Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 08:33:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556575 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2011.10.11 kedd, 12:15:18 »

Sziasztok!

Két kérdéssel is fordulok hozzátok.

Az egyik, hogy egy 2.0 1995ös scorpió katalizátora jó-e az én mondimhoz illetve hogy az mk2 1.6, 18, 2.0 benzin jó-e az enyémhez?
A második, hogy kormányművet kell cserélnem, mert veszettül folyik az olaj a műből. Kérdésem az, hogy mindegy milyen mondeo-ét rakom bele mk1-m2 vagy dízel és benzin közt van-e különbség.

Előre  is köszönöm! integet2
mindegy mert egyformák.A különbség csak a kormányösszekötőben van.A gyárilag 14"-es kerékhez gyártottak vékonyabbak,a 15"-ös vastagabb.De ha nem is cserélsz összekötőt akkor sem történik semmi,eltörni-görbülni nem fog.A gömbfejes dolog igaz lehet,ebben astor jobban otthon van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2011.10.11 kedd, 12:21:12 »

mindegy mert egyformák.A különbség csak a kormányösszekötőben van.A gyárilag 14"-es kerékhez gyártottak vékonyabbak,a 15"-ös vastagabb.De ha nem is cserélsz összekötőt akkor sem történik semmi,eltörni-görbülni nem fog.A gömbfejes dolog igaz lehet,ebben astor jobban otthon van.
igen, mert csonkállványt cseréltem kettesére.
de már hegegabi is tudja nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:34:09 »

igen, mert csonkállványt cseréltem kettesére.
de már hegegabi is tudja nyes
wave taps
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 11:40:57 »

Sziasztok!
A "hideg" beálltával újra előjött a hideg indítás utáni, első 1-2 percben a fordulatszám leesés, motor leállás. Motort indít, fordulatszám felmegy 1200-1500-ra, majd ~15-20 sec után elkezd lemenni a fordulatszám és amikor eléri az 1000es értéket, akkor hirtelen leesik 5-600-ra. Ezután 2 dolog jön: vagy visszaugrik a fordulatszám 1500-ra és eljátssza még ezt 2x-3x és minden OK; vagy lefullad a motor.
Próbáltam olyat, hogy indítás után kb 30sec-ig 1500-on tartom a fordulatot, és utána nem nyomom a gázpedált, de akkor is eljátssza, hogy szépen lemegy 1000-ig majd 5-600as fordulat. Tavaly télen ennyi idő elég volt neki, hogy ne fulladjon le.
Próbáltam azt, hogy amikor leesik a fordulat 5-600-ra, akkor leállítom a motort, majd újraindítom. Ez még többnyire bevált, és nem fulladt le utána a motor.
Ami változott tavaly tél óta:
- 6 szelepet kicseréltek és a hengerfej síkolva lett,
- vezérműszíj, feszítők, vízpumpa csere
- gyertyák kábelek cserélve
- levegő útja kitisztítva.
Abban bíztam, hogy ha megjavítják a hengerfejet, akkor elmúlik. Most már nyári melegben nem csinálja, csak télen hidegben.
Van ötletetek, hogy merre keresgéljem a megoldást? Benzinszűrő 1,5 éves. Cseréljek benzincsövet? Lambda-szondát? Mit?
Köszönettel,
PZs


 
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 11:47:54 »

Sziasztok!
A "hideg" beálltával újra előjött a hideg indítás utáni, első 1-2 percben a fordulatszám leesés, motor leállás. Motort indít, fordulatszám felmegy 1200-1500-ra, majd ~15-20 sec után elkezd lemenni a fordulatszám és amikor eléri az 1000es értéket, akkor hirtelen leesik 5-600-ra. Ezután 2 dolog jön: vagy visszaugrik a fordulatszám 1500-ra és eljátssza még ezt 2x-3x és minden OK; vagy lefullad a motor.
Próbáltam olyat, hogy indítás után kb 30sec-ig 1500-on tartom a fordulatot, és utána nem nyomom a gázpedált, de akkor is eljátssza, hogy szépen lemegy 1000-ig majd 5-600as fordulat. Tavaly télen ennyi idő elég volt neki, hogy ne fulladjon le.
Próbáltam azt, hogy amikor leesik a fordulat 5-600-ra, akkor leállítom a motort, majd újraindítom. Ez még többnyire bevált, és nem fulladt le utána a motor.
Ami változott tavaly tél óta:
- 6 szelepet kicseréltek és a hengerfej síkolva lett,
- vezérműszíj, feszítők, vízpumpa csere
- gyertyák kábelek cserélve
- levegő útja kitisztítva.
Abban bíztam, hogy ha megjavítják a hengerfejet, akkor elmúlik. Most már nyári melegben nem csinálja, csak télen hidegben.
Van ötletetek, hogy merre keresgéljem a megoldást? Benzinszűrő 1,5 éves. Cseréljek benzincsövet? Lambda-szondát? Mit?
Köszönettel,
PZs


  

mit? autót  Wink vegyél japánt  vigyor3
komolyra véve: gyanús az alapjárati motor.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=187

ugyan nem mondeo.hu-s cikk, de zetec motorokra áll a dolog, egy próbát fölösleges csere előtt sztem mindenképp megér.

mod.: Amúgy meg most találtam:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.13 csütörtök, 11:50:33 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 15:16:44 »

mit? autót  Wink vegyél japánt  vigyor3
komolyra véve: gyanús az alapjárati motor.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=187
ugyan nem mondeo.hu-s cikk, de zetec motorokra áll a dolog, egy próbát fölösleges csere előtt sztem mindenképp megér.
mod.: Amúgy meg most találtam:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Köszi!
Ezt a jelenséget csak addig csinálja, amíg be nem melegszik. Utána szépen megy. Ha megállok vele és nem hagyom "hidegre hűlni", akkor beindítom és nem produkálja ezt a jelenséget. Én nem gondoltam alapjárati motorra. Vagy az alapjárati motor, ezzel jelzi, hogy "Tönkre fogok menni!". A linkelt pdf alapján a levegő injektor lenne a hibás, de nem ad csattogó hangot.
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 15:36:56 »

Köszi!
Ezt a jelenséget csak addig csinálja, amíg be nem melegszik. Utána szépen megy. Ha megállok vele és nem hagyom "hidegre hűlni", akkor beindítom és nem produkálja ezt a jelenséget. Én nem gondoltam alapjárati motorra. Vagy az alapjárati motor, ezzel jelzi, hogy "Tönkre fogok menni!". A linkelt pdf alapján a levegő injektor lenne a hibás, de nem ad csattogó hangot.
PZs
A szerviz semmit nem csinálna, csak szép sorban cserélgetné ki az alkatrészeket. Na nem ajándékba Cheesy
Első körben én végigmennék a listán, alapjárati motoron, tisztítgatásokon. Abból nagy baj nem lehet. Ha utána se jó, még mindig lehet keresgetni, esetleg alkatrészt cserélgetni. Most bont itt vki* a fórumon egy I-est, hátha van olyan alkatrésze okosba, ami neked kellhet Wink

*hayhapapi, MKI általánosba Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
toba
Vendég
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2011.10.15 szombat, 19:39:51 »

A szerviz semmit nem csinálna, csak szép sorban cserélgetné ki az alkatrészeket. Na nem ajándékba Cheesy
Első körben én végigmennék a listán, alapjárati motoron, tisztítgatásokon. Abból nagy baj nem lehet. Ha utána se jó, még mindig lehet keresgetni, esetleg alkatrészt cserélgetni. Most bont itt vki* a fórumon egy I-est, hátha van olyan alkatrésze okosba, ami neked kellhet Wink

*hayhapapi, MKI általánosba Wink
Szia E85 okozta nálam ezt a jelenséget. Mindig keverve tankoltam nyáron több rész e85 volt benne most már csak tisztán 95 és megszűnt a rángatásom. De elölte kicseréltem egy barna relét a motortér bizti táblába ezután már jobb lett a hideg indításom. Most még höfok gombát akarok cserélni mert az is beleszól a hideg indításba.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 10:07:34 »

A szerviz semmit nem csinálna, csak szép sorban cserélgetné ki az alkatrészeket. Na nem ajándékba Cheesy
Első körben én végigmennék a listán, alapjárati motoron, tisztítgatásokon. Abból nagy baj nem lehet. Ha utána se jó, még mindig lehet keresgetni, esetleg alkatrészt cserélgetni. Most bont itt vki* a fórumon egy I-est, hátha van olyan alkatrésze okosba, ami neked kellhet Wink

*hayhapapi, MKI általánosba Wink
Kösz.
De az jutott még eszembe, hogy ez indítás utáni 20-30sec környékén következik be. Még nem mértem meg pontosan, csak saccoltam. Lehetséges, hogy akkor "váltana" át lambda-szondás vezérlésre? A rossz alapjárat pdf alapján (Levegő injektor rész) igen, de akkor üzem-melegen miért nem produkálja a hibát?
A lambda-szonda, már jelzi, hogy üzem meleg vagyok, levegő injektor állj le, és küldi a rossz jelet a vezérlésnek?.
Nem értem. Igaz nem vagyok szerelő, csak szeretném megérteni és megjavítani.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 10:34:51 »

Kösz.
De az jutott még eszembe, hogy ez indítás utáni 20-30sec környékén következik be. Még nem mértem meg pontosan, csak saccoltam. Lehetséges, hogy akkor "váltana" át lambda-szondás vezérlésre? A rossz alapjárat pdf alapján (Levegő injektor rész) igen, de akkor üzem-melegen miért nem produkálja a hibát?
A lambda-szonda, már jelzi, hogy üzem meleg vagyok, levegő injektor állj le, és küldi a rossz jelet a vezérlésnek?.
Nem értem. Igaz nem vagyok szerelő, csak szeretném megérteni és megjavítani.
Keresd meg fusimot (személyesen-minitalin, (vagy fórumon, ha fent van egyáltalán). Sztem kapásból megmondja mi a gond, de ránézésre már biztos Wink
Az semmiképp sem normális hogy visszaesik az alapjárat! (gyertyakábel? Hidegen simán lehet az is xar, bemelegedve meg jó. Ingyen van, ha vkiét kölcsönkéred, és megnézed azzal.)
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 10:47:48 »

Kösz.
De az jutott még eszembe, hogy ez indítás utáni 20-30sec környékén következik be. Még nem mértem meg pontosan, csak saccoltam. Lehetséges, hogy akkor "váltana" át lambda-szondás vezérlésre? A rossz alapjárat pdf alapján (Levegő injektor rész) igen, de akkor üzem-melegen miért nem produkálja a hibát?
A lambda-szonda, már jelzi, hogy üzem meleg vagyok, levegő injektor állj le, és küldi a rossz jelet a vezérlésnek?.
Nem értem. Igaz nem vagyok szerelő, csak szeretném megérteni és megjavítani.
ha lambdára gyanakszol, akkor ellenőrizd le.
vedd ki a motortéri biztosíték táblából a 13-as biztosítékot, úgy próbáld meg.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 10:49:45 »

Keresd meg fusimot (személyesen-minitalin, (vagy fórumon, ha fent van egyáltalán). Sztem kapásból megmondja mi a gond, de ránézésre már biztos Wink
ez bizony igaz, csak sajnos nem lehet rábeszélni, hogy jöjjön fórumozni.
megutálta az egészet és inkább a házra és az udvarra költi a szabadidejét.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 11:20:13 »

ez bizony igaz, csak sajnos nem lehet rábeszélni, hogy jöjjön fórumozni.
megutálta az egészet és inkább a házra és az udvarra költi a szabadidejét.
Minitalin ott van mindig Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 15:53:28 »

Keresd meg fusimot (személyesen-minitalin, (vagy fórumon, ha fent van egyáltalán). Sztem kapásból megmondja mi a gond, de ránézésre már biztos Wink
Az semmiképp sem normális hogy visszaesik az alapjárat! (gyertyakábel? Hidegen simán lehet az is xar, bemelegedve meg jó. Ingyen van, ha vkiét kölcsönkéred, és megnézed azzal.)
Indítás után jó az alapjárat. 20-30 sec eltelik leseik/leáll a motor. Majd ha ezt átvészelte tök jó minden. Megy, nem rángat, gyorsul stb.
Gyertyakábel: fél éve cseréltem, gyertyákkal együtt.
Akkor minitalin megkeresem fusimot.
Köszi,
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 15:54:31 »

ha lambdára gyanakszol, akkor ellenőrizd le.
vedd ki a motortéri biztosíték táblából a 13-as biztosítékot, úgy próbáld meg.
Ha kiszedem a 13-as biztosítékot, és úgy próbálom, akkor mit kell produkálnia ha a lambda rossz? Vagy ha a lambda jó?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 16:13:03 »

Ha kiszedem a 13-as biztosítékot, és úgy próbálom, akkor mit kell produkálnia ha a lambda rossz? Vagy ha a lambda jó?

ha a nem változik semmi, akkor a lambda a hunyó. bár igazság szerint kétlem, mert annak lennének más tünetei is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 16:19:14 »

Ha kiszedem a 13-as biztosítékot, és úgy próbálom, akkor mit kell produkálnia ha a lambda rossz? Vagy ha a lambda jó?

megemelkedett alapjárat és elmúló rángatás.De igazából a vezérlést is újra kellene tanítani hozzá.
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2011.10.18 kedd, 18:07:10 »

Sziasztok!
Nekem az alapjárattal nincs gondom ellenben rángatni az enyém is rángat, akkor ha nem húzatom csak tempót tartok vele. A 13-as biztit kivettem de semmi változás nem történt az autó teljesen úgy viselkedik mint mikor bent volt a biztosíték. Valakinek valami tippje? köszi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:43:30 »

Sziasztok!
Nekem az alapjárattal nincs gondom ellenben rángatni az enyém is rángat, akkor ha nem húzatom csak tempót tartok vele. A 13-as biztit kivettem de semmi változás nem történt az autó teljesen úgy viselkedik mint mikor bent volt a biztosíték. Valakinek valami tippje? köszi.
vákuum csöveket ellenőrizd le. valszeg a hírős t a bűnös...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:42:46 »

Kalburátor tisztittása mennyire bonyolult illetve időigényes? Ha belenyulok a pillangószelepnél elég negrováválik az ujjam Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:49:54 »

Kalburátor tisztittása mennyire bonyolult illetve időigényes? Ha belenyulok a pillangószelepnél elég negrováválik az ujjam Cheesy
minek a tisztítása?  wow1
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 16:16:20 »

Sziasztok!
Nekem az alapjárattal nincs gondom ellenben rángatni az enyém is rángat, akkor ha nem húzatom csak tempót tartok vele. A 13-as biztit kivettem de semmi változás nem történt az autó teljesen úgy viselkedik mint mikor bent volt a biztosíték. Valakinek valami tippje? köszi.

gyertya, kábel ?? Nálam bejött
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
toba
Vendég
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:16:18 »

gyertya, kábel ?? Nálam bejött
Szintén zenész gyertya kábel,trafó nálam is. most befecskendező sorra gyúrok
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:38:55 »

minek a tisztítása?  wow1

ne kérdezd miért írtam, én is csak most olvasom xD Vasárnapi kelés nem tesz jót az embernek Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:55:41 »

Kalburátor tisztittása mennyire bonyolult illetve időigényes? Ha belenyulok a pillangószelepnél elég negrováválik az ujjam Cheesy
há milyen autód van neked? wow1
van aki raccsolva beszél, de olyannal még nem találkoztam, aki laccsolva ír.
egyébként meg szerintem a mondeód van, nincsen neked kalbulátolod eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:11:18 »

Kalburátor tisztittása mennyire bonyolult illetve időigényes? Ha belenyulok a pillangószelepnél elég negrováválik az ujjam Cheesy
elég az csak fojtószelepnek.Karburátort ne keress mert végtelen ciklusba kerülsz...
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 09:15:40 »

megemelkedett alapjárat és elmúló rángatás.De igazából a vezérlést is újra kellene tanítani hozzá.
Tegnap megpróbáltam tanítás nélkül. Nem volt időm tanítani.
Bizti ki, indítás.
Indítás után 1 perccel (mértem), megint jött, hogy alapjárat leesik. Utána "visszatornázta" magát és szépen járt. Igaz, sokkal könnyebben állt vissza 1100-as alapjáratra, és utána már nem "próbálkozott" azzal, hogy visszaveszi az alapjáratot. Tette a dolgát.
Lehet az egyik összetevő a lamda-szonda lesz. Majd a leírás többi részét is ellenőrzöm.
Ha rossz a középső dob vagy a katalizátor, akkor produkálhat ilyen hibát? Igaz, idén tavasszal tök jó eredményeket mértek környezetvédelmi/műszaki vizsgán.
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:17:06 »

Sziasztok!

Régi történet nálam a motor "rángatása". A jelenség: fokozattól függetlenül, terhelés alatt egyenletes a fordulatszám emelkedés 2800 fordulatig, ahol egy pillanatra kihagy a motor majd folytatódik a gyorsulás a piros tartományig. A fórumon leírtakat átnéztem, ellenőriztem, tisztítottan, javítottan,cseréltem, a jelenség maradt.

Az alábbi gondolattal kapcsolatban mi a véleményetek?
Amikor kidobtuk az automata váltót, az elektronikát nem abajgattuk. A motornál a kihagyás 2800 fordulat környékén történik. Ezt úgy kell elképzelni, mint amikor vált az automata és,  szerintem, ekkor az automatához köthető vezérlés kiadja a jelet a váltásra. Ezt érzékelem mint egy rántást.

Az automata vezérlés egy másik beállítása is él, hogy üresjáratban emelve a fordulatszámot 3401 fordulat fölé nem tudom pörgetni, mert leszabályoz.

Üdv
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:22:32 »

Sziasztok!

Régi történet nálam a motor "rángatása". A jelenség: fokozattól függetlenül, terhelés alatt egyenletes a fordulatszám emelkedés 2800 fordulatig, ahol egy pillanatra kihagy a motor majd folytatódik a gyorsulás a piros tartományig. A fórumon leírtakat átnéztem, ellenőriztem, tisztítottan, javítottan,cseréltem, a jelenség maradt.

Az alábbi gondolattal kapcsolatban mi a véleményetek?
Amikor kidobtuk az automata váltót, az elektronikát nem abajgattuk. A motornál a kihagyás 2800 fordulat környékén történik. Ezt úgy kell elképzelni, mint amikor vált az automata és,  szerintem, ekkor az automatához köthető vezérlés kiadja a jelet a váltásra. Ezt érzékelem mint egy rántást.

Az automata vezérlés egy másik beállítása is él, hogy üresjáratban emelve a fordulatszámot 3401 fordulat fölé nem tudom pörgetni, mert leszabályoz.

Üdv
alap, hogy ha automata váltót cserél az ember, ecu-t is.
ha kell, tudok adni neked occo pézé 2000-es ecut.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:32:16 »

alap, hogy ha automata váltót cserél az ember, ecu-t is.
ha kell, tudok adni neked occo pézé 2000-es ecut.
Kábelköteg csere vonzata van az ECU cserének?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:44:22 »

Kábelköteg csere vonzata van az ECU cserének?
nincs.
motortérből a csati biztosító csavar kiold. utastérbe behasal, kesztyűtartó kiránt, ecu kihúz, másik be és vissza minden...
kb 10 kemény izzadságos perc vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:19:46 »

nincs.
motortérből a csati biztosító csavar kiold. utastérbe behasal, kesztyűtartó kiránt, ecu kihúz, másik be és vissza minden...
kb 10 kemény izzadságos perc vigyor3
ja,csak ne felejtsd el,ha véletlenül egy vasdarab is fel van szegecselve,akkor keresheti a csavart.Vagy az csak mk2-ben van?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:20:48 »

alap, hogy ha automata váltót cserél az ember, ecu-t is.
ha kell, tudok adni neked occo pézé 2000-es ecut.
volt,aki csak simán átkötötte.Hogy hogya,nem tudom.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:26:15 »

volt,aki csak simán átkötötte.Hogy hogya,nem tudom.
Nem emlékszel, hogy ki volt az a valaki?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:30:05 »

Nem emlékszel, hogy ki volt az a valaki?
hú vazze,ahhoz éveket kell visszaolvasni.Amikor még megvolt az első autóm komplett cucca és elvitték,azok is az átkötős megoldást választották.De ennek is már vagy 6 éve...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:33:46 »

hú vazze,ahhoz éveket kell visszaolvasni.Amikor még megvolt az első autóm komplett cucca és elvitték,azok is az átkötős megoldást választották.De ennek is már vagy 6 éve...
Melyik topikban kellene keresni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:41:17 »

Melyik topikban kellene keresni?
Ez még a régi fórumon volt,az archívban keresgélj...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:43:24 »

Ez még a régi fórumon volt,az archívban keresgélj...
OK, köszönöm.
Naplózva
gradilaci
Vendég
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 09:52:11 »

A szerviz semmit nem csinálna, csak szép sorban cserélgetné ki az alkatrészeket. Na nem ajándékba Cheesy
Első körben én végigmennék a listán, alapjárati motoron, tisztítgatásokon. Abból nagy baj nem lehet. Ha utána se jó, még mindig lehet keresgetni, esetleg alkatrészt cserélgetni. Most bont itt vki* a fórumon egy I-est, hátha van olyan alkatrésze okosba, ami neked kellhet Wink

*hayhapapi, MKI általánosba Wink

Igen megvan még minden.

hayhapapi faterja voltam.

Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:21:23 »

Sziasztok egy egyszerű kérdésem lenne!
A kilóméteróra spirálját a műszerfalból hogy tudom kiszedni? vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2011.11.01 kedd, 08:55:51 »

Sziasztok egy egyszerű kérdésem lenne!
A kilóméteróra spirálját a műszerfalból hogy tudom kiszedni? vigyor3
Azt sajnos nem tudom, hogy magából a műszerfalból hogyan tudod kiszedni. Én a műszerfal kiszedésekor a tűzfal túloldalán babráltam, hogy az ott levő biztositó pöcköt oldjam, hogy befele az utastér felé kicsússzon az egész.
Lehet egyébként, hogy téged a műszercsoportról való leoldás érdekel?  vigyor3 Az ilyen gyűrűkeret összenyomásos módszerrel működik, ha jól tudom. Nem tudom hirtelen, hogy hol lehet még ilyen a motortérben, ahol könnyen meg lehet nézni, hogy pontosan mire is gondolok. Agéptető és a szélvédő közti műanyag alatt biztos van, de most azt csak emiatt nem kéne szétszedni.

Lehet, tudok valamit, pici türelem.
Szerk.: egyelőre nem találtam rajzot.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 09:02:27 írta HegeGabi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2011.11.01 kedd, 09:33:52 »

Sziasztok egy egyszerű kérdésem lenne!
A kilóméteróra spirálját a műszerfalból hogy tudom kiszedni? vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2011.11.01 kedd, 10:30:02 »

Igen megvan még minden.

hayhapapi faterja voltam.



Jelen, mi kellene!? Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2011.11.01 kedd, 11:10:30 »


Igen, ezt említettem, ez van a műanyag rácsozat alatt. Gondolom hasonlóképpen kell leoperálni a spirált a műszercsoportról is.
Viszont hogy ezt a kis darab spirált a műszerfalból hogyan lehet kiszedni, arra még a donor bontása során sem jöttem rá.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2011.11.01 kedd, 11:35:18 »

Igen, ezt említettem, ez van a műanyag rácsozat alatt. Gondolom hasonlóképpen kell leoperálni a spirált a műszercsoportról is.
Viszont hogy ezt a kis darab spirált a műszerfalból hogyan lehet kiszedni, arra még a donor bontása során sem jöttem rá.
úgy van bepattintva. négyszögletes műanyag biszbasz. délután, vagy este, ha megjöttem, csinálok képet a kiszedett spirálról...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:40:48 »

Azt sajnos nem tudom, hogy magából a műszerfalból hogyan tudod kiszedni. Én a műszerfal kiszedésekor a tűzfal túloldalán babráltam, hogy az ott levő biztositó pöcköt oldjam, hogy befele az utastér felé kicsússzon az egész.
Lehet egyébként, hogy téged a műszercsoportról való leoldás érdekel?  vigyor3 Az ilyen gyűrűkeret összenyomásos módszerrel működik, ha jól tudom. Nem tudom hirtelen, hogy hol lehet még ilyen a motortérben, ahol könnyen meg lehet nézni, hogy pontosan mire is gondolok. Agéptető és a szélvédő közti műanyag alatt biztos van, de most azt csak emiatt nem kéne szétszedni.

Lehet, tudok valamit, pici türelem.
Szerk.: egyelőre nem találtam rajzot.

Hálásan kösszönöm a segitségedet Smiley Majd akkor megnézem én is hol könyebb kibabrálni. Smiley További szép napot!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:10:59 »


a képen lehet látni, hogy a szögletes végén kis peremezés van. ez nem engedi kicsúszni a helyéről.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 15:20:10 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:38:09 »


a képen lehet látni, hogy a szögletes végén kis peremezés van. ez nem engedi kicsúszni a helyéről.

ahha, akkor ezt csak is befelé lehet kivenni. A Tűzfalnál mi fogja?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:39:42 »

ahha, akkor ezt csak is befelé lehet kivenni. A Tűzfalnál mi fogja?
na erre talán holnap tudok válaszolni...régen bontottam ki ezt a vackot, de a spirál másik vége talán ad választ a kérdésedre...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2011.11.02 szerda, 10:21:19 »

na erre talán holnap tudok válaszolni...régen bontottam ki ezt a vackot, de a spirál másik vége talán ad választ a kérdésedre...

okés, kösszönöm a helpet! Smiley műszerfalcsere végett kérdezem amúgy, hogy ne törjem el Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.