Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 10:26:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556690 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:59:37 »

Tegnap lekaptam az alapjárati motort kifújtam féktisztitóval de változás nem történt. Hideg motor inditásnál még mindig leáll. falbav Most már gözöm sincs mit kezdjek vele gun
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 22:59:33 »

Tegnap lekaptam az alapjárati motort kifújtam féktisztitóval de változás nem történt. Hideg motor inditásnál még mindig leáll. falbav Most már gözöm sincs mit kezdjek vele gun

Egy hsz.-el lejjebb pont erről írtam, a tűzfalon elhelyezkedő érzékelők és szelepek.
De ettől még lehet vákuumcső repedés is (szökik a vákuum...)
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 17:49:19 »

A vákumcsövek jók. nemrégen cseréltem T-idomot na az *** volt! a tűzfalon levő szelepeket ki lehet valahogyan mérni? Vagy csere és vagy jobb lessz vagy mellé nyúltam. A kiolvasásról annyit,hogy próbálkoztam vele de nem tudták kiolvasni. A gép érzékelte az autót de aztán megált a tudomány! falbav
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 20:22:20 »

Sajnos nem tudom. Az alapjárattal eddig nem volt gondom, hidegben sem, kivéve amikor tiszta E85-tel használtam.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 20:30:48 »

Én még nem mertem kipróbálni. Csak sima 95-ösel hajtom! Esetleg az EEC-modul kezdhet bekavarni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2011.06.21 kedd, 08:02:04 »

A vákumcsövek jók. nemrégen cseréltem T-idomot na az *** volt! a tűzfalon levő szelepeket ki lehet valahogyan mérni? Vagy csere és vagy jobb lessz vagy mellé nyúltam. A kiolvasásról annyit,hogy próbálkoztam vele de nem tudták kiolvasni. A gép érzékelte az autót de aztán megált a tudomány! falbav
Szia!

Ugyan azt sem tudom, hogy milyen autód van - bele tudod írni az aláírásodba pl. -, és azt sem, hogy merre laksz - ezt pedig a profil oldaladon tudod feltüntetni -, de ha jól sejtem, Mk1-es Mondid van. Ezt a mai általános OBD olvasók nem tudják kezelni, mivel más rendszerű - FDS2000. Csak hivatalos Ford márkaszervizben képesek rá. Nekem 2 éve a Ford Szeleczkynél (M1 Fót) és a Ford Autoport-nál (XIII. Váci-Megyeri sarok) tudtak komplett motordiagnosztikát is csinálni.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:29:28 »

Szia mk-1 kombim van. 1.8 benzines. Szegedi vagyok itt a Hovány ha jól hallotam 20+áfáért olvas. Ezt kicsit én sokkalom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:45:09 »

Szia mk-1 kombim van. 1.8 benzines. Szegedi vagyok itt a Hovány ha jól hallotam 20+áfáért olvas. Ezt kicsit én sokkalom.
villogtatást csináltad már?
azt otthon meg tudod csinálni és nem kerül pénzbe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:41:36 »

Szia mk-1 kombim van. 1.8 benzines. Szegedi vagyok itt a Hovány ha jól hallotam 20+áfáért olvas. Ezt kicsit én sokkalom.
Oszt eddig miért nem jöttél minitalira?Ott vannak az egynyolcas cuccaim,átrakjuk,kipróbálod,hogy jobb lesz-e.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.21 kedd, 19:43:20 írta misi107 » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:02:37 »

Mert még kezdő vagyok itt a cluban. De köszi a lehetőséget és ha nem jutok dülőre élni is szeretnék a lehetőséggel. A vilogtatásról irnál valami közelebit? Előre is köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:14:23 »

Mert még kezdő vagyok itt a cluban. De köszi a lehetőséget és ha nem jutok dülőre élni is szeretnék a lehetőséggel. A vilogtatásról irnál valami közelebit? Előre is köszönöm.
nem tudok,mert sosem csináltam.Nekem más a filozófiám...a dél alföldi topik a miénk.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:22:03 »

Misi a dél alfőldi topi a miénk mit is takar pontosan?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:23:49 »

yooccoo irnál valamit a villogtatásról!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:40:51 »

yooccoo irnál valamit a villogtatásról!
google kereső
"hibakód kiolvasása mondiból"

nem tudok,mert sosem csináltam.Nekem más a filozófiám
pontosabban? Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:58:11 »

Misi a dél alfőldi topi a miénk mit is takar pontosan?
kb. minket szegedieket...
Naplózva
Mickey
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:51:11 »

 conf conf conf conf :conf:SZIASZTOK ! Új vagyok a fórumon. Az a gondom hogy klföldön dolgozom és behalt az MK1 -es 1.8-as benzines. Motortcseréltünk de nem indul.Nincs szikra.
Mindent kicseréltünk már a gyujtótrafótól a kondenzátoron át a jeladókig. Biztositékok OK. Összes csatlakozás OK. De szikra nincs. Mi lehet ez? Kérlek segitsetek ha tudtok. Köszi. suergoes.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:58:51 »

conf conf conf conf :conf:SZIASZTOK ! Új vagyok a fórumon. Az a gondom hogy klföldön dolgozom és behalt az MK1 -es 1.8-as benzines. Motortcseréltünk de nem indul.Nincs szikra.
Mindent kicseréltünk már a gyujtótrafótól a kondenzátoron át a jeladókig. Biztositékok OK. Összes csatlakozás OK. De szikra nincs. Mi lehet ez? Kérlek segitsetek ha tudtok. Köszi. suergoes.
vezetéktörés?ha a jeladók felől törve van (mk1-nél főleg a koraiaknál elég gyakori) és nincs jel,akkor a vezérlés letiltja a gyújtást.Főleg a főtengely jeladó ilyen.De a fojtószelep melletti oválcsatlakozót is érdemes ellenőrizni,rendesen össze van-e dugva.
Naplózva
Mickey
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:07:15 »

vezetéktörés?ha a jeladók felől törve van (mk1-nél főleg a koraiaknál elég gyakori) és nincs jel,akkor a vezérlés letiltja a gyújtást.Főleg a főtengely jeladó ilyen.De a fojtószelep melletti oválcsatlakozót is érdemes ellenőrizni,rendesen össze van-e dugva.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:13:16 »


?
Naplózva
Mickey
Vendég
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:14:10 »

vezetéktörés?ha a jeladók felől törve van (mk1-nél főleg a koraiaknál elég gyakori) és nincs jel,akkor a vezérlés letiltja a gyújtást.Főleg a főtengely jeladó ilyen.De a fojtószelep melletti oválcsatlakozót is érdemes ellenőrizni,rendesen össze van-e dugva.

Köszi Misi, nincs vezetéktörés előtte ment az autó a régi motorral. Az ovál dugó is rendben. Vezetékek is , csatik összedugva rendesen. Látszólag minden rendben mégsem indul.Pedig akitől vettem azt mondta előtte ez a motor is ment.Valamit nagyon elkaszaboltunk? Vagy egy egyszerű hiba lehet? Vagy a computer halt be? Immobilizer nem csinálhat ilyet? dDe zölden világit tehát rendben.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:25:35 »

Köszi Misi, nincs vezetéktörés előtte ment az autó a régi motorral. Az ovál dugó is rendben. Vezetékek is , csatik összedugva rendesen. Látszólag minden rendben mégsem indul.Pedig akitől vettem azt mondta előtte ez a motor is ment.Valamit nagyon elkaszaboltunk? Vagy egy egyszerű hiba lehet? Vagy a computer halt be? Immobilizer nem csinálhat ilyet? dDe zölden világit tehát rendben.
hát,ha cseréltetek vezérlőt is,akkor csinál.De ha nem cseréltetek,akkor nem.Ha cseréltetek vezérlőt is és az immós volt,kell a hozzátartozó kulcs.Ha megvan a régi vezérlő és jó is volt,tegyétek vissza!
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2011.06.22 szerda, 07:58:11 »

yooccoo irnál valamit a villogtatásról!

Szia!

Én is nemrég csináltam életemben először. A tanácsom, keresd meg a neten a kolléga által említett hibakód kiolvasása mondiból c. anyagot. Továbbá itt a fórumon, éppen én kérdeztem rá kb 1-2 hónapja, hogy írja le valaki részletesebben. Jó segítséget kaptam(!), meg is tudtam csinálni. A hibakód kiolvasása anyagban le van írva, hogy a diag csatlakozó melyik pólusát kell leföldelni, melyikre kell izzót kötni. Aztán gyújtás ráad, ventillátor felpörög, és kezdődik a villogtatás. Mivel nekem sem volt tapasztalatom még eddig benne, rá kellett érezni, hogy mennyi szünetet tart a kódok számjegyei, és az egyes kódok között... De egy pár perc után ráérez az ember, nem nagy ügy. Akkor elkezded elölről, és szépen felírod a kódokat. Úgy, hogy életemben először csináltam, kb 15-20 perc alatt végeztem, pedig a biztonság kedvéért több kört csináltam egymás után.

A hibakód kiolvasása anyagban ami problémát találtam, az a kódtáblázat volt. Mert a kódtábla szerint van olyan hiba, amihez 3-4-5 kódszám is tartozhat, de nem írja le pontosan, hogy mi az, csak annyit, pl. MAF szenzor..... Nos a konkrét jelentéseknek ezért valami külföldi oldalon is utána néztem, így már magtudtam a konkrét jelentését: pl. alacsony a fesz. a maf szenzornál... Igaz, hogy ezzel a hibával még nem tudtam mit kezdeni  Roll Eyes

Üdvözlettel: BluElite
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:15:40 »

Szia mk-1 kombim van. 1.8 benzines. Szegedi vagyok itt a Hovány ha jól hallotam 20+áfáért olvas. Ezt kicsit én sokkalom.
Az tény, hogy nem olcsó, nekem ~11e körüli összegért csinálták 2 éve.
A többiek által ajánlott villogtatást megpróbálhatod. Én nem próbáltam, de mint később kiderült, nem is mentem volna vele semmire, mert gépi hibakód kiolvasás alapján cseréltek benne 2x lambdaszondát, pedig nem is az volt a hiba, amit a diagnosztika igazolt is. Csak a hibakód alapján nem tudták rendesen belőni a problémás alkatrészt.
Sok sikert a kiolvasáshoz.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2011.06.22 szerda, 17:30:11 »

Meg mit érnék el vele, hogy kiírná a gép, hogy "EGR-hiba"? Tudom, le van dugózva.  Wink
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:20:26 »


SARABATNAK-ak igaza volt, ez egy hátasló. Nem tudom, hogy minden kijött-e a porszívóval, de ha nem, akkor is kipufogott mindent a vénlány. 1500 km és ebből a szempontból minden rendben. Kösz Mindenkinek!
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:08:52 »

Ezt csináltam tegnap:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Na, jó lett a linkelés...
Brigéciollal letisztítottam, már akkor szép lett, majd Tesco-s hőálló festékkel befújtam a szelepfedelet, a leömlő hővédőpajzsát és az EGR-hez menő rézcsövet.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.26 vasárnap, 21:15:30 írta Rob » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 18:22:24 »

Csinos lett taps
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2011.06.28 kedd, 19:16:18 »

Csinos lett taps

Köszi!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 09:17:37 »

Köszi  worship worship worship
Csak ebből most ingyé bármelyiket megkapnám ismerőstől.... és gondoltam kipróbálom....
De akkor veszek más 5W30 ast Smiley
abból Te melyiket ajánlanád??? Tapasztalat szerint...

Gyári 5W30, ha jót akarsz...
Nézz szét a keres kínál topicban...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 20:36:05 »

Sziasztok: Diagnozis nem elég a benzin nyomás a rendszerben (1.8 benzines) üza.szivatyút ma cseréltem de a tünet nem múlt el. Igaz nyomásmérőt nem használtam most de, úgyan azok a tünetek mint csere előtt! Van tippetek?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 20:50:02 »

Sziasztok: Diagnozis nem elég a benzin nyomás a rendszerben (1.8 benzines) üza.szivatyút ma cseréltem de a tünet nem múlt el. Igaz nyomásmérőt nem használtam most de, úgyan azok a tünetek mint csere előtt! Van tippetek?
szűrőt is cseréltél?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 06:09:15 »

szűrőt is cseréltél?
Szürőt még nem az lessz a következő, mert már több ötletem nekem sincs!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 11:52:11 »

Sziasztok: Diagnozis nem elég a benzin nyomás a rendszerben (1.8 benzines) üza.szivatyút ma cseréltem de a tünet nem múlt el. Igaz nyomásmérőt nem használtam most de, úgyan azok a tünetek mint csere előtt! Van tippetek?

Új szivattyú ment bele, vagy bontott?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 19:29:52 »

Új szivattyú ment bele, vagy bontott?
Bontott
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.19 kedd, 09:04:21 írta Joe » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 19:31:57 »

Bontott mert újat nem igazán akartam venni amig nem biztos,hogy az a tuti befutó!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 19:32:17 »

Új szivattyú ment bele, vagy bontott?
tőlem ment bele a bontott.Elhiheted,tuti jó.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 19:33:38 »

Ezt tanusithatom!!! Tuti a cucc eljen
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2011.07.19 kedd, 09:04:59 »

tőlem ment bele a bontott.Elhiheted,tuti jó.

OK, csak egy tipp volt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2011.07.19 kedd, 09:57:57 »

OK, csak egy tipp volt!
semmi gond.Volt már rá példa,hogy amiről úgy tudtam jó mégse volt az.Viszont a szivattyú még a pirosban ki volt próbálva,amikor én is szenvedtem az elején a rángatózós problémával.Igaz,a végén az új kat. oldott meg mindent...
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2011.07.22 péntek, 14:15:12 »

Sziasztok!

Érdemes kipucolni az injektorokat. Szét kell szedni a csöveket a gyorscsatlakozónál és egy hosszú injekciós tűvel kell benyomni az anyagot az injektorsor felőli részbe. Utána összerakni, motort járatni, két-háromszor megismételni az eljárást, a maradékot meg beönteni a tankba.

Ennek hatására a motor lecsendesedett és 8 év után először voltak jók a kibocsátási értékek. Az lehet a magyarázat, hogy az eltömődött injektorok bejuttatják ugyan a benzint a hengerekbe, de a kevés benzin nem gyullad meg a szikrától és az elégetlen üzemanyag rongálja a katalizátort, növeli a fogyasztást és rontja a kibocsátást.

A tankban a vizsga tiszteletére az ÖMV 100+-os prémiumbenzinje volt, lehet ez is közrejátszott a sikerben.

A TESCO-ban még vettem Wynn's Fuel Savert (olajadalék) és STP Fuel Treatmentet (benzinadalék, szintén injektor és szeleptisztító) leértékelve, és 6,8l/100km lett a fogyasztásom a Debrecen-Kassa-Eperjes-Poprád szakaszon, pedig sok helyen akár hármasba is vissza kellett kapcsolni, hogy a 80-at tartani lehessen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.22 péntek, 14:58:35 írta Rob » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2011.07.22 péntek, 14:35:16 »

Sziasztok!

Érdemes kipucolni az injektorokat. Szét kell szedni a csöveket a gyorscsatlakozónál és egy hosszú injekciós tűvel kell benyomni az anyagot az injektorsor felőli részbe. Utána összerakni, motort járatni, két-háromszor megismételni az eljárást, a maradékot meg beönteni a tankba.

Ennek hatására a motor lecsendesedett és 8 év után először voltak jók a kibocsátási értékek. Az lehet a magyarázat, hogy az eltömődött injektorok bejuttatják ugyan a benzint a hengerekbe, de a kevés benzin nem gyullad meg a szikrától és az elégetlen üzemanyag rongálja a katalizátort, növeli a fogyasztást és rontja a kibocsátást.

A tankban a vizsga tiszteletére az ÖMV 100+-os prémiumbenzinje volt, lehet ez is közrejátszott a sikerben.

A TESCO-ban még vettem Wynn's Fuel Savert (olajadalék) és STP Fuel Treatmentet (benzinadalék, szintén injektor és szeleptisztító) leértékelve, és 6,8l/100km lett a fogyasztásom a Debrecen-Kassa-Eperjes-Poprád szakaszon, sok helyen akár hármasba is vissza kell kapcsolni, hogy a 80-at tartani lehessen.
majd meglátjuk, hogy mi lesz a következő fogyasztás, normál benzinnel, adalék nélkül, ugyanezen az útvonalon
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:12:31 »

Sziasztok!

1 éve volt a kocsim hengerfejezve. Akkor síkolás is volt. Most apró buborékok jönnek a víztartályomba ami megint azt mutatja, hogy hengerfejes... Mit gondoltok? Érdemes megint ezt a hengerfejet elvinni és síkoltatni, vagy lehet csak 1 hengerfej tömítés kell neki?   
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:50:09 »

Sziasztok!

1 éve volt a kocsim hengerfejezve. Akkor síkolás is volt. Most apró buborékok jönnek a víztartályomba ami megint azt mutatja, hogy hengerfejes... Mit gondoltok? Érdemes megint ezt a hengerfejet elvinni és síkoltatni, vagy lehet csak 1 hengerfej tömítés kell neki?   
Ha tényleg hengerfejes, akkor: vagy nem jól csinálták meg az előző síkolást, vagy nem jól rakták utána össze, vagy nem csak a HF nincs síkban, hanem a blokk teteje sem.
Szerintem.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:52:37 »

Ha tényleg hengerfejes, akkor: vagy nem jól csinálták meg az előző síkolást, vagy nem jól rakták utána össze, vagy nem csak a HF nincs síkban, hanem a blokk teteje sem.
Szerintem.

És ilyenkor mi a teendő? Lehet többször faragni belőle? Vagy kb dobjam ki ezt a motort?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2011.07.22 péntek, 17:16:28 »

Szerintem először kérdezz utána egy hengerfejesnél. azt gondolom,ha a tömitésed gatya lenne akkor ott egy kis olajnak is kellene jelentkezni a hengerfej,blokk környékén. v.esetleg egy másik hengerfejet kellene beszerezni.
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:02:55 »

Az mit jelent ha hibakód kiolvasás során csak 1 hibám volt, az pedig túl szegény keverék. Mit tudok csinálni rajta, hogy jó legyen?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2011.07.29 péntek, 13:06:45 »

Az mit jelent ha hibakód kiolvasás során csak 1 hibám volt, az pedig túl szegény keverék. Mit tudok csinálni rajta, hogy jó legyen?
az valószínűleg lambdahiba.először próbáld ki,hogy ha kiveszed a 13-as biztosítékot,történik-e valami.
Naplózva
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2011.07.29 péntek, 16:21:50 »

az valószínűleg lambdahiba.először próbáld ki,hogy ha kiveszed a 13-as biztosítékot,történik-e valami.

Kivettem és nem történt semmi, az gondolom nem jó?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 15:12:51 »

Sziasztok.
Egy összetett kérdésem lenne. ( 93' 1.8 16 V benzines mondi) Néha menet közben gázadásnál rángat.... erejét veszti....nehezen gyorsul.... és a fogyasztásom szerintem ahogy mértem üti a 12 litert is.... és nem tolom neki....szépen utazó sebességgel megyek még országúton is.... kihasználva az 5 sebességet.... még városban is.... benzin faló lett  falbav falbav falbav falbav
A 2.8 as automata BMW m nem evett ennyit néha :Cheesy:D:D

mi lehet a gond???  worship worship worship worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 16:50:37 »

Sziasztok.
Egy összetett kérdésem lenne. ( 93' 1.8 16 V benzines mondi) Néha menet közben gázadásnál rángat.... erejét veszti....nehezen gyorsul.... és a fogyasztásom szerintem ahogy mértem üti a 12 litert is.... és nem tolom neki....szépen utazó sebességgel megyek még országúton is.... kihasználva az 5 sebességet.... még városban is.... benzin faló lett  falbav falbav falbav falbav
A 2.8 as automata BMW m nem evett ennyit néha :Cheesy:D:D

mi lehet a gond???  worship worship worship worship
Hi!
Talán:
- gyertya
- gyújtókábelszett
- benzinszűrő koszos már nagyon tehát csere érett, emiatt
- injektortisztító folyadék egyszeri hozzáadása is szükségeltetődhet

Ha nem jön helyre, továbbtalálgatunk Smiley.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.