Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 19:55:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19907521 alkalommal)
Koniman és 19 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25100 Dátum: 2010.10.19 kedd, 15:47:50 »

lehet, hogy a kiépített kábelkötegből hiányzik 1-1 szakasz, nem teljes a kábel köteg kiépítettsége...

Ha ha! Mint a C-maxban! Az Autó Bild csinált egy tesztet a C-maxról, és ott is megvoltak a kapcsolók, a fűtőlapok, de egy kábelszakaszt nem építettek bele, ezért nem működött az egész...  taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25101 Dátum: 2010.10.19 kedd, 15:51:24 »

Ha ha! Mint a C-maxban! Az Autó Bild csinált egy tesztet a C-maxról, és ott is megvoltak a kapcsolók, a fűtőlapok, de egy kábelszakaszt nem építettek bele, ezért nem működött az egész...  taps
Szüleimnek van Trend C-max -uk... ez a téma nagyon érdekel.. wow1..!!!! de ez itt off... ha tudsz valamit lé'ci írd meg...akár privát üzenetben... worship wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fordeo
Vendég
« Új hozzászólás #25102 Dátum: 2010.10.19 kedd, 16:01:59 »

Az ülésfűtés párnák teljesen újak ,viszont nem tudom ,hogy hogyan tudnám megnézni a kábeleket , hogy hiányzik-e belőle valami
Naplózva
fordeo
Vendég
« Új hozzászólás #25103 Dátum: 2010.10.19 kedd, 16:07:35 »

Valaki azt mondta ,hogy komfort modulba kell aktiválni és akkor működik de veszprémi Fordnál nagyon hülyén néztek rám gun
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25104 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:07:12 »

Szüleimnek van Trend C-max -uk... ez a téma nagyon érdekel.. wow1..!!!! de ez itt off... ha tudsz valamit lé'ci írd meg...akár privát üzenetben... worship wave

Csak kibírja ez a fórum is...
A történet csak annyi, hogy az Autó Bild tesztautójában benne volt elméletileg az ülésfűtés, de valahogy csak nem akart működni. Elvitték a szervízbe (ami már egy nagy égés egy tesztautónál), és ott derült ki, hogy ugyan a darabok bent vannak (fűtőlapok, kapcsolóegység, stb.), viszont hiányzik a megfelelő kábelezettség hozzá, magyarán nem volt bekábelezve.  wow1 Többet én se tudok erről, de ha akarod, előkutatom, hogy melyik számban volt.
Azért ez durva, hogy gyárilag így tudnak kijönni a C-maxok is...  szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25105 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:07:54 »

Tudja valaki hogy töröljem a hibakódokat? Elég ha az aksiról lehúzom a sarukat, vagy még más is kell?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25106 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:17:28 »

Tudja valaki hogy töröljem a hibakódokat? Elég ha az aksiról lehúzom a sarukat, vagy még más is kell?

Ahhoz vagy kütyü kell, vagy ha nem áll fenn a hiba, akkor autómatikusan törlődni fog néhány (talán 5?) indítás után. Az EGR miatt kérded?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25107 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:26:34 »

Csak kibírja ez a fórum is...
A történet csak annyi, hogy az Autó Bild tesztautójában benne volt elméletileg az ülésfűtés, de valahogy csak nem akart működni. Elvitték a szervízbe (ami már egy nagy égés egy tesztautónál), és ott derült ki, hogy ugyan a darabok bent vannak (fűtőlapok, kapcsolóegység, stb.), viszont hiányzik a megfelelő kábelezettség hozzá, magyarán nem volt bekábelezve.  wow1 Többet én se tudok erről, de ha akarod, előkutatom, hogy melyik számban volt.
Azért ez durva, hogy gyárilag így tudnak kijönni a C-maxok is...  szomoru1
worship ez így elég is ... ne törd magad....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25108 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:26:47 »

Ahhoz vagy kütyü kell, vagy ha nem áll fenn a hiba, akkor autómatikusan törlődni fog néhány (talán 5?) indítás után. Az EGR miatt kérded?

Igen az egér miatt de volt már 5 indítás bár abból csak 1 volt amikor a motor fel is melegedett rendesen szóval mentem vele!
Szal azt mondod még várjak?! a villamosági szerelőm aztmondta hogy aksisaru le aztán ok, egy másik meg azt hogy aksisaru le plusz 30pm ig nyomjam a féket. Mindegy remélem eltünik másnem kiüttetem a mocskot! Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25109 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:33:08 »

Igen az egér miatt de volt már 5 indítás bár abból csak 1 volt amikor a motor fel is melegedett rendesen szóval mentem vele!
Szal azt mondod még várjak?! a villamosági szerelőm aztmondta hogy aksisaru le aztán ok, egy másik meg azt hogy aksisaru le plusz 30pm ig nyomjam a féket. Mindegy remélem eltünik másnem kiüttetem a mocskot! Smiley

Számomra mindkettő elég hihetetlennek tűnik, de lehet hogy én tévedek...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25110 Dátum: 2010.10.19 kedd, 17:45:18 »

Számomra mindkettő elég hihetetlennek tűnik, de lehet hogy én tévedek...

Még számomra is Smiley de majd kiderül!  Wink
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25111 Dátum: 2010.10.19 kedd, 19:04:39 »

Számomra mindkettő elég hihetetlennek tűnik, de lehet hogy én tévedek...

Lehúztam az aksisarut és azérta féket is nyomtam 1 percig és sikerült, eltünk a sárga lámpa! Szal működik, csak majd később derül ki hogy tényleg megszünk e a hiba...
Lényeg a lényeg hogy müködik műszer nélkül is!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25112 Dátum: 2010.10.19 kedd, 20:55:26 »

Lehúztam az aksisarut és azérta féket is nyomtam 1 percig és sikerült, eltünk a sárga lámpa! Szal működik, csak majd később derül ki hogy tényleg megszünk e a hiba...
Lényeg a lényeg hogy müködik műszer nélkül is!

Akkor már ezt is tudjuk!  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25113 Dátum: 2010.10.19 kedd, 23:09:25 »

Lehúztam az aksisarut és azérta féket is nyomtam 1 percig és sikerült, eltünk a sárga lámpa! Szal működik, csak majd később derül ki hogy tényleg megszünk e a hiba...
Lényeg a lényeg hogy müködik műszer nélkül is!
Milyen tipusú a kocsid EU3vagy EU4?.Az utóbbinál általában vissza jön,sőt ha levan dugózva állandóan ég mivel elektromos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25114 Dátum: 2010.10.20 szerda, 10:05:00 »

Milyen tipusú a kocsid EU3vagy EU4?.Az utóbbinál általában vissza jön,sőt ha levan dugózva állandóan ég mivel elektromos.

igazából nemtudom, de visszaraktam a egr motorját ami igen elektromosan zár nyit levettem a sarut eltünt a jelzés és azóta már mentem vele pár kilót és hála isten nem jött vissza!
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25115 Dátum: 2010.10.20 szerda, 12:03:05 »

Ismét egy kérdés... Smiley A mondimban kicsit kemény a rugózás és pöttyet talán zajos is, de stabilizátorok ki vannak cserélve és az autószerelő is amikor csinálta minden rendben talált! Gumi is lett cserélve, akkor jobb lett, mert ami rajt volt mikor vettem olyan kemény volt hogy a nyomvájuba vitte a kormányt... most nem! Szal ez a mondeó ilyen  "kemény Smiley" ?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #25116 Dátum: 2010.10.20 szerda, 12:13:31 »

Ismét egy kérdés... Smiley A mondimban kicsit kemény a rugózás és pöttyet talán zajos is, de stabilizátorok ki vannak cserélve és az autószerelő is amikor csinálta minden rendben talált! Gumi is lett cserélve, akkor jobb lett, mert ami rajt volt mikor vettem olyan kemény volt hogy a nyomvájuba vitte a kormányt... most nem! Szal ez a mondeó ilyen  "kemény Smiley" ?
A gumisok gyakran túlfújják. Nem lehet, hogy ez van nálad is?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25117 Dátum: 2010.10.20 szerda, 12:24:03 »

Ismét egy kérdés... Smiley A mondimban kicsit kemény a rugózás és pöttyet talán zajos is, de stabilizátorok ki vannak cserélve és az autószerelő is amikor csinálta minden rendben talált! Gumi is lett cserélve, akkor jobb lett, mert ami rajt volt mikor vettem olyan kemény volt hogy a nyomvájuba vitte a kormányt... most nem! Szal ez a mondeó ilyen  "kemény Smiley" ?

Opcióként (ha jól emlékszem 10e ft volt) lehetett kérni ilyet, hogy sportos futómű. Ilyenkor 1 cm-el alacsonyabb lett az autó, ill. keményebb rugókat kapott. Nekem ilyen volt az mk3-as és borzasztóan pattogós volt, ehhez még társult a 17 collos alufelni is, de jó minőségű úton nagyon szerttem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25118 Dátum: 2010.10.20 szerda, 15:30:46 »

A gumiban 2.2-2.3-a nyomás és téi van már fenn (205/65/16) asszem a papír szerint enyi az előírt. Az meg elképzelehtő hogy 1cmvel lejjeb rakták és azért kemény a gép. Nincs semmi sortrugó stb.anyit láttot az autógurum szal elképzelhető hogy lentebb van! Ezt csak azért kérdeztem, hogy más is tapasztalta-e de akkor örülök, hogy igen és nem hiba. Opell vectrám volt kombi és b-és vector ami meg nagyon puha volt lehet hogy csak szoknom kell!
Hozzá kell keményednem a kocsihoz! hehe Wink nyes
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #25119 Dátum: 2010.10.20 szerda, 16:22:45 »

A gumiban 2.2-2.3-a nyomás és téi van már fenn (205/65/16) asszem a papír szerint enyi az előírt. Az meg elképzelehtő hogy 1cmvel lejjeb rakták és azért kemény a gép. Nincs semmi sortrugó stb.anyit láttot az autógurum szal elképzelhető hogy lentebb van! Ezt csak azért kérdeztem, hogy más is tapasztalta-e de akkor örülök, hogy igen és nem hiba. Opell vectrám volt kombi és b-és vector ami meg nagyon puha volt lehet hogy csak szoknom kell!
Hozzá kell keményednem a kocsihoz! hehe Wink nyes

 a gyári gumiméret 205/55 R16...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #25120 Dátum: 2010.10.20 szerda, 16:45:55 »

Sziasztok!
Mennyire egyszerű kicserélni a Féltengely szimeringet?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25121 Dátum: 2010.10.20 szerda, 17:11:44 »

a gyári gumiméret 205/55 R16...

Ok ,nem jotott eszembe hogy 65 vagy 55, aztán csak valamit írtam.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25122 Dátum: 2010.10.20 szerda, 20:41:38 »

Sziasztok!
Mennyire egyszerű kicserélni a Féltengely szimeringet?

Ez elég relatív, kinek mi az egyszerű....kiveszed a rugóstagot (alsótalpas leüt, kormányösszekötő ki, fent 3 csavar elenged, fék nyereg lebont) a megfelelő oldalon, és kihúzod a féltengelyt. Ez az időigényesebb de nehéznek nem mondható..ezután könnyen kicserélhető a szimering(de fém házas ezért csak is tömítővel szabad összerakni, mert folyatni fog..)   wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25123 Dátum: 2010.10.20 szerda, 21:14:23 »

Ez elég relatív, kinek mi az egyszerű....kiveszed a rugóstagot (alsótalpas leüt, kormányösszekötő ki, fent 3 csavar elenged, fék nyereg lebont) a megfelelő oldalon, és kihúzod a féltengelyt. Ez az időigényesebb de nehéznek nem mondható..ezután könnyen kicserélhető a szimering(de fém házas ezért csak is tömítővel szabad összerakni, mert folyatni fog..)   wave

Én csak akkor kezdenék neki, ha lenne 2 db emelőm, 2 db bakom, és szerelőaknám. A futómű lekötéséhez nekem legutóbb le kellett engednem a bölcsőt, annyira szoros volt az alsó gömbfej. Az első futómű eléggé brutál ennél az autónál...  afro1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25124 Dátum: 2010.10.20 szerda, 21:56:25 »

Én csak akkor kezdenék neki, ha lenne 2 db emelőm, 2 db bakom, és szerelőaknám. A futómű lekötéséhez nekem legutóbb le kellett engednem a bölcsőt, annyira szoros volt az alsó gömbfej. Az első futómű eléggé brutál ennél az autónál...  afro1
Tudom miről írsz, én hirtelen felindulásból megkuplungoztam magam (meg mindent cseréltem ami ott van) eplus2 Wink
Na mikor kint volt a váltó a betonon, elég könnyű volt szimeringeket cserélni hehe
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.20 szerda, 22:00:26 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25125 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 00:14:11 »

Tudom miről írsz, én hirtelen felindulásból megkuplungoztam magam (meg mindent cseréltem ami ott van) eplus2 Wink
Na mikor kint volt a váltó a betonon, elég könnyű volt szimeringeket cserélni hehe

 nyes
Hát, az biztos, hogy hozzáfértél mindenhez... A kuplung majd egyszer nálam is téma lesz, de kitudja még mikor. Addig csak kisebb simításokat végzek el rajta.
 eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25126 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 15:17:05 »

A gumiban 2.2-2.3-a nyomás és téi van már fenn (205/65/16) asszem a papír szerint enyi az előírt. Az meg elképzelehtő hogy 1cmvel lejjeb rakták és azért kemény a gép. Nincs semmi sortrugó stb.anyit láttot az autógurum szal elképzelhető hogy lentebb van! Ezt csak azért kérdeztem, hogy más is tapasztalta-e de akkor örülök, hogy igen és nem hiba. Opell vectrám volt kombi és b-és vector ami meg nagyon puha volt lehet hogy csak szoknom kell!
Hozzá kell keményednem a kocsihoz! hehe Wink nyes

A nyári gumikat lehet picit keményebbre is fújni, 2.3 vagy 2.4 barra is, főleg ha min. ketten jártok az autóval. Sokkal kisebb lesz a gördülési ellenállás, és a fogyasztásod is javul. Ha pedig autópályán közlekedsz legtöbbet, akkor annál inkább ajánlott a 2.4 bar.
Egy gumiabroncs gyártásról szóló könyvben az áll, hogy az általuk megadott normál nyomáshoz képest az autógyárak mindig kisebb értéket jelölnek meg. Azért, mert amikor a lengéscsillapítást/rugózást méretezik, ahhoz hozzáveszik a gumik rugalmasságát is, hiszen azok is elnyelnek némi rezonanciát.  wow1 Tehát az autógyár minél többet szeretne a kényszerű energiaelnyelésből az alakváltozásra képes gumikra hárítani  falbav magyarul a feladatot és felelősséget más nyakába varrni.
A megadott üzemi nyomás ezért szokott kisebb lenni, mint amit a gumigyár ajánlana. Nem sokkal, de 0,1 barral nyugodtan lehet többet bele fújni, mindjárt kevésbé kopik a gumi is, nem csökken az élettartama, sőt inkább növekszik, hisz nem lapul szét annyira.
De ha valaki másként tudja, kérem, hogy győzzön meg, szeretek itt tanulni. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 15:25:37 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25127 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 16:46:13 »

A nyári gumikat lehet picit keményebbre is fújni, 2.3 vagy 2.4 barra is, főleg ha min. ketten jártok az autóval. Sokkal kisebb lesz a gördülési ellenállás, és a fogyasztásod is javul. Ha pedig autópályán közlekedsz legtöbbet, akkor annál inkább ajánlott a 2.4 bar.
Egy gumiabroncs gyártásról szóló könyvben az áll, hogy az általuk megadott normál nyomáshoz képest az autógyárak mindig kisebb értéket jelölnek meg. Azért, mert amikor a lengéscsillapítást/rugózást méretezik, ahhoz hozzáveszik a gumik rugalmasságát is, hiszen azok is elnyelnek némi rezonanciát.  wow1 Tehát az autógyár minél többet szeretne a kényszerű energiaelnyelésből az alakváltozásra képes gumikra hárítani  falbav magyarul a feladatot és felelősséget más nyakába varrni.
A megadott üzemi nyomás ezért szokott kisebb lenni, mint amit a gumigyár ajánlana. Nem sokkal, de 0,1 barral nyugodtan lehet többet bele fújni, mindjárt kevésbé kopik a gumi is, nem csökken az élettartama, sőt inkább növekszik, hisz nem lapul szét annyira.
De ha valaki másként tudja, kérem, hogy győzzön meg, szeretek itt tanulni. Roll Eyes

Ez azt jelenti hogy nekem most téli gumi van rajta és a kezelési könyv szerint 2.3-mat kell bele tólni de nyugodtan toljam 2.4-re?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25128 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 16:55:59 »

Ez azt jelenti hogy nekem most téli gumi van rajta és a kezelési könyv szerint 2.3-mat kell bele tólni de nyugodtan toljam 2.4-re?
Igen, tudván, hogy a hőmérséklet fagypont alá csökkenésével csökkeni fog benne a nyomás! Ezt majd ellenőrizd mindig, célszerű egy mérőórát venni, sajátot, és mindig azzal mérni). Az biztos, hogy a téli gumit nagyobb nyomással ajánlják, csak az nem mindegy, hány fokos levegővel fújod fel. Ezért az első alkalommal, egy menet után mérj utána. 10 C-fok különbség okozhat 0.1 bar nyomásváltozást. Télen gyakrabban kell ellenőrizni a guminyomást.
Az viszont tévhit, hogy a téli gumit laposabban kell használni, mert akkor jobban tapad! Ez egyszerűen hülyeség, sőt még bajt is okoz, mert az eltömődött barázdák/redők öntisztulása csak kemény gumival működik, úgy vannak a minták megszerkesztve!
Igazából nem az a lényeg, hogy mennyivel több vagy kevesebb, hanem az, hogy tartsuk a nyomást állandó szinten. Gyakori ellenőrzés kell.
Az tudom, hogy minden menettteljesítmény csak annyit ér, amennyi belőle az útra átvihető! Ezért a gumik szerepe oltárian fontos, havas úton ugyanolyan fontos, mint hogy milyen a verdád!
Sajnos jön a tél, és retteghetünk a sok spórolós ökör nyárigumison, hogy mikor szállnak belénk hátulról a lámpánál...merthogy nekik a gyakorlott lábukban már van ingyen ABS. Miiiii???
Nekem meg a kezemen mindig kesztyű van télen, úgy vezetek, hogy ha kiszállok, ne hagyjak rajtuk ujjlenyomatot gun
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 23:24:11 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #25129 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 17:54:39 »

Igen, tudván, hogy a hőmérséklet fagypont alá csökkenésével csökkeni fog benne a nyomás! Ezt majd ellenőrizd mindig, célszerű egy mérőórát venni, sajátot, és mindig azzal mérni). Az biztos, hogy a téli gumit nagyobb nyomással ajánlják, csak az nem mindegy, hány fokos levegővel fújod fel. Ezért az első alkalommal, egy menet után mérj utána. 10 C-fok különbség okozhat 0.1 bar nyomásváltozást. Télen gyakrabban kell ellenőrizni a guminyomást.
Az viszont tévhit, hogy a téli gumit laposabban kell használni, mert akkor jobban tapad! Ez egyszerűen hülyeség, sőt még bajt is okoz, mert az eltömődött barázdák/redők öntisztulása csak kemény gumival működik, úgy vannak megszerkesztve.
Igazából nem az a lényeg, hogy mennyivel több vagy kevesebb, hanem az, hogy tartsuk a nyomást állandó szinten. Gyakori ellenőrzés kell.
Az tudom, hogy minden menettteljesítmény csak annyit ér, amennyi belőle az útra átvihető! Ezért a gumik szerepe oltárian fontos, havas úton ugyanolyan fontos, mint hogy milyen a verdád!
Sajnos jön a tél, és retteghetünk a sok spórolós ökör nyárigumison, hogy mikor szállnak belénk hátulról a lámpánál...merthogy nekik a gyakorlott lábukban már van ingyen ABS. Miiiii???
Nekem meg a kezemen mindig kesztyű van télen, úgy vezetek, hogy ha kiszállok, ne hagyjak rajtuk ujjlenyomatot gun
vigyor3
Ok kösz a tanácsot!  Bár attól még kicsit kemény a kocsi rugózása(kopogós) de nem alkatrész hiba miatt mert ami volt , stabilizátor miatti kopogás az megszünt a cseréje miatt! Itt írták nekem lehet hogy 1cm-vel meg van ültetve hogy keményebb legyen, de gondolom azt nem nagyon tudom ellenörizni?! De, már írtam lehet hogy ez normális csak az én seggem szokott a puhább opelhez Smiley
Naplózva
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #25130 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 23:04:03 »

Sziasztok,

egy apro de nagyon idegesito problemam van.
Elkezdett zorogni a vas belseje.
Nem tudom honnet jon. Szetszedtem a kormany alatti reszt, de nem talaltam
semmit ami laza lenne, illetve adhatna azt a hangot. Illetve meg a kesztyutartobol
is mintha hallanek valami zorgest.
Rend van a kocsiban semmi szerteszet szort cucc.
Van otlet hogy lehetne megtalani, illetve mi szokott hangot adni!?
Legyetek szivesek segitsetek!

Zs77.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25131 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 23:17:02 »

Sziasztok,

egy apro de nagyon idegesito problemam van.Elkezdett zorogni a vas belseje. Nem tudom honnet jon. Szetszedtem a kormany alatti reszt, de nem talaltam semmit ami laza lenne, illetve adhatna azt a hangot. Illetve meg a kesztyutartobol is mintha hallanek valami zorgest. Rend van a kocsiban semmi szerteszet szort cucc. Van otlet hogy lehetne megtalani, illetve mi szokott hangot adni!? Legyetek szivesek segitsetek!

Zs77.

Reméljük, nem motorikus rendellenesség rezgeti a kasztnidat. Ahogy bejön a lehűlés, az illesztési hézagok is megnőnek, és be is jelentkezhetnek rezonancia formájában. Ahol hangot hallasz, tedd rá a kezed, ha rögzül s elmúlik a hang, egyet megtaláltál. Nekem volt már Tescós érme az ülés alatti sínben, megőrjített, míg megtaláltam. Sőt a gyári óra (az időt mérő) üveglapja is rezgett már, télen.  wow1
Rosszabb esetben vmi eltitkolt töréskárod volt, és az új elem nem lett tökéletesen beillesztve. Volt szétszedve a kárpitod, vagy valami más? Tán egy rögzítő csavar kilazult valahol a műszerfal mögött. Távgyógyítás nem működik, ahogy az állatorvos mondaná. Neked kell értened a házi kedvencedhez, nyomozd ki, tapogasd és fülelj ezerrel Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 23:28:45 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25132 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:24:12 »

worship ez így elég is ... ne törd magad....

Ezt hogy értetted?  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25133 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:27:14 »

Sziasztok,

egy apro de nagyon idegesito problemam van.
Elkezdett zorogni a vas belseje.
Nem tudom honnet jon. Szetszedtem a kormany alatti reszt, de nem talaltam
semmit ami laza lenne, illetve adhatna azt a hangot. Illetve meg a kesztyutartobol
is mintha hallanek valami zorgest.
Rend van a kocsiban semmi szerteszet szort cucc.
Van otlet hogy lehetne megtalani, illetve mi szokott hangot adni!?
Legyetek szivesek segitsetek!

Zs77.

Üzemanyagszűrő rögzítése nem lazult ki? Van úgy, hogy kicsúszik a rögzítésből, és az csinál egy jókora vibrációt. Mivel nagy lemezfelületre van fogatva, hangos is tud lenni (nekem is volt már).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25134 Dátum: 2010.10.22 péntek, 11:22:51 »

Üzemanyagszűrő rögzítése nem lazult ki? Van úgy, hogy kicsúszik a rögzítésből, és az csinál egy jókora vibrációt. Mivel nagy lemezfelületre van fogatva, hangos is tud lenni (nekem is volt már).

Bizony, illetve a kormányoszlop állító karját lazítsd ki meg be, nekem a kormányoszlop rezonált, és ezután megszűnt.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #25135 Dátum: 2010.10.22 péntek, 16:54:32 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hol tudom megméretni a fagyállómat?
Mert nem tudom, hogy milyen hűtőfolyadék van benn a színe az piros.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #25136 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:50:46 »

Bármelyik magára valamit is adó benzinkútnál  smile

ezzel csak 1 baj van ha nem tévedek, hogy mérni asszem 20 fokon kell, vagyis amikor a hűtőfolyadék 20 fokos...  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #25137 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:00:45 »

ezzel csak 1 baj van ha nem tévedek, hogy mérni asszem 20 fokon kell, vagyis amikor a hűtőfolyadék 20 fokos...  Wink
nem.annak mind1 hány fokos a hőmérséklete.a fagyállóság fokát mérik teljesen megbízhatóan akár 0fokon is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #25138 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:26:09 »

Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.Az autóm beázik.Az ablak vízlehúzójával van a gond.Olvastam a fórumon ,hogy ezzel már találkoztatok.Az lenne a kérdésem, azt a lehúzó gumit króm díszléccel hol lehet kapni és a cseréjéhez szét kell szedni az ajtót?Köszönöm a segítséget. falbav
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #25139 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:31:01 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hol tudom megméretni a fagyállómat?
Mert nem tudom, hogy milyen hűtőfolyadék van benn a színe az piros.


A piros fagyálló hígítás nélkül -70 fok.A piros ,hosszú csereperiódusú ,kifejezetten alumínium motorokhoz fejlesztett fagyálló.Az enyémben is ilyen van.1400Ft litere a MOL kutaknál. laugh
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.22 péntek, 20:34:49 írta kocsisj » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25140 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:38:55 »


A piros fagyálló hígítás nélkül -70 fok.A piros ,hosszú csereperiódusú ,kifejezetten alumínium motorokhoz fejlesztett fagyálló.Az enyémben is ilyen van.1400Ft litere a MOL kutaknál. laugh
Így van nekem is ez van benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #25141 Dátum: 2010.10.22 péntek, 22:20:04 »

Hi.Tudja e é valaki,hogy a gyári lemezfelnire rámegy é e a 215/60-as gummi!?Kösszi!
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #25142 Dátum: 2010.10.22 péntek, 23:21:45 »

Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.Az autóm beázik.Az ablak vízlehúzójával van a gond.Olvastam a fórumon ,hogy ezzel már találkoztatok.Az lenne a kérdésem, azt a lehúzó gumit króm díszléccel hol lehet kapni és a cseréjéhez szét kell szedni az ajtót?Köszönöm a segítséget. falbav

Ott, ahol Ford alkatrészt árulnak, de újonnan borsos az ára. Bontottan olcsóbb, de nehéz kifogni. Úgy tudom, nem kell szétszedni az ajtót, mintha felfelé kijönne, de nem vagyok 100%-ban biztos ebben...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25143 Dátum: 2010.10.22 péntek, 23:45:06 »


A piros fagyálló hígítás nélkül -70 fok.A piros ,hosszú csereperiódusú ,kifejezetten alumínium motorokhoz fejlesztett fagyálló.Az enyémben is ilyen van.1400Ft litere a MOL kutaknál. laugh

Az a szép amikor a fagyálló megfagy a garázsban.... eplus2
-70! jah persze...ha 30-as akkor már király eplus2
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #25144 Dátum: 2010.10.23 szombat, 09:53:06 »

Ott, ahol Ford alkatrészt árulnak, de újonnan borsos az ára. Bontottan olcsóbb, de nehéz kifogni. Úgy tudom, nem kell szétszedni az ajtót, mintha felfelé kijönne, de nem vagyok 100%-ban biztos ebben...
Le lehet szedni ovatosan a hátsó részét kifele és felfelé kell huzni mikor ez kipattan akkor felfelé egyenként kipattintani az ajtobol de ovatosan!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #25145 Dátum: 2010.10.23 szombat, 10:07:23 »

Sziasztok!
Az ablakmosó folyadékot le lehet engedni valahogy?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #25146 Dátum: 2010.10.23 szombat, 11:27:12 »

Sziasztok!
Az ablakmosó folyadékot le lehet engedni valahogy?
szétkapod  a csövet a mototetőn valahol,és 2 perc alatt kinyomja az összeset.aztán mehet bele a téli.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25147 Dátum: 2010.10.23 szombat, 14:11:33 »

Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.Az autóm beázik.Az ablak vízlehúzójával van a gond.Olvastam a fórumon ,hogy ezzel már találkoztatok.Az lenne a kérdésem, azt a lehúzó gumit króm díszléccel hol lehet kapni és a cseréjéhez szét kell szedni az ajtót?Köszönöm a segítséget. falbav
Nagyautónál kb20eFt/db a krómos vízlehúzó. Bontottat nem érdemes, mert kidobott pénz, ugyanúgy beázik vele. A cseréhez le kell venni a tükröt az első ajtón, hátul meg asszem a kis háromszögablakot kell kivenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #25148 Dátum: 2010.10.23 szombat, 14:39:22 »

Találkoztatok-e ilyennel:
A bal első hosszlengőkar hátsó szilentjéről csöpög az olaj. Motorolajnak tűnik, de sehol nem látni semmi folyást, csontszáraz minden. Nem volt már valakinek ilyen? Azt is néztem hogy nem-e valahol elől csepeg bele a hosszanti üregbe de nem látni sehol semmit. Motorolajból nem látszik hiány, de ez oldalt van ugye még a szervó, meg a sebváltó.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #25149 Dátum: 2010.10.23 szombat, 15:18:32 »

Sziasztok!
Novemberben kell műszaki vizsgára vinnem az autómat. Arra gondoltam, hogy szereltetek rá vonóhorgot és már így vizsgáztatom. Csak új horgot tehetek rá, vagy bontott autóról is lehetséges? Ha igen, tudtok-e valakinél eladó horgot?
Kösz.
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504 505 506 507 508 509 510 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.