Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 15:59:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556929 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2010.10.27 szerda, 10:19:15 »

Akkor tényleg cső felé nézelődj. Lehet, hogy elmozdul, és akkor tömít... Kit tudja...
Üa szűrőt mikor cserélték?

Most, h mondod, azt sem néztük meg. Bár nem hiszem, h az a gond, de azért megnézem.

Köszönöm!
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2010.10.27 szerda, 17:01:29 »

Akkor tényleg cső felé nézelődj. Lehet, hogy elmozdul, és akkor tömít... Kit tudja...
Üa szűrőt mikor cserélték?

Sziasztok!

Dettó ez a helyzet (93 Mk1 1.6). A következőt vettem észre: Ha pl a kuplung kinyomásakor a fordulat "normálisan" esik vissza, akkor beáll a rendes alapjárat. Viszont néha gyorsan esik vissza a fordulat, olyankor nekem is leszalad kb 300-ig, majd visszaáll az alapjárati fordulatra. Egyszer fulladt csak le, egy hajtűkanyarban :-) Kellemetlen volt egy kézzel tartani a szervó nélkül dögnehéz kormányt, másikkal meg indítani  nyes A diag nálam is negatív lett, vákumcsövek újak.

amúgy lehet hogy el akar romlani a gép :-) a több mint 200 ezret futott gép a gyűrűzés után semmi olajat nem eszik a gyáriból, és országúton, szolídan vezetve, 95 benzinnel (etanol nélkül) előfordul hogy produkálok 6.1-es fogyasztást. Vélemények  Huh?

Üdvözlettel: BluElite
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.27 szerda, 17:03:41 írta BluElite » Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2010.10.27 szerda, 17:03:39 »

Én is pont ezt írtam nemrég, de nem annyira gyakori szóval megvárom, hogy ebből mi sül ki.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2010.10.27 szerda, 18:59:45 »

Sziasztok!

Dettó ez a helyzet (93 Mk1 1.6). A következőt vettem észre: Ha pl a kuplung kinyomásakor a fordulat "normálisan" esik vissza, akkor beáll a rendes alapjárat. Viszont néha gyorsan esik vissza a fordulat, olyankor nekem is leszalad kb 300-ig, majd visszaáll az alapjárati fordulatra. Egyszer fulladt csak le, egy hajtűkanyarban :-) Kellemetlen volt egy kézzel tartani a szervó nélkül dögnehéz kormányt, másikkal meg indítani  nyes A diag nálam is negatív lett, vákumcsövek újak.

amúgy lehet hogy el akar romlani a gép :-) a több mint 200 ezret futott gép a gyűrűzés után semmi olajat nem eszik a gyáriból, és országúton, szolídan vezetve, 95 benzinnel (etanol nélkül) előfordul hogy produkálok 6.1-es fogyasztást. Vélemények  Huh?

Üdvözlettel: BluElite
elképzelhető,hogy rossz a nyomáskapcsoló.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 10:47:54 »

Sziasztok!

Dettó ez a helyzet (93 Mk1 1.6). A következőt vettem észre: Ha pl a kuplung kinyomásakor a fordulat "normálisan" esik vissza, akkor beáll a rendes alapjárat. Viszont néha gyorsan esik vissza a fordulat, olyankor nekem is leszalad kb 300-ig, majd visszaáll az alapjárati fordulatra. Egyszer fulladt csak le, egy hajtűkanyarban :-) Kellemetlen volt egy kézzel tartani a szervó nélkül dögnehéz kormányt, másikkal meg indítani  nyes A diag nálam is negatív lett, vákumcsövek újak.

amúgy lehet hogy el akar romlani a gép :-) a több mint 200 ezret futott gép a gyűrűzés után semmi olajat nem eszik a gyáriból, és országúton, szolídan vezetve, 95 benzinnel (etanol nélkül) előfordul hogy produkálok 6.1-es fogyasztást. Vélemények  Huh?

Üdvözlettel: BluElite

Volt ilyen sok korábban is, és tömítetlenség lett a vége. Volt akinek vákuumcső, és volt, akinek a csatlakozásnál volt az az eltömődés, pl: a fojtószelepház két hátsó kimeneténél...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2010.10.29 péntek, 20:16:54 »

Sziasztok!Szeretnék az autóba 98-as benzint tankolni.1,6-os 95-ös benzines zetec.Amiatt tenném,hogy az adalékok egy kicsit kitisztítsák a dolgokat.Mi a véleményetek tapasztalatotok?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2010.10.29 péntek, 20:27:23 »

Sziasztok!Szeretnék az autóba 98-as benzint tankolni.1,6-os 95-ös benzines zetec.Amiatt tenném,hogy az adalékok egy kicsit kitisztítsák a dolgokat.Mi a véleményetek tapasztalatotok?
Jobban jársz,ha tankolsz fele etanolt,fele benzint.Annál jobban semmi nem takarítja ki...igaz,ha kifogyott,akkor érdemes benzinszűrőt cserélni...
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2010.10.29 péntek, 20:45:53 »

És még valami!Olajcserénél 10w40-es olajat tettem az autóba.A fórumot csak későn olvastam el ahol mindenki 5w30-asat ajánl , viszont a szerelő ezt ajánlotta.Lehet ezzel járni vagy mit tegyek?Ujracserélni nincs pénzem.Egyébként gyári olaj gyári szűrővel A Ford boltba vásároltam és ott ajánlották.
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2010.10.29 péntek, 21:17:58 »

És még valami!Olajcserénél 10w40-es olajat tettem az autóba.A fórumot csak későn olvastam el ahol mindenki 5w30-asat ajánl , viszont a szerelő ezt ajánlotta.Lehet ezzel járni vagy mit tegyek?Ujracserélni nincs pénzem.Egyébként gyári olaj gyári szűrővel A Ford boltba vásároltam és ott ajánlották.

Hát járni éppen lehet vele, de serintem a reggeli hidegindítás meg a hidrotőkék miatt mindenképpen jobb az 5w 30. Nekem is volt bent régebben 10w40 gyári, de az 5w 30-al sokkal símább hangja van, hidegen sem kopog, csörög semmi. És nála a gyűrűzés után nem is eszik egy cseppet sem belőle. Mondta ugyan több szerelő hogy ez túl jó ebbe az autóba, de úgy voltam vele, inkább erre adom ki a pénzt, mint a tőkék darabjára 8-10 ezret.

Üdv: BluELite
Naplózva
rajder73
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2010.10.29 péntek, 21:44:03 »

Nagyon szívesen!
1 Ohm 4 vezetékes. Ennyi...
Bontottról sem tudod, hogy milyen, lehet, hogy berakod, és pont Nálad fog bekrepálni... És az is kb 5eHUF a piacon...
Óriási sikerélményemet szeretném megosztani veletek! Tegnap megtörtént a MAF takarítása a leírtak szerint, majd egy 'betanítás', biztos ami biztos. Ma hidegen megszünt a rángatás, pedig kétszer is totál hideg motorral indultam! Semmi jele. Tökéletesen működik. Eddig ilyen nem volt! Hétvégén újra hibakódolvasás, kíváncsi leszek az eredményre.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2010.10.29 péntek, 22:05:47 »

Óriási sikerélményemet szeretném megosztani veletek! Tegnap megtörtént a MAF takarítása a leírtak szerint, majd egy 'betanítás', biztos ami biztos. Ma hidegen megszünt a rángatás, pedig kétszer is totál hideg motorral indultam! Semmi jele. Tökéletesen működik. Eddig ilyen nem volt! Hétvégén újra hibakódolvasás, kíváncsi leszek az eredményre.
wave
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2010.10.30 szombat, 13:32:06 »

sziasztok
Én új tag vagyok nálatok pedig már pár éve Ford tulajdonos vagyok.Jelenleg egy mk1 2.0 benzines mondeoval hasitok...ha megy.
kb másfél éve küzdök egy problémával és jó lenne ha tudna valaki érdemben segíteni mert már kiborít az autó:
ingadozik az alapjárat,menet közben olyat csinál mintha lekapnám hirtelen a lábam  a gázpedálról 3000 fordulat alatt rángat még a motor féknél is.Reggel hidegen pumpálgatni kell a gázt hogy ne álljon le és hol megy mind a 4 henger hol kevesebb.Vettem bele uj gyertyát és bontottba cseréltem: alapjárati motort,légtömegmérőt,gyertyakábelt, fojtó szelep pótmétert,fötengely jeladót,fojtószelepet.
Próbálkoztam azzal is hogy a computert kiolvassuk talán ir valami okosat de mindenhol azzal jönnek hogy a motortérben nincs meg a csatlakozó hozzá mert az enyémben csak a kormány alatt van egy kis fedél é saz alatt(1995évjárat az enyém de 94-es moci van benne).
szóval elvéreztem rajata kérem aki tud segitsen
köszönet nektek!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2010.10.30 szombat, 13:41:51 »

sziasztok
Én új tag vagyok nálatok pedig már pár éve Ford tulajdonos vagyok.Jelenleg egy mk1 2.0 benzines mondeoval hasitok...ha megy.
kb másfél éve küzdök egy problémával és jó lenne ha tudna valaki érdemben segíteni mert már kiborít az autó:
ingadozik az alapjárat,menet közben olyat csinál mintha lekapnám hirtelen a lábam  a gázpedálról 3000 fordulat alatt rángat még a motor féknél is.Reggel hidegen pumpálgatni kell a gázt hogy ne álljon le és hol megy mind a 4 henger hol kevesebb.Vettem bele uj gyertyát és bontottba cseréltem: alapjárati motort,légtömegmérőt,gyertyakábelt, fojtó szelep pótmétert,fötengely jeladót,fojtószelepet.
Próbálkoztam azzal is hogy a computert kiolvassuk talán ir valami okosat de mindenhol azzal jönnek hogy a motortérben nincs meg a csatlakozó hozzá mert az enyémben csak a kormány alatt van egy kis fedél é saz alatt(1995évjárat az enyém de 94-es moci van benne).
szóval elvéreztem rajata kérem aki tud segitsen
köszönet nektek!!
már csak a lambda maradt ki...de nézd meg a gyújtótrafó csatlakozóját,nincs-e megtörve a vezetéke.A mafé is lehet ilyen,én addig észre sem vettem,amíg kimondottan azt nem kerestem.Tőben el volt törve,nem is lehetett látni,csak tüzetesebb szemrevétellel.
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2010.10.30 szombat, 13:46:48 »

ja bocsi azt is cseréltem mind a kettőt bontottban, de semmi
egyébként olyat is produkált hogy ha valamit kicseréltem pl alapjárati motort  vagy injektorsort akkor megjavult az autó kb 2-3 napra estetleg 1 hétre és ujra kezdte az egészet
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2010.10.30 szombat, 13:50:37 »

ja és mi az a MAFÉ??
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2010.10.30 szombat, 13:52:03 »

esetleg szfvár vagy bp környéként tudni lehet 1 olyan szerelőröl aki nem arany áron de meggyógyítaná Mondit??
 szomoru1
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2010.10.30 szombat, 13:55:48 »

sziasztok
Én új tag vagyok nálatok pedig már pár éve Ford tulajdonos vagyok.Jelenleg egy mk1 2.0 benzines mondeoval hasitok...ha megy.
kb másfél éve küzdök egy problémával és jó lenne ha tudna valaki érdemben segíteni mert már kiborít az autó:
ingadozik az alapjárat,menet közben olyat csinál mintha lekapnám hirtelen a lábam  a gázpedálról 3000 fordulat alatt rángat még a motor féknél is.Reggel hidegen pumpálgatni kell a gázt hogy ne álljon le és hol megy mind a 4 henger hol kevesebb.Vettem bele uj gyertyát és bontottba cseréltem: alapjárati motort,légtömegmérőt,gyertyakábelt, fojtó szelep pótmétert,fötengely jeladót,fojtószelepet.
Próbálkoztam azzal is hogy a computert kiolvassuk talán ir valami okosat de mindenhol azzal jönnek hogy a motortérben nincs meg a csatlakozó hozzá mert az enyémben csak a kormány alatt van egy kis fedél é saz alatt(1995évjárat az enyém de 94-es moci van benne).
szóval elvéreztem rajata kérem aki tud segitsen
köszönet nektek!!


a motorterben az akksi kornyeken van egy muanyag T arra mennek fel vakum gumicsovek.
na azt kell ellenorizni, mert valszeg ott sziv falsot. wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2010.10.30 szombat, 14:16:52 »

ja és mi az a MAFÉ??

a maf szenzoré
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2010.10.30 szombat, 14:56:51 »


a motorterben az akksi kornyeken van egy muanyag T arra mennek fel vakum gumicsovek.
na azt kell ellenorizni, mert valszeg ott sziv falsot. wave
egészen pontosan a trafó alatt van
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:48:39 »

igen tudom miről van szó mert a cromaxnál már vettem 1et és ki is lett cserélve(az is)
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2010.10.30 szombat, 18:16:26 »

Sziasztok! Nos tankoltam 98-as benzint az autóba.Sokkal jobban megy mint a 95-össel.Tankolhatom,használhatom ezt folyamatosan?Nem tesz kárt a motorba?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:15:04 »

ja és mi az a MAFÉ??

bocsi,MAF-csatlakozója....mafé...szép magyarosan... smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:20:00 »

Sziasztok! Nos tankoltam 98-as benzint az autóba.Sokkal jobban megy mint a 95-össel.Tankolhatom,használhatom ezt folyamatosan?Nem tesz kárt a motorba?
ha neked van felesleges pénzed rá ...
szerintem nem ér annyival többet, akár csak az egyéb prémium benyák
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2010.10.30 szombat, 22:57:15 »

ha neked van felesleges pénzed rá ...
szerintem nem ér annyival többet, akár csak az egyéb prémium benyák

Háát nem tudom. Nálam nagyon érezhető a különbség. Mind erőben mind fogyasztásban. Kb 1 literrel eszik kevesebbet OMW-ból mint a Lukoil-osból. Nekem megér 10 ft különbséget ha ennyit nyerek vele. Plusz pacik:D Jó mondjuk 2.0 az enyém.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 00:04:54 »

Háát nem tudom. Nálam nagyon érezhető a különbség. Mind erőben mind fogyasztásban. Kb 1 literrel eszik kevesebbet OMW-ból mint a Lukoil-osból. Nekem megér 10 ft különbséget ha ennyit nyerek vele. Plusz pacik:D Jó mondjuk 2.0 az enyém.
95-98-ról volt szó, nem különböző kutaknál tankolt üzemanyagról
olcsó húsnak meg sokszor híg a leve
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 08:19:51 »

95-98-ról volt szó, nem különböző kutaknál tankolt üzemanyagról
olcsó húsnak meg sokszor híg a leve
Hát na.Én az utóbbi 3 hónapban szoktam rá az Agipra (etanol) Eddig az avia (etanol)+oil (benzin) Keveréket használtam.Az avia benzinről az első tankolás után lemondtam.***.Az etanol keverékkel elment,de tisztán?***.Agip drágább,de legalább megy vele az autó.A Shell 95-vpower közötti különbséget sose vettem észre.
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 17:52:31 »

Én mindig MOL benzint tankolok és akkor amikor azt mondtam,hogy jobban és simábban megy az autó akkor MOL-EVONEO benzinről beszélek a 95-össel szemben.De a kérdés továbbra is kérdés.Lehet ezt folyamatosan használni anélkül,hogy károsítaná a motort?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:03:16 »

Nyugottan használhatod nemkárosit semmit integet2 üdv laci!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:13:36 »

Nyugottan használhatod nemkárosit semmit integet2 üdv laci!
Ja,gyári leírásban csak az alacsonyabb oktánú használatát nem javasolja,csak vész esetén.Ezért van az oktánszám illesztő csati az egyes mondeokban.A kettesben nem tudom van-e,a véhatban nem találkoztam vele.A magasabb oktánú annyiból lehet káros,hogy a magasabb égéshő miatt a hengerfejet jobban igénybe veszi.De aztán,hogy károsodjon és ehhez hányezer km-t kell autózni,szerintem senki nem tudja.
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:45:27 »

Még egy érdekes dolog.Én ritkán járok autóval ha csak tehetem bicajozok.Ebből kifolyólag előfordul,hogy több napon keresztűl nem indítom be az autót.Így történt ez mostanság is.Kb. egy hét állás után indítoottam és olyant produkált mint még soha.Egyszeri kulcsfordítással már azt hittem nem indul be ,ugyanis úgy éreztem mintha nem egyszerre,sorba hanem össze vissza indultak volna be a hengerek.Beindulás után volt még egy pici bizonytalanság és kopogó hang,de ez kb. 1perc járatás után el mult.Ezután egész nap szépen indult és ment a motor és nem volt vele semmi gond.Úgy gondoltam,hogy a hosszas leállás és a hideg idő teszi.A következő kettő reggelen szintén ez történt.MI lehet a baj?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:59:24 »

5W30-OLAJAT  HASZMÁLSZ ?vagy esetleg 15w40-et?
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 19:06:38 »

10w40 Ford ,gyári szűrővel
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 19:35:53 »

10w40 Ford ,gyári szűrővel
a rendetlen járás lehet a lepárásodás oka,nekem is ilyen,az autó az utcán áll.A kopogás meg az,hogy a tőkék kopognak.Cserélj olajat 5w-re és nem fogod hallani.
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 09:24:45 »

Nekem is az utcán áll az autó.De mi az a lepárásodás,és mit lehet ezzel kezdeni?Olajat cserélni most nincs pénzem,mert várok egy gyorshajtási büntetést,de arra gondoltam,hogy teszek az olajba hidrotőke tisztító adalékot.Jó lehet ez?Ha igen és van tapasztalatotok akkor légyszi osszátok meg velem.Ha ajánljátok akkor mit,ha nem akkor mért nem.     Köszönöm
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 09:42:50 »

Nekem is az utcán áll az autó.De mi az a lepárásodás,és mit lehet ezzel kezdeni?Olajat cserélni most nincs pénzem,mert várok egy gyorshajtási büntetést,de arra gondoltam,hogy teszek az olajba hidrotőke tisztító adalékot.Jó lehet ez?Ha igen és van tapasztalatotok akkor légyszi osszátok meg velem.Ha ajánljátok akkor mit,ha nem akkor mért nem.     Köszönöm
Öt liter mobil 5w30-maszeknál-olyan 7e ft.És se adalék,se semmi nem kell bele,mert a ford motorokhoz gyártják és fejlesztik.A párásodás annyi,hogy a hideg idővel lecsapódik a levegő párája a fém alkatrészeken.Csatlakozók,kábelek stb.Indításkor ezeket is le kell küzdenie a feszültségnek,extrém esetben akár el se indul az autó.Ha elindult,akkor amíg el nem párolog egyenetlenül járhat a motor,aztán melegedéssel együtt szépen beáll az üzemi állapotra.Érdemes némi wd-t adni a csatiknak (jeladók,trafó csatlakozó stb) ami meggátolja a páralecsapódást és kiszorítja a vizet.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 10:09:32 »

Az adalékok felesleges pénzkidobás tegyél hozzá egy picit és vegyél rendes olajat meghálálja a vas!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 11:38:31 »

Én ezt használom legnagyobb megelégedéssel:
http://www.mobil.com/UK-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_Super_FE_Special_5W-30.aspx
Ez a jelenlegi szigorúbb Ford specnek felel meg,ami a B-t váltotta fel:
http://www.mobil.com/UK-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_Super_3000_X1_Formula_FE_5W-30.aspx
Naplózva
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 12:58:15 »

A szűrő maradhat?Az olajjal eggyütt cseréltem egy hónapja.Amikor vásároltam őket a gyári szűrőt vettem,de nem gyári olajat(5w30)tettem bele,hanem10w40-et.Lehet itt szűrő-olaj kompatibilitás probléma is?Vagy teljesen mindegy,hogy milyen olaj a szűrő lehet ugyanolyan?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 16:30:54 »

A szűrő maradhat?Az olajjal eggyütt cseréltem egy hónapja.Amikor vásároltam őket a gyári szűrőt vettem,de nem gyári olajat(5w30)tettem bele,hanem10w40-et.Lehet itt szűrő-olaj kompatibilitás probléma is?Vagy teljesen mindegy,hogy milyen olaj a szűrő lehet ugyanolyan?

5W-30 gyári olaj, ebből nem az 5W-30 a gyári, hanem az olaj márkája, és a szűrőt is cserélni gyári újra. Addig tuti lesznek problémái, sőt!!! Sztem téma lezárva!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 16:38:04 »

sziasztok
Én új tag vagyok nálatok pedig már pár éve Ford tulajdonos vagyok.Jelenleg egy mk1 2.0 benzines mondeoval hasitok...ha megy.
kb másfél éve küzdök egy problémával és jó lenne ha tudna valaki érdemben segíteni mert már kiborít az autó:
ingadozik az alapjárat,menet közben olyat csinál mintha lekapnám hirtelen a lábam  a gázpedálról 3000 fordulat alatt rángat még a motor féknél is.Reggel hidegen pumpálgatni kell a gázt hogy ne álljon le és hol megy mind a 4 henger hol kevesebb.Vettem bele uj gyertyát és bontottba cseréltem: alapjárati motort,légtömegmérőt,gyertyakábelt, fojtó szelep pótmétert,fötengely jeladót,fojtószelepet.
Próbálkoztam azzal is hogy a computert kiolvassuk talán ir valami okosat de mindenhol azzal jönnek hogy a motortérben nincs meg a csatlakozó hozzá mert az enyémben csak a kormány alatt van egy kis fedél é saz alatt(1995évjárat az enyém de 94-es moci van benne).
szóval elvéreztem rajata kérem aki tud segitsen
köszönet nektek!!

Milyen gyertyát vettél? Gyújtáskábelt is kellett volna cserélni, kb ezzel semmit sem értél el... szomoru1
És akkor még ott a trafó... Ilyet soha ne csinálj, hogy cserélsz mindent fejvesztve, mert csak a pénzt dobod ki az asztalon. Ha nem tudod, hogy mi a baj, akkor vidd szerelőhöz. Az enyém is most az autóvillamosságisnál tanyázik, mert rángat, kihagy, és nem megy. Én hetek óta próbálkoztam mindennel, de nem volt eredmény, viszont egy kanyit sem költöttem rá. Most 2 napig bújták (Galaxy VR6), de rájöttek, hogy több apró hibája van: egy gyertyapipa, ami miatt kihagyott egy henger, és AC pumpa, ami nem tol már csak 1bár körüli nyomással üa-ot, a 6-8 bár helyett...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 17:13:21 »

Milyen gyertyát vettél? Gyújtáskábelt is kellett volna cserélni, kb ezzel semmit sem értél el... szomoru1
És akkor még ott a trafó... Ilyet soha ne csinálj, hogy cserélsz mindent fejvesztve, mert csak a pénzt dobod ki az asztalon. Ha nem tudod, hogy mi a baj, akkor vidd szerelőhöz. Az enyém is most az autóvillamosságisnál tanyázik, mert rángat, kihagy, és nem megy. Én hetek óta próbálkoztam mindennel, de nem volt eredmény, viszont egy kanyit sem költöttem rá. Most 2 napig bújták (Galaxy VR6), de rájöttek, hogy több apró hibája van: egy gyertyapipa, ami miatt kihagyott egy henger, és AC pumpa, ami nem tol már csak 1bár körüli nyomással üa-ot, a 6-8 bár helyett...
Olajszűrő kb. 1200-1500 ft...
Akkor leírom a saját példámat okulásként,hátha okul belőle más is (a gondolatmenet vagy helyes vagy nem,nekem eddig ez jött be)
Vettem az autót májusban.Óccsóért,helyben volt,tetszett,3. mondeom (v6 mert beleszerettem pár éve).Kismillió hibával.Hengerfej,futómű leginkább.Nézzük az elejét.Cseréltem a vízszivattyút.Ezen külön van,szíjjal,feszítővel,nem gond,külön cserélhető.A hf-hez hozzá sem lett nyúlva.Miért?Kell 2 db tömítés.Nem gond.De,ha már hf,cserélendők a szelepszimmeringek,esetlegesen szelep és hidrotőke,főtengelyszimmering (elülső),szelepfedél tömítés,hf csavar készlet.Amíg nincs együtt felesleges megbontani,attól még megy csak figyelni kell a túlmelegedésre.Ergo,nekem még kell első tömítés,ami nincs.Így is neki lehet állni csak értelmetlen.Kétszer megbontani a motort,kétszer szétszedni,kétszer fizetni a szerelőnek.Tehát,ami egymásra épül,azt nem érdemes mehgerülni,mert csak gubanc lesz.
Futómű.Cserélve lettek a szilentek,gömbfejek,kitámasztók elöl.Eddig nem vittem futóműállításra,mert a szerelő normálisan kimérte a kormánygömbfejek helyét.Ezeket külön is lehet cserélni,nagyobb megbontás nélkülMi van hátra?Kerékcsapágyak,lengéscsillapítók.féltengelyek,komplett váltó,hátsó főtengely szimmering,váltóhoz tömítések.Ebből már csak a féltengelyek és a csapágyak kellenek.Miért nem rakatom be ami van?Ugyanaz.Kétszer bontani,kétszer fizetni,kétszer futóművet állítani.Ezek a cuccok is egymásra épülnek,felesleges külön cserélni,mert mondjuk a szétkopott féltengely megint szétkúrja az új csapágyakat.Tehát,amíg nincs együtt minden,nem is bántom.Addig kerülöm a nagy sebességet,gyors kanyarokat és el lehet húzni.Persze,pénztárcarobbantó egyszerre,de nem annyira,mintha elhúznám időben mint csináltam az előző autónál.Ott egyszerre kevesebb volt a kiadás,viszont volt,hogy ugyanazt a részt fél éven belül kétszer is szét kellett szedni a cserék miatt.
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2010.11.02 kedd, 14:11:26 »

Milyen gyertyát vettél? Gyújtáskábelt is kellett volna cserélni, kb ezzel semmit sem értél el... szomoru1
És akkor még ott a trafó... Ilyet soha ne csinálj, hogy cserélsz mindent fejvesztve, mert csak a pénzt dobod ki az asztalon. Ha nem tudod, hogy mi a baj, akkor vidd szerelőhöz. Az enyém is most az autóvillamosságisnál tanyázik, mert rángat, kihagy, és nem megy. Én hetek óta próbálkoztam mindennel, de nem volt eredmény, viszont egy kanyit sem költöttem rá. Most 2 napig bújták (Galaxy VR6), de rájöttek, hogy több apró hibája van: egy gyertyapipa, ami miatt kihagyott egy henger, és AC pumpa, ami nem tol már csak 1bár körüli nyomással üa-ot, a 6-8 bár helyett...
HY
szóval gyertyát cimborám szerezte a PETRÁNYI-tól asszem focus gyertya(szerinte jó bele)előtte az a platina hegyes vagy milyen gyetyát vettem bele de kb 10000km alatt megette öket(vagyis eltüntek a kis hegyes elektródák).ami most van benne annak sima egyenes elekrtódája van. a többi cuccra nem költöttem pénzt mert bontok egy ilyen paripát és arról pakolásztam át mindent egyesével (egyedül alapjárati motort vettem).szerintetek falsot sziv valahol és ezt azért csinálja???
de akkor mikor kicserélek valami alkatrészt miért javul meg egy kis időre??
a fékemmel is van egyébként bajság ahogy így bele gondolok mert néha 1 fékezés után bekeményedik...de nem láttam rajta semmi extrát.JA VAN 1 V6 gyujtó trafóm is..az autó amin volt fö tengelye csapágyas lett....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2010.11.02 kedd, 14:41:27 »

HY
szóval gyertyát cimborám szerezte a PETRÁNYI-tól asszem focus gyertya(szerinte jó bele)előtte az a platina hegyes vagy milyen gyetyát vettem bele de kb 10000km alatt megette öket(vagyis eltüntek a kis hegyes elektródák).ami most van benne annak sima egyenes elekrtódája van. a többi cuccra nem költöttem pénzt mert bontok egy ilyen paripát és arról pakolásztam át mindent egyesével (egyedül alapjárati motort vettem).szerintetek falsot sziv valahol és ezt azért csinálja???
de akkor mikor kicserélek valami alkatrészt miért javul meg egy kis időre??
a fékemmel is van egyébként bajság ahogy így bele gondolok mert néha 1 fékezés után bekeményedik...de nem láttam rajta semmi extrát.JA VAN 1 V6 gyujtó trafóm is..az autó amin volt fö tengelye csapágyas lett....
Hááát,azt hiszem,beleestél abba,hogy amit mondtak neked,arra ugrottál,hogy jó.A gyertyakérdés eléggé sarkalatos pontja az összes benzines motornak.Ami igaz,az,hogy a gyári (motorcraft) gyertya-feltéve,hogy a gyújtáskábel és trafó is jó-a legjobb.Gyakorlatilag ez az,aminek a hőtűrőképessége miatt nem ég szét.Ezt szerintem itt rengetegen meg tudják erősíteni.Én az autómnak sokszor a szemét is kinyomtam,de a legeslegeslegelső kivételével (amikor hallgattam a szerelőmre,brisk gyertyát tett bele,mert az is jó) csak gyárit használtam.És igen,a gyertyát kábellel kell cserélni.Szintén saját példa a véhattal:vásárláskor a hat henger hatféle gyertya+valami tök más típusba való kábelköteg.Gyertyát cseréltem,de rángatott a bontott kábellel is (30e a készlet,ebayen csak 12e volt,de múlt héten kaptam csak meg...) alacsony fordulaton és a hidegindítás csapnivaló volt.Lecseréltem végre és lőn csoda.Berakom 2-be és akár a kuplungot is rávághatom,le nem lehet fullasztani.5. fokozatot 30-nál kapcsolva eddig nem lehetett,mert úgy elkezdetett rángatni,hogy a sz..t is kirázta bennülőkből.Na,ez úgy megszűnt mintha sose lett volna.És ez csak egy nyüves gyertyakábel,igaz 80e km-t kellene kibírnia (az enyém utángyártott,szerintem max 50-ig fogja kihúzni) Szóval,mint írtam,nem mindegy,hogy mit mivel cserélsz és mire.
Naplózva
petti
Vendég
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2010.11.02 kedd, 19:56:00 »

Hááát,azt hiszem,beleestél abba,hogy amit mondtak neked,arra ugrottál,hogy jó.A gyertyakérdés eléggé sarkalatos pontja az összes benzines motornak.Ami igaz,az,hogy a gyári (motorcraft) gyertya-feltéve,hogy a gyújtáskábel és trafó is jó-a legjobb.Gyakorlatilag ez az,aminek a hőtűrőképessége miatt nem ég szét.Ezt szerintem itt rengetegen meg tudják erősíteni.Én az autómnak sokszor a szemét is kinyomtam,de a legeslegeslegelső kivételével (amikor hallgattam a szerelőmre,brisk gyertyát tett bele,mert az is jó) csak gyárit használtam.És igen,a gyertyát kábellel kell cserélni.Szintén saját példa a véhattal:vásárláskor a hat henger hatféle gyertya+valami tök más típusba való kábelköteg.Gyertyát cseréltem,de rángatott a bontott kábellel is (30e a készlet,ebayen csak 12e volt,de múlt héten kaptam csak meg...) alacsony fordulaton és a hidegindítás csapnivaló volt.Lecseréltem végre és lőn csoda.Berakom 2-be és akár a kuplungot is rávághatom,le nem lehet fullasztani.5. fokozatot 30-nál kapcsolva eddig nem lehetett,mert úgy elkezdetett rángatni,hogy a sz..t is kirázta bennülőkből.Na,ez úgy megszűnt mintha sose lett volna.És ez csak egy nyüves gyertyakábel,igaz 80e km-t kellene kibírnia (az enyém utángyártott,szerintem max 50-ig fogja kihúzni) Szóval,mint írtam,nem mindegy,hogy mit mivel cserélsz és mire.
OK de akkor most mit csináljak?? vegyek 4  platina gyertyát(2200/db) gyertyakábel köteget(8000 a szett)gyujtótekercset(13500 német nem gyári a gyári 33000)ez igy legolcsóbban 30000ft
és ha nem az a baja akkor meg kidobott pénz.egyébként ha a fordnál azt mondták a focus 1.8 gyertyára hogy jó akkor ez nem elhihető??
és akkor mi van azza hogy falsot sziv valahol?
a gyertya kábelköteget egy sérült képröl vettem meg amit elöttem beinditottak  és szépen járt.
szóval kezd elegem lenni ezekből a találgatásokból másfél éve szivat ez a kis piszok
kicsit idegesit hogy most költöttem a vezérlés meg hosszbordás szij szett cserére 1 rakás pénzt a futómű még hátra van és még mindig nem jó a járása meg szerintem a 136 lóbol talán jóindulattal 100 is van benne. a mulkor egy 100 lovas alfa lenyomott mint a bélyeget rinya
szóvan nem értem
lehet el kellene adnom  mert ha igy haladok könnyen ráfeccölhetek annyi mint amennyit a kocsi most ér mert ugye ezek nem valami drága gépek már 200 talán ér még....
de nem értsd félre nem téged akarlak megbántani vagy bárkit..csak unom az egészet
jobb lenne elvinnem valahova és cseréljék ki benne azt az 1 alkatrészt ami *** és felejtsem el kb 5 évre hogy hozzá kell nyulnom
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2010.11.02 kedd, 21:00:25 »

OK de akkor most mit csináljak?? vegyek 4  platina gyertyát(2200/db) gyertyakábel köteget(8000 a szett)gyujtótekercset(13500 német nem gyári a gyári 33000)ez igy legolcsóbban 30000ft
és ha nem az a baja akkor meg kidobott pénz.egyébként ha a fordnál azt mondták a focus 1.8 gyertyára hogy jó akkor ez nem elhihető??
és akkor mi van azza hogy falsot sziv valahol?
a gyertya kábelköteget egy sérült képröl vettem meg amit elöttem beinditottak  és szépen járt.
szóval kezd elegem lenni ezekből a találgatásokból másfél éve szivat ez a kis piszok
kicsit idegesit hogy most költöttem a vezérlés meg hosszbordás szij szett cserére 1 rakás pénzt a futómű még hátra van és még mindig nem jó a járása meg szerintem a 136 lóbol talán jóindulattal 100 is van benne. a mulkor egy 100 lovas alfa lenyomott mint a bélyeget rinya
szóvan nem értem
lehet el kellene adnom  mert ha igy haladok könnyen ráfeccölhetek annyi mint amennyit a kocsi most ér mert ugye ezek nem valami drága gépek már 200 talán ér még....
de nem értsd félre nem téged akarlak megbántani vagy bárkit..csak unom az egészet
jobb lenne elvinnem valahova és cseréljék ki benne azt az 1 alkatrészt ami *** és felejtsem el kb 5 évre hogy hozzá kell nyulnom

Nézzük.A nagyautónál kapsz (keres-kínál) 800 ft/db áron motorcraft gyertyát.Azt,hogy Neked milyet adtak ami a fókába is jó?A cromax oldalán az egyes fókuszhoz 4 féle gyertyát hoz motortól függően (1.4-1.6 stb...),a mondeo négyhengeres motorjaihoz csak egyet.A gyertyakábel szépen járt?Nem mérvadó.Ilyen jellegű bontott alkatrész lutri.De akkor nézd meg a jeladókat is,arrafelé is találhatsz rendellenes dolgokat.A fals levegő szívásnak is megvannak a helyei,végigtudod nézni mindet bő egy óra alatt.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2010.11.03 szerda, 08:28:51 »

OK de akkor most mit csináljak??


Szia,

most mar kar azon ragodni, hogy mivel kellett volna kezdeni, de ha elobb jossz ide, mindezt nagy valoszinuséggel megsporolhattad volna.
Nezz korul eloszor is jo alaposan az oldalon, rengeteg cikket talalsz arrol, hogy milyen megoldasok leteznek a problemadra, joreszuk gyakorlatilag nem kerul semmibe es a tagok tapasztalatain alapul, ezeket nem adjak egyik boltban sem.
Misi leirta parszor, hogy miket nezzel meg, a hogyan kerdesre a cikkek hatalmas segitseget nyujtanak ebben. Tehat, sorrendtol fuggetlenul, nezd vegig a vakuumot, szivooldali tisztitas, MAF tisztitas, stb. Ha ezekkel megvagy es a jelenseg meg mindig fennall, akkor meg mindig kaphatsz segitseget, hogy mit es hol erdemes venned.
En a helyedben most vennek egy nagy levegot es ha tudod nelkulozni az autot hetvegeig, akkor hagyd elszallni az olyan gondolatokat, hogy mennyit er a kocsi es mennyiert tudnal masikat venni, aztan 0-rol kezdve szombat reggel nekiallnek, majd megosztanam a tapasztalataimat itt a forumon.

Udv!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2010.11.03 szerda, 08:51:45 »

Joynak is gondolkozok az autóján,de egész egyszerűen kifogytam az ötletekből.Szerintem nála már csak a teljes bontás és mazsolázás maradt hátra.De annyira rendszertelenül jön elő a motorleállás,hogy szerintem kábelhiba lesz a hunyó.Másról nem tudom,hogy képes-e ilyen hibát produkálni.Amit írtam neki és teljesen hasonló volt,az a vészkapcsolós dolog,de azt megnézték és jó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2010.11.03 szerda, 10:06:15 »

de nem értsd félre nem téged akarlak megbántani vagy bárkit..csak unom az egészet
jobb lenne elvinnem valahova és cseréljék ki benne azt az 1 alkatrészt ami *** és felejtsem el kb 5 évre hogy hozzá kell nyulnom


Pontosan...
Én azt hittem, hogy vége a kálváriának a Galaxymmal kapcsolatban. Tegnap elhoztam az autóvillamosságistól, ott hagytam 30eHUF-ot, és rángat. Megoldotta az AC pumpa cserét, ezzel már nem ránt, és egy szusszal megy tiltásig, ami eddig álom volt. Kitisztította a tankot. Megy a hűtőventillátorom, így ha nem figyelek oda sem forralja fel a motor magát...
Viszont alacsony fordulaton, óvatos gáznál rángat...

De nem tudom most azt mondani a szerelő srácnak, hogy addig nem hozom el, amíg nem jó, mert akkor úgy fog kinézni a mutatvány, hogy 38e a kábelszett(amit tavaly vettem, csak sajnos olcsó xart... szomoru1), és 50e-től felfelé a trafó, inkább 90e... 99%, hogy ez a bibi, de ott az az 1%, ami mivel nem bizonyítható, igen nyomatékos... És most elfogyott a kedvem is, viszont használható, és ismét jól fogyaszt...
Viszont az etanollal befejeztem...
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.03 szerda, 10:07:48 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2010.11.03 szerda, 12:12:55 »

Pontosan...
Én azt hittem, hogy vége a kálváriának a Galaxymmal kapcsolatban. Tegnap elhoztam az autóvillamosságistól, ott hagytam 30eHUF-ot, és rángat. Megoldotta az AC pumpa cserét, ezzel már nem ránt, és egy szusszal megy tiltásig, ami eddig álom volt. Kitisztította a tankot. Megy a hűtőventillátorom, így ha nem figyelek oda sem forralja fel a motor magát...
Viszont alacsony fordulaton, óvatos gáznál rángat...

De nem tudom most azt mondani a szerelő srácnak, hogy addig nem hozom el, amíg nem jó, mert akkor úgy fog kinézni a mutatvány, hogy 38e a kábelszett(amit tavaly vettem, csak sajnos olcsó xart... szomoru1), és 50e-től felfelé a trafó, inkább 90e... 99%, hogy ez a bibi, de ott az az 1%, ami mivel nem bizonyítható, igen nyomatékos... És most elfogyott a kedvem is, viszont használható, és ismét jól fogyaszt...
Viszont az etanollal befejeztem...
A cromaxnál a gyári szett 30e...én az ebayről vettem 12e-ért valami angol gyártóé.Én 50e km-t adok neki,hogy addig bírja.Viszont nekem teljesen megszűnt a rángatás.Most a vákumelosztót cseréltem saját gyártásúra.Elképesztő,hogy egy kis repedés a gyári műanyag csövekben képes a motor működését teljesen hazavágni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2010.11.03 szerda, 12:26:10 »

A cromaxnál a gyári szett 30e...én az ebayről vettem 12e-ért valami angol gyártóé.Én 50e km-t adok neki,hogy addig bírja.Viszont nekem teljesen megszűnt a rángatás.Most a vákumelosztót cseréltem saját gyártásúra.Elképesztő,hogy egy kis repedés a gyári műanyag csövekben képes a motor működését teljesen hazavágni.

Nekem 190e-t mondtak km-ben, és jó ha az 5e meg volt... szomoru1
Mondjuk 38e helyett 5e-ért vettem az új kábelszettet.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.