Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 21:09:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
494
495
496
497
498
499
500
[
501
]
502
503
504
505
506
507
508
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19908149 alkalommal)
Koniman
és 29 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25000 Dátum:
2010.10.12 kedd, 17:55:19 »
Idézetet írta: K.Ghia - 2010.10.11 hétfő, 20:56:10
a castrol fordos olaja is csak részszintetikus jó választás lehet de nem a legjobb legnagyobb olajtársaságoknak mind van fordos olajuk csak a legtöbb részszintetikus
a castrol F 5w30 az full syntetic!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25001 Dátum:
2010.10.12 kedd, 17:58:28 »
Idézetet írta: hoobii - 2010.10.12 kedd, 08:05:40
Lehet olyan, hogy
nincs MAF
szenzor a korai Mk3 2.0 -ban
?
A légszűrő és pillangó szelep közötti gumicsőben tuti nincs.
simándi. a te ecudnak nem kell a maf jele,megelégszik a map-tól kapott értékekkel is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25002 Dátum:
2010.10.12 kedd, 23:41:18 »
Idézetet írta: hoobii - 2010.10.12 kedd, 08:05:40
Lehet olyan, hogy
nincs MAF
szenzor a korai Mk3 2.0 -ban
?
A légszűrő és pillangó szelep közötti gumicsőben tuti nincs.
Ige,sőt a TDCI-ben sincs mindegyikben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25003 Dátum:
2010.10.13 szerda, 09:26:59 »
Igen, normál sztereo jack 3,5-ös
Az mp3-ast használom rajta, elég jó.
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.12 kedd, 16:36:03
Normál jack azt hiszem bár nem biztos 3,5-ös.Én azt használom kihangositonak.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25004 Dátum:
2010.10.13 szerda, 10:05:00 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.12 kedd, 17:20:38
Az AUX csak audio-bemenet. Ehhez BMW kéne...
hát ennyi bajom legyen csak a mondival...akkor sose válok meg tőle!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25005 Dátum:
2010.10.13 szerda, 13:23:07 »
Idézetet írta: Mjoey - 2010.10.13 szerda, 10:05:00
hát ennyi bajom legyen csak a mondival...akkor sose válok meg tőle!
Szerintem én is használom még vagy 9 évig...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25006 Dátum:
2010.10.13 szerda, 14:26:31 »
Valaki cserélt már középkonzolt facelift előtti mondeoba faceliftesére?
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25007 Dátum:
2010.10.13 szerda, 20:30:45 »
Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.
Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25008 Dátum:
2010.10.13 szerda, 20:44:29 »
Szasztok!
Tudjátok véletlenül, hogy milyen hidraulikaolaj kell a szervóba? Van a Castrolnak is hozzá való olaja, vagy csak a Fordak? Néztem a Fordos specifikációt, és így nem találok olajat...
Please help!
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25009 Dátum:
2010.10.13 szerda, 22:03:55 »
Idézetet írta: seekay - 2010.10.13 szerda, 20:30:45
Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.
Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
Benzines Opelen EGR csinált ilyet nálam kétszer,cser után megszűnt....
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25010 Dátum:
2010.10.13 szerda, 22:17:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.13 szerda, 22:03:55
Benzines Opelen EGR csinált ilyet nálam kétszer,cser után megszűnt....
De hogy a brében kapcsolt be a kormányzár, ha a kulcsot nem fordítod 0 állásba, csak az autó állt le??!!!
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25011 Dátum:
2010.10.13 szerda, 22:20:03 »
Szerintem a kormányzár csak kivett kulccsal zárhat be.
Inkább leállt a motor és megszűnt a kormányszervo.
Idézetet írta: seekay - 2010.10.13 szerda, 20:30:45
Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.
Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25012 Dátum:
2010.10.13 szerda, 22:21:32 »
Idézetet írta: szg - 2010.10.13 szerda, 22:20:03
Szerintem a kormányzár csak kivett kulccsal zárhat be.
nekem is így rémlik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25013 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 08:17:19 »
Idézetet írta: seekay - 2010.10.13 szerda, 20:30:45
Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.
Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
Ha benne van a kulcs, a kormányzár soha nem kapcsolhat be!
Ott valami gubanc lesz a zárszerkezettel.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25014 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 09:47:13 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.13 szerda, 20:44:29
Szasztok!
Tudjátok véletlenül, hogy milyen hidraulikaolaj kell a szervóba? Van a Castrolnak is hozzá való olaja, vagy csak a Fordak? Néztem a Fordos specifikációt, és így nem találok olajat...
Please help!
Gabe
ATF-III-as (Ford specifikáció: WSA-M2C195-A)
Cikk a főoldalon a szerviz témakörben!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Sakos
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25015 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 10:05:23 »
Idézetet írta: seekay - 2010.10.13 szerda, 20:30:45
Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.
Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
A kormányzár nem zárt le, ahhoz ki kell húzni a kulcsot. A kormányszervó szűnt meg. Az autó így is vezethető, csak nehezebb tekerni a kormányt.
Kanyarodás közben ne nyomd a kuplungot és nem fog elmenni a szervód. Ez egyébként is alapvető vezetéstechnikai szabály.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25016 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 10:20:09 »
kormányzár nem zárt be,de rásegités elment....nálam. többi jelenség ugyanaz...
Naplózva
hoobii
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25017 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 11:26:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.12 kedd, 17:58:28
simándi. a te ecudnak nem kell a maf jele,megelégszik a map-tól kapott értékekkel is.
Igazad van, ahogy közben én is megtudtam vagy MAP van a szivósorban vagy MAF van a légszűrő utáni csőben, de együtt a kettő nem nagyon.
azt viszont nem tudtam meg. hogy vajon a
MAP-ot kell/lehet hasonlóan tisztítani?
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25018 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 12:09:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.10.14 csütörtök, 10:05:23
A kormányzár nem zárt le, ahhoz ki kell húzni a kulcsot. A kormányszervó szűnt meg. Az autó így is vezethető, csak nehezebb tekerni a kormányt.
Kanyarodás közben ne nyomd a kuplungot és nem fog elmenni a szervód. Ez egyébként is alapvető vezetéstechnikai szabály.
Elképzelhető, hogy csak a szervó ment el, idegességemben annyira nem figyeltem, csak próbáltam mielőbb elhúzni onnan, mielőtt még forgalmi akadályt csinálnék. Amúgy a kuplung hogyan befolyásolja a kormányszervót, ill. mi miatt állhatott le menet közben, minden előjel nélkül a motor? Vmiért nem kaphatott naftát, gyújtás, stb.? Kuplung egyébként nem volt benyomva. Mentem azóta már vele egy keveset, minden rendben volt, nem jelentkezett ismételten a probléma. Mi lehet(ett) a probléma forrása?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25019 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 12:44:47 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.13 szerda, 20:44:29
Szasztok!
Tudjátok véletlenül, hogy milyen hidraulikaolaj kell a szervóba? Van a Castrolnak is hozzá való olaja, vagy csak a Fordak? Néztem a Fordos specifikációt, és így nem találok olajat...
Please help!
Gabe
Tud valaki segíteni?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25020 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 13:17:35 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.14 csütörtök, 12:44:47
Tud valaki segíteni?
TZS pár hozzászólással korábban írt választ..
"ATF-III-as (Ford specifikáció: WSA-M2C195-A)
Cikk a főoldalon a szerviz témakörben! wave"
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25021 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 16:56:06 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.10.14 csütörtök, 13:17:35
TZS pár hozzászólással korábban írt választ..
"ATF-III-as (Ford specifikáció: WSA-M2C195-A)
Cikk a főoldalon a szerviz témakörben! wave"
Aha! ATF-III-as kell az MK3-ba is?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25022 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 19:24:29 »
Idézetet írta: hoobii - 2010.10.14 csütörtök, 11:26:14
Igazad van, ahogy közben én is megtudtam vagy MAP van a szivósorban vagy MAF van a légszűrő utáni csőben, de együtt a kettő nem nagyon.
azt viszont nem tudtam meg. hogy vajon a
MAP-ot kell/lehet hasonlóan tisztítani?
nem.nem kell.nem lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 4942
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25023 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 20:01:57 »
Idézetet írta: seekay - 2010.10.14 csütörtök, 12:09:14
Elképzelhető, hogy csak a szervó ment el, idegességemben annyira nem figyeltem, csak próbáltam mielőbb elhúzni onnan, mielőtt még forgalmi akadályt csinálnék. Amúgy a kuplung hogyan befolyásolja a kormányszervót, ill. mi miatt állhatott le menet közben, minden előjel nélkül a motor? Vmiért nem kaphatott naftát, gyújtás, stb.? Kuplung egyébként nem volt benyomva. Mentem azóta már vele egy keveset, minden rendben volt, nem jelentkezett ismételten a probléma. Mi lehet(ett) a probléma forrása?
Akkor üresben kanyarodtál. Még rosszabb. Ha sebességben van az autó, a kerekek és a motor között kényszerkapcsolat van, tehát a motor és így a szervoszivattyú sem tud leállni.
Valószínűleg valami ártatlan alapjárati probléma lehet. Ha csak egyszer fordult elő, azt bármi okozhatta. Benzines fókások panaszkodtak gyakran hasonlóra (kanyarban leálló motor > nem lehet kormányozni > életveszélyes hiba)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.14 csütörtök, 20:05:32 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25024 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 20:12:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.10.14 csütörtök, 20:01:57
Akkor üresben kanyarodtál. Még rosszabb. Ha sebességben van az autó, a kerekek és a motor között kényszerkapcsolat van, tehát a motor és így a szervoszivattyú sem tud leállni.
Valószínűleg valami ártatlan alapjárati probléma lehet. Ha csak egyszer fordult elő, azt bármi okozhatta. Benzines fókások panaszkodtak gyakran hasonlóra (kanyarban leálló motor > nem lehet kormányozni > életveszélyes hiba)
Nekem CMP halál előtt állt le váratlanul, sebességváltás közben.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25025 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 21:28:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.18 szombat, 18:40:37
Egy ellenálás a van a klima ventilátornak szemben állsz a jobb oldali....ezt mondtam hogy nézd meg nincs e összeégve....ha nincs zárd rövidre az ellenálás csatiját a ventilátornál....ilyenkor azt kellene csinálnia hogy ha bekapcsolod a klimát maxon forog a venti amig bevan kapcsolva....akkor viszon az ellenálás is rotty lehet mert nem szabályoz...
De magától nem kapcsolhat be a klima csak ha szélvédőre teszed akkor párátlanitani akar....tedd el szélvédőről a tekerőt mindenképpen ugy probálj mindent...
Ma végre neki láttam megkeresni az okát,miért is megy padlón mind a két ventim!
http://kepfeltoltes.hu/view/101014/679407814DSC00072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00073_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00075_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00078_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Erről az ellenállásról beszélsz?
Ha lehúzom a csatlakozót akkor megállnak a ventik.
A csatlakozóm egyik érintkezője, kicsit meg van olvadva.De szerintem nem rövid záras.
Jó fordoshoz méltóan,első dolgom volt hogy lefújtam az ellenállást wd40el.
Össze raktam,és vazze jó lett.
Majd járatás közben pirított wd40 szag.
Következő inditásnál megint rossz,pörögnek a ventik.
Valszeg ezt kell cserélni.(És lehet hogy ennek a következménye,vagy okozata az önműködő klíma kompresszor.)
Viszont ez a motyó nem túl bonyolult!
Áll egy spirálra tekert drótból,és egy ellenállásból.
A drót nem nagyon romlik el,viszont az ellenállás nekem már félig kék,félig barna.
Nem tudja valaki ennek az ellenállásnak a paramétereit?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25026 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 21:38:59 »
Idézetet írta: seekay - 2010.10.14 csütörtök, 12:09:14
Elképzelhető, hogy csak a szervó ment el, idegességemben annyira nem figyeltem, csak próbáltam mielőbb elhúzni onnan, mielőtt még forgalmi akadályt csinálnék. Amúgy a kuplung hogyan befolyásolja a kormányszervót, ill. mi miatt állhatott le menet közben, minden előjel nélkül a motor? Vmiért nem kaphatott naftát, gyújtás, stb.? Kuplung egyébként nem volt benyomva. Mentem azóta már vele egy keveset, minden rendben volt, nem jelentkezett ismételten a probléma. Mi lehet(ett) a probléma forrása?
Remélhetőleg,csak egy kis hanyagság.Pl:akkumulátor saruk nincsenek meghúzva.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25027 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 22:13:06 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.14 csütörtök, 16:56:06
Aha! ATF-III-as kell az MK3-ba is?
Igen, az ATF-III teljesíti a Ford specifikációt. (WSA-M2C195-A)
Forrás: felhasználói kézikönyv, ami szintén a főoldalon megtalálható.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25028 Dátum:
2010.10.15 péntek, 08:48:37 »
A Sony-t kiszerelve visszamarad egy műanyag keret a 2din-es helyen. Ez a keret felül a klímavezérlővel érintkezik. Ki lehet szedni ezt a keretet anélkül, hogy a klímavezérlő ne mozduljon el a helyéről időközben? Szóval ez a keret tartja azt a panelt is a helyén?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25029 Dátum:
2010.10.15 péntek, 12:27:49 »
Idézetet írta: TZS - 2010.10.14 csütörtök, 22:13:06
Igen, az ATF-III teljesíti a Ford specifikációt. (WSA-M2C195-A)
Forrás: felhasználói kézikönyv, ami szintén a főoldalon megtalálható.
Csak az ATF-III-at nem tudtam egyeztetni a WSA-M2C195-A specifikációval, mert a kézikönyvben csak WSA-M2C195-A szerepel, viszont ez alapján csak Fordos olajat tudsz venni, viszont így már világos a helyzet.
Köszi!!!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25030 Dátum:
2010.10.15 péntek, 13:25:29 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.14 csütörtök, 21:28:36
Ha lehúzom a csatlakozót akkor megállnak a ventik.
A csatlakozóm egyik érintkezője, kicsit meg van olvadva.De szerintem nem rövid záras.
Jó fordoshoz méltóan,első dolgom volt hogy lefújtam az ellenállást wd40el.
Össze raktam,és vazze jó lett.
Majd járatás közben pirított wd40 szag.
Következő inditásnál megint rossz,pörögnek a ventik.
Nem tudja valaki ennek az ellenállásnak a paramétereit?
Szia!
Nekem viszont csak sarut kellett cserelni, mert ossze volt olvadva, az elotetellenallasnak semmi baja nem volt. Dobj ra egy uj sarut, es probald ki ugy, az a legolcsobb...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25031 Dátum:
2010.10.15 péntek, 13:37:44 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.10.15 péntek, 13:25:29
Szia!
Nekem viszont csak sarut kellett cserelni, mert ossze volt olvadva, az elotetellenallasnak semmi baja nem volt. Dobj ra egy uj sarut, es probald ki ugy, az a legolcsobb...
Mindenesetre a vaterán láttam előtétellenállást, ha minden kötél szakad...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25032 Dátum:
2010.10.15 péntek, 17:19:28 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.15 péntek, 13:37:44
Mindenesetre a vaterán láttam előtétellenállást, ha minden kötél szakad...
Szvsz nekem nincs össze égve a sarum.Ha lehúzom az ellenálásról akkor megállnak a ventik!
Merre van vater án az az ellenállás?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25033 Dátum:
2010.10.15 péntek, 18:04:59 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.15 péntek, 17:19:28
Szvsz nekem nincs össze égve a sarum.Ha lehúzom az ellenálásról akkor megállnak a ventik!
Merre van vater án az az ellenállás?
piranha66-nak hívják az eladót, és minden kis sz@rja van MKIII-hoz, többek közt ez is. Az e-mail címe
ivanandnora@citromail.hu
Most úgy láttam, csak a fűtőmotor előtétellenállás van fent, de írj neki, mert mindent tud szerezni külön.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25034 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:35:35 »
Van valakinek tapasztalata a belso levego befuvok cserejevel kapcsolatban?
Szeretnem lecserelni oket faceliftesekre?
Namarmost a kerdes az lenne be lehet -e tenni oket 1 - 1 -ben facelift elotti modellekbe?
Valamint, hogyan lehet kiszerelni oket a helyukrol?
Ezen kivul a szivargyujtot illetve az azt tarto konzolt is ugyan ugy cserelnem.
Ez is cserelheto?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 19:53:33 írta Feco66
»
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Laca01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25035 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:50:33 »
Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25036 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:52:39 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 19:50:33
Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
Ha dizel, akkor talán az izzító gyertya a ludas...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25037 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:53:32 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.15 péntek, 18:04:59
piranha66-nak hívják az eladót, és minden kis sz@rja van MKIII-hoz, többek közt ez is. Az e-mail címe
ivanandnora@citromail.hu
Most úgy láttam, csak a fűtőmotor előtétellenállás van fent, de írj neki, mert mindent tud szerezni külön.
angliában bontós, rengeteg alkatrésze van különböző autókhoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25038 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:54:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 19:53:32
angliában bontós, rengeteg alkatrésze van különböző autókhoz
Vettem tole mar par alkatreszt.
Eddig -kopp -kopp nagyon jok a tapasztalataim vele
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25039 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:55:02 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 19:50:33
Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
TDCI
vagy
TDDI
??(a megfelelő topicban hamarabb kapsz rá választ)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25040 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:56:13 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.10.15 péntek, 19:54:34
Vettem tole mar par alkatreszt.
Eddig -kopp -kopp nagyon jok a tapasztalataim vele
én még nem, de ha nem muszály, nem is fogok, mert az árai motorcraft fórumtárshoz képest nagyon el vannak szálva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25041 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:02:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 19:56:13
én még nem, de ha nem muszály, nem is fogok, mert az árai motorcraft fórumtárshoz képest nagyon el vannak szálva
Igaz ami igaz, meg kell nézned, hogy mit veszel tőle, hogy megérje. Vaterán kívül viszont olcsóbban megszámítja...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Laca01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25042 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:03:51 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.15 péntek, 19:52:39
Ha dizel, akkor talán az izzító gyertya a ludas...
Azokat kimértük és jók, viszont a feleségem adalék anyagos gázolajat tankolt 2 hónapja és akkor nem csinálta, mikor rátankoltam sima gázolajat ujból kezdte?
De csak reggel! napközbe nem igazán tapasztalható. A porlasztócsúcsokkal nem lehet gond?
Naplózva
Laca01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25043 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:05:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 19:55:02
TDCI
vagy
TDDI
??(a megfelelő topicban hamarabb kapsz rá választ)
TDCI 2000. 2004 évjárat
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25044 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:06:39 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 20:05:17
TDCI 2000. 2004 évjárat
akkor tdci topicban tedd fel a kérdést, ott hamarabb fogsz rá választ kapni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25045 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:07:43 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 20:03:51
Azokat kimértük és jók, viszont a feleségem adalék anyagos gázolajat tankolt 2 hónapja és akkor nem csinálta, mikor rátankoltam sima gázolajat ujból kezdte?
De csak reggel! napközbe nem igazán tapasztalható. A porlasztócsúcsokkal nem lehet gond?
elvileg lehet az is, de kár egyből az egyik legdrágább alkatrészre gondolni.
izzítás jelződ villog??
egr le van dugózva??
folytassuk a
TDCI
topicban.....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laca01
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25046 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:08:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 20:06:39
akkor tdci topicban tedd fel a kérdést, ott hamarabb fogsz rá választ kapni.
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25047 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:10:03 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 19:50:33
Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
a többihez még:
+maf tisztítás
+dízel injektor tisztító adalék használata
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25048 Dátum:
2010.10.15 péntek, 22:23:47 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.10.14 csütörtök, 21:28:36
Ma végre neki láttam megkeresni az okát,miért is megy padlón mind a két ventim!
http://kepfeltoltes.hu/view/101014/679407814DSC00072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00073_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00075_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00078_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Erről az ellenállásról beszélsz?
Ha lehúzom a csatlakozót akkor megállnak a ventik.
A csatlakozóm egyik érintkezője, kicsit meg van olvadva.De szerintem nem rövid záras.
Jó fordoshoz méltóan,első dolgom volt hogy lefújtam az ellenállást wd40el.
Össze raktam,és vazze jó lett.
Majd járatás közben pirított wd40 szag.
Következő inditásnál megint rossz,pörögnek a ventik.
Valszeg ezt kell cserélni.(És lehet hogy ennek a következménye,vagy okozata az önműködő klíma kompresszor.)
Viszont ez a motyó nem túl bonyolult!
Áll egy spirálra tekert drótból,és egy ellenállásból.
A drót nem nagyon romlik el,viszont az ellenállás nekem már félig kék,félig barna.
Nem tudja valaki ennek az ellenállásnak a paramétereit?
szerintem a csati a sz+r, és azért ment egy ideig mert ugy dugtad össze hogy érintkezett, aztán szikra és megégett megint...
Az ellenálást kilehet mérni egy multiméterrel.....a csatit én levágtam a pi+csába és egy vastagabb kábelel meg uj saruval egy csokin keresztül kötöttem össze...
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25049 Dátum:
2010.10.16 szombat, 21:24:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.15 péntek, 22:23:47
szerintem a csati a sz+r, és azért ment egy ideig mert ugy dugtad össze hogy érintkezett, aztán szikra és megégett megint...
Az ellenálást kilehet mérni egy multiméterrel.....a csatit én levágtam a pi+csába és egy vastagabb kábelel meg uj saruval egy csokin keresztül kötöttem össze...
Pont az a gond,hogy alap felállásban,indítástól leállításig non-stop mennek a ventik!
De ha lehúzom az ellenállásról a csatlakozót,és lógva hagyom akkor nem mennek tovább a ventik!
Probálgattam én már járó motornál lehúzni,rádugni,csak félig rádugni,mozgatni.De nem olyan mint ami kontaktos lenne.
Ha a csatlakozó lenne össze égve akkor mindegy lenne ha lehúzom úgy is tovább menne a venti!
Nem értem ezt a hőérzékelőt!
Párhúzamosan van kötve,egy drót,és egy ellenállás.
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Hogy működik ez az izé?Illyen vastag vezetékekkel,nem hiszem hogy az ecu-n keresztül vezérelné a ventiket.
Igazából szvsz kimérni se tudom az ellenállást,ha párhuzamosan van kötve egy dróttal.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak:
1
...
494
495
496
497
498
499
500
[
501
]
502
503
504
505
506
507
508
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ