Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 09:29:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556642 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:15:54 »

biztos szerettek érte
vigyor3
normálisak voltak. a csókának megmutattam a motort, ami a garázsban hasalt, összehasonlította a forgalmiban szereplő számsorral. mikor beértünk a telepre, kiállította a számlát a motorról, hogy megvettem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gabesz85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


6206213656 loloka85@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2011.09.20 kedd, 08:50:40 »

biztos szerettek érte
nekem is ez lenne a lényeg, hogy darabokra szedjem szét és ebbe bele tartozik a fútómű is.Csak akitől kaptam nem akarom szarba hagyni ezért kéne végleg kivonatni.akkor a motort bontón keresztül tudom eladni csak?
Naplózva

93 2.0 benzin GLX
2003.12 2.0 TDCI GHIA ZETEC-S
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:17:02 »

Az lenne a kérdésem, hogy akkor sem szabad 10w40 olajat a kocsiba rakni, ha az már 500 ezer kilométert hasított és csepegteti az olajat (ki van kopva)?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:27:48 »

Az lenne a kérdésem, hogy akkor sem szabad 10w40 olajat a kocsiba rakni, ha az már 500 ezer kilométert hasított és csepegteti az olajat (ki van kopva)?
hova csepegteti?
mert a csöpögés a tömítés/szimmering hiba, nincs köze a motor kopásához
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:03:14 »

Az lenne a kérdésem, hogy akkor sem szabad 10w40 olajat a kocsiba rakni, ha az már 500 ezer kilométert hasított és csepegteti az olajat (ki van kopva)?
szabad, csak nem azt szereti.
te sem iszol olyat, amit nem szeretsz, pedig neked még nem is lenne bajod tőle feltétlenül...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:16:18 »

szabad, csak nem azt szereti.
te sem iszol olyat, amit nem szeretsz, pedig neked még nem is lenne bajod tőle feltétlenül...

Éppen az a lényeg, hogy lehet, de nem szabad! vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:45:54 »

szabad, csak nem azt szereti.
te sem iszol olyat, amit nem szeretsz, pedig neked még nem is lenne bajod tőle feltétlenül...

Már hogy ne innék olyat, amit nem szeretek! Vodka... pálinka... vagy ti az izéért isszátok? Smiley

ok értem, kapja az 5w40-et. Azt hiszem tömítésnél enged 1 kis olajat. Tervezem ennek a megszüntetését is. Sajnos mindig van sokkal fontosabb szerelni való rajta. Azért 1x csak a végére érek...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2011.09.20 kedd, 12:33:52 »

Már hogy ne innék olyat, amit nem szeretek! Vodka... pálinka... vagy ti az izéért isszátok? Smiley

ok értem, kapja az 5w40-et. Azt hiszem tömítésnél enged 1 kis olajat. Tervezem ennek a megszüntetését is. Sajnos mindig van sokkal fontosabb szerelni való rajta. Azért 1x csak a végére érek...

5W-30-at kapjon!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:20:18 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kocsiban a hőfokmérő miért nem igazán változik? Eddig pesten dugóban láttam, hogy a Normal felirat R betűjéig jutott majd amikor gyorsítottam visszament. De amúgy alapjában véve talán az N betű aljáig jut vagy még addig se, hanem éppen a fehér csík fölé 1mm-re. A légydarálót asszem 1* már hallottam menni, de nem emlékszem biztosra. Hogy tudnám ellenőrizni a működését?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:41:49 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kocsiban a hőfokmérő miért nem igazán változik? Eddig pesten dugóban láttam, hogy a Normal felirat R betűjéig jutott majd amikor gyorsítottam visszament. De amúgy alapjában véve talán az N betű aljáig jut vagy még addig se, hanem éppen a fehér csík fölé 1mm-re. A légydarálót asszem 1* már hallottam menni, de nem emlékszem biztosra. Hogy tudnám ellenőrizni a működését?
Megdöglött a termosztátod. Csere újra.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2011.09.21 szerda, 19:46:09 »

Megdöglött a termosztátod. Csere újra.

Miben befolyásolja az autó működését? Cheesy Akkor ezért gyenguska a fűtésem is? Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy hány L olaj kell a szörnybe? Én 4,2-őt tettem bele.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.21 szerda, 22:56:58 írta hayhapapi » Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:37:52 »

Miben befolyásolja az autó működését? Cheesy Akkor ezért gyenguska a fűtésem is? Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy hány L olaj kell a szörnybe? Én 4,2-őt tettem bele.

1. Nem lesz megfelelő fűtésed.
2. A motor nehezen (vagy sosem) éri el az üzemi hőmérsékletet, ezért a motor hidegüzemmódban ("automata szívatóval") fog működni, hatalmas fogyasztással.
3. Annyi olaj pont elég.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.22 csütörtök, 08:47:13 írta Rob » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 08:40:57 »

Miben befolyásolja az autó működését? Cheesy Akkor ezért gyenguska a fűtésem is? Illetve van még egy olyan kérdésem, hogy hány L olaj kell a szörnybe? Én 4,2-őt tettem bele.
van benne olajpálca, azon nézd meg, hogy áll
új szűrővel kb. 4,5 kell bele
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 13:42:19 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kocsiban a hőfokmérő miért nem igazán változik? Eddig pesten dugóban láttam, hogy a Normal felirat R betűjéig jutott majd amikor gyorsítottam visszament. De amúgy alapjában véve talán az N betű aljáig jut vagy még addig se, hanem éppen a fehér csík fölé 1mm-re. A légydarálót asszem 1* már hallottam menni, de nem emlékszem biztosra. Hogy tudnám ellenőrizni a működését?
Megdöglött a termosztátod. Csere újra.
Ha viszont ez után sem áll helyre a mutatód megfelelő működése, akkor az lesz, mint nekem volt most, hőfokjeladó (alsó) csere. Azt csinálta a mutató, mint neked, cseréltem termosztátot is, kissé megjavult, majd idővel egyre kevesebbet mozdult ki, majd aztán már egyáltalán nem moccant. Csere után egyből mászik fel, látni amikor a termosztát nyit, és általában az 'MAL' betűk körül mozog, attól függően, hogy hogyan közlekedem vele, városban meg-megállva, vagy folyamatosan országúton. És azt is látni, amikor bekapcsol a venti, de hallani nem hallom Smiley.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 14:41:01 »

1. Nem lesz megfelelő fűtésed.
2. A motor nehezen (vagy sosem) éri el az üzemi hőmérsékletet, ezért a motor hidegüzemmódban ("automata szívatóval") fog működni, hatalmas fogyasztással.
3. Annyi olaj pont elég.

A fogyasztásom városban kb 9-10L, országúton tempomat 130-nál olyan 7,2. Fűtés van, de nem túl jó.
HegeGabi: Az alsó jeladó mennyibe volt?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2011.09.23 péntek, 11:03:15 »

HegeGabi: Az alsó jeladó mennyibe volt?
Nem tudom. Mást is csináltak, és nem volt részletes árlista. 2-3 e Ft-ra tippelek.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 16:12:36 »

Srácok! Senkinek sincs tippje mitől áll le az autó néha kanyarban miközben váltok? Marha idegesítő. Utána pöccre indul, de azért mégiscsak. Az alapjárati motor azt mondják jó, miközben fordítom a kormányt alapjáraton emelkedik az alapjárat, de egyszerűen ha pl megyek be a körforgóba, kanyarodok és vissza akarok váltani 3-ba, lenyomom a kuplungot és egyszerűen mintha nem lenne alapjárat egyből leáll a motor. Ezt nem mindig csinálja, 10 esetből mondjuk 3*. Ötlet?
Naplózva
toba
Vendég
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 17:31:49 »

Srácok! Senkinek sincs tippje mitől áll le az autó néha kanyarban miközben váltok? Marha idegesítő. Utána pöccre indul, de azért mégiscsak. Az alapjárati motor azt mondják jó, miközben fordítom a kormányt alapjáraton emelkedik az alapjárat, de egyszerűen ha pl megyek be a körforgóba, kanyarodok és vissza akarok váltani 3-ba, lenyomom a kuplungot és egyszerűen mintha nem lenne alapjárat egyből leáll a motor. Ezt nem mindig csinálja, 10 esetből mondjuk 3*. Ötlet?
Maf senzor,alapjárati motor. Az emelt fordulat a nyomás szelepektől van.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:09:01 »

Maf senzor,alapjárati motor. Az emelt fordulat a nyomás szelepektől van.

MAF tiszta, kétszer is megpucoltuk, alapjárati motor pedig jó elvileg.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 09:47:09 »

MAF tiszta, kétszer is megpucoltuk, alapjárati motor pedig jó elvileg.
nézd meg mennyi szervó folyadékod van.
a másik dolog. a nyomáskapcsoló elég elbaxott helyen van. a gépháztető egy idő után megtöri a vezetéket, emiatt lehet kontakthibád.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 12:13:40 »

nézd meg mennyi szervó folyadékod van.
a másik dolog. a nyomáskapcsoló elég elbaxott helyen van. a gépháztető egy idő után megtöri a vezetéket, emiatt lehet kontakthibád.

Aztán annak hol a tartálya? (amúgy elég nehézkes a szervóm, nem egyujjas. Nagyon nem.)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 12:21:22 »

Aztán annak hol a tartálya? (amúgy elég nehézkes a szervóm, nem egyujjas. Nagyon nem.)
jobb torony...de ha jót akarsz magadnak,veszel egy flakon atf-et (automatic transmission fluoid, 1liter) vagy automata váltó olajat,leszívod egy fecskendővel meg némi gumicsővel a tartályból a cuccot,ha akarod,a szervószivattyúról lehúzva a csövet is kijön némi anyag,de valószínűleg szanaszét fog folyni.Ezután öntsd be a tartályba a friss olajat.A motor beindítása után jobbra-balra koppig tekerve lehet légteleníteni,a hiányzó olajat meg pótold (kb. 5-7 decinek kellene belemenni) Ha le van eresztve az olaj,akár a nyomáskapcsoló cseréjét is megejtheted.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.26 hétfő, 12:25:41 írta misi107 » Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 12:36:58 »

jobb torony...de ha jót akarsz magadnak,veszel egy flakon atf-et (automatic transmission fluoid, 1liter) vagy automata váltó olajat,leszívod egy fecskendővel meg némi gumicsővel a tartályból a cuccot,ha akarod,a szervószivattyúról lehúzva a csövet is kijön némi anyag,de valószínűleg szanaszét fog folyni.Ezután öntsd be a tartályba a friss olajat.A motor beindítása után jobbra-balra koppig tekerve lehet légteleníteni,a hiányzó olajat meg pótold (kb. 5-7 decinek kellene belemenni) Ha le van eresztve az olaj,akár a nyomáskapcsoló cseréjét is megejtheted.

Ezt majd max fizetéskor tudom megejteni, mert rohadtul elfogyott az összes pénzem az autó miatt.. Most jól felhúzott, át akartam menni vele a falu másik végére, beindítom, nyomok neki egy kis gázt és kopp. Megint ugyan olyan mint amikor megvettem, kihagy az egyik henger alapjáraton ha adok neki egy kis gázfröccsöt. Kicsit megtorpan, aztán go. Cseréltem benne gyertyákat és gyújtáselosztó kábel szettet, utána megjavult, harapott mint az állat, tökéletes volt és erre megint ezt csinálja. (1000km-el ezelőtt lettek cserélve gyári Motocraft-ra.)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 13:12:33 »

Ezt majd max fizetéskor tudom megejteni, mert rohadtul elfogyott az összes pénzem az autó miatt.. Most jól felhúzott, át akartam menni vele a falu másik végére, beindítom, nyomok neki egy kis gázt és kopp. Megint ugyan olyan mint amikor megvettem, kihagy az egyik henger alapjáraton ha adok neki egy kis gázfröccsöt. Kicsit megtorpan, aztán go. Cseréltem benne gyertyákat és gyújtáselosztó kábel szettet, utána megjavult, harapott mint az állat, tökéletes volt és erre megint ezt csinálja. (1000km-el ezelőtt lettek cserélve gyári Motocraft-ra.)
olajat akkor minden képpen cserélj a szervóban. jobban jársz, ha az olajhűtő csövét húzod le egy bilivel alatta. ezt a lökös mögött találod szemből bal oldalt alul. a zárhídra van felcsavarozva. mivel ez a rendszer alsó pontja, itt jön ki a legtöbb.
a torpanással kapcsolatban: injektor kábeleket meg kellene nézned. szerintem nem sok szigetelés van rajta... mielőbb kellene kerítened egy ép köteget hozzá.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 16:14:40 »

olajat akkor minden képpen cserélj a szervóban. jobban jársz, ha az olajhűtő csövét húzod le egy bilivel alatta. ezt a lökös mögött találod szemből bal oldalt alul. a zárhídra van felcsavarozva. mivel ez a rendszer alsó pontja, itt jön ki a legtöbb.
a torpanással kapcsolatban: injektor kábeleket meg kellene nézned. szerintem nem sok szigetelés van rajta... mielőbb kellene kerítened egy ép köteget hozzá.

Megnéztem, de nincs összeérve sehol (nincs a végén már szigetelés..) El vannak feszítve egymástól. Amúgy közrejátszhat, hogy kb 1L benzin van a gépben? Múltkor amikor ennyi volt benne, nem torpant meg.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 17:38:24 »

Megnéztem, de nincs összeérve sehol (nincs a végén már szigetelés..) El vannak feszítve egymástól. Amúgy közrejátszhat, hogy kb 1L benzin van a gépben? Múltkor amikor ennyi volt benne, nem torpant meg.
persze, hogy igen. de ha továbbra is gyakran kiszívatod a benyát, készülj benzinszűrő cserére is.
mindettől függetlenül, az injektor kábeleket szigeteld le, míg nem lesz pénzed másikra...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 18:15:46 »

persze, hogy igen. de ha továbbra is gyakran kiszívatod a benyát, készülj benzinszűrő cserére is.
mindettől függetlenül, az injektor kábeleket szigeteld le, míg nem lesz pénzed másikra...

Remélem tényleg az lesz a baja, hogy kevés van benne. Benzinszűrőt pedig mindenképpen cserélni akarok és nem szoktam hagyni, hogy ennyire kifogyjon belőle, de a pénztárca nagy úr.
Naplózva
toba
Vendég
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 20:10:14 »

Remélem tényleg az lesz a baja, hogy kevés van benne. Benzinszűrőt pedig mindenképpen cserélni akarok és nem szoktam hagyni, hogy ennyire kifogyjon belőle, de a pénztárca nagy úr.
Nekem a tank műszerem 1/4 alatt volt de még nem értre el a piros csikót és mégis mindig leálltam az út szélén. De utána isteni szikra és nem tekertem rá a tank sapkát teljesen és kapott levegőt. Így már a piros széléig le tudtam fogyasztani. Utána meg szűrő csere és szivattyú csere azóta teljesen jól működik
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 20:35:10 »

Nekem a tank műszerem 1/4 alatt volt de még nem értre el a piros csikót és mégis mindig leálltam az út szélén. De utána isteni szikra és nem tekertem rá a tank sapkát teljesen és kapott levegőt. Így már a piros széléig le tudtam fogyasztani. Utána meg szűrő csere és szivattyú csere azóta teljesen jól működik

Hát én a magam részéről bő országúti forgalomban, nyugodtan haladva, nem játszva a gázzal, egy tank benzinnel elmegyek 900 km-t. Ez 6.5-es fogyasztás. Állítólag ezektől az autóktól (MK1, 1.6) egyátalán nem rossz. Mondjuk ennél lejjebb nem tudom vinni, de ezt stabilan produkálom. Persze szeretném ha még ennyi sem lenne, de ez szerintem csak álom marad egy ekkora autótól. (Nem is értem hogy a gépkönyvben hogy a p*icsába írnak 6 körüli fogyasztást.. Marhaság... Kizárt hogy össze lehet hozni). Télen valamivel több, mert gondolom tovább szivat a szivató, meg néha tökölődni kell ha jég és hó van.
A műszerről annyit, hogy volt szerencsém egyszer kipróbálni, hogy a piros alsó felénél állt a mutató, és 70km-ről haza kellett érnem éjszaka. Sikerült. Már bőven a piros alá ért, de nem fogyott ki. Még kb 2 liter volt a tankban.

Üdv: BluElite
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 22:32:29 »

Hát én a magam részéről bő országúti forgalomban, nyugodtan haladva, nem játszva a gázzal, egy tank benzinnel elmegyek 900 km-t. Ez 6.5-es fogyasztás. Állítólag ezektől az autóktól (MK1, 1.6) egyátalán nem rossz. Mondjuk ennél lejjebb nem tudom vinni, de ezt stabilan produkálom. Persze szeretném ha még ennyi sem lenne, de ez szerintem csak álom marad egy ekkora autótól. (Nem is értem hogy a gépkönyvben hogy a p*icsába írnak 6 körüli fogyasztást.. Marhaság... Kizárt hogy össze lehet hozni). Télen valamivel több, mert gondolom tovább szivat a szivató, meg néha tökölődni kell ha jég és hó van.
A műszerről annyit, hogy volt szerencsém egyszer kipróbálni, hogy a piros alsó felénél állt a mutató, és 70km-ről haza kellett érnem éjszaka. Sikerült. Már bőven a piros alá ért, de nem fogyott ki. Még kb 2 liter volt a tankban.

Üdv: BluElite

Én most teljesen kifogyasztottam a *** koszos benzint belőle, a mutató leült, meg sem mozdult, a fed.comp pedig 20km-rt írt hátra. Most 31km-ert ír, múltkor 20-nál fogyott ki tehát azért gondolom, hogy kb 1 liter van benne.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2011.09.27 kedd, 00:04:58 »

Én most teljesen kifogyasztottam a *** koszos benzint belőle, a mutató leült, meg sem mozdult, a fed.comp pedig 20km-rt írt hátra. Most 31km-ert ír, múltkor 20-nál fogyott ki tehát azért gondolom, hogy kb 1 liter van benne.
Nekem most az átalakító berakás után megtehető 3 km-ig fogyasztottam ki.Aztán az asszony nyomására tankoltam,mert egész nulláig akartam lemenni (az óra és a fedcomp között van különbség,mert az óra több megtett kilométert mutat),hogy amennyire lehet elfogyjon a keverék üzemanyag.Sok tuti nem maradt benne,mert ~17 liter ment bele (ötezeré...) és éppenhogy túlment a mutató a negyed jelzésen.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2011.09.27 kedd, 15:26:14 »

Ha bizonytalan helyre megyek, külföldön utazgatunk, akkor a 12 literes pótkannában mindig ott figyel a benzin. Kicsit büdös (kombi), de ez van.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2011.09.27 kedd, 19:48:38 »

Na srácok, beütött a krah. Tegnap délután beindítottam ugye, kihagyott 1 henger. Mondom tankolok bele aztán meglátjuk. Tankoltam, nem javult semmit a helyzet. Levittem a szerelőhöz, megmérte a kompressziót és 3 bar volt a 3-as hengerbe, a 4-esben pedig 10. A másik kettő jó volt. Azt mondta valószínű hengerfej és nem megy a 3-4-es henger. Érdekes, mert nem forralta a vizet, nem vizes az olaj, stb.. Azt mondta 1 hét mire kész lesz, naponta le fogok járni hozzá és nézem mit csinál. 140.000 forint lesz kb a javítás. Sad
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2011.09.27 kedd, 19:59:13 »

Na srácok, beütött a krah. Tegnap délután beindítottam ugye, kihagyott 1 henger. Mondom tankolok bele aztán meglátjuk. Tankoltam, nem javult semmit a helyzet. Levittem a szerelőhöz, megmérte a kompressziót és 3 bar volt a 3-as hengerbe, a 4-esben pedig 10. A másik kettő jó volt. Azt mondta valószínű hengerfej és nem megy a 3-4-es henger. Érdekes, mert nem forralta a vizet, nem vizes az olaj, stb.. Azt mondta 1 hét mire kész lesz, naponta le fogok járni hozzá és nézem mit csinál. 140.000 forint lesz kb a javítás. Sad
harmadáért vehetnél komplett motort. amúgy mi a 140 ezer ft rajt? ha csak meghengerfejezi, az nem olyan nagy lóvé, pláne, hogy csak találgat. ha nem melegszik túl a víz, nem fogy, nem nyomja ki, jó a fűtés, akkor nem nagyon lehet hengerfejes. én inkább vennék biztos helyről egy motort, pl szunditól, garit is vállal rá, meg tud adni papírt róla, aztán becuppantanám a helyedben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:02:24 »

harmadáért vehetnél komplett motort. amúgy mi a 140 ezer ft rajt? ha csak meghengerfejezi, az nem olyan nagy lóvé, pláne, hogy csak találgat. ha nem melegszik túl a víz, nem fogy, nem nyomja ki, jó a fűtés, akkor nem nagyon lehet hengerfejes. én inkább vennék biztos helyről egy motort, pl szunditól, garit is vállal rá, meg tud adni papírt róla, aztán becuppantanám a helyedben

Nem nagyon volt ideje foglalkozni vele, így nem tudott semmi biztosat mondani. Holnap szétszedi és megmondja mi a baja..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:37:01 »

Nem nagyon volt ideje foglalkozni vele, így nem tudott semmi biztosat mondani. Holnap szétszedi és megmondja mi a baja..
akkor pláne sok a 140 wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:43:17 »

Nem nagyon volt ideje foglalkozni vele, így nem tudott semmi biztosat mondani. Holnap szétszedi és megmondja mi a baja..
nekem volt már hengerfejes, anyagköltséggel együtt se került ennyibe ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:02:30 »

nekem konkrétan 75 volt gépi munkával folyadékokkal szűrőkkel és munakdíjjal együtt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2011.09.28 szerda, 10:02:30 »

akkor pláne sok a 140 wow1

A 140 egy olyan ár volt, amiben minden benne van + vezérlés csere + szétszedi amennyire lehet a pillangószelepet + alapjárati motort + tankot kimossa meg minden szűrőt kicserél és minden tömítést. Igazából azért annyi, mert a vásárlás utáni szerviz is benne van. Amúgy azt hiszem a hengerfejezés 50 + 25k itt is annyit mondott kb.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2011.09.28 szerda, 10:37:09 »

Na srácok, beütött a krah. Tegnap délután beindítottam ugye, kihagyott 1 henger. Mondom tankolok bele aztán meglátjuk. Tankoltam, nem javult semmit a helyzet. Levittem a szerelőhöz, megmérte a kompressziót és 3 bar volt a 3-as hengerbe, a 4-esben pedig 10. A másik kettő jó volt. Azt mondta valószínű hengerfej és nem megy a 3-4-es henger. Érdekes, mert nem forralta a vizet, nem vizes az olaj, stb.. Azt mondta 1 hét mire kész lesz, naponta le fogok járni hozzá és nézem mit csinál. 140.000 forint lesz kb a javítás. Sad
Nekem 3-as hengerben nem volt kompresszió, 1000km-en evett 1l olajat, és nem forralta a a vizet.
35e volt a hengerfej síkolás+6 szelep cseréje alkatrésszel munkadíjjal, fél év gari van rá. Eddig nem nem vittek vissza munkát, hogy rosszul lett megcsinálva. 40e volt a vezérlés alkatrész (görgők, feszítő, vízpumpa, szíj stb) és 35e volt, hogy kiszedték/vis***akták a hengerfejet, elvitték/visszahozták a hengerfejestől, minden szerelés.
Szerintem sok az 50e, mert Nekem azt mondták max40e lesz a hengerfejes, de akkor minden szelepet cserél és amit kell hozzá.
Szép a kocsid! Tetszik a színe.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2011.09.28 szerda, 10:48:51 »

Nekem 3-as hengerben nem volt kompresszió, 1000km-en evett 1l olajat, és nem forralta a a vizet.
35e volt a hengerfej síkolás+6 szelep cseréje alkatrésszel munkadíjjal, fél év gari van rá. Eddig nem nem vittek vissza munkát, hogy rosszul lett megcsinálva. 40e volt a vezérlés alkatrész (görgők, feszítő, vízpumpa, szíj stb) és 35e volt, hogy kiszedték/vis***akták a hengerfejet, elvitték/visszahozták a hengerfejestől, minden szerelés.
Szerintem sok az 50e, mert Nekem azt mondták max40e lesz a hengerfejes, de akkor minden szelepet cserél és amit kell hozzá.
Szép a kocsid! Tetszik a színe.

Köszönöm, örülök neki.. Smiley Ma délután lenézek a szervizbe és mindenképpen írni fogok ide is, hogy mi a helyzet. Amúgy hány BAR a gyári érték a kompressziónál?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2011.09.28 szerda, 14:24:39 »

Köszönöm, örülök neki.. Smiley Ma délután lenézek a szervizbe és mindenképpen írni fogok ide is, hogy mi a helyzet. Amúgy hány BAR a gyári érték a kompressziónál?

Voltam. Azt mondta szelepek, de ma még mindig van egy autója amit megígért hogy ma kész lesz és holnap nekiáll délelőtt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2011.09.28 szerda, 14:30:14 »

Voltam. Azt mondta szelepek, de ma még mindig van egy autója amit megígért hogy ma kész lesz és holnap nekiáll délelőtt.

Viszont a képen nem Ghia van. A kilincsek nincsenek színre fújva, és nem krómos a hűtőmaszk. Max glx.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2011.09.28 szerda, 14:33:53 »

Viszont a képen nem Ghia van. A kilincsek nincsenek színre fújva, és nem krómos a hűtőmaszk. Max glx.

A motortér sincs színre fújva, törött volt az eleje valamikor szerintem. Amúgy rajta vannak a GHIA matricák és szegecselve is van az oldalán a GHIA jel. GLX-ben úgy tudom nincs klíma, elektromos tükör, elk. ablak 4db, stb.. Enyémbe minden van a bőrön kívül.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2011.09.28 szerda, 14:54:32 »

A motortér sincs színre fújva, törött volt az eleje valamikor szerintem. Amúgy rajta vannak a GHIA matricák és szegecselve is van az oldalán a GHIA jel. GLX-ben úgy tudom nincs klíma, elektromos tükör, elk. ablak 4db, stb.. Enyémbe minden van a bőrön kívül.
miért ne lenne?az első meg a második autóm is glx volt...klímával,elektromos tükörrel...a nagy átfedések miatt ma már gyakorlatilag megállapíthatatlan,hogy ereditelg miben mi volt...az etis ad támpontot de ennyi.Ki volt vesézve párszor.Láttam már én is full extrás CLX-et...ami meg az alapváltozat.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2011.09.28 szerda, 14:57:39 »

A motortér sincs színre fújva, törött volt az eleje valamikor szerintem. Amúgy rajta vannak a GHIA matricák és szegecselve is van az oldalán a GHIA jel. GLX-ben úgy tudom nincs klíma, elektromos tükör, elk. ablak 4db, stb.. Enyémbe minden van a bőrön kívül.
Tévedel. Az enyém GLX, van benne elektromosan állítható és fűthető tükör, fűthető szélvédő bevezetékelés (csak maga a szélvédő nem a fűthető fajta), lámpamagasság állítás, ködlámpa, klíma.
Ja, és most már 4 el.ablak (2 volt csak eredetileg) színre fújt külső kilincsek, duplazár, és jobb oldalon is "OneTouchDown" ablak Grin.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2011.09.28 szerda, 15:04:15 »

A motortér sincs színre fújva, törött volt az eleje valamikor szerintem. Amúgy rajta vannak a GHIA matricák és szegecselve is van az oldalán a GHIA jel. GLX-ben úgy tudom nincs klíma, elektromos tükör, elk. ablak 4db, stb.. Enyémbe minden van a bőrön kívül.

Lehet mindenféle. A klímát, elektromos ablakot bármikor külön is lehetett rendelni. De a kilincs sincs színre fújva... Nekem volt ghiám, MKI 1,8i (na, ez is ritka), de abban ezek megvoltak.
És hátul kurblis volt az ablak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2011.09.28 szerda, 15:27:09 »

Lehet mindenféle. A klímát, elektromos ablakot bármikor külön is lehetett rendelni. De a kilincs sincs színre fújva... Nekem volt ghiám, MKI 1,8i (na, ez is ritka), de abban ezek megvoltak.
És hátul kurblis volt az ablak.
hát na.nekem se volt a piroson színrefújt tükörház.egy ismerős épp frissen bontott,abban meg kézi állítású de piros házas tükör volt.Óccóé megvettem,elektromos tükör átrak és voilá!Színrefújt tükörház a glx-en.Na,pont ezekért se tudja senki mi micsoda.Az első autóm meg gyárilag színrefújt tükrös volt (hacsak olaszhonban valaki a fent leírt módon ki nem cserélte...) Az ebayen meg cirka 10 fontért bárki vehet színrefújt kilincseket...
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 15:29:15 írta misi107 » Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 09:33:46 »

De a kilincs sincs színre fújva...

Nem is alap.
A Bátyám Ghiajában se ABS, se kipörgés gátló. És még a szélvédő sem fűtött.
Viszont a belső kárpit, és sok egyéb az. Van lábtér világítása, tempomatja, koputere, AWS-e...

Amivel voltam a talin, abba van minden. Azt asszem svájcba gyártották, a Bátyámé Olaszországból jött...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 09:34:22 »

A motortér sincs színre fújva, törött volt az eleje valamikor szerintem.

Akkor örülhetsz, mert az gyárilag olyan. Vélhetően még eredeti! eljen Wink
A sárvédő ugye színre fújt, viszont a belső pereme, ahol csavarozva van a kasznihoz annak feketének kell lennie nyes.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.