Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 08:26:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556572 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 15:42:15 »

Szia!

Hát ebben lehet valami, mert itt nálunk egy helyen lehet etanolt tankolni, és ha felesben használom, akkor gyalázatosan rosszul megy vele a gép. Ha meg kicsit jobban odalépek neki, akkor meg megugrik a fogyasztás. Ha meg kevesebb etanolt tankolok, hogy az arány a benzin javára változzon, akkor meg anyagilag járok rosszabbul, nincs értelme. Lehet hogy nálunk is vizezik a szeszt  Wink

Az én tapasztalatom az, hogy 25-30% E85 a legjobb, a motor nyomatékosabb lesz, a hangja sokkal kisebb. Teljes E85-nél viszont katasztrófa volt, a várostáblát elhagyva a motor visszahűlt és rángatni kezdett, muszáj volt négyesben haladni. Ez egy átalakítás nélküli motor.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:28:44 »

elvileg megkaptam Rezsőtől a hiányzó cuccokat, délután kiderül ha hazamegyek  Wink
na,kiderült?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:31:44 »

Az én tapasztalatom az, hogy 25-30% E85 a legjobb, a motor nyomatékosabb lesz, a hangja sokkal kisebb. Teljes E85-nél viszont katasztrófa volt, a várostáblát elhagyva a motor visszahűlt és rángatni kezdett, muszáj volt négyesben haladni. Ez egy átalakítás nélküli motor.
Még a véhatos se bírta átalakító nélkül az e85-öt.Akkor tankoltam bele,amikor kevés volt a pénz.De eszméletlenül ellustult és a szelephangja is katasztrófális volt.De azért elment vele...az 1.8-ast egyszer próbáltam ki tiszta etanollal-soha többet.Hideg se volt,de beindulni is csak sokadszorra akart a többi meg kb. mint nálad.
Naplózva
hadrix72
Vendég
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:28:13 »

Egyszer tankoltam 50/50-ben etanol/benzin-t. Katasztrofálisan ment tőle... ill. nem ment... olyan volt mint ha mindig hideg lenne a motor.
Aztán a rádióban, autós műsorban hallottam egy mérnököt arra hívta fel a figyelmet, hogy a régi típusú autókban a benzin ellátó rendszer nem bírja a tiszta szeszt. A tömítések esetleg szétmennek az alkohol hatására. Mert, azokat még nem olyan anyagból készítették ami az alkoholt is bírja.
De, ugye a diagnosztikai (fú de, tudok... Shocked ) beállítások is mások a "pálinkához" hehe

 Wink     
Naplózva
hadrix72
Vendég
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:29:40 »

A páleszt csak az én diagnosztikám bírja   wow1 nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:44:49 »

Egyszer tankoltam 50/50-ben etanol/benzin-t. Katasztrofálisan ment tőle... ill. nem ment... olyan volt mint ha mindig hideg lenne a motor.
Aztán a rádióban, autós műsorban hallottam egy mérnököt arra hívta fel a figyelmet, hogy a régi típusú autókban a benzin ellátó rendszer nem bírja a tiszta szeszt. A tömítések esetleg szétmennek az alkohol hatására. Mert, azokat még nem olyan anyagból készítették ami az alkoholt is bírja.
De, ugye a diagnosztikai (fú de, tudok... Shocked ) beállítások is mások a "pálinkához" hehe

 Wink     
Én már sok helyen írtam itt is,máshol is.Voltak itt szélsőséges példálózások megemésztett gumikról,műanyag elemekről.Hát,én ebből ami közvetlenül az etanol számlájára írható,az az,hogy a betöltőcsonk-tank gumijából kiszedte a gőz a koszt és eresztett.Valahol volt róla egy képem.De magának a guminak semmi baja nem volt (azért írom az etanol számlájára,mert az előző autómnál is ugyanígy jött elő ez a hiba.1000 ft a gumi,sok kínlódás a csere...)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:49:08 »

na,kiderült?
dehogy ...
asszony nem hozta el a csomagot
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 09:15:06 »

Na,ennyi füst jön ki hátul.Szép is,fehér is,a motor is meleg volt,kinti hőmérséklet +7 fok.Menet közben lámpánál ennél kb. háromszor sűrűbb füstöt csinálok.NEm,nem fogy a hűtővíz.Az ősszel a termosztát és vízcsőcsere és vízpumpa alkalmával töltöttem fel,azóta egy cseppet sem öntöttem utána.
http://youtu.be/6CeBTguxeAI

Szerintem is ez (csak) vízpára. Ahogy jön, úgy el is tűnik. A füst maradandóbb. A mondeonk meg a Coltunk is szokott ilyet eregetni. Hány éves az alkalmi pilóta? Wink
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 09:24:41 »

Szerintem is ez (csak) vízpára. Ahogy jön, úgy el is tűnik. A füst maradandóbb. A mondeonk meg a Coltunk is szokott ilyet eregetni. Hány éves az alkalmi pilóta? Wink
37....a lányom videózott...egyszer próbáltuk fordítva,de szétpörgette volna motort.igaz,akkor 3 éves volt...
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 09:34:02 »

Az én tapasztalatom az, hogy 25-30% E85 a legjobb, a motor nyomatékosabb lesz, a hangja sokkal kisebb. Teljes E85-nél viszont katasztrófa volt, a várostáblát elhagyva a motor visszahűlt és rángatni kezdett, muszáj volt négyesben haladni. Ez egy átalakítás nélküli motor.

Nálam a 2000-es motorral, szintén átalakító nélkül nem volt ennyire katasztrofális a helyzet, de nem mertem bevállalni hosszú távon az etanol okozta esetleges károsodását a motornak, akár van alapja, akár nincs. Beidézem az akkori tapasztalataimat, amihez annyit hozzátennék, kipróbáltam később magas fordulaton is terheléssel, ott sem rángatott, de gyengébben gyorsult mint (csak) benzinnel. 

 Szakmai fórum / Generáció független / Válasz: Ethanol - E85    Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 10:50:50:

MKI-em van (2000 ccm-es) multkor az AGIP kúton szereltek valami és csak E85 volt, tankom szinte üres, hát tankoltam azt. Saccra így 50-50%-os lett a benzin-etanol arány. Pár km után éreztem némi ellustulást, ill. aznap beindításkor ici picit később indult be az autó. Másnapra viszont ugyanúgy indult mint régen, sőt feltűnt, hogy alacsony fordulaton jobb a nyomaték. Gondolom a computer korrigált addigra valamennyire. Magas fordulaton nem próbáltam, amúgy is ritkán huzatom ki, így arról nem tudok véleményt mondani. Azóta tankoltam még egyszer E85-öt. Így már legalább 75-80%-os lett az E85-benzin arány. A nyomaték érezhetően jobb, a kocsi továbbra is pöccre indul, viszont mintha a fogyasztás kissé nőtt volna. Fogyasztásmérő nincs a kocsiban, csak megérzés, ezalatt az idő alatt csak városban jártam és a klíma miatt sokat járt a motor üresjáratban.  Tehát végül is az én vezetési stílusommal jobban viselkedett az autó E85-tel mint 95-98-as benyával átalakító nélkül is. Amúgy tényleg volt egy olyan érzésem is mintha az alkoholos üzem még kissé ki is pucolta volna a motort, adagolót. Viszont mivel keveset járok a kocsival, olvasva az alkohol okozta esetlegesen hamarább bekövetkező meghibásodásokat, ezzel be is fejeztem az alkoholizálást. Mióta megvan ez a kocsi, soha nem hagyott cserben, szeretném, hogy ez még sokáig így is maradjon és ha csak 10-20 %-kal lecsökkenti a szesz bármelyik alkatrészem élettartamát, ez egy koros, keveset futó járgánynál már nem biztos, hogy megéri.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 09:38:15 »

37....a lányom videózott...egyszer próbáltuk fordítva,de szétpörgette volna motort.igaz,akkor 3 éves volt...

-Elindítottam!
-Kikapcsolhatom?
Ja, hogy a felvevőt és nem az autót Smiley. Félreértettem  worship
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2012.01.13 péntek, 20:24:18 »

Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Idézetet írta: ocsigep1 - 2011.12.20 kedd, 21:32:48
Én is így jártam/cselekedtem hétfőn Baranyában
...Az okmányirodáról: én azt a tájékoztatást kaptam, hogy 15 napon belül át kell vezettetni, tehát sokat nem érdemes erre várni.
Az összeg első állapotban nulla forint lesz, de ehhez az kell, hogy azon a bizonyos adatlapon sok egyéb eltérő bejegyzés ne legyen, csak annyi változás, hogy 02-ről 04-re változott a körny.besorolásod.
Pl a műszakid érvényessége ugyanaz maradt/maradjon, mint amit az eredeti műszaki vizsgádon megadtak, vagyis ne ettől a matricacsere mókától számolják újra - amivel 2 év múlva nyersz pár napot, de most bukhatsz ezreket forintban.
Nekem még rávésték az adatlap aljára, hogy az NKH hibázott a piros kiadásakor.
Annyi kiegészítést tennék még az írásodhoz, hogy az én gépem 1994-es, októberi.
Örülök, hogy sikerült elintézni  

belphegor:
Akkor január első munkanapjaiban megkeresem az okmányirodát. Nekem nem írták rá, hogy ők hibáztak, csak annyit:
Záradékok: 048 Egyéb záradék: KVOS HELYESEN: 04
Hátha ez is azt jelenti...
Üdv. Feri
Szerdára kaptam időpontot a lakóhelyem okmányirodájában. Negyed óra alatt ingyen kaptam egy új forgalmit a módosítással  taps

« Utoljára szerkesztve: 2012.01.13 péntek, 20:31:20 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2012.01.13 péntek, 20:55:44 »

Szerdára kaptam időpontot a lakóhelyem okmányirodájában. Negyed óra alatt ingyen kaptam egy új forgalmit a módosítással  taps

 eljen
engem akkor a papírozás közben kiegészítésképp majdnem rábeszélt az ügyintéző hölgy, hogy vegyek tőle egy konyhai vízszűrő berendezést wow1 biztos, ami biztos!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.13 péntek, 21:00:18 írta ocsigep1 » Naplózva

MKI 2.0i
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2012.01.24 kedd, 16:18:22 »

Nálam a 2000-es motorral, szintén átalakító nélkül nem volt ennyire katasztrofális a helyzet, de nem mertem bevállalni hosszú távon az etanol okozta esetleges károsodását a motornak, akár van alapja, akár nincs. Beidézem az akkori tapasztalataimat, amihez annyit hozzátennék, kipróbáltam később magas fordulaton is terheléssel, ott sem rángatott, de gyengébben gyorsult mint (csak) benzinnel. 

 Szakmai fórum / Generáció független / Válasz: Ethanol - E85    Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 10:50:50:

MKI-em van (2000 ccm-es) multkor az AGIP kúton szereltek valami és csak E85 volt, tankom szinte üres, hát tankoltam azt. Saccra így 50-50%-os lett a benzin-etanol arány. Pár km után éreztem némi ellustulást, ill. aznap beindításkor ici picit később indult be az autó. Másnapra viszont ugyanúgy indult mint régen, sőt feltűnt, hogy alacsony fordulaton jobb a nyomaték. Gondolom a computer korrigált addigra valamennyire. Magas fordulaton nem próbáltam, amúgy is ritkán huzatom ki, így arról nem tudok véleményt mondani. Azóta tankoltam még egyszer E85-öt. Így már legalább 75-80%-os lett az E85-benzin arány. A nyomaték érezhetően jobb, a kocsi továbbra is pöccre indul, viszont mintha a fogyasztás kissé nőtt volna. Fogyasztásmérő nincs a kocsiban, csak megérzés, ezalatt az idő alatt csak városban jártam és a klíma miatt sokat járt a motor üresjáratban.  Tehát végül is az én vezetési stílusommal jobban viselkedett az autó E85-tel mint 95-98-as benyával átalakító nélkül is. Amúgy tényleg volt egy olyan érzésem is mintha az alkoholos üzem még kissé ki is pucolta volna a motort, adagolót. Viszont mivel keveset járok a kocsival, olvasva az alkohol okozta esetlegesen hamarább bekövetkező meghibásodásokat, ezzel be is fejeztem az alkoholizálást. Mióta megvan ez a kocsi, soha nem hagyott cserben, szeretném, hogy ez még sokáig így is maradjon és ha csak 10-20 %-kal lecsökkenti a szesz bármelyik alkatrészem élettartamát, ez egy koros, keveset futó járgánynál már nem biztos, hogy megéri.

Feri
Kb. felesben próbáltam átalakitó nélkül,nekem reggelente rángatott. Mikor kezdett melegedni már nem volt semmi gond. Valoszinüleg én sem tankolok többet etanolt. Igaz ami igaz a kipüfentőm tisztább lett.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2012.01.27 péntek, 11:48:28 »

Sziasztok
Valaki tudná nekem vázolni mi a különbség 2.0 és 2.0 között? Nézegettem a Mondeokat,és vagy két fajta 2.0 motor is körvonalazódott... Az egyiken itt volt a nívópálca,a másikon máshol... Az egyik fekete (műanyag) szelepdeknis,a másik alu...
Köszi előre is
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:50:04 »

Sziasztok
Valaki tudná nekem vázolni mi a különbség 2.0 és 2.0 között? Nézegettem a Mondeokat,és vagy két fajta 2.0 motor is körvonalazódott... Az egyiken itt volt a nívópálca,a másikon máshol... Az egyik fekete (műanyag) szelepdeknis,a másik alu...
Köszi előre is
a kora.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:17:56 »

Sziasztok!

Ismét jó kérdésem MKI hideg alapjárat 10-20mp. jó 1500rpm. utánna teljesen leáll mintha elfogyna az anyag,újra inditás csak teker egy darabig mintha nem lenne anyag 5-10mp majd indul és utána normális minden nincs fuldoklás semi. Előzmény:rossz alapjárat csak hidegen túl kicsi volt az alpjárat"500rpm"és ingadozót 1-2percig.
Azóta cseréltem:olaj+szűrő,lev.szűrő,üa.szűrő,t-elem,aksi,
Tisztitva:Maf,pillangó szelep,gyertya hézag 1,1mm.
Komputer újra tanitva már vagy 3x igaz a tanításnál is csinálta a galibát a gép.
Ha valaki tud valami okosat megköszöném:)
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:34:26 »

Sziasztok!

Ismét jó kérdésem MKI hideg alapjárat 10-20mp. jó 1500rpm. utánna teljesen leáll mintha elfogyna az anyag,újra inditás csak teker egy darabig mintha nem lenne anyag 5-10mp majd indul és utána normális minden nincs fuldoklás semi. Előzmény:rossz alapjárat csak hidegen túl kicsi volt az alpjárat"500rpm"és ingadozót 1-2percig.
Azóta cseréltem:olaj+szűrő,lev.szűrő,üa.szűrő,t-elem,aksi,
Tisztitva:Maf,pillangó szelep,gyertya hézag 1,1mm.
Komputer újra tanitva már vagy 3x igaz a tanításnál is csinálta a galibát a gép.
Ha valaki tud valami okosat megköszöném:)
motortéri biztosíték tábla 13-as biztosítékot húzd ki. lambda szondát ezzel kiiktatod.
ha kipróbáltad, írd meg, mit produkál a gép.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 22:43:05 »

motortéri biztosíték tábla 13-as biztosítékot húzd ki. lambda szondát ezzel kiiktatod.
ha kipróbáltad, írd meg, mit produkál a gép.
Köszönöm holnap megnézem ha lesz időm.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2012.01.31 kedd, 08:30:07 »

elnézést a zavarásért ujj tag vagyok itt, és lenne egy olyan kérdésem hogy vettem egy 95-ös ford mondeo kombi clx 2000cm3 136le 4x4-es mondeot, és számomra nehészkes a gázadás. Sohan nem volt még fordom igy nemtudom hogy normális hogy szinte két lábbal kell taposni a gázt vagy nem.  Ha viszont taposom el is indul a szekér  nyes  amugy a kocsi tökkéletes kicsit rohad de nem számit, ha jobb idö lessz ugyis rendbe rakom.
Meg a másik kérdés, hogy milyen az osztoköre a keréknek annnyit sikerült kideritenem hogy 4x108 as és 15 ös felni kell rá. De sajna a többit nem tudom, láttam egy csomo hirdetésben hogy volvo,audi,peugeot felni rámegy de igaz is vagy csak az ilyen kopaszokat hülyitik mint én.
Köszönöm elöre is a válaszokat,  wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2012.01.31 kedd, 08:32:28 »

elnézést a zavarásért ujj tag vagyok itt, és lenne egy olyan kérdésem hogy vettem egy 95-ös ford mondeo kombi clx 2000cm3 136le 4x4-es mondeot, és számomra nehészkes a gázadás. Sohan nem volt még fordom igy nemtudom hogy normális hogy szinte két lábbal kell taposni a gázt vagy nem.  Ha viszont taposom el is indul a szekér  nyes  amugy a kocsi tökkéletes kicsit rohad de nem számit, ha jobb idö lessz ugyis rendbe rakom.
Meg a másik kérdés, hogy milyen az osztoköre a keréknek annnyit sikerült kideritenem hogy 4x108 as és 15 ös felni kell rá. De sajna a többit nem tudom, láttam egy csomo hirdetésben hogy volvo,audi,peugeot felni rámegy de igaz is vagy csak az ilyen kopaszokat hülyitik mint én.
Köszönöm elöre is a válaszokat,  wow1
gyári alufelnit tudok eladót, ha érdekel
nehéz gáz: valószínűleg rojtos a gázbowden vagy koszos
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:52:51 »

gyári alufelnit tudok eladót, ha érdekel
nehéz gáz: valószínűleg rojtos a gázbowden vagy koszos

az az igazság hogy inkább lemezfelnit nézek mert mintha abbol több lenne, az aluval egyszer már megszivtam egy másik kocsimra vettem és 4 böl 3at kellet görgözni, falbav mennyibe kerlülne és hova kellene menni megnézni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:55:02 »

az az igazság hogy inkább lemezfelnit nézek mert mintha abbol több lenne, az aluval egyszer már megszivtam egy másik kocsimra vettem és 4 böl 3at kellet görgözni, falbav mennyibe kerlülne és hova kellene menni megnézni?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5278.0
görgőzve volt az egyik, csak most más projekt van, ezért eladó
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:07:01 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5278.0
görgőzve volt az egyik, csak most más projekt van, ezért eladó

sajna nemtudom megnyitni nem engedi a netem ,letilt  koszitibor1982@gamil.com-ra nemtudod elkuldeni a képeket, hátha ott megengedi megnézni. köszönöm,
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:10:22 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5278.0
görgőzve volt az egyik, csak most más projekt van, ezért eladó

Ez vajon jó az enyémre is? Tetszik és pont felnit keresek nyárra.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:13:47 »

Ez vajon jó az enyémre is? Tetszik és pont felnit keresek nyárra.
miért ne lenne jó?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:16:10 »

Ez vajon jó az enyémre is? Tetszik és pont felnit keresek nyárra.
igen, jó a tiedre is
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2012.01.31 kedd, 18:59:37 »

valaki tudna ötletet mondani,hogy miért nehéz a gázadás?  wow1 köszönöm elöre is a válaszokat
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:12:13 »

valaki tudna ötletet mondani,hogy miért nehéz a gázadás?  wow1 köszönöm elöre is a válaszokat
vélhetően rojtos a bowden
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:33:47 »

vélhetően rojtos a bowden

nehéz azt kicserélni? akitöl vettem a kocsit azt mondja hogy már 4 éve ilyen nehéz a gázadás, valamo motor van ráktve vagy ilyesmi és azért, vagy hulyeséget beszélt?
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:41:27 »

kerékperdülésgátló rendszer vagy micsoda van a kocsiba
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:58:02 »

kerékperdülésgátló rendszer vagy micsoda van a kocsiba
Kb 5-6 perc a csere ha van autószerelésben esetleges jártasságod.
Viszont! Ha nem értesz hozzá akkor vidd szerelőhöz, mert több kárt tudsz benne tenni mint amit kifizetsz érte. Kell hozzá 10.-es csőkulcs meg egy fogó. Le kell venni a légszűrő házat 3 db csavar tartja, a tömítésre figyelni kell, a bovden négyszögletes részén van egy rögzítő-beszabályzó lemez, azt leveszed a folytószelep tárcsát előre mozdítva kiakasztható a bovden, előre kihúzod. A gázpedál alatt szintén ez a  kiakasztó művelet. Motortér felé ki, vissza  fordított sorrend.   eplus2
 integet2

Az aláírásodba írd be légyszi írd be a mondeód évjáratát,és motort típusát mert könnyebb a segítség adása.   eplus2

Ui.: Egy szép ritka vasad van vigyázz rá és meghálálja!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 20:03:37 írta Lacasa » Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:05:08 »

oké. még ujj hus vagyak a daráloban,  nyes nyes
95-os 2000cm3 4x4 kombi ford mondeo
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:06:36 »

oké. még ujj hus vagyak a daráloban,  nyes nyes
95-os 2000cm3 4x4 kombi ford mondeo
Ja már visszaolvastam.. nyes
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:07:48 »

Ja már visszaolvastam.. nyes
Mennyit futott?
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:10:20 »

99-be hozta be a tulaj,de kint is az elsö gazdi használta tölle vette meg a szerelöm. ö 220ezerrel vette 4 éve és most van benne 270-en,ekvikeg,
2000cm3 4x4 es ford ilyen ritka vagy anyira nem divat ez a tipus, mármint a 4x4???
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:14:01 »

99-be hozta be a tulaj,de kint is az elsö gazdi használta tölle vette meg a szerelöm. ö 220ezerrel vette 4 éve és most van benne 270-en,ekvikeg,
2000cm3 4x4 es ford ilyen ritka vagy anyira nem divat ez a tipus, mármint a 4x4???
Magyarhonnban ritka a 4X4. Nézd meg az aláírásomban hogy az enyémben mennyi van, a tied majdhogynem bejáratós.... Szóval ezért írtam hogy meghálálja.
Megbízható tartós szerkezet.  Sok meghibásodás és baleset mentest!

 wave
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:16:59 »

köszke  márcsak azt mond meg hogy mit jelent ez? a szerelöm 8 ezrenkét cserélt benne olajat, ömv ha jol sejtem, hogy vigyázzak rá, 2500 nál eláltok, vagy lehet hamarab is? soha nem volt még ilyen nagy kocsim, se kombi se motor cm3 ben, elötte egy suzukim volt. minden tanácsot szivessen fogadok,
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:24:36 »

köszke  márcsak azt mond meg hogy mit jelent ez? a szerelöm 8 ezrenkét cserélt benne olajat, ömv ha jol sejtem, hogy vigyázzak rá, 2500 nál eláltok, vagy lehet hamarab is? soha nem volt még ilyen nagy kocsim, se kombi se motor cm3 ben, elötte egy suzukim volt. minden tanácsot szivessen fogadok,
Ez az aláírás:
MkI/II 1,8/2.0 Zetec Turnier (96.tipusváltó átok)Klíma,lufi,ABS 2 gyerek,feleség(A legcsodálatosabb nő a világon),Kiskutya,stb,stb,stb 1565000km

http://mondeo.hu/index.php?action=profile Fórum profil információ és ott tudod megadni.
Mi csak ford 5W30 motorolajat használunk a klubban főként. Olcsó és pont megfelelő. Én szabályzásig forgatom néha, befektetem rendesen a kanyarokba.de megadom neki a szükséges alkatrészeket és kenőanyagokat. Olajcsere 8-10 ezrenként.
 wave
Naplózva
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:30:24 »

soha nem halottam ford olajrol az az igazság, kicsit tartok töle, mikor opelom volt abba se raktam gm olajat,
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:41:25 »

soha nem halottam ford olajrol az az igazság, kicsit tartok töle, mikor opelom volt abba se raktam gm olajat,
Na azt hiszem most fejezem be az olaj témát mielőtt még kirobbantok egy újabb fórumos olajvitát! Hidd el nem kell bele más csak a gyári Ford olaj. Pont jó pont tökéletes!  eplus2 eplus2 eplus2
 integet2
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2012.02.01 szerda, 17:24:56 »

motortéri biztosíték tábla 13-as biztosítékot húzd ki. lambda szondát ezzel kiiktatod.
ha kipróbáltad, írd meg, mit produkál a gép.
Ma kiprobáltam sokkal jobb lett a hideg alapjárat,de így is 1szer megállt utána viszont ment simán nem volt hogy probálja nagyon vissza venni az alapjáratott.
Akkor most szonda csere vagy valami más a gond?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2012.02.01 szerda, 17:39:25 »

Ma kiprobáltam sokkal jobb lett a hideg alapjárat,de így is 1szer megállt utána viszont ment simán nem volt hogy probálja nagyon vissza venni az alapjáratott.
Akkor most szonda csere vagy valami más a gond?
A jelek szerint csere...
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:02:50 »

A jelek szerint csere...
Köszönöm kinél kell érdeklődni univerzális lambda után?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:28:29 »

Köszönöm kinél kell érdeklődni univerzális lambda után?
joe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:09:12 »

joe
Addig járjak a 13 bizti nélkül vagy ugy a katalizátor is tönkre megy?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:20:27 »

Addig járjak a 13 bizti nélkül vagy ugy a katalizátor is tönkre megy?

ha nincs bent a bizti, akkor az ecu vész üzemmódban van. ez annyit tesz, hogy egy állandó értékkel számol.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 22:02:11 »

ha nincs bent a bizti, akkor az ecu vész üzemmódban van. ez annyit tesz, hogy egy állandó értékkel számol.
Rendben köszönöm akkor keresem joe-t
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
koszitibor
Vendég
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2012.02.29 szerda, 12:12:04 »

sziasztok  olyan kérdésem lenne hogy éppen motorolaj csere elött állok és annyit tudok hogy ford olajat rakok bele csak még azt nemtudom hogy milyet érdemes. a kocsiba elvileg 270ezer km van. olyan kérdésem lenne hogy 5w-40 est érdemes bele rakni vagy 10w40-est? Találtam egy táblázatott csak nemtudom hogy milyet kéne bele raknom.

Köszönöm a segitséget elöre is

http://www.max-car.hu/kepek/big/479907274.jpg
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2012.02.29 szerda, 12:20:01 »

sziasztok  olyan kérdésem lenne hogy éppen motorolaj csere elött állok és annyit tudok hogy ford olajat rakok bele csak még azt nemtudom hogy milyet érdemes. a kocsiba elvileg 270ezer km van. olyan kérdésem lenne hogy 5w-40 est érdemes bele rakni vagy 10w40-est? Találtam egy táblázatott csak nemtudom hogy milyet kéne bele raknom.

Köszönöm a segitséget elöre is

http://www.max-car.hu/kepek/big/479907274.jpg

5w30! A Ford olaj teljesen jó, árba is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.