Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 16:26:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556953 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 11:11:55 »

Akkor örülhetsz, mert az gyárilag olyan. Vélhetően még eredeti! eljen Wink
A sárvédő ugye színre fújt, viszont a belső pereme, ahol csavarozva van a kasznihoz annak feketének kell lennie nyes.

Jah, hogy az a gyári. Akkor remélem nem volt törött. A sárvédős téma: fekete a belseje. Van fed.komp-om, lábtér világításom, hűthető kesztyűtartóm, áhh nem írogatom egyesével, itt van a régi hirdetésből kimásolva:

ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), állítható felfüggesztés, állítható hátsó ülések, állítható kormány, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, full extra, fűthető szélvédő, fűthető tükör, hűthető kesztyűtartó, ködlámpa, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, memóriás vezetőülés, plüss kárpit, pótkerék, rádiós magnó, szervokormány, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, elektromos ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 12:43:48 »

Akkor örülhetsz, mert az gyárilag olyan. Vélhetően még eredeti! eljen Wink
A sárvédő ugye színre fújt, viszont a belső pereme, ahol csavarozva van a kasznihoz annak feketének kell lennie nyes.
fejvakaras He? Nekem bordó a kocsi motortere is, és a csavarok is, amivel oda van fogva a nyúlványhoz. És a donoré is kék, a motortér is és a csavarok is. Igaz, arról leszedtem a sárvédőívet, és alatta nem kék volt, hanem alapozó színű (szürke), de nem fekete. Kicsit koszos, de attól még látszik a szín.


...hűthető kesztyűtartó, memóriás vezetőülés, ... plüss kárpit...
Az első kettőről még nem is hallottam mint gyári fícsőr, kíváncsi lennék rá. És a Ghia-ban nem bőr ülőalkalmatosságok vannak?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 13:56:32 »

fejvakaras He? Nekem bordó a kocsi motortere is, és a csavarok is, amivel oda van fogva a nyúlványhoz. És a donoré is kék, a motortér is és a csavarok is. Igaz, arról leszedtem a sárvédőívet, és alatta nem kék volt, hanem alapozó színű (szürke), de nem fekete. Kicsit koszos, de attól még látszik a szín.

Az első kettőről még nem is hallottam mint gyári fícsőr, kíváncsi lennék rá. És a Ghia-ban nem bőr ülőalkalmatosságok vannak?

Sötét szürke-fekete, mitudomméjn.... De az gyárilag...

Azért nem hallottál róla, mert ilyen extrák nincsenek MKI-ben. Max ki van lyukasztva a kesztyűtartónál a klíma csöve, hogy oda is nyomja a hideget. De a meleget is fogja, ha nincs lezárási lehetőség. Memóriás ülésem nekem is van. Beállítom, bezárom. Majd amikor visszatérek a kocsihoz és kinyitom ugyan úgy áll az ülés, mint ahogy hagytam. Kivéve, ha a Zasszony ment vele közben eplus2. Ő reseteli a beállításokat. hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 14:30:24 »

Azért nem hallottál róla, mert ilyen extrák nincsenek MKI-ben. Max ki van lyukasztva a kesztyűtartónál a klíma csöve, hogy oda is nyomja a hideget. De a meleget is fogja, ha nincs lezárási lehetőség. Memóriás ülésem nekem is van. Beállítom, bezárom. Majd amikor visszatérek a kocsihoz és kinyitom ugyan úgy áll az ülés, mint ahogy hagytam. Kivéve, ha a Zasszony ment vele közben eplus2. Ő reseteli a beállításokat. hehe
Én is ilyen dolgokra gondoltam miközben írtam a hsz-t, csak nem találtam kajánvigyor-szmájlit  Smiley. Eladói túlkapás az extrák pipálgatása közepette  Grin.
Én egyébként már gondolkodtam ezen a memóriás ülésen, tudtommal a Scorpióban van is, csak még élőben nem láttam, és a bekötésről sincs infóm. Lehet, hogy át lehetne pakolni? Huh?
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:05:57 »

Helllóó Mindenki!

Van valakinek pozitív esetleg negatív tapasztalata a több helyen olvasható EGR szelep ledugózásával kapcsolatban?
Nem túl bonyolult műveletnek tűnik és ha tényleg használ akkor meglépném.

Köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:18:27 »

Helllóó Mindenki!

Van valakinek pozitív esetleg negatív tapasztalata a több helyen olvasható EGR szelep ledugózásával kapcsolatban?
Nem túl bonyolult műveletnek tűnik és ha tényleg használ akkor meglépném.

Köszi

tedd meg,semmit nem vesztesz vele,a motor meg kicsit jobb levegőt kap.nekem a véhaton,sornégyen le volt dugózva,ja meg megszűnik egy be nem határolható,de annál bosszantóbb hiba lehetőség.
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:44:48 »

tedd meg,semmit nem vesztesz vele,a motor meg kicsit jobb levegőt kap.nekem a véhaton,sornégyen le volt dugózva,ja meg megszűnik egy be nem határolható,de annál bosszantóbb hiba lehetőség.
Köszi!
Akkor befogom a pofáját a szelepjének.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:59:31 »

Köszi!
Akkor befogom a pofáját a szelepjének.

 eljen

Én a Galaxymon is megcsináltam. Amikor megvettem az alapjárati motor problémázott, mert az egyben van a fojtószelep házzal, sőt abba van építve egy konkrét elektromotoros szerkezet. Na akkor kipucoltam, és azóta is hibátlanul szuperál, mert nem jut oda a felesleges korom...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2011.09.30 péntek, 17:01:47 »


belphegor: Mondeo benzines, 2000-ccm-es 1995-ös: főtengelyen ékszíjtárcsa csavarja merre tekerjem le?

yooccooo: minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár

belphegor:Köszi, már csak az a gondom, hogy miként rögzítsem elfordulás ellen a főtengelyt a kicsavaráshoz. Sebességben fékezve is elfordul. Menők hogyan oldják meg? Mit javasoltok? Próbáljam a kuplungnál a fogaskoszorút betámasztani?

yooccoo:jó lenne, ha nem ott próbálnád, akár csúnya vége is lehet ...
most neked szét van szedve teljesen?
mert akkor tárcsa és szerkezet le, úgyse árt megtakarítani, lendkerék le, fogsz egy zártszelvényt, kell rá két luk, a lendkerék felfekvési területénél kell lenni két lyuknak, ami nem menetes, oda stift bele, valaki ellentart, te lecsavarod egy hosszú fix szárral (légkulcs nem kell hozzá ezen módszerrel)

Bocs, hogy csak most reagálok, elutaztam, de ezen a hétvégén már aktuális eldöntenem, megpróbálom magam, vagy keresek hozzáértőbb szakit. A kérdésedre válaszul, nincs kivéve a motor, úgy tudom (csak) vezérműszíj szett cseréhez nem szokás. Mitsubitsi Coltnál már cseréltem vezérműszíjat, de ott kivettük a motor,  egyébként ott a fogaskoszorú lett kitámasztva a blokkhoz egy csavaranyával és a túloldalon
 méteres toldás kellett a crovára az ékszíjtárcsa anya kicsavarásához miután légkulcs hatástalan volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.30 péntek, 17:11:04 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:15:01 »

Fiuk ,emberek,elkezdet tul sokat zabálni az olajbol,hallom itt hogy lehet motor megbontás nélkül hogy elcsepeg a motortérnél,valami ximering xivat,ha na nen tudni majd holnap is van nap?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.30 péntek, 20:22:08 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:20:42 »

Fiuk ,emberek,elkezdet tul sokat zabálni az olajbol,hallom itt hogy lehet motor megbontás nélkül hogy elcsepeg a motortérnél,valami ximering xivat?
ha kajálja, akkor tolja a kék füstöt.
ha nem füstöl, le kellene mosni a blokkot aztán meglesni, nem folyik-e valahol az oldalán.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:26:15 »

ha kajálja, akkor tolja a kék füstöt.
ha nem füstöl, le kellene mosni a blokkot aztán meglesni, nem folyik-e valahol az oldalán.
ÉP az hogy repedést fedeztem fől az olajteknőnél,de elmehet 500km 1liter ez tul sok.Kék füst nincs.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:36:06 »

ÉP az hogy repedést fedeztem fől az olajteknőnél,de elmehet 500km 1liter ez tul sok.Kék füst nincs.
padig a repedt karteren simán elfolyik a nafta. melegen még hígabb, még inkább folyik. teríts alá egy kartont. rögtön kiderül, hogy egy este mennyi csöpög el...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:37:01 »

ÉP az hogy repedést fedeztem fől az olajteknőnél,de elmehet 500km 1liter ez tul sok.Kék füst nincs.
Tehát 1x500km -ént megzabálja az 1 litert ,halotam ojat hogy motor megbontás nélkül valami ximering hiba lehet,ez halott v. élő,erre volnák kiváncsi picsa.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:39:19 »

padig a repedt karteren simán elfolyik a nafta. melegen még hígabb, még inkább folyik. teríts alá egy kartont. rögtön kiderül, hogy egy este mennyi csöpög el...
Semmi ,volt proba,xerintem menés kőzben ,ojan 120-130 sebnél.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:39:48 »

Tehát 1x500km -ént megzabálja az 1 litert ,halotam ojat hogy motor megbontás nélkül valami ximering hiba lehet,ez halott v. élő,erre volnák kiváncsi picsa.
bontás nélkül nem sok szimering és tömítés van, amit cserélni lehet...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:50:19 »

bontás nélkül nem sok szimering és tömítés van, amit cserélni lehet...
Értem tehát bontás,mert mostmár hidegen van motorkopogás,de nállam igaz 10W 40 van bene,az a baj hogy gyors vagyok vezetés kőzben ,mint egy 30 éves,nehéz volt megszokni a dizelt , de nálam nem fuladt le legalább.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:52:16 »

Értem tehát bontás,mert mostmár hidegen van motorkopogás,de nállam igaz 10W 40 van bene,az a baj hogy gyors vagyok vezetés kőzben ,mint egy 30 éves,nehéz volt megszokni a dizelt , de nálam nem fuladt le legalább.
az lehet a sűrű olaj és annak hiánya miatt is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2011.09.30 péntek, 20:59:02 »

az lehet a sűrű olaj és annak hiánya miatt is...
Várj 1pillanatt azért van 10 bene mert az vastagabb,tehát ha 5 lenne benne jobban elfojna,érteni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:02:44 »

Várj 1pillanatt azért van 10 bene mert az vastagabb,tehát ha 5 lenne benne jobban elfojna,érteni.
ez logikus, csak nem jó megoldás!!!!!!!!
a rossz tömítésnél a meleg kátrány is kifolyik, viszont a motornak nem tesz jót a vastag olaj. egy tömítés cseréje olcsóbb és gazdaságosabb, mint egy kopott motorba borogatni az olajat, aztán meg cserélni.....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:06:28 »

ez logikus, csak nem jó megoldás!!!!!!!!
a rossz tömítésnél a meleg kátrány is kifolyik, viszont a motornak nem tesz jót a vastag olaj. egy tömítés cseréje olcsóbb és gazdaságosabb, mint egy kopott motorba borogatni az olajat, aztán meg cserélni.....
Tudtam hogy ezt mondod,előre,most ha lejár a bankom tallán lessz rá rávalo.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:09:48 »

Tudtam hogy ezt mondod,előre,most ha lejár a bankom tallán lessz rá rávalo.
Wink nyes vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:13:58 »

Wink nyes vigyor3
na ne taps falbav pias police
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:16:30 »

ez logikus, csak nem jó megoldás!!!!!!!!
a rossz tömítésnél a meleg kátrány is kifolyik, viszont a motornak nem tesz jót a vastag olaj. egy tömítés cseréje olcsóbb és gazdaságosabb, mint egy kopott motorba borogatni az olajat, aztán meg cserélni.....
De nyron jo volt ,de ján a vacccak téll,elhiszed.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:57:31 »

De nyron jo volt ,de ján a vacccak téll,elhiszed.

Sajnos nem értem mit akarsz mondani ,na de ezt a fránya vilentyüt.inkább inst 1 Windowszt.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2011.09.30 péntek, 21:58:52 »

Sajnos nem értem mit akarsz mondani ,na de ezt a fránya vilentyüt.inkább inst 1 Windowszt.
vagy mára elég a netből vagy a sörből  vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2011.09.30 péntek, 22:00:10 »

vagy mára elég a netből vagy a sörből  vigyor3
taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 10:42:23 »



belphegor: Mondeo benzines, 2000-ccm-es 1995-ös: főtengelyen ékszíjtárcsa csavarja merre tekerjem le?

yooccooo: minden csavar, minden zár, balra nyílik, jobbra zár

belphegor:Köszi, már csak az a gondom, hogy miként rögzítsem elfordulás ellen a főtengelyt a kicsavaráshoz. Sebességben fékezve is elfordul. Menők hogyan oldják meg? Mit javasoltok? Próbáljam a kuplungnál a fogaskoszorút betámasztani?

yooccoo:jó lenne, ha nem ott próbálnád, akár csúnya vége is lehet ...
most neked szét van szedve teljesen?
mert akkor tárcsa és szerkezet le, úgyse árt megtakarítani, lendkerék le, fogsz egy zártszelvényt, kell rá két luk, a lendkerék felfekvési területénél kell lenni két lyuknak, ami nem menetes, oda stift bele, valaki ellentart, te lecsavarod egy hosszú fix szárral (légkulcs nem kell hozzá ezen módszerrel)

belphegor:Bocs, hogy csak most reagálok, elutaztam, de ezen a hétvégén már aktuális eldöntenem, megpróbálom magam, vagy keresek hozzáértőbb szakit. A kérdésedre válaszul, nincs kivéve a motor, úgy tudom (csak) vezérműszíj szett cseréhez nem szokás. Mitsubitsi Coltnál már cseréltem vezérműszíjat, de ott kivettük a motor,  egyébként ott a fogaskoszorú lett kitámasztva a blokkhoz egy csavaranyával és a túloldalon
 méteres toldás kellett a crovára az ékszíjtárcsa anya kicsavarásához miután légkulcs hatástalan volt.

Közben olvasom, hogy ékszíjtárcsa anya lecsavarásával 5. sebességben benyomott fékkel kell próbálkozni. Nem is tudom én miért 1-ben és lükv.-ben próbáltam. falbav Ott szegény asszony hiába taposta a féket, elfordult a főtengely.  szomoru1 Na ma kipróbálom akkor 5.-ben. Tapasztalat?  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.02 vasárnap, 10:44:18 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 19:05:13 »

Köszi!
Akkor befogom a pofáját a szelepjének.
Ledugózva. Ennyit mindenképpen megérdemel a motor.

Ettől a CO stb. nem lesz túlzottan magas? Gondolok itt a hajdani zöldkátyás mérési metódusra. Bent szoktad hagyni akkor is a dugózás nem?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:14:05 »

Ledugózva. Ennyit mindenképpen megérdemel a motor.

Ettől a CO stb. nem lesz túlzottan magas? Gondolok itt a hajdani zöldkátyás mérési metódusra. Bent szoktad hagyni akkor is a dugózás nem?

Ezt lehet én is megcsinálnám.. Valaki tud linkelni egy leírást?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:21:11 »

Ezt lehet én is megcsinálnám.. Valaki tud linkelni egy leírást?
nem kell hozzá leírás.
a tömítést kiveszed, egy vékony lemezre felrajzolod a körvonalát és a lyukak helyét. körbevágod kifúrod és berakod a tömítés helyére.
speciel én egy festékes doboz tetejéből csináltam.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:56:10 »

Ezt lehet én is megcsinálnám.. Valaki tud linkelni egy leírást?
minek?két csavart kitekered,vágsz alá egy tömítést akár papírból (pl. gyógyszeres dobozból) vagy befőttesüveg tetejéből.Kivágod/fúrod a csavarok helyét.A vezetéket megkaptad?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:37:24 »

Ledugózva. Ennyit mindenképpen megérdemel a motor.

Ettől a CO stb. nem lesz túlzottan magas? Gondolok itt a hajdani zöldkátyás mérési metódusra. Bent szoktad hagyni akkor is a dugózás nem?

Az EGR feladata a nitrogénoxidok csökkentése, azt meg nem mérik a vizsgán. A motor nem fog észrevenni semmit, mert minimális az EGR-hez vezető cső átmérője. A haszna az, hogy nem kormozódik a szívósor.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:37:46 »

minek?két csavart kitekered,vágsz alá egy tömítést akár papírból (pl. gyógyszeres dobozból) vagy befőttesüveg tetejéből.Kivágod/fúrod a csavarok helyét.A vezetéket megkaptad?

Igen, de azt hiszem írtam privátot is. Viszont.: Voltam ma a szerelőnél. Szét van kapva az autó motorja. A szelepeket cserélni kell, meg van égve mind. A 3-as hengerfalon van valami két oldalt. Szerinte széttört a gyűrűzés és felszántotta a hengerfalat. 200.000 körül lesz a javítás, holnap megyek le megbeszélni vele, hogy mi legyen. Garanciát vállal rá.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:16:20 »

Igen, de azt hiszem írtam privátot is. Viszont.: Voltam ma a szerelőnél. Szét van kapva az autó motorja. A szelepeket cserélni kell, meg van égve mind. A 3-as hengerfalon van valami két oldalt. Szerinte széttört a gyűrűzés és felszántotta a hengerfalat. 200.000 körül lesz a javítás, holnap megyek le megbeszélni vele, hogy mi legyen. Garanciát vállal rá.
Van rá valami magyarázat, hogy ezt mi okozta? Sok autót széthajtottam,  de így még sosem jártam.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:20:37 »

Igen, de azt hiszem írtam privátot is. Viszont.: Voltam ma a szerelőnél. Szét van kapva az autó motorja. A szelepeket cserélni kell, meg van égve mind. A 3-as hengerfalon van valami két oldalt. Szerinte széttört a gyűrűzés és felszántotta a hengerfalat. 200.000 körül lesz a javítás, holnap megyek le megbeszélni vele, hogy mi legyen. Garanciát vállal rá.
kétszázért vehetsz három motort ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:56:36 »

kétszázért vehetsz három motort ...
annyiért konkrétan autót is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2011.10.04 kedd, 21:51:05 »

kétszázért vehetsz három motort ...

A szerelővel megbeszéltem a dolgot és azt ajánlotta, hogy vegyek bele új motort. 50.000 forintért sikerült találnom 1-et a www.fordbonto.hu-nál, garanciát vállal rá. Angliából behozott autóból van.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 01:16:30 »

Szépestét az Uraknak!
Előjött megint a tavalyi problémám, indittás után elindulok és 1-2 perc után ha kinyomom kuplungot esik vissza a fordulat, csak hgoy nem áll meg 1000nél hanem leesik 0ra :S. Csak hideg motornál van ez a probléma. Szerintetek mi lehet ez? Mi felel azért hogy míg hideg a motor rendesen ketyeregjen?
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 17:58:20 »

Közben olvasom, hogy ékszíjtárcsa anya lecsavarásával 5. sebességben benyomott fékkel kell próbálkozni. Nem is tudom én miért 1-ben és lükv.-ben próbáltam. falbav Ott szegény asszony hiába taposta a féket, elfordult a főtengely.  szomoru1 Na ma kipróbálom akkor 5.-ben. Tapasztalat?  wave
Az 5. seb-ben hipp-hopp lejött, igaz most fiam nyomta a féket Smiley. Amúgy el van írva (1.-et ír)abban az ETZOLD javítási kézikönyvben amin még I.-es mondi van a címlapon. Az újabban, amin már a II.-es díszeleg már 5. seb-et írnak. Persze ha kicsit matekolok én is rájöhettem volna   falbav
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 09:50:16 »

Szépestét az Uraknak!
Előjött megint a tavalyi problémám, indittás után elindulok és 1-2 perc után ha kinyomom kuplungot esik vissza a fordulat, csak hgoy nem áll meg 1000nél hanem leesik 0ra :S. Csak hideg motornál van ez a probléma. Szerintetek mi lehet ez? Mi felel azért hogy míg hideg a motor rendesen ketyeregjen?

Sok-sok érzékelő/jeladó.
Csinálj diagnosztikát, és minden kiderül! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 17:24:03 »

Sok-sok érzékelő/jeladó.
Csinálj diagnosztikát, és minden kiderül! nyes

Okés, kösszi!! Cheesy
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 19:41:19 »

Még egy rövidke kérdésem lenne. Kaptam egy Wynn's Injektor tisztittó cuccot. Kifejti a hatását úgy is ha beleöntöm a benzin mellé? Ha igen akkor mennyi benyó mellé szokták keverni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:42:24 »

Még egy rövidke kérdésem lenne. Kaptam egy Wynn's Injektor tisztittó cuccot. Kifejti a hatását úgy is ha beleöntöm a benzin mellé? Ha igen akkor mennyi benyó mellé szokták keverni?
Erre van a használati útmutató  eplus2. Rája van írva a flakonra, hogy egy tank (50-60 liter) benzin mellé kell beönteni a tartalmát - emlékeim szerint.
De ha elolvasod, biztosabb lehetsz benne Smiley .
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 21:52:17 »

Erre van a használati útmutató  eplus2. Rája van írva a flakonra, hogy egy tank (50-60 liter) benzin mellé kell beönteni a tartalmát - emlékeim szerint.
De ha elolvasod, biztosabb lehetsz benne Smiley .

néztem már, de nincs rajta sehol hogy mennyivel kell vegyitteni Tongue
Azért kérdeztem itt Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 22:34:07 »

néztem már, de nincs rajta sehol hogy mennyivel kell vegyitteni Tongue
Azért kérdeztem itt Smiley
semmi baj.Majdhogynem az összes ilyen cucc 50-60 liter benzinnel vegyítendő...én a cyclo-s motyeszt jobban szerettem.Mára már egyik se kell...
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 22:45:54 »

semmi baj.Majdhogynem az összes ilyen cucc 50-60 liter benzinnel vegyítendő...én a cyclo-s motyeszt jobban szerettem.Mára már egyik se kell...

Hálás köszönet a helpért Smiley
Remélem beválik a lötty. Aztán már csak egy új kipufogó kell első hátsó. Első kivan herélve hátsó meg széttrohadt...
35-ért tudnak rá hozni kompletten. Szerinted jó ár?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2011.10.11 kedd, 09:11:44 »

néztem már, de nincs rajta sehol hogy mennyivel kell vegyitteni Tongue
wow1
Ez azért nem szép a gyártótól.  levele a gyártónak/forgalmazónak.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2011.10.11 kedd, 11:00:32 »

Sziasztok!

Két kérdéssel is fordulok hozzátok.

Az egyik, hogy egy 2.0 1995ös scorpió katalizátora jó-e az én mondimhoz illetve hogy az mk2 1.6, 18, 2.0 benzin jó-e az enyémhez?
A második, hogy kormányművet kell cserélnem, mert veszettül folyik az olaj a műből. Kérdésem az, hogy mindegy milyen mondeo-ét rakom bele mk1-m2 vagy dízel és benzin közt van-e különbség.

Előre  is köszönöm! integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2011.10.11 kedd, 12:14:22 »

Sziasztok!

Két kérdéssel is fordulok hozzátok.

Az egyik, hogy egy 2.0 1995ös scorpió katalizátora jó-e az én mondimhoz illetve hogy az mk2 1.6, 18, 2.0 benzin jó-e az enyémhez?
A második, hogy kormányművet kell cserélnem, mert veszettül folyik az olaj a műből. Kérdésem az, hogy mindegy milyen mondeo-ét rakom bele mk1-m2 vagy dízel és benzin közt van-e különbség.

Előre  is köszönöm! integet2
kormányműben két féle különbség van. az egyik:
gyártottak 14-es és 15-ös kerekekhez
a másik, ami mondjuk magát a kormányművet nem érinti, az az összekötö gömbfej.
mk2-ben nagyobbak kellenek.
ámerikai gyártmány a kicsike. olyan 15 körül lehet venni bontottan.
katalizátorban nem sokat tudok mndani, mert eddig én csak kivettem a kocsikból...
viszont a scorpio, ha a békára gondolsz, teljesen más motorral és egyebekkel van ellátva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.