Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 14:34:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556864 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:42:49 »

Sűrítési végnyomást (kompressziót) mértél már, önindító megforgatja a megfelelő fordulattal?
nem mértem,mert nem tudok hol mérni,de jol forgatja! nem az a baj..
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:44:36 »

ja, az alapjárati motort van értelme takaritani? ha jo az alapjáratom,vagy annak is lehet köze hogy rosszul indul hidegen?
a hideg inditásnál ha baj van akor van még mit kersni,és pedig van lent egy dolog most nem jut eszembe hogy hivják ,azt is kell takaritani .de megvan levegő injektornak hivják.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:45:34 »

a hideg inditásnál ha baj van akor van még mit kersni,és pedig van lent egy dolog most nem jut eszembe hogy hivják ,azt is kell takaritani .de megvan levegő injektornak hivják.
az a kis doboz amiben szivacs van?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:50:24 »

nem mértem,mert nem tudok hol mérni,de jol forgatja! nem az a baj..
nem függ össze a 2. vagy max fordítottan arányos. minél szarabb a kompresszió, annál jobban bír tekerni az önindító. egy kompresszió mérést meg kéne ejtened, ha indulási hibáid vannak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:51:30 »

nem mértem,mert nem tudok hol mérni,de jol forgatja! nem az a baj..
Korábban írtad, hogy kicsi az üzemanyag nyomás, azt mérted vagy saccoltad?, mert tized eltérések számítanak!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:53:40 »

Korábban írtad, hogy kicsi az üzemanyag nyomás, azt mérted vagy saccoltad?, mert tized eltérések számítanak!
még azt se,mert erre nincsen olyan kut ahol volna olyan mérő. de épp kibuggyant a benzin állo motornál,és járónál is kb 4cm re..emlékeim szerint jó nagyot kellene spricceljen..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:55:48 »

még azt se,mert erre nincsen olyan kut ahol volna olyan mérő. de épp kibuggyant a benzin állo motornál,és járónál is kb 4cm re..emlékeim szerint jó nagyot kellene spricceljen..
na ez a fajta mérés semmire sem jó, csak, hogy fölöslegesen aggódj mégegy vélt hiba miatt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:57:00 »

na ez a fajta mérés semmire sem jó, csak, hogy fölöslegesen aggódj mégegy vélt hiba miatt
tudom,de nem tudok most semmit se csinálni! sajnos szaharban vagyok....nyakig!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:58:38 »

nem függ össze a 2. vagy max fordítottan arányos. minél szarabb a kompresszió, annál jobban bír tekerni az önindító. egy kompresszió mérést meg kéne ejtened, ha indulási hibáid vannak
Külön, külön hibaforrásokként gondoltam én is csak egy mondatban kérdeztem, mert már szinte mindent felsorolt és ezeken kívűl nem sok hibalehetőség maradt, csak nehéz neki segítení, mert ajánlottam az üzemanyag nyomás mérést, de azt válaszolta, hogy kevés, de nem tudni, hogy pontosan mennyi, így nem tudom megmondani, hogy az jó vagy nem.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:01:14 »

na ez a fajta mérés semmire sem jó, csak, hogy fölöslegesen aggódj mégegy vélt hiba miatt
Erre nem tudok mit mondani, keréknyomásmérővel akarja megmérni? szomoru1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:04:19 »

Külön, külön hibaforrásokként gondoltam én is csak egy mondatban kérdeztem, mert már szinte mindent felsorolt és ezeken kívűl nem sok hibalehetőség maradt, csak nehéz neki segítení, mert ajánlottam az üzemanyag nyomás mérést, de azt válaszolta, hogy kevés, de nem tudni, hogy pontosan mennyi, így nem tudom megmondani, hogy az jó vagy nem.
igen, én értettem, azért is mondtam, hogy nincs összefüggés, mert szerintem úgy értelmezte, hogy ugyanazt jelenti a 2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:04:47 »

Külön, külön hibaforrásokként gondoltam én is csak egy mondatban kérdeztem, mert már szinte mindent felsorolt és ezeken kívűl nem sok hibalehetőség maradt, csak nehéz neki segítení, mert ajánlottam az üzemanyag nyomás mérést, de azt válaszolta, hogy kevés, de nem tudni, hogy pontosan mennyi, így nem tudom megmondani, hogy az jó vagy nem.
amint lehet mérek! de azok a kis vackok amiket pl a tescoban kapni,a keréknyomást se mérik meg,nem hogy egy pontos benzin nyomást, a gond az,hogy minél kisebbnek kell legyen a mérő,a benzin miatt! hiszen nem mehet tele a cső benyával hogy folyadék nyomást mérjen,és nem tudom mennyire lehet pontos ha csak ugy rádugom..de amint lehet megmérem. mennyi a jo nyomás?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:05:46 »

Erre nem tudok mit mondani, keréknyomásmérővel akarja megmérni? szomoru1
[/quote Úgy emlékszem Hegegabi ezt ajánlotta...mivel mérjem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:06:58 »

amint lehet mérek! de azok a kis vackok amiket pl a tescoban kapni,a keréknyomást se mérik meg,nem hogy egy pontos benzin nyomást, a gond az,hogy minél kisebbnek kell legyen a mérő,a benzin miatt! hiszen nem mehet tele a cső benyával hogy folyadék nyomást mérjen,és nem tudom mennyire lehet pontos ha csak ugy rádugom..de amint lehet megmérem. mennyi a jo nyomás?
nem kicsinek kell lenni a mérőnek, hanem pontosnak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:07:17 »

Erre nem tudok mit mondani, keréknyomásmérővel akarja megmérni? szomoru1
[/quote Úgy emlékszem Hegegabi ezt ajánlotta...mivel mérjem?
bocsi.. Hegegabi ezt javasolta, mivel mérjek?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:08:45 »

nem kicsinek kell lenni a mérőnek, hanem pontosnak
jo,de mivel? a kutakon ami van,az kerék fujásra van és egyedül a shell nél láttam olyan kis hordozhatót,de azt meg nem hiszem hogy örülnének neki ha össze benyáznám.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:11:28 »

jo,de mivel? a kutakon ami van,az kerék fujásra van és egyedül a shell nél láttam olyan kis hordozhatót,de azt meg nem hiszem hogy örülnének neki ha össze benyáznám.
tudod vannak boltok, ahol olyan sok van belőle, hogy még el is adják.  Wink
vagy keresel egy rendes szervízt, ahol megmérik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:13:39 »

tudod vannak boltok, ahol olyan sok van belőle, hogy még el is adják.  Wink
vagy keresel egy rendes szervízt, ahol megmérik
EZT nem hittem volna!  worship worship worship worship mint emlitettem szaharban vagyok..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:15:48 »

EZT nem hittem volna!  worship worship worship worship mint emlitettem szaharban vagyok..
és akkor most mi van? ha semmit nem tudsz csinálni, mérni, milyen segítséget vársz? valaki megmondja információ nélkül, hogy mi a baja? így nem lehet segíteni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:18:07 »

igen, én értettem, azért is mondtam, hogy nincs összefüggés, mert szerintem úgy értelmezte, hogy ugyanazt jelenti a 2
Értelek, igazad van, nem mindenki vágja, hogy mire gondoltam.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:24:57 »

és akkor most mi van? ha semmit nem tudsz csinálni, mérni, milyen segítséget vársz? valaki megmondja információ nélkül, hogy mi a baja? így nem lehet segíteni
nem várok én semmit! nem mondtam olyat hogy javitsd meg onnan,a neten kersztül,és nem is veled beszélgettem! a spriccelésről beszélgettünk...nekem kicsi,ami kis nyomásra mutat. de most nem tudom meg mérni ez van! A kedves állam bácsi most vett el 16000 ft ot a családipótlékból,pedig tanul a nagyfiam..most rohangálhatok mindenféle igazolásért,és nyár van,minden zárva! a pénzemen meg ülnek! Ráadásul még mindig táppénzes vagyok,még egy hónap a mütétig! én csak beszélgettem,nem vártam tuti infót! bár ha pl a tied,kilövi a szemed,akkor a tied tuti jó,,,az enyém éppen h 4cm re spriccel,de van egy pár gépes szakmám ahhoz,hogy tudjam nem igy mérik! csupán össze hasonlitásként közöltem ezen infókat! nem kell rögtön ugrani minden szavamra!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:33:36 »

nem várok én semmit! nem mondtam olyat hogy javitsd meg onnan,a neten kersztül,és nem is veled beszélgettem! a spriccelésről beszélgettünk...nekem kicsi,ami kis nyomásra mutat. de most nem tudom meg mérni ez van! A kedves állam bácsi most vett el 16000 ft ot a családipótlékból,pedig tanul a nagyfiam..most rohangálhatok mindenféle igazolásért,és nyár van,minden zárva! a pénzemen meg ülnek! Ráadásul még mindig táppénzes vagyok,még egy hónap a mütétig! én csak beszélgettem,nem vártam tuti infót! bár ha pl a tied,kilövi a szemed,akkor a tied tuti jó,,,az enyém éppen h 4cm re spriccel,de van egy pár gépes szakmám ahhoz,hogy tudjam nem igy mérik! csupán össze hasonlitásként közöltem ezen infókat! nem kell rögtön ugrani minden szavamra!
mi bajod van? üldözési mániád van? nekem a dízel több100 bárt is tud, mégis olyan kis adagot nyom, hogy nem spriccel sehová akkor sem, ha meg van lazítva a hollander.
a benyás üzemanyag nyomása 1-2 bár. ez nem fog méterekre spriccelni, ráadásul pár tized eltérés már gond. azt nem fogod megtudni mérés nélkül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:35:23 »

mi bajod van? üldözési mániád van? nekem a dízel több100 bárt is tud, mégis olyan kis adagot nyom, hogy nem spriccel sehová akkor sem, ha meg van lazítva a hollander.
a benyás üzemanyag nyomása 1-2 bár. ez nem fog méterekre spriccelni, ráadásul pár tized eltérés már gond. azt nem fogod megtudni mérés nélkül
semmi bajom! nehéz napom volt! amint lehet mérek! kösz...
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2013.08.03 szombat, 23:13:17 »

semmi bajom! nehéz napom volt! amint lehet mérek! kösz...
Ennyinek kell lenni az üzemanyag nyomásnak a  4 hengeres 1.8; 2.0 motorokon 380 kPa (3,8 bar 55 psi) + / - 5% alapjáraton és több mint 250 kPa (2,5 bar 37 psi) a motor leállítása után tíz perccel..  :wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.03 szombat, 23:15:19 írta Truthful » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 08:17:28 »

 finom
Ennyinek kell lenni az üzemanyag nyomásnak a  4 hengeres 1.8; 2.0 motorokon 380 kPa (3,8 bar 55 psi) + / - 5% alapjáraton és több mint 250 kPa (2,5 bar 37 psi) a motor leállítása után tíz perccel..  :wave
köszi.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 08:48:54 »

finom köszi.
Szivesen, de ezt tényleg normális erre a célra gyártott műszerrel (órával) mérd, méresd meg!!!!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 09:24:10 »

Szivesen, de ezt tényleg normális erre a célra gyártott műszerrel (órával) mérd, méresd meg!!!!
köszönöm. meg nem tudom hogyan,de meg probalom.
az a kerdes,hogy van a benzin nyomas
szabalyzó,annak mi a dolga?es azt honnan tudni hogy jo~vagy rossz?!mert
gondolom az is be kavarhat.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 10:45:32 »

köszönöm. meg nem tudom hogyan,de meg probalom.
az a kerdes,hogy van a benzin nyomas
szabalyzó,annak mi a dolga?es azt honnan tudni hogy jo~vagy rossz?!mert
gondolom az is be kavarhat.
Ha megmérted az üzemanyagnyomást abból lehet következtetni a nyomászsabályzó működésére is főleg ha a nyomásszabályzó szelep előtt is megméred a nyomást, akkor kiderül, hogy a szivattyú mennyit nyom és a nyomásszabályzó mennyit enged át! Ugyanis a szivattyú jóval magasabb nyomást képes előállítani, mint amennyire az injektoroknak szűkségük van a normális befecskendezéshez. Tehát, benne van a nevében, hogy nyomás szabályozó szelep, így a rendszerben keletkező nyomás ingadozást hívatott kiküszöbölni és egyenletes nyomást bíztosítaní az injektorok számára!
Sajnos mivel roncsolás nélkül nem szédszedhető, így csak kiszerelt állapotban tudod letesztelni. Két kamrából áll a nyomásszabályzó szelep és a két kamrát egy membrán választ el, amivel a vacum működteti a szelepet. Na ez a membrán szokott átszakadni és akkor benzin tud kerülni a vacum rendszerbe, viszont a membránt így nem képes a vacum mozgatni és máris nem működik a szelep. Ha kiszerelted a nyomásszabályzó szelepet, akkor befogod a szelepen a benzin kilépő csövét, másik oldalon a belépő csövet megfújod és ellenőrzöd, hogy a vacum csövön veszik e a levegő, ha igen, akkor azt jelenti, hogy át tudod fújni és szakadt a membrán, amennyiben nem tudod átfújni, akkor nagy valószínűséggel jó a szelep. wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 12:51:35 »

Ha megmérted az üzemanyagnyomást abból lehet következtetni a nyomászsabályzó működésére is főleg ha a nyomásszabályzó szelep előtt is megméred a nyomást, akkor kiderül, hogy a szivattyú mennyit nyom és a nyomásszabályzó mennyit enged át! Ugyanis a szivattyú jóval magasabb nyomást képes előállítani, mint amennyire az injektoroknak szűkségük van a normális befecskendezéshez. Tehát, benne van a nevében, hogy nyomás szabályozó szelep, így a rendszerben keletkező nyomás ingadozást hívatott kiküszöbölni és egyenletes nyomást bíztosítaní az injektorok számára!
Sajnos mivel roncsolás nélkül nem szédszedhető, így csak kiszerelt állapotban tudod letesztelni. Két kamrából áll a nyomásszabályzó szelep és a két kamrát egy membrán választ el, amivel a vacum működteti a szelepet. Na ez a membrán szokott átszakadni és akkor benzin tud kerülni a vacum rendszerbe, viszont a membránt így nem képes a vacum mozgatni és máris nem működik a szelep. Ha kiszerelted a nyomásszabályzó szelepet, akkor befogod a szelepen a benzin kilépő csövét, másik oldalon a belépő csövet megfújod és ellenőrzöd, hogy a vacum csövön veszik e a levegő, ha igen, akkor azt jelenti, hogy át tudod fújni és szakadt a membrán, amennyiben nem tudod átfújni, akkor nagy valószínűséggel jó a szelep. wave
köszönöm,ez egy szép válasz volt! érdekes,ma meg jól indult! hiba nélkül...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 13:00:48 »

Ha megmérted az üzemanyagnyomást abból lehet következtetni a nyomászsabályzó működésére is főleg ha a nyomásszabályzó szelep előtt is megméred a nyomást, akkor kiderül, hogy a szivattyú mennyit nyom és a nyomásszabályzó mennyit enged át! Ugyanis a szivattyú jóval magasabb nyomást képes előállítani, mint amennyire az injektoroknak szűkségük van a normális befecskendezéshez. Tehát, benne van a nevében, hogy nyomás szabályozó szelep, így a rendszerben keletkező nyomás ingadozást hívatott kiküszöbölni és egyenletes nyomást bíztosítaní az injektorok számára!
Sajnos mivel roncsolás nélkül nem szédszedhető, így csak kiszerelt állapotban tudod letesztelni. Két kamrából áll a nyomásszabályzó szelep és a két kamrát egy membrán választ el, amivel a vacum működteti a szelepet. Na ez a membrán szokott átszakadni és akkor benzin tud kerülni a vacum rendszerbe, viszont a membránt így nem képes a vacum mozgatni és máris nem működik a szelep. Ha kiszerelted a nyomásszabályzó szelepet, akkor befogod a szelepen a benzin kilépő csövét, másik oldalon a belépő csövet megfújod és ellenőrzöd, hogy a vacum csövön veszik e a levegő, ha igen, akkor azt jelenti, hogy át tudod fújni és szakadt a membrán, amennyiben nem tudod átfújni, akkor nagy valószínűséggel jó a szelep. wave
csak gondolokdom... ha beszerelt állapotban belefujok vagy szivok a vákumcsőbe,akkor abból nem jöhet benzin! igy is vizsgálható,nem? magyarul ha a membrán szakadt,akkor a vákumcsőbe,beletudom szivni,,vagy a nyomás is belenyomja a benzint! akkor ezek szerint a vákumcső elvileg tocsogna a benyában-nem?? a szivósor aljában láttam csillogást,mikor a folytószelepet tisztitottam-az gondolom olajsár-ugye? valaki takaritott már ilyet?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 14:29:57 »

köszönöm,ez egy szép válasz volt! érdekes,ma meg jól indult! hiba nélkül...
Szivesen, remélem tudtam vele segítení.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 14:33:40 »

csak gondolokdom... ha beszerelt állapotban belefujok vagy szivok a vákumcsőbe,akkor abból nem jöhet benzin! igy is vizsgálható,nem? magyarul ha a membrán szakadt,akkor a vákumcsőbe,beletudom szivni,,vagy a nyomás is belenyomja a benzint! akkor ezek szerint a vákumcső elvileg tocsogna a benyában-nem?? a szivósor aljában láttam csillogást,mikor a folytószelepet tisztitottam-az gondolom olajsár-ugye? valaki takaritott már ilyet?
Ha van kedved, (ha netán szakadt a membrán) benzint ízlelni, akkor lehet így is tesztelned. nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 15:45:26 »

Ha van kedved, (ha netán szakadt a membrán) benzint ízlelni, akkor lehet így is tesztelned. nyes
nem vagyok finnyás,egy kis benya még jol is jöhet ebben a melegben.  vigyor3 zavart2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 16:04:37 »

valaki látott már ilyen szintmérő úszót? mert mindenhol a fekete uszót látom ami egy tengelyen tud forogni,az enyémen meg rögzitett az a fehér izé..

Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:30:02 »

Ha járó motornál az injektorról leveszem rövid időre (2-3 s) a csatlakozót, akkor okozok kárt a motorban?
Frissítés: Már mindegy, megtettem, nem tűnik, hogy kéárt okozott volna.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.06 kedd, 09:16:51 írta legyozo » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2013.08.06 kedd, 08:49:44 »

Ha járó motornál az injektorról leveszem rövid időre (2-3 s) a csatlakozót, akkor okozok kárt a motorban?
Frissítés: Már mindegy, megtettem, nem tűnik, hogy kért okozott volna.

addig ott nem eg a benya,az kimegy a
csővön!a katalízatoron keresztűl!es a
főtengely sem örűl neki!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2013.08.07 szerda, 08:59:49 »

Hali!

Remélem nem gond, ha ebbe a témába írok, holott elektromos szaki oldotta meg a problémát Smiley.

A helyzet a következő volt:
- alapjárat hullámzott, de a fordszám mutatón nem látszott, csak hallható volt.
- 1-es sebességfokozatban gázpedál nyomása nélküli guruláskor enyhén rángatott a kocsi.
- 3000rpm felett sebességben felengedve a gázt szintén rángatott, egészen addig, amíg a motorfék hatására a fordulat visszacsökkent 3000 alá
- szerintem magas fogyasztás - 10l körül

Volt már pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás, MAF szenzor tisztítás, újratanítás.

Megelégeltem a dolgot, elvittem a Ford Petrányihoz a kerepesi útra. Rátették motordiagnosztikára és hibakód kiolvasásra, amiből kiderült, hogy nincs semmi hibakód, és mondhatni minden rendben.
A szerelő lehívott, és elmondta, hogy az EGR nem működik megfelelően. Lehúzta, ledugózta, és megszűnt minden probléma a géppel. Szépen és simán jár, nem produkálja a fent leírt dolgokat.
Fogyasztást még nem tudok, majd 1-2száz km után talán Smiley.

Csak megosztottam az örömömet, hogy - majdnem Smiley - minden jó a kocsival, hátha valakinek hasznára válik.

Üdv néktek!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2013.08.07 szerda, 09:49:31 »

Hali!

Remélem nem gond, ha ebbe a témába írok, holott elektromos szaki oldotta meg a problémát Smiley.

A helyzet a következő volt:
- alapjárat hullámzott, de a fordszám mutatón nem látszott, csak hallható volt.
- 1-es sebességfokozatban gázpedál nyomása nélküli guruláskor enyhén rángatott a kocsi.
- 3000rpm felett sebességben felengedve a gázt szintén rángatott, egészen addig, amíg a motorfék hatására a fordulat visszacsökkent 3000 alá
- szerintem magas fogyasztás - 10l körül

Volt már pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás, MAF szenzor tisztítás, újratanítás.

Megelégeltem a dolgot, elvittem a Ford Petrányihoz a kerepesi útra. Rátették motordiagnosztikára és hibakód kiolvasásra, amiből kiderült, hogy nincs semmi hibakód, és mondhatni minden rendben.
A szerelő lehívott, és elmondta, hogy az EGR nem működik megfelelően. Lehúzta, ledugózta, és megszűnt minden probléma a géppel. Szépen és simán jár, nem produkálja a fent leírt dolgokat.
Fogyasztást még nem tudok, majd 1-2száz km után talán Smiley.

Csak megosztottam az örömömet, hogy - majdnem Smiley - minden jó a kocsival, hátha valakinek hasznára válik.

Üdv néktek!

Jó látni, hogy a sikeres a javítás, és örömmel tölt el!  taps

Arról az EGR ledugózásról van szó, amit itt a fórumon is ajánlanak?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:10:24 »

Jó látni, hogy a sikeres a javítás, és örömmel tölt el!  taps

Arról az EGR ledugózásról van szó, amit itt a fórumon is ajánlanak?
igen,én is ezt kérdeztem volna,mert egyszer ledugóztam,de én ugy vettem észre hogy nem jár tőle szebben a motor,sőt,mintha roszabb lett volna
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:11:30 »

 worship taps
Hali!

Remélem nem gond, ha ebbe a témába írok, holott elektromos szaki oldotta meg a problémát Smiley.

A helyzet a következő volt:
- alapjárat hullámzott, de a fordszám mutatón nem látszott, csak hallható volt.
- 1-es sebességfokozatban gázpedál nyomása nélküli guruláskor enyhén rángatott a kocsi.
- 3000rpm felett sebességben felengedve a gázt szintén rángatott, egészen addig, amíg a motorfék hatására a fordulat visszacsökkent 3000 alá
- szerintem magas fogyasztás - 10l körül

Volt már pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás, MAF szenzor tisztítás, újratanítás.

Megelégeltem a dolgot, elvittem a Ford Petrányihoz a kerepesi útra. Rátették motordiagnosztikára és hibakód kiolvasásra, amiből kiderült, hogy nincs semmi hibakód, és mondhatni minden rendben.
A szerelő lehívott, és elmondta, hogy az EGR nem működik megfelelően. Lehúzta, ledugózta, és megszűnt minden probléma a géppel. Szépen és simán jár, nem produkálja a fent leírt dolgokat.
Fogyasztást még nem tudok, majd 1-2száz km után talán Smiley.

Csak megosztottam az örömömet, hogy - majdnem Smiley - minden jó a kocsival, hátha valakinek hasznára válik.

Üdv néktek!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:12:03 »

Hali!

Remélem nem gond, ha ebbe a témába írok, holott elektromos szaki oldotta meg a problémát Smiley.

A helyzet a következő volt:
- alapjárat hullámzott, de a fordszám mutatón nem látszott, csak hallható volt.
- 1-es sebességfokozatban gázpedál nyomása nélküli guruláskor enyhén rángatott a kocsi.
- 3000rpm felett sebességben felengedve a gázt szintén rángatott, egészen addig, amíg a motorfék hatására a fordulat visszacsökkent 3000 alá
- szerintem magas fogyasztás - 10l körül

Volt már pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás, MAF szenzor tisztítás, újratanítás.

Megelégeltem a dolgot, elvittem a Ford Petrányihoz a kerepesi útra. Rátették motordiagnosztikára és hibakód kiolvasásra, amiből kiderült, hogy nincs semmi hibakód, és mondhatni minden rendben.
A szerelő lehívott, és elmondta, hogy az EGR nem működik megfelelően. Lehúzta, ledugózta, és megszűnt minden probléma a géppel. Szépen és simán jár, nem produkálja a fent leírt dolgokat.
Fogyasztást még nem tudok, majd 1-2száz km után talán Smiley.

Csak megosztottam az örömömet, hogy - majdnem Smiley - minden jó a kocsival, hátha valakinek hasznára válik.

Üdv néktek!
worship taps
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2013.08.07 szerda, 12:22:02 »

Jó látni, hogy a sikeres a javítás, és örömmel tölt el!  taps

Arról az EGR ledugózásról van szó, amit itt a fórumon is ajánlanak?
Köszi! worship

Nem. Azaz majdnem.
A linknek az első oldalán van egy kép: "Ez maga az EGR szelep".
Ennek a "korongnak" a másik oldalán van egy kivezetés, amiről egy vákuumcső megy a mágnesszelepre. Ez a cső van lehúzva és csavarral ledugózva.
Tehát akkor feltehetjük, hogy nekem a mágnesszelep csinált vagy mért hülyeségeket, vagyis nem működött helyesen. De az is lehet, hogy maga az EGR szelep nem okés már, és emiatt lettek hibás adatok a mágnesszelepben. Huh?
Pontosan nem ismerem a működését és a hatásait a rendszerre, úgyhogy ebbe nem mennék bele.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2013.08.07 szerda, 12:55:43 »

Köszi! worship

Nem. Azaz majdnem.
A linknek az első oldalán van egy kép: "Ez maga az EGR szelep".
Ennek a "korongnak" a másik oldalán van egy kivezetés, amiről egy vákuumcső megy a mágnesszelepre. Ez a cső van lehúzva és csavarral ledugózva.
Tehát akkor feltehetjük, hogy nekem a mágnesszelep csinált vagy mért hülyeségeket, vagyis nem működött helyesen. De az is lehet, hogy maga az EGR szelep nem okés már, és emiatt lettek hibás adatok a mágnesszelepben. Huh?
Pontosan nem ismerem a működését és a hatásait a rendszerre, úgyhogy ebbe nem mennék bele.
akkor az a gumi vákumcső van bedugózva amit lehuztatok az EGR ről? és az egr szelep kivezetése az nyitva van-az nem baj? és ha meg kérdezhetem erre hogy jöttek rá,és mennyiért csinálták meg? köszi
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:26:59 »

Köszi! worship

Nem. Azaz majdnem.
A linknek az első oldalán van egy kép: "Ez maga az EGR szelep".
Ennek a "korongnak" a másik oldalán van egy kivezetés, amiről egy vákuumcső megy a mágnesszelepre. Ez a cső van lehúzva és csavarral ledugózva.
Tehát akkor feltehetjük, hogy nekem a mágnesszelep csinált vagy mért hülyeségeket, vagyis nem működött helyesen. De az is lehet, hogy maga az EGR szelep nem okés már, és emiatt lettek hibás adatok a mágnesszelepben. Huh?
Pontosan nem ismerem a működését és a hatásait a rendszerre, úgyhogy ebbe nem mennék bele.
Értem. Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra a fogyasztással kapcsolatban. Majd számolj be.  wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:35:14 »

Értem. Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra a fogyasztással kapcsolatban. Majd számolj be.  wave
az én autóm is produkált már hasonlo dolgokat,most hidegen megy nehezen,. de sajnos ezek  motorok agyon vannak jeladózva,érzékelőzve,és elég ha egy tönkre megy,,,
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:07:14 »

Értem. Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra a fogyasztással kapcsolatban. Majd számolj be.  wave
én is ledugóztam,és eddig nem igazán látok-hallok külömbséget. talán mintha kicsit keményebb hangja lenne. de ledugóztam,az EGR kis csöcsét is,ne szivjon falsot a szivóoldalról.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:29:03 »

akkor az a gumi vákumcső van bedugózva amit lehuztatok az EGR ről?
 és az egr szelep kivezetése az nyitva van-az nem baj?
 és ha meg kérdezhetem erre hogy jöttek rá,és mennyiért csinálták meg? köszi
Igen.
Nem tudom. De gondolom,  ha baj lenne belőle, akkor azt is lezárta volna.
Rátette a kompótert, és mivel az nem mutatott hibát, csak adatokat, gondolom a tapasztalatára és ismereteire alapozott. 8800,- Ft körül volt. De ez még mindig olcsóbb, mint akármelyik elektromoss kütyü cseréje - új darabra.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:32:51 »

Igen.
Nem tudom. De gondolom,  ha baj lenne belőle, akkor azt is lezárta volna.
Rátette a kompótert, és mivel az nem mutatott hibát, csak adatokat, gondolom a tapasztalatára és ismereteire alapozott. 8800,- Ft körül volt. De ez még mindig olcsóbb, mint akármelyik elektromoss kütyü cseréje - új darabra.
én ledugoztam,mert elvileg akkor falsot sziv a szivósor,nem? elvileg onnan kapja a vákumot-nem?bár én se vágom. én bedugóztam azt is,..
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:36:54 »

Igen.
Nem tudom. De gondolom,  ha baj lenne belőle, akkor azt is lezárta volna.
Rátette a kompótert, és mivel az nem mutatott hibát, csak adatokat, gondolom a tapasztalatára és ismereteire alapozott. 8800,- Ft körül volt. De ez még mindig olcsóbb, mint akármelyik elektromoss kütyü cseréje - új darabra.
Aszitidtem hogy saját kézbe vesszed a gépet,ahogy kivesszem az elektronika megy,de én ezentul senkihez sem viszem,egy kocsi teljes bontása a kezemben,egyedül csinátam jegyezem meg,náhány dolognak a neve pedig semmi.Most is kombi gyujtásnál felmegy 1200fordulatra ,de eltelik 1kis idő mig vissza megy 1000fordulatra ,más minden jooo,előtem valakinek nem volt T elemje ,és meghosszabitott ott mindent ,csak várom a lehülést ,addig nem kezdek néki,igy is van bajom a lányom F astrájával.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:51:20 »

Aszitidtem hogy saját kézbe vesszed a gépet,ahogy kivesszem az elektronika megy,de én ezentul senkihez sem viszem,egy kocsi teljes bontása a kezemben,egyedül csinátam jegyezem meg,náhány dolognak a neve pedig semmi.Most is kombi gyujtásnál felmegy 1200fordulatra ,de eltelik 1kis idő mig vissza megy 1000fordulatra ,más minden jooo,előtem valakinek nem volt T elemje ,és meghosszabitott ott mindent ,csak várom a lehülést ,addig nem kezdek néki,igy is van bajom a lányom F astrájával.
Még énsem értem teljesen amit akarok pofázni,tehát valaki előtem cserélte a T elem csatlakozást ,de nem tete  bé a T elemet ,hanem hosszantosan megnővelte a kábeleket ,és majd a vákuumozást téritete tőbb felé .szerintem nem joo,de majd megnézem, tulfogyasztás nincs ,annyi van még hogy csipegeti a 5w30es olajat azért mondtam a 10est,mit szoltok a Duralubhoz ,érdemes ki probálni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.