Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 14:01:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1556845 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2013.10.15 kedd, 18:39:23 »



nagyautónál 7200-ért kapod az 5w30-at  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
MakóJoe
Vendég
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2013.10.23 szerda, 13:39:41 »

Sziasztok!
Fogyasztásról szeretnék infót kérni.
Még egy hónapja sincs meg a benzines 2.0 16V Mondeóm,
eddig városon kívül 80-90-el 7-8litereket,
pályán 130-al 9-10,
városban sok rövid szakasszal 10-12liter/100km fogyasztásokat számolok.
Kaptam itt olyan infót, hogy ennyivel a V6-os beéri valakinek..
túl sok ez, vagy a kétliteres benzines ennyit fogyaszt?
igazából csak a városit sokallom...
mondjuk legalább megy is ha előzni kell  smile
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2013.10.23 szerda, 14:32:17 »

Sziasztok!
Fogyasztásról szeretnék infót kérni.
Még egy hónapja sincs meg a benzines 2.0 16V Mondeóm,
eddig városon kívül 80-90-el 7-8litereket,
pályán 130-al 9-10,
városban sok rövid szakasszal 10-12liter/100km fogyasztásokat számolok.
Kaptam itt olyan infót, hogy ennyivel a V6-os beéri valakinek..
túl sok ez, vagy a kétliteres benzines ennyit fogyaszt?
igazából csak a városit sokallom...
mondjuk legalább megy is ha előzni kell  smile
szerintem egy V6 os nak joval nagyobb nyomatéka van,és könnyebben hajtja az autót,ergo kevesebbet kell neki nyomni! Egy Amerikai autó ami V8,és 5000 kcm,az sem eszik arányosan többet! 12-17 liter,é van benne 2-300 lóerő! Egy kamion ami 12000kcm és 3-400 lovas,az is el megy 30 literrel...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2013.10.23 szerda, 15:08:58 »

Sziasztok!
Fogyasztásról szeretnék infót kérni.
Még egy hónapja sincs meg a benzines 2.0 16V Mondeóm,
eddig városon kívül 80-90-el 7-8litereket,
pályán 130-al 9-10,
városban sok rövid szakasszal 10-12liter/100km fogyasztásokat számolok.
Kaptam itt olyan infót, hogy ennyivel a V6-os beéri valakinek..
túl sok ez, vagy a kétliteres benzines ennyit fogyaszt?
igazából csak a városit sokallom...
mondjuk legalább megy is ha előzni kell  smile
sajnos ennyi, azért nem egy kis kaszniról beszélünk, amit mozgat a motor
a többi fogyasztásod rendben van
Naplózva
MakóJoe
Vendég
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2013.10.23 szerda, 16:55:47 »

szerintem egy V6 os nak joval nagyobb nyomatéka van,és könnyebben hajtja az autót,ergo kevesebbet kell neki nyomni! Egy Amerikai autó ami V8,és 5000 kcm,az sem eszik arányosan többet! 12-17 liter,é van benne 2-300 lóerő! Egy kamion ami 12000kcm és 3-400 lovas,az is el megy 30 literrel...

igen, hát ebben lehet valami..
látom neked is 2literes, városban te is 12litereket fogyasztasz akkor?
pont azért nem mertem V6-ost venni, pedig ennyiért volt pár,
mert '94-es C280 automata Mercim 15litert evett és asszony nyomására száműzve lett  rinya
Naplózva
MakóJoe
Vendég
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2013.10.23 szerda, 17:01:21 »

sajnos ennyi, azért nem egy kis kaszniról beszélünk, amit mozgat a motor
a többi fogyasztásod rendben van

tényleg csak a városi 12liter+ zavar kicsit,
mert a többire fel voltam készülve lelkileg,
hogy ok 10liter körül lesz, úgyhogy városban felveszem a nagypapi stílust  szomoru1
országúton meg még dinamikusan is 8alatt van, egy Győr - Szombathely távon meg 6,9-et mértem előzgetés nélkül  eljen
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2013.10.23 szerda, 17:10:39 »

tényleg csak a városi 12liter+ zavar kicsit,
mert a többire fel voltam készülve lelkileg,
hogy ok 10liter körül lesz, úgyhogy városban felveszem a nagypapi stílust  szomoru1
országúton meg még dinamikusan is 8alatt van, egy Győr - Szombathely távon meg 6,9-et mértem előzgetés nélkül  eljen
városban is tudsz etetni kevesebbet vele, csak jobban oda kell figyelni, hogyan vezet
megfelelő vezetési stílussal 1 litert biztos le lehet faragni ebből még
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:30:08 »

igen, hát ebben lehet valami..
látom neked is 2literes, városban te is 12litereket fogyasztasz akkor?
pont azért nem mertem V6-ost venni, pedig ennyiért volt pár,
mert '94-es C280 automata Mercim 15litert evett és asszony nyomására száműzve lett  rinya
én ugy veszem észre,kb 10 liter közt vagyok,és minél jobban tudok haladni,annál kevesebbet eszik! a sok lámpa,elindul,,,megáll,az oka a nagy fogyasztásnak! a nagy sulyt megmozgatni,ahhoz kell az erő....
Naplózva
MakóJoe
Vendég
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:11:15 »

városban is tudsz etetni kevesebbet vele, csak jobban oda kell figyelni, hogyan vezet
megfelelő vezetési stílussal 1 litert biztos le lehet faragni ebből még

igen, a következő 2hétben ez lesz a cél,
csak óvatosan gyorsítva, minél előbb felkapcsolva, kigurítva stb.
már az inspirációm is megvan: tegnap megint 55litert tankoltam  wow1
 smile
Naplózva
MakóJoe
Vendég
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:14:06 »

én ugy veszem észre,kb 10 liter közt vagyok,és minél jobban tudok haladni,annál kevesebbet eszik! a sok lámpa,elindul,,,megáll,az oka a nagy fogyasztásnak! a nagy sulyt megmozgatni,ahhoz kell az erő....

én is így vettem észre, mert városon kívül még elég sportosan is 7,5 - 8 liter, amin meg is lepődtem milyen kevés  smile
csak hát iskola 2km, munkahely is csak 5km, sok lámpa, csak város  Undecided
de dolgozom rajta, hogy 10legyen  smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:16:22 »

én is így vettem észre, mert városon kívül még elég sportosan is 7,5 - 8 liter, amin meg is lepődtem milyen kevés  smile
csak hát iskola 2km, munkahely is csak 5km, sok lámpa, csak város  Undecided
de dolgozom rajta, hogy 10legyen  smile
körülbelül 8,5-9 km kell ahhoz, hogy elérje az optimális üzemi hőfokot a motor
Naplózva
MakóJoe
Vendég
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 11:19:43 »

körülbelül 8,5-9 km kell ahhoz, hogy elérje az optimális üzemi hőfokot a motor

az sajnos reggelente csak 3 megállással - indulással van meg  szomoru1
na mindegy, akkor úgy néz ki a moci rendben csak többet kell menni és gyorsabban  smile
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 17:45:01 »

na fiuk,ma három hengerrel indultam! tegnap semmi baj nem volt,ma beültem és három hengerrel nehezen indult! aztán lassan észhez tért...hogy ez mitől lehet??? azt észre vettem hogy kis fagyállós lé fogyogat a kiegyenlitőből,de azt valamiféle szivárgásnak tudom be,mivel szoktam érezni az autóban is,főleg ha megy a légbefuvás.. de ha eszi a vizet,vagy valami hengerfejes gond,,és mondjuk ázik a gyertya,,vagy csak lecsapódik rajta akkor ha nem látszik,,honnan tudni hogy hengerfejes lesz???
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:32:04 »

na fiuk,ma három hengerrel indultam! tegnap semmi baj nem volt,ma beültem és három hengerrel nehezen indult! aztán lassan észhez tért...hogy ez mitől lehet??? azt észre vettem hogy kis fagyállós lé fogyogat a kiegyenlitőből,de azt valamiféle szivárgásnak tudom be,mivel szoktam érezni az autóban is,főleg ha megy a légbefuvás.. de ha eszi a vizet,vagy valami hengerfejes gond,,és mondjuk ázik a gyertya,,vagy csak lecsapódik rajta akkor ha nem látszik,,honnan tudni hogy hengerfejes lesz???

Pl. fehér, sűrű füst a kipufogóból, az olajbetöltő sapka "túrósodik". Biztos van még más jele is, nekem hirtelen ennyi jutott az eszembe.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:41:26 »

Pl. fehér, sűrű füst a kipufogóból, az olajbetöltő sapka "túrósodik". Biztos van még más jele is, nekem hirtelen ennyi jutott az eszembe.
valami kis füst van,de hogy az most a viztől,vagy mástól nem tudom. a betöltő nem turós,pedig szinte csak helyben járok..a kiegyenlitő nem buborékol,,stb.. igazából jeke nincs. az hogy hetente kb 1 deci vizet veszit,jelenthet valamit,de eddig indult rendesen! ma nem értem miért,,de csak 3 hengerrel nehezen! holnap kiszedem a gyertyákat,,azt meg nézem van e viznyom a hengerben!  sajnos a seicentom igy kezdte,igy döglött meg!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:43:07 »

valami kis füst van,de hogy az most a viztől,vagy mástól nem tudom. a betöltő nem turós,pedig szinte csak helyben járok..a kiegyenlitő nem buborékol,,stb.. igazából jeke nincs. az hogy hetente kb 1 deci vizet veszit,jelenthet valamit,de eddig indult rendesen! ma nem értem miért,,de csak 3 hengerrel nehezen! holnap kiszedem a gyertyákat,,azt meg nézem van e viznyom a hengerben!  sajnos a seicentom igy kezdte,igy döglött meg!

Amikor jár, tegyél a kipuhoz egy papírlapot. Azon meglátszik, hogy mi jön ki belőle.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:43:55 »

Amikor jár, tegyél a kipuhoz egy papírlapot. Azon meglátszik, hogy mi jön ki belőle.
és minek kéne jönnie?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:45:21 »

és minek kéne jönnie?

Én konkrétan arra gondoltam, hogy, ha nagyon nedeves lesz a papírlap, akkor kezdhet aggódni. Nyilván valamennyi pára jön ki belőle, de az nem számottevő.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:45:53 »

és minek kéne jönnie?
gondolom a katalizator miatt egyébbként is jön némi pára,vagy ilyesmi... de tény ha füstöl is,,inkább világos szinű! a fogyasztásom meg jó..tehát remélem nem a motorral van baj..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:48:52 »

Én konkrétan arra gondoltam, hogy, ha nagyon nedeves lesz a papírlap, akkor kezdhet aggódni. Nyilván valamennyi pára jön ki belőle, de az nem számottevő.
a benzines szabályzott katalizátoros kocsikból konkrétan víz csöpög belőle, nem is kevés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:49:25 »

gondolom a katalizator miatt egyébbként is jön némi pára,vagy ilyesmi... de tény ha füstöl is,,inkább világos szinű! a fogyasztásom meg jó..tehát remélem nem a motorral van baj..
azt kéne tudni,ha hengerfejes,akkor a kiegyenlitő tényleg buborékol? és ha igen,az folyamatosan?? hogy néz ki egy ilyen???
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:51:42 »

a benzines szabályzott katalizátoros kocsikból konkrétan víz csöpög belőle, nem is kevés

Azt tudom, de ha a hűtőközeg ad neki egy kis pluszt, az inkább pára formájában távozik, ami aztán azon a lapon csapódik le. Nem azt mondtam, hogy alá tegye, hanem mögé. Azért a csöpögést és a lecsapódást csak meg lehet különböztetni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:13:44 »

Azt tudom, de ha a hűtőközeg ad neki egy kis pluszt, az inkább pára formájában távozik, ami aztán azon a lapon csapódik le. Nem azt mondtam, hogy alá tegye, hanem mögé. Azért a csöpögést és a lecsapódást csak meg lehet különböztetni.
a többi víz sem a motorból folyik a kipun keresztül, hanem páralecsapódás. ezt nem lehet megkülönböztetni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 20:16:11 »

a többi víz sem a motorból folyik a kipun keresztül, hanem páralecsapódás. ezt nem lehet megkülönböztetni
lehet hülyesreg,de ízről?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:52:15 »

lehet hülyesreg,de ízről?

Te megnyalogatnád azt levet, ami kijön a kipuból? Tapintásra is lehet akár. Tapintásra más a fagyálló, mint a víz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2013.10.25 péntek, 08:59:39 »

Te megnyalogatnád azt levet, ami kijön a kipuból? Tapintásra is lehet akár. Tapintásra más a fagyálló, mint a víz.
én m mindent....
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2013.10.25 péntek, 10:51:30 »

ma egy kis terep rendeszés után egy enyhe lejtön ereszkedtem le az udvarba ami egy kb 25 cm szintkülömbségü lejtő és ez kb 6 méter hosszan,tehát nem jelentős-viszont felgyulladt egy lámpa,egy tepsi benne egy pálca,ez elvileg az olajszint kevés jelző lámpa! nem igazán értem,mert amikor már sik talajon álltam akkor sem aludt el,és nekem eddig jo volt az olaj szintem! beragadt volna a jeladó?? ha jo a szint,és nem alszik ki,,,,mit tegyek???
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:09:08 »

ma egy kis terep rendeszés után egy enyhe lejtön ereszkedtem le az udvarba ami egy kb 25 cm szintkülömbségü lejtő és ez kb 6 méter hosszan,tehát nem jelentős-viszont felgyulladt egy lámpa,egy tepsi benne egy pálca,ez elvileg az olajszint kevés jelző lámpa! nem igazán értem,mert amikor már sik talajon álltam akkor sem aludt el,és nekem eddig jo volt az olaj szintem! beragadt volna a jeladó?? ha jo a szint,és nem alszik ki,,,,mit tegyek???
Semmit. Ha van elég olaj benne akkor miután leállítod a gépet és lefolyik az olaj, akkor kialszik.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:09:28 »

ma egy kis terep rendeszés után egy enyhe lejtön ereszkedtem le az udvarba ami egy kb 25 cm szintkülömbségü lejtő és ez kb 6 méter hosszan,tehát nem jelentős-viszont felgyulladt egy lámpa,egy tepsi benne egy pálca,ez elvileg az olajszint kevés jelző lámpa! nem igazán értem,mert amikor már sik talajon álltam akkor sem aludt el,és nekem eddig jo volt az olaj szintem! beragadt volna a jeladó?? ha jo a szint,és nem alszik ki,,,,mit tegyek???
megnéztem az olajszintet,és mivel az autó hátulja kissé lefelé áll,az eleje meg magasabban van,igy az olajszint a minimumon van! valószinü hogy sik talajon épp jó a szint,bár most elaludt a szintjelző lámpa! azt nem tudom mivel töltsek utána,mivel nem tudom mi van benne! mi a jobb választás? sajnos a csere most nem lehetséges!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2013.10.25 péntek, 14:57:49 »

megnéztem az olajszintet,és mivel az autó hátulja kissé lefelé áll,az eleje meg magasabban van,igy az olajszint a minimumon van! valószinü hogy sik talajon épp jó a szint,bár most elaludt a szintjelző lámpa! azt nem tudom mivel töltsek utána,mivel nem tudom mi van benne! mi a jobb választás? sajnos a csere most nem lehetséges!

Mikor volt benne utoljára olaj cserélve? Ha nem te cserélted, de már nálad volt az autó, akkor elvileg a számlán rajta kell lennie, hogy milyen olajat öntöttek bele.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:16:07 »

Mikor volt benne utoljára olaj cserélve? Ha nem te cserélted, de már nálad volt az autó, akkor elvileg a számlán rajta kell lennie, hogy milyen olajat öntöttek bele.
ja igy vettem.de szamla..  ha olyan tulaj lett volna
 Nem lennek bajban...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:31:02 »

ja igy vettem.de szamla..  ha olyan tulaj lett volna
 Nem lennek bajban...
veszel egy autót, amit utána használsz a benne lévő olajjal?? whatever az ilyen embereket komolyan nem értem. gondolom vezérlés csere sem volt pl... amik alap dolgok egy autóvásárlásakor... utána ha csapágyas lesz a motor, vagy szakad a szíj akkor meg a ford a ***. minden bántás nélkül, ha nem megy az autó fenttartása (megvétel, átírás, tankolás, szervizelés!!!) akkor nem kéne inkább tömegközlekedésre, biciklire átülni? mindenki jobban járna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:40:53 »

veszel egy autót, amit utána használsz a benne lévő olajjal?? whatever az ilyen embereket komolyan nem értem. gondolom vezérlés csere sem volt pl... amik alap dolgok egy autóvásárlásakor... utána ha csapágyas lesz a motor, vagy szakad a szíj akkor meg a ford a ***. minden bántás nélkül, ha nem megy az autó fenttartása (megvétel, átírás, tankolás, szervizelés!!!) akkor nem kéne inkább tömegközlekedésre, biciklire átülni? mindenki jobban járna
képzeld nem volt rá! négy gyermekem van ,és erre csak sárga busz jár! nem ragozom! de kimélj meg a gusztustalan beszólásodtól légyszives! nem vagyok vevő rá! és jol nénznénk ki ha csak azoknak lehetne autójuk akik tehetősek,és nem gond egy 100 ezres számla a szervizben! hadjuk jó...köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:45:28 »

képzeld nem volt rá! négy gyermekem van ,és erre csak sárga busz jár! nem ragozom! de kimélj meg a gusztustalan beszólásodtól légyszives! nem vagyok vevő rá! és jol nénznénk ki ha csak azoknak lehetne autójuk akik tehetősek,és nem gond egy 100 ezres számla a szervizben! hadjuk jó...köszi
felénk meg kék busz vigyor3 mégis sokan el tudnak vele járni. egy olajcsere meg nehogymár 100eft legyen. ha csak oljat veszel meg egy szűrőt bele akkor is max10eft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:51:47 »

felénk meg kék busz vigyor3 mégis sokan el tudnak vele járni. egy olajcsere meg nehogymár 100eft legyen. ha csak oljat veszel meg egy szűrőt bele akkor is max10eft
tudom de mindig közbe jön valami,és már ezerszer leakartam cserélni! eddig rendben volt a szint,nem sürgettem a dolgot. a tulaj azt mondta és ezt egy valamiféle matrica is jelzi hogy volt olajcsere! a matrica igazából csak valami igazolo matrica,és nem mutatja sem  márkát,sem az olaj adatait! és igen ,mikor megvettem ugy volt cserélem is,de aztán jöttek a vezetékek,a beázás,a fékek,a mafszenzor,a gumik a felnik amik szélesek voltak,ezer hiba aminek nem láttam a végét! a vezérléssel is az a helyzet,a szij jó,,de ahhoz sem tudok nyulni,mert én nem értek hozzá,és aki meg ért az meg azt mondja 20 ezer a csere plusz a cucc ami kb 30 000 ha vizpumpát is dobok bele..ugy hogy kapásból a vezérlésre nincs 50 rongyom meg a 10 az olajra,most fagyálloztam,,meg pár apróság! az öninditóm is állandoan szarakodik,a segitségem aki segitett volna lerobbant idefelé jövet fél úton,,ugy hogy van elég bajom,,..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:56:10 »

tudom de mindig közbe jön valami,és már ezerszer leakartam cserélni! eddig rendben volt a szint,nem sürgettem a dolgot. a tulaj azt mondta és ezt egy valamiféle matrica is jelzi hogy volt olajcsere! a matrica igazából csak valami igazolo matrica,és nem mutatja sem  márkát,sem az olaj adatait! és igen ,mikor megvettem ugy volt cserélem is,de aztán jöttek a vezetékek,a beázás,a fékek,a mafszenzor,a gumik a felnik amik szélesek voltak,ezer hiba aminek nem láttam a végét! a vezérléssel is az a helyzet,a szij jó,,de ahhoz sem tudok nyulni,mert én nem értek hozzá,és aki meg ért az meg azt mondja 20 ezer a csere plusz a cucc ami kb 30 000 ha vizpumpát is dobok bele..ugy hogy kapásból a vezérlésre nincs 50 rongyom meg a 10 az olajra,most fagyálloztam,,meg pár apróság! az öninditóm is állandoan szarakodik,a segitségem aki segitett volna lerobbant idefelé jövet fél úton,,ugy hogy van elég bajom,,..
és ja az inditom nem jön le,nem lehet levenni! az egyik csavart valoszinü beragasztották. alulról nézve a felsőt! nem tudom leszedni! azon kivül egy éve betegállományban vagyok a vállammal,amit szeptemberben mütöttek! egy éve táppénzen! egy baleset miatt szétment a vállam!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:12:31 »

Azért valjuk be, ebben a formában az autó több bosszúságot fog okozni, mint örömöt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:17:16 »

Azért valjuk be, ebben a formában az autó több bosszúságot fog okozni, mint örömöt
ez igy van! De szerintem nem vok egyedül,akit atvertek! Engem csunyan!
Nem volt haver aki segitett vna atnezní,dőnteni! Igy jartam!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:21:32 »

ez igy van! De szerintem nem vok egyedül,akit atvertek! Engem csunyan!
Nem volt haver aki segitett vna atnezní,dőnteni! Igy jartam!
mit jelent, hogy átvertek?
mennyiért  sikerült az autót megvenni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:36:15 »

mit jelent, hogy átvertek?
mennyiért  sikerült az autót megvenni?
a srác akitől vettem egy nagy simlis gyerek volt,mint utolag kiderült. de mikor megnéztük a kocsit minden jo volt,egy hónapig.. 145 000 volt,20 éves.. és csak azért vettem meg mert szépen szólt a motorja! a srác azt mondta ha kell valami hivjam,aztán hiába hivtam semmire sem tudott válaszolni!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:41:51 »

megnéztem az olajszintet,és mivel az autó hátulja kissé lefelé áll,az eleje meg magasabban van,igy az olajszint a minimumon van! valószinü hogy sik talajon épp jó a szint,bár most elaludt a szintjelző lámpa! azt nem tudom mivel töltsek utána,mivel nem tudom mi van benne! mi a jobb választás? sajnos a csere most nem lehetséges!
Nálam is elől sport rugók vannak, és lehet, hogy ez is befolyásolja, de ha a kocsi egyik oldala magasabban van amikor leállítom, akkor indításkor világít a pilács, annak ellenére, hogy az olajszint az alsó 2/3-nál van. Nem is alszik ki mindaddig, amíg meg nem állok, le nem folyik a motortérből és nem érzékeli, hogy rendben van a szint. Szerintem ez nem lehet gond.  

Már sokszor gondoltam arra,, hogy ki kéne geometriázni, hogy mit jelent, ez az ültetés az olajszintnél, de mindig abba maradt, hiszen nem tudom a az olajpálca helyét és az olajteknő méreteit
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:52:42 »

a srác akitől vettem egy nagy simlis gyerek volt,mint utolag kiderült. de mikor megnéztük a kocsit minden jo volt,egy hónapig.. 145 000 volt,20 éves.. és csak azért vettem meg mert szépen szólt a motorja! a srác azt mondta ha kell valami hivjam,aztán hiába hivtam semmire sem tudott válaszolni!
ennyi infóból nem gondolnám, hogy feltétlen átverés volt. Attis haverom árulta az autóját, 94-es mk1 1.6 benzin. az autó szinte makulátlan. mégis sokan mondogatták, hogy 300-ért hirdetni egy mk1-et? 1 hét múlva nem volt meg. azzal nagyon jól járt a gyerek még, ha drága is volt. 150-ért nem lehe hibátlan autót kapni. az, hogy egy hónapig jó volt, aztán nem, nem gondolnám, hogy az eladó szándékos kib@szása, és úgy volt időzítve a hiba. az, hogy nem nagyon akart vele utólag foglalkozni, hát vérmérséklet kérdése, de én sem akarnék az eladott kocsim után a vevővel lelkizni.persze, még lehet számos dolog, amit csak te meg ő tud az üzlettel kapcsolatban.


Én is meghirdettem eladásra az mk1-emet. leírtam az összes baját, leírtam azt is mi ami előnye, 95-ös, 100-ért hirdettem. teljesen használható, 25e ft-os kasznis munka van rajta, mégis mindenki attól van oda, hogy kitört a hátsó ablak. Hát mondom bakker! ezért kerül ennyibe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:56:32 »

ennyi infóból nem gondolnám, hogy feltétlen átverés volt. Attis haverom árulta az autóját, 94-es mk1 1.6 benzin. az autó szinte makulátlan. mégis sokan mondogatták, hogy 300-ért hirdetni egy mk1-et? 1 hét múlva nem volt meg. azzal nagyon jól járt a gyerek még, ha drága is volt. 150-ért nem lehe hibátlan autót kapni. az, hogy egy hónapig jó volt, aztán nem, nem gondolnám, hogy az eladó szándékos kib@szása, és úgy volt időzítve a hiba. az, hogy nem nagyon akart vele utólag foglalkozni, hát vérmérséklet kérdése, de én sem akarnék az eladott kocsim után a vevővel lelkizni.persze, még lehet számos dolog, amit csak te meg ő tud az üzlettel kapcsolatban.


Én is meghirdettem eladásra az mk1-emet. leírtam az összes baját, leírtam azt is mi ami előnye, 95-ös, 100-ért hirdettem. teljesen használható, 25e ft-os kasznis munka van rajta, mégis mindenki attól van oda, hogy kitört a hátsó ablak. Hát mondom bakker! ezért kerül ennyibe
persze, mert a rohadó kasztnit leszarja, azzal eljár egy darabig, de hogy néz ki a törött ablak  falbav
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2013.10.25 péntek, 20:59:36 »

persze, mert a rohadó kasztnit leszarja, azzal eljár egy darabig, de hogy néz ki a törött ablak  falbav
jah, valószínűleg nem 100-ért árulnám, ha hibátlan lenne. fél éve állt, és valamelyik nap azt indítottam el, hogy az újat bebikázzam. öreg sokat szidott dízel, de a 2. főtengelyfordulatra indult
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2013.10.25 péntek, 21:03:30 »

ennyi infóból nem gondolnám, hogy feltétlen átverés volt. Attis haverom árulta az autóját, 94-es mk1 1.6 benzin. az autó szinte makulátlan. mégis sokan mondogatták, hogy 300-ért hirdetni egy mk1-et? 1 hét múlva nem volt meg. azzal nagyon jól járt a gyerek még, ha drága is volt. 150-ért nem lehe hibátlan autót kapni. az, hogy egy hónapig jó volt, aztán nem, nem gondolnám, hogy az eladó szándékos kib@szása, és úgy volt időzítve a hiba. az, hogy nem nagyon akart vele utólag foglalkozni, hát vérmérséklet kérdése, de én sem akarnék az eladott kocsim után a vevővel lelkizni.persze, még lehet számos dolog, amit csak te meg ő tud az üzlettel kapcsolatban.


Én is meghirdettem eladásra az mk1-emet. leírtam az összes baját, leírtam azt is mi ami előnye, 95-ös, 100-ért hirdettem. teljesen használható, 25e ft-os kasznis munka van rajta, mégis mindenki attól van oda, hogy kitört a hátsó ablak. Hát mondom bakker! ezért kerül ennyibe
bevallom mikor elmentünk egy próba körre ő vezetett,és ovatosan és durván is mutogatta.. nem vettem észre h a kupplung rángat! hazafelé,ha egyesből indultam akkor lehett érezni h valami sántit! hát a kuplung! a felnik,,ő menő volt,és sokkal szélesebbet tett fel,mint amit a kerék dobok elbirtak,igy mindenhova beleért,ezzel szivtam is egy darabig! a magnó ami ő kivett eladás elött,egy nagy lyuk tátongott a helyén de helyre hozhatónak találtam a dolgot,késöbb derült ki,hogy az összes vezeték el van csipledve,és szabadon lognak benne a vezetékek! egy embertelen kokány munka volt ahogy kivette a zenéjét! én nem voltam sem kötekedő,sem alapos! tudtam mit veszek 145 ért,de biztam bban hogy nem egy hengerfejes vacakot fog rám sózni! erre hamar elszállt a termosztát ház,amiből  folyt a viz! és azért,mert valami rendes emberke agyon huzta a kupos menetü jeladót,és elrepesztette! erről sem tudtam! az hogy alul mindehol folyik az olaj,az már nem is érdekel,és az hogy azt hazudta sport dob van rajta,közben meg egy 5 cm es repedés volt a csövön,,az is másik téma.! nem értek hozzá,segitség nem volt,és meg voltam szorulva.nem tudtam utazgatni buszozni autókat nézegetni! nem volt egy haver,aki hordozgatott volna,,,busszal...nagyon gáz volt! és nem lelkiztem neki! egyszer felhivtam hogy mindjárt más nap kigyulladt a villáskulcs lámpa..tudja e hogy miért?? ŐŐŐ nem tudja! mondom tudtál e kuplungról hogy rángat!? neki nem tünt fel..na mondom köszi...hadjuk,ne bántsatok,van elég bajom! köszi,jó éjt...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2013.10.25 péntek, 21:06:24 »

bevallom mikor elmentünk egy próba körre ő vezetett,és ovatosan és durván is mutogatta.. nem vettem észre h a kupplung rángat! hazafelé,ha egyesből indultam akkor lehett érezni h valami sántit! hát a kuplung! a felnik,,ő menő volt,és sokkal szélesebbet tett fel,mint amit a kerék dobok elbirtak,igy mindenhova beleért,ezzel szivtam is egy darabig! a magnó ami ő kivett eladás elött,egy nagy lyuk tátongott a helyén de helyre hozhatónak találtam a dolgot,késöbb derült ki,hogy az összes vezeték el van csipledve,és szabadon lognak benne a vezetékek! egy embertelen kokány munka volt ahogy kivette a zenéjét! én nem voltam sem kötekedő,sem alapos! tudtam mit veszek 145 ért,de biztam bban hogy nem egy hengerfejes vacakot fog rám sózni! erre hamar elszállt a termosztát ház,amiből  folyt a viz! és azért,mert valami rendes emberke agyon huzta a kupos menetü jeladót,és elrepesztette! erről sem tudtam! az hogy alul mindehol folyik az olaj,az már nem is érdekel,és az hogy azt hazudta sport dob van rajta,közben meg egy 5 cm es repedés volt a csövön,,az is másik téma.! nem értek hozzá,segitség nem volt,és meg voltam szorulva.nem tudtam utazgatni buszozni autókat nézegetni! nem volt egy haver,aki hordozgatott volna,,,busszal...nagyon gáz volt! és nem lelkiztem neki! egyszer felhivtam hogy mindjárt más nap kigyulladt a villáskulcs lámpa..tudja e hogy miért?? ŐŐŐ nem tudja! mondom tudtál e kuplungról hogy rángat!? neki nem tünt fel..na mondom köszi...hadjuk,ne bántsatok,van elég bajom! köszi,jó éjt...

A villáskulcs nem gáz. Le kell nullázni a számlálót és utána megint békén hagy egy pár hónapig Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 17:25:27 »

valakinek van e infója rról,hogy a kiegyenlitő tartály sapkáján ha a menet felől belefujok a közepébe,át kell e engedni e azt ha fulyom! nekem át megy a szufla-nehezen de át! Az a baj,hogy a legerősebben a kiegyenlitő felől érzem a fagyállószagot,ha szimatolni kezdek,és ugye bent a kocsiban ha megy a venti! a kipufogon nem látszik viznyom,hogy oda csepegne valahonnan,és a kocsi alatt se folyik-se melegen,se hidegen...tudom nyomatni kéne,de ugy vélem a kiegyenlitősapka is ludas lehet ha kiengedi a párolgó fagyállót!

A minap,egy hozzáértő azt mondta nekem úgy kell légteleniteni,hogy sapka nélkül járassam,,,had  dolgozza ki a levegőt,meg tettem,és azt láttam hogy gőzőlgőtt a forró fagyálló,és ugyan azt az illatot éreztem mikor még sapkás állapotban kutakodtam... lehetséges hogy a sapka engedi el a nyomást, a gőzt??
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 17:38:36 »

valakinek van e infója rról,hogy a kiegyenlitő tartály sapkáján ha a menet felől belefujok a közepébe,át kell e engedni e azt ha fulyom! nekem át megy a szufla-nehezen de át! Az a baj,hogy a legerősebben a kiegyenlitő felől érzem a fagyállószagot,ha szimatolni kezdek,és ugye bent a kocsiban ha megy a venti! a kipufogon nem látszik viznyom,hogy oda csepegne valahonnan,és a kocsi alatt se folyik-se melegen,se hidegen...tudom nyomatni kéne,de ugy vélem a kiegyenlitősapka is ludas lehet ha kiengedi a párolgó fagyállót!

A minap,egy hozzáértő azt mondta nekem úgy kell légteleniteni,hogy sapka nélkül járassam,,,had  dolgozza ki a levegőt,meg tettem,és azt láttam hogy gőzőlgőtt a forró fagyálló,és ugyan azt az illatot éreztem mikor még sapkás állapotban kutakodtam... lehetséges hogy a sapka engedi el a nyomást, a gőzt??
Szia! Ha az emlékezetem nem csal, akkor a kiegyenlítőtartály sapijában 1,4 atmoszférára van kalibrálva a szelep, ha tudsz annyit fújni, akkor átenged, hiszen kinyít a szelep.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 19:25:24 »

Szia! Ha az emlékezetem nem csal, akkor a kiegyenlítőtartály sapijában 1,4 atmoszférára van kalibrálva a szelep, ha tudsz annyit fújni, akkor átenged, hiszen kinyít a szelep.
na ez jokerdes.szerintem 0,4 et sem...
de at fujok rajta! Van hogv meg mozgatom a rezlapot,es
akkor nehezebb.de azt is oldoszereztem,stb,le jött
egy csomó gane,de nem zar joban..
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2013.10.29 kedd, 21:02:48 »

na ez jokerdes.szerintem 0,4 et sem...
de at fujok rajta! Van hogv meg mozgatom a rezlapot,es
akkor nehezebb.de azt is oldoszereztem,stb,le jött
egy csomó gane,de nem zar joban..
Megkellene próbálnod egy másik sapit, amíről tudni, hogy jól működik. Valaki mondeos ismerőstől kérj egyet próbaképpen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 75 76 77 78 79 80 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.