Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 21:23:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1450042 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 08:30:51 »

Utánhúztam a hengerfej csavarokat és most már nem dolgozik bele a vízbe és egy ideig úgy járt mint a zsebóra de később elkezdett az egyik henger sántítani,alapjáraton erősen füstöl és néha le is áll.nem tudom mi lelte,holnapután érek rá kideríteni.viszont pöccre indul.  Smiley
mi lelte volna? a tömítés tönkrement az első használat után, mivel nem volt meghúzva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 13:59:51 »

Sziasztok!Olyat kérdeznék a hozzáértöktől,hogy td motoron hol találom azt a csavart konkrétan ahol a főtengely felsőholtpontját tudom beállítani?Csak leakarom ellenőrizni hogy helyen van e a vezérlés?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 18:04:23 »

Sziasztok!Most már rájöttem hogy hol van,csak tudnavalaki hol lehet hozzá szerezni vezérlés rögzítő tüskét?Üdv!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 18:29:35 »

Sziasztok!Most már rájöttem hogy hol van,csak tudnavalaki hol lehet hozzá szerezni vezérlés rögzítő tüskét?Üdv!

6os csavar?
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 19:15:12 »

Hát igen,mi megpróbáltuk egy 200-as kb 6,5mm átmérőjü szeget bele és finoman odahajtani a főtengelyt.De nemtudom hogy így elég pontosan ott áll e mert valamennyit elmozdul íg. ugye mert ez nem fix mint spéci tüske?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2015.02.17 kedd, 05:53:10 »

Hát igen,mi megpróbáltuk egy 200-as kb 6,5mm átmérőjü szeget bele és finoman odahajtani a főtengelyt.De nemtudom hogy így elég pontosan ott áll e mert valamennyit elmozdul íg. ugye mert ez nem fix mint spéci tüske?
hát az biztos nem az lesz.  Egyrészt nem 6-os hanem 10es a menet másrészt meg nem mindegy milyen hosszú a tüske
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2015.02.17 kedd, 07:34:17 »

Szia.Biztos hogy jó helyen vagyunk,az adagoló alatt a tartón kialakított nyílásban és igen 10 átmérő a kivett csavar átmérője.Ezért kérdeztem hogy mekkora a méretei az ide való rögzítőnek?Vagy hol lehet ilyet nem túl drágán kapni?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2015.02.17 kedd, 07:41:53 »

Találtam egy helyet,bár motorkódot nem ír hozzá.Szerintetek?
Motor:

Főtengely és vezérműtengely fixáló 1.25, 2.0 benzines és diesel
Típus:

Ford Cougar (99), Escort, Orion (91-98), Puma (95-00), Fiesta (92-07), Fusion (02-07), Focus (98-07), C-Max (03-07), Mondeo (93-00)
Mazda 121 (95-98Motor:

Főtengely és vezérműtengely fixáló 1.25, 2.0 benzines és diesel
Típus:

Ford Cougar (99), Escort, Orion (91-98), Puma (95-00), Fiesta (92-07), Fusion (02-07), Focus (98-07), C-Max (03-07), Mondeo (93-00)
Mazda 121 (95-98)http://lincos.eu/p/l/MG50658~vezerlesrogzito-ford-mazda.jpg
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2015.02.17 kedd, 07:54:13 »

http://sepsiszerszam.hu/link/akcio.html
5-ös

« Utoljára szerkesztve: 2015.02.17 kedd, 07:59:54 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2015.02.17 kedd, 10:25:40 »

Köszi Ginjoy!Ezt hol lehet beszerezni amúgy?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:07:21 »

Köszi Ginjoy!Ezt hol lehet beszerezni amúgy?
hát ott náluk pl
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2015.02.17 kedd, 12:04:29 »

Hát igen!Ez van amikor ugye nem nézem meg jobban!Köszi
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:19:31 »

Sziasztok!Sajna adagolócserére volt szügség!Ugyanolyan Lucas lett amin immos leállító szelep van.Azt mondta a srác hogy át kell szerelni a rossz adagolóról a szelepet és ugye a vezeték köteget a gázkar jeladóval együtt.Tényleg muszáj átcserélni,az indításgátlónak nem az Ecuhoz van köze,vagy a leállítószelepben is van valami ami autóhoz kötött?Üdv
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 22:46:49 »

Sziasztok!Sajna adagolócserére volt szügség!Ugyanolyan Lucas lett amin immos leállító szelep van.Azt mondta a srác hogy át kell szerelni a rossz adagolóról a szelepet és ugye a vezeték köteget a gázkar jeladóval együtt.Tényleg muszáj átcserélni,az indításgátlónak nem az Ecuhoz van köze,vagy a leállítószelepben is van valami ami autóhoz kötött?Üdv

97 után a mágnes szelepben van egy elektronika, előtte az adagoló hátulján egy fekete doboz
miért cserélitek?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2015.02.20 péntek, 06:26:29 »

Szia.Mert lesikerült bontani a páncélt és Kipróbáltuk a mágnesszelepet tökéletesen műkődik,viszont anyagot nem nagyon akart nyomni,pedig lett légtelenítve rendesen,de semmi!Olyat kérdeznék,hogy összeszereléskor az adagoló fogaskerekét azt hogy állítsam be a 3 rögzítőcsavarnál,mert az eredetinél ugye bejelöltem de ezen ugye nincs jel!Üdv
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2015.02.20 péntek, 14:06:31 »

Szia.Mert lesikerült bontani a páncélt és Kipróbáltuk a mágnesszelepet tökéletesen műkődik,viszont anyagot nem nagyon akart nyomni,pedig lett légtelenítve rendesen,de semmi!Olyat kérdeznék,hogy összeszereléskor az adagoló fogaskerekét azt hogy állítsam be a 3 rögzítőcsavarnál,mert az eredetinél ugye bejelöltem de ezen ugye nincs jel!Üdv
6-os fúrószár, van helye Wink 12 óránál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2015.02.20 péntek, 14:13:01 »

6-os fúrószár, van helye Wink 12 óránál


akkor folyt köv holnap, 12 már elmúlt  eplus2
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 13:50:51 »

Hello!Ezt most már tudom,hogy hol rögzítem az adagolót,csak ugye adagoló csere volt és. ehhez lekellett venni a tengelyéröl a fogaskereket!Én bejelöltem a régiét,de most ugyanezt a kereket rakom fel az új adagolóra!Annyit nagyjából lemértem hogy a keréken lévő széles lyuk közepén van kb.Igazából azt akartam kérdezni,hogy az adagolón levő furatnak a fogaskerék nyilás közepén kell lenni ugyanúgy?
Még annyit kérdeznék,hogy . főtengelyt hogy,hol  szoktátok lerögzíteni hogy lelehessen lazítani a fogaskereket,mert főtengely szimmeringet kellene cserélni?Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.23 hétfő, 14:02:54 írta nigabi79 » Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 17:03:35 »

Hello!Ezt most már tudom,hogy hol rögzítem az adagolót,csak ugye adagoló csere volt és. ehhez lekellett venni a tengelyéröl a fogaskereket!Én bejelöltem a régiét,de most ugyanezt a kereket rakom fel az új adagolóra!Annyit nagyjából lemértem hogy a keréken lévő széles lyuk közepén van kb.Igazából azt akartam kérdezni,hogy az adagolón levő furatnak a fogaskerék nyilás közepén kell lenni ugyanúgy?
Még annyit kérdeznék,hogy . főtengelyt hogy,hol  szoktátok lerögzíteni hogy lelehessen lazítani a fogaskereket,mert főtengely szimmeringet kellene cserélni?Köszi
a bordáskerék mindegy hol van. a közepének kell stimmelni a főtengelyhez
a főtengely rögzítéshez spéci szerszám kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 17:12:23 »

ok.Köszi.Vezérlésrögzítő már beszerezve amúgy!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2015.02.25 szerda, 08:48:41 »

Sziasztok!Eljutottunk odáig hogy ki lett cserélve a főtengely szimmering,felszerelve az adagoló és az új vezérlés.Le lett légtelenítve a rendszer,el is indult de csak hidegindítóval.Viszont nagyon kopógós a hangja és csak így indul el hogy befújok neki.Az adagolón a fogaskerék nagyjából oda lett állítva ahol a régi adagoló volt,viszont gondolom ez a baj,hogy nem jó így az előtöltés,azaz sok.A ns&mondeo oldalon a szíjcsere leírásnál azt írják hogy az adagoló tengelyét úgy kell beállítani hogy a rögzitő csavarok a keréken levő lyukak közepére kell állítani!Ezt tényleg így kell beállítani?
Még egy kérdés?A hidegindító bowdent vissza kellett csavarni,mert ahogy a régi adagolóhoz volt,úgy ezen az adagolónál teljesen be van húzva.Így vissza lazítottam teljesen alapra,így van alapban egy kicsi lógása,viszont így alig húz be.De így meg alig húz be,akkor hogy kell ezt beállítani?Légyszí valaki segítsen,bár elég nagy a pangás ebben a topicban!Előre is köszi!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2015.02.25 szerda, 10:21:29 »

Sziasztok!Eljutottunk odáig hogy ki lett cserélve a főtengely szimmering,felszerelve az adagoló és az új vezérlés.Le lett légtelenítve a rendszer,el is indult de csak hidegindítóval.Viszont nagyon kopógós a hangja és csak így indul el hogy befújok neki.Az adagolón a fogaskerék nagyjából oda lett állítva ahol a régi adagoló volt,viszont gondolom ez a baj,hogy nem jó így az előtöltés,azaz sok.A ns&mondeo oldalon a szíjcsere leírásnál azt írják hogy az adagoló tengelyét úgy kell beállítani hogy a rögzitő csavarok a keréken levő lyukak közepére kell állítani!Ezt tényleg így kell beállítani?
Még egy kérdés?A hidegindító bowdent vissza kellett csavarni,mert ahogy a régi adagolóhoz volt,úgy ezen az adagolónál teljesen be van húzva.Így vissza lazítottam teljesen alapra,így van alapban egy kicsi lógása,viszont így alig húz be.De így meg alig húz be,akkor hogy kell ezt beállítani?Légyszí valaki segítsen,bár elég nagy a pangás ebben a topicban!Előre is köszi!
tekerj vissza az előtöltésen aztán jónak kell lenni. az alapjárati bowden ha rendesen működik akkor vissa kéne engednie. jó a gázkar potid?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2015.02.25 szerda, 11:05:51 »

Sziasztok!Eljutottunk odáig hogy ki lett cserélve a főtengely szimmering,felszerelve az adagoló és az új vezérlés.Le lett légtelenítve a rendszer,el is indult de csak hidegindítóval.Viszont nagyon kopógós a hangja és csak így indul el hogy befújok neki.Az adagolón a fogaskerék nagyjából oda lett állítva ahol a régi adagoló volt,viszont gondolom ez a baj,hogy nem jó így az előtöltés,azaz sok.A ns&mondeo oldalon a szíjcsere leírásnál azt írják hogy az adagoló tengelyét úgy kell beállítani hogy a rögzitő csavarok a keréken levő lyukak közepére kell állítani!Ezt tényleg így kell beállítani?
Még egy kérdés?A hidegindító bowdent vissza kellett csavarni,mert ahogy a régi adagolóhoz volt,úgy ezen az adagolónál teljesen be van húzva.Így vissza lazítottam teljesen alapra,így van alapban egy kicsi lógása,viszont így alig húz be.De így meg alig húz be,akkor hogy kell ezt beállítani?Légyszí valaki segítsen,bár elég nagy a pangás ebben a topicban!Előre is köszi!

az alapjárati bovdent amikor ráadod a gyújtást megjáratja a vezérlés, ilyenkor ha nem húzod, akkor szépen feszes marad, és nem szabályoz majd semmit. szvsz
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2015.02.25 szerda, 12:13:27 »

1,8td motoron hol talàlható a motorozás?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2015.02.25 szerda, 12:34:10 »

1,8td motoron hol talàlható a motorozás?

motorszám?
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2015.02.25 szerda, 12:44:10 »

motorszám?
[/quot


Igen,csak elirta a telefonom!  Smiley
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2015.02.25 szerda, 12:55:07 »

Szia.Hát elvileg jónak kéne lennie!Honnan lehet tudni ha nem jó?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 12:53:24 »

Szia.Hát elvileg jónak kéne lennie!Honnan lehet tudni ha nem jó?
ki kell mérni

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 12:54:57 »

motorszám?
[/quot


Igen,csak elirta a telefonom!  Smiley
motor váltó találkozásánál. ha kiveszed az üzemanyag szűrőt, akkor látod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 15:38:35 »

motor váltó találkozásánál. ha kiveszed az üzemanyag szűrőt, akkor látod


Köszönöm megvan!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 20:52:11 »

Egy sportosabb elindulás után azt tapasztalom, hogy a fordulatszám csak kb. 1100 körülire esik vissza.
Mi lehet a gond? Mit ellenőrizzek le?
Ezt leszámítva jól megy a gép. Most abban reménykedek, hogy reggelre megjavul. Wink
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 21:09:57 »

Egy sportosabb elindulás után azt tapasztalom, hogy a fordulatszám csak kb. 1100 körülire esik vissza.
Mi lehet a gond? Mit ellenőrizzek le?
Ezt leszámítva jól megy a gép. Most abban reménykedek, hogy reggelre megjavul. Wink
dúsítókar visszaáll a helyére?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 21:16:06 »

dúsítókar visszaáll a helyére?


Igen, azt megnéztem. Látszólag minden a helyén van az adagolón. Kézzel is mozgattam járó motornál.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2015.02.27 péntek, 11:20:15 »

Sziasztok.Sajnos elkeserít a tortúra az autóval.Idáig próbáltuk a bátyámmal beállítgatni és annyit elértük hogy most már nagn nehezen elindul(pont ez a probléma)azutàn szépen jàr de nagyon nehezen indul hidegen és melegen is(majdnem 1,5 óra járatás után)alig akart indulni.Már próbáltuk az előtöltést állítgatni,szinte még egy mm-t sem apránként oda vissza.A vezérlést felsőholtpontra állítottuk az adagoló is tökéletesen jelen van,mondjuk annyi,hogy vezértengely rögzítésénél nehezebben megy bele a rögzítő laposvasszerüség szinte nincs egy mm sem,ha kicsit túlfeszítem a szíjat akkor könnyedén passzol,de akkor meg eléggé csattogó hangja lesz valamelyik szelepnek!Szóval eljutottam odáig hogy ez meghaladja a tudásom és az igaz hogy nagyon megszerettem az autót az apró cseprő bajokkal együtt de ez már sírba tesz!Szóval elkeserdve kérném a segítségeteket,hogy tudtok-e valaki ügyes szakít,aki tudna segíteni mi a bajja,vagy beállítani,lehetőleg nem túl messze(tolna megyei vagyok)mert nagyon kéne már az autó és itt a környéken nincs normális szerelő,sőt majdnem hogy félnek tőle,olyanhoz nem nagyon akarom vinni aki nem ért hozzá eléggé,itt viszont sok emberke már profi szinte ennél az autónál.Szóval száz szónak is egy a vége,nagyon kérném a segítségeteket!Közben összeraktam mindent és mentem vele hogy mégis mit mutat még.A dúsító müködik,ha rárakom az ízzitást behúz,igaz néhány másodperc után vissza is engedi,nem tudom ez normális e,viszont gázadásra reagál.Mig nem volt vele probléma szép lágy hangja volt,most viszont meg kerregősebb hangja van erőtlen,valamilyen szinten húz,de erőtlen és nem is igazán füstöl,de elég büdős dízel szaga van és elég nehézkesen kapja el indításkor ha hideg ha meleg.Gondolom beállítás gond,vagyis remélem,de mi már próbáltuk állitgatni de nem jobb vagy el sem indul.Szóval ezért kérném nagyon a segítségeteket! rinya szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.27 péntek, 15:49:11 írta nigabi79 » Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2015.02.27 péntek, 18:14:17 »

Igen, azt megnéztem. Látszólag minden a helyén van az adagolón. Kézzel is mozgattam járó motornál.

Hogy lehet ide képet csatolni? Elolvastam a súgót de nekem a "további opciók"-nál nem kínálja fel a csatolást.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2015.02.27 péntek, 19:27:30 »

Hogy lehet ide képet csatolni? Elolvastam a súgót de nekem a "további opciók"-nál nem kínálja fel a csatolást.

Válasz írásánál a smilee-k feletti ikonsorban, balról a 2. az. Figyelj rá hogy ne legyen túl nagy, vagy rakd fel valahova, és akkor jöhet a link.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2015.02.27 péntek, 23:01:59 »

Válasz írásánál a smilee-k feletti ikonsorban, balról a 2. az. Figyelj rá hogy ne legyen túl nagy, vagy rakd fel valahova, és akkor jöhet a link.
Próbáltam az ikont, de nem lehet betallózni a képet. Mit nem csinálok jól?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2015.02.27 péntek, 23:59:57 »

Próbáltam az ikont, de nem lehet betallózni a képet. Mit nem csinálok jól?
Ide nem tudsz feltölteni. Tedd fel kepfeltoltesre vagy valahová, és csak a kép linkjét másold be.
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2015.02.28 szombat, 20:13:32 »

Igen, azt megnéztem. Látszólag minden a helyén van az adagolón. Kézzel is mozgattam járó motornál.


Nos, a következőt csináltam (üzemmeleg motornál): a piros nyíllal jelzett bowdent kiakasztottam, akkor a kékkel jelzett fém kar elmozdult kb. a zöld nyíl hegyéig. Ekkor a fordulatszám beállt a normális értékre.
Tehát a dúsítóbowdent a másik végén lévő solenoid? valamiért nem engedi vissza. Ha kézzel megrángattam akkor éreztem, hogy ütközött és nem jött tovább a bowden a szükséges 4-5mm-t.
A szerelési könyv szerint is a fém karnak a baloldali határolóhoz közel (1-2mm) kell lennie. A képen látszik, hogy most a két határoló között félúton van.
Az előtöltést állító solenoidról létezik valamilyen a működését leíró info/rajz?
Itt a kép:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2015.02.28 szombat, 21:15:32 »


Nos, a következőt csináltam (üzemmeleg motornál): a piros nyíllal jelzett bowdent kiakasztottam, akkor a kékkel jelzett fém kar elmozdult kb. a zöld nyíl hegyéig. Ekkor a fordulatszám beállt a normális értékre.
Tehát a dúsítóbowdent a másik végén lévő solenoid? valamiért nem engedi vissza. Ha kézzel megrángattam akkor éreztem, hogy ütközött és nem jött tovább a bowden a szükséges 4-5mm-t.
A szerelési könyv szerint is a fém karnak a baloldali határolóhoz közel (1-2mm) kell lennie. A képen látszik, hogy most a két határoló között félúton van.
Az előtöltést állító solenoidról létezik valamilyen a működését leíró info/rajz?
Itt a kép:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szia.Olvasom hogy van neked kézikönyv.Én is kinlódok az autóval,ezért kérdezném hogy milyen formában van ,vagy honnan tudtad beszerezni!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2015.02.28 szombat, 21:57:11 »


Nos, a következőt csináltam (üzemmeleg motornál): a piros nyíllal jelzett bowdent kiakasztottam, akkor a kékkel jelzett fém kar elmozdult kb. a zöld nyíl hegyéig. Ekkor a fordulatszám beállt a normális értékre.
Tehát a dúsítóbowdent a másik végén lévő solenoid? valamiért nem engedi vissza. Ha kézzel megrángattam akkor éreztem, hogy ütközött és nem jött tovább a bowden a szükséges 4-5mm-t.
A szerelési könyv szerint is a fém karnak a baloldali határolóhoz közel (1-2mm) kell lennie. A képen látszik, hogy most a két határoló között félúton van.
Az előtöltést állító solenoidról létezik valamilyen a működését leíró info/rajz?
Itt a kép:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

az alapjáratod jól van beállítva?
Az alapjárati bovdent úgy tudod beállítani, hogy valaki ráadja neked a gyújtást, te pedig amikor megmozgatja a motor (solenoid, de nem az, mert egy villanymotor áttétellel) elereszti majd meghúzza, jól meghúzod, és ehez mérten be tudod majd állítani a bovden hosszát azzal a müanyag csőanyával.
De, csak akkor állítja be 850re a fordulatszámot, ha minden más is jó.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.28 szombat, 22:01:01 írta VZoli » Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2015.02.28 szombat, 22:50:18 »

az alapjáratod jól van beállítva?
Az alapjárati bovdent úgy tudod beállítani, hogy valaki ráadja neked a gyújtást, te pedig amikor megmozgatja a motor (solenoid, de nem az, mert egy villanymotor áttétellel) elereszti majd meghúzza, jól meghúzod, és ehez mérten be tudod majd állítani a bovden hosszát azzal a müanyag csőanyával.
De, csak akkor állítja be 850re a fordulatszámot, ha minden más is jó.
Szia.Lehet hogy hülyeséget kérdezek,de hogy érted hogy jól meghúzod és ehhez állítod,a karra gondolsz?Nekem amúgy mikor ráadjuk a gyújtást ráhúz majd pár másodperc múlva elengedi,de csak kb.3mm-t talán.Jobban be kéne?Bár nálam más is a gond,kinlódok vele,de amúgy szerintem ha nagy nehezen beindul és megy akkor kicsit későn reagál gázadásokra,néha majdnem le is áll.
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2015.02.28 szombat, 23:03:48 »

Szia.Lehet hogy hülyeséget kérdezek,de hogy érted hogy jól meghúzod és ehhez állítod,a karra gondolsz?Nekem amúgy mikor ráadjuk a gyújtást ráhúz majd pár másodperc múlva elengedi,de csak kb.3mm-t talán.Jobban be kéne?Bár nálam más is a gond,kinlódok vele,de amúgy szerintem ha nagy nehezen beindul és megy akkor kicsit későn reagál gázadásokra,néha majdnem le is áll.

Amikor ráadod a gyuszit, behúzza, majd visszaengedi, és utána picit megint ráhúz, eközbe recseg picit az előtöltés állitó.
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:33:05 »

Szia.Olvasom hogy van neked kézikönyv.Én is kinlódok az autóval,ezért kérdezném hogy milyen formában van ,vagy honnan tudtad beszerezni!

Szia.
Itt vettem: http://marotikonyvker.hu/autos-javitasi-konyvek/ford/ford-mondeo-1992-2000-benzin-turbodizel-javitasi-kezikonyv.html
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:38:22 »

az alapjáratod jól van beállítva?
Az alapjárati bovdent úgy tudod beállítani, hogy valaki ráadja neked a gyújtást, te pedig amikor megmozgatja a motor (solenoid, de nem az, mert egy villanymotor áttétellel) elereszti majd meghúzza, jól meghúzod, és ehez mérten be tudod majd állítani a bovden hosszát azzal a müanyag csőanyával.
De, csak akkor állítja be 850re a fordulatszámot, ha minden más is jó.

Igen, minden jól be van állítva. GinJoy újította fel az adagolót azóta szuper a gép (kb. 17k km-t mentem vele).
Ahogy említettem egy dinamikusabb elindulás után jelentkezett az állapot és ezt leszámítva teljesen jól megy a gép.
Most megnéztem (volt segítségem), gyújtás ráadása után egyáltalán nem mozog a bowden. Tehát a villanymotor nem működik.
Ezt az egységet honnan érdemes megtámadni? Alulról, vagy vegyem ki az akksit meg a tálcáját és kényelmesen felülről?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 13:52:58 »

Kösz az infót!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 13:59:17 »


Amikor ráadod a gyuszit, behúzza, majd visszaengedi, és utána picit megint ráhúz, eközbe recseg picit az előtöltés állitó.
Szia.Nekem ha ráadjuk a gyújtást ráhúz valamennyit,majd visszaen
ged de utána nem húz rá megint.A előtöltésszabályzó az ciripel nekem is egy ideig!Ajánlják ezt a filep szervizt fehérváron,már én is olvastam róluk,neked mi véleményed róluk,ismered őket?Olyan helyre nem szívesen vinném ahol átcseszik és megetetik az embert!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 15:33:30 »

Szia.Nekem ha ráadjuk a gyújtást ráhúz valamennyit,majd visszaen
ged de utána nem húz rá megint.A előtöltésszabályzó az ciripel nekem is egy ideig!Ajánlják ezt a filep szervizt fehérváron,már én is olvastam róluk,neked mi véleményed róluk,ismered őket?Olyan helyre nem szívesen vinném ahol átcseszik és megetetik az embert!

Ismerem a filepéket, de még nem volt velük dolgom, csak alkatrészér mentem hozzájuk.
Az alapjárati motor ha le van akasztva akkor jó az alapjáratod ugye?
Ahogy mondtam, próbáld meg leakasztani a bovdent és amikor valaki más ráadja neked a gyújtást kihúzni amennyire tudod. Ezután állítsd be a hosszát úgy, hogy gyújtás nélkül még épp ne lötyögjön, de ne is feszüljön.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 16:04:50 »

Ismerem a filepéket, de még nem volt velük dolgom, csak alkatrészér mentem hozzájuk.
Az alapjárati motor ha le van akasztva akkor jó az alapjáratod ugye?
Ahogy mondtam, próbáld meg leakasztani a bovdent és amikor valaki más ráadja neked a gyújtást kihúzni amennyire tudod. Ezután állítsd be a hosszát úgy, hogy gyújtás nélkül még épp ne lötyögjön, de ne is feszüljön.

Szia.Megcsinálom.Kiakasztva nem próbáltam,de szerintem nem jó,mert adagolócsere volt és,a régi adagolóval ahogy beállítva volt,úgy abban az állásban teljesen be volt húzva így visszatekertem alapra és ha nem igy van ahova most tekertem nincs. alapjárat.Nekem vslami nagyon nincs rendben,csak teljes gázzal indul el és megy de ***.Cseréltünk vezérszíjjakat adagolócserénél és belett minden állítva minden jelre úgy lett összerakva és az egyébbként ahogy vezértengely szíjat megfeszítettük úgy hogy a másik keréken amiutatja a nyilakkal hogy mikor jó,ott beállítjuk úgy hogy a nyilak nagyjából egybe essenek,lerőgzítjük és párszor áttekerjük a motort és ezután azt mutatja igy is hogy kcsit túl van feszitve.Megfigyeltem ahogy. tekerjük a motort úgy amikor sürítés után van,az a kis nyil a feszítőnél elmordul,majd visszaáll.Ez normális.Viló szekszárdról azt mondta hogy bekellene állni,de ez úgyanazt csinálja.Szerinted miért lehet ez?Köszi amúgy a segítséget!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 16:12:47 »

Szia.Megcsinálom.Kiakasztva nem próbáltam,de szerintem nem jó,mert adagolócsere volt és,a régi adagolóval ahogy beállítva volt,úgy abban az állásban teljesen be volt húzva így visszatekertem alapra és ha nem igy van ahova most tekertem nincs. alapjárat.Nekem vslami nagyon nincs rendben,csak teljes gázzal indul el és megy de ***.Cseréltünk vezérszíjjakat adagolócserénél és belett minden állítva minden jelre úgy lett összerakva és az egyébbként ahogy vezértengely szíjat megfeszítettük úgy hogy a másik keréken amiutatja a nyilakkal hogy mikor jó,ott beállítjuk úgy hogy a nyilak nagyjából egybe essenek,lerőgzítjük és párszor áttekerjük a motort és ezután azt mutatja igy is hogy kcsit túl van feszitve.Megfigyeltem ahogy. tekerjük a motort úgy amikor sürítés után van,az a kis nyil a feszítőnél elmordul,majd visszaáll.Ez normális.Viló szekszárdról azt mondta hogy bekellene állni,de ez úgyanazt csinálja.Szerinted miért lehet ez?Köszi amúgy a segítséget!

ezt így passz. Az alapjáratot be kell állítani rendesen, a leírás szerint, onnan lehet majd menni tovább. http://mondeo.hu/wiki/index.php/Alapj%C3%A1rati_fordulatsz%C3%A1mok_be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sa_TD_motorokon

ja és gépre tenni is jó lenne
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.01 vasárnap, 16:14:38 írta VZoli » Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.