Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 12:18:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556778 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2011.02.11 péntek, 22:54:15 »

Sziasztok!

Az az egyik gondom, hogy a kocsiban nincs fűtés. Le szeretném szedni a fűtő radiátort egy kis vallatásra, de a Haynesben pont ezt nem találom. Valamikor, valahonnan  letöltöttem, de hiányzik a 7. és a 8. fejezet. Nem tudom, de sejtem, talán ezekben van a hűtő-fűtő rendszer leírása. Nem tudna esetleg ebben valaki segíteni? Elolvastam a mondeowiki leírást, ami részletes és alapos - köszönet Vo To-nak - de én ebből a leírásból még nem látom magam előtt a a rendszert, a folyamatot; pedig ez nekem fontos lenne.
Más: Az autót az elmúlt időszakban (2 év) édesapám használta. Most szeretném újra gatyába rázni. A mechanika rendben van, de vannak olyan gondok, amik számomra újak. A motor az első 600 km-ig rendben viselkedett, a fűtést leszámítva  (Sepsiszentgyörgytől kb. Szolnokig), után nagyon furcsán kezdett viselkedni. Gyorsításnál annyira rángatott, hogy félelmetes és az erő is elszállt belőle. Az alapjárat (sebességfüggő)  fentről számítva kb. 35km/h-ig rendben alatta nincs, azaz a motor leáll. Budapestre érkezés után tapasztaltam, hogy hideg indításkor 2-3 percig meg sem bírja mozdítani a vénlányt, azonnal leáll ha a kuplungot kezdem kiengedni. A kipufogó szaga elviselhetetlen (mintha katalizátor se lenne benne), a Barkas is jobb... . A rossz alapjárat könyvét olvastam, de nem teljesen fedi azokat a tüneteket amit a drága produkált. Az említett útvonalon nem fogyasztott szélsőségesen, pedig volt ott 150 km/h is.
A kérdésem: Mivel a kocsi két éven keresztül nem volt tele tankolva, elképzelhető-e, hogy a tank felső része, ahol nem érte a benzin, rozsdás lett. Ez a kosz pedig a benzin szűrőben lerakodott és elzárta az utánpótlást? (egy kis okoskodás... minden elképzelhető...- a kérdés arra vonatkozott, hogy a mondeo tankja rozsdamentes vagy sem)

A vénlány: Mk1 Tournier, 2.0 benzines

Segítségetek előre köszönöm

Üdv: Győző

Segítségetek kö
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2011.02.11 péntek, 23:00:31 »

Sziasztok!
 a kérdés arra vonatkozott, hogy a mondeo tankja rozsdamentes vagy sem)

A vénlány: Mk1 Tournier, 2.0 benzines

Segítségetek előre köszönöm

Üdv: Győző

Segítségetek kö
konkrétan műanyag.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2011.02.11 péntek, 23:23:28 »

konkrétan műanyag.
Köszönöm!
A válasz több mint kielégítő. Lassú égés elfelejtve.
Üdv: legyőző
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2011.02.11 péntek, 23:38:57 »

Köszönöm!
A válasz több mint kielégítő. Lassú égés elfelejtve.
Üdv: legyőző
Kedves Astor!
Ezt az információt honnan szerezted?
Gy
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2011.02.12 szombat, 09:10:57 »


Más: Az autót az elmúlt időszakban (2 év) édesapám használta. Most szeretném újra gatyába rázni. A mechanika rendben van, de vannak olyan gondok, amik számomra újak. A motor az első 600 km-ig rendben viselkedett, a fűtést leszámítva  (Sepsiszentgyörgytől kb. Szolnokig), után nagyon furcsán kezdett viselkedni. Gyorsításnál annyira rángatott, hogy félelmetes és az erő is elszállt belőle. Az alapjárat (sebességfüggő)  fentről számítva kb. 35km/h-ig rendben alatta nincs, azaz a motor leáll. Budapestre érkezés után tapasztaltam, hogy hideg indításkor 2-3 percig meg sem bírja mozdítani a vénlányt, azonnal leáll ha a kuplungot kezdem kiengedni. A kipufogó szaga elviselhetetlen (mintha katalizátor se lenne benne), a Barkas is jobb... . A rossz alapjárat könyvét olvastam, de nem teljesen fedi azokat a tüneteket amit a drága produkált. Az említett útvonalon nem fogyasztott szélsőségesen, pedig volt ott 150 km/h is.


Szia!

Gyertyák? Gyertya kábelek? Légszűrő és egyebek? Milyen állapotban vannak?

Üdv: BluElite
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 08:18:24 »

Sziasztok!
Tegnap átnéztem a "levegőrendszert" http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/levego_rendszer_karbantartasa.pdf és a következőket tapasztaltam:
- a levegőszűrő házban a kartergáz szűrő szivacsdarabka, nedves, "olaj-fekete" volt és mállott szét. Mintha olajban áztatták volna. Normális, hogy nedves, "taknyos" volt?
- a pillangószelep "lapocskán" nekem van egy kb 1mm lyuk fúrva. Viszont a leírásban a képen nincs. Foglalkozzak vele?

A szivacsot kicseréltem, a pillangószelep lapocskát megtisztítottam.

Köszi,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 09:43:04 »

Sziasztok!
Tegnap átnéztem a "levegőrendszert" http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/levego_rendszer_karbantartasa.pdf és a következőket tapasztaltam:
- a levegőszűrő házban a kartergáz szűrő szivacsdarabka, nedves, "olaj-fekete" volt és mállott szét. Mintha olajban áztatták volna. Normális, hogy nedves, "taknyos" volt?
- a pillangószelep "lapocskán" nekem van egy kb 1mm lyuk fúrva. Viszont a leírásban a képen nincs. Foglalkozzak vele?

A szivacsot kicseréltem, a pillangószelep lapocskát megtisztítottam.

Köszi,
Préti
a luk azért van,mert a 93-94-es autóknak más volt az impulzus rendszere mint a 95-96-osoknak.A szivacsot egy szimpla mosogatószivacsból kivágott darabbal pótolhatod.Normális,hogy olajos,a karter gőzöket vezeti vissza a szűrőbe.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 12:54:43 »

Sziasztok!

Tegnap kicseréltem a gyújtókábeleket meg a gyújtótrafót, szebben jár meg indittásnál sem gondolkodik, indul rendesen. Viszont hideg motornál még mindig megáll pár perc menet után  szomoru1
Szerintetek mi lehet a gond hideg alapjárati probléma esetén?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:35:16 »

Sziasztok!

Tegnap kicseréltem a gyújtókábeleket meg a gyújtótrafót, szebben jár meg indittásnál sem gondolkodik, indul rendesen. Viszont hideg motornál még mindig megáll pár perc menet után  szomoru1
Szerintetek mi lehet a gond hideg alapjárati probléma esetén?
vagy az alapjárati motor vagy a lambda.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 14:15:32 »

vagy az alapjárati motor vagy a lambda.
ezeket inkább én kizárnám. a lambda csak melegen szabályoz, az alapjárati, meg más tüneteket is produkálna..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 14:30:59 »

ezeket inkább én kizárnám. a lambda csak melegen szabályoz, az alapjárati, meg más tüneteket is produkálna..
A lambdának van fűtése is...ergo,mivel pár perc után áll meg,addigra már a szondának is az üzemi hőfokon kellene dolgoznia.Indításnál persze,nincs gebasz,mert akkor még fűtés állapotban van,nem is csinál semmit.Emiatt egyáltalán nem zárható ki a lambda hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 14:33:28 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 14:34:26 »

A lambdának van fűtése is...ergo,mivel pár perc után áll meg,addigra már a szondának is az üzemi hőfokon kellene dolgoznia.Indításnál persze,nincs ge***,mert akkor még fűtés állapotban van,nem is csinál semmit.Emiatt egyáltalán nem zárható ki a lambda hiba.
ez igaz, de szerintem annak is lennének később (bemelegedés után) tünetei.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 14:39:27 »

ez igaz, de szerintem annak is lennének később (bemelegedés után) tünetei.
Nem feltétlenül.Ha már elérte a teljes üzemi fokot,akkor akár már normálisan is üzemelhet.Egy próbát megér.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 18:33:56 »

Nem feltétlenül.Ha már elérte a teljes üzemi fokot,akkor akár már normálisan is üzemelhet.Egy próbát megér.

Nincs valakinél egy ilyen Lambda szonba Győr közelében?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 10:32:57 »

Nincs valakinél egy ilyen Lambda szonba Győr közelében?

Nekem lesz új a jövő héten. 10e postával együtt utalás mellett...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 10:33:42 »

A lambdának van fűtése is...

Ez így van. Nem is kell pár perc. Elég gyorsan elkezd az működni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 14:13:25 »

Sziasztok!
Mivel észre vettem más tünetet is menet közben, pl indulásnál kicsit gyenge hidegen, meg gyorsulásnál kicsit gondolkodik is a gépezet, nem lehet hogy benzinszűrő vagy benzinpumpa baja van?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 21:29:10 »

Sziasztok!
Mivel észre vettem más tünetet is menet közben, pl indulásnál kicsit gyenge hidegen, meg gyorsulásnál kicsit gondolkodik is a gépezet, nem lehet hogy benzinszűrő vagy benzinpumpa baja van?
a szűrő csere nem árt neki időnként. pumpával nem szokott gond lenni, hacsak nem járkálsz ethanollal.
szerintem ott más gebasz lesz. ha nem áll le, húzd le a maf-ot. de nem dugd vissza járó motornál. ha lehúztad és nem változik a helyzet, az a hunyó. ha változik, állítsd le a motort, gyújtás le és utána dugd vissza.
nem kizárt, hogy lecsúszott egy vákuumcsöved. kukkolj be a váltó fölé. a trafó alatt megy a tűzfal felé két cső, amire ott csatlakozik gumicső. az egyik gyakran le szokott csúszni. tud ilyet produkálni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 22:15:10 »

a szűrő csere nem árt neki időnként. pumpával nem szokott gond lenni, hacsak nem járkálsz ethanollal.
szerintem ott más ge*** lesz. ha nem áll le, húzd le a maf-ot. de nem dugd vissza járó motornál. ha lehúztad és nem változik a helyzet, az a hunyó. ha változik, állítsd le a motort, gyújtás le és utána dugd vissza.
nem kizárt, hogy lecsúszott egy vákuumcsöved. kukkolj be a váltó fölé. a trafó alatt megy a tűzfal felé két cső, amire ott csatlakozik gumicső. az egyik gyakran le szokott csúszni. tud ilyet produkálni.

okkés, holnap megnézem , hátha, aztán visszatérek a tapasztalattal Smiley
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2011.02.18 péntek, 15:53:59 »

Gyerekek! S.o.S help. 2.0, ha nyomom a gázt hangos sziszegést hallok a motorból, ez teljesítményvesztéssel is jár plusz némi kipugáz be is jön az utastérbe. EGR szelep tömítése, vagy ,mi okozhat ilyet? Elég hangosan kifúj. Körülnéztem, de szemre ezt nem lehet megsaccolni se.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2011.02.18 péntek, 16:01:15 »

Gyerekek! S.o.S help. 2.0, ha nyomom a gázt hangos sziszegést hallok a motorból, ez teljesítményvesztéssel is jár plusz némi kipugáz be is jön az utastérbe. EGR szelep tömítése, vagy ,mi okozhat ilyet? Elég hangosan kifúj. Körülnéztem, de szemre ezt nem lehet megsaccolni se.
honnan jön a sziszegés? lehet vákuum rendzser, meg kipu is többek között.
a trafó alatt, ha benézel van két kb 8-as átmérőjű fém cső. a tűzfal felé néz. mindkettőre gumicső van húzva, ami az egr tábla felé megy. ezeket le szokta "lőni" a verda.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2011.02.18 péntek, 16:52:45 »

honnan jön a sziszegés? lehet vákuum rendzser, meg kipu is többek között.
a trafó alatt, ha benézel van két kb 8-as átmérőjű fém cső. a tűzfal felé néz. mindkettőre gumicső van húzva, ami az egr tábla felé megy. ezeket le szokta "lőni" a verda.
Köszi, lehet a cső ugrott le. Trafót le kell hozzá műteni?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2011.02.18 péntek, 16:59:23 »

Sziasztok!

A probléma részben megoldódott. A hidegindításkori gyengeség eltűnt és újra van tolatólámpám. A megoldás banalitása egyben a szerelők balgasága is. A kuplung javításánál felcseréltek két csatlakozót falbav. A légmennyiség-mérő környezetében találhatót a váltó felső részeben találhatóval. Csoda, hogy egyáltalán elindult a kocsi taps
Mindemellett, a Haynes 7. és 8. fejezetét szívesen fogadnám.

Kösz a segítséget!

Üdv
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2011.02.18 péntek, 17:02:13 »

Köszi, lehet a cső ugrott le. Trafót le kell hozzá műteni?
nem. hideg motornál simán hozzáférsz, már amennyire ez egy mondeo esetében lehetséges hehe
ha az a baj, akkor csak először lesz nehéz megtalálnod és visszadugni, utána már csukott szemmel is fog menni. de kábelkötegelővel rögzítheted, csak az meg a hő miatt fogja elengedni magát idővel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 18:56:01 »

nem. hideg motornál simán hozzáférsz, már amennyire ez egy mondeo esetében lehetséges hehe
ha az a baj, akkor csak először lesz nehéz megtalálnod és visszadugni, utána már csukott szemmel is fog menni. de kábelkötegelővel rögzítheted, csak az meg a hő miatt fogja elengedni magát idővel...

 Még nem került javításra idő hiányában. Viszont új tünet jött ki, bár lehet ez lépet egy fokozatot előre. Autópályán jöttem éjszaka hazafelé, hallottam a sziszegést, mondom hétfőn szerelő, addig csak kibírja, de nem. Egyszer csak rángat, erő elmegy, üzemanyagszag. Motorhangja nyersebb, csúnyább. Létezik, hogy annyi fals levegőt szívott, hogy a vezérlése annyi üzemanyaggal akarta pótolni, amitől így járt.
Másik tippem az, hogy szétvált a hengerfej tömítés, bár olajat megnézve az nem logikus, na de mi az?
Szóval, az a cső durvult helyzetben okozhatja a fent leírt tüneteket?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 19:24:32 »

Még nem került javításra idő hiányában. Viszont új tünet jött ki, bár lehet ez lépet egy fokozatot előre. Autópályán jöttem éjszaka hazafelé, hallottam a sziszegést, mondom hétfőn szerelő, addig csak kibírja, de nem. Egyszer csak rángat, erő elmegy, üzemanyagszag. Motorhangja nyersebb, csúnyább. Létezik, hogy annyi fals levegőt szívott, hogy a vezérlése annyi üzemanyaggal akarta pótolni, amitől így járt.
Másik tippem az, hogy szétvált a hengerfej tömítés, bár olajat megnézve az nem logikus, na de mi az?
Szóval, az a cső durvult helyzetben okozhatja a fent leírt tüneteket?
szerintem igen. már nem emlékszem, hogy melyik cső mire megy, de vagy egr, vagy egp. nem szoktam vele sokat szarozni. te is nagyobb feneket kerítesz a cső visszarakásának,mint amekkora.
nincs rajta bilincs, meg semmi. kb 8mm belső átmérőjű gumicső...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 19:41:55 »

szerintem igen. már nem emlékszem, hogy melyik cső mire megy, de vagy egr, vagy egp. nem szoktam vele sokat ***ozni. te is nagyobb feneket kerítesz a cső vis***akásának,mint amekkora.
nincs rajta bilincs, meg semmi. kb 8mm belső átmérőjű gumicső...
Nem kerítek neki nagy feneket, csak nem vettem kolmolyan annyira, mert nem volt időm.Csak fura, hogy akár egy kis cső ekkora bajt okoz, mintha az autó kilehelte volna a lelkét. Örülni fogok, ha megoldódik, majd referálok. Bilincset tetetek rá.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 19:44:39 »

Nem kerítek neki nagy feneket, csak nem vettem kolmolyan annyira, mert nem volt időm.Csak fura, hogy akár egy kis cső ekkora bajt okoz, mintha az autó kilehelte volna a lelkét. Örülni fogok, ha megoldódik, majd referálok. Bilincset tetetek rá.
háde te is visszatudod dugni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 19:48:32 »

háde te is visszatudod dugni...
Humorérzékem van, műszaki nincs.  nyes
De rálesek, és ha kiüti a szemem, akkor megtalálom, és megoldom, ha ereni kell, sajna elvérzek.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 19:51:43 »

Humorérzékem van, műszaki nincs.  nyes
De rálesek, és ha kiüti a szemem, akkor megtalálom, és megoldom, ha ereni kell, sajna elvérzek.
turbórudi névvel mennie kell... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 20:59:16 »

Humorérzékem van, műszaki nincs.  nyes
De rálesek, és ha kiüti a szemem, akkor megtalálom, és megoldom, ha ereni kell, sajna elvérzek.
hát,ha a kerékre rá tudsz dugni egy tömlőt levegő fújáshoz,akkor ez sem sokkal nagyobb kunszt...
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 21:35:01 »

hát,ha a kerékre rá tudsz dugni egy tömlőt levegő fújáshoz,akkor ez sem sokkal nagyobb kunszt...
A gond ott van, hogy szinte soha, semmit nem találok meg. Még a hűtőszekrényben is elvérzek, pedig oda én pakolok. Ennek fényében írtam, amit írtam.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 21:36:30 »

A gond ott van, hogy szinte soha, semmit nem találok meg. Még a hűtőszekrényben is elvérzek, pedig oda én pakolok. Ennek fényében írtam, amit írtam.
Khmm,hát,ha nem lennél szegényebb volna a világ...de szerintem-ez most nem bántás-de Te lehetsz a szervizek álom kuncsaftja...
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 21:47:33 »

Khmm,hát,ha nem lennél szegényebb volna a világ...de szerintem-ez most nem bántás-de Te lehetsz a szervizek álom kuncsaftja...
Mivel ezt tudom is magamról, csak egy régi ismerős szerelő babrálja a gépet, ez bizalmi kapcsolat is. Más meg azt nem tudja amit én, nincs ezzel bajom.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 21:48:52 »

Mivel ezt tudom is magamról, csak egy régi ismerős szerelő babrálja a gépet, ez bizalmi kapcsolat is. Más meg azt nem tudja amit én, nincs ezzel bajom.
Értem (de azért óvatosan,a haveri szerelők is szeretnek nagyot mondani  Wink )
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 21:53:54 »

Mivel ezt tudom is magamról, csak egy régi ismerős szerelő babrálja a gépet, ez bizalmi kapcsolat is. Más meg azt nem tudja amit én, nincs ezzel bajom.
ez egyértelmű, hiszen nem kell minden autósnak érteni az autószereléshez. azért erőltettem a dolgot, mert ez tényleg nem bonyolúlt. de a hűtőszekrényes hsz-ed után, lehet még is az Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 21:55:51 »

ez egyértelmű, hiszen nem kell minden autósnak érteni az autószereléshez. azért erőltettem a dolgot, mert ez tényleg nem bonyolúlt. de a hűtőszekrényes hsz-ed után, lehet még is az Wink
Nem vagyunk egyformák,ez van.Nekem is van kollegám,aki a szuzukiján az ablaktörlő lapátokat sem tudta kicserélni...
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 22:44:14 »

Nem vagyunk egyformák,ez van.Nekem is van kollegám,aki a szuzukiján az ablaktörlő lapátokat sem tudta kicserélni...

A legjobbakkal is előfordul, hogyha valami kiszúrja a szemedet se veszed észre  nyes
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 22:51:33 »

A gond ott van, hogy szinte soha, semmit nem találok meg. Még a hűtőszekrényben is elvérzek, pedig oda én pakolok. Ennek fényében írtam, amit írtam.

egr táblát nem nehéz megtalálni, tűzfalon van a motor mögött pont és eléggé fent. Ha az megvan akkor más sima ügy, a gumi csöveket arról már tudod követni melyik merre megy, ha meg valamelyik le van csúszva akkor akkor kell lenni-e ott egy olyan csőnek ami szabadon van.
még az ágybaszarásnális egyszerűbb, ahoz hashajtó is kell  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 22:56:02 »


még az ágy***arásnális egyszerűbb, ahoz hashajtó is kell  eplus2

nem mindig hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 22:59:09 »

nem mindig hehe

igaz, tökfőzelékre egy kis szintetikus olaj is meghozza a hatását  hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 09:43:28 »

Még nem került javításra idő hiányában. Viszont új tünet jött ki, bár lehet ez lépet egy fokozatot előre. Autópályán jöttem éjszaka hazafelé, hallottam a sziszegést, mondom hétfőn szerelő, addig csak kibírja, de nem. Egyszer csak rángat, erő elmegy, üzemanyagszag. Motorhangja nyersebb, csúnyább. Létezik, hogy annyi fals levegőt szívott, hogy a vezérlése annyi üzemanyaggal akarta pótolni, amitől így járt.
Másik tippem az, hogy szétvált a hengerfej tömítés, bár olajat megnézve az nem logikus, na de mi az?
Szóval, az a cső durvult helyzetben okozhatja a fent leírt tüneteket?

Sztem simán eltörött a katalizátorban a porcelán, és az fordul keresztbe. A leömlőnél pedig enged a rugó, és ott sziszeg.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 09:45:24 »

Humorérzékem van, műszaki nincs.  nyes
De rálesek, és ha kiüti a szemem, akkor megtalálom, és megoldom, ha ereni kell, sajna elvérzek.

Na ezt most már végre bebizonyíthatnád! eplus2
Te "fehérholló" vigyor3
Talis topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:16:46 »

Sztem simán eltörött a katalizátorban a porcelán, és az fordul keresztbe. A leömlőnél pedig enged a rugó, és ott sziszeg.
Közel jártál. Na, szóval visszadugtuk a csöveket, motor magához is tért. De mondom ez még mindig sziszeg. Szétbontottuk a kipufogót elemről elemre. Az első gyanúnk a katalizátor volt, de az jó. De amit a két hátsódobban és az azokat összekötő csőben találtunk, az ultra durva. Gyakorlatilag összeomlott a bal oldali dob, rozsdás trutyi totál eltömítette a csövet. Ez nyomáson kilőtte a csövet a motortérben. Csodálkoztam is, hogy eddig sose lőtte le. Holnapra meg lesz csinálva. Franc gondolta, hogy a kipufogó ilyeneket tud.
Humorra reagálva, youtuben üsd be a nevem, a civilt, ne az ittenit, fent van a legutóbb leadott rádiókabarés jelenetem is, ami elég jó kritikát kapott.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2011.02.22 kedd, 13:32:29 »

Sziasztok!
Tegnap 1,7 liter olajat kellett után-tölteni a motorba (1.6 Zetec). Ezt 10 hónap és 14e km alatt "ette" meg. Ez normális?
Ha nem normális, hol tűnhetett el? Hol keressem? Olajfolyás, olaj pötty nincs a kocsi alatt.

Köszi,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2011.02.22 kedd, 14:20:45 »

Sziasztok!
Tegnap 1,7 liter olajat kellett után-tölteni a motorba (1.6 Zetec). Ezt 10 hónap és 14e km alatt "ette" meg. Ez normális?
Ha nem normális, hol tűnhetett el? Hol keressem? Olajfolyás, olaj pötty nincs a kocsi alatt.

Köszi,
Préti


Hát annyira nem normális, viszont nem is vészes. Én nem töltöttem volna utána, hanem inkább lecseréltem volna...
Sztem 10e-ként cseréld, akkor minimális lesz az evés is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:00:15 »

Sziasztok!
Tegnap 1,7 liter olajat kellett után-tölteni a motorba (1.6 Zetec). Ezt 10 hónap és 14e km alatt "ette" meg. Ez normális?
Ha nem normális, hol tűnhetett el? Hol keressem? Olajfolyás, olaj pötty nincs a kocsi alatt.

Köszi,
Préti


Ez teljesen normalis, az viszont nem, hogy 10 honap es 14e km alatt egyszer sem neztel a nivopalcara.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.22 kedd, 15:02:26 írta Csocso » Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:04:01 »

az viszont nem, hogy 10 honap es 14e km alatt egyszer sem neztel a nivopalcara.  wave
Ebben teljesen igazad van. Csak bennem az van, hogy évente olaj csere. Nem gondoltam/tudtam, hogy ennyire "eszi". G-Astra-ról tudtam, hogy rendszeresen kell ellenőrizni. De ebből most tanultam.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:05:56 »

Hát annyira nem normális,
"Annyira nem normális"... foglalkozzak vele? Kezdjem el keresni, hogy hogyan tudom "normális" érték alá csökkenteni? Mennyi a normális? Mit nézzek meg?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:35:03 »

Sziasztok!
Tegnap 1,7 liter olajat kellett után-tölteni a motorba (1.6 Zetec). Ezt 10 hónap és 14e km alatt "ette" meg. Ez normális?
Ha nem normális, hol tűnhetett el? Hol keressem? Olajfolyás, olaj pötty nincs a kocsi alatt.

Köszi,
Préti

Milyen olaj van benne?Attól,hogy nem látod még fogyhat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.