Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 08:34:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556576 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2010.05.18 kedd, 20:23:51 »

Na kiprobáltam,lehuzva inditottam akkor is ugyanugy indit....
akkor valószínűleg bibi van.egy maf tisztítást érdemes csinálni és újra megpróbálni.
Naplózva
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2010.05.18 kedd, 21:13:48 »

akkor valószínűleg bibi van.egy maf tisztítást érdemes csinálni és újra megpróbálni.
mivel tisztitsam meg és hogyan?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2010.05.18 kedd, 21:19:49 »

mivel tisztitsam meg és hogyan?
karburátor tisztítót szokták ajánlani (stp carbcleaner) Én hol wd 40-nel,hol prevent motorblokk tisztítóval szoktam lefújni (mikor melyik van) és utána egy puha szőrű ecsettel takarítom le.A lényeg,hogy óvatosan,mert eléggé sérülékeny holmiról van szó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2010.05.19 szerda, 08:49:27 »

Én hol wd 40-nel,hol prevent motorblokk tisztítóval szoktam lefújni (mikor melyik van) és utána egy puha szőrű ecsettel takarítom le.A lényeg,hogy óvatosan,mert eléggé sérülékeny holmiról van szó.

Ezt tényleg ne írd ide többet, és ne is alkalmazd!!!
Félrevezetsz mindenkit, aztán jön a szívás! szomoru1
Csakis karburátortisztító!!!!!! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2010.05.19 szerda, 08:59:12 »

Ezt tényleg ne írd ide többet, és ne is alkalmazd!!!
Félrevezetsz mindenkit, aztán jön a szívás! szomoru1
Csakis karburátortisztító!!!!!! eljen
nálam eddig minden gond nélkül működött...(hmm..valaki egyszer a féktisztítót írta...az mennyivel jobb?és mégis csak dícsérni tudtátok mert gyorsan párolog...ja,meg közben szétkap maga körül mindent...erről ennyit...ahhoz képest egy blokk tisztító-nem véletlenül írtam preventet-a motortér gumi,műanyag részeit,fényezést,lakkozást kíméli,olajat,lerakódásokat,zsírt viszont oldja.A karburátor tisztító is pontosan ugyanezt csinálja.Akkor miről beszélünk?)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2010.05.19 szerda, 08:59:39 »

én féktisztítóval csinálom, mert sehol nem kaptam carb spray-t
(mondjuk a wd40 tényleg nem a legjobb megoldás)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:06:10 »

én féktisztítóval csinálom, mert sehol nem kaptam carb spray-t
(mondjuk a wd40 tényleg nem a legjobb megoldás)
igaz,de ha az embernek nincs,az a legtöbb háztartásban van.Tény,hogy hagy maga után trutyit,főleg ha nem fújod folyamatosan legalább 10-20 mp-ig.De írtam az ecsetet amivel szépen le lehet után takarítani.Én meg a féktisztítóval nem csinálom (bár ami van rekordidő alatt elpárolog és hagyja maga után a szép fekete/barna folt formájában a fékport...würth über alles...viszont elég maró hatású,a gumi porvédők nemigen tolerálják...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2010.05.19 szerda, 09:19:45 »

hmm..valaki egyszer a féktisztítót írta...az mennyivel jobb?és mégis csak dícsérni tudtátok mert gyorsan párolog...

Én soha sem dicsértem a féktisztítót! Ugyan olyan rossz megoldás, mint a WD-40. Nem párolog el maradéktalanul...
A WD-40 ráadásul olajoz is... pont az az előnye más esetben, ami miatt itt nem szabad használni. Hátránya viszont az, hogy amit befújsz vele, abban gyorsabban megáll a por, majd a WD-40 kiszárad onnan kb fél év múlva, akkor meg jön a dörzsi...

Lehet, hogy ezért is fogyaszt annyit az autód vegyesben... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2010.05.19 szerda, 17:32:20 »

hello elvoltam a szervizbe..Állitólag aztmondták hajtókarcsapágyas a vas:( Hát ennek nem nagyon örülök...
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2010.05.19 szerda, 18:35:22 »

hello elvoltam a szervizbe..Állitólag aztmondták hajtókarcsapágyas a vas:( Hát ennek nem nagyon örülök...
És arról mondtak valamit, hogy mennyibe fájna egy ilyet rendberakni?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:17:55 »

És arról mondtak valamit, hogy mennyibe fájna egy ilyet rendberakni?
hát árat még nem beszéltünk csak annyit hogy szétkapjuk a motort és megnézzük tényleg az a baj-e ha szétkaptuk meglátjuk.és utána mondok árat ha én is többet tudok...
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2010.05.19 szerda, 20:19:42 »

hát árat még nem beszéltünk csak annyit hogy szétkapjuk a motort és megnézzük tényleg az a baj-e ha szétkaptuk meglátjuk.és utána mondok árat ha én is többet tudok...
És nem a "szétkapjuk" a legdrágább az egészben?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2010.05.19 szerda, 20:29:01 »

És nem a "szétkapjuk" a legdrágább az egészben?
ebben igazad van mert ha szét kell szedni akkor már kellenek hozzá alkatrészek tömitések stb.....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:06:03 »

És arról mondtak valamit, hogy mennyibe fájna egy ilyet rendberakni?
gyanítom,többe mint motort cserélni...egy jó motort kapsz szundinál (ha van) olyan 40-50e ftért...rendberakni?Csak a hengerfejé többe kerül...
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2010.05.19 szerda, 21:06:22 »

ebben igazad van mert ha szét kell szedni akkor már kellenek hozzá alkatrészek tömitések stb.....
Na meg fizetni kell az órabért. vagy nem szerelővel csináltatod?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
ferenc1983
Vendég
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 16:34:52 »

Na meg fizetni kell az órabért. vagy nem szerelővel csináltatod?
Szerelővel csináltatom csak haverom a szerelő.igy van kedvezményem:)
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 17:06:49 »

Hali!

Nekem van egy olyan problémám a '96-os 1.6-os mondeommal, hogy hidegen ha elindítom a kocsit, gázadásra elkezd fulladni és durrog a motortérben valami. Kb. egy perc után elindul a kocsi, csak rángat, és nem húz rendesen, és kb még egy perc múlva tökéletesen megy, mintha nem is lett volna semmi baja. A gyertyáim kb 2 hónapja lettek cserélve BERU márkájúra. Mi lehet  baj? Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.

Kicseréltem a gyertyákat gyáriakra, a gyertyakábelt is gyári újra, de még mindig csinálja induláskor a bajokat. Mi lehet még a baj? A régi gyertyák gyújtórésze hófehér volt, körülötte pedig fekete. Szerintem nem ilyennek kéne lenniük. Az autón csak egy cső és egy direktszűrő van a légszűrő dobozok helyén. Hátha valakinek így lesz valami ötlete. Előre is köszi a válaszokat

Üdv.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 18:17:31 »

Kicseréltem a gyertyákat gyáriakra, a gyertyakábelt is gyári újra, de még mindig csinálja induláskor a bajokat. Mi lehet még a baj? A régi gyertyák gyújtórésze hófehér volt, körülötte pedig fekete. Szerintem nem ilyennek kéne lenniük. Az autón csak egy cső és egy direktszűrő van a légszűrő dobozok helyén. Hátha valakinek így lesz valami ötlete. Előre is köszi a válaszokat

Üdv.
diagnosztikát csináltál?
próbáld ki, hogy lehúzod a lambda csatiját vagy kiszeded a motortéri táblából a biztosítékját (ha jól emlékszem, a 13-as az)
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 18:41:33 »

diagnosztikát csináltál?
próbáld ki, hogy lehúzod a lambda csatiját vagy kiszeded a motortéri táblából a biztosítékját (ha jól emlékszem, a 13-as az)


Diagnosztikába nem mertem belevágni... A lambda biztosítékát kivettem, de nem változtat a helyzeten...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 19:39:34 »

Kicseréltem a gyertyákat gyáriakra, a gyertyakábelt is gyári újra, de még mindig csinálja induláskor a bajokat. Mi lehet még a baj? A régi gyertyák gyújtórésze hófehér volt, körülötte pedig fekete. Szerintem nem ilyennek kéne lenniük. Az autón csak egy cső és egy direktszűrő van a légszűrő dobozok helyén. Hátha valakinek így lesz valami ötlete. Előre is köszi a válaszokat

Üdv.
na,akkor ne csodálkozz.Én is sokáig jártam így,ahogy Te,ugyanezek megvoltak.Sőt,ha a gyári szűrőt összekötöm sima acélcsővel akkor is.Nálam a legjellemzőbben párás időben csinálta,gyanítom,hogy az acélcsövön lecsapódott vizet beszívta és aztán amíg el nem fogyott,addig vacakolt (kb. 2 percig) Ha a gyári cuccok vannak visszarakva,akkor is csinálja?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2010.05.20 csütörtök, 19:42:47 »

Diagnosztikába nem mertem belevágni... A lambda biztosítékát kivettem, de nem változtat a helyzeten...
miért nem?
nem tart semmiből ...
Naplózva
Fecamester
Vendég
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2010.05.21 péntek, 11:24:35 »

Na kiprobáltam,lehuzva inditottam akkor is ugyanugy indit....

Hi.
Na akkor ott valami nem stimmel a MAF-nál........El tudom képzelni, hogy nagyobb sebességnél gyorsításkor vagy sebesség tartáskor még minden mennyiség elegendő a motornak az egyenletes és tünetmentes működéshez. Gondoljunk csak bele: teper a csávó 120 km/h-val, a MAF vagy nem ad le jelet, vagy koszos az érzékelő (előfordulhat ha nem rég cserélt szűrőt alapjárati probléma miatt) és mikor elengedi a pedált, lecsukódik a pillangó szelep azaz nuku levegő de a motorvezérlő hibás vagy hiányos jelek miatt több benyát ítél meg. Én úgy tudom, hogy sok benya kevés levegő is tud csörgést produkálni. Bár lehet, hogy csak az olaj nem Ford 10w40?
Ha lehúzod a csatit indítás előtt, próbáld ki, hogy ha változtatod a fordulatot minden ugyanúgy működik e. Előfordul, hogy egyenletesen jár a motor de gázadás után le kéne állnia.
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2010.05.22 szombat, 09:31:46 »

miért nem?
nem tart semmiből ...

A problémám megoldódott egy MAF cserével. Köszönöm mindenkinek a segítséget, tippeket ötleteket.

Üdv.
Naplózva
simi72
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2010.05.26 szerda, 17:43:04 »

Sziasztok!segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban!van egy "93"-as 1.8 zetek motoros kombi mondeóm,a problémám hogy nagyobb gáz adásnál,ill kigyorsításnál be dadog a motor(rángat),szerelöm tanácsára kicseréltem a gyertyákat "bosh"tipusra és hurrá megjavult!ugy 400km-ig,most újjra elkezdte a rángatást,igaz nem olyan intenzíven mint elötte,de rángat.Most eggyes szerelök azt tanácsolják hogy cseréljem ki újból a gyertyákat,de csakis a ford gyári gyertyáit rakjam bele(Motorcraft)mi a véleményetek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!köszönettel simi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2010.05.26 szerda, 19:29:17 »

Sziasztok!segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban!van egy "93"-as 1.8 zetek motoros kombi mondeóm,a problémám hogy nagyobb gáz adásnál,ill kigyorsításnál be dadog a motor(rángat),szerelöm tanácsára kicseréltem a gyertyákat "bosh"tipusra és hurrá megjavult!ugy 400km-ig,most újjra elkezdte a rángatást,igaz nem olyan intenzíven mint elötte,de rángat.Most eggyes szerelök azt tanácsolják hogy cseréljem ki újból a gyertyákat,de csakis a ford gyári gyertyáit rakjam bele(Motorcraft)mi a véleményetek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!köszönettel simi.
az a vélemény, hogy a kábelt sem ártott volna cserélni
ugyanis ha a kábeled a rossz, akkor egy garnitúra gyertyát éppen most vágott haza

amúgy valóban a ford/motocraft gyertyák az kifejezetten ajánlottak hozzá
Naplózva
Lalee82
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2010.05.26 szerda, 19:42:12 »

Keresek 1996.-os 2.0 benzines Mondeohoz motorvezérlőt. S.O.S. help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:28:09 »

Keresek 1996.-os 2.0 benzines Mondeohoz motorvezérlőt. S.O.S. help
Szundit keresd meg!A vaterán is láttam valami ötezer forintért.Arra figyelj,hogy az automata és a kézi váltós másmilyen!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:37:10 »

Sziasztok!segítségeteket szeretném kérni a következővel kapcsolatban!van egy "93"-as 1.8 zetek motoros kombi mondeóm,a problémám hogy nagyobb gáz adásnál,ill kigyorsításnál be dadog a motor(rángat),szerelöm tanácsára kicseréltem a gyertyákat "bosh"tipusra és hurrá megjavult!ugy 400km-ig,most újjra elkezdte a rángatást,igaz nem olyan intenzíven mint elötte,de rángat.Most eggyes szerelök azt tanácsolják hogy cseréljem ki újból a gyertyákat,de csakis a ford gyári gyertyáit rakjam bele(Motorcraft)mi a véleményetek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!köszönettel simi.
Ahogy yooccoo testvér írja!Sokan sokféle gyertyát kipróbáltak.A motorcraft az igazi,árban olcsóbb mint a bosch (bosch 3e körül van,a motorcraft 2200,legalábbis a véhathoz) Ezekhez a motorokhoz nem mindegy,mert gyakorlatilag ezzel egy elég nagy hibalehetőséged már ki is iktattál.Aztán a rángatás,a maf-tól kezdve a repedt vákumcsöveken át sokmindentől lehet,de a gyertya nem vicc.A rossz gyertyától szétbaszhatja a hengerfejet,ha nem megfelelő a hőtágulásuk+nálam az elején a szerelő által berakott gyertyák széttörtek párszáz km után.Csak a gyertyakulcs tartotta össze,ha behullik a hengerbe,akkor jó napot,lehet motort robbantani...most akartak rábeszélni NGK gyertyákra,ami azért nem a gagyi kategória.Telefon fusimnak,egyből lebeszélt (1300 lett volna darabja...csábító...) és ha nála nem vált be,akkor nálam sem fog.15 rugó a készlet,de olcsóbb mint az újautó tulajdonlást megint motorcserévl kezdeni...A kábeleket minden második alkalommal illik cserélni.Sötétben szép fényt produkál,akkor kuka,de be is lehet mérni.
Naplózva
simi72
Vendég
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2010.05.26 szerda, 21:06:25 »


Köszönöm a segítségeteket,egyre jobban erösödik bennem a második gyertya csere+kábel.találtam egy oldalt ahol a gyári ford Motorcraft gyertyákat 800ft-ért tolják az oldal:www.nagyauto.hu/,ismeritek?megbizható.köszönettel simi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2010.05.26 szerda, 22:13:38 »

Köszönöm a segítségeteket,egyre jobban erösödik bennem a második gyertya csere+kábel.találtam egy oldalt ahol a gyári ford Motorcraft gyertyákat 800ft-ért tolják az oldal:www.nagyauto.hu/,ismeritek?megbizható.köszönettel simi
onnan rendelheted nyugodtan, én is onnan szereztem be most legutóbb
itt a fórumon van topicja, írd be mit szeretnél rendelni wave
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2010.05.26 szerda, 23:36:54 »

Lenne egy kis probléma a kipuffrendszeremmel rinya Az mindhárom dobot cserélni kellene. Kérdés: hogy úszhatom meg legolcsóbban
1,Mi van akkor ha 1.8 közép dob kerül be kihagyom a zajcsillapítót és ,megkapj a hátára a 2.0 dobot?
2,Mi van akkor ha simán kihagyom a zajcsillapítót és 2.0 középet ill végdobot kap?
3, Van-e külömbség az az 5ajtós és kombi középdobok között(ahogy nézem nincs, demás biztos jobban tudja)

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 00:11:05 »

Lenne egy kis probléma a kipuffrendszeremmel rinya Az mindhárom dobot cserélni kellene. Kérdés: hogy úszhatom meg legolcsóbban
1,Mi van akkor ha 1.8 közép dob kerül be kihagyom a zajcsillapítót és ,megkapj a hátára a 2.0 dobot?
2,Mi van akkor ha simán kihagyom a zajcsillapítót és 2.0 középet ill végdobot kap?
3, Van-e külömbség az az 5ajtós és kombi középdobok között(ahogy nézem nincs, demás biztos jobban tudja)


a legegyszerűbb, ha csak csövet raksz be, de mondjuk műszaki/zöldkártyán nem nagyon fogják díjazni
mi az a zajcsillapító?
a középdob nem tér el, csak a hátsók
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 15:48:55 »

a legegyszerűbb, ha csak csövet raksz be, de mondjuk műszaki/zöldkártyán nem nagyon fogják díjazni
mi az a zajcsillapító?
a középdob nem tér el, csak a hátsók
Hát igen Grin
Én is gondoltam rá. De nekem a cél a műszaki:D
A zajcsillapító az ami a balodalom van hátul és ugye mellette jobb oldalon a kipuff dob.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 16:15:10 »

Hát igen Grin
Én is gondoltam rá. De nekem a cél a műszaki:D
A zajcsillapító az ami a balodalom van hátul és ugye mellette jobb oldalon a kipuff dob.
hú vazze,ezzel engem is megkavartál.yooccoo-nak is kombija van,de ezek szerint ő se sejti mi lehet az?Akiket írtam nem tudtak olcsóbban alkatrészt?Spanner ráadásul pécs melletti,nemigen lehet messze Tőled.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 16:21:27 »

hú vazze,ezzel engem is megkavartál.yooccoo-nak is kombija van,de ezek szerint ő se sejti mi lehet az?Akiket írtam nem tudtak olcsóbban alkatrészt?Spanner ráadásul pécs melletti,nemigen lehet messze Tőled.
így már tudom, miről van szó, de nem tudtam, hogy annak hangtompító a neve, én baloldali hátsó dobként ismerem  vigyor3
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 17:29:41 »

Lenne egy kis probléma a kipuffrendszeremmel rinya Az mindhárom dobot cserélni kellene. Kérdés: hogy úszhatom meg legolcsóbban
1,Mi van akkor ha 1.8 közép dob kerül be kihagyom a zajcsillapítót és ,megkapj a hátára a 2.0 dobot?
2,Mi van akkor ha simán kihagyom a zajcsillapítót és 2.0 középet ill végdobot kap?
3, Van-e külömbség az az 5ajtós és kombi középdobok között(ahogy nézem nincs, demás biztos jobban tudja)



én a közbenső nagydobot kihagytam, ha a "végdob" megfelelő mértékben hangtompít, akkor nincs rá szükség
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 20:16:24 »

most akartak rábeszélni NGK gyertyákra,ami azért nem a gagyi kategória.Telefon fusimnak,egyből lebeszélt

Ehhez Neked Fusim kell?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 20:19:43 »

Köszönöm a segítségeteket,egyre jobban erösödik bennem a második gyertya csere+kábel.találtam egy oldalt ahol a gyári ford Motorcraft gyertyákat 800ft-ért tolják az oldal:www.nagyauto.hu/,ismeritek?megbizható.köszönettel simi

Sztem az nem az, ami Neked kell! Azok nem platina gyertyák... csak réz elektródásak...
Bár a Boschnál biztos többet érnek...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 20:43:34 »

Sztem az nem az, ami Neked kell! Azok nem platina gyertyák... csak réz elektródásak...
Bár a Boschnál biztos többet érnek...
azért érdekes, hogy a cromax is a motocraftot hirdeti, mint gyári ford gyertya  hehe
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 22:03:06 »

hú vazze,ezzel engem is megkavartál.yooccoo-nak is kombija van,de ezek szerint ő se sejti mi lehet az?Akiket írtam nem tudtak olcsóbban alkatrészt?Spanner ráadásul pécs melletti,nemigen lehet messze Tőled.

Köszi mindenkinek. Találtam egy 1.8 közepet és hátsót, de nekem csak a közép kell. De biztos ami biztos felkeresem Spanner-t is taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2010.05.28 péntek, 07:25:33 »

Ehhez Neked Fusim kell?
igen,mert ngk-ra nem emlékeztem,hogy írtak volna bármit is,csak bosch,champion,brisk,beru stb...a cromax gyertyái tudtommal teljes platinák (legalábbis nekem ezt mondták,nem is árulnak mást...legalábbis mondeohoz) Tény,hogy elektróda nálam nem olvadt még el (csak a nem gyári)
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2010.05.28 péntek, 15:04:18 »

Hali!
http://www.cromax.hu/?katid=37396196&termek_al_id=24908&katnev=1.6,1.8,2.0%20Zetec-E%20%20EEC%20U

ennek a cuccnak tudja valaki a cikkszámát. 2.0 benzinhez kellene ez a kütyü, amit kaptam, nem passzol rá.
Motorszámom:NGASP81795
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2010.05.28 péntek, 18:11:38 »

Hali!
http://www.cromax.hu/?katid=37396196&termek_al_id=24908&katnev=1.6,1.8,2.0%20Zetec-E%20%20EEC%20U

ennek a cuccnak tudja valaki a cikkszámát. 2.0 benzinhez kellene ez a kütyü, amit kaptam, nem passzol rá.
Motorszámom:NGASP81795
miért nem hívtad fel a cromaxot?egyből megmondják.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2010.05.28 péntek, 20:44:40 »

miért nem hívtad fel a cromaxot?egyből megmondják.

Nem mondták meg. Azt gondoltam megmondják de nem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2010.05.28 péntek, 20:50:03 »

Nem mondták meg. Azt gondoltam megmondják de nem.
Akkor tartozom Neked egy bocsánatkéréssel.Érdekes,mert a szegedi srác meg mindent meg szokott mondani...ha nem felejtem el,akkor hétfőn rákérdezek nála.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2010.05.28 péntek, 22:24:10 »

Hali!
http://www.cromax.hu/?katid=37396196&termek_al_id=24908&katnev=1.6,1.8,2.0%20Zetec-E%20%20EEC%20U

ennek a cuccnak tudja valaki a cikkszámát. 2.0 benzinhez kellene ez a kütyü, amit kaptam, nem passzol rá.
Motorszámom:NGASP81795
kettő is van, nem tudom, mi az eltérés a kettő között
finis: 1003017 és 1001811
alkt.: 938f 9430 GF és 938f 9430 FF
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2010.05.29 szombat, 12:12:15 »

Akkor tartozom Neked egy bocsánatkéréssel.Érdekes,mert a szegedi srác meg mindent meg szokott mondani...ha nem felejtem el,akkor hétfőn rákérdezek nála.

Semmi gond, minden eladó más és más. A debreceniek nem mondják, de amúgy ők is segítőkészek, de valamiért nem mondták meg. Lehet több is van, és ő se tudja melyik a tuti.

Yooccoo köszi, megnézem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2010.05.29 szombat, 17:14:27 »

kettő is van, nem tudom, mi az eltérés a kettő között
finis: 1003017 és 1001811
alkt.: 938f 9430 GF és 938f 9430 FF
az impulzus rendszer lyukai.A 95 utániban már nincs,a régiben van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2010.05.29 szombat, 17:50:09 »

az impulzus rendszer lyukai.A 95 utániban már nincs,a régiben van.
microcat nem írt semmit, ábra is ugyanaz
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2010.05.29 szombat, 19:44:03 »

microcat nem írt semmit, ábra is ugyanaz
elhiheted.nekem-igaz 1.8-as-de volt mind a kettő.Lényegtelen,mert a kétezres ugyanaz.A 93-94-es autók leömlőjében van négy lyuk,ami az impulzus rendszer kivezetései.Egy rézcső gyűjti a kipufgázt,bevezeti egy szűrőbe és tovább a nyavaja tudja hová...a késői 94-es és az utáni autókból ezt  a rendszert már teljesen elhagyták-szerencsére.Az impulzus szűrőjét is tisztítani kellett (fém kocka 2 csővel,a leömlő és a hűtő között) Valahová raktam fel képet a régi fajta leömlőről,amikor valaki venni akart.Érdemes a régi helyett újat feltenni és kiszedni az egész impulzus rendszert,mert teljesen felesleges,hogy benne legyen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.