Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 07:58:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556549 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2250 Dátum: 2011.11.02 szerda, 12:20:02 »

ahha, akkor ezt csak is befelé lehet kivenni. A Tűzfalnál mi fogja?
Egy nagyon szemét beakasztós szivatós dolog, amit ismeretlenül próbáltam szétbontani, de roncsolás lett belőle. Nehéz hozzáférni, nehéz látni, nem könnyű. Talán szerelési progi részletesebben leírja.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2251 Dátum: 2011.11.02 szerda, 12:27:51 »

Egy nagyon szemét beakasztós szivatós dolog, amit ismeretlenül próbáltam szétbontani, de roncsolás lett belőle. Nehéz hozzáférni, nehéz látni, nem könnyű. Talán szerelési progi részletesebben leírja.

Én is amit bontottam roncsolásosan sikerült Sad Úgy hogy ami am űszerfalnál volt neki hely az kompletten kitört, most pótolhatom... Ezért gondoltam hogy inkább rákérdezek hogy másikat ne keljen eltörni Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2252 Dátum: 2011.11.02 szerda, 16:32:16 »

annyi a trükk, hogy mind a 4 oldalról "be kell léptetni" a gumi peremet és úgy kijön...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2253 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 13:34:12 »

Sziasztok!

Írtam, hogy 95-ös 2000-es benzines  Mondeomban fellazult valamiért a vezérműszíj és nagy csattogás... Nos 2 hónapos állás után tegnap neki álltam. Lebontottam a vezérműszíj felső és középső burkolatát. A sejtésem beigazolódott, a vezérműszíj feszítőgörgőjének a csapágyazása ment szét, a golyók szétszóródva. Sajnos elakadtam. A főtengely ékszíjtárcsa csavarját kihajtottam, de az ékszíjtárcsa nem jön le. Szükséges ehhez valamilyen lehúzó szerszám? Milyen a rögzítése? Kúpos esetleg? Segítsetek legyetek szívesek .
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2254 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 13:42:57 »

Sziasztok!

Írtam, hogy 95-ös 2000-es benzines  Mondeomban fellazult valamiért a vezérműszíj és nagy csattogás... Nos 2 hónapos állás után tegnap neki álltam. Lebontottam a vezérműszíj felső és középső burkolatát. A sejtésem beigazolódott, a vezérműszíj feszítőgörgőjének a csapágyazása ment szét, a golyók szétszóródva. Sajnos elakadtam. A főtengely ékszíjtárcsa csavarját kihajtottam, de az ékszíjtárcsa nem jön le. Szükséges ehhez valamilyen lehúzó szerszám? Milyen a rögzítése? Kúpos esetleg? Segítsetek legyetek szívesek .
hát,kell hozzá némi erő...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2255 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:06:51 »

Sziasztok!

Írtam, hogy 95-ös 2000-es benzines  Mondeomban fellazult valamiért a vezérműszíj és nagy csattogás... Nos 2 hónapos állás után tegnap neki álltam. Lebontottam a vezérműszíj felső és középső burkolatát. A sejtésem beigazolódott, a vezérműszíj feszítőgörgőjének a csapágyazása ment szét, a golyók szétszóródva. Sajnos elakadtam. A főtengely ékszíjtárcsa csavarját kihajtottam, de az ékszíjtárcsa nem jön le. Szükséges ehhez valamilyen lehúzó szerszám? Milyen a rögzítése? Kúpos esetleg? Segítsetek legyetek szívesek .
jobb híján, elvileg tudsz csavart behajtani a tárcsába, ami letolja a tengelyről
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2256 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:27:22 »

jobb híján, elvileg tudsz csavart behajtani a tárcsába, ami letolja a tengelyről

Milyen a tengelye, kúpos, vagy csak szorúl rajta az ékszíjtárcsa? A csavart hova gondolod? 3 lyuk van a tárcsán (mondjuk, nem néztem, hogy menetesek-e), más csavarbehajtási helyet nem látok.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2257 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:28:45 »

hát,kell hozzá némi erő...

Ezt úgy érted, hogy próbáljam lefeszegetni az ékszíjtárcsa alá bedugott szélesebb csavarhúzóféleséggel és akkor lejön?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2258 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 14:58:10 »

Milyen a tengelye, kúpos, vagy csak szorúl rajta az ékszíjtárcsa? A csavart hova gondolod? 3 lyuk van a tárcsán (mondjuk, nem néztem, hogy menetesek-e), más csavarbehajtási helyet nem látok.
Szia!
Sima hengeres a tengely, én befújnám csavarlazító spray-vel a tengely és szíjtárcsa találkozási pontját, ha már kivetted a csavart így már hozzá férsza spray-vel és hagynám dolgozni kicsit a sprayt, közben egy gumi kalapáccsal finoman körbe kocogtatnám a szijtárcsát, aztán ha nem jön le kézzel, akkor csavarhúzóval is próbálkozhatsz, ahogy írtad csak figyelj oda, hogy a szimeringházon hova támasztod a csavarhúzó végét! Sok sikert! wave
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2259 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:48:10 »

Szia!
Sima hengeres a tengely, én befújnám csavarlazító spray-vel a tengely és szíjtárcsa találkozási pontját, ha már kivetted a csavart így már hozzá férsza spray-vel és hagynám dolgozni kicsit a sprayt, közben egy gumi kalapáccsal finoman körbe kocogtatnám a szijtárcsát, aztán ha nem jön le kézzel, akkor csavarhúzóval is próbálkozhatsz, ahogy írtad csak figyelj oda, hogy a szimeringházon hova támasztod a csavarhúzó végét! Sok sikert! wave

Egyelőre -jobb híján- egy háromlábú csapágylehúzó két lábát a tárcsa mögé akasztva (3. láb a vezérműszíj alsó burkolata miatt nem fér be) és  alulról olajemelővel megtámasztva, hogy ne billenjen félre a lehúzó a 3. láb hiánya miatt, próbáltam meg lehúzni, közben ütögettem is érzéssel itt-ott, de úgy sem mozdult. Jövő héten szerzek egy két lábú lehúzót, vagy valami komolyabbat -csak okosodom addigra, hogy mi a spéci- remélem azzal majd sikerűl. Ilyesmikre gondolok jelenleg: http://www.foerch.hu/productgroup.aspx?g=23bce2bb-9dd7-4e46-a27c-d9efd0c12018

Addig is befújom WD40-nel, hátha az is ér valamit -más épp nincs a polcon Smiley.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.06 vasárnap, 16:13:25 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2260 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 16:30:45 »

Egyelőre -jobb híján- egy háromlábú csapágylehúzó két lábát a tárcsa mögé akasztva (3. láb a vezérműszíj alsó burkolata miatt nem fér be) és  alulról olajemelővel megtámasztva, hogy ne billenjen félre a lehúzó a 3. láb hiánya miatt, próbáltam meg lehúzni, közben ütögettem is érzéssel itt-ott, de úgy sem mozdult. Jövő héten szerzek egy két lábú lehúzót, vagy valami komolyabbat -csak okosodom addigra, hogy mi a spéci- remélem azzal majd sikerűl. Ilyesmikre gondolok jelenleg: http://www.foerch.hu/productgroup.aspx?g=23bce2bb-9dd7-4e46-a27c-d9efd0c12018

Addig is befújom WD40-nel, hátha az is ér valamit -más épp nincs a polcon Smiley.
Jó a WD 40, de próbáltad a lehúzó menetes szárát ütni miközben hajtod kulccsal? Mert az is tud segíteni sokat!
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2261 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 16:48:20 »

Jó a WD 40, de próbáltad a lehúzó menetes szárát ütni miközben hajtod kulccsal? Mert az is tud segíteni sokat!
Igen, arra a legbátrabban  nyes ,de hiába  . Van itt a közelemben egy fordos bolt  http://www.max-car.hu/ , a napokban őt is megkérdem, ha a tulaj van ott, ő is segítőkész, bár inkább az eladásban profi.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2262 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 16:55:57 »

Milyen a tengelye, kúpos, vagy csak szorúl rajta az ékszíjtárcsa? A csavart hova gondolod? 3 lyuk van a tárcsán (mondjuk, nem néztem, hogy menetesek-e), más csavarbehajtási helyet nem látok.
azoknak menetesnek kellene lenni
mondjuk v6-os tárcsát láttam még csak közelről, de nem hiszem ,hogy nagy különbség lenne
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2263 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:03:18 »

Igen, arra a legbátrabban  nyes ,de hiába  . Van itt a közelemben egy fordos bolt  http://www.max-car.hu/ , a napokban őt is megkérdem, ha a tulaj van ott, ő is segítőkész, bár inkább az eladásban profi.
Ok! nem tudom mit csináltak korábban azzal a szíjtárcsával, vagy még sosem volt levéve, hogy így rágyógyúlt! Jó néhányat levettem már, de ilyen makaccsal nem találkoztam még! wave
 
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2264 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:43:11 »

azoknak menetesnek kellene lenni
mondjuk v6-os tárcsát láttam még csak közelről, de nem hiszem ,hogy nagy különbség lenne


http://kepfeltoltes.hu/111106/_ksz_jt_rcsa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ilyenre gondolsz?

Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2265 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 18:41:46 »

azoknak menetesnek kellene lenni
mondjuk v6-os tárcsát láttam még csak közelről, de nem hiszem ,hogy nagy különbség lenne
hát ja,abba kell betekerni a gyári szerszám csavarjait.Mondjuk én 10-es csavarokat tekertem be addig,amíg a tengelyen megmozdult tárcsa,utána már a kalapács-feszítés kombóval lejött.Egyedül attól fhostam,hogy a burkoalton keresztül tekerem a csavarokat,de végülis abból sem volt gond,éppenhogy csak látszódik a helyük.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2266 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 18:43:08 »

nem középen, az agyrésznél
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2267 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 18:53:47 »

http://kepfeltoltes.hu/111106/_ksz_jt_rcsa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ilyenre gondolsz?

nem középen, az agyrésznél

Sajnos a V6 tárcsája erősen másképp néz ki mint az enyémé.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.06 vasárnap, 18:56:31 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2268 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 18:35:17 »

a tárcsa szélét tengelyirányba is ütötted? vagy csak tengellyel merőlegesen?
Sokszor megteszi hatást ha egyik oldalt feszíted ( amivel hozzáférsz) másik oldalát meg csépeled kalapáccsal. Smiley
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2269 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 21:28:15 »

a tárcsa szélét tengelyirányba is ütötted? vagy csak tengellyel merőlegesen?
Sokszor megteszi hatást ha egyik oldalt feszíted ( amivel hozzáférsz) másik oldalát meg csépeled kalapáccsal. Smiley
Őszinte leszek, -mivel segítő a válaszod, ezért elnézést is kérek érte-de nagyon nem vagyok híve a "csak tudni kell hova kell ütni" technikáknak. Pl. gömbcsuklóknál (is). Inkább veszek-szerzek egy megfelelő lehúzót. Jó néha akkor is oda kell pl. annak a tengelyére is koppintani, de az azért egészen más. Ma kevés szabad időm volt, megkérdeztem az előzőekben említett boltost, ő is lehúzót ajánlott -neki sajnos nincs- de felhívta a figyelmem, amit én is megfigyeltem, hogy ennek a kocsinak a főtengely ékszíjtárcsája gumibetétes, tehát olyan lehúzó kell, ami benyúlik a gumirozott részen belűl, különben szét szakítom csak a tárcsát esetleg. Pár beszerzési helyen néztem lehúzót, de megfelelőt nem találtam. Még pár napig megpróbálok kölcsönkérni, venni egy megfelelő lehúzót, aztán ha nem sikerűl, megpróbálkozom még diszkrét melegítéssel és feszítéssel, ha az sem segít, össze bütykölök - ha sikerúl- valami alkalmatosságot a lehúzáshoz. Sajnos az idő is egyre szorít, szükségem lenne a munkámhoz is a kocsira.  A kocsi Bp., XVI. ker.-ben van, ha valakinek van lehúzója hozzá, de fél kiadni a kezéből, fizetek is érte ha segít lekapni a tárcsát. Nagyon bízom benne, hogy már más akadály nem gátolja a vezérműszíj szett cserét.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2270 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:24:52 »

Őszinte leszek, -mivel segítő a válaszod, ezért elnézést is kérek érte-de nagyon nem vagyok híve a "csak tudni kell hova kell ütni" technikáknak. Pl. gömbcsuklóknál (is). Inkább veszek-szerzek egy megfelelő lehúzót. Jó néha akkor is oda kell pl. annak a tengelyére is koppintani, de az azért egészen más. Ma kevés szabad időm volt, megkérdeztem az előzőekben említett boltost, ő is lehúzót ajánlott -neki sajnos nincs- de felhívta a figyelmem, amit én is megfigyeltem, hogy ennek a kocsinak a főtengely ékszíjtárcsája gumibetétes, tehát olyan lehúzó kell, ami benyúlik a gumirozott részen belűl, különben szét szakítom csak a tárcsát esetleg. Pár beszerzési helyen néztem lehúzót, de megfelelőt nem találtam. Még pár napig megpróbálok kölcsönkérni, venni egy megfelelő lehúzót, aztán ha nem sikerűl, megpróbálkozom még diszkrét melegítéssel és feszítéssel, ha az sem segít, össze bütykölök - ha sikerúl- valami alkalmatosságot a lehúzáshoz. Sajnos az idő is egyre szorít, szükségem lenne a munkámhoz is a kocsira.  A kocsi Bp., XVI. ker.-ben van, ha valakinek van lehúzója hozzá, de fél kiadni a kezéből, fizetek is érte ha segít lekapni a tárcsát. Nagyon bízom benne, hogy már más akadály nem gátolja a vezérműszíj szett cserét.

Hát ha gumibetétes akkro csak óvatosan melengess, hamar k itud égni, még ha nem is látod szemmel hogy megégett volna, a gumi hajlamos hőre "kiszáradni" kirepedezni. Nekem tavaly ismerős szedte le, bár nem láttam hogyan mert másik kocsit lakatoltam, de hipp hoppra széttkapta. 3 óra alatt megvolt a vízpumpa görgők vezérműszíj és generátorszíj cseréje. Pedig csak pajszer pár kulcs kalapács meg csavarhúzó volt csak nála Smiley
Azért neked is sok sikert. Ha meg kalapálnád akkor csak annyira hogy baja ne legyen.
 smile
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2271 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:46:29 »

egyszer cseréltem vezérműszíjat a 2.0-án. de emlékeim szerint nem szedtem le egyik tárcsát sem....
a feszítőt szedtem le, levettem a régi szíjat, befűztem az újat, új feszítő és ennyi...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2272 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:58:10 »

Őszinte leszek, -mivel segítő a válaszod, ezért elnézést is kérek érte-de nagyon nem vagyok híve a "csak tudni kell hova kell ütni" technikáknak. Pl. gömbcsuklóknál (is). Inkább veszek-szerzek egy megfelelő lehúzót. Jó néha akkor is oda kell pl. annak a tengelyére is koppintani, de az azért egészen más. Ma kevés szabad időm volt, megkérdeztem az előzőekben említett boltost, ő is lehúzót ajánlott -neki sajnos nincs- de felhívta a figyelmem, amit én is megfigyeltem, hogy ennek a kocsinak a főtengely ékszíjtárcsája gumibetétes, tehát olyan lehúzó kell, ami benyúlik a gumirozott részen belűl, különben szét szakítom csak a tárcsát esetleg. Pár beszerzési helyen néztem lehúzót, de megfelelőt nem találtam. Még pár napig megpróbálok kölcsönkérni, venni egy megfelelő lehúzót, aztán ha nem sikerűl, megpróbálkozom még diszkrét melegítéssel és feszítéssel, ha az sem segít, össze bütykölök - ha sikerúl- valami alkalmatosságot a lehúzáshoz. Sajnos az idő is egyre szorít, szükségem lenne a munkámhoz is a kocsira.  A kocsi Bp., XVI. ker.-ben van, ha valakinek van lehúzója hozzá, de fél kiadni a kezéből, fizetek is érte ha segít lekapni a tárcsát. Nagyon bízom benne, hogy már más akadály nem gátolja a vezérműszíj szett cserét.
Szia!
A melegítéssel is vigyázz az általad leirt gumi miatt! wave
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2273 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:44:40 »

egyszer cseréltem vezérműszíjat a 2.0-án. de emlékeim szerint nem szedtem le egyik tárcsát sem....
a feszítőt szedtem le, levettem a régi szíjat, befűztem az újat, új feszítő és ennyi...

igaz! nálunk is csak vízpumpa és feszítő lett kiszedve.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2274 Dátum: 2011.11.09 szerda, 17:43:12 »

igaz! nálunk is csak vízpumpa és feszítő lett kiszedve.


Nem tudom elképzelni, hogy hogyan cserél(t)ed le a vezérműszíjat az ékszíjtárcsa és az alsó veztérműszíj burkolat levétele nélkül. Valójában nekem a vezérműszíjam még nagyon jó állapotban van, csak a feszítőgörgő csapágyazása ment szét, tehát elvileg én is kihagyhatnám (egyelőre) a vezérműszíj cserét, de a feszítőgörgő csapágygolyói lepotyogtak alulra és félek, hogy később károsíthatnák a vezérműszíjat.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2275 Dátum: 2011.11.09 szerda, 18:44:44 »

Nem tudom elképzelni, hogy hogyan cserél(t)ed le a vezérműszíjat az ékszíjtárcsa és az alsó veztérműszíj burkolat levétele nélkül. Valójában nekem a vezérműszíjam még nagyon jó állapotban van, csak a feszítőgörgő csapágyazása ment szét, tehát elvileg én is kihagyhatnám (egyelőre) a vezérműszíj cserét, de a feszítőgörgő csapágygolyói lepotyogtak alulra és félek, hogy később károsíthatnák a vezérműszíjat.
Szia! Jogos a félelmed, mert ha a golyó a szíj és a szíjjat meghajtó bordáskerék közé kerül akkor simán elugrik a vezérlésed, annyit még hozzá tennék, hogy a szíjat én mindenképpen kicserélném a helyedben, mert amíg a görgő széthullot, előtte már akadozva forgott a golyók egymásra futása miatt, úgy hogy néha meg meg állt a görgő a szíj meg csak meg meg csúszott rajta! Szemre vételezéssel nem látod meg, ha a belsejében megszakadtak a szálak!
Üdv. Kusti1 wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2276 Dátum: 2011.11.09 szerda, 19:43:44 »

alapvetően ez az egész tortúra azért van, mert nem kit lett beszerelve (szíj és feszítő egyben egy időben).
ezzel én is megszívtam egyszer, az őskorban, mikor a motortérbe csak akkor néztem, mikor a szerelő kinyitotta.
most is azt javaslom, hogy cseréld a feszítővel együtt a szíjat is.
az alsó burkolatot is le tudod szedni a tárcsa leerőszakolása nélkül.
a feszítő azért feszítő, hogy megfeszítse és feszesen is tartsa a szíjat. ha az szétesett ls a burkolatot leveszed, akkor ki lehet fűzni a szíjat, kiszerelni a feszítőt és vissza az újat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2277 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:10:03 »

Nem tudom elképzelni, hogy hogyan cserél(t)ed le a vezérműszíjat az ékszíjtárcsa és az alsó veztérműszíj burkolat levétele nélkül. Valójában nekem a vezérműszíjam még nagyon jó állapotban van, csak a feszítőgörgő csapágyazása ment szét, tehát elvileg én is kihagyhatnám (egyelőre) a vezérműszíj cserét, de a feszítőgörgő csapágygolyói lepotyogtak alulra és félek, hogy később károsíthatnák a vezérműszíjat.

mondom, nem én cseréltem le. Ismerősöm cserélte, addig én csináltam neki egy másik kocsin lakatos munkát ( elfért 2 autó műhelyben) és csak akkor néztem meg mikor már kicserélte. Smiley
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2278 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 21:23:44 »

a tárcsa szélét tengelyirányba is ütötted? vagy csak tengellyel merőlegesen?
Sokszor megteszi hatást ha egyik oldalt feszíted ( amivel hozzáférsz) másik oldalát meg csépeled kalapáccsal. Smiley

Megkövetlek  worship Ma levettem az ékszíjtárcsát, közben rájöttem, Te a tárcsa belső homorú felén értetted a tengellyel merőleges ütögetést és nem kívűlről, ahol ezáltal sérűlt is volna a tárcsa bordás része. Ettől (a belső kopogtatástól) tényleg fellazult és valószínűleg már feszegetéssel is lejött volna a főtengely szíjtárcsája, de közben vettem egy két lábas lehúzót, így utána annak a feszítésével és a tengelyének a diszkrét ütögetésével  (felváltva) könnyedén lejött a tárcsa. Ezután az alsó burkolat leszerelése után nekiláthattam a feszítőgörgő kihullott, szanaszét beágyazódott golyóinak kiszedegetéséhez. Tényleg senkivel sem akarok vitázni , csak tájékoztatásul írom, de a sértetlen alsó vezérműszíj burkolat és a vezérműszíj ennél a 95-ös évjáratú MK I.-be szerelt 2000-es Zetec motornál láthatóan csak a főtengely hosszanti bordás -gumibetétes- szíjtárcsájának leszerelése után távolítható (cserélhető) le. Csináltam róla fényképeket is, ha nagyon erőlteti Valaki felteszem ha időm engedi, de mivel a burkolaton a nyílás (furat) körbe burkolja a vezérműszíj főtengelyen levő fogaskerekét, a jóval nagyobb átmérőjű hosszbordás ékszíjtárcsa pedig előtte van és az ékszíjtárcsa levétele nélkül hézag szinte csak 1-2 milliméter a lelazított burkolat szélén, így nincs miről vitázni. Aki másként tudja, azt vagy félreinformálta a szerelője, vagy összekeveri más típussal, évjárattal.

Bár látszólag a golyók nem sértették meg a vezérműszíjat, természetesen ki fogom azt is cserélni az összes görgővel együtt. Egy kérdésem ismét lenne: Mi a neve, mérete annak a 6 ágú csillag alakú (torx?) fejnek, amivel ki tudom tekerni a vezérmű szíjnál a feszítő és egyéb görgőknek a csavarját?  A készletemben a legnagyobb  T-45 jelölésű, de az nagyon kotyog a csavarfejbe dugva, félek, hogy kicsi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.13 vasárnap, 21:44:52 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2279 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 07:17:19 »

Megkövetlek  worship Ma levettem az ékszíjtárcsát, közben rájöttem, Te a tárcsa belső homorú felén értetted a tengellyel merőleges ütögetést és nem kívűlről, ahol ezáltal sérűlt is volna a tárcsa bordás része. Ettől (a belső kopogtatástól) tényleg fellazult és valószínűleg már feszegetéssel is lejött volna a főtengely szíjtárcsája, de közben vettem egy két lábas lehúzót, így utána annak a feszítésével és a tengelyének a diszkrét ütögetésével  (felváltva) könnyedén lejött a tárcsa. Ezután az alsó burkolat leszerelése után nekiláthattam a feszítőgörgő kihullott, szanaszét beágyazódott golyóinak kiszedegetéséhez. Tényleg senkivel sem akarok vitázni , csak tájékoztatásul írom, de a sértetlen alsó vezérműszíj burkolat és a vezérműszíj ennél a 95-ös évjáratú MK I.-be szerelt 2000-es Zetec motornál láthatóan csak a főtengely hosszanti bordás -gumibetétes- szíjtárcsájának leszerelése után távolítható (cserélhető) le. Csináltam róla fényképeket is, ha nagyon erőlteti Valaki felteszem ha időm engedi, de mivel a burkolaton a nyílás (furat) körbe burkolja a vezérműszíj főtengelyen levő fogaskerekét, a jóval nagyobb átmérőjű hosszbordás ékszíjtárcsa pedig előtte van és az ékszíjtárcsa levétele nélkül hézag szinte csak 1-2 milliméter a lelazított burkolat szélén, így nincs miről vitázni. Aki másként tudja, azt vagy félreinformálta a szerelője, vagy összekeveri más típussal, évjárattal.

Bár látszólag a golyók nem sértették meg a vezérműszíjat, természetesen ki fogom azt is cserélni az összes görgővel együtt. Egy kérdésem ismét lenne: Mi a neve, mérete annak a 6 ágú csillag alakú (torx?) fejnek, amivel ki tudom tekerni a vezérmű szíjnál a feszítő és egyéb görgőknek a csavarját?  A készletemben a legnagyobb  T-45 jelölésű, de az nagyon kotyog a csavarfejbe dugva, félek, hogy kicsi.
megnézem neked de azt hiszem 50-es.Én vettem egy darabot kimondottan ilyen célra.Nem olcsó,mert a dugóbetéttel együtt van,de nagyon hasznos.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #2280 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 07:52:38 »

A szerviz semmit nem csinálna, csak szép sorban cserélgetné ki az alkatrészeket. Na nem ajándékba Cheesy
Első körben én végigmennék a listán, alapjárati motoron, tisztítgatásokon. Abból nagy baj nem lehet. Ha utána se jó, még mindig lehet keresgetni, esetleg alkatrészt cserélgetni. Most bont itt vki* a fórumon egy I-est, hátha van olyan alkatrésze okosba, ami neked kellhet Wink

*hayhapapi, MKI általánosba Wink
Alapjárati motor tisztítás segített, a hidegindítás utáni 30-60sec lefulladások problémámban.
Most hidegindítás után, kicsit magasabb a kezdeti alapjáratom, és hosszabb idő alatt megy vissza az üzemi alapjáratra és így nem fullad le.
Köszi,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2281 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 17:33:39 »

megnézem neked de azt hiszem 50-es.Én vettem egy darabot kimondottan ilyen célra.Nem olcsó,mert a dugóbetéttel együtt van,de nagyon hasznos.

Hatlapfejű véggel 2-3 db nekem is van dugóbetétes, cca. 1500 és 2000 Ft között voltak. Azokat én is alkalmi gk. motor szerelésekhez vettem, ami épp akkor kellett. Nagyon jól bírták. Ma beugrottam a Pesti úton a Cromaxba (ő sem tudta a méretet Sad  )majd a mellette levő szerszámosboltba. Ott mutattak pl. 40-est, ami biztosan kicsi, de a Hölgynek könnyű volt előkapni, az 1200 Ft volt. Mondjuk nem volt ráírva, hogy crom vanadium, ami az enyémeken mindegyiken fel van tüntetve. Ha meg tudod majd írni a méretet jó lenne. Azon gondolkozom, ha esetleg valakinek lenne kölcsön, vagy olcsón egy már lecserélt de még használható feszítőgörgője, elkérném a szett megvásárlása előtt azzal kipróbálni a motort, egy rövid indításra  akár ékszíj nélkül is, hogy rendben van-e a motor többi része, nem károsodott-e pl. a dugattyú, szelepek, mert nincs kizárva, hogy átugrott a vezrműszíj pár fokot az utolsó pár otthoni beindításnál. Mert ha esetleg komolyabb a gond, akkor át kell gondolnom, hogyan tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.14 hétfő, 20:52:55 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2282 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 18:42:59 »

Hatlapfejű véggel 2-3 db nekem is van dugóbetétes, cca. 1500 és 2000 Ft között voltak. Azokat én is alkalmi gk. motor szerelésekhez vettem, ami épp akkor kellett. Nagyon jól bírták. Ma beugrottam a Pesti úton a Cromaxba (ő sem tudta a méretet Sad  )majd a mellette levő szerszámosboltba. Ott mutattak pl. 40-est, ami biztosan kicsi, de a Hölgynek könnyű volt előkapni, az 1200 Ft volt. Mondjuk nem volt ráírva, hogy crom vanadium, ami az enyémeken mindegyiken fel van tüntetve. Ha meg tudod majd írni a méretet jó lenne. Azon gondolkozom, ha esetleg valakinek lenne kölcsön, vagy olcsón, egy már lecserélt, de még használható feszítőgörgője, elkérném a szett megvásárlása előtt azzal kipróbálni a motort, egy rövid indításra  akár ékszíj nélkül is, hogy rendben van-e a motor többi része, nem károsodott-e pl. a dugattyú, szelepek, mert nincs kizárva, hogy átugrott a vezrműszíj pár fokot, az utolsó pár otthoni beindításnál. Mert ha esetleg komolyabb a gond, akkor át kell gondolnom, hogyan tovább.
megnéztem,50-es torx.Nekem azért volt drága,mert 1/2-es és kellett hozzá egy 3/8-os adapter mert minden dugóm ilyen.Feszítőm van,kár,hogy nem olvastam hamarabb,akkor elhozom.Gondolom sürgős...
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.14 hétfő, 18:45:54 írta misi107 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2283 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 19:03:46 »

megnéztem,50-es torx.Nekem azért volt drága,mert 1/2-es és kellett hozzá egy 3/8-os adapter mert minden dugóm ilyen.Feszítőm van,kár,hogy nem olvastam hamarabb,akkor elhozom.Gondolom sürgős...
 wow1 amit én csináltam, abba kicsi volt az 50-es. csak azért tudom, mert nekem jó minőségűben az volt a legnagyobb, és kicsi volt. ki tudtam vele lazítani, de a betekeréshez nagyobbat tettem bele

« Utoljára szerkesztve: 2011.11.14 hétfő, 19:16:00 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2284 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:35:37 »

Hatlapfejű véggel 2-3 db nekem is van dugóbetétes, cca. 1500 és 2000 Ft között voltak. Azokat én is alkalmi gk. motor szerelésekhez vettem, ami épp akkor kellett. Nagyon jól bírták. Ma beugrottam a Pesti úton a Cromaxba (ő sem tudta a méretet Sad  )majd a mellette levő szerszámosboltba. Ott mutattak pl. 40-est, ami biztosan kicsi, de a Hölgynek könnyű volt előkapni, az 1200 Ft volt. Mondjuk nem volt ráírva, hogy crom vanadium, ami az enyémeken mindegyiken fel van tüntetve. Ha meg tudod majd írni a méretet jó lenne. Azon gondolkozom, ha esetleg valakinek lenne kölcsön, vagy olcsón, egy már lecserélt, de még használható feszítőgörgője, elkérném a szett megvásárlása előtt azzal kipróbálni a motort, egy rövid indításra  akár ékszíj nélkül is, hogy rendben van-e a motor többi része, nem károsodott-e pl. a dugattyú, szelepek, mert nincs kizárva, hogy átugrott a vezrműszíj pár fokot, az utolsó pár otthoni beindításnál. Mert ha esetleg komolyabb a gond, akkor át kell gondolnom, hogyan tovább.
jártam anno én is így(feszítő elszállt), de nem ugrott át a vezérlés. ez az egyik előnye a dupla vezérműtengelynek...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2285 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 20:54:06 »

 wow1 amit én csináltam, abba kicsi volt az 50-es. csak azért tudom, mert nekem jó minőségűben az volt a legnagyobb, és kicsi volt. ki tudtam vele lazítani, de a betekeréshez nagyobbat tettem bele


akkor passz.nekem az a legnagyobb,eddig nem kellett másik.De a másik topikból kiindulva én már nem mondok semmit biztosra...ja,nekem zipzár behúzva,kezek lekötve...egyáltalán miről van szó? idiota
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.14 hétfő, 20:56:32 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2286 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 21:30:18 »

nekem zipzár behúzva,kezek lekötve
álmodozzál csak te perverz! eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
apu1223
Vendég
« Új hozzászólás #2287 Dátum: 2011.11.15 kedd, 09:07:46 »

Sziasztok. Én uj vagyok az oldalon de látom nagyon sok jó tanács hangzik el itt.Az lenne a kérdésem hogy a 94-es 2000-es mondeom fékezéskor erősen húz balra. Az előző tulaj vett bele uj betéteket előre de a tárcsát nem szabályoztatta fel.Nos én ezt megtettem a jelenség mégsem szűnt meg.Szerintetek mi lehet ennek az oka?Előre is köszönöm
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2288 Dátum: 2011.11.15 kedd, 09:14:13 »

Sziasztok. Én uj vagyok az oldalon de látom nagyon sok jó tanács hangzik el itt.Az lenne a kérdésem hogy a 94-es 2000-es mondeom fékezéskor erősen húz balra. Az előző tulaj vett bele uj betéteket előre de a tárcsát nem szabályoztatta fel.Nos én ezt megtettem a jelenség mégsem szűnt meg.Szerintetek mi lehet ennek az oka?Előre is köszönöm
MEgnézetném a jobboldalt,hogy ott jó-e minden.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2289 Dátum: 2011.11.15 kedd, 19:10:09 »

én meg a szilenteket, toronycsapágyat és kormánygömbfejeket nézetném meg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
apu1223
Vendég
« Új hozzászólás #2290 Dátum: 2011.11.16 szerda, 08:16:38 »

én meg a szilenteket, toronycsapágyat és kormánygömbfejeket nézetném meg...


 Köszi a válaszokat ma elkezdem átvizsgálni az egyes alkatrészeket. Lenne másik kérdésem. A légtömeg mérőről le van húzva a vezeték és ha vissza dugom a scatit akkor meg leáll az autó.Elképzelhető hogy cserés a darab esetleg valami modon takarítható? előre is köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2291 Dátum: 2011.11.16 szerda, 08:22:37 »



 Köszi a válaszokat ma elkezdem átvizsgálni az egyes alkatrészeket. Lenne másik kérdésem. A légtömeg mérőről le van húzva a vezeték és ha vissza dugom a scatit akkor meg leáll az autó.Elképzelhető hogy cserés a darab esetleg valami modon takarítható? előre is köszi
puha ecset meg mondjuk karburátor tisztító.Leírás wikiben,FAQ-ban.Ha leáll az nem jó,az alapjáratnak kell csak ugrálni majd a csatit visszadugva beállnia.Valószínűleg van ott más gond is (pl. alapjárati motor,azt is érdemes tisztítani)
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2292 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:40:27 »

Hi!

http://www.cromax.hu/index.php?katid=46577432&termek_al_id=15496&katnev=1992.11.15-1998.05.15.

Meg merjem venni az olcsóbbat?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2293 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:53:41 »

a gyári is lehet hibás...meg készülhet ugyanazon a soron mint az angol minőségi...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2294 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:42:11 »

Itt folytatnám, ne offoljuk már teljesen szét azt a hirdetést Smiley.

nálam sincs garázs, mégis megcsináltuk szabad ég alatt a régi motor kiszedését és az st200 berakását  Wink
Akkor jól értem, hogy?
Neked volt egy sor4 2.0i-d Mk1-ben. Ezt lecserélted egy V6-ra Mk2-ből?
Milyen hátráltató tényezők jöttek közbe? Csak a csatlakoztatási dolgok érdekelnek. Az, hogy felborult a csápos, vagy ráesett a kulcs a kis lábujjamra, az nem.
Az érdekel, hogy milyen csatik nem egyeztek, a 4szögletes csati simán összement-e, mit kellett még cserélni, minden klappolt-e, egyből indult? Ha volt ilyen.
Esetleg cikk-szösszenet róla?

Köszi.
nem jól érted, nem ez volt a lényege ...
a lényeg az volt, hogy ha jól felkészülsz a szakirodalomból (ami rendelkezésedre is áll), akkor lényegében bármit és bárhol meg tudsz csinálni
Ez igaz, viszont semmi autószerelő és villamossági előképzettségem nincs. Ráadásul ha szorít a határidő (hétfőn menne dolgozni asszony a kocsival), akkor igen csúnya dolgokba bele tudok futni, ez Murphy és tapasztalat is. Szép komótosan megy a dolog, egy szombat du/este és egy vasárnap de. kellett a padlókábel- és ajtókábelkötegek/zárak cseréjéhez (ráadásul ketten csináltuk barátommal, egyedül még több időbe telt volna). Műszerfal kábelköteg cseréjére sem merek kevesebbet szánni. És akkor még nem is beszéltem a motortériről, attól nagyon fázom, nem is tudom, nekikezdjek-e.
És akkor egy motorcsere!  Roll Eyes   Mi van akkor, ha pont egy tömítés hiányzik? Szombat este mihez kezdek?

De mindegy, majd meglássuk.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2295 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:46:25 »

Itt folytatnám, ne offoljuk már teljesen szét azt a hirdetést Smiley.
Ez igaz, viszont semmi autószerelő és villamossági előképzettségem nincs. Ráadásul ha szorít a határidő (hétfőn menne dolgozni asszony a kocsival), akkor igen csúnya dolgokba bele tudok futni, ez Murphy és tapasztalat is. Szép komótosan megy a dolog, egy szombat du/este és egy vasárnap de. kellett a padlókábel- és ajtókábelkötegek/zárak cseréjéhez (ráadásul ketten csináltuk barátommal, egyedül még több időbe telt volna). Műszerfal kábelköteg cseréjére sem merek kevesebbet szánni. És akkor még nem is beszéltem a motortériről, attól nagyon fázom, nem is tudom, nekikezdjek-e.
És akkor egy motorcsere!  Roll Eyes   Mi van akkor, ha pont egy tömítés hiányzik? Szombat este mihez kezdek?

De mindegy, majd meglássuk.
a motorcsere egyszerűbb dolog
az asztalodon lévő motort a kocsin kívül kell rendbe rakni: takarítás, tömítéscsere, ecetera ..
ezáltal kerülöd el azt, hogy hiányozzon valami, mert ha így csinálod, akkor csak be kell dobni a másik helyére és működni fog

motortéri köteg
mindenhez kényelmesen hozzáférsz, sokkal jobban szerelhető, mint az utastér, feleannyi idő sem kell hozzá
egyszerűsíti a dolgot, ha úgy cseréled, hogy a motor már kinn van belőle
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2296 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:42:36 »

a motorcsere egyszerűbb dolog
az asztalodon lévő motort a kocsin kívül kell rendbe rakni: takarítás, tömítéscsere, ecetera ..
ezáltal kerülöd el azt, hogy hiányozzon valami, mert ha így csinálod, akkor csak be kell dobni a másik helyére és működni fog

motortéri köteg
mindenhez kényelmesen hozzáférsz, sokkal jobban szerelhető, mint az utastér, feleannyi idő sem kell hozzá
egyszerűsíti a dolgot, ha úgy cseréled, hogy a motor már kinn van belőle
Igazad van, viszont ehhez kellene a garázs/fészer/barkácstér, nem pedig a IX. emeleti panel nappalija, ahonnan csak azért nem tudja az asszony kidobni a motort, mert nem bírja el, ha egyáltalán fel tudnám vinni Smiley.

A motortéri kábelköteggel kapcsolatban meg akkor félreértettük egymást. Én arra gondoltam, ami az utastéri biztitáblától a motortéri biztitáblán át a hűtő előtt megy át a jobb doblemezhez.
Az viszont igaz, hogy ezt is jobb úgy kicserélni, ha kint van a motor Smiley. Ha pedig te is erre gondoltál, akkor bocsi poigneemain.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2297 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:12:50 »

Igazad van, viszont ehhez kellene a garázs/fészer/barkácstér, nem pedig a IX. emeleti panel nappalija, ahonnan csak azért nem tudja az asszony kidobni a motort, mert nem bírja el, ha egyáltalán fel tudnám vinni Smiley.

A motortéri kábelköteggel kapcsolatban meg akkor félreértettük egymást. Én arra gondoltam, ami az utastéri biztitáblától a motortéri biztitáblán át a hűtő előtt megy át a jobb doblemezhez.
Az viszont igaz, hogy ezt is jobb úgy kicserélni, ha kint van a motor Smiley. Ha pedig te is erre gondoltál, akkor bocsi poigneemain.
kéredzkedj be Fusim-hoz  Wink wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2298 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:37:36 »

kéredzkedj be Fusim-hoz  Wink wave
Más ügyben (váltóolaj csere) már tárgyaltam vele erről, de részemről nem megoldás az, hogy más kerülgesse az én cuccomat és "szidjon", hogy még egy adag kacat.
Majd elválik mi lesz.
Köszi az ötleteket.

V6-ra cserénél nem okoztak gondot a féltengelyek? Vagy váltó nem lett cserélve?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2299 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:40:16 »

V6-ra cserénél nem okoztak gondot a féltengelyek? Vagy váltó nem lett cserélve?
mint mondtam, nem jól érted
v6 helyett raktunk be st200-at Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.