Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 13:13:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556802 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 11:29:35 »

Köszi, tudom hogy 5W30 való bele, de decemberben így vettem, olaj,- vezérléscserék után, és ezt rakták bele. Akkor rá is kérdeztem, hogy mi van benne, Castrol 10W40... mondom biztos jó az...
Ezért gondoltam, hogy lecserélem, de kicsit aggódok, hogy az 5W30-at jobban csipegetné. Motorfelújításra most nincs 50-60ezrem Sad

Nem kell felújítani. Teszel bele 5W30-at, és meglátod, hogy mennyire fogy. Ha nagyon, akkor a következő serekor 5W40-et tolsz bele, vagy valami.  wave
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 11:32:46 »

Köszi, tudom hogy 5W30 való bele, de decemberben így vettem, olaj,- vezérléscserék után, és ezt rakták bele. Akkor rá is kérdeztem, hogy mi van benne, Castrol 10W40... mondom biztos jó az...
Ezért gondoltam, hogy lecserélem, de kicsit aggódok, hogy az 5W30-at jobban csipegetné. Motorfelújításra most nincs 50-60ezrem Sad

Ha elolvasod a kezelésit, ott leírja, hogy mit rakhatsz bele az 5w30-on kívül. Keverni nem lehet.
Naplózva
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 11:59:13 »

Nem kell felújítani. Teszel bele 5W30-at, és meglátod, hogy mennyire fogy. Ha nagyon, akkor a következő serekor 5W40-et tolsz bele, vagy valami.  wave

Ok, és milyen márkát? Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 14:32:15 »

Ok, és milyen márkát? Smiley
igen,ezt is jo lenne tudni,hogy az 5w30 on belül,milyen tipust lehet beleönteni? minden olajra rá van irva egy csomo infó,meg mindenféle csoda tulajdonság,aminek valoszinü hogy a felesem igaz! az biztos hogy a ford olaj fordba való,de létezik az hogy semmi mást nem volna szabad használni? minden olaj elvileg tartalmaz olyan adalékokat amik akadályozzák az olajsár kialakulásást,amely segiti tisztulni a motort,öregedésgátlós,,jó hő türő képesség,,stb. de mit tudhat a ford olaj? ami miatt mindenki azt ajánlja!
nekem egyszer egy olaj lerakat vezetője,akinél ezerszám állt minden féle olaj,azt mondta hogy a márka olajak,mint az opel,ford,stb,vissza forgatott olajbol vannak! nem gyanus az,hogy lehet eredeti ford az olaj,de 5 litert meg kapni 7000e ért,amig egy Castrol,vagy egy total is drágább!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 15:16:32 »

igen,ezt is jo lenne tudni,hogy az 5w30 on belül,milyen tipust lehet beleönteni? minden olajra rá van irva egy csomo infó,meg mindenféle csoda tulajdonság,aminek valoszinü hogy a felesem igaz! az biztos hogy a ford olaj fordba való,de létezik az hogy semmi mást nem volna szabad használni? minden olaj elvileg tartalmaz olyan adalékokat amik akadályozzák az olajsár kialakulásást,amely segiti tisztulni a motort,öregedésgátlós,,jó hő türő képesség,,stb. de mit tudhat a ford olaj? ami miatt mindenki azt ajánlja!
nekem egyszer egy olaj lerakat vezetője,akinél ezerszám állt minden féle olaj,azt mondta hogy a márka olajak,mint az opel,ford,stb,vissza forgatott olajbol vannak! nem gyanus az,hogy lehet eredeti ford az olaj,de 5 litert meg kapni 7000e ért,amig egy Castrol,vagy egy total is drágább!

Csak tudnám, kinek írják a kezelési könyveket vigyor3
Az előbb emlegetett oldalon az SAE besorolás mellett le van az is írva, hogy API SG/CD előírásnak feleljen meg.

MK2 könyve már pontosabban fogalmaz, pedig ugyanaz a motor benne. Ott ezt írja: Használjon a FoMoCo által ajánlott Ford Formula E SAE 5W30 olajat az optimális hatékonysághoz. Ha más 5W30-at használ, akkor az feleljen meg a FORD WSS-M2C913-A speckónak (neten elérhető, de ez használhatatlan infó lesz vásárláskor), valamint legyen ACEA A1/B1 teljesítményszintű (ez rá van írva a dobozukra - gyakorlatilag ez a prémium minőség, a drágább olaj). Elérhető itt a 102-ik (202) oldalon: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 15:58:43 »

Csak tudnám, kinek írják a kezelési könyveket vigyor3
Az előbb emlegetett oldalon az SAE besorolás mellett le van az is írva, hogy API SG/CD előírásnak feleljen meg.

MK2 könyve már pontosabban fogalmaz, pedig ugyanaz a motor benne. Ott ezt írja: Használjon a FoMoCo által ajánlott Ford Formula E SAE 5W30 olajat az optimális hatékonysághoz. Ha más 5W30-at használ, akkor az feleljen meg a FORD WSS-M2C913-A speckónak (neten elérhető, de ez használhatatlan infó lesz vásárláskor), valamint legyen ACEA A1/B1 teljesítményszintű (ez rá van írva a dobozukra - gyakorlatilag ez a prémium minőség, a drágább olaj). Elérhető itt a 102-ik (202) oldalon: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf
igaz,én még nem olvastam,,de pótlom meg néztem a ford könyvet,az mk1 est,és ott felsorolja 5w30,5w40,és a 10w40 et is.. az a baj linkelni nem tudok,majd meg próbálom még..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 12:06:37 »

Én azt nem értem, mit nem lehet ezen a motorolaj dolgon nem érteni?!?! Huh?
Gyári Ford olaj való bele, ami 5W30-as. Ezt meg lehet jó áron kapni: 5 liter - 7650.- Ft.
Lehet bele tenni más márkát is, pl sokkal nevesebb: Total Quartz Ineo: 5 liter - 11800.- Ft.
Vagy Castrol Magnatec A1: 4 liter - 8000.- + 1 liter - 2500.- -> azaz 5 liter - 10500.- Ft.
Akinek jobban tetszik a drágább, az vegye azt. Szerintem. nemtudom
Azért ajánlja mindenki a Ford olajat, mert azt a gyár adja/címkézi, jónak kell lennie a Ford gépjárművekbe, ráadásul még olcsóbb is a konkurenciánál. Aki több pénzt akar költeni, lelke rajta. Oké, még az is előfordulhat, hogy az ő közelébe nem kapni Ford olajat, megértem. Volt már olyan, hogy én is Castrol-t töltöttem bele (akcióban volt Norautoban Smiley ).

Amúgy lehet bele tölteni 10W40-et is, nem lesz vele nagy baja, csupán csak annyi, hogy hidegen a hidrótőkék kelepelnek. Télen a még hidegebb időben hosszabb ideig lehet majd hallani a kelepelést - tapasztalat.
Opel gyári: 5 liter - 4500.-
Castrol Magnatec: 4+1 liter - 5800+1900=7700 (és akkor már ott tartunk, hogy ennyibe kerül a gyári ajánlott)
Mobil Super 2000 X1: 5 liter - 6900

Az árakat innen néztem.

Én maradok az 5w30-nál. Igaz, hogy fogyasztgatja, de annyira nem vészesen, ennyi idős autótól (17 év) már nem várom el a 0 olajfogyasztást.

Szerintem. Nem akartam senkinek a lelkivilágába taposni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 12:28:56 »

Én azt nem értem, mit nem lehet ezen a motorolaj dolgon nem Jérteni?!?! Huh?
Gyári Ford olaj való bele, ami 5W30-as. Ezt meg lehet jó áron kapni: 5 liter - 7650.- Ft.
Lehet bele tenni más márkát is, pl sokkal nevesebb: Total Quartz Ineo: 5 liter - 11800.- Ft.
Vagy Castrol Magnatec A1: 4 liter - 8000.- + 1 liter - 2500.- -> azaz 5 liter - 10500.- Ft.
Akinek jobban tetszik a drágább, az vegye azt. Szerintem. nemtudom
Azért ajánlja mindenki a Ford olajat, mert azt a gyár adja/címkézi, jónak kell lennie a Ford gépjárművekbe, ráadásul még olcsóbb is a konkurenciánál. Aki több pénzt akar költeni, lelke rajta. Oké, még az is előfordulhat, hogy az ő közelébe nem kapni Ford olajat, megértem. Volt már olyan, hogy én is Castrol-t töltöttem bele (akcióban volt Norautoban Smiley ).

Amúgy lehet bele tölteni 10W40-et is, nem lesz vele nagy baja, csupán csak annyi, hogy hidegen a hidrótőkék kelepelnek. Télen a még hidegebb időben hosszabb ideig lehet majd hallani a kelepelést - tapasztalat.
Opel gyári: 5 liter - 4500.-
Castrol Magnatec: 4+1 liter - 5800+1900=7700 (és akkor már ott tartunk, hogy ennyibe kerül a gyári ajánlott)
Mobil Super 2000 X1: 5 liter - 6900

Az árakat innen néztem.

Én maradok az 5w30-nál. Igaz, hogy fogyasztgatja, de annyira nem vészesen, ennyi idős autótól (17 év) már nem várom el a 0 olajfogyasztást.

Szerintem. Nem akartam senkinek a lelkivilágába taposni.y
szerintem nincs gond,jól beszelsz!en
sem kötekedtem,köszi....
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 15:55:38 »

Én azt nem értem, mit nem lehet ezen a motorolaj dolgon nem érteni?!?! Huh?
Gyári Ford olaj való bele, ami 5W30-as. Ezt meg lehet jó áron kapni: 5 liter - 7650.- Ft.
Lehet bele tenni más márkát is, pl sokkal nevesebb: Total Quartz Ineo: 5 liter - 11800.- Ft.
Vagy Castrol Magnatec A1: 4 liter - 8000.- + 1 liter - 2500.- -> azaz 5 liter - 10500.- Ft.
Akinek jobban tetszik a drágább, az vegye azt. Szerintem. nemtudom
Azért ajánlja mindenki a Ford olajat, mert azt a gyár adja/címkézi, jónak kell lennie a Ford gépjárművekbe, ráadásul még olcsóbb is a konkurenciánál. Aki több pénzt akar költeni, lelke rajta. Oké, még az is előfordulhat, hogy az ő közelébe nem kapni Ford olajat, megértem. Volt már olyan, hogy én is Castrol-t töltöttem bele (akcióban volt Norautoban Smiley ).

Amúgy lehet bele tölteni 10W40-et is, nem lesz vele nagy baja, csupán csak annyi, hogy hidegen a hidrótőkék kelepelnek. Télen a még hidegebb időben hosszabb ideig lehet majd hallani a kelepelést - tapasztalat.
Opel gyári: 5 liter - 4500.-
Castrol Magnatec: 4+1 liter - 5800+1900=7700 (és akkor már ott tartunk, hogy ennyibe kerül a gyári ajánlott)
Mobil Super 2000 X1: 5 liter - 6900

Az árakat innen néztem.

Én maradok az 5w30-nál. Igaz, hogy fogyasztgatja, de annyira nem vészesen, ennyi idős autótól (17 év) már nem várom el a 0 olajfogyasztást.

Szerintem. Nem akartam senkinek a lelkivilágába taposni.
Hali! Gabi, ne hogy rossz néven vedd amit irok, teljesen igazak, amit leírtál, annyit tennék, hozzá, hogy hosszú távon, gondolok itt  +80000 km  megtételére, a hidrotőkék csattogása, kelepelése azért már okoz némi kopást a vezműtengelyeken és vezethet hidrotőke cseréhez is, de mindenki maga dönti el, én minden képpen maradok az 5W30-nál.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 16:32:40 »

Hali! Gabi, ne hogy rossz néven vedd amit irok, teljesen igazak, amit leírtál, annyit tennék, hozzá, hogy hosszú távon, gondolok itt  +80000 km  megtételére, a hidrotőkék csattogása, kelepelése azért már okoz némi kopást a vezműtengelyeken és vezethet hidrotőke cseréhez is, de mindenki maga dönti el, én minden képpen maradok az 5W30-nál.
hello. ha veszek,én is azt veszek! az 5w30 biztosan jó,és az igazság az hogy nekem is csattognak a tőkéim. igaz,nem sokáig,de néha ilyesztő tud lenni.. volt itt egy srác a forumon,ő azt mondta hogy nem muszály mindet cserélni,ki kell pucolni és ha van benne törtt rugó,vagy valamelyik rossz azt cserélni. nekem kb 15e mondta ezt a javitást,és eddig amiket csinált,azt mondja igy jó lett! én nem tudtam élni ezzel,,azt tudom hogy annó volt egy mondim,amiben fordszervizben cseréltek tőkéket,és utána ugyan ugy csattogott,,és hetekig hordtam vissza hozzájuk,és sosem lett jó! én sokszor gondolok pl az olaj pumpára,hogy vajon,az jol nyom e?! mert ha nem jo az olaj nyomás,vagy valahol kopás van és az miadt szökik el,cserélgethetjük a tőkéket!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 23:02:52 »

hello. ha veszek,én is azt veszek! az 5w30 biztosan jó,és az igazság az hogy nekem is csattognak a tőkéim. igaz,nem sokáig,de néha ilyesztő tud lenni.. volt itt egy srác a forumon,ő azt mondta hogy nem muszály mindet cserélni,ki kell pucolni és ha van benne törtt rugó,vagy valamelyik rossz azt cserélni. nekem kb 15e mondta ezt a javitást,és eddig amiket csinált,azt mondja igy jó lett! én nem tudtam élni ezzel,,azt tudom hogy annó volt egy mondim,amiben fordszervizben cseréltek tőkéket,és utána ugyan ugy csattogott,,és hetekig hordtam vissza hozzájuk,és sosem lett jó! én sokszor gondolok pl az olaj pumpára,hogy vajon,az jol nyom e?! mert ha nem jo az olaj nyomás,vagy valahol kopás van és az miadt szökik el,cserélgethetjük a tőkéket!
Szia! Jól mondták neked, elegendő csak a rosszakat kicserélni, az olajnyomást pedig egyszerűen meglehet mérni pl az olajgomba helyére kell egy közcsavart esztergáltatni, aminek a külső végére egy gumifékcsövet vagy akár réz csövet hollanderrel lehet csatlakoztatni a másik végére pedig egy órát és kezdheted a mérést, meleg motornál kell, autodataban megvannak az értékek, hogy mennyinek kell lenni alapjáraton, és ha jól emlékszem 3000-s fordulaton. wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2013.06.18 kedd, 07:40:44 »

Szia! Jól mondták neked, elegendő csak a rosszakat kicserélni, az olajnyomást pedig egyszerűen meglehet mérni pl az olajgomba helyére kell egy közcsavart esztergáltatni, aminek a külső végére egy gumifékcsövet vagy akár réz csövet hollanderrel lehet csatlakoztatni a másik végére pedig egy órát és kezdheted a mérést, meleg motornál kell, autodataban megvannak az értékek, hogy mennyinek kell lenni alapjáraton, és ha jól emlékszem 3000-s fordulaton. wave
helló.kb igy gondoltam.igaz nem ertek ehhez.ja az
olajgomba hol van?mert a motor elejen valahol a karterszelep
környeken is van egy gomba a blokkban.az az?miaz az autódata?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2013.06.19 szerda, 13:29:55 »

Elgépelés lesz az. Részecskeszűrő a modern dízel autókban van, és ott sem kell külön motorolaj hozzá.

Itt van az 1 literes kiszerelés, itt nincs odaírva:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187589-motorolaj-ford-5w-30-1-literes

Itt meg van Ford-Castrol feliratos is:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/467590-motorolaj-ford-5w-30-1-literes

Vagy annyit jelent, hogy +felel a részecskeszűrős követelményeknek is....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2013.06.19 szerda, 20:51:09 »

Idézetet írta: Kalap ur link=topic=1451.msg793168#msg793168 date=13716413 95
Vagy annyit jelent, hogy +felel a részecskeszűrős követelményeknek is....
hello.az alapjarati motor hogy jön le?
es ha ez elromlik,mi a tünet?kb 2hete takaritottam a folytoszelephazat,
es lehetseges e az,hogy belekotortam valami szutykot?
es tudja e valaki a folytoszelep haznak milyen tőmitese van? nekem egy
femlemez van csak!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 10:12:19 »

hello.az alapjarati motor hogy jön le?
es ha ez elromlik,mi a tünet?kb 2hete takaritottam a folytoszelephazat, es lehetseges e az,hogy belekotortam valami szutykot?
es tudja e valaki a folytoszelep haznak milyen tőmitese van? nekem egy femlemez van csak!
Két csavar tartja és egy elektromos csatlakozó.
Passz.
Igen, fémlemez.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 13:00:12 »

Két csavar tartja és egy elektromos csatlakozó.
Passz.
Igen, fémlemez.
azt nem tudom,hogy kell leszedni!mennyire kell szetszedni hozza?köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 17:12:17 »

azt nem tudom,hogy kell leszedni!mennyire kell szetszedni hozza?köszi
Lehúzod a csatlakozót (ugyanúgy rugós rögzítése van, mint a többi csatinak a motortérben), kitekered a két csavart, és vigyázol, hogy ne essen le a földre. A tömítése sem.
Nem könnyű hozzáférni, ez főleg a visszatételnél lesz gond Smiley - tapasztalat.

Ha valaki tud megfelelő technológiát, hogy ne csavarodjon ki az ember keze és ne törjenek el az ujjai a vissza rakásnál, az mondja el, én is kíváncsi vagyok rá - már ha el lehet ezt mondani Grin, mert megmutatni biztos könnyebb.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:18:16 »

Lehúzod a csatlakozót (ugyanúgy rugós rögzítése van, mint a többi csatinak a motortérben), kitekered a két csavart, és vigyázol, hogy ne essen le a földre. A tömítése sem.
Nem könnyű hozzáférni, ez főleg a visszatételnél lesz gond Smiley - tapasztalat.

Ha valaki tud megfelelő technológiát, hogy ne csavarodjon ki az ember keze és ne törjenek el az ujjai a vissza rakásnál, az mondja el, én is kíváncsi vagyok rá - már ha el lehet ezt mondani Grin, mert megmutatni biztos könnyebb.
Könnyedén le lehet szedni, csak jól elő kell készíteni a terepet. Két perc alatt leszedtem, két napi előkészítés után.  A szívósor leszedése volt az előkészítés...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2013.06.21 péntek, 06:26:54 »

Könnyedén le lehet szedni, csak jól elő kell készíteni a terepet. Két perc alatt leszedtem, két napi előkészítés után.  A szívósor leszedése volt az előkészítés...
en azt kihagyom..uhh...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:27:28 »

Könnyedén le lehet szedni, csak jól elő kell készíteni a terepet. Két perc alatt leszedtem, két napi előkészítés után.  A szívósor leszedése volt az előkészítés...
Smiley
Ha, ha. Tongue Smiley
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:43:28 »

Van itt témában jártas ember, aki ismeri ezeknek a mondiknak a motor tuningját? Mit lehet csinálni, hogy kicsit komolyabb legyen a gép? Nekem van alatta egy 60-as rendszer kati nélkül, K&N Sportlégszűrő és ennyi.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:01:20 »

Van itt témában jártas ember, aki ismeri ezeknek a mondiknak a motor tuningját? Mit lehet csinálni, hogy kicsit komolyabb legyen a gép? Nekem van alatta egy 60-as rendszer kati nélkül, K&N Sportlégszűrő és ennyi.

Írj rá szabykra a fészbukon. Alkatrészbeszerzésben is tud segíteni. leömlő, nagyobb befecsik, üa szabályzó, elektronika buzerálás..... esetleg veztengely átalakitás. De ezeket ő keni vágja, hogy miből milyen kell, csak győzd pénzzel hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:06:27 »

Van itt témában jártas ember, aki ismeri ezeknek a mondiknak a motor tuningját? Mit lehet csinálni, hogy kicsit komolyabb legyen a gép? Nekem van alatta egy 60-as rendszer kati nélkül, K&N Sportlégszűrő és ennyi.

Nálad ami számít az a katalizátor elhagyása. Ha mérnétek egyet kíváncsi lennék hány lovas lenne  smile lehet kevesebb mint gyárilag? Roll Eyes  Undecided alsóbb tartományban biztos pörgösebb lett, de fentebb szerintem gyengébb.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2013.06.21 péntek, 12:42:35 »

Van itt témában jártas ember, aki ismeri ezeknek a mondiknak a motor tuningját? Mit lehet csinálni, hogy kicsit komolyabb legyen a gép? Nekem van alatta egy 60-as rendszer kati nélkül, K&N Sportlégszűrő és ennyi.
Van egy ilyen oldal. Nem ismerem, de hátha tudnak segíteni.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2013.06.21 péntek, 14:29:05 »

Nálad ami számít az a katalizátor elhagyása. Ha mérnétek egyet kíváncsi lennék hány lovas lenne  smile lehet kevesebb mint gyárilag? Roll Eyes  Undecided alsóbb tartományban biztos pörgösebb lett, de fentebb szerintem gyengébb.
Igen, így van, de nagy mértékben a nyomatékra is nagy hatással van a kipuff folytása vagy éppen nyitottsága. Magyarul jelen esetben, ha kinyitod a kipuff rendszert és elszegényíted a benya+levegő elegyet egy direkt szűrővel, akkor a nagy szívó és kipuff hang keltette érzés szerint bívaj erősnek érzed majd a vasat, de ez csak érzéki csalódás, smile, hol ott mindenből veszített, persze a hangokon kívűl!!!  wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2013.06.21 péntek, 14:42:41 »

Van itt témában jártas ember, aki ismeri ezeknek a mondiknak a motor tuningját? Mit lehet csinálni, hogy kicsit komolyabb legyen a gép? Nekem van alatta egy 60-as rendszer kati nélkül, K&N Sportlégszűrő és ennyi.
Ezen az oldalon is csemegézhetsz, http://www.burtonpower.com/parts-by-fitment-type/parts-by-engine-ford.html/ még azt is eldöntheted, hogy hány LE-t szeretnél, csak pénz kérdése, de előnye, hogy szettben mindent megtudsz venni, hajtókaroktól a csapágyakig főtengelyig mindent. integet2
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:12:37 »

Nálad ami számít az a katalizátor elhagyása. Ha mérnétek egyet kíváncsi lennék hány lovas lenne  smile lehet kevesebb mint gyárilag? Roll Eyes  Undecided alsóbb tartományban biztos pörgösebb lett, de fentebb szerintem gyengébb.

Volt merve es 154Le jott le. A ford talin vertem a gyari 2.0-asokat, meg 2-es dizeleket. Nem direkt szuro, hanem sportbetet.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:40:32 »

Volt merve es 154Le jott le. A ford talin vertem a gyari 2.0-asokat, meg 2-es dizeleket. Nem direkt szuro, hanem sportbetet.
Hogy volt mérve. kerekeken vagy főtengelyen? Ezt olvasd el! http://mindenamituning.uw.hu/teljesitmeny_meres.htm
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.21 péntek, 22:58:58 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2013.06.21 péntek, 23:11:54 »

Van itt témában jártas ember, aki ismeri ezeknek a mondiknak a motor tuningját? Mit lehet csinálni, hogy kicsit komolyabb legyen a gép? Nekem van alatta egy 60-as rendszer kati nélkül, K&N Sportlégszűrő és ennyi.
A 60-as rendszerhez van 4 az 1be vagy 4a2az1be leömlő is?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2013.06.22 szombat, 10:21:39 »

A 60-as rendszerhez van 4 az 1be vagy 4a2az1be leömlő is?

4-1. Szaby kicsoda Facebookon? Az angol oldalhoz nem igazán értek, a mondeotuning pedig nagyon bonyolult Cheesy
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2013.06.22 szombat, 11:40:27 »

4-1. Szaby kicsoda Facebookon? Az angol oldalhoz nem igazán értek, a mondeotuning pedig nagyon bonyolult Cheesy

Stefan Zorst raicing

http://www.stefanzorst.com/
http://vimeo.com/34434803#
Nála jobban nem igen ért senki a zetec tuningjához..... eljen fiesta klubbon is építettek nem egy komoly verdát (zetec motorral persze) integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 16:21:06 »

helló. srácok. egy kedves forumtársam felhivta a figyelmem,egy alkatrész hibalehetőségre,ami a kopogásézékelö a motor elején a kipufogocsonk alatt.kb a lamdaszonda magasságában,egy szál vezeték megy rá. van e tapasztalat erről az alkatrészről,ami igencsak meg nehezitheti egy öreg autó gazdája életét! ha jol müködik,elvileg az ecu nak adja az informásiokat a motor kopogásából,ami esetenként a nem jó keverék,vagy robbanási időpontok,miatt lehetséges. én annyira nem vágom ezt,és én is véletlenül vettem észre a mulkor ezt a cuccot.ha rossz,nem küldi a jelet,és a motor kopoghat,,alul is a főtengelynél. mert a robbanás mindig odaver egyet a szegény tengelynek. nem történik utánállitás, a gyujtás,és befecskendezés idejében! valami ilyesmi...ha valaki tud erről mondani valamit,,vagy van esteleg egy fotója erről az alkatrészről,szivesen venném ha megosztaná. köszönöm.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:35:36 »

helló. srácok. egy kedves forumtársam felhivta a figyelmem,egy alkatrész hibalehetőségre,ami a kopogásézékelö a motor elején a kipufogocsonk alatt.kb a lamdaszonda magasságában,egy szál vezeték megy rá. van e tapasztalat erről az alkatrészről,ami igencsak meg nehezitheti egy öreg autó gazdája életét! ha jol müködik,elvileg az ecu nak adja az informásiokat a motor kopogásából,ami esetenként a nem jó keverék,vagy robbanási időpontok,miatt lehetséges. én annyira nem vágom ezt,és én is véletlenül vettem észre a mulkor ezt a cuccot.ha rossz,nem küldi a jelet,és a motor kopoghat,,alul is a főtengelynél. mert a robbanás mindig odaver egyet a szegény tengelynek. nem történik utánállitás, a gyujtás,és befecskendezés idejében! valami ilyesmi...ha valaki tud erről mondani valamit,,vagy van esteleg egy fotója erről az alkatrészről,szivesen venném ha megosztaná. köszönöm.
Biztos, hogy azt találtad meg, mert nekem a tűzfal felőli oldalán volt a mocinak! wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 18:38:45 írta Truthful » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:42:32 »

Biztos, hogy azt találtad meg, mert nekem a tűzfal felőli oldalán volt a mocinak! wave
ha igaz egy ives burkolata van,még néztem is mi a fene lehet az! de van felette egy másik jeladó is,ami nem tudom micsoda. arra  két szál vezeték megy,mert ha jol emlékszem az is zárlatos volt, a szigetelés miatt! azt is javitottam.de ez is a kipufogo alatt ven,ugy kell felnyulnií.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 18:51:05 »

ha igaz egy ives burkolata van,még néztem is mi a fene lehet az! de van felette egy másik jeladó is,ami nem tudom micsoda. arra  két szál vezeték megy,mert ha jol emlékszem az is zárlatos volt, a szigetelés miatt! azt is javitottam.de ez is a kipufogo alatt ven,ugy kell felnyulnií.
Ilyesmi van a mondeoban http://imagerz.com/QE5FDEtvAwMBAF4YQAVR
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:00:51 »

nem. mindjárt rakok fel képeket.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:02:26 »

nem. mindjárt rakok fel képeket.

Azt irtam, ilyesmi, nem azt, hogy ilyen! falbav
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:06:25 »

Azt irtam, ilyesmi, nem azt, hogy ilyen! falbav
rinya wow1
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:09:55 »

rinya wow1
képek. ezek micsodák?











Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:28:24 »

képek. ezek micsodák?


Ez az utolsó, a külső hőmérséklet érzékelő.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:28:39 »

rinya wow1
én sem úgy értettem,bocs. esetleg a képeimhez hozzá tudnál szólni? amin a fehér egyszál vezeték van,én arra tippeltem hogy az a kopogásérzékelő.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:29:58 »

én sem úgy értettem,bocs. esetleg a képeimhez hozzá tudnál szólni? amin a fehér egyszál vezeték van,én arra tippeltem hogy az a kopogásérzékelő.
elnézést,csak fejjel lefelé tudtam fótózni, nem férek a kocsi alá...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:31:51 »

Ez az utolsó, a külső hőmérséklet érzékelő.
akkor gondolom nem lehet a hűtő mellett? nem találtam a helyét,és a vezeték hosszából itélve,sok variácio nincs
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 21:27:56 »

akkor gondolom nem lehet a hűtő mellett? nem találtam a helyét,és a vezeték hosszából itélve,sok variácio nincs
A lámpák közötti hűtőrácson vana helye - emlékeim alapján.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 21:31:05 »

A lámpák közötti hűtőrácson vana helye - emlékeim alapján.
te tudod mik a azok a többi képen? és tudsz e valamit a kopogás érzékelőről?
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 22:04:12 »

te tudod mik a azok a többi képen? és tudsz e valamit a kopogás érzékelőről?

A Zetec motorokon nincs kopogás szenzor...
Neked viszont van AWS-ed és amit lefényképeztél, az a karteren van, akkor vajon mi lehet Huh?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 22:47:42 »

A Zetec motorokon nincs kopogás szenzor...
Neked viszont van AWS-ed és amit lefényképeztél, az a karteren van, akkor vajon mi lehet Huh?
Téged valaki becsapott, mert van rajt.  wave
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 07:40:11 »

Téged valaki becsapott, mert van rajt.  wave

Egészen pontosan hol? Mert én sehol nem láttam (pedig cseréltem motort és teljes kábelköteget), és TIS szerint sincs.
Én a Zetec-ről beszéltem. A V6-on van...
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 07:42:36 írta Petya » Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 07:54:13 »

Egészen pontosan hol? Mert én sehol nem láttam (pedig cseréltem motort és teljes kábelköteget), és TIS szerint sincs.
Én a Zetec-ről beszéltem. A V6-on van...
A motor tűzfal felőli oldalán az olajnyomás jeladójával egymagasságban a 2-3-as henger közötti részen.
Na látod én meg pont a V6-n nem találtam.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 10:31:53 »

A Zetec motorokon nincs  kopogás szenzor...
Neked viszont van AWS-ed és amit lefényképeztél, az a karteren van, akkor vajon mi lehet Huh?
az aws t mire mondod?es akkor az a ket jelado a kepen
micsoda?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.