takarja a mágnesszelepet.persze a nyomócsöveket is le kell venned.a másik szelep a hűtő felől az előtöltés szabályzó szelep.ha a gyújtás ráadásakor nem kerreg akkor rossz és szegényebb leszel 25000-el hacsak nem találsz bontottan. Sad a leállító mágnesszelep új ára 10000 Ft.Nekem mindkettőt vennem kellett egy hónapja. Sad Sad
Szia.Elöször is köszi a választ!
Mondjuk nekem kerreg az a szelep és a dúsító is behúz az adagoló tetején!Annyi Van most hogy azóta kicseréltem a szürőt,bár előtte is eljutott a gázolaj az adagóig,most a 4.hengernél nyitvahagytam a nyomócsövet és indítózás közben jön valamennyi gázolaj,de épphogy!Azért ennek a megfelelő időközönként szépen kellene pumpálni a naftát gondolom?Viszont így meg jónak kell lenni a leállító mágnesszelepnek,ha eljut a porlasztóhoz gázolaj!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
fszabi79
Vendég
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2015.02.10 kedd, 18:07:52 »

thomyka köszi a választ utána nézek a dolognak remélem ilyen egyszerű csak az én gondom is. worship
Naplózva
Tomeszh
Vendég
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2015.02.10 kedd, 20:55:47 »

Helló Mindenkinek!

Először is: köszönöm az ADMIN-nak, hogy tag lehetek!  worship
Másodszor: egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy '98-as 1.8 TD-m. Olyan problémával küszködök, hogy az autóm egy bizonyos fordulattartományban szaggat. Gyorsításnál jobban érezhető, állandó sebességnél alig. 1750 és 2250 között csinálja ezt. Voltam vele több szerelőnél. Volt olyan aki megtudta, hogy Lucas adagoló van rajta, már nem is vállalta, mert szerinte az a gond (pedig lehet, hogy nem). Másikhoz elvittem, megmozgatta a csöveket rajta és azt mondta fals levegőt szív, de most már jó (bár nem csinált semmit). Úgy is volt, kb 2 napig, utána mintha az autó újra "tanulta" volna a hibát. Visszavittem. Következőre EGR szelep kiiktatása. A gép jó lett kb 2-3 napig, majd visszaesett "beteg" állapotába. Ezek után üzemanyag tartály takaríttatás. Semmi változás. Olvastam itt másnak is hasonló hibát, de mivel nem olvastam végig az összes oldalt, ( tudom, vétkeztem  falbav  ) nem tudom meg lett-e a hiba forrása. Kérlek, segítsetek, ha tudtok tanáccsal, szerelő címmel, vagy bármivel. Az autó jó, nagyon szeretem! Nem szívesen válnék meg tőle, ha csak pár (tíz)ezer forintos a hiba. Előre is köszi!!
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2015.02.11 szerda, 12:41:12 »

Sziasztok!Pár napja írtam a fórumra hogy sajna nem indul az autó!Azóta megpróbáltuk behúzni,el is indult de összevissza jár és füstölt,észrevettem hogy elég levegős a szűrő utáni csöben a gázolaj,ezért kiiktattam a gázolajszürőt és az előmelegítőt egy kézipumpára és beépítettem egy szürőt!Igy már nem levegős a csöben az anyag de most is megmaradt a probléma sajnos,úgyanúgy összevissza jár és füstöl,alapjárat alig és csak húzásra indul!Légyszí segítsen valaki,aki járt így!Esetleg tud valaki hozzáértőt Tolnában,Tamási mellett lakom 16km-re,itt nem akarja egyik szerelő sem elválalni!Sajna Lucas adagoló van rajt,most már értem miért szidják!Előre is köszi!Üdv Gábor
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2015.02.13 péntek, 10:43:51 »

Sziasztok!Pár napja írtam a fórumra hogy sajna nem indul az autó!Azóta megpróbáltuk behúzni,el is indult de összevissza jár és füstölt,észrevettem hogy elég levegős a szűrő utáni csöben a gázolaj,ezért kiiktattam a gázolajszürőt és az előmelegítőt egy kézipumpára és beépítettem egy szürőt!Igy már nem levegős a csöben az anyag de most is megmaradt a probléma sajnos,úgyanúgy összevissza jár és füstöl,alapjárat alig és csak húzásra indul!Légyszí segítsen valaki,aki járt így!Esetleg tud valaki hozzáértőt Tolnában,Tamási mellett lakom 16km-re,itt nem akarja egyik szerelő sem elválalni!Sajna Lucas adagoló van rajt,most már értem miért szidják!Előre is köszi!Üdv Gábor
mágnesszelepet kicseréltétek?
vagy megnézted?
a vége le szokott málani. a másik, mikor volt vezérlés cserélve?
Nincs a lucasnak semmi baja, csak annyi, hogy nem értenek hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2015.02.13 péntek, 17:15:03 »

mágnesszelepet kicseréltétek?
vagy megnézted?
a vége le szokott málani. a másik, mikor volt vezérlés cserélve?
Nincs a lucasnak semmi baja, csak annyi, hogy nem értenek hozzá

Szia Ginjoy.A leállító mágnesszelepre gondolsz,mert megakartam nèzni de rajt van a fedèl amit ugye leszakított fejü csavarok fognak.Vagy az előtöltésszabályzó szelepre,azt sem vettem ki,mert kerreg mikor ráteszem a gyújtást itt azt írták hogy az jó,ha kiveszem hogy látszik hogy jó e vagy nem?Tènyleg azt a fedelet amiről irtam, hogy szoktátok leszerelni?A vezèrlès 20 ezer km-el ezelőtt lett cserèlve dayco szett.Most majd megakarom nèzni a bátyámmal hogy nem ment el a vezèrlès,ezèrt itt meg is kèrdeznèm milyen cèlszerszámot írtál itt egy bejegyzèsben a felsőholtpont beállításához?A Többi megvan hogy 6-átmèrőjü stift behelyezèse az adagolónál ésa vezérműtengelynél.Ha arról van szó,válalsz még javítást,beállítàst,mert erre nincs szerelő aki ért hozzá és elmerné válalni?Előre is köszi.Üdv Gábor
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2015.02.14 szombat, 03:24:22 »

mágnesszelepet kicseréltétek?
vagy megnézted?
a vége le szokott málani. a másik, mikor volt vezérlés cserélve?
Nincs a lucasnak semmi baja, csak annyi, hogy nem értenek hozzá

Szia Ginjoy.A leállító mágnesszelepre gondolsz,mert megakartam nèzni de rajt van a fedèl amit ugye leszakított fejü csavarok fognak.Vagy az előtöltésszabályzó szelepre,azt sem vettem ki,mert kerreg mikor ráteszem a gyújtást itt azt írták hogy az jó,ha kiveszem hogy látszik hogy jó e vagy nem?Tènyleg azt a fedelet amiről irtam, hogy szoktátok leszerelni?A vezèrlès 20 ezer km-el ezelőtt lett cserèlve dayco szett.Most majd megakarom nèzni a bátyámmal hogy nem ment el a vezèrlès,ezèrt itt meg is kèrdeznèm milyen cèlszerszámot írtál itt egy bejegyzèsben a felsőholtpont beállításához?A Többi megvan hogy 6-átmèrőjü stift behelyezèse az adagolónál ésa vezérműtengelynél.Ha arról van szó,válalsz még javítást,beállítàst,mert erre nincs szerelő aki ért hozzá és elmerné válalni?Előre is köszi.Üdv Gábor
a leállító szelepre. a pajzsot a helyén szinte lehetetlen levenni.  munkát nem vállalok, mert külföldön dolgozom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2015.02.14 szombat, 08:12:08 »

Szia!Hát sajnálom,hogy nem válalsz iyen melót!Valahogy megfovom nézni azt a szelepet!Amúgy tudsz valakit ajánlani aki jó szaki!Találtam itt egy ndan nevü szakit aki adagolókkal foglalkozik,bár rég nem írt már a forumba,az email cimre küldtem de nem válaszolt,talán ő sem csinálhatja vagy nincs itthon?Bocs,hogy ennyit zaklatlak,csak nehéz elhinni hogy erre felénk mennyire nincs aki megtudja nézni!Üdv
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2015.02.14 szombat, 09:56:00 »

Szia!Hát sajnálom,hogy nem válalsz iyen melót!Valahogy megfovom nézni azt a szelepet!Amúgy tudsz valakit ajánlani aki jó szaki!Találtam itt egy ndan nevü szakit aki adagolókkal foglalkozik,bár rég nem írt már a forumba,az email cimre küldtem de nem válaszolt,talán ő sem csinálhatja vagy nincs itthon?Bocs,hogy ennyit zaklatlak,csak nehéz elhinni hogy erre felénk mennyire nincs aki megtudja nézni!Üdv
hát én őt hanyagolnám.  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2015.02.14 szombat, 13:58:27 »

Hát nem nehéz hanyagolni,mert nem is jelentkezett!De megfogadom a tanácsod!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2015.02.14 szombat, 21:52:23 »

sziasztok.
a kocsim nem akart indulni és először arra tippeltem,hogy izzítógyertya gond van mert teljesen azt a tünetet mutatta mintha ki lenne égve vagy kettő.de leellenőríztem őket és nem.azután arra tippeltem,hogy nem kap gázolajat de a mágnesszelep új,gondoltam falsot szív.tettem be átlátszó csövet de semmi buborék.azután már kínomban arra gondoltam,hogy indítózáskor nem jut elég áram a mágnesszelepnek és nem tud rendesen kinyitni de rámértem a szelepre indítás közben és volt áram rendesen.azért gondoltam erre mert húzásra azonnal indult.azután már arra is gondoltam,hogy nem-e a gázolajjal van baj de ezt azonnal el is vetettem.a végén arra jutottam,hogy megméretem benne a kompressziót,hogy tudjam hanyadán állok.a két középső hengerben 15-15 volt,a két szélsőben 25-25.érdekes módon ha járt a motor szinte nem is sántított.sejtettem,hogy a két henger között átfújta a tömítést,leszereltem a hengerfejet és úgy is volt.a hengerfej teljesen ép,gyűrűtörés nincs,örültem,hogy ennyivel megúszom.kicseréltem a tömítést,meghúztam a csavarokat,visszaszereltem mindent,beindítottam és minden jónak tűnt de a próba útón gyanússá vált,hogy nem fúj meleget a fűtés,gondoltam levegős a hűtőrendszer,akartam rá önteni de akkor vettem észre,hogy fújja a vizet.arra tippelek,hogy nem húztam meg eléggé a hengerfej csavarokat mert,hogy őszinte legyek nem is tudtam eligazodni az útmutatón amit a tömítéshez kaptam.mindezt csak azért írtam le,hogy hátha valakinek a segítségére lehet a történetem.Én pedig azt szeretném kérni,hogy ha valaki tudja,hogy hogyan és mennyi nyomatékkal kell meghúzni a hengerfej csavarokat akkor legyen szives írja már meg nekem.Én 100 Nm-el húztam őket mert az útmutató ennyit írt de ez nyilván nagyon kevés.a segítséget előre is köszönöm. Géza.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2015.02.14 szombat, 22:31:44 »

sziasztok.
a kocsim nem akart indulni és először arra tippeltem,hogy izzítógyertya gond van mert teljesen azt a tünetet mutatta mintha ki lenne égve vagy kettő.de leellenőríztem őket és nem.azután arra tippeltem,hogy nem kap gázolajat de a mágnesszelep új,gondoltam falsot szív.tettem be átlátszó csövet de semmi buborék.azután már kínomban arra gondoltam,hogy indítózáskor nem jut elég áram a mágnesszelepnek és nem tud rendesen kinyitni de rámértem a szelepre indítás közben és volt áram rendesen.azért gondoltam erre mert húzásra azonnal indult.azután már arra is gondoltam,hogy nem-e a gázolajjal van baj de ezt azonnal el is vetettem.a végén arra jutottam,hogy megméretem benne a kompressziót,hogy tudjam hanyadán állok.a két középső hengerben 15-15 volt,a két szélsőben 25-25.érdekes módon ha járt a motor szinte nem is sántított.sejtettem,hogy a két henger között átfújta a tömítést,leszereltem a hengerfejet és úgy is volt.a hengerfej teljesen ép,gyűrűtörés nincs,örültem,hogy ennyivel megúszom.kicseréltem a tömítést,meghúztam a csavarokat,visszaszereltem mindent,beindítottam és minden jónak tűnt de a próba útón gyanússá vált,hogy nem fúj meleget a fűtés,gondoltam levegős a hűtőrendszer,akartam rá önteni de akkor vettem észre,hogy fújja a vizet.arra tippelek,hogy nem húztam meg eléggé a hengerfej csavarokat mert,hogy őszinte legyek nem is tudtam eligazodni az útmutatón amit a tömítéshez kaptam.mindezt csak azért írtam le,hogy hátha valakinek a segítségére lehet a történetem.Én pedig azt szeretném kérni,hogy ha valaki tudja,hogy hogyan és mennyi nyomatékkal kell meghúzni a hengerfej csavarokat akkor legyen szives írja már meg nekem.Én 100 Nm-el húztam őket mert az útmutató ennyit írt de ez nyilván nagyon kevés.a segítséget előre is köszönöm. Géza.

3 menetben kell a csavarokat meghúzni, adott sorrendben. A service manual vonatkozó része itt. Valamint lényeges, hogy új csavarokat kell berakni. A meghúzástól minimálisan nyúlnak, újrafelhasználásnál nem tud eléggé formálódni, túl lehet húzni emiatt.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.14 szombat, 22:35:43 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2015.02.14 szombat, 22:58:14 »

3 menetben kell a csavarokat meghúzni, adott sorrendben. A service manual vonatkozó része itt. Valamint lényeges, hogy új csavarokat kell berakni. A meghúzástól minimálisan nyúlnak, újrafelhasználásnál nem tud eléggé formálódni, túl lehet húzni emiatt.
Köszönöm szépen.Reménykedek benne,hogy nem ment tönkre ennyitől az új tömítés de holnap ha utánhúzom akkor kiderül.Rohadtul nincs kedvem újra levenni a hengerfejet,nem bírom Én már az ilyen nagyjavításokat. Smiley A jó szerelő meg ritka mint a fehérholló és ha van is akkor tele van munkával.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 13:59:48 »

Köszönöm szépen.Reménykedek benne,hogy nem ment tönkre ennyitől az új tömítés de holnap ha utánhúzom akkor kiderül.Rohadtul nincs kedvem újra levenni a hengerfejet,nem bírom Én már az ilyen nagyjavításokat. Smiley A jó szerelő meg ritka mint a fehérholló és ha van is akkor tele van munkával.
pedig muszáj lesz levenni. az a tömítés kuka

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 21:51:16 »

pedig muszáj lesz levenni. az a tömítés kuka


Utánhúztam a hengerfej csavarokat és most már nem dolgozik bele a vízbe és egy ideig úgy járt mint a zsebóra de később elkezdett az egyik henger sántítani,alapjáraton erősen füstöl és néha le is áll.nem tudom mi lelte,holnapután érek rá kideríteni.viszont pöccre indul.  Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.