Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 16:25:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1445
1446
1447
1448
1449
1450
1451
[
1452
]
1453
1454
1455
1456
1457
1458
1459
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19906427 alkalommal)
Koniman
és 15 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72550 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:23:11 »
Idézetet írta: Johny - 2017.06.29 csütörtök, 20:09:00
Üdv,szeretnék pár kérdést feltenni Nektek a Mondeorol (MK3). Olyan 1.5Ml a keret az autóra.Kinéztem pár példányt 2006-2007 évjáratokat,és van pár szép darab köztük.Amit kérdeznék,hogy melyik jobb 2.0 TDCI 130Le vagy 2.2 TDCI 155Le motor? Illetve minden más is jöhet,mire kell figyelnem vásárláskor,mennyire rozsdásodnak stb..,volt egy Passat 5.5 mint alternatíva,de a mondeo valahogy jobbnak "tűnik" szóval ha segítene valaki kiagazodni rajta,nagyon hálás leszek.Előre is köszönöm a segítséget!
A 2.2-nek van pár előnye a 2.0-val szemben. Az első kapásból a plusz 25 lóerő meg a plusz Nm-ek...
Az sem mindegy, hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria állítása. Utóbbi sokkal finomabban dolgozik, az előbbi eléggé "semmi - hátbarúg" jellegű inkább, amikor erősebben lépsz a gázpedálra. Az elektromos viszont szeret megdögleni, és bár a javítása nem nagy ügy, bosszantó tud lenni. A vákuumosban nincs, ami elromoljon.
A 2.2 adagolórendszere elvileg tartósabb (legalábbis annak mondják), mint a 2.0-é. Erről tételes bizonyítékot nem tudok szolgáltatni, de az én 2.2-esemben még a gyári rendszer van 343 ezer km után, és egyelőre nem is nagyon mutat jeleket, hogy egyhamar el akarna döglendeni. Ehhez az is hozzátartozik, hogy ez az autó kb. 300 ezret a fenti futásból autópályán tett meg, és több, mint fele életében osztrák üzemanyaggal járt.
Ami valamennyire tételes bizonyíték lehet, hogy a 2.2-es CR-szivattyúja cikkszám szerint jó az összes 2.0 és 2.2 TDCi-be, míg a 2.0-hoz adott (azt hiszem) 3 különböző CR-szivattyú cikkszám egyike sem jó a 2.2-be, csak a 2.0-sokba, tehát valami más lakik bennük.
Viszont mindenképpen FL2-es autót keress (kb. 2004 második felétől, de 2005-től már biztosan). Azoknál sok bosszantó apróságot, többek között korróziós problémákat is, megoldottak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Johny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72551 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:36:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.29 csütörtök, 20:23:11
A 2.2-nek van pár előnye a 2.0-val szemben. Az első kapásból a plusz 25 lóerő meg a plusz Nm-ek...
Az sem mindegy, hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria állítása. Utóbbi sokkal finomabban dolgozik, az előbbi eléggé "semmi - hátbarúg" jellegű inkább, amikor erősebben lépsz a gázpedálra. Az elektromos viszont szeret megdögleni, és bár a javítása nem nagy ügy, bosszantó tud lenni. A vákuumosban nincs, ami elromoljon.
A 2.2 adagolórendszere elvileg tartósabb (legalábbis annak mondják), mint a 2.0-é. Erről tételes bizonyítékot nem tudok szolgáltatni, de az én 2.2-esemben még a gyári rendszer van 343 ezer km után, és egyelőre nem is nagyon mutat jeleket, hogy egyhamar el akarna döglendeni. Ehhez az is hozzátartozik, hogy ez az autó kb. 300 ezret a fenti futásból autópályán tett meg, és több, mint fele életében osztrák üzemanyaggal járt.
Ami valamennyire tételes bizonyíték lehet, hogy a 2.2-es CR-szivattyúja cikkszám szerint jó az összes 2.0 és 2.2 TDCi-be, míg a 2.0-hoz adott (azt hiszem) 3 különböző CR-szivattyú cikkszám egyike sem jó a 2.2-be, csak a 2.0-sokba, tehát valami más lakik bennük.
Viszont mindenképpen FL2-es autót keress (kb. 2004 második felétől, de 2005-től már biztosan). Azoknál sok bosszantó apróságot, többek között korróziós problémákat is, megoldottak.
AndyA
Köszönöm szépen,hasznos infó ez nekem. Mindenképp 2006-2007 évjáratot szeretnék,minnél fiatalabban venni. Még valami,honnan lehet tudni hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria? Illetve ha jól tudom láncos a vezérlése,ezt mikor illik cserélni? Köszönöm.
Naplózva
Johny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72552 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:40:40 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.29 csütörtök, 20:19:47
Inkább rakj még hozzá 500-at és kezd el nézni az MK4-et, hidd el jobban jársz....
Igen,felmerült bennem is ez a megoldás,de ami tetszene MK4 ből,az inkább már 3 millához van közelebb sajnos,és ehhez sajnos most nincs "kedvem"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72553 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:47:02 »
Idézetet írta: Johny - 2017.06.29 csütörtök, 20:40:40
Igen,felmerült bennem is ez a megoldás,de ami tetszene MK4 ből,az inkább már 3 millához van közelebb sajnos,és ehhez sajnos most nincs "kedvem"
Szerintem most az észérvek kellenek, hogy dominánsak legyenek. Ha olyat akarsz venni, ami tetszik, annak mindig magasabb az ára.
Egy korai MK4-ben már kicseréltek sok mindent és az a motor rendesebb motor, mint az mk3 traktorja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72554 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:57:31 »
Idézetet írta: Johny - 2017.06.29 csütörtök, 20:36:08
Köszönöm szépen,hasznos infó ez nekem. Mindenképp 2006-2007 évjáratot szeretnék,minnél fiatalabban venni. Még valami,honnan lehet tudni hogy vákuumos vagy elektronikus a turbogeometria? Illetve ha jól tudom láncos a vezérlése,ezt mikor illik cserélni? Köszönöm.
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_02_2014/post-8463-0-14774500-1391627744.jpg
Akkor kell cserélni, amikor már nem az igazi.
De ez olyan 400 ezer km-nél hamarabb nemigen esedékes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72555 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 20:58:22 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.29 csütörtök, 20:47:02
Szerintem most az észérvek kellenek, hogy dominánsak legyenek. Ha olyat akarsz venni, ami tetszik, annak mindig magasabb az ára.
Egy korai MK4-ben már kicseréltek sok mindent és az a motor rendesebb motor, mint az mk3 traktorja.
Az is elég észérv, hogy 1,5 misije van rá, és slussz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72556 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 21:03:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.29 csütörtök, 20:58:22
Az is elég észérv, hogy 1,5 misije van rá, és slussz...
AndyA
Szerintem 1.5M-ért olyan 10-11 éves sokszázezretfutott traktormotoros mk3-at tud majd venni, amire nem kell költeni? Ez egy vízió....
Valamint akkor is egy elbaxott transit motoros kocsi marad. Akkor már inkább MK4. Itt is hirdetnek egyet, 1.8-ért, fórumos....nem zsákmacica.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-11571529
De itt van pl ez (és inkább ez), én inkább ebbe tennék 2-őt, mintsem egy mk3-ba 1.5-öt!
http://mondeo.hu/index.php?topic=25778.0
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.29 csütörtök, 21:08:39 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila925
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72557 Dátum:
2017.06.30 péntek, 01:45:19 »
Sziasztok. Az miért van, hogy amikor a klímát bekapcsolom akkor a jobb oldalon hamar jön a hideg levegő, de a vezető oldalon meg elég sokára?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72558 Dátum:
2017.06.30 péntek, 07:16:49 »
Pár napja hangzott el ugyanez a kérdés. Egy minimális visszagörgetéssel meg van.
De leírom újra.
Az utasoldal közelebb van a párologtatóhoz és kevesebb meleg műanyaggal érintkezik a levegő mielőtt kilép a befúvó nyíláson.
Távolabbi helyekre több alkatrészt kell lehűtenie ahhoz, hogy már a hideg levegőt érezd. Egy kis idő után mikor már áthűlt minden, akkor mindenhol hideg jön.
Emellett érdemes a hűtőközeg mennyiséget is ellenőrizni, kevesebb szokott lenni már ilyenkor a kelleténél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Johny
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72559 Dátum:
2017.06.30 péntek, 08:38:34 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.29 csütörtök, 21:03:33
Szerintem 1.5M-ért olyan 10-11 éves sokszázezretfutott traktormotoros mk3-at tud majd venni, amire nem kell költeni? Ez egy vízió....
Valamint akkor is egy elbaxott transit motoros kocsi marad. Akkor már inkább MK4. Itt is hirdetnek egyet, 1.8-ért, fórumos....nem zsákmacica.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-11571529
De itt van pl ez (és inkább ez), én inkább ebbe tennék 2-őt, mintsem egy mk3-ba 1.5-öt!
http://mondeo.hu/index.php?topic=25778.0
Most már teljesen elbizonytalanodtam a vásárlást illetően,igen jobb az MK4 biztos is,még olvasok utána,mert soha nem volt még fordom,és a környezetemben sem találni.De van itt egy remek Mondeo Club ahol remélem segítenek
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72560 Dátum:
2017.06.30 péntek, 08:47:24 »
Idézetet írta: Johny - 2017.06.30 péntek, 08:38:34
Most már teljesen elbizonytalanodtam a vásárlást illetően,igen jobb az MK4 biztos is,még olvasok utána,mert soha nem volt még fordom,és a környezetemben sem találni.De van itt egy remek Mondeo Club ahol remélem segítenek
Az biztos, hogy ha veszel is egy MK3-at másfélért, nem ott lesz a vége a kiadásoknak. Akkor pedig egy ismert előéletű MK4 lehet jobb választás nem sokkal többért.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72561 Dátum:
2017.06.30 péntek, 08:49:15 »
Idézetet írta: Johny - 2017.06.30 péntek, 08:38:34
Most már teljesen elbizonytalanodtam a vásárlást illetően,igen jobb az MK4 biztos is,még olvasok utána,mert soha nem volt még fordom,és a környezetemben sem találni.De van itt egy remek Mondeo Club ahol remélem segítenek
Figyelj, én a helyedben akárhonnan is megoldanám a különbözetet és gondolkodás nélkül a linkelt fórumos -ismert előéletű- kombit vásárolnám!
Nem tudom hova valósi vagy, de minden hónap első péntek, mini. Ha el tudsz jönni/menni egy olyanra ott simán lehet, hogy megszaglászhatod mindkét modellt......de úgyis az mk4 mellett fogsz dönteni, ha dízelt akarsz.
Minitalik topik.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 08:52:32 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72562 Dátum:
2017.06.30 péntek, 08:50:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.30 péntek, 08:47:24
Az biztos, hogy ha veszel is egy MK3-at másfélért, nem ott lesz a vége a kiadásoknak. Akkor pedig egy ismert előéletű MK4 lehet jobb választás nem sokkal többért.
AndyA
Ezt magyarázom tegnap óta.....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 08:52:54 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72563 Dátum:
2017.06.30 péntek, 09:06:40 »
Le kell alkudni a rákba az MK4et 2 milláról 1.3ra. Probléma megoldva.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72564 Dátum:
2017.06.30 péntek, 09:28:25 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.30 péntek, 09:06:40
Le kell alkudni a rákba az MK4et 2 milláról 1.3ra. Probléma megoldva.
Hajrá!
Ha sikerült, szólj nekem!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72565 Dátum:
2017.06.30 péntek, 09:50:56 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.30 péntek, 09:28:25
Hajrá!
Ha sikerült, szólj nekem!
Dehogy. Neked kell odamenni és a vérbe pocskondiázni a portékát, hogy a tulaj már inkább szabadulni akarjon tőle 1,3-ért, nehogy ráromoljon, ha nem adja el.
Az ilyesmiben jó vagy...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72566 Dátum:
2017.06.30 péntek, 10:00:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.30 péntek, 09:50:56
Dehogy. Neked kell odamenni és a vérbe pocskondiázni a portékát, hogy a tulaj már inkább szabadulni akarjon tőle 1,3-ért, nehogy ráromoljon, ha nem adja el.
Az ilyesmiben jó vagy...
AndyA
Na, van itt üzleti érzék kéremszépen. De be lehet dobni plussz értéket is a pikszisbe. 1.3 az autóért + a plazmatévé. Vagy kutya, macska, feleség, gyerek, kinek mi van.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72567 Dátum:
2017.06.30 péntek, 10:04:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.30 péntek, 09:50:56
Dehogy. Neked kell odamenni és a vérbe pocskondiázni a portékát, hogy a tulaj már inkább szabadulni akarjon tőle 1,3-ért, nehogy ráromoljon, ha nem adja el.
Az ilyesmiben jó vagy...
AndyA
Először GSR szénné fikázza az autót, utána jön Bleky alkudni. Jó vétel lesz így egy MK4 500-ért
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.30 péntek, 10:06:40 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72568 Dátum:
2017.06.30 péntek, 10:07:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.30 péntek, 10:00:35
Na, van itt üzleti érzék kéremszépen. De be lehet dobni plussz értéket is a pikszisbe. 1.3 az autóért + a plazmatévé. Vagy kutya, macska, feleség, gyerek, kinek mi van.
Ez már lefutott kör, réges-rég feltalálták:
http://forum.p24.hu/forumkep/29/284412/437/13107703/1.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72569 Dátum:
2017.06.30 péntek, 10:56:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.30 péntek, 10:07:30
Ez már lefutott kör, réges-rég feltalálták:
http://forum.p24.hu/forumkep/29/284412/437/13107703/1.jpg
AndyA
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 237
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72570 Dátum:
2017.06.30 péntek, 12:52:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.29 csütörtök, 18:35:55
Igen. Ha elforgatod a tükörlapot és belenézel zseblámpával világítva, meglátod a kis füleket. Hármat vékony csavarhúzóval ki tudsz pattintani. A negyediket csak akkor éred el, ha kiveszed a tükörlapot, de az rizikós mutatvány, hajlamos eltörni közben. De optimális esetben a három fül kipattintásával le tudod venni a színes burkolatot.
AndyA
Köszi a választ.
Eszembe jutott, hogy automatikusan behajlósra cserélném, adnak hozzá relét és kapcsolót is.
Olvastam korábbi hsz-t, hogy ha gyárilag nem volt benne, akkor a relénél kábelezni kell.
Relének van gyárilag helye? Bonyolult a kábelezése, esetleg van erről leírás?
Köszi ismét
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72571 Dátum:
2017.06.30 péntek, 12:57:07 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.06.30 péntek, 12:52:00
Köszi a választ.
Eszembe jutott, hogy automatikusan behajlósra cserélném, adnak hozzá relét és kapcsolót is.
Olvastam korábbi hsz-t, hogy ha gyárilag nem volt benne, akkor a relénél kábelezni kell.
Relének van gyárilag helye? Bonyolult a kábelezése, esetleg van erről leírás?
Köszi ismét
Felesleges dologba akarod ölni a pénzed és idődet.....
Télen meg majd parázol, hogy el ne törjön, tönkre ne menjen a fagyástól.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72572 Dátum:
2017.06.30 péntek, 13:11:40 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.06.30 péntek, 12:52:00
Köszi a választ.
Eszembe jutott, hogy automatikusan behajlósra cserélném, adnak hozzá relét és kapcsolót is.
Olvastam korábbi hsz-t, hogy ha gyárilag nem volt benne, akkor a relénél kábelezni kell.
Relének van gyárilag helye? Bonyolult a kábelezése, esetleg van erről leírás?
Köszi ismét
Pár szál madzag, nem nagy ügy. Nézd meg, hogy van-e barna reléfoglalatod a vezetőülés bal térdnél a biztosítéktábla aljára erősítve. Ha van, a madzagolás fele meg is van. Ha nincs, kell csinálni neki. Ha kilépőfényes a gyári tükröd, akkor jó eséllyel meglesz a vezetékelés is. Ha nagyonalap a tükröd, akkor az ajtónál is kell plusz vezetéket áthúzni. Egyik sem megoldhatatlan, ismert, hogy mit hová kell kötni, a többi csak vérmérséklet kérdése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72573 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:31:49 »
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma újra gépre tettük a kocsit és ezúttal mutatott is valamit ami aggasztó. Az abs jeladó meg a hőmérő hibát azt eddig is tudtam, ma érkezett meg az egyik az ki lesz cserélve, de van ott 2 másik hiba amiből az egyik nekem azt jelenti, hogy porlasztó, a másik ismeretlen. Valaki lefordítaná nekem köznyelvre, vagy teljesen jól értelmeztem.
Hogy illesztek be képet??
Mert, h lefotóztam amit a gép kiadott. P
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72574 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:35:00 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 17:31:49
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma újra gépre tettük a kocsit és ezúttal mutatott is valamit ami aggasztó. Az abs jeladó meg a hőmérő hibát azt eddig is tudtam, ma érkezett meg az egyik az ki lesz cserélve, de van ott 2 másik hiba amiből az egyik nekem azt jelenti, hogy porlasztó, a másik ismeretlen. Valaki lefordítaná nekem köznyelvre, vagy teljesen jól értelmeztem.
Hogy illesztek be képet??
Mert, h lefotóztam amit a gép kiadott. P
feltöltöd a kephost.hu ra és onnan a linket bemasolod ide.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72575 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:37:27 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 17:35:00
feltöltöd a kephost.hu ra és onnan a linket bemasolod ide.
Köszi.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72576 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:44:36 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 17:31:49
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma újra gépre tettük a kocsit és ezúttal mutatott is valamit ami aggasztó. Az abs jeladó meg a hőmérő hibát azt eddig is tudtam, ma érkezett meg az egyik az ki lesz cserélve, de van ott 2 másik hiba amiből az egyik nekem azt jelenti, hogy porlasztó, a másik ismeretlen. Valaki lefordítaná nekem köznyelvre, vagy teljesen jól értelmeztem.
Hogy illesztek be képet??
Mert, h lefotóztam amit a gép kiadott. P
Nah sikerült
https://kephost.com/image/0mmN
Szóval erről lenne szó.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72577 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:55:27 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 17:44:36
Nah sikerült
https://kephost.com/image/0mmN
Szóval erről lenne szó.
A P0251 sajnos elég sok dolog lehet, komolyabban ki kell vizsgálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72578 Dátum:
2017.06.30 péntek, 17:57:11 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 17:44:36
Nah sikerült
https://kephost.com/image/0mmN
Szóval erről lenne szó.
az ismeretlen hiba fekpedal nullapont érzékelő hiba.a kapcsoló nincs a helyén biztos, vagy csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72579 Dátum:
2017.06.30 péntek, 18:01:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.06.30 péntek, 17:57:11
az ismeretlen hiba fekpedal nullapont érzékelő hiba.a kapcsoló nincs a helyén biztos, vagy csere.
Milyen kapcsoló? És milyen helyén? És a másik hiba az porlasztó?
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72580 Dátum:
2017.06.30 péntek, 18:07:09 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 18:01:13
Milyen kapcsoló? És milyen helyén? És a másik hiba az porlasztó?
Ha bemászol a pedálokhoz, látni fogod, hol van a fékpedál kapcsolója:
http://www.focusfanatics.com/albums/data/2/12clutch_switch.jpg
Ez ugyan angol autó, de a kapcsoló ugyanígy néz ki. A fékpedálhoz egy van gyárilag, a második a tempomaté, ami akkor van, ha van az autóban. Ha nincs, akkor csak a hűlt helye.
Fontos! Eből nem jó a bontott, mert amikor beszereled az autóba, akkor az első pedál lenyomásra áll be ez a bizonyos null pozíció. Éppen emiatt az újra nagyon vigyázz, hogy a tüskéjét be ne nyomd, amíg nincs a helyén, mert reteszel, és ha sikerül mélyebbre nyomni a kelleténél, azt is dobhatod ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72581 Dátum:
2017.06.30 péntek, 18:15:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.30 péntek, 18:07:09
Ha bemászol a pedálokhoz, látni fogod, hol van a fékpedál kapcsolója:
http://www.focusfanatics.com/albums/data/2/12clutch_switch.jpg
Ez ugyan angol autó, de a kapcsoló ugyanígy néz ki. A fékpedálhoz egy van gyárilag, a második a tempomaté, ami akkor van, ha van az autóban. Ha nincs, akkor csak a hűlt helye.
Fontos! Eből nem jó a bontott, mert amikor beszereled az autóba, akkor az első pedál lenyomásra áll be ez a bizonyos null pozíció. Éppen emiatt az újra nagyon vigyázz, hogy a tüskéjét be ne nyomd, amíg nincs a helyén, mert reteszel, és ha sikerül mélyebbre nyomni a kelleténél, azt is dobhatod ki.
AndyA
Fúú de unom már ez az autót
Bemásztam és láttam.is valamit, de nem vágom, h most mi van.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72582 Dátum:
2017.06.30 péntek, 19:19:28 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 18:15:03
Fúú de unom már ez az autót
Bemásztam és láttam.is valamit, de nem vágom, h most mi van.
Vagy csatlakozó/vezeték kontakthiba, vagy rossz a kapcsoló.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72583 Dátum:
2017.06.30 péntek, 19:25:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.06.30 péntek, 19:19:28
Vagy csatlakozó/vezeték kontakthiba, vagy rossz a kapcsoló.
AndyA
Nem lehet, hogy azért írja hibának mert rossz az abs jeladó?
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72584 Dátum:
2017.06.30 péntek, 21:04:37 »
Sziasztok!
PCV szelepre és az ahhoz tartozó gumicsőre hogyan találok rá pl. a Cromax-nál? Mert a keresőjükbe ha beírom, hogy "PCV" nekem nem hoz ki semmit erre a szóra. Előre is köszi!
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72585 Dátum:
2017.06.30 péntek, 21:20:33 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.30 péntek, 21:04:37
Sziasztok!
PCV szelepre és az ahhoz tartozó gumicsőre hogyan találok rá pl. a Cromax-nál? Mert a keresőjükbe ha beírom, hogy "PCV" nekem nem hoz ki semmit erre a szóra. Előre is köszi!
Nincs külön PCV szelep.
A cső pedig kartergáz részlegben van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72586 Dátum:
2017.06.30 péntek, 21:39:48 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.30 péntek, 21:20:33
Nincs külön PCV szelep.
A cső pedig kartergáz részlegben van.
Akkor a csövet azt hiszem megtaláltam köszi. A PCV szelepet (főleg hogy nem lehet külön kapni) amúgy is felesleges lenne cserélni? Abban meg tud valami hibásodni? Vagy ha arra jár az ember és kézközelségben van ez a szelep, akkor lehet ezen valamit tisztítani/pucolni?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72587 Dátum:
2017.06.30 péntek, 21:54:32 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.30 péntek, 21:39:48
Akkor a csövet azt hiszem megtaláltam köszi. A PCV szelepet (főleg hogy nem lehet külön kapni) amúgy is felesleges lenne cserélni? Abban meg tud valami hibásodni? Vagy ha arra jár az ember és kézközelségben van ez a szelep, akkor lehet ezen valamit tisztítani/pucolni?
Miért akarod piszkálni?
Egy labirint rendszer van a szelep előtt, nem igazán tud bármi is eljutni a szelepig az olajgőzön kívül. Milyen koszt keresnél benne?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peti06
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 220
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72588 Dátum:
2017.06.30 péntek, 22:27:30 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.30 péntek, 21:54:32
Miért akarod piszkálni?
Egy labirint rendszer van a szelep előtt, nem igazán tud bármi is eljutni a szelepig az olajgőzön kívül. Milyen koszt keresnél benne?
Nem tudom mi "lakozhat" benne (még sosem láttam csak képen), csak azért kérdeztem, mert valószínűleg le lesz bontva a szívósorom a PCV cső miatt és gondoltam, ha már arra járunk akkor amit lehet kicserélnénk vagy megpucolnánk, hogy ne kelljen mostanában (vagyis jó sokáig) újra a szívósorhoz nyúlni. De akkor ezek szerint a PCV szelep nem ilyen
Egyébként ugye nálam van ez a magas alapjárati probléma, amivel már kb. 1 hete küzdök. Kaptam is tőled sok hasznos tanácsot. És most úgy tűnik mégis a PCV csővel lesz a probléma, mert meghallgatta egy nálam jóval hozzáértőbb a motort alapjáraton, és erős szívóhangot vagy süvítő hangot hallott a szívósor mögül pontosan a PCV cső környékéről úgy, hogy én nem is mondtam neki, hogy hol van a PCV cső és hogy ez volt az egyik erős tipp itt a fórumon a jelenségre. Mikor mutatta, hogy honnan hallja ezt az erős szívóhangot, akkor döbbentem én is rá és mondtam el neki, hogy márpedig az a bizonyos PCV cső az pont ott helyezkedik el. Ekkor még biztosításképpen odafújtunk egy kis féktisztítót a cső környékére és láss csodát az alapjárat reagált rá, megváltozott. Ha jól gondoljuk, akkor ez így eléggé egyértelműen arra mutat, hogy ott fals levegő kap a motor.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72589 Dátum:
2017.07.01 szombat, 00:10:52 »
Szevasztok hogy milyen régen nem jártam erre... örülök, hogy megvagytok még, AndyA, HZsolt92, Scratch, meg a többiek! Mint máskor, most is szükségem lenne egy kis segítségre... Vik szerel még? Sajna elvesztettem a számát a sok telefoncsere közben. Meg tudná adni valaki privátban?
Hogy közben mi is történt velem? Először átnyergeltem egy Audi A6-ra, de az egy kalap fhosh volt, aztán meg egy Mazda 3-át hajtottam, mentségemre szolgáljon, hogy a Ford motorost, aztán most egy Nissan Murano V6-ot hajtok. És itt van a gond: a kocsit csak 1-1,5 évre terveztem, de megszerettem. Most van egy csomó baja, amit meg kellene csináltatnom, de nincs kivel. Augusztus 3-tól 14-ig szabin vagyok, azalatt kellene mindent elrendezni rajta, a karpitos munkától a mechanikai javításokig, de nem tudom, kiben bízhatok. Vik jutott először eszembe, de nem tudom, hogy egyáltalán elvállalná-e. Van valami ötletetek? Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
LiZo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 105
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72590 Dátum:
2017.07.01 szombat, 01:50:38 »
Idézetet írta: gabe - 2017.07.01 szombat, 00:10:52
Szevasztok hogy milyen régen nem jártam erre... örülök, hogy megvagytok még, AndyA, HZsolt92, Scratch, meg a többiek! Mint máskor, most is szükségem lenne egy kis segítségre... Vik szerel még? Sajna elvesztettem a számát a sok telefoncsere közben. Meg tudná adni valaki privátban?
Hogy közben mi is történt velem? Először átnyergeltem egy Audi A6-ra, de az egy kalap fhosh volt, aztán meg egy Mazda 3-át hajtottam, mentségemre szolgáljon, hogy a Ford motorost, aztán most egy Nissan Murano V6-ot hajtok. És itt van a gond: a kocsit csak 1-1,5 évre terveztem, de megszerettem. Most van egy csomó baja, amit meg kellene csináltatnom, de nincs kivel. Augusztus 3-tól 14-ig szabin vagyok, azalatt kellene mindent elrendezni rajta, a karpitos munkától a mechanikai javításokig, de nem tudom, kiben bízhatok. Vik jutott először eszembe, de nem tudom, hogy egyáltalán elvállalná-e. Van valami ötletetek? Gabe
...elküldtem, PÜ.
Good luck !
Naplózva
2001 /
2.0 benz. aut. Ghia
/Sedan (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés) 300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72591 Dátum:
2017.07.01 szombat, 08:46:51 »
Idézetet írta: Peti06 - 2017.06.30 péntek, 22:27:30
Nem tudom mi "lakozhat" benne (még sosem láttam csak képen), csak azért kérdeztem, mert valószínűleg le lesz bontva a szívósorom a PCV cső miatt és gondoltam, ha már arra járunk akkor amit lehet kicserélnénk vagy megpucolnánk, hogy ne kelljen mostanában (vagyis jó sokáig) újra a szívósorhoz nyúlni. De akkor ezek szerint a PCV szelep nem ilyen
Egyébként ugye nálam van ez a magas alapjárati probléma, amivel már kb. 1 hete küzdök. Kaptam is tőled sok hasznos tanácsot. És most úgy tűnik mégis a PCV csővel lesz a probléma, mert meghallgatta egy nálam jóval hozzáértőbb a motort alapjáraton, és erős szívóhangot vagy süvítő hangot hallott a szívósor mögül pontosan a PCV cső környékéről úgy, hogy én nem is mondtam neki, hogy hol van a PCV cső és hogy ez volt az egyik erős tipp itt a fórumon a jelenségre. Mikor mutatta, hogy honnan hallja ezt az erős szívóhangot, akkor döbbentem én is rá és mondtam el neki, hogy márpedig az a bizonyos PCV cső az pont ott helyezkedik el. Ekkor még biztosításképpen odafújtunk egy kis féktisztítót a cső környékére és láss csodát az alapjárat reagált rá, megváltozott. Ha jól gondoljuk, akkor ez így eléggé egyértelműen arra mutat, hogy ott fals levegő kap a motor.
16:00 tól nézd meg (pcv szelep és a cső):
https://www.youtube.com/watch?v=vBxm5QjD0PY&t=1240s
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72592 Dátum:
2017.07.01 szombat, 10:36:59 »
Sziasztok.
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi a színkódja?
Wf0wxxgbbw4c87970
Előre is köszönöm.
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72593 Dátum:
2017.07.01 szombat, 10:41:27 »
Idézetet írta: beikes - 2017.07.01 szombat, 10:36:59
Sziasztok.
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi a színkódja?
Wf0wxxgbbw4c87970
Előre is köszönöm.
Nézd meg az autón lévő táblán. Lehet egy színnek több árnyalata is...
Az etis ingyenes felszereltség lekérdezésnél is írja a szín nevét.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.01 szombat, 11:05:29 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
beikes
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 118
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72594 Dátum:
2017.07.01 szombat, 11:33:18 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.07.01 szombat, 10:41:27
Nézd meg az autón lévő táblán. Lehet egy színnek több árnyalata is...
Az etis ingyenes felszereltség lekérdezésnél is írja a szín nevét.
Sajnos nincs autó még, csak alvázszám. Azért köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.01 szombat, 11:38:19 írta beikes
»
Naplózva
MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72595 Dátum:
2017.07.01 szombat, 11:42:22 »
Idézetet írta: beikes - 2017.07.01 szombat, 11:33:18
Sajnos nincs autó még, csak alvázszám.
Kérdezd meg,a linkelt képen karikázva azt mondja meg neked(betü-szám).
https://kephost.com/image/0HBA
részletesen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.02 vasárnap, 09:02:11 írta AndyA
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72596 Dátum:
2017.07.01 szombat, 11:45:43 »
Idézetet írta: beikes - 2017.07.01 szombat, 11:33:18
Sajnos nincs autó még, csak alvázszám. Azért köszönöm.
Az Euro IV fontos a regadónál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48454
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72597 Dátum:
2017.07.01 szombat, 14:43:07 »
Idézetet írta: Andi - 2017.06.30 péntek, 19:25:21
Nem lehet, hogy azért írja hibának mert rossz az abs jeladó?
nem.annak -mindennek saját hibakódja van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72598 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 14:01:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.01 szombat, 14:43:07
nem.annak -mindennek saját hibakódja van.
Az a gáz, hogy ahány gépre teszik annyi félét mutat. Akkor honnan tudjam, hogy mi van?
Pont 1 éve lettek a porlasztók felújítva. Kb 8-10 ezer km-t mentem el vele azóta, előfordulhat, hogy megint tönkrementek? A szerelő azt mondta, hogy minimum 50 ezret el kell menjen. Kb 7 éve ugyan ez újította, akkor kb 150 ezret mentem el újítás után.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72599 Dátum:
2017.07.02 vasárnap, 14:17:19 »
Idézetet írta: Andi - 2017.07.02 vasárnap, 14:01:59
Az a gáz, hogy ahány gépre teszik annyi félét mutat. Akkor honnan tudjam, hogy mi van?
Pont 1 éve lettek a porlasztók felújítva. Kb 8-10 ezer km-t mentem el vele azóta, előfordulhat, hogy megint tönkrementek? A szerelő azt mondta, hogy minimum 50 ezret el kell menjen. Kb 7 éve ugyan ez újította, akkor kb 150 ezret mentem el újítás után.
Előfordulhat. Főleg ha a nagynyomású nyírta ki őket legutóbb is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
1445
1446
1447
1448
1449
1450
1451
[
1452
]
1453
1454
1455
1456
1457
1458
1459
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ