Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 12:11:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556774 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
molly
Vendég
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2010.12.03 péntek, 21:40:48 »

Sziasztok!

Egy '96-os 2.0i mondeom van amin most csak úgy leállt a 3. henger.Meg néztem a gyertyákat,azok jók.
Van valakinek valami tippe hogy mi lehet a gond?
A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2010.12.03 péntek, 21:42:15 »

Üdv!

olyan kérdésem lenne, h kaptam egy Eko-tak nevű fogyasztáscsökkentő kütyüt kipróbálásra, amit az üzemanyagcsőbe kellene iktatni a motor előtt.
támadt egy olyan gondom, h két üzemanyagcső megy a motorba, és egy kütyüm van
http://yfrog.com/n6img1113xj
http://www.elokatalizator.hu/

2.0 100Kw
miért nem vettél inkább egy szuzukit?a motorba tudtommal egy darab üzemanyagcső nem sok,annyi sem megy.Az injektor fejbe megy egy,a másik a meg a visszafolyó oldal.Neked az kell,amin az üzemanyag nyomásszabályzó van (nyomó oldal) .De ha már annyira spórolni akarsz,szereltess be egy normális etanol átalakítót és tankolj azt.
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2010.12.03 péntek, 21:43:09 »

másik motor+ezek az alkatrészek kerültek annyiba?
csak ezeket vettem 60ért amit leirtam, a többi maradt a régi motorból
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2010.12.03 péntek, 21:44:28 »

másik motor+ezek az alkatrészek kerültek annyiba?
szundi gyálon?
Naplózva
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2010.12.03 péntek, 21:55:54 »

miért nem vettél inkább egy szuzukit?a motorba tudtommal egy darab üzemanyagcső nem sok,annyi sem megy.Az injektor fejbe megy egy,a másik a meg a visszafolyó oldal.Neked az kell,amin az üzemanyag nyomásszabályzó van (nyomó oldal) .De ha már annyira spórolni akarsz,szereltess be egy normális etanol átalakítót és tankolj azt.

Már próbáltam az etanolt benzinnel, különbséget nem vettem észre. Etanol átalakítással meg figyelembe véve a többlet fogyasztást több mint 2 év alatt térülne meg. Ezt meg csak próbára rakatnám be mert az árát ez is csak 1-2 év alatt térítené vissza.

Az üzemanyag nyomásszabályozó a jobb oldali ?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2010.12.03 péntek, 22:00:03 »

szundi gyálon?

Meg is van a száma valamilyen néven,vettem már tőle alkatrészt.Viszont Mk2-nek meg tudod adni az elérhetőségét?
MOst olvasom amit írtál régebben,mert rémlett,te már cseréltél motort.Olcsóbbra jön ki,mint egy felújítás.Viszont honnan tudom meg,hogy milyen állapotúak a motorok?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2010.12.03 péntek, 22:06:40 »

Meg is van a száma valamilyen néven,vettem már tőle alkatrészt.Viszont Mk2-nek meg tudod adni az elérhetőségét?
MOst olvasom amit írtál régebben,mert rémlett,te már cseréltél motort.Olcsóbbra jön ki,mint egy felújítás.Viszont honnan tudom meg,hogy milyen állapotúak a motorok?

profiljában ott vannak az adatai

MK2 Krisztián
0620/3223530
mondeobonto@citromail.hu
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2010.12.04 szombat, 07:37:00 »

profiljában ott vannak az adatai

MK2 Krisztián
0620/3223530
mondeobonto@citromail.hu

Bakker,fene se gondolta,hogy a kép alatt lesz a száma falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2010.12.04 szombat, 07:47:59 »

Meg is van a száma valamilyen néven,vettem már tőle alkatrészt.Viszont Mk2-nek meg tudod adni az elérhetőségét?
MOst olvasom amit írtál régebben,mert rémlett,te már cseréltél motort.Olcsóbbra jön ki,mint egy felújítás.Viszont honnan tudom meg,hogy milyen állapotúak a motorok?

szerintem az lesz a gond,hogy ő nagyrészt mk2-est bont.Az meg igazából kicsit más mint az mk1.Maga a motor nem,de a hozzá tartozó apróságok igen.A motorkód is más,nehéz-bár nem lehetetlen-papíroztatni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 18:47:36 »

Sziasztok!


Ma derült ki,hogy *** a motor a kocsiban és olcsóbb lenne egy használtat venni és átrakni.
MIlyen árban van mk1 2.0 motor?CSak normális jöhet szóba.Merre vagy kitől nézzek?
kérdezd meg Szundit, szokott nála lenni
ő hozza haza általában az autót lábon
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2010.12.08 szerda, 13:53:16 »

Jo napot!

Ismet szembetalaltam magam egy jelenséggel, amirol mar azt gondoltam, hogy lecsengett.

Indulas utan, miutan bemelegedett a motor, elkezd az alapjarat erosen ingadozni es az esetek feleben le is all a motor. Ujrainditas utan megszunik es mintha mi se tortent volna, dolgozik szepen tovabb. Ugyanez a tortenet akkor is, amikor nem all le, egyszer csak abbahagyja es olyan, mint a schaffhausen.
Az ingadozast akkor kezdi amikor a mutato eppen eleri az "o" betut a normal feliratban - sztem amikor kinyit a termosztat.

Ez akkor kezdodott, miutan szelepszár-szimmeringet csereltettem, betudtam annak, hogy megvaltozott a keverekkepzes, majd ezzel a lendulettel szepen annak rendje, modja szerint kitisztitottam mindent, elvegeztem egy tanitast es kesz. Majd vege lett a nyarnak, a jelenseg ujra kezdodott, egy darabig keseritette az eletem es ahogy jott, ugy meg is szunt. Majd volt meg par honap hideg, de semmi. Kovetkezett a nyar, szinten semmi hire, de most bekoszontottek a hidegek es megint kezdodik. A fogyasztassal nincs gond, teljesitmeny rendben, tankolni vagy Shell vagy OMV benzint tankolok.

Van otletetek, hogy mi lehet a baj?

Naplózva
tibicsoki
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2010.12.08 szerda, 19:32:17 »

sziasztok.Segitséget szeretnék kérni.Van egy 1.8 as zetek motorom.És az a gond hogy nem huz ugy mint azelött és ha a gázra lépek megtorpan és utána kezd huzni meg ha gázra lépek berángat és ha leveszem a lábam akkor is ránt vagy 3 at.Plusz nagyon hangos lett a motor is. Volt lambdaszonda levegöszűrő benzinszűrő csere.Ha tudtok segitsetek.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 00:06:07 »

sziasztok.Mitöl lehet az hogy hangos a motor? meg ha gázra lépek megtorpan és rángat egy kicsit meg ha leveszem a gázrol a lábam akor is beránt.ha tudtok segitsetek
Nálam gyetgya, és gyertyakábel csere. De lehet gyújtótrafó is. Először cserélj gyertyát és kábelt egyszerre csak gyári ford-ra.
Naplózva
tibicsoki
Vendég
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 17:53:02 »

3 hónapja cseréltem gyertyát ha most lecserélem a gyújtókábelt akkor a gyertyákat is?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 18:16:40 »

3 hónapja cseréltem gyertyát ha most lecserélem a gyújtókábelt akkor a gyertyákat is?
Nem kell,elég csak a kábeleket.Sajnos sokan elmulasztják,pedig azoknak is van élettartama.Általában minden második gyertyacsere alkalmával a kábelt is ildomos kicserélni.Nálam bontott kábel volt berakva az elején,amikor betettem az új szettet,kapásból megszűnt az alacsony fordulaton való rángatás.Ma már gyakorlatilag 30-nál kapcsolva ötödiket semmi rosszat nem lehet tapasztalni.
Naplózva
tibicsoki
Vendég
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 18:33:46 »

Köszönöm a segítséget.És abban tudnátok segíteni hogy az alapjáratom meleg motorral 1200on van több szerelő is nézte már és nem tudták lejeb vinni.Meg nagyon hangos a motor behallatszik a zúgás 3000 res fordulat felett az utastérbe és autópályán nagyon idegesítő a zúgás ezt is nézték a szerelők nem tudnak mit kezdeni vele.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 19:02:01 »

Köszönöm a segítséget.És abban tudnátok segíteni hogy az alapjáratom meleg motorral 1200on van több szerelő is nézte már és nem tudták lejeb vinni.Meg nagyon hangos a motor behallatszik a zúgás 3000 res fordulat felett az utastérbe és autópályán nagyon idegesítő a zúgás ezt is nézték a szerelők nem tudnak mit kezdeni vele.
Hát,ez a motorzúgás dolog eléggé relatív.Régen ment a tapasztalatok leírása,akkor általában mindenki írta a 100 km/h felett a szélzajt.Erre nyugodtan lehet mondani,hogy az egyes-kettes mondeok betegsége.A motorzaj mint olyan?Hát,lehet valamilyen mechanikai hiba,rossz motorolaj vagy csak valami elkopott és cserére szorul.Látatlanban nehéz erre válaszolni.Ha tényleg 3e-s fordulaton jön elő én szívósor hibára saccolok vagy esetlegesen arra,hogy a motorral sincs minden rendben.A szívósorra azért,mert például egy kivett szívócső (doblemez kivezetésnél) vagy hangtompító a szűrőházban ,ár jelentősen megemeli a szívóhangot,a direktszűrőről nem is beszélve nekem ezért nincs a véhatban az előző kettő,alacsony fordulaton így szebb a véhat hang... nyes )
Ha hiányzik a tűzfalon a szigetelés akkor pótold,ha nincs a motorháztetőn belül szigetelés szerintem bontottan kapsz,patent hozzá van a cromaxnál vagy itt is:http://patentdepo.hu/
Egy-egy nem rögzített alkatrész vagy rossz helyen levő cucc tud olyan hangokat produkálni menet közben,hogy az ember füle kettéáll...Esetleg próbáld ki-amennyiben nem olyan az autód-egy régifajta rezonátoros szívócsövet.Az például alapból halkabb mint a 95-től gyártott sima gumicsöves szívóoldal (bár van hátránya is,ez mindenképp előnyös....)
A szétkopott motor és egyéb,az emelkedő fordulattal-sebességgel összefüggő alkatrészek garmadáját meg ellenőrizni kell.Gyakorlatilag mindent ami mozog a motorban és körülötte...
Az alapjáratot befolyásolja sok minden.Nálam például most-v6-az olajcsere után lement a gyári értékre (800-900 között) Előtte gagyi teszkós vip olaj volt benne,azzal például mindig 1000-1100 körül tanyázott az alapjárati fordulat.Egy hibás érzékelő,lambdaszonda simán okozhatja,a hibáját leginkább a tuti jóra (akár bontottra is) való csere során lehet megtalálni.A hibakódolvasás nem mindig célravezető,bár alapnak megfelelő (én nem csináltattam sosem,az egyszerre egy alkatrész csere-próba-jóörülünk/nemjó,csere tovább-hitet vallom a magaménak.Eddig bevált...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2010.12.10 péntek, 10:46:54 »

sziasztok.Segitséget szeretnék kérni.Van egy 1.8 as zetek motorom.És az a gond hogy nem huz ugy mint azelött és ha a gázra lépek megtorpan és utána kezd huzni meg ha gázra lépek berángat és ha leveszem a lábam akkor is ránt vagy 3 at.Plusz nagyon hangos lett a motor is. Volt lambdaszonda levegöszűrő benzinszűrő csere.Ha tudtok segitsetek.

Én méretnék üa nyomást! Lehet, hogy nem tol rendesen a üa szivattyú...
És gyújtás ügyben olvasd el ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=4.msg528025#msg528025
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tibicsoki
Vendég
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2010.12.10 péntek, 18:32:25 »

Kicseréltem a gyújtókábelt és teljesen megszűntek a rángatások Grin.Köszönöm a segítséget
Naplózva
sampion
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2010.12.15 szerda, 21:29:16 »

Sziasztok!!!!
Én is új tag vagyok és hálás vagyok a sok jó tanácsért nektek.
Van egy kis problémám,de olvasás közben ez megoldódott,de maradt így is.Szóval 1.8 zotac motor 94-es nem régen vettem,első út szerelő és kiderült nincs katalizátor benne.Kérdésem az mennyire befolyásoló tényező ez és okoz ez valami vissza esést a teljesítmény terén.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2010.12.15 szerda, 21:53:12 »

Sziasztok!!!!
Én is új tag vagyok és hálás vagyok a sok jó tanácsért nektek.
Van egy kis problémám,de olvasás közben ez megoldódott,de maradt így is.Szóval 1.8 zotac motor 94-es nem régen vettem,első út szerelő és kiderült nincs katalizátor benne.Kérdésem az mennyire befolyásoló tényező ez és okoz ez valami vissza esést a teljesítmény terén.
nem
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 12:26:00 »

Sziasztok!!!!
Én is új tag vagyok és hálás vagyok a sok jó tanácsért nektek.
Van egy kis problémám,de olvasás közben ez megoldódott,de maradt így is.Szóval 1.8 zotac motor 94-es nem régen vettem,első út szerelő és kiderült nincs katalizátor benne.Kérdésem az mennyire befolyásoló tényező ez és okoz ez valami vissza esést a teljesítmény terén.

Ha egyenletes az alapjárat, és megy is rendesen az autó, akkor egyenlőre nincs vele gond. Viszont a beömlőtől a motoron át a kipufogó végéig egy egész rendszert képez az autó, aminek szerves része a katalizátor is. Ha nincs benne, akkor egyes elméletek szerint ez inkább egy-két lóerő veszteséggel jár, mint nyeréssel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2010.12.21 kedd, 17:14:41 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy '96-os 1.6-os mondeom, és 12,5-13 liter alatt még nem volt a fogyasztásom. Volt cserélve a lambda szondám, a légtömegmérőm, a gyertyáim, gyertyakábeleim. Az autóban nincs katalizátor, illetve egy átmenő sportdob van hátul. Nem szoktam neki nyomni, elég nyugisan  vezetek az utóbbi időben. Esetleg valakinek van ötlete, hogy miért eszik ennyit a gép? Vagy ez a normális? Legutolsó fogyim, 15,5 liter/100 km volt... falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2010.12.21 kedd, 17:19:23 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy '96-os 1.6-os mondeom, és 12,5-13 liter alatt még nem volt a fogyasztásom. Volt cserélve a lambda szondám, a légtömegmérőm, a gyertyáim, gyertyakábeleim. Az autóban nincs katalizátor, illetve egy átmenő sportdob van hátul. Nem szoktam neki nyomni, elég nyugisan  vezetek az utóbbi időben. Esetleg valakinek van ötlete, hogy miért eszik ennyit a gép? Vagy ez a normális? Legutolsó fogyim, 15,5 liter/100 km volt... falbav
lehet még kopott motor,rossz termosztát és hőfokjeladó is a ludas (felső) Nálam is annyit fogyasztott az 1.8 (13-15 városban),az új gazdánál meg 10-11...ugyanolyan használat mellett.
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2010.12.21 kedd, 17:48:33 »

lehet még kopott motor,rossz termosztát és hőfokjeladó is a ludas (felső) Nálam is annyit fogyasztott az 1.8 (13-15 városban),az új gazdánál meg 10-11...ugyanolyan használat mellett.

Hát a kopott motor szerintem kizárható, 130.000 km van a kocsiban, előttem nagyapámé volt újkorától, szakszervízbe hordva, kímélve... Akkor marad a termosztát, vagy a hőfokjeladó. Köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2010.12.21 kedd, 20:26:37 »

Hát a kopott motor szerintem kizárható, 130.000 km van a kocsiban, előttem nagyapámé volt újkorától, szakszervízbe hordva, kímélve... Akkor marad a termosztát, vagy a hőfokjeladó. Köszi.
esetleg rossz motorolaj (jelenlegi saját tapasztalat...)
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2010.12.21 kedd, 21:38:21 »

Hát a kopott motor szerintem kizárható, 130.000 km van a kocsiban, előttem nagyapámé volt újkorától, szakszervízbe hordva, kímélve... Akkor marad a termosztát, vagy a hőfokjeladó. Köszi.
MAF szenzor tiszta? Hibakód van?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:43:52 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy '96-os 1.6-os mondeom, és 12,5-13 liter alatt még nem volt a fogyasztásom. Volt cserélve a lambda szondám, a légtömegmérőm, a gyertyáim, gyertyakábeleim. Az autóban nincs katalizátor, illetve egy átmenő sportdob van hátul. Nem szoktam neki nyomni, elég nyugisan  vezetek az utóbbi időben. Esetleg valakinek van ötlete, hogy miért eszik ennyit a gép? Vagy ez a normális? Legutolsó fogyim, 15,5 liter/100 km volt... falbav
na ez tuti nem normális...
semmi tüneted nincs? már a magas fogyin kívül? a xar maf miatt dadogna is, vagy normális alapjárat nem lenne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
rajder73
Vendég
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 06:01:05 »

Sziasztok! Én is kaptam már nagyon sok segítséget, most is hozzátok fordulok. 2 hónapja vettem egy '93-as 1.8 benzines mondit, 8-9-literes fogyasztással. Takarítottam a MAF-ot, mert hidegen rángatott, az meg is szünt. Volt egy 5W 40-es olajcsere, illetve ledugóztam az EGr-t. Most 12 körül fogyaszt, mi lehet a gond?Huh?? rinya
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 09:02:45 »

Sziasztok! Én is kaptam már nagyon sok segítséget, most is hozzátok fordulok. 2 hónapja vettem egy '93-as 1.8 benzines mondit, 8-9-literes fogyasztással. Takarítottam a MAF-ot, mert hidegen rángatott, az meg is szünt. Volt egy 5W 40-es olajcsere, illetve ledugóztam az EGr-t. Most 12 körül fogyaszt, mi lehet a gond?Huh?? rinya

A hideg?
Egyébként abba elég az 5W-30!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 11:05:38 »

Sziasztok! Én is kaptam már nagyon sok segítséget, most is hozzátok fordulok. 2 hónapja vettem egy '93-as 1.8 benzines mondit, 8-9-literes fogyasztással. Takarítottam a MAF-ot, mert hidegen rángatott, az meg is szünt. Volt egy 5W 40-es olajcsere, illetve ledugóztam az EGr-t. Most 12 körül fogyaszt, mi lehet a gond?Huh?? rinya
Hali!
A 8-9 literes fogyit te mérted, vagy a tulaj mondta? Hosszú v. rövid utakat mész vele?
Naplózva
rajder73
Vendég
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 12:30:51 »

Hali!
A 8-9 literes fogyit te mérted, vagy a tulaj mondta? Hosszú v. rövid utakat mész vele?
Szia! Én mértem...Az említett "beavatkozásig ez volt az általános. Egyébként 70/30 arányban országúton megyek. A közlekedési helyszín nem változott, csupán a fogyasztás nőtt meg.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 12:34:52 »

Szia! Én mértem...Az említett "beavatkozásig ez volt az általános. Egyébként 70/30 arányban országúton megyek. A közlekedési helyszín nem változott, csupán a fogyasztás nőtt meg.

Mindenképpen diagnosztikát kell csinálni. Vmelyik érzékelőd haldoklik, vagy már meg is halt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sampion
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 14:32:28 »

Sziasztok!!!
segítsetek!!!!!!! ;)szóval a következő,nem volt termosztát a kocsiba, már így vettem,ezt gyorsan orvosoltam de a következő történt az alapjárat ingadozik.MAF-ot tisztítottam,pillangó tisztítva,vákuumcsövek a helyükön és jók is,de igy is 1400-2000rpm pörög.van valami tipp,hol lehet alapjáratot vagy valamit állítani,vagy cserélnem kell valamit???
Segítségeteket köszönöm.
Naplózva
lelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 18:52:14 »

na ez tuti nem normális...
semmi tüneted nincs? már a magas fogyin kívül? a xar maf miatt dadogna is, vagy normális alapjárat nem lenne...

Hát semmi tünetem nincsen sajna, olaj 5w40-es van benne, maf tisztítva, illetve cserélve is volt, alapjáratom 950 körül mozog. Diagnosztikán volt, semmi hibakód... falbav Csak mocskosul sokat eszik. Hozzá kell tennem, hogy ez csak városi fogyi, általában rövid távokon használva...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 19:31:34 »

Sziasztok!!!
segítsetek!!!!!!! ;)szóval a következő,nem volt termosztát a kocsiba, már így vettem,ezt gyorsan orvosoltam de a következő történt az alapjárat ingadozik.MAF-ot tisztítottam,pillangó tisztítva,vákuumcsövek a helyükön és jók is,de igy is 1400-2000rpm pörög.van valami tipp,hol lehet alapjáratot vagy valamit állítani,vagy cserélnem kell valamit???
Segítségeteket köszönöm.
hát,ha nem volt benne termosztát,az nem véletlenül lehetett.Akkor csinálnak ilyet,ha rossz a hűtésrendszer.Ha előtte nem rángatott most meg igen,akkor szerintem a felső jeladó rossz lehet.Kiszerelve ezeket kellene mérned:
20°C           35.0 tól 40.0 kilohms
100°C   1.9 tól 2.5 kilohms
120°C   1.0 tól 1.3 kilohms
 Száz fokot tudsz mérni,ha forralsz vizet és az érzékelőt belengeded.A húsz fok kb. szobahőmérséklet.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:23:45 »

hát,ha nem volt benne termosztát,az nem véletlenül lehetett.Akkor csinálnak ilyet,ha rossz a hűtésrendszer.Ha előtte nem rángatott most meg igen,akkor szerintem a felső jeladó rossz lehet.Kiszerelve ezeket kellene mérned:
20°C           35.0 tól 40.0 kilohms
100°C   1.9 tól 2.5 kilohms
120°C   1.0 tól 1.3 kilohms
 Száz fokot tudsz mérni,ha forralsz vizet és az érzékelőt belengeded.A húsz fok kb. szobahőmérséklet.

:wave:SZIA  MISI AKKOR EZEKSZERINT A FELSŐ HŐGOMBA  A MOTORVEZÉRLŐ AZ ALSÓ PEDIG A HŐFKMÉRŐ??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:14:44 »

:wave:SZIA  MISI AKKOR EZEKSZERINT A FELSŐ HŐGOMBA  A MOTORVEZÉRLŐ AZ ALSÓ PEDIG A HŐFKMÉRŐ??
igen...párezer helyen le lett írva... wave
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:33:20 »

 Roll Eyes
igen...párezer helyen le lett írva... wave
KÖSZI ! FUSIM MINDHA FORDITVA IRTAVOLNA ÉN UGYEMLÉKSZEM
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2010.12.24 péntek, 05:20:21 »

::)KÖSZI ! FUSIM MINDHA FORDITVA IRTAVOLNA ÉN UGYEMLÉKSZEM
a capslock-ot kapcsold kiiii....légyszilégyszilégyszi....
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:05:00 »

lőször is Boldog Karácsonyt mindenkinek!!! integet2 integet2 integet2


Egy nagyon fontos kérdésem és aggasztó problémám lenne!!!
Mitől lehet az hogy beindítom a verdát, pöcre indul, majd felpörög a fordulatszám 1800ra kb.... ezt tartja egy darabig majd szépen amikor már melegszik a motor visszaesik 1000re.... majd szépen elindulok.... és 1 esben 2 esben néha 3 asban rángat és nem gyorsul csak ha benyomom a kuplungot majd felpörgetem a motort.... később már ez a dolog amikor már 1 órája járok vele elmúlik. mitől lehet???

. lehet hogy gyertya cserét kíván???

köszönöm segítségeteket  worship worship worship worship
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 21:54:00 »

Sziasztok! Kellemes Ünnepeket mindenkinek és  jól működő mondeokat!:)

Az lenne a kérdésem, hogy a kocsim alapjáraton nem fúj meleget, csak langyosat. Amint felpörög a motor jön a forró levegő! Ez normális, a szerelőm szerint igen. Én kicsit gyanakvó vagyok az ügyben. Persze most meleg motorról beszélek. Alapjáraton jobban is melegszik a motor (visszahűti) de meleget akkor sem nyom, csak ha pörgetem a motort.


Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:31:50 »

Sziasztok! Kellemes Ünnepeket mindenkinek és  jól működő mondeokat!:)

Az lenne a kérdésem, hogy a kocsim alapjáraton nem fúj meleget, csak langyosat. Amint felpörög a motor jön a forró levegő! Ez normális, a szerelőm szerint igen. Én kicsit gyanakvó vagyok az ügyben. Persze most meleg motorról beszélek. Alapjáraton jobban is melegszik a motor (visszahűti) de meleget akkor sem nyom, csak ha pörgetem a motort.


Üdv: Pocska
nem normális.ha melegre állítod a szabályzót és rányomod a teljes ventillátort,akkor forró levegőt kell küldenie alapjáraton is.valószínűleg el van tömődve a fűtőradiátorod.próbálj ki egy hűtőrendszer tisztítót,én a sárga flakonos prestone-t használom évek óta.Utána le kell cserélni a hűtővizet!Emiatt meggondolandó,hogy ilyen időben belevágsz-e...és akkor sem biztos,hogy segít,elképzelhető,hogy csak a kiszerelés-takarítás vagy a csere marad...
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 22:34:04 írta misi107 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:38:21 »

nem normális.ha melegre állítod a szabályzót és rányomod a teljes ventillátort,akkor forró levegőt kell küldenie alapjáraton is.valószínűleg el van tömődve a fűtőradiátorod.próbálj ki egy hűtőrendszer tisztítót,én a sárga flakonos prestone-t használom évek óta.Utána le kell cserélni a hűtővizet!Emiatt meggondolandó,hogy ilyen időben belevágsz-e...és akkor sem biztos,hogy segít,elképzelhető,hogy csak a kiszerelés-takarítás vagy a csere marad...
takee-nak most van egy olcsó eladó darabja...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2010.12.28 kedd, 12:28:16 »

Sziasztok! Én is kaptam már nagyon sok segítséget, most is hozzátok fordulok. 2 hónapja vettem egy '93-as 1.8 benzines mondit, 8-9-literes fogyasztással. Takarítottam a MAF-ot, mert hidegen rángatott, az meg is szünt. Volt egy 5W 40-es olajcsere, illetve ledugóztam az EGr-t. Most 12 körül fogyaszt, mi lehet a gond?Huh?? rinya
Hi!
Olvasván válaszaidat, hogy városi használat, akkor ilyen cudar időben előferdülhet ez a magas fogyi.
Én pont tegnap tankoltam tele, és az előző teletank óta megtettem a 2-3 hét alatt ~460 km-t, így kijött a fogyi 10.2 literre. Szintén 1.8i kombi. Mondjuk mi külvárosi forgalomban használjuk - ami mondhatni városi forgalom lámpák és dugók nélkül - napi 2x13km-t, meg hétvégenként családlátogatásra.
Ha neked rosszabbak a használati körülmények, akkor lehet magasabb a fogyid.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:06:19 »

nem normális.ha melegre állítod a szabályzót és rányomod a teljes ventillátort,akkor forró levegőt kell küldenie alapjáraton is.valószínűleg el van tömődve a fűtőradiátorod.próbálj ki egy hűtőrendszer tisztítót,én a sárga flakonos prestone-t használom évek óta.Utána le kell cserélni a hűtővizet!Emiatt meggondolandó,hogy ilyen időben belevágsz-e...és akkor sem biztos,hogy segít,elképzelhető,hogy csak a kiszerelés-takarítás vagy a csere marad...

A fűtő ventillátort az anyós ülés lábrészénél találom? A kiszereléshez le kell engedni a vizet? 
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:15:32 »

A fűtő ventillátort az anyós ülés lábrészénél találom? A kiszereléshez le kell engedni a vizet? 
Ha csak a ventilátort akarod piszkálni a vizet felesleges leengedni a ventilátort tekerd balra és kijön a pollenszürőtől is tud sz--rul füteni tünete erős párásodás
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2010.12.29 szerda, 05:34:05 »

Ha csak a ventilátort akarod piszkálni a vizet felesleges leengedni a ventilátort tekerd balra és kijön a pollenszürőtől is tud sz--rul füteni tünete erős párásodás

Ok! köszönöm, megnézem, bár párásodni nem szokott!
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2011.01.01 szombat, 21:07:37 »

Sziasztok!

Még mindig a fűtés miatt kérdeznék! Ma gondoltam, megnézem a pollenszűrőt, mert 3000-es fordulattól kezd el fűteni csak. Alatta csak langyos levegőt fúj. Hol találom ezt a szűrőt?

Üdv: Pocska
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2011.01.01 szombat, 22:00:27 »

Sziasztok!

Még mindig a fűtés miatt kérdeznék! Ma gondoltam, megnézem a pollenszűrőt, mert 3000-es fordulattól kezd el fűteni csak. Alatta csak langyos levegőt fúj. Hol találom ezt a szűrőt?

Üdv: Pocska
anyósoldal felől az ablaktörlő kar alatti műanyag elem alatt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.