Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 16:19:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556945 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2010.01.22 péntek, 13:00:02 »

karburátortisztító
nem szabad magad hagyni lebeszélni róla, rám is a féktisztítót akarták sózni
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2010.01.22 péntek, 14:09:33 »

A WD-40-et azt rohadt gyorsan felejtsétek el maf tisztításra!!!!!!!
Azonkívül senki ne próbálja meg a fülpiszka, meg egyéb vacakkal törölgetni, mert akkor ennyi erővel ki is lehet dobni.
Egy rossz mozdulat és szakad is el az a vékony kis szál, ami a lelke az egésznek!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2010.01.22 péntek, 14:13:28 »

A WD-40-et azt rohadt gyorsan felejtsétek el maf tisztításra!!!!!!!

 eljen
Olajozni mi? hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2010.01.22 péntek, 15:57:25 »

eljen
Olajozni mi? hehe
persze...nem olajozni,csak tisztítani...egy fokkal jobb mint a féktisztító...azért írtam az ecsetet hozzá...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2010.01.22 péntek, 16:03:20 »

persze...nem olajozni,csak tisztítani...egy fokkal jobb mint a féktisztító...azért írtam az ecsetet hozzá...
Szerintem egyenként sem javasolt, nem hogy együtt...
a wd-40 erre a célra semmiképpen, mivel egyrészt abszolút nem párolog és egy vékony film bevonatot képez az érzékelőn, ezzel meggátolva annka működését.
az ecset pedig azért nem ajánlatos, mert könnyedén el lehet szakítani vele és így tönkre is lehet tenni egy mozdulattal. nekem ez a véleményem...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2010.01.22 péntek, 16:39:25 »

Szerintem egyenként sem javasolt, nem hogy együtt...
a wd-40 erre a célra semmiképpen, mivel egyrészt abszolút nem párolog és egy vékony film bevonatot képez az érzékelőn, ezzel meggátolva annka működését.
az ecset pedig azért nem ajánlatos, mert könnyedén el lehet szakítani vele és így tönkre is lehet tenni egy mozdulattal. nekem ez a véleményem...
háát,eddig se el nem szakítottam,se nem maradt rajta...viszont a trutyit leszedte...ez meg az én tapasztalatom...
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2010.01.22 péntek, 18:18:27 »

Akkor a WD 40 et elfelejtem és a féktisztítót, Valahol kell keresnem ilyen carb izét Undecided
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2010.01.22 péntek, 19:54:35 »

Okozhat égett olajszagot a régi, fáradt motorolaj?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2010.01.22 péntek, 21:35:45 »

Okozhat égett olajszagot a régi, fáradt motorolaj?
inkább nézz körül, nem szivárog-e valahol mert a kipuffra folyva szokott égett olaj szagot árasztani a gép.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 00:59:21 »

Okozhat égett olajszagot a régi, fáradt motorolaj?

nekem egyszer egy nylonzacskót szedett fel a cső, és csak nagyon sokára égett le
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:15:04 »

üdv mindenkinek.
96-os mondeómban feszítő görgőt kellene cserélni de nem tudom hogy müszály elvinnem szerelőhöz vagy meg tudom csinálni otthon is. Van aki azt mondta hogy feszítő görgő cserénél elálítódik a vezérlés? nem tudom ebből mi igaz?
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:21:13 »

üdv mindenkinek.
96-os mondeómban feszítő görgőt kellene cserélni de nem tudom hogy müszály elvinnem szerelőhöz vagy meg tudom csinálni otthon is. Van aki azt mondta hogy feszítő görgő cserénél elálítódik a vezérlés? nem tudom ebből mi igaz?

Szerintem szerelő. Ahhoz, hogy hozzáférjél a feszítő görgőhöz, elég keményen le kell csupaszítani belül. Pl tartóbakot leveszed
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:32:26 »

üdv mindenkinek.
96-os mondeómban feszítő görgőt kellene cserélni de nem tudom hogy müszály elvinnem szerelőhöz vagy meg tudom csinálni otthon is. Van aki azt mondta hogy feszítő görgő cserénél elálítódik a vezérlés? nem tudom ebből mi igaz?
először is,melyiket?a generátorszíjét v. a vezérmű szíjét?
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 16:56:52 »

először is,melyiket?a generátorszíjét v. a vezérmű szíjét?

generátorszíjat
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:07:05 »

generátorszíjat

Ahoz alá kell bakolnod a motort kivenni a motortartó bakot, és egy kulcs segítségével az automata feszítőt megfogni és lazítani a szíjon. Míg le nem bírod venni. A feszítő ára  amúgy elég "borosos" sajna.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:13:04 »

Ahoz alá kell bakolnod a motort kivenni a motortartó bakot, és egy kulcs segítségével az automata feszítőt megfogni és lazítani a szíjon. Míg le nem bírod venni. A feszítő ára  amúgy elég "borosos" sajna.
elég csak feszítőrugót és görgőt cserélni.az megvan egy tizesből...a maradék 25e meg a ház...
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 17:29:48 »

elég csak feszítőrugót és görgőt cserélni.az megvan egy tizesből...a maradék 25e meg a ház...

köszönöm a segítséget!
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:10:54 »

Hogy tudom az egész műszerfalat kiemelni a mondeoból? Itt a műszerfalhéjra gondolok. Továbbá merre kell kerenema lambda szondát és hogyan kell lezsereleni??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:13:12 »

köszönöm a segítséget!

annyi a gond,hogy a cromax külön nem ad feszítőrugót,csak görgőt (vezetőgörgőt kell kérni,ugyanaz) .A rugót ki kell venni és körbejárni pár boltot,valamelyiknél mindig akad.Én egy hozzám közeli boltban rendeltem (két éve?) ők lángautó partnerek.Aztán,hogy tényleg onnan rendeltek-e azt nem tudom.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:16:56 »

Hogy tudom az egész műszerfalat kiemelni a mondeoból? Itt a műszerfalhéjra gondolok. Továbbá merre kell kerenema lambda szondát és hogyan kell lezsereleni??
lambdaszonda a katalizátor előtt van.Alámászol és meglátod.Kiszerelés menete:autó felemel (ha vasággyal együtt 50 kg vagy,akkor felesleges...),22-es villáskulcs.Csatlakozó széthúz és hajrá!a végén az arcodba hullott szennyeződés eltávolítása...
Műszerfal:kapcsolók,óra,ködlámpa visszajelző kipattintása (óvatosan..) 3 db csavar mögöttük...alulrólfelfelé egy jó zseblámpával bevilágítva a műszerfal plexije előtt látsz még két csavart ami felülről tart.Óvatosan emeld ki,az elakadásjelző kapcsoló útban lesz,vedd le előtte.A műszerfalat hét csavar tartja (talán...)kitekered őket.A közben beesett csavarok megkapják a "missing in action" titulust,ha szerencséd van a lábad előtt a padlón lesznek.A műszerfalat óvatosan húzd ki és az elektromos csatlakozók pöckeit tapogasd ki (szexmániások előnyben...) vedd le a csatikat és ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 18:20:51 írta misi107 » Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 18:33:02 »

lambdaszonda a katalizátor előtt van.Alámászol és meglátod.Kiszerelés menete:autó felemel (ha vasággyal együtt 50 kg vagy,akkor felesleges...),22-es villáskulcs.Csatlakozó széthúz és hajrá!a végén az arcodba hullott szennyeződés eltávolítása...
Műszerfal:kapcsolók,óra,ködlámpa visszajelző kipattintása (óvatosan..) 3 db csavar mögöttük...alulrólfelfelé egy jó zseblámpával bevilágítva a műszerfal plexije előtt látsz még két csavart ami felülről tart.Óvatosan emeld ki,az elakadásjelző kapcsoló útban lesz,vedd le előtte.A műszerfalat hét csavar tartja (talán...)kitekered őket.A közben beesett csavarok megkapják a "missing in action" titulust,ha szerencséd van a lábad előtt a padlón lesznek.A műszerfalat óvatosan húzd ki és az elektromos csatlakozók pöckeit tapogasd ki (szexmániások előnyben...) vedd le a csatikat és ennyi.


Kicsit több vagyok Grin

Szóval a műszerfalat akkor ennyire könnyet kiszedhetem??hmmm.

Az utasoldali lufit is külön vagy vele együtt?
Az 1.6 modninak a klambdaszondája jó az én 2.0be?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 20:05:50 »


Kicsit több vagyok Grin

Szóval a műszerfalat akkor ennyire könnyet kiszedhetem??hmmm.

Az utasoldali lufit is külön vagy vele együtt?
Az 1.6 modninak a klambdaszondája jó az én 2.0be?
jó a szonda,persze,egyforma van az összes benzinesben,csak a v6-ban kettő van belőle.a lufi nem jön ki,az külön téma.azt csak a kesztyűtartó felől lehet kivenni vagy az egész mindenséggel együtt...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:49:49 »

Szóval a műszerfalat akkor ennyire könnyet kiszedhetem??hmmm.
Az utasoldali lufit is külön vagy vele együtt?
Szia!
Nem biztos. Mivel néztem, '93-as a kocsid, lehet, hogy lesz vele gond. Ugyanis elvileg még bowdenes a kilométerórád, aminek a szétszedése engem igencsak megszívatott.
Meg kéne nézni, hogy megy-e bowdenkábel a váltóból a tűzfalra, kb. a fékrásegítő dob mellett, itt talán valamennyire látszik. A dob mellett van egy kis szürke doboz (nem tudom, mi az) mellette megy a bowden az utastér felé. Ha van ilyened, akkor műtét  vigyor3. A szélvédő előtti rácsot leszed, alatta látsz bowdencsatlakozást. A motortér felöl jövét kell lehúzni az utastér felöl jövőről. Úgy, hogy a két oldalát a gyűrűs résznek összenyomod, ahol lehetséges (egy kép többet ér ezer szónál). Aztán a burkolatot leszeded a csonkról, ami az utastér fele van. Ott benn van egy olyasmi fülecske szerű dolog, mint ami a gumifékcsővet fogja a kasztnihoz, ahol találkozik az alufékcsővel, azaz (időközben megnéztem, találok-e róla képet és találtam) a fékcső biztosító villa:
kép. Én "kicsit" megnyomorgattam, és elengedte. Szétszedés után jöttem rá a nyitjára, remélem neked tudtam segíteni a tapasztalatommal.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 11:15:45 »

Szia!
Nem biztos. Mivel néztem, '93-as a kocsid, lehet, hogy lesz vele gond. Ugyanis elvileg még bowdenes a kilométerórád, aminek a szétszedése engem igencsak megszívatott.
Meg kéne nézni, hogy megy-e bowdenkábel a váltóból a tűzfalra, kb. a fékrásegítő dob mellett, itt talán valamennyire látszik. A dob mellett van egy kis szürke doboz (nem tudom, mi az) mellette megy a bowden az utastér felé. Ha van ilyened, akkor műtét  vigyor3. A szélvédő előtti rácsot leszed, alatta látsz bowdencsatlakozást. A motortér felöl jövét kell lehúzni az utastér felöl jövőről. Úgy, hogy a két oldalát a gyűrűs résznek összenyomod, ahol lehetséges (egy kép többet ér ezer szónál). Aztán a burkolatot leszeded a csonkról, ami az utastér fele van. Ott benn van egy olyasmi fülecske szerű dolog, mint ami a gumifékcsővet fogja a kasztnihoz, ahol találkozik az alufékcsővel, azaz (időközben megnéztem, találok-e róla képet és találtam) a fékcső biztosító villa:
kép. Én "kicsit" megnyomorgattam, és elengedte. Szétszedés után jöttem rá a nyitjára, remélem neked tudtam segíteni a tapasztalatommal.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
ha egyáltalán vissza van rakva...nekem nem volt,nem is forszíroztam.Szerintem aki egyszer kivette visszatenni nem fogja...Köszönet a helyreigazításért,ezt elfelejtettem... worship
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:58:54 »

Szia!
Nem biztos. Mivel néztem, '93-as a kocsid, lehet, hogy lesz vele gond. Ugyanis elvileg még bowdenes a kilométerórád, aminek a szétszedése engem igencsak megszívatott.
Meg kéne nézni, hogy megy-e bowdenkábel a váltóból a tűzfalra, kb. a fékrásegítő dob mellett, itt talán valamennyire látszik. A dob mellett van egy kis szürke doboz (nem tudom, mi az) mellette megy a bowden az utastér felé. Ha van ilyened, akkor műtét  vigyor3. A szélvédő előtti rácsot leszed, alatta látsz bowdencsatlakozást. A motortér felöl jövét kell lehúzni az utastér felöl jövőről. Úgy, hogy a két oldalát a gyűrűs résznek összenyomod, ahol lehetséges (egy kép többet ér ezer szónál). Aztán a burkolatot leszeded a csonkról, ami az utastér fele van. Ott benn van egy olyasmi fülecske szerű dolog, mint ami a gumifékcsővet fogja a kasztnihoz, ahol találkozik az alufékcsővel, azaz (időközben megnéztem, találok-e róla képet és találtam) a fékcső biztosító villa:
kép. Én "kicsit" megnyomorgattam, és elengedte. Szétszedés után jöttem rá a nyitjára, remélem neked tudtam segíteni a tapasztalatommal.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.


Köszi szépen. A kilométerórákat nem akarom cserélgetni, csak elhozni.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2010.01.26 kedd, 19:28:56 »

Na! Ma bekerült az autóba, a gázszett. Igen baráti áron. Ha valaki gondolkozik rajta megadom, az elérhetőségüket. Nekem 220 km-t autózni, simán megérte miatta. Gázinjektoros, pótkeréktartályos szett. A betöltő, a gyári benzin nyílás mellett.
A tartály nem nagy, viszont így megmaradt a csomagtartó. 51 literes, kb 46 litert lehet belenyomni. Fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni. Majd.
Amit tapasztalok: alapjárat nagyon sima, egyenletes, kicsita nagyobb gáz kell az induláshoz. Kapcsolgatott a fószer a próbakör alatt, hogy beállítsa a rendszert. Nem tudtam megmondani, mikor mivel megyek. Gázreakció ugyanolyan, mint volt. Karban kell majd tartani időnként, és spec olaj kell hozzá, de eddig tetszik. Benzinnel indul, és ha 30 fokra melegszik a motor, átvált gázra. Melegmotornál is benyával indul, 5 másodperc után vált, nagyon finoman. Ez azért jó, mert feleségem használja a gépet, és benne még a régi szettek képe élt. Ez teljesen élhető
Ami tetszett még, 8050 forintból teletankoltam, pedig nem a legolcsóbb helyen tankoltam.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2010.01.26 kedd, 21:18:37 »

Na! Ma bekerült az autóba, a gázszett. Igen baráti áron. Ha valaki gondolkozik rajta megadom, az elérhetőségüket. Nekem 220 km-t autózni, simán megérte miatta. Gázinjektoros, pótkeréktartályos szett. A betöltő, a gyári benzin nyílás mellett.
A tartály nem nagy, viszont így megmaradt a csomagtartó. 51 literes, kb 46 litert lehet belenyomni. Fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni. Majd.
Amit tapasztalok: alapjárat nagyon sima, egyenletes, kicsita nagyobb gáz kell az induláshoz. Kapcsolgatott a fószer a próbakör alatt, hogy beállítsa a rendszert. Nem tudtam megmondani, mikor mivel megyek. Gázreakció ugyanolyan, mint volt. Karban kell majd tartani időnként, és spec olaj kell hozzá, de eddig tetszik. Benzinnel indul, és ha 30 fokra melegszik a motor, átvált gázra. Melegmotornál is benyával indul, 5 másodperc után vált, nagyon finoman. Ez azért jó, mert feleségem használja a gépet, és benne még a régi szettek képe élt. Ez teljesen élhető
Ami tetszett még, 8050 forintból teletankoltam, pedig nem a legolcsóbb helyen tankoltam.

Árat tudsz róla írni?
És mivel váltottad ki a pótkereket?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2010.01.26 kedd, 21:33:16 »

Árat tudsz róla írni?
És mivel váltottad ki a pótkereket?
Pótkerék zsákot kap, így jön velünk, ha nem fér, otthon marad, olyankor defekt javító spray nevű barátja jön. Utóbbi lesz a ritkább. Azért pótkeréktartály, mert így nem változott semmi hátul.
196 rugó volt, cakli-pakli. Ennél csak drágább ajánlatok jöttek. Szomszédban, ez a mutatvány 245 ropi lett volna.
Naplózva
bölönyi_zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2010.01.27 szerda, 14:02:17 »

Sziasztok!
KERESEK eladó MKI 2.0i benzines 16V Zetek motort.
Az autóm 1993-as, légkondis, Ghia - (NKA motorszám kezdetű) ha ez fontos.
Ha valaki tudna segíteni, nagyon boldoggá tenne.

üdv,

Bölönyi Zsolt
06 20 / 9143 007
bardogdesign@gmail.com
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2010.01.27 szerda, 14:05:00 »

Sziasztok!
KERESEK eladó MKI 2.0i benzines 16V Zetek motort.
Az autóm 1993-as, légkondis, Ghia - (NKA motorszám kezdetű) ha ez fontos.
Ha valaki tudna segíteni, nagyon boldoggá tenne.

üdv,

Bölönyi Zsolt
06 20 / 9143 007
bardogdesign@gmail.com
szia Zsolt!

Nekem van.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 00:21:48 »

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy az alapjarati motort hogyan kell/lehet kitakaritani? Hetvegere tervezek par nagyobb javitast, ezt is meg kellene csinalni, hatha jutok vegre valamire alapjarat ugyben...
Elore is koszi a segitseget!!!
 wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 09:24:40 »

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy az alapjarati motort hogyan kell/lehet kitakaritani? Hetvegere tervezek par nagyobb javitast, ezt is meg kellene csinalni, hatha jutok vegre valamire alapjarat ugyben...
Elore is koszi a segitseget!!!
 wave
karburátortisztítóval tudod, leírás az alapjáratos cikkben
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 10:27:58 »

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy az alapjarati motort hogyan kell/lehet kitakaritani? Hetvegere tervezek par nagyobb javitast, ezt is meg kellene csinalni, hatha jutok vegre valamire alapjarat ugyben...
Elore is koszi a segitseget!!!
 wave

Megáztatod karburátor tisztítóban, hagyod, hogy oldja a koszt egy pár percig, aztán öblíteni vele.
Majd ismétlés, végül kifújod levegővel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 22:07:49 »

karburátortisztítóval tudod, leírás az alapjáratos cikkben
Koszi sracok, remelem ki tudom majd banyaszni a helyerol  eplus2
 wave
Naplózva
varhelyi
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 23:14:50 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 1995-ös Ford Mondeót, 1.8-as benzines.Sok kocsim volt már,de ford még nem. Féltem is tőle,de nagyon tetszett! falbavEddig semmi gond,leszámítva,hogy néha rángatott de mindig magától abbahagyta.Tegnap még gyönyörűen ment,este letettem ,ma reggel meg se kép se hang! help helpAz aksi oké de meg se nyikkan.Tudtokk valamit hozzászólni vagy hivjak szerelőt? Vagy csak Ford szervízbe vigyem? Hallottam valami olyanról is hogy letilthat a motor x-km után. Tényleg van benne ilyen? SOS szomoru1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2010.01.29 péntek, 09:14:47 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 1995-ös Ford Mondeót, 1.8-as benzines.Sok kocsim volt már,de ford még nem. Féltem is tőle,de nagyon tetszett! falbavEddig semmi gond,leszámítva,hogy néha rángatott de mindig magától abbahagyta.Tegnap még gyönyörűen ment,este letettem ,ma reggel meg se kép se hang! help helpAz aksi oké de meg se nyikkan.Tudtokk valamit hozzászólni vagy hivjak szerelőt? Vagy csak Ford szervízbe vigyem? Hallottam valami olyanról is hogy letilthat a motor x-km után. Tényleg van benne ilyen? SOS szomoru1

Nincs benne semmiféle letiltás a km függvényében!
Az is lehet, hogy csak oxidálódtak a saruk. Mi a pontos tünet? Piros lámpák égnek, és indítózik is, vagy nem, csak elhalványulnak, vagy nem is égnek? Mértél akksifeszt? Az mennyi volt?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2010.01.29 péntek, 11:17:52 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 1995-ös Ford Mondeót, 1.8-as benzines.Sok kocsim volt már,de ford még nem. Féltem is tőle,de nagyon tetszett! falbavEddig semmi gond,leszámítva,hogy néha rángatott de mindig magától abbahagyta.Tegnap még gyönyörűen ment,este letettem ,ma reggel meg se kép se hang! help helpAz aksi oké de meg se nyikkan.Tudtokk valamit hozzászólni vagy hivjak szerelőt? Vagy csak Ford szervízbe vigyem? Hallottam valami olyanról is hogy letilthat a motor x-km után. Tényleg van benne ilyen? SOS szomoru1
ha kint áll,előfordulhat,hogy lefagy a trafó kábele.ilyen volt nekem is,nem is egyszer.húzd le a csatlakozót,fújd be wd40-nel.Illetve csatlakozom joe-hoz,kicsit pontosabban írd körül,hogy jelenleg mit csinál az autó (műszerfal világít,nem világít,benzinpumpa zúg,nem zúg,ilyenek)
Naplózva
varhelyi
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2010.01.29 péntek, 20:57:27 »

Sziasztok! waveBoccs hogy nem részleteztem! Ma hívtam szerelőt,szerinte nem zúg a benzinpumpa.A műszerfal világít,indítómotor forgatja a motort, a szerelő szerint szikra is van.Hol találom pontosan azt a kábelt ami le szokott fagyni? Holnap a szerelő kibontja a benzinpumpát de azt mondta nem tud csak valami hasonlót beletenni. Mit javasoltok engedjem vagy inkább próbáljak szerezni eredetit,akár használtat,vagy utángyártott is jó? Esetleg van valakinek eladó? help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2010.01.29 péntek, 21:08:42 »

Sziasztok! waveBoccs hogy nem részleteztem! Ma hívtam szerelőt,szerinte nem zúg a benzinpumpa.A műszerfal világít,indítómotor forgatja a motort, a szerelő szerint szikra is van.Hol találom pontosan azt a kábelt ami le szokott fagyni? Holnap a szerelő kibontja a benzinpumpát de azt mondta nem tud csak valami hasonlót beletenni. Mit javasoltok engedjem vagy inkább próbáljak szerezni eredetit,akár használtat,vagy utángyártott is jó? Esetleg van valakinek eladó? help
na,a pumpát egyelőre ne szedjétek ki.relé,biztosíték jó?relét tudok küldeni.a csatlakozó nincs megtörve,elszakadva?hátsó ülések alatti gumit kell kivenni,alatta leledzik a pumpa csatlakozóstól.ezeket nézzétek meg első körben.aztán a bal lábadnál van egy kapcsoló,ami lekapcsolja az üzemanyagrendszer.nézd meg,hogy be van-e nyomva a gomb.benzin van benne?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2010.01.30 szombat, 10:21:37 »

Sziasztok! waveBoccs hogy nem részleteztem! Ma hívtam szerelőt,szerinte nem zúg a benzinpumpa.A műszerfal világít,indítómotor forgatja a motort, a szerelő szerint szikra is van.Hol találom pontosan azt a kábelt ami le szokott fagyni? Holnap a szerelő kibontja a benzinpumpát de azt mondta nem tud csak valami hasonlót beletenni. Mit javasoltok engedjem vagy inkább próbáljak szerezni eredetit,akár használtat,vagy utángyártott is jó? Esetleg van valakinek eladó? help

A motortérben az akksi mellett is van biztosítéka!!!
És sztem csak gyárit bele! Kell neki az előírt üa, sztem a többivel csak szívni fogsz. Sokan bontanak mostanság ilyet. Keresd Szundit, vagy a keres-kínál topicban (akár), asszem Lali87-et...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2010.01.30 szombat, 19:47:37 »

A hihetetlenul sz ar ido ellenere ma sikerult szetkapni a pillangoszelepet, es kitakaritani, ill. az EGR-t ledugozni. Kivancsi vagyok, milyen lesz, a hatalmas ho miatt sajna nem tudtam kiprobalni "rendesen"  eplus2
Ilyen volt a pillangoszelephaz elotte:
http://hu.fotoalbum.eu/StripeZ/a416859/00000001
http://hu.fotoalbum.eu/StripeZ/a416859/00000002
Most viszont csillog  hehe
Olvastam az eltomodott csocsatlakozas esete cimu cikket ND oldalan, es nekem is el volt teljesen tomodve az egyik lik, a masikon pedig max egy gombostu fert volna be... Kipucoltam azt is.
Holnap folytatom a MAF, lambda kimeressel...
Remelem erezni fogom majd a valtozast  eplus2
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 13:52:28 »

Kimertem a MAF-om. A tap OK, viszont alapjaraton 0,7-0,8 V helyett 1,3 volt stabilan (hidegen). Melegen kellene annyinak lenni, amennyit irtatok, vagy van vele valami gaz? Ha igen, eleg, ha megtakaritom?
Mas: Eszrevettem, hogy kedves kis autom eleg rendesen eszi az olajat. rinya Beszeltem a szerelovel, aki csinalt nekem mar par dolgot, azt mondta, hogy a szelepszar szimmeringeket kellene kicserelni, mert az az oka. Valaki csinaltatott mar ilyet? Ilyenkor tenyleg az a problema, mas mi johet meg szoba? A cserehez le kell szedni a hengerfejet? (ja,es a kipuffom kormosodni szokott)
Elore is koszi a segitseget!
 wave
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 14:16:29 »

Kimertem a MAF-om. A tap OK, viszont alapjaraton 0,7-0,8 V helyett 1,3 volt stabilan (hidegen). Melegen kellene annyinak lenni, amennyit irtatok, vagy van vele valami gaz? Ha igen, eleg, ha megtakaritom?
Mas: Eszrevettem, hogy kedves kis autom eleg rendesen eszi az olajat. rinya Beszeltem a szerelovel, aki csinalt nekem mar par dolgot, azt mondta, hogy a szelep*** szimmeringeket kellene kicserelni, mert az az oka. Valaki csinaltatott mar ilyet? Ilyenkor tenyleg az a problema, mas mi johet meg szoba? A cserehez le kell szedni a hengerfejet? (ja,es a kipuffom kormosodni szokott)
Elore is koszi a segitseget!
 wave

A MAF magas kimeneti jelét okozhatja, ha szutykos. Bele kellene kukkantani. Kis gázt próbáltál adni neki, hogy arra változik-e? Remélem, hogy a "stabilan" nem azt jelenti, hogy semmire nem reagál, mert akkor tuti kakukk! Sad
Gázra ugrania kell felfelé!

Más: 
Most télen az én kis kedvencem is elkezdte kicsit szürcsölgetni az olajat. Akkor cseréltem, mikor bejöttek a hidegek, és azóta kb 5000km van benne. Épp ma néztem, és rendesen kokszos az olaj, és lefogyott a nívó feléig. Mondjuk főleg Bp-en hajtom. Szegény alig tud bemelegedni.
És az enyémnek is kormos a kipuja is. Meg mostanában tűnt fel, hogy mire kicsit bemelegítem, összekokszolja maga mögött a havat. Ez normális?  
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 15:52:07 írta TiriczSoft » Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
varhelyi
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 11:59:58 »


 wave[urlA biztosítékok jók.A benzinpumpa négylábú csatlakozójánál csak egy pozitív van.Azt ha jól néztem,az ü.anyag szint jelzőé.Szerintem kellene még egy pozitívnak lenni. Igazam van? Fogalmam sincs melyik lehet a reléje. Nincs rajzom semmiről. help Van-e száma vagy milyen színű?Hogy tudom megállapítani hogy jó-e a relé?A bal lábnál az ű.anyag kapcsoló be van nyomva,az újjam alig fért bele.Mennyiért tudnád a relét kűldeni? KÖSZ MINDENKINEK! wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 12:06:01 írta varhelyi » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 12:13:47 »

wave[urlA biztosítékok jók.A benzinpumpa négylábú csatlakozójánál csak egy pozitív van.Azt ha jól néztem,az ü.anyag szint jelzőé.Szerintem kellene még egy pozitívnak lenni. Igazam van? Fogalmam sincs melyik lehet a reléje. Nincs rajzom semmiről. help Van-e száma vagy milyen színű?Hogy tudom megállapítani hogy jó-e a relé?A bal lábnál az ű.anyag kapcsoló be van nyomva,az újjam alig fért bele.Mennyiért tudnád a relét kűldeni? KÖSZ MINDENKINEK! wave

Ezt meg van már?
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_1_kezelesi.pdf
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 12:56:56 »

wave[urlA biztosítékok jók.A benzinpumpa négylábú csatlakozójánál csak egy pozitív van.Azt ha jól néztem,az ü.anyag szint jelzőé.Szerintem kellene még egy pozitívnak lenni. Igazam van? Fogalmam sincs melyik lehet a reléje. Nincs rajzom semmiről. help Van-e száma vagy milyen színű?Hogy tudom megállapítani hogy jó-e a relé?A bal lábnál az ű.anyag kapcsoló be van nyomva,az újjam alig fért bele.Mennyiért tudnád a relét kűldeni? KÖSZ MINDENKINEK! wave
postaáron...megcsináltam a dugózást,bonyolultabbra gondoltam.Viszont amióta visszakaptam a szerelőtől az autót,leáll lassításkor,kinyomott kuplungnál.Elkezdtem átnézni mindent,de minden rendben van,így jelenleg lövésem sincs,miért áll le.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 14:36:51 »

postaáron...megcsináltam a dugózást,bonyolultabbra gondoltam.Viszont amióta visszakaptam a szerelőtől az autót,leáll lassításkor,kinyomott kuplungnál.Elkezdtem átnézni mindent,de minden rendben van,így jelenleg lövésem sincs,miért áll le.
mit csinált a szerelő?
azon a környéken kellene elkezdeni keresgélni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 14:52:11 »

mit csinált a szerelő?
azon a környéken kellene elkezdeni keresgélni
már meginterjúvoltam...cserélte a kábelköteget+hátsóajtót,váltókulisszát,na ezeknek nem sok köze van hozzá...szóval,elmondása szerint annyit bontottak,amennyit kellett,nem sokat...hááát,a folytószelepre kapásból nem volt visszarakva a könyök bilincse,csak rárakták,oszt jó napot...a termosztát házon a felső cső bilincse nem volt rárakva,nyomta ki a vizet.Ez akár az én hibám is lehet,mert előtte cseréltem a termosztátot,dehát arra megy a gyújtás,az alsó hőfokjeladó és ford. jeladó vezetéke,csak illett volna észrevenni..én is onnan láttam,hogy tiszta víz volt a váltó teteje és fogyott a hűtővíz....(igaz,előtte megjárattam az autót,mert egyszer az alsó összekötő gumicsövet rosszul raktam vissza és kinyomta a hűtővizet.Azóta az a rész külön figyelmet kap...de egye fene,énbűnöm...)Ja,a trafóra a csatlakozó se volt rányomva,csak a biztosítóig...De nem gond,mert ha legközelebb mondjuk szilentet kell cserélni a lengőkarban,az ingyen megy...(összeírom,hogy mit javítottam még utána,amikor-állítólag-készen visszakaptam az autót...) a vákumcsövek ránézésre jók.Az alapjárati motor csatiját még nem néztem meg,bár ránézésre a helyén van...csak nem maradt idő ellenőrizni...de majd a hétvégén.Szóval,ennyi.Bár azt nem érem,hogy ha levették az akkusarukat,akkor mondjuk a rádió beállításai hogyhogy megmaradtak...erre még nem mondott semmit...
Naplózva
varhelyi
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:47:11 »

   Kösz Joe ! Sokat segitettél vele! így már legalább tudom melyik kütyü hol van. Egész délután ezt bujtam.így már tisztább a kép! vigyor3                                              
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 20:55:09 írta varhelyi » Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2010.02.02 kedd, 12:03:03 »

...hááát,a folytószelepre kapásból nem volt vis***akva a könyök bilincse,csak rárakták,oszt jó napot...a termosztát házon a felső cső bilincse nem volt rárakva,nyomta ki a vizet....

óóó, és szerelőt mikor cserélsz?  Wink

az is igaz, hogy a mondeóinkhoz szerelőt találni már nehéz, de nekem szerencsére olyan szerelőm van, aki még a 24 éves PUG-ot is javítja, ha kell
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.