Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 15:31:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556923 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
dolceamico
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 13:08:32 »

Szia! A légrugóról valami bővebb tájékoztatást adnál?


Amiket én raktam bele: aws,légrúgó,xenon,bicska kulcs+hazakísérő fény+távoli csomagtér felpattintás, és most a tempomat. Smiley

Köszönöm a segítséget és az ötleteket.

Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2010.06.13 vasárnap, 16:44:33 »

és hogy adjak a melegoldali viszkozitásnak is, a mondika kapott 4 dl Q8-as márkájú 5W40-es fullszintetikus olajat utántöltésnek  pias
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 13:14:22 »

és hogy adjak a melegoldali viszkozitásnak is, a mondika kapott 4 dl Q8-as márkájú 5W40-es fullszintetikus olajat utántöltésnek  pias
A Cromax oldalán az van, hogy nem lehet keverni a full szintetikus 5w40-et a félszintetikusokkal!!!
Nehogy baj legyen belőle! A nem kompatibilis olajok tudnak érdekes dolgokat csinálni, ha össze vannak keverve.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 15:50:22 »

A Cromax oldalán az van, hogy nem lehet keverni a full szintetikus 5w40-et a félszintetikusokkal!!!
Nehogy baj legyen belőle! A nem kompatibilis olajok tudnak érdekes dolgokat csinálni, ha össze vannak keverve.


de az eredeti is az volt, csak 5W30
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:37:36 »

A Cromax oldalán az van, hogy nem lehet keverni a full szintetikus 5w40-et a félszintetikusokkal!!!
Nehogy baj legyen belőle! A nem kompatibilis olajok tudnak érdekes dolgokat csinálni, ha össze vannak keverve.

Tudtommal a szintetikus olajat lehet keverni bármelyikkel (fél v. ásványi olajjal) Az igaz,hogy változtat az olajon,de akkora mértekben nem,hogy emiatt aggódnod kellene.Persze,azért nem egy kevert olajjal kell száguldozni vagy hőségben autózni,de egy darabig minden gond nélkül elmegy.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2010.06.15 kedd, 13:00:38 »

Tudtommal a szintetikus olajat lehet keverni bármelyikkel (fél v. ásványi olajjal) Az igaz,hogy változtat az olajon,de akkora mértekben nem,hogy emiatt aggódnod kellene.Persze,azért nem egy kevert olajjal kell száguldozni vagy hőségben autózni,de egy darabig minden gond nélkül elmegy.

Én anno azt hallottam valahol, hogy a nem kompatibilis olajok olyan reakciókba léphetnek egymással, aminek az eredményeképpen az olaj felhabozhat, illetve olyan vegyületek jöhetnek létre, amik dugulásokat okozhatnak az olajrendszerben.
Mondjuk ez volt már vagy 10 éve szerintem, és már akkor is azt mondták, hogy a modern olajokra ez nem jellemző. Csak úgy eszembe jutott, mikor a Cromax-nál megláttam a figyelmeztetést.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 21:30:22 »

 Szia dolceamico!

A légrúgó nagyon egyszerű kis dolog, a hátsó rugót segíti ki a teherviselésben.
A hátsó kerék felfüggesztésében lévő nagy teherhordó rugó közé van beletéve, és ezzel az öreg megviselt rugótól átveszi a terhelést, + egy nem elhanyagolható dolog, hogy még állítható is, 0,6-1,1bár-ig pumpálhatsz bele levegőt. Leegyszerűsítve te állítod a terhelés függvényében a rúgózás és a felfüggesztés keménységét.
Már az előző autómban ( escort kombi) is volt, és két költözést vészeltem át vele. Az biztos ,hogy Mondeo lesz a következő autóm is, és az is,hogy abban is lesz légrugó.  vigyor3

Üdv:Pepe
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 22:03:39 »

Sziasztok kedves mondeosok!

Már egy korábbi irásomban emlitettem, hogy alapjárati problémái vannak a gépnek.(96, 1,6 Kombi)(hosszabb állás után, 5 pericg 500-on ketyeg az alapjárat, 5 perc után mintha megjavulna azonnal 950-re ügrik, majd mintha semmi baj sem lenne ... majd utánna kb 2km mulva elkezd bebolintani a kocsi, kicsit rángat.stb....ha lejjeb váltok, vagy gázt adók azonnal elmulik.)
Mindent megcsináltam amit tudtam és javasoltatok.- új Maf, új lambda, bontott tutira jó alapjárati motor, teljes vákumcső szett csere,új komp.Sajnos még mindig nem jó. Elvittem egy ford szervizbe,(cro..x-ba), teljesen szétszették, gyanakodtak a alapjárati mot-ra, de kimérték és jó, egyszeruen a comp-ból nem jön ki az alapjárati motor vezérlése.Nincs vezeték szakadás, sem semmi.....Egszeruen semmit sem tudnak vele csinálni.....Egy éve van nálam, és azóta van meg a hiba.
Ha van valakinek egy segítő ötlete, hogy esetleg mit nézzek még meg, kérem ossza meg velem.

A segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv: Pepe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 22:35:30 »

Sziasztok kedves mondeosok!

Már egy korábbi irásomban emlitettem, hogy alapjárati problémái vannak a gépnek.(96, 1,6 Kombi)(hosszabb állás után, 5 pericg 500-on ketyeg az alapjárat, 5 perc után mintha megjavulna azonnal 950-re ügrik, majd mintha semmi baj sem lenne ... majd utánna kb 2km mulva elkezd bebolintani a kocsi, kicsit rángat.stb....ha lejjeb váltok, vagy gázt adók azonnal elmulik.)
Mindent megcsináltam amit tudtam és javasoltatok.- új Maf, új lambda, bontott tutira jó alapjárati motor, teljes vákumcső szett csere,új komp.Sajnos még mindig nem jó. Elvittem egy ford szervizbe,(cro..x-ba), teljesen szétszették, gyanakodtak a alapjárati mot-ra, de kimérték és jó, egyszeruen a comp-ból nem jön ki az alapjárati motor vezérlése.Nincs vezeték szakadás, sem semmi.....Egszeruen semmit sem tudnak vele csinálni.....Egy éve van nálam, és azóta van meg a hiba.
Ha van valakinek egy segítő ötlete, hogy esetleg mit nézzek még meg, kérem ossza meg velem.

A segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv: Pepe
az alapjáratin mit mértek?Mert az egy dolog,hogy a mágneskapcsoló jó ás behúz.Ezt két darab dróttal Te is le tudod ellenőrizni úgy,hogy rányomod az akksira a két csatlakozóvéget.Ha behúz mind a két irányba,akkor jó.De a mechanikus rész áll még egy rugóból és egy műanyag dugattyúból.Azok szoktak tönkremenni.Ha már kiszedték legalább kipucolták?Az alapjárati motor kapcsolása függ az aktuális motorfordulattól,sebességtől,lambdajeltől,motor hőfoktól (ezt igazából a termosztát felső jeladójából kapja,tehát hűtővíz hőmérsékletet kap a vezérlő,nem a tényleges a motorhőfokot) ,maf jeltől,külső hőméréklettől.Gyakorlatilag majdnem az összes jeladónak,szenzornak működnie kell,hogy jó legyen az alapjárat.Maga az alapjárati motor annyit csinál,hogy kisimítja az alapjáratot,gázelvételnél,lassításnál pedig fenntartja addig,amíg meg nem áll az autó,azért,hogy a vákumrendszerben legyen elég tartalék,akár fékezéshez,kuplungoláshoz stb...Emiatt is elég nyűgös a mondik alapjárata illetve a rossz alapjárat hibájának behatárolása.Ilyet én még nem hallottam,hogy nem küld jelet.Ha így van,akkor annak oka van,maga a vezérlő nemigazán az a fajta alkatrész,ami csak úgy fogja magát és elromlik.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.17 csütörtök, 22:38:28 írta misi107 » Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2010.06.18 péntek, 09:21:13 »

az alapjáratin mit mértek?Mert az egy dolog,hogy a mágneskapcsoló jó ás behúz.Ezt két darab dróttal Te is le tudod ellenőrizni úgy,hogy rányomod az akksira a két csatlakozóvéget.Ha behúz mind a két irányba,akkor jó.De a mechanikus rész áll még egy rugóból és egy műanyag dugattyúból.Azok szoktak tönkremenni.Ha már kiszedték legalább kipucolták?Az alapjárati motor kapcsolása függ az aktuális motorfordulattól,sebességtől,lambdajeltől,motor hőfoktól (ezt igazából a termosztát felső jeladójából kapja,tehát hűtővíz hőmérsékletet kap a vezérlő,nem a tényleges a motorhőfokot) ,maf jeltől,külső hőméréklettől.Gyakorlatilag majdnem az összes jeladónak,szenzornak működnie kell,hogy jó legyen az alapjárat.Maga az alapjárati motor annyit csinál,hogy kisimítja az alapjáratot,gázelvételnél,lassításnál pedig fenntartja addig,amíg meg nem áll az autó,azért,hogy a vákumrendszerben legyen elég tartalék,akár fékezéshez,kuplungoláshoz stb...Emiatt is elég nyűgös a mondik alapjárata illetve a rossz alapjárat hibájának behatárolása.Ilyet én még nem hallottam,hogy nem küld jelet.Ha így van,akkor annak oka van,maga a vezérlő nemigazán az a fajta alkatrész,ami csak úgy fogja magát és elromlik.

Szia Misi107!

Az alapjárati motort én is megnéztem, az emlitett módon, be is húzott, és ki is pucoltam mind a kettőt. Mivel már minden fonotsabb alkatrészből van legalább kettő-három  darab. rinya Megnéztem a termosztát ház felső jeladóját is, ahogy lehúzom azonnal beindul a ventillátor, tehát nincs benne szakadás, max aszt tudom elhinni, hogy a szenzor rossz, hogy el van tolódva az értéke.(meg kell jegyezenem, hogy nem rég cseráltem alsó jeladót. Attól kezdve a hömérő skála végén az A..L.-nél van a mutató folyamatosan.)

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2010.06.18 péntek, 16:25:22 »

Szia Misi107!

Az alapjárati motort én is megnéztem, az emlitett módon, be is húzott, és ki is pucoltam mind a kettőt. Mivel már minden fonotsabb alkatrészből van legalább kettő-három  darab. rinya Megnéztem a termosztát ház felső jeladóját is, ahogy lehúzom azonnal beindul a ventillátor, tehát nincs benne szakadás, max aszt tudom elhinni, hogy a szenzor rossz, hogy el van tolódva az értéke.(meg kell jegyezenem, hogy nem rég cseráltem alsó jeladót. Attól kezdve a hömérő skála végén az A..L.-nél van a mutató folyamatosan.)


Értem.Azt kipróbáltad,hogy hidegindítás után lehúzod az alapjárati csatlakozóját,mi történik?Ha van jel,akkor el kellene kezdenie a motornak némi gázadás-elengedés után dadognia,majd beáll az alap újra.
Naplózva
Japika
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 20:24:53 »

Kedves Klubtagok! Nagyon jó ez a fórum  worship És remélhetőleg segítséget is kapok. Van egy 93-as 2000 res benzines mondim. Tisztában vagyok vele, hogy nem éppen fiatal autó de sajnos erre tellik.Illetve ha telne sem biztos, hogy újítanék mert ez teljesen kielégíti az igényeimet és nagyon jól is néz ki még. Tehát a következő bajom van vele (egyébként vagy 6 éve).Hidegen beindítva tökéletesen jár benne a motor.Amint az autómata szivató kikapcsol elkezd rángatózni. Ez leginkább 2-3000 res fordulaton tapasztalható, főleg akkor ha tartott sebességen megyek. Ilyenkor úgy rángatózik, hogy vagy gázt kell adni, vagy elengedni a gázt, hogy ez meg szűnjön. Az évek alatt megtanultam kezelni ha ilyet csinál, de nagyon zavar.Sajnos nem értek hozzá, de olyan mintha vagy nem kapna elég benzint vagy a gyújtás nem lenne jó(ezzel viszont az a bibi, hogy akkor miért csak akkor ha a szivató már nem megy) Több szerelő is spekulált rajta, de kézzel fogható megoldás nem született. A másik probléma, hogy nagyon terpeszt hátul. Szinte már nevetségesen állnak a kerekei. Kérdésem ezzel kapcsolatosan az lenne , hogy ennek javítása sokba kerülhet?
Egyébként maximálisan elégedett vagyok vele mert soha sehol ott nem hagyott, nagyon kényelmes és megbízható. És még egész jól mutat  Wink
Köszönöm a segítőkészségeteket!
Naplózva
dolceamico
Vendég
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2010.06.22 kedd, 03:44:38 »

Szia dolceamico!

A légrúgó nagyon egyszerű kis dolog, a hátsó rugót segíti ki a teherviselésben.
A hátsó kerék felfüggesztésében lévő nagy teherhordó rugó közé van beletéve, és ezzel az öreg megviselt rugótól átveszi a terhelést, + egy nem elhanyagolható dolog, hogy még állítható is, 0,6-1,1bár-ig pumpálhatsz bele levegőt. Leegyszerűsítve te állítod a terhelés függvényében a rúgózás és a felfüggesztés keménységét.
Már az előző autómban ( escort kombi) is volt, és két költözést vészeltem át vele. Az biztos ,hogy Mondeo lesz a következő autóm is, és az is,hogy abban is lesz légrugó.  vigyor3

Üdv:Pepe

Szia! Hol és mennyiért lehet ezt berakatni?
Értem.Azt kipróbáltad,hogy hidegindítás után lehúzod az alapjárati csatlakozóját,mi történik?Ha van jel,akkor el kellene kezdenie a motornak némi gázadás-elengedés után dadognia,majd beáll az alap újra.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2010.06.22 kedd, 07:26:46 »

Kedves Klubtagok! Nagyon jó ez a fórum  worship És remélhetőleg segítséget is kapok. Van egy 93-as 2000 res benzines mondim. Tisztában vagyok vele, hogy nem éppen fiatal autó de sajnos erre tellik.Illetve ha telne sem biztos, hogy újítanék mert ez teljesen kielégíti az igényeimet és nagyon jól is néz ki még. Tehát a következő bajom van vele (egyébként vagy 6 éve).Hidegen beindítva tökéletesen jár benne a motor.Amint az autómata szivató kikapcsol elkezd rángatózni. Ez leginkább 2-3000 res fordulaton tapasztalható, főleg akkor ha tartott sebességen megyek. Ilyenkor úgy rángatózik, hogy vagy gázt kell adni, vagy elengedni a gázt, hogy ez meg szűnjön. Az évek alatt megtanultam kezelni ha ilyet csinál, de nagyon zavar.Sajnos nem értek hozzá, de olyan mintha vagy nem kapna elég benzint vagy a gyújtás nem lenne jó(ezzel viszont az a bibi, hogy akkor miért csak akkor ha a szivató már nem megy) Több szerelő is spekulált rajta, de kézzel fogható megoldás nem született. A másik probléma, hogy nagyon terpeszt hátul. Szinte már nevetségesen állnak a kerekei. Kérdésem ezzel kapcsolatosan az lenne , hogy ennek javítása sokba kerülhet?
Egyébként maximálisan elégedett vagyok vele mert soha sehol ott nem hagyott, nagyon kényelmes és megbízható. És még egész jól mutat  Wink
Köszönöm a segítőkészségeteket!

Szia!

Nemrég én is jártam hasonlóképpen, az M7-en hazafelé, éjszaka, esőben, asszonnyal, gyerekkel  Grin Padlógáznál elindult mint állat, ha visszaengedtem a haladási sebességnek megfelelően, akkor jó volt pár percig, aztán ismét elkezdte... Sosem derült ki mi volt a baja, másnap vittem a szerelőhöz de semmi nem derült ki , nem talált hibát, hibakódot sem tárolt el a gép.... Viszont utána alapjárati problémáim lettek, erősen ingadozott. Megnéztem a csatlakozásokat, és az EGR környékén különösen ügyeltem, megmozgattam, stb... Azóta alapjárati problémám sincs....

Üdv: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2010.06.22 kedd, 08:59:44 »

Kedves Klubtagok! Nagyon jó ez a fórum  worship És remélhetőleg segítséget is kapok. Van egy 93-as 2000 res benzines mondim. Tisztában vagyok vele, hogy nem éppen fiatal autó de sajnos erre tellik.Illetve ha telne sem biztos, hogy újítanék mert ez teljesen kielégíti az igényeimet és nagyon jól is néz ki még. Tehát a következő bajom van vele (egyébként vagy 6 éve).Hidegen beindítva tökéletesen jár benne a motor.Amint az autómata szivató kikapcsol elkezd rángatózni. Ez leginkább 2-3000 res fordulaton tapasztalható, főleg akkor ha tartott sebességen megyek. Ilyenkor úgy rángatózik, hogy vagy gázt kell adni, vagy elengedni a gázt, hogy ez meg szűnjön. Az évek alatt megtanultam kezelni ha ilyet csinál, de nagyon zavar.Sajnos nem értek hozzá, de olyan mintha vagy nem kapna elég benzint vagy a gyújtás nem lenne jó(ezzel viszont az a bibi, hogy akkor miért csak akkor ha a szivató már nem megy) Több szerelő is spekulált rajta, de kézzel fogható megoldás nem született. A másik probléma, hogy nagyon terpeszt hátul. Szinte már nevetségesen állnak a kerekei. Kérdésem ezzel kapcsolatosan az lenne , hogy ennek javítása sokba kerülhet?
Egyébként maximálisan elégedett vagyok vele mert soha sehol ott nem hagyott, nagyon kényelmes és megbízható. És még egész jól mutat  Wink
Köszönöm a segítőkészségeteket!
valószínű lehet nálad is,hogy lambdát kellene nézni.Valószínűleg már rossz és nem ad jelet v. csak időszakosan.Ennek a jelétől függ a keverék dúsítása.A hátsó terpesztés érdekes dolog,mert az jellemzően csak a hátsókerekes autók jellegzetessége,ha szarrá ment a hajtás és a futómű.Ezek független kerékfelfüggesztéssel készültek,ilyet nemigen produkálnak.Mindenesetre nézesd meg futóművessel mert lehet,hogy szétmállottak a szilentek v. a lengőkarok esetleg csak eltörtek a spirálrugók (ilyen többeknél is előfordult pl. most nálam is) és a kasztni szétnyomja az egész hátulját.A teleszkópok is csereérettek lehetnek.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2010.06.22 kedd, 09:59:05 »

valószínű lehet nálad is,hogy lambdát kellene nézni.Valószínűleg már rossz és nem ad jelet v. csak időszakosan.Ennek a jelétől függ a keverék dúsítása.A hátsó terpesztés érdekes dolog,mert az jellemzően csak a hátsókerekes autók jellegzetessége,ha ***rá ment a hajtás és a futómű.Ezek független kerékfelfüggesztéssel készültek,ilyet nemigen produkálnak.Mindenesetre nézesd meg futóművessel mert lehet,hogy szétmállottak a szilentek v. a lengőkarok esetleg csak eltörtek a spirálrugók (ilyen többeknél is előfordult pl. most nálam is) és a kasztni szétnyomja az egész hátulját.A teleszkópok is csereérettek lehetnek.
érdekes ez a dolog, mert az enyém is szabad szemmel láthatóan terpeszt, a mérések alapján viszont tökéletesen áll
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2010.06.22 kedd, 10:23:19 »

érdekes ez a dolog, mert az enyém is szabad szemmel láthatóan terpeszt, a mérések alapján viszont tökéletesen áll
akkor meg nem tudom... fejvakaras
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:47:34 »

valószínű lehet nálad is,hogy lambdát kellene nézni.

Akkor zabálna, mint állat.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:50:52 »

Kedves Klubtagok! Nagyon jó ez a fórum  worship És remélhetőleg segítséget is kapok. Van egy 93-as 2000 res benzines mondim. Tisztában vagyok vele, hogy nem éppen fiatal autó de sajnos erre tellik.Illetve ha telne sem biztos, hogy újítanék mert ez teljesen kielégíti az igényeimet és nagyon jól is néz ki még. Tehát a következő bajom van vele (egyébként vagy 6 éve).Hidegen beindítva tökéletesen jár benne a motor.Amint az autómata szivató kikapcsol elkezd rángatózni. Ez leginkább 2-3000 res fordulaton tapasztalható, főleg akkor ha tartott sebességen megyek. Ilyenkor úgy rángatózik, hogy vagy gázt kell adni, vagy elengedni a gázt, hogy ez meg szűnjön. Az évek alatt megtanultam kezelni ha ilyet csinál, de nagyon zavar.Sajnos nem értek hozzá, de olyan mintha vagy nem kapna elég benzint vagy a gyújtás nem lenne jó(ezzel viszont az a bibi, hogy akkor miért csak akkor ha a szivató már nem megy) Több szerelő is spekulált rajta, de kézzel fogható megoldás nem született. A másik probléma, hogy nagyon terpeszt hátul. Szinte már nevetségesen állnak a kerekei. Kérdésem ezzel kapcsolatosan az lenne , hogy ennek javítása sokba kerülhet?
Egyébként maximálisan elégedett vagyok vele mert soha sehol ott nem hagyott, nagyon kényelmes és megbízható. És még egész jól mutat  Wink
Köszönöm a segítőkészségeteket!

Biztos, hogy vmi jeladó, vagy érzékelő adta meg magát, amit vélhetően egy diagnosztikán ki is mutatna a gép.
Ezekben már nincs szivató, hanem a komputer egy előre megadott érték szerint üzemelteti az autót. Vélhetően ezek megszűnésével, azaz a a motor bemelegedésével jön elő a hiba, amikor a kocsi már csak a jeladók, ebben az esetben, hibás értékeire hagyatkozik...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:52:07 »

Akkor zabálna, mint állat.
nem feltétlenül, nálam is csak kb 1 literrel csökkent a fogyi, pedig a lambda volt hibás

meg amúgy se láttunk fogyasztási adatot tőle, tehát még sok is lehet
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:54:51 »

nem feltétlenül, nálam is csak kb 1 literrel csökkent a fogyi, pedig a lambda volt hibás

meg amúgy se láttunk fogyasztási adatot tőle, tehát még sok is lehet

 eljen
Nem járkálsz mostanság álmatlanságtól szenvedve (mint én eplus2) éjszaka az M5 nagybani környékén? vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 12:56:26 »

eljen
Nem járkálsz mostanság álmatlanságtól szenvedve (mint én eplus2) éjszaka az M5 nagybani környékén? vigyor3
nem kifejezetten  vigyor3
jövő héten mini?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 13:42:06 »

nem kifejezetten  vigyor3
jövő héten mini?

Mintha vki direkt csinálná: mindig közbejön vmi az első péntekre... Nem leszek itthon csüt-pénteken...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 14:34:41 »

Kedves Klubtagok! Nagyon jó ez a fórum  worship És remélhetőleg segítséget is kapok. Van egy 93-as 2000 res benzines mondim. Tisztában vagyok vele, hogy nem éppen fiatal autó de sajnos erre tellik.Illetve ha telne sem biztos, hogy újítanék mert ez teljesen kielégíti az igényeimet és nagyon jól is néz ki még. Tehát a következő bajom van vele (egyébként vagy 6 éve).Hidegen beindítva tökéletesen jár benne a motor.Amint az autómata szivató kikapcsol elkezd rángatózni. Ez leginkább 2-3000 res fordulaton tapasztalható, főleg akkor ha tartott sebességen megyek. Ilyenkor úgy rángatózik, hogy vagy gázt kell adni, vagy elengedni a gázt, hogy ez meg szűnjön. Az évek alatt megtanultam kezelni ha ilyet csinál, de nagyon zavar.Sajnos nem értek hozzá, de olyan mintha vagy nem kapna elég benzint vagy a gyújtás nem lenne jó(ezzel viszont az a bibi, hogy akkor miért csak akkor ha a szivató már nem megy) Több szerelő is spekulált rajta, de kézzel fogható megoldás nem született. A másik probléma, hogy nagyon terpeszt hátul. Szinte már nevetségesen állnak a kerekei. Kérdésem ezzel kapcsolatosan az lenne , hogy ennek javítása sokba kerülhet?
Egyébként maximálisan elégedett vagyok vele mert soha sehol ott nem hagyott, nagyon kényelmes és megbízható. És még egész jól mutat  Wink
Köszönöm a segítőkészségeteket!

Ha hidegen jó, és később jön a probléma, az akár katalizátor. De igazából a katalizátor miatt nem kéne rángatnia, hanem csak sokat fogyasztani. Gyertya/kábel cseréje sem egy utolsó dolog, de attól még hidegen is csinálná.
Nálam a fiestánál a MAP szenzor volt rossz, és emiatt rángatott, bár csinálta hidegen is.
Nem tudom, a tiédben van-e MAF, ha igen, kezdd azzal: húzd le a csatlakozót, akár járó motornál, és nézd meg, hogy van-e változás.
Vagy, simán húzd le álló motornál, és próbáld ki úgy. Ha továbbra is rángat, akkor jöjjön a MAP (szívócső nyomás érzékelő), húzd le azt, és lássuk, akkor is rángat-e. Ha ezek egyikével sem szűnt meg, a Fusimnak van egy jó cikke, hogy kell leellenőrizni a pillangószelep potit. Asszem a középső lábán adja az analóg jelet, ha nyomod a gázt, a feszültségnek emelkednie kell. Mindegy, majd olvasd el.
Ha ezek sem, meg kéne nézni a T elemet, hátha falsot kap (ezt akár látatlanban cserélheted, 6 év alatt simán tönkremegy).
De végig kéne nézni a teljes vákumrendszert, mert ha lyuk van valahol, ami csak bizonyos körülmények között engedi be a levegőt, hát az is okozhat ilyesmit.
Ha ezek egyike sem válik be, el kéne vinni diagra, és menet közben nézni az érzékelőket, melyiket veszíti el, azaz tűnnek el az értékek.
Lehetne még akár AC kontakthiba/gyengeség, de az 6 év óta már tönkrement volna, és az hidegen is csinálná.
A legvalószínűbb szerintem a MAP. Az szól bele leginkább a benzin-levegő arányba.
Ha érzékelővel van gond, akkor elég jelentős túlfogyi is társul hozzá. Írd le, mennyit eszik az autód (persze a körülményeket is).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sunnyac
Vendég
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 15:49:22 »

Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Van egy 93-as 1.8 mondeom. Nem működik a gyújtásom! Nem ad szikrát! Cserélve volt már a gyertya, gyertyakábel, trafó, jeladók! Van még valami?
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.24 csütörtök, 15:52:25 írta Sunnyac » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 16:17:49 »

Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni! Van egy 93-as 1.8 mondeom. Nem működik a gyújtásom! Nem ad szikrát! Cserélve volt már a gyertya, gyertyakábel, trafó, jeladók! Van még valami?
relé,biztosíték,gyújtáskapcsoló...vezetéken megy feszültség?
Naplózva
Sunnyac
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2010.06.25 péntek, 21:31:18 »

relé,biztosíték,gyújtáskapcsoló...vezetéken megy feszültség?
Már a vezetékben sincs. A gyújtáskapcsolóval nem hiszem hogy gond lenne mert az önindítót megforgatja! relé, bizti rendben!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2010.06.25 péntek, 22:18:21 »

Már a vezetékben sincs. A gyújtáskapcsolóval nem hiszem hogy gond lenne mert az önindítót megforgatja! relé, bizti rendben!
Én annyit tudok tanácsolni,hogy végig kellene követni a trafótól a kábelt az ecu-ig és nézni egy szakadásvizsgálatot.Ha minden jó,akkor meg a jeladók vezetékeit is végig kellene nézni,szakadást,törést keresve.Ha immós akkor az nem tilt le?A vészkapcsoló nincs kinyomódva (vezető bal lábánál) Nem volt megbolygatva az ecu nagy csatlakozója (szervotartály és a tűzfal között) Olyan volt nálam is,hogy nem volt ráhúzva rendesen a rögzítő csavar és nem volt gyújtás.Az utastérben a rögzítő pöcke is megvan (kesztyűtartó mögött),a csatlakozó nem nyomja le?
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2010.06.30 szerda, 09:40:38 »

Tisztelt Fórumozók!

Egy tanácsot szeretnék kérni. Kicsit hosszú lesz a mondóka. 1.6-os benzines mk1-esem van. Már régebben írtam, hogy eszi az olajat. A gyűrűzés megtörtént, a régiek eléggé kopottak voltak már. Viszont a hengerfej is egy kicsit meg volt vetemedve, ez gépmunkával javítva lett.
S történt tegnap előtt, hogy úgy húztak haza, mert eldurrant valamitől egy vízvezeték cső, és ráadásul a szelepfedél környékéről, és pl az olajbetöltő nyílásból is jött valami féle gőz.
A vízcsövet cseréltük nincs vele gond. Viszont valamiért a gyűrűzés után volt és van vele olyan gondom, hogy nem volt alapjáratom, semmi, nem volt szivatóm sem, menetközben gázadásnál sokat gondolkodik, néha magától visszaesik a fordulat egy kicsit. Ráadásul, ha a nem létező alapjárat "kiváltására" adok annyi gázt hogy 1000 körül legyen a fordulat, akkor sem jár egyenletesen, hanem minta az egyik henger kihagyna, remeg az egész autó. Nagyobb fordulaton nem észlelhető ez annyira. Vákumcsöveket is cseréltünk, gyertyák gyertyakábelek elméletileg jók, viszont felnyitott motorháztetőnél, járó motornál van egy érdekes szuszogó hangja a motornak, az okát nem tudom.

Tunátok segíteni? Hálás lennék.

Köszönettel: BluElite
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2010.06.30 szerda, 15:33:49 »

Tisztelt Fórumozók!

Egy tanácsot szeretnék kérni. Kicsit hosszú lesz a mondóka. 1.6-os benzines mk1-esem van. Már régebben írtam, hogy eszi az olajat. A gyűrűzés megtörtént, a régiek eléggé kopottak voltak már. Viszont a hengerfej is egy kicsit meg volt vetemedve, ez gépmunkával javítva lett.
S történt tegnap előtt, hogy úgy húztak haza, mert eldurrant valamitől egy vízvezeték cső, és ráadásul a szelepfedél környékéről, és pl az olajbetöltő nyílásból is jött valami féle gőz.
A vízcsövet cseréltük nincs vele gond. Viszont valamiért a gyűrűzés után volt és van vele olyan gondom, hogy nem volt alapjáratom, semmi, nem volt szivatóm sem, menetközben gázadásnál sokat gondolkodik, néha magától visszaesik a fordulat egy kicsit. Ráadásul, ha a nem létező alapjárat "kiváltására" adok annyi gázt hogy 1000 körül legyen a fordulat, akkor sem jár egyenletesen, hanem minta az egyik henger kihagyna, remeg az egész autó. Nagyobb fordulaton nem észlelhető ez annyira. Vákumcsöveket is cseréltünk, gyertyák gyertyakábelek elméletileg jók, viszont felnyitott motorháztetőnél, járó motornál van egy érdekes szuszogó hangja a motornak, az okát nem tudom.

Tunátok segíteni? Hálás lennék.

Köszönettel: BluElite

Valahol falsot szív! Keresd meg, hogy hol, és megoldódik a problémád!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2010.06.30 szerda, 17:53:58 »

Alapjárattal kapcsolatban végtelen variáció van. Jelenleg az én mondim alapjáratát érdekesen alacsonynak tartom. Néha lemegy 500-600 körülre, de általában - az eddig tapasztalt 1000 körüli értékkel ellentétben - stabilan 850 körül van. Lehet oka ennek az, hogy felesben E85-öt tankolok?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2010.06.30 szerda, 17:57:34 »

Alapjárattal kapcsolatban végtelen variáció van. Jelenleg az én mondim alapjáratát érdekesen alacsonynak tartom. Néha lemegy 500-600 körülre, de általában - az eddig tapasztalt 1000 körüli értékkel ellentétben - stabilan 850 körül van. Lehet oka ennek az, hogy felesben E85-öt tankolok?

a felesben való E85 okozhat félelmetes alapjáratot, amíg hideg a motor
Naplózva
kopszsm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2010.06.30 szerda, 21:29:18 »

Alapjárattal kapcsolatban végtelen variáció van. Jelenleg az én mondim alapjáratát érdekesen alacsonynak tartom. Néha lemegy 500-600 körülre, de általában - az eddig tapasztalt 1000 körüli értékkel ellentétben - stabilan 850 körül van. Lehet oka ennek az, hogy felesben E85-öt tankolok?

nalam ez volt a tavaly de tavaszal ecu reszet utan el tunt ja meg mindent at neztem ki pucolta  at tisztogatva 1 vakum csovet csereltem  worship
s las csodat megy mint a goljo ja es tistan e 85 el es csak agypnal  pias tankolok mert avianal duhos2 ugyan ezek a gondok elo jonek meg ha keverem benyaval akor is  eplus2
Naplózva

Mk1 1.8 16v
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:10:34 »

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni, a kocsi motorja elkezdett beremegni, jár és kb 5 másodőpercenként egy ilyen remegés rezonálást lehet érezni az utastérben, majd kisimul és újra, ha be van kapcsolva a klíma akkor sokkal erőteljesebb. Nem megfelelő a gyújtás??(kábel, gyertya stb). Van valaki aki rá tudna nézni, ki próbálni hogy mi lehet a gond??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:15:23 »

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni, a kocsi motorja elkezdett beremegni, jár és kb 5 másodőpercenként egy ilyen remegés rezonálást lehet érezni az utastérben, majd kisimul és újra, ha be van kapcsolva a klíma akkor sokkal erőteljesebb. Nem megfelelő a gyújtás??(kábel, gyertya stb). Van valaki aki rá tudna nézni, ki próbálni hogy mi lehet a gond??
szerintem valamelyik bak fogja megadni magát.Ha amúgy minden jó,akkor szerintem egy tartományban a gumik nem nyelik el a rezgést,amit a motor kelt.Szerintem nézd át mindet.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:38:18 »

szerintem valamelyik bak fogja megadni magát.Ha amúgy minden jó,akkor szerintem egy tartományban a gumik nem nyelik el a rezgést,amit a motor kelt.Szerintem nézd át mindet.
Ok. Megnézem. Megemelve a fordulat számot olyan 1000 re pl, már simán (simábban) jár sokkal. A menetközbeni enyhe rángatás pl mitől lehet???. Már kérdeztem de nem jött rá sajna érdemi válasz. Kb 2000-es fordulat környékéig csinálja egyenletes tempóval haladva, ha gázt adok rögtön reagál nem rángat semmi gond. Csak olyan 100 km/h ig ha egyenletes sebességel megyek, lökdösödik az autó.
Köszönöm a segitséget.
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2010.07.03 szombat, 13:31:57 »

Sziasztok! a reggeli indításnál ingadozik az alapjárat.(1500-500)Majdnem leáll, le lett kérdezve a kompjúter.De minden rendben van.Szerintetek létömeg mérő, vagy üzemanyag? help  Huh? 1996 16zetec 
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2010.07.03 szombat, 18:47:48 »

Sziasztok! a reggeli indításnál ingadozik az alapjárat.(1500-500)Majdnem leáll, le lett kérdezve a kompjúter.De minden rendben van.Szerintetek létömeg mérő, vagy üzemanyag? help  Huh? 1996 16zetec 

Szerintem akksi saru le és motorvezérlő tanítás. Nálam is hasonlóak voltak, de azóta jó.
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 10:48:47 »

Köszi a választ hogyan lehet ujra tanitani a motor vezérlőt.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 15:20:29 »

Köszi a választ hogyan lehet ujra tanitani a motor vezérlőt.

Ez egy kérdőmondat volt?
Ha igen, akkor:
- akksisaru le minimum 15 percre, de inkább éjszakára,
- majd indítás, és hagyni járni a motort 3 percig alapjáraton, hidegindítás esetén a 3 perc akkor indul, ha már a motor bemelegedett, ez azért előnyösebb, mert ilyenkor a hidegindítást is újra tanulja a CPU,
- ezek után 2 perc emeltebb, azaz 1200-as fordulaton járatás,
- és végül 8km változatos autózás, ami jelenti a kihúzatást, egy kis lassítás, majd újra kihúzatás 3-4-ben, szóval dinamikus menet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 15:37:38 »

Valahol falsot szív! Keresd meg, hogy hol, és megoldódik a problémád!

Sziasztok!

Igen, kiderült, valamelyik vákumcső durrant el a lehető legsz*rabb helyen.

Üdv: BluElite
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2010.07.06 kedd, 20:29:20 »

Köszi holnap megprobálom és remélem nálam is beválik.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 21:52:03 »

Sziasztok. Gyerekek ezt nem hiszem el. Amikor kellene a verda akkor hagy sza...ban. Mentem vele normál tempoban és mikor valahol egy parkoloban megálltam akkor hallgatom, hogy valami sziszeg de veszettül. Szállok ki és nézem a kerekeket de semmi. Erre felnyitom a motor teret és látom valahonnan spriccel a víz. Felforralta a vizet pedig még a normál felirat felénél sem járt a mutató. Ez vicc. Erre simán belement egy kétliteres víz és csöpögött a víz az alján. Sajna nem látni, hogy honnan folyik, de én gyanítom, hogy vízpumpa lehet.Amugy honnan az istenből spriccelhetett a víz? Lehet, hogy lenyomott valami csövet? Vagy van erre külön kis szelep? Ha van ötletetek vagy valakinek már volt ilyen jellegű baja írjon. Ja és meg kérdeztem pár szerelőt a vízpumpa cserével kapcsolatban és már jöttek is a PFFF szerű hangok. Merthogy azt mondják a szakik, hogy a fél motort lekell bontani + kikell buktatni a motort a helyéről. Szóval nem egyszerű mutatvány és épp ezért nem is olcso a munka díj. Ha ezt ti is ilyen macerásnak ismeritek akkor jo (vagyis akkor se de mit tudok tenni? falbav )de ha csak a szerelő akart elriasztani akkor világosítsatok fel légyszi. Áprilisban vettem  a verdát de eddig csak a tököm van tele vele. De amugy kívülről jol néz ki egyben van csak miért nálam kell kijönnie a hibáknak? Nem hiszem el. Amugy mkI 1.8-rol van szó. Ja és még valami ilyen bajjal valaki egyből azt mondta,hogy szerinte hengerfejes. Szerintetek lehetséges?
Tudom hogy hosszura nyult egy kicsit de tiszta ideg vagyok tőle és jo lenne egy kis segítség.
Előre is köszönöm a válaszokat skacok Sziasztok. worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 21:57:48 »

Sziasztok. Gyerekek ezt nem hiszem el. Amikor kellene a verda akkor hagy sza...ban. Mentem vele normál tempoban és mikor valahol egy parkoloban megálltam akkor hallgatom, hogy valami sziszeg de veszettül. Szállok ki és nézem a kerekeket de semmi. Erre felnyitom a motor teret és látom valahonnan spriccel a víz. Felforralta a vizet pedig még a normál felirat felénél sem járt a mutató. Ez vicc. Erre simán belement egy kétliteres víz és csöpögött a víz az alján. Sajna nem látni, hogy honnan folyik, de én gyanítom, hogy vízpumpa lehet.Amugy honnan az istenből spriccelhetett a víz? Lehet, hogy lenyomott valami csövet? Vagy van erre külön kis szelep? Ha van ötletetek vagy valakinek már volt ilyen jellegű baja írjon. Ja és meg kérdeztem pár szerelőt a vízpumpa cserével kapcsolatban és már jöttek is a PFFF szerű hangok. Merthogy azt mondják a szakik, hogy a fél motort lekell bontani + kikell buktatni a motort a helyéről. Szóval nem egyszerű mutatvány és épp ezért nem is olcso a munka díj. Ha ezt ti is ilyen macerásnak ismeritek akkor jo (vagyis akkor se de mit tudok tenni? falbav )de ha csak a szerelő akart elriasztani akkor világosítsatok fel légyszi. Áprilisban vettem  a verdát de eddig csak a tököm van tele vele. De amugy kívülről jol néz ki egyben van csak miért nálam kell kijönnie a hibáknak? Nem hiszem el. Amugy mkI 1.8-rol van szó. Ja és még valami ilyen bajjal valaki egyből azt mondta,hogy szerinte hengerfejes. Szerintetek lehetséges?
Tudom hogy hosszura nyult egy kicsit de tiszta ideg vagyok tőle és jo lenne egy kis segítség.
Előre is köszönöm a válaszokat skacok Sziasztok. worship
Megy mél!NE bízz a szerelőkben,a véhatosban is kicseréltem a szivattyút,amihez a szerelő valami spéci kulcsot akart velem vetetni!
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 22:17:37 »

Megy mél!NE bízz a szerelőkben,a véhatosban is kicseréltem a szivattyút,amihez a szerelő valami spéci kulcsot akart velem vetetni!

Szia köszi a mailt. Nem vagy véletlen pesti? És nem érsz rá holnap kicserélni nekem? Mert csak a jövőhétre tudja elvállalni mindegyik szerelő. Nekem meg szombaton kellene a verda.
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 22:36:22 »

Megy mél!NE bízz a szerelőkben,a véhatosban is kicseréltem a szivattyút,amihez a szerelő valami spéci kulcsot akart velem vetetni!

Na most ebben a leírásban azt nem írja, de gondolom a szíjat nem lehet csak ugy lekapni, gondolom jelre kell tekerni nem? Meg nem tudom, hogy kell valami tömítés alá?
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2010.07.09 péntek, 08:03:10 »

Sziasztok. Gyerekek ezt nem hiszem el. Amikor kellene a verda akkor hagy sza...ban. Mentem vele normál tempoban és mikor valahol egy parkoloban megálltam akkor hallgatom, hogy valami sziszeg de veszettül. Szállok ki és nézem a kerekeket de semmi. Erre felnyitom a motor teret és látom valahonnan spriccel a víz. Felforralta a vizet pedig még a normál felirat felénél sem járt a mutató. Ez vicc. Erre simán belement egy kétliteres víz és csöpögött a víz az alján. Sajna nem látni, hogy honnan folyik, de én gyanítom, hogy vízpumpa lehet.Amugy honnan az istenből spriccelhetett a víz? Lehet, hogy lenyomott valami csövet? Vagy van erre külön kis szelep? Ha van ötletetek vagy valakinek már volt ilyen jellegű baja írjon. Ja és meg kérdeztem pár szerelőt a vízpumpa cserével kapcsolatban és már jöttek is a PFFF szerű hangok. Merthogy azt mondják a szakik, hogy a fél motort lekell bontani + kikell buktatni a motort a helyéről. Szóval nem egyszerű mutatvány és épp ezért nem is olcso a munka díj. Ha ezt ti is ilyen macerásnak ismeritek akkor jo (vagyis akkor se de mit tudok tenni? falbav )de ha csak a szerelő akart elriasztani akkor világosítsatok fel légyszi. Áprilisban vettem  a verdát de eddig csak a tököm van tele vele. De amugy kívülről jol néz ki egyben van csak miért nálam kell kijönnie a hibáknak? Nem hiszem el. Amugy mkI 1.8-rol van szó. Ja és még valami ilyen bajjal valaki egyből azt mondta,hogy szerinte hengerfejes. Szerintetek lehetséges?
Tudom hogy hosszura nyult egy kicsit de tiszta ideg vagyok tőle és jo lenne egy kis segítség.
Előre is köszönöm a válaszokat skacok Sziasztok. worship

Szia!

Hasonló problémám volt két hete. Nekem a motor-sebváltó illesztése feletti vastag, kb 20cm hosszú cső szakadt szabályosan ketté.  A víz hőmérő nekem sem mutatott sokat, nevezetesen azért, mert már nem volt víz a kocsiban, hogy bármit is mutasson. Szigetelőszalag, stbbb éppen nem volt nálam, mással helyettesíteni sem tudtam, ezért egy barátom úgy húzott haza 70-80 km-ről éjjel egykor.... Hála Istennek nagyobb baj nálkül megúszta a motor.

Még annyi, hogy nekem tavaly volt vízpumpa csere a vezérműszíj cserével egybekötve. Nem emlékszem hogy mondta volna a szerelő, hogy probléma lett volna vele. Nekem egyébként 1.6-osom van.

Üdv: BluElite
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2010.07.09 péntek, 13:50:38 »

Szia!

Hasonló problémám volt két hete. Nekem a motor-sebváltó illesztése feletti vastag, kb 20cm hosszú cső szakadt szabályosan ketté.  A víz hőmérő nekem sem mutatott sokat, nevezetesen azért, mert már nem volt víz a kocsiban, hogy bármit is mutasson. Szigetelőszalag, stbbb éppen nem volt nálam, mással helyettesíteni sem tudtam, ezért egy barátom úgy húzott haza 70-80 km-ről éjjel egykor.... Hála Istennek nagyobb baj nálkül megúszta a motor.

Még annyi, hogy nekem tavaly volt vízpumpa csere a vezérműszíj cserével egybekötve. Nem emlékszem hogy mondta volna a szerelő, hogy probléma lett volna vele. Nekem egyébként 1.6-osom van.

Üdv: BluElite

Köszi a választ. Megnézem jobban a csöveket de nem nagyon látni hogy honnan folyik. Azért gyanakodtam a vízpumpára.
Üdv Vinyó
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2010.07.09 péntek, 16:55:51 »

Na most ebben a leírásban azt nem írja, de gondolom a szíjat nem lehet csak ugy lekapni, gondolom jelre kell tekerni nem? Meg nem tudom, hogy kell valami tömítés alá?
generátorszíjat nem kell.Azt visszarakni művészet egyedül,de nem megoldhatatlan.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2010.07.10 szombat, 10:29:18 »

Felforralta a vizet pedig még a normál felirat felénél sem járt a mutató. Ez vicc.

Lehet, hogy nem is forralta fel a vizet!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.