Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 05:51:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556428 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 08:50:11 »

Szia!

Valamelyik nap én is poénból lehúztam a gyertyákról a kábeleket, és "örömmel" láttam, hogy a gyertyák körül merő olaj minden. A jövő héten cserélek a környéken mindenféle tömítést, így talán megszűnik az a problémám is, hogy a sebváltó elölső része is tiszta olaj. Egy kolléga írta, előfordulhat hogy a vezérműtengely jeladójánál jön ki. Nos megnéztem,ott csont száraz minden. Valahol úgymond az alatt szivárog, de annyira zsúfolt a motortér, hogynemtudom honnét.

Tisztelettel: BluElite
nekem ott azért volt olaj, mert a szelepszár szimeringek rossz állapotban voltak
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 20:04:44 »

Szia!

Valamelyik nap én is poénból lehúztam a gyertyákról a kábeleket, és "örömmel" láttam, hogy a gyertyák körül merő olaj minden. A jövő héten cserélek a környéken mindenféle tömítést, így talán megszűnik az a problémám is, hogy a sebváltó elölső része is tiszta olaj. Egy kolléga írta, előfordulhat hogy a vezérműtengely jeladójánál jön ki. Nos megnéztem,ott csont száraz minden. Valahol úgymond az alatt szivárog, de annyira zsúfolt a motortér, hogynemtudom honnét.

Tisztelettel: BluElite
ha hidr. kinyomócsapágyas a kuplungod,akkor ha elkopik,az is ki tud folyni illetve a váltó felőli szimmering is tudja eregetni az olajat.A csapágy hibájára utal a kemény kuplungpedál (a régi bowdenes alapból olyan,ne keverjük a kettő),ha a váltó elülső és alsó része olajos az lehet a szimmering is.Meg kell nézni a váltó-motor csatlakozást,hogy látszódik-e olajszivárgás ill. nem fogy-e túlzottan a fékolaj (kinyomócsapágy hiba) Mivel nem írsz az autódra évjáratot ezt nem tudom esetleg lehet-e Nálad.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 21:45:15 »

ha hidr. kinyomócsapágyas a kuplungod,akkor ha elkopik,az is ki tud folyni illetve a váltó felőli szimmering is tudja eregetni az olajat.A csapágy hibájára utal a kemény kuplungpedál (a régi bowdenes alapból olyan,ne keverjük a kettő),ha a váltó elülső és alsó része olajos az lehet a szimmering is.Meg kell nézni a váltó-motor csatlakozást,hogy látszódik-e olajszivárgás ill. nem fogy-e túlzottan a fékolaj (kinyomócsapágy hiba) Mivel nem írsz az autódra évjáratot ezt nem tudom esetleg lehet-e Nálad.

Sziasztok!
Az autó '93-as 1.6-os. Bowdenes kupkung, kinymócsapágy és tárcsa zavaly cserélve, puha pedál! Fékolaj nem fogy. Szelepszár szimeringek cserélve, főtengely szimeringek cserélve.

Üdvözlettel: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 22:28:44 »

Sziasztok!
Az autó '93-as 1.6-os. Bowdenes kupkung, kinymócsapágy és tárcsa zavaly cserélve, puha pedál! Fékolaj nem fogy. Szelepszár szimeringek cserélve, főtengely szimeringek cserélve.

Üdvözlettel: BluElite
értem.elöl van még az olajszivattyú,de attól meg nem lesz olyan a váltó.Az olajteknőtől se,háát,kizárásos alapon marad a szimmering v. hengerfej.De ha más jele nincs (kompresszió vesztés,erőtlenség,olajos hűtővíz) akkor az is kilőve.Ha nem csúszik a kuplungod,akkor szerintem a szimmering se.Annyit azért nézz meg,hogy a váltó-motor csatlakozásnál van-e szivárgás.A váltó tetején,ha a gumi nincs a helyén a váltóolaj is ki tud szivárogni.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 08:31:02 »

értem.elöl van még az olajszivattyú,de attól meg nem lesz olyan a váltó.Az olajteknőtől se,háát,kizárásos alapon marad a szimmering v. hengerfej.De ha más jele nincs (kompresszió vesztés,erőtlenség,olajos hűtővíz) akkor az is kilőve.Ha nem csúszik a kuplungod,akkor szerintem a szimmering se.Annyit azért nézz meg,hogy a váltó-motor csatlakozásnál van-e szivárgás.A váltó tetején,ha a gumi nincs a helyén a váltóolaj is ki tud szivárogni.

Szia!

Köszi, talán ma vagy holnap kiderül, jobban körülnézzük a gépet.

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
gic
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 17:46:30 »

Szevasztok!

Volt már valaki I.-es Mondeoval vizsgán idén? Milyen színű környezetvédelmi matricát kapott, ha benzines? A 94, 95-ös évjárat is tudta az EURO2-t, vagy nem? Akkor kék kellene, hogy legyen, de a forgalmiban 2-es osztály van írva, aszerint meg piros lesz. Köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 17:58:36 »

Szevasztok!

Volt már valaki I.-es Mondeoval vizsgán idén? Milyen színű környezetvédelmi matricát kapott, ha benzines? A 94, 95-ös évjárat is tudta az EURO2-t, vagy nem? Akkor kék kellene, hogy legyen, de a forgalmiban 2-es osztály van írva, aszerint meg piros lesz. Köszi!
tudtommal pirosat fog kapni.A hatóság nem foglalkozik azzal,hogy a 96 utáni gépekben is ez a motor van.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 23:05:57 »

tudtommal pirosat fog kapni.A hatóság nem foglalkozik azzal,hogy a 96 utáni gépekben is ez a motor van.

Na igen. Erre válaszul szépen ledugózunk, kiiktatunk minden drága alkatrészekből álló, emisszócsökkentő berendezést a kocsiban, amint a legkisebb kellemetlenséget okozza. Nesze neked környezetvédelem. Mennyivel jobb lenne, ha nem ilyen hülye, bürokrata fejekből kipattant dolgok szerint kategorizálnák a kocsit, hanem szépen az alapján, amit mutat a műszer a vizsgán. Nekem pl 0,00 a zöldkártyámon minden. Kivéve a lambdát, ami 1,004, meg a fordulatszámot Smiley. Ehhez képest anyám astrája egy gyárkémény, pedig az a gyártási éve alapján lehet, hogy most kék lesz. Na mondjuk annak is tök korommentes a vagy 3 éves kipufogóvége, szóval nincs nagy baj azzal sem, csak hát ott azért tudott mérni valamit a műszer zöldkártyavizsgán.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 23:28:50 »

Na igen. Erre válaszul szépen ledugózunk, kiiktatunk minden drága alkatrészekből álló, emisszócsökkentő berendezést a kocsiban, amint a legkisebb kellemetlenséget okozza. Nesze neked környezetvédelem. Mennyivel jobb lenne, ha nem ilyen hülye, bürokrata fejekből kipattant dolgok szerint kategorizálnák a kocsit, hanem szépen az alapján, amit mutat a műszer a vizsgán. Nekem pl 0,00 a zöldkártyámon minden. Kivéve a lambdát, ami 1,004, meg a fordulatszámot Smiley. Ehhez képest anyám astrája egy gyárkémény, pedig az a gyártási éve alapján lehet, hogy most kék lesz. Na mondjuk annak is tök korommentes a vagy 3 éves kipufogóvége, szóval nincs nagy baj azzal sem, csak hát ott azért tudott mérni valamit a műszer zöldkártyavizsgán.
pongyolán fogalmaztam,ez a motor van csak teljes elektromos vezérléssel vákumcsövek nélkül.De mindegy,mert a kibocsátási értékekek ugyanazok.De azzal nem foglalkozik senki.Újabb bizonyíték a hatóságok hülyeségére,rengeteg autótípus van,amit 96.jan.1 után is változatlan formában gyártottak,csak épp attól az időponttól magyarországon is euro kettesre kiáltották ki az újonnan forgalomba helyezett autók motorjait.na,mindegy csak felbosszantja magát az ember.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2010.05.12 szerda, 11:30:01 »

Hali!
Tegnap vizsgázott '96.07.-es autóm, MkI 1.8i, és piros plakettet kaptam.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2010.05.12 szerda, 11:50:35 »

Hali!
Tegnap vizsgázott '96.07.-es autóm, MkI 1.8i, és piros plakettet kaptam.

Mennyibe fáj mostanság egy vizsga?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2010.05.12 szerda, 12:44:39 »

22e volt. Csak a vizsgadíj.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2010.05.12 szerda, 14:00:58 »

a PUG plakettje: FEKETE, viszont azt a határértéket, 25 évesen, hideg motorral, elállítódott vezérléssel is tudja, a mondeót meg mindig át kellett rugdosni a zöldkártyán, most meg, hogy a vizsga és a zöldkártya egyszerre van, nem is tudom, mi lesz  rinya
Naplózva
gic
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2010.05.12 szerda, 14:52:11 »

Helló!

Neked biztosan kéket kellett volna kapnod, mivel 96' utáni. Ez még most nem érdekes, de úgy tudom, ősztől kitiltják a fekete és piros matricásokat a Belvárosból tavaszig.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2010.05.12 szerda, 14:55:38 »

Helló!

Neked biztosan kéket kellett volna kapnod, mivel 96' utáni. Ez még most nem érdekes, de úgy tudom, ősztől kitiltják a fekete és piros matricásokat a Belvárosból tavaszig.
elméletielg kék, gyakorlatilag meg ...
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 14:58:05 írta yooccoo » Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2010.05.12 szerda, 15:23:01 »

Helló!

Neked biztosan kéket kellett volna kapnod, mivel 96' utáni. Ez még most nem érdekes, de úgy tudom, ősztől kitiltják a fekete és piros matricásokat a Belvárosból tavaszig.

Szia!
Ha nekem írtad, az enyém '95 novemberi, a forgalombahelyezést nem tudom, és nem az EU-ban, hanem Svájcban történt

nagy ügy, nem mehetek a Belvárosba...eddig sem mentem  action
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2010.05.12 szerda, 16:15:07 »

Hali!
Tegnap vizsgázott '96.07.-es autóm, MkI 1.8i, és piros plakettet kaptam.
belinkeltem a totalcaros cikkeket.Gyakorlatilag ha nem szólsz vizsgáztatáskor,nem foglalkoznak vele,hogy kék-zöld hupilila színűt kell-e kapnod.Nagyon kevesen írták azt,hogy  maguktól megváltoztatták volna.
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2010.05.12 szerda, 16:26:03 »

Sziasztok.

Nekem van egy olyan problémám a mondeo I. 1.8-al, hogy amikor hideg indítás van akkor kb. egy percig dadog egy kicsit a motor. Utána gyönyörűen jár és semmi baja. Mi lehet ez? Gyertya kábel cserével talán megoldodna?  Ja meg még egy probléma: a bal első kerekem felől a kerék fordulattal megegyező ütemben surlódó hang hallatszik. Ha van valakinek ötlete akkor szivesen fogadnám a segítséget.
Előre is köszönöm. Sziasztok.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2010.05.12 szerda, 19:29:10 »

Sziasztok.

Nekem van egy olyan problémám a mondeo I. 1.8-al, hogy amikor hideg indítás van akkor kb. egy percig dadog egy kicsit a motor. Utána gyönyörűen jár és semmi baja. Mi lehet ez? Gyertya kábel cserével talán megoldodna?  Ja meg még egy probléma: a bal első kerekem felől a kerék fordulattal megegyező ütemben surlódó hang hallatszik. Ha van valakinek ötlete akkor szivesen fogadnám a segítséget.
Előre is köszönöm. Sziasztok.
na, a balelső kerékkel én is szívok...utolsó infó kerékcsapágy illetve fék.Toronycsapágy és szilent volt gyanús (nemaz...) Ha holnap elkerül a szerelőhöz szétszedetem vele,hogy mondja meg mi lehet.Váltóbak is lehet,ha kopott-szakadt nyomja a futóművet (bár én nem tudok róla,hogy az lenne...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2010.05.12 szerda, 20:43:35 »

Sziasztok.

Nekem van egy olyan problémám a mondeo I. 1.8-al, hogy amikor hideg indítás van akkor kb. egy percig dadog egy kicsit a motor. Utána gyönyörűen jár és semmi baja. Mi lehet ez? Gyertya kábel cserével talán megoldodna?  Ja meg még egy probléma: a bal első kerekem felől a kerék fordulattal megegyező ütemben surlódó hang hallatszik. Ha van valakinek ötlete akkor szivesen fogadnám a segítséget.
Előre is köszönöm. Sziasztok.

Elfáradtak a gyertyáid. Ha a közelmúltban kábeleket nem cseréltél, akkor csakis egyben a gyertyákat a kábelszettel, mégpedig gyárira! Semmi mást nem fogadnak el a Fordok...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2010.05.12 szerda, 21:15:25 »

Elfáradtak a gyertyáid. Ha a közelmúltban kábeleket nem cseréltél, akkor csakis egyben a gyertyákat a kábelszettel, mégpedig gyárira! Semmi mást nem fogadnak el a Fordok...

Köszönöm szépen a segítséget.Remélem, hogy csak ennyi a baja.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 01:06:02 »

Elfáradtak a gyertyáid. Ha a közelmúltban kábeleket nem cseréltél, akkor csakis egyben a gyertyákat a kábelszettel, mégpedig gyárira! Semmi mást nem fogadnak el a Fordok...
dehogynem!csak nem sokáig... eplus2
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 10:21:24 »

Hali!

Nekem van egy olyan problémám a '96-os 1.6-os mondeommal, hogy hidegen ha elindítom a kocsit, gázadásra elkezd fulladni és durrog a motortérben valami. Kb. egy perc után elindul a kocsi, csak rángat, és nem húz rendesen, és kb még egy perc múlva tökéletesen megy, mintha nem is lett volna semmi baja. A gyertyáim kb 2 hónapja lettek cserélve BERU márkájúra. Mi lehet  baj? Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 11:49:34 »

Hali!

Nekem van egy olyan problémám a '96-os 1.6-os mondeommal, hogy hidegen ha elindítom a kocsit, gázadásra elkezd fulladni és durrog a motortérben valami. Kb. egy perc után elindul a kocsi, csak rángat, és nem húz rendesen, és kb még egy perc múlva tökéletesen megy, mintha nem is lett volna semmi baja. A gyertyáim kb 2 hónapja lettek cserélve BERU márkájúra. Mi lehet  baj? Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.
kábelt is cseréltél?

a főoldalon van egy cikk a hibás alapjárattal kapcsolatban, segítséget nyújthat a hiba elhárításában
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 12:38:44 »

kábelt is cseréltél?

a főoldalon van egy cikk a hibás alapjárattal kapcsolatban, segítséget nyújthat a hiba elhárításában

Kábelt nem cseréltem, az alapjárat normálisnak tűnik, csak ha gázt adok akkor kezd el úgy remegni a motor mint egy 2 ütemű Wink. Mindenesetre ma megpróbálkozok az EGR ledugózásával, hátha az segít.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 13:46:20 »

Kábelt nem cseréltem, az alapjárat normálisnak tűnik, csak ha gázt adok akkor kezd el úgy remegni a motor mint egy 2 ütemű Wink. Mindenesetre ma megpróbálkozok az EGR ledugózásával, hátha az segít.
nem csak az alapjáratról van benne szó, ezért lenne érdemes elolvasnod  eljen
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 16:35:42 »

Kábelt nem cseréltem, az alapjárat normálisnak tűnik, csak ha gázt adok akkor kezd el úgy remegni a motor mint egy 2 ütemű Wink. Mindenesetre ma megpróbálkozok az EGR ledugózásával, hátha az segít.

Nem fog érdemben segíteni...
Gyertyát kukába, kábelszettet cserélni gyertyákkal együtt GYÁRIRA!!!
Ha ez sem szüntetné meg, akkor lehet tovább keresni a probléma gyökerét. De amíg az említett alkatrészek nem gyáriak......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 17:45:39 »

Nem fog érdemben segíteni...
Gyertyát kukába, kábelszettet cserélni gyertyákkal együtt GYÁRIRA!!!
Ha ez sem szüntetné meg, akkor lehet tovább keresni a probléma gyökerét. De amíg az említett alkatrészek nem gyáriak......

Köszi, akkor ez lesz az első dolog aminek nekiállok. worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2010.05.13 csütörtök, 21:15:47 »

Hali!

Nekem van egy olyan problémám a '96-os 1.6-os mondeommal, hogy hidegen ha elindítom a kocsit, gázadásra elkezd fulladni és durrog a motortérben valami. Kb. egy perc után elindul a kocsi, csak rángat, és nem húz rendesen, és kb még egy perc múlva tökéletesen megy, mintha nem is lett volna semmi baja. A gyertyáim kb 2 hónapja lettek cserélve BERU márkájúra. Mi lehet  baj? Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.
nekem az első szerelő brisk gyertyát rakott be (mert olcsó...) Rögtön utána egy Szeged-Eger (ide-oda szaladgálással 1000-1200 km-t mentünk)kirándulás után úgy szedtem ki,hogy csak a gyertyakulcs tartotta össze mind a négyet.Ha kell gyertya van négy új elfekvőben illetve van párszáz kilométert futott kábelszett is (ha még nem adtam oda valakinek) Ha érdekel bármelyik írj privátot!
Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2010.05.14 péntek, 06:34:01 »

Üdv!
Sos-ben érdeklődnék,hogy a DOHC-ra rá lehet-e tenni a Zetech motor hengerfejét előre is köszönöm! worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2010.05.14 péntek, 08:05:21 »

Üdv!
Sos-ben érdeklődnék,hogy a DOHC-ra rá lehet-e tenni a Zetech motor hengerfejét előre is köszönöm! worship
ugyanaz a kettő,csak a felirat más (feltéve,hogy a löket ugyanaz...gondolom nem tuningolni akarsz)
Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2010.05.14 péntek, 08:15:45 »

ugyanaz a kettő,csak a felirat más (feltéve,hogy a löket ugyanaz...gondolom nem tuningolni akarsz)
Nagyon köszönöm a gyors választ   taps a löket ugyanaz,mégegyszer köszönöm worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.14 péntek, 17:31:25 írta scorpio01 » Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 08:04:07 »

Sziasztok!

Tegnap "kellemes" meglepetés ért. Este fél 10-kor majdnem megállt a gép az M7-es kellős közepén. Kb 3000-es fordulatnál egyszer csak olyat produkált, mintha elvettem volna a gázt. Lassult és rángatott. Visszakapcs, gázadás, semmi különbség. Egyedül ha lepadlóztam, akkor nem volt gond, mert elindult mint a bolondgomba, illetve 2000-es fordulatig nem csinálta. Szerencsére haza tudtam vánszorogni. Amit zseblámpánál kiderítettem, hogy első ránézésre minden rendben, kábelek a helyükön, stb...

Volt valakinek ilyen kalandja? A gyertyák 10-ezret futottak, a gyertyakábelek nem tudom mennyi idősek (ezekkel vettem a gépet tavaly ilyenkor), de nem néznek ki öregnek.

Üdvözlettel: BluElite
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 09:59:39 »

Sziasztok!

Tegnap "kellemes" meglepetés ért. Este fél 10-kor majdnem megállt a gép az M7-es kellős közepén. Kb 3000-es fordulatnál egyszer csak olyat produkált, mintha elvettem volna a gázt. Lassult és rángatott. Visszakapcs, gázadás, semmi különbség. Egyedül ha lepadlóztam, akkor nem volt gond, mert elindult mint a bolondgomba, illetve 2000-es fordulatig nem csinálta. Szerencsére haza tudtam vánszorogni. Amit zseblámpánál kiderítettem, hogy első ránézésre minden rendben, kábelek a helyükön, stb...

Volt valakinek ilyen kalandja? A gyertyák 10-ezret futottak, a gyertyakábelek nem tudom mennyi idősek (ezekkel vettem a gépet tavaly ilyenkor), de nem néznek ki öregnek.

Üdvözlettel: BluElite
gyertyakábelt éjszaka megnézhetted volna, ha áthúz, akkor hibás
(amúgy vásárlás után a gyertyával együtt szokás cserélni)
lambda szokott ilyet csinálni, ha rossz, de szerintem most az lehetett, hogy beázott a csati
esetleg egy diagot megnézhetnél rajta
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 10:07:50 »

de szerintem most az lehetett, hogy beázott a csati
esetleg egy diagot megnézhetnél rajta

 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 20:34:03 »

Sziasztok!!Nekem egy 94 kombi 1,8 benzines mondeom van!!Olyan kérdésem lenne mi lehet a baj ha olyat csinál az auto hogy ha nyomom neki akkor minden ok de ha visszább engedem a pedált elkezd csörögni,kerepelni a motor olyan 2500-3000 fordulat között,és időközönként mikor benyomom a kuplungot akkor nem marad fent a fordulat hanem vissza esik olyan 600 körülire.Köszönöm elöre is a segitséget!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:17:39 »

Én első körben az alacsony olajnyomásra tippelek.Azt lenne jó tudni,hogy nagyjából merről hallod a csörgést.A motorolajszinted nem túl alacsony?
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 21:25:06 »

hát igazából nem nagyon tudom honnan jöhet csak annyit hallok hogy a motorból valahonnan de olyan mintha a szelepek lennének..az olajat mindig nézem min és max között van!!!!Nem tudom valami levegő problémából ez nem adodhat?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 22:45:50 »

hát igazából nem nagyon tudom honnan jöhet csak annyit hallok hogy a motorból valahonnan de olyan mintha a szelepek lennének..az olajat mindig nézem min és max között van!!!!Nem tudom valami levegő problémából ez nem adodhat?
azért gondolok az olajra,mert alacsony fordulaton v. gázelvételnél hallod a csörgést,az általában a szelepek hibája.Egyvalamit próbálj ki,3. fokozatban 20 km/h-nál nyomj egy padlógázt.Ha elkezd csörögni,akkor szelep-hidrotőke a ludas v. egyszerűen rossz az olajod.A másik tipp a kopott vezérműtengely és a generátor szíj feszítője ill. a megnyúlt generátor szíj.Bár akkor gázadásnál kellene zörögni és álló helyzetben is hallani lehetne a gáz pumpálásakor (a megnyúlt szíj esetén a feszítő gázadáskor nem tud utána feszíteni és a görgő mozgó része belever a házba)
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2010.05.18 kedd, 15:21:44 »

azért gondolok az olajra,mert alacsony fordulaton v. gázelvételnél hallod a csörgést,az általában a szelepek hibája.Egyvalamit próbálj ki,3. fokozatban 20 km/h-nál nyomj egy padlógázt.Ha elkezd csörögni,akkor szelep-hidrotőke a ludas v. egyszerűen rossz az olajod.A másik tipp a kopott vezérműtengely és a generátor szíj feszítője ill. a megnyúlt generátor szíj.Bár akkor gázadásnál kellene zörögni és álló helyzetben is hallani lehetne a gáz pumpálásakor (a megnyúlt szíj esetén a feszítő gázadáskor nem tud utána feszíteni és a görgő mozgó része belever a házba)
a szijfeszitőm most volt cserélve.gázadásnál meg nem hallani a hangot csak mondom ha megyek 120körül és a gyorsitásból vissza engedem egykicsit a pedált hogy azt a tempot tartsa akkor csörög.alapjáratnál meg nem csinálja.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2010.05.18 kedd, 15:43:50 »

a szijfeszitőm most volt cserélve.gázadásnál meg nem hallani a hangot csak mondom ha megyek 120körül és a gyorsitásból vissza engedem egykicsit a pedált hogy azt a tempot tartsa akkor csörög.alapjáratnál meg nem csinálja.
Akkor megint egy kérdés:álló helyzetben felpörgeted a motort maxig és elengeded a gázt,akkor sem hallod?Gondolok itt arra,hogy állsz a motor felett és fülelsz.A gázkar a műanyag doboz alatt van,a tűzfal felől alányúlva tudod kézzel mozgatni.
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2010.05.18 kedd, 17:26:07 »

Akkor megint egy kérdés:álló helyzetben felpörgeted a motort maxig és elengeded a gázt,akkor sem hallod?Gondolok itt arra,hogy állsz a motor felett és fülelsz.A gázkar a műanyag doboz alatt van,a tűzfal felől alányúlva tudod kézzel mozgatni.
Ha felpörgetem és elengedem akkor sem hallani..de holnapra beneveztem orvoshoz majd ott megvizsgálják mi a probléma..De ugy emlékszem ez a dolog akkor kezdödött mikor légszüröt cseréltem leszedtem a légtömegmérőt meg mindent mert szorakozott az alapjáratom na azóta az jó lett csak a motor kezdet el csörögni...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2010.05.18 kedd, 17:36:18 »

Ha felpörgetem és elengedem akkor sem hallani..de holnapra beneveztem orvoshoz majd ott megvizsgálják mi a probléma..De ugy emlékszem ez a dolog akkor kezdödött mikor légszüröt cseréltem leszedtem a légtömegmérőt meg mindent mert szorakozott az alapjáratom na azóta az jó lett csak a motor kezdet el csörögni...
értem.csatlakozókat visszaraktad?csöveken a bilincseket meghúztad?a vákumcsöveket rendesen visszaraktad?
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2010.05.18 kedd, 18:18:02 »

értem.csatlakozókat vis***aktad?csöveken a bilincseket meghúztad?a vákumcsöveket rendesen vis***aktad?
igen mindent vissza raktam..Nem tudod a légtömegmérőről ha lehuzom a csatlakozott és nem változik semmit a motor akkor jó a légtömegmérő??mert ha jár a motor és lehuzom akkor nem történik semmi...
Naplózva
scorpio01
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2010.05.18 kedd, 18:38:32 »

Sziasztok!
Lenne még 1 idióta kérdésem vettem 2,0 hengerfejet vm.tengelyek nélkül nekem viszont van 1,8 ugyancsak benyás tengelyem valaki tudna segíteni,hogy méretileg van-e vmi különbség? help Előre is köszönöm!
Sziasztok! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2010.05.18 kedd, 19:17:09 »

igen mindent vissza raktam..Nem tudod a légtömegmérőről ha lehuzom a csatlakozott és nem változik semmit a motor akkor jó a légtömegmérő??mert ha jár a motor és lehuzom akkor nem történik semmi...
először állítsd le a motort,húzd le a csatit.aztán indítsd be a motort.észrevehetően össze-vissza;egyenetlenül  kell járnia.állítsd le,csati vissza,indítsd be.ha jó a maf,akkor most egyenletesen kell járnia.ha nem látsz változást,akkor vagy a maf rossz v. el van törve a csatlakozója.Jellemző hely rögtön a műanyag csati után.Normálisan meg kell nézni,mert nem mindig észrevehető egyből (én kb. tizensokadszorra néztem át,mire észrevettem...) Előfordult a korai mondeoknál,hogy a maf csatija berohadt és nem vezette a feszültséget.Gyári garancia javításban a fémszínű csatlakozót kicserélték aranyra,azt is nézd meg.Fújd be wd 40-nel biztos ami biztos.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2010.05.18 kedd, 19:23:24 »

Sziasztok!
Lenne még 1 idióta kérdésem vettem 2,0 hengerfejet vm.tengelyek nélkül nekem viszont van 1,8 ugyancsak benyás tengelyem valaki tudna segíteni,hogy méretileg van-e vmi különbség? help Előre is köszönöm!
Sziasztok! wave
Na,ez jó kérdés.Szerintem jó lehet hozzá,bár erre azért ne hagyatkozz...legalábbis a szívosoré igen,a kipufogó oldali?szerintem kérdezd meg a cromaxot.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2010.05.18 kedd, 19:24:52 »

először állítsd le a motort,húzd le a csatit.aztán indítsd be a motort.észrevehetően össze-vissza;egyenetlenül  kell járnia.állítsd le,csati vissza,indítsd be.ha jó a maf,akkor most egyenletesen kell járnia.ha nem látsz változást,akkor vagy a maf rossz v. el van törve a csatlakozója.Jellemző hely rögtön a műanyag csati után.Normálisan meg kell nézni,mert nem mindig észrevehető egyből (én kb. tizensokadszorra néztem át,mire észrevettem...) Előfordult a korai mondeoknál,hogy a maf csatija berohadt és nem vezette a feszültséget.Gyári garancia javításban a fémszínű csatlakozót kicserélték aranyra,azt is nézd meg.Fújd be wd 40-nel biztos ami biztos.
ha járó motornál húzza le, akkor is változik  eljen
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2010.05.18 kedd, 19:43:18 »

először állítsd le a motort,húzd le a csatit.aztán indítsd be a motort.észrevehetően össze-vissza;egyenetlenül  kell járnia.állítsd le,csati vissza,indítsd be.ha jó a maf,akkor most egyenletesen kell járnia.ha nem látsz változást,akkor vagy a maf rossz v. el van törve a csatlakozója.Jellemző hely rögtön a műanyag csati után.Normálisan meg kell nézni,mert nem mindig észrevehető egyből (én kb. tizensokadszorra néztem át,mire észrevettem...) Előfordult a korai mondeoknál,hogy a maf csatija berohadt és nem vezette a feszültséget.Gyári garancia javításban a fémszínű csatlakozót kicserélték aranyra,azt is nézd meg.Fújd be wd 40-nel biztos ami biztos.
ez jó mert lehuztam a csatlakozot és nem történik semmi..de kiprobálom hogy inditás előtt huzom le..de járómotornál tuti semmit nem változik...
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2010.05.18 kedd, 20:05:27 »

Na kiprobáltam,lehuzva inditottam akkor is ugyanugy indit....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.