Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.21 kedd, 18:56:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 512 513 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19985799 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25250 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 22:56:30 »

Igen... itt a fórumon megtalálod...írj neki PÜ-t  email
XXII. kerület... az ablaktörlő modul is érdekes dolog..
beépítése 40-50 perc... az ablaktörlő kapcsolóba építi be az általa összeállított kütyüt...
és az ablaktörlő modul mit tud ??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25251 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 22:58:30 »

Megfeszíted kifele és kipattan a helyéről, kezd előlről, a műszerfal alól indul....nem törik el!
amikor a tolatókamerához húztam be az AV jelet, akkor nem vettem le a borítást, hanem felhúztam a kasztni felől eső gumikédert, és fűztem be. a b-oszlonál is egyszerűen sikerült átfűzni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25252 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 12:55:07 »

és az ablaktörlő modul mit tud ??
mikor dzsuvás az ablakod és nyomod neki az ablakmosó folyadékot akkor utána töröl még 3x.. a + 3 törlés idő eltolódását te állítod be... így az ablak törlés ívén maradó folyadék mikor végig folyik az ablakon azt "után törli".. szerintem ez is praktikus kiegészítő...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25253 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 13:41:09 »

mikor dzsuvás az ablakod és nyomod neki az ablakmosó folyadékot akkor utána töröl még 3x.. a + 3 törlés idő eltolódását te állítod be... így az ablak törlés ívén maradó folyadék mikor végig folyik az ablakon azt "után törli".. szerintem ez is praktikus kiegészítő...
szerintem is.nekem ez is gyári.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25254 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 14:08:31 »

mikor dzsuvás az ablakod és nyomod neki az ablakmosó folyadékot akkor utána töröl még 3x.. a + 3 törlés idő eltolódását te állítod be... így az ablak törlés ívén maradó folyadék mikor végig folyik az ablakon azt "után törli".. szerintem ez is praktikus kiegészítő...
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25255 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 16:35:36 »

szerintem is.nekem ez is gyári.... vigyor3
hmm.. nekem Sakos taning van benne... eplus2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25256 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 17:33:34 »

Igen,igen erre gondoltam 4800 ft a föoldalon.....
A főoldalon lévő modul ugyanaz, amit többen tőlem is beszereztek korábban. Az eddigi visszajelzések nagyon pozitívak, így bátran merem ajánlani.
A beszerelése is egyszerű és 5-10 perc alatt kényelmesen megvan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25257 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 17:35:31 »

nekem van egy fölös, karral együtt amit Sakostól van én forrasztottam bele müködik rendesen...ha érdekel...de nem info gombos a kar.
Az ablaktörlő kar amid van. wave Indexelni nehéz lesz vele  Wink
A komfort index elektronika egy különálló kis modul.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.01 hétfő, 17:37:07 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25258 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 17:49:52 »

Az ablaktörlő kar amid van. wave Indexelni nehéz lesz vele  Wink
A komfort index elektronika egy különálló kis modul.

ja basszus, közbe rájöttem énis... szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25259 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 18:07:13 »

A főoldalon lévő modul ugyanaz, amit többen tőlem is beszereztek korábban. Az eddigi visszajelzések nagyon pozitívak, így bátran merem ajánlani.
A beszerelése is egyszerű és 5-10 perc alatt kényelmesen megvan.
Lehet,hogy az enyém is tőled van mert én így vettem a kocsival.De csak azt tudom mondani,hogy nagyon jó és remek dolog.Nagyon sokszor használom.Tuti dolog. worship worship worship worship eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #25260 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 18:19:29 »

Sziasztok!!!

Az 1.8-as trend mondeom már megint szarakszik kb 80km megtétele után elkezdett 1500-as fordulattól 2200-ig durván darálni, minthe leállt volna egy henger alapjáraton is iszonyatosan pöfög és ugrál a fordulatszámmérő! Szerintetek?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25261 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 18:40:09 »

Sziasztok!!!

Az 1.8-as trend mondeom már megint ***akszik kb 80km megtétele után elkezdett 1500-as fordulattól 2200-ig durván darálni, minthe leállt volna egy henger alapjáraton is iszonyatosan pöfög és ugrál a fordulatszámmérő! Szerintetek?
kábel+ gyertya csere volt már?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25262 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 18:45:25 »

Sziasztok!!!

Az 1.8-as trend mondeom már megint ***akszik kb 80km megtétele után elkezdett 1500-as fordulattól 2200-ig durván darálni, minthe leállt volna egy henger alapjáraton is iszonyatosan pöfög és ugrál a fordulatszámmérő! Szerintetek?
Esetleg még trafó?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #25263 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 18:50:41 »

Holnap tervezem, én is ezekre gyanakszom, sőt! Szerintetek, ezt nagyon gáz bontóból venni(kivéve gyertya)? Csak annyit az előzményekről, hogy már régen is rángatott gyertyára kábelre vagy trafóra gyanakodtam én is, elvittem direkt ford szervízbe ahol kicseréltették velem az egr szelepet, utánna amikor ez sem segített kicseréltették az ac pumpát persze a rángatás megmaradt nekem meg elfogyott a pénzem meg a türelmem. Most attól tartok, hogy már akkor is egy kábel okozta a hibát ami mostanra tönkre vágta a trafót is!!!???
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25264 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 19:03:24 »

Holnap tervezem, én is ezekre gyanakszom, sőt! Szerintetek, ezt nagyon gáz bontóból venni(kivéve gyertya)? Csak annyit az előzményekről, hogy már régen is rángatott gyertyára kábelre vagy trafóra gyanakodtam én is, elvittem direkt ford szervízbe ahol kicseréltették velem az egr szelepet, utánna amikor ez sem segített kicseréltették az ac pumpát persze a rángatás megmaradt nekem meg elfogyott a pénzem meg a türelmem. Most attól tartok, hogy már akkor is egy kábel okozta a hibát ami mostanra tönkre vágta a trafót is!!!???
Szerintem vegyél újjat,tudom a pénz nagy úr.De legalább megint újjal kezdesz.De tedöntesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #25265 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 19:05:18 »

csak nagyon félek, hogy ha megint nem ez a gond akkor huss 60E.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25266 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 19:55:16 »

csak nagyon félek, hogy ha megint nem ez a gond akkor huss 60E.
Akkor kezd az elején.Gyertya,benzinszűrő,utána menj sorba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25267 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 20:06:13 »

mikor dzsuvás az ablakod és nyomod neki az ablakmosó folyadékot akkor utána töröl még 3x.. a + 3 törlés idő eltolódását te állítod be... így az ablak törlés ívén maradó folyadék mikor végig folyik az ablakon azt "után törli".. szerintem ez is praktikus kiegészítő...

".. a + 3 törlés idő eltolódását te állítod be... "Ezt, hogyan tudod te beállítani?
vagy nem arra gondólsz, hogy a 3 törlés utáni 1 törlés időközét lehet hálltíni?
Nekem mondjuk esőszenzoros az ablaktörlőm, ez számít?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25268 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 20:24:01 »

csak nagyon félek, hogy ha megint nem ez a gond akkor huss 60E.
http://www.cromax.hu/?katid=42933479&termek_al_id=22168&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
http://www.cromax.hu/?katid=42924726&termek_al_id=15579&katnev=1.8%20130LE
ez még nem 60e ... vigyor3
használtat tilos venni... csak is újat...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25269 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 20:27:25 »

".. a + 3 törlés idő eltolódását te állítod be... "Ezt, hogyan tudod te beállítani?
vagy nem arra gondólsz, hogy a 3 törlés utáni 1 törlés időközét lehet hálltíni?
Nekem mondjuk esőszenzoros az ablaktörlőm, ez számít?
pontosítanék... a + 3 törlést Sakos "időzíti" mikor össze kalibrálja az új kütyüt .. a szakaszokat akkor állítjátok be.. ám állítólag ezen később is lehet állítani, nem csak össze szerelésnél...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #25270 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 20:53:24 »


+trafó 20-30E ha biztosra akarok menni. De ok!
Naplózva
Bobi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #25271 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 22:25:05 »

Úgynevezett komfort index-re gondolsz?Nekem olyan van ami ha hozzá érsz a karhoz picit 3-at indexel és ez elég sávváltáshoz,körforgalomból való kijövetelhez.Én ezt nagyon szeretem és hasznos dolog tök jó.

Ma büntettek meg a rend éber őrei a komfort index miatt. Pápán Ugod felé kanyarodtam ki a körforgalomból, egy pöccintéssel a komforttal hármat villantva, egy plexi fal és egy házsarok takarásából kilépve, 50-60 méterrel később leintettek és irányjelzés elmulasztása miatt helyszíni birság-3000 huf-kiszabását kezdeményezték. Eleinte tiltakoztam, majd miután közölték, hogy szabálysértési feljelentést tesznek+ 3 büntetőpont is jár hozzá, elfogadtam.
Magyarul: kevés volt a 3 villanás+ *** helyen álltak ezért ezt nem is láthatták, úgyhogy inkább nyomjátok át a kart.
Kresz: "Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni. E rendelkezést kell alkalmazni a körforgalmú útról történő letérés esetében is."
Villogjon hosszan az a kva lámpa!!! gun gun gun
Jogorvoslatra nincs mód , de egy panaszos levelet lehet hogy megeresztek.
Naplózva

2006/09 2.0 TDCi Trend-130 LE: 170e km 1. tulaj
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25272 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 22:30:29 »

Ma büntettek meg a rend éber őrei a komfort index miatt. Pápán Ugod felé kanyarodtam ki a körforgalomból, egy pöccintéssel a komforttal hármat villantva, egy plexi fal és egy házsarok takarásából kilépve, 50-60 méterrel később leintettek és irányjelzés elmulasztása miatt helyszíni birság-3000 huf-kiszabását kezdeményezték. Eleinte tiltakoztam, majd miután közölték, hogy szabálysértési feljelentést tesznek+ 3 büntetőpont is jár hozzá, elfogadtam.
Magyarul: kevés volt a 3 villanás+ *** helyen álltak ezért ezt nem is láthatták, úgyhogy inkább nyomjátok át a kart.
Kresz: "Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni. E rendelkezést kell alkalmazni a körforgalmú útról történő letérés esetében is."
Villogjon hosszan az a kva lámpa!!! gun gun gun
Jogorvoslatra nincs mód , de egy panaszos levelet lehet hogy megeresztek.
örülj neki, hogy ennyiből úsztad meg... ha nem ezért büntetnek meg akkor az izzó készletért vagy az eü doboz miatt sarcoltak volna meg... bocs az off ért...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
teo
Vendég
« Új hozzászólás #25273 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 23:09:33 »

Ma büntettek meg a rend éber őrei a komfort index miatt. Pápán Ugod felé kanyarodtam ki a körforgalomból, egy pöccintéssel a komforttal hármat villantva, egy plexi fal és egy házsarok takarásából kilépve, 50-60 méterrel később leintettek és irányjelzés elmulasztása miatt helyszíni birság-3000 huf-kiszabását kezdeményezték. Eleinte tiltakoztam, majd miután közölték, hogy szabálysértési feljelentést tesznek+ 3 büntetőpont is jár hozzá, elfogadtam.
Magyarul: kevés volt a 3 villanás+ *** helyen álltak ezért ezt nem is láthatták, úgyhogy inkább nyomjátok át a kart.
Kresz: "Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni. E rendelkezést kell alkalmazni a körforgalmú útról történő letérés esetében is."
Villogjon hosszan az a kva lámpa!!! gun gun gun
Jogorvoslatra nincs mód , de egy panaszos levelet lehet hogy megeresztek.

Az nyugtasson meg, hogy aznap, előző nap és a megelőző napokon az _összes_ indexet nem használó autóst megbüntették!! Ööö, vagy mégsem??  vigyor3
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25274 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 23:45:23 »

Az nyugtasson meg, hogy aznap, előző nap és a megelőző napokon az _összes_ indexet nem használó autóst megbüntették!! Ööö, vagy mégsem??  vigyor3

Elmehetnek a * u r v a anyjukba. Az utobbi 2 hetben olyan rem sztorikat hallok a kozegrol, hogy kezdem azt erezni, durvan raszalltak a bevetelre  duhos2
Persze a sok csalo, tolvaj, betoro, gyilkos stb.....na hagyjuk is...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25275 Dátum: 2010.11.02 kedd, 07:47:01 »

pontosítanék... a + 3 törlést Sakos "időzíti" mikor össze kalibrálja az új kütyüt .. a szakaszokat akkor állítjátok be.. ám állítólag ezen később is lehet állítani, nem csak össze szerelésnél...
Bármikor beállítható. Úgy működik, hogy a user "megmutatja" az elektronikának, hogy mikor kellene törölni a mosás után. Max 3db törlés 1-50 másodpercig terjedő tetszőleges időközökkel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #25276 Dátum: 2010.11.02 kedd, 10:03:06 »

Lehet, hogy csak nekem újdonság, de a minap biztosítékot kellett cserélnem a szivargyújtóhoz és rájöttem, hogy kétféleképpen lehet bedugni (2 lábú a biztosíték és 3 csatlakozó van neki), egyik esetben mindig áram alatt van (alsó 2 csatlakozó), másik esetben csak gyújtásra kap áramot (felső 2 csatlakozó). Gondoltam megosztom, hátha valakinek jól jön.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #25277 Dátum: 2010.11.02 kedd, 10:08:16 »

Ma büntettek meg a rend éber őrei a komfort index miatt.

Kérhetted volna a szabálysértési feljelentést és az előadónak elmagyarázod, hogyan működik a komfort index, valamint felhívod a figyelmét, hogy az autó engedélyezett típusbizonyítvánnyal rendelkezik és ez a funkció teljesen gyári, szerepel a típus leírásában is. Ezután elbúcsúzol tőle és örülsz, hogy elengedték a büntetést. A rendőrnek hiába magyarázol, ha már megállított, nem visszakozhat mert oda a tekintély. Az előadóval viszont nyugodtan lehet alkudozni.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25278 Dátum: 2010.11.02 kedd, 11:16:33 »

Lehet, hogy csak nekem újdonság, de a minap biztosítékot kellett cserélnem a szivargyújtóhoz és rájöttem, hogy kétféleképpen lehet bedugni (2 lábú a biztosíték és 3 csatlakozó van neki), egyik esetben mindig áram alatt van (alsó 2 csatlakozó), másik esetben csak gyújtásra kap áramot (felső 2 csatlakozó). Gondoltam megosztom, hátha valakinek jól jön.
vigyor3
A wikiben már cikk is van róla! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #25279 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:17:16 »

Hali!
1500-ös fordulatnál néha berezonál a szélvédő alatt közvetlenül középen lévő műanyag befúvó rostély. Picit megmozdítom akkor jó egy darabig.  gun
Volt már valakinek ilyen problémája?
Gondoltam arra kipattintom és szigeteló szalagot teszek egy két felfekvési pontra (ami nem látszik) és megy vissza az egész?
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25280 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:25:47 »

Hali!
1500-ös fordulatnál néha berezonál a szélvédő alatt közvetlenül középen lévő műanyag befúvó rostély. Picit megmozdítom akkor jó egy darabig.  gun
Volt már valakinek ilyen problémája?
Gondoltam arra kipattintom és szigeteló szalagot teszek egy két felfekvési pontra (ami nem látszik) és megy vissza az egész?
Köszi, T.

Nálam majdnem minden rezonál 1500 ford/perc alatt, a rostély is. Ha megmozgatom, recseg is. Én az alápárnázáshoz  öntapadó anyagszalaggal próbálkoznék, nem szikszalaggal, de eddig az is segített, ha befújom gumi/műanyag ápolóval. Egyébként tudod, hogy hogy hogy kell kiszedni a rostélyt?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25281 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:30:10 »

Hali!
1500-ös fordulatnál néha berezonál a szélvédő alatt közvetlenül középen lévő műanyag befúvó rostély. Picit megmozdítom akkor jó egy darabig.  gun
Volt már valakinek ilyen problémája?
Gondoltam arra kipattintom és szigeteló szalagot teszek egy két felfekvési pontra (ami nem látszik) és megy vissza az egész?
Köszi, T.

Hideg időben ezek a "jóminőségű műanyagok" el kezdenek recsegni-ropogni... falbav  Részben mk4-re is igaz.  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #25282 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:45:16 »

Nálam majdnem minden rezonál 1500 ford/perc alatt, a rostély is. Ha megmozgatom, recseg is. Én az alápárnázáshoz  öntapadó anyagszalaggal próbálkoznék, nem szikszalaggal, de eddig az is segített, ha befújom gumi/műanyag ápolóval. Egyébként tudod, hogy hogy hogy kell kiszedni a rostélyt?
Nem tudom, de majd próbálkozom. MAx lepattan pár fülecske és még rosszabb lesz  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25283 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:46:30 »

Nem tudom, de majd próbálkozom. MAx lepattan pár fülecske és még rosszabb lesz  eplus2
OK.
 vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #25284 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:46:58 »

Hideg időben ezek a "jóminőségű műanyagok" el kezdenek recsegni-ropogni... falbav  Részben mk4-re is igaz.  rinya
Tegnap este ültem egyben, 50 ezer kilcsi volt benne, igaz nem volt hideg, de olyan csend volt abban az autóban, hogy csak na  Undecided
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #25285 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:03:25 »

Amikor a digitklímát építettem be, ki kellett venni a rostélyt, hogy a napfényérzékelőt be tudjam tenni.
Simán feszegetni kell felfelé, nehezen, de kijön, nem tört le semmi.
Azért inkább akkor csináld, ha meleg van az autóban.

Sz.G.


Nálam majdnem minden rezonál 1500 ford/perc alatt, a rostély is. Ha megmozgatom, recseg is. Én az alápárnázáshoz  öntapadó anyagszalaggal próbálkoznék, nem szikszalaggal, de eddig az is segített, ha befújom gumi/műanyag ápolóval. Egyébként tudod, hogy hogy hogy kell kiszedni a rostélyt?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #25286 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:09:08 »

Tegnap este ültem egyben, 50 ezer kilcsi volt benne, igaz nem volt hideg, de olyan csend volt abban az autóban, hogy csak na  Undecided

4-5 fok alatt jönnek érdekes hangok, nekem pl. a váltószoknya körüli keret, illetve a hamutartó/szivargyújtó együttestől tudnak érdekes zörejek jönni, de ha már befűt az autó akkor elhallgat...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25287 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 10:26:52 »

Amikor a digitklímát építettem be, ki kellett venni a rostélyt, hogy a napfényérzékelőt be tudjam tenni.
Simán feszegetni kell felfelé, nehezen, de kijön, nem tört le semmi.
Azért inkább akkor csináld, ha meleg van az autóban.

Sz.G.



OK., úgy lesz! Köszi a tippet! Akkor megkukkolom, mi rejtőzik alatta.  Wink
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25288 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:22:47 »

OK., úgy lesz! Köszi a tippet! Akkor megkukkolom, mi rejtőzik alatta.  Wink
Off. Hát nem értem ezt az új KGFB rendszert, mi benne a jó nekünk. Akárhol nézem, mindenhol drágábbra jön ki mint az eddigi volt. Pedig nem volt károkozásom. Jobban jártam tavaly az 1998 kcm-mel, mint most a 96 KW-al.  Angry
Na igen, egyszerű a magyarázat. A forgalomban lévő legkisebb és a legnagyobb űrtartalmú motor között max 5-szörös a különbség. De ugyanezek a kocsik között a teljesítmény különbség már lehet tízszeres is. Naná, hogy ezért kell mostantól már Kw-ban számolni a biztosítási díjat. levele
Közben meg ordít a tv, hogy mindenki jobban jár az új rendszerrel. Ja persze, csak a középkategória nem, az tuti.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25289 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:24:27 »

Off. Hát nem értem ezt az új KGFB rendszert, mi benne a jó nekünk. Akárhol nézem, mindenhol drágábbra jön ki mint az eddigi volt. Pedig nem volt károkozásom. Jobban jártam tavaly az 1998 kcm-mel, mint most a 96 KW-al.  Angry
Na igen, egyszerű a magyarázat. A forgalomban lévő legkisebb és a legnagyobb űrtartalmú motor között max 5-szörös a különbség. De ugyanezek a kocsik között a teljesítmény különbség már lehet tízszeres is. Naná, hogy ezért kell mostantól már Kw-ban számolni a biztosítási díjat. levele
Közben meg ordít a tv, hogy mindenki jobban jár az új rendszerrel. Ja persze, csak a középkategória nem, az tuti.

Ezt nem ide kellett volna írni, és igazad sincs ráadásul, mert nekem a 96 kw-re most kb 40%-al lett olcsóbb.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #25290 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:31:26 »

Off. Hát nem értem ezt az új KGFB rendszert, mi benne a jó nekünk. Akárhol nézem, mindenhol drágábbra jön ki mint az eddigi volt. Pedig nem volt károkozásom. Jobban jártam tavaly az 1998 kcm-mel, mint most a 96 KW-al.  Angry
Na igen, egyszerű a magyarázat. A forgalomban lévő legkisebb és a legnagyobb űrtartalmú motor között max 5-szörös a különbség. De ugyanezek a kocsik között a teljesítmény különbség már lehet tízszeres is. Naná, hogy ezért kell mostantól már Kw-ban számolni a biztosítási díjat. levele
Közben meg ordít a tv, hogy mindenki jobban jár az új rendszerrel. Ja persze, csak a középkategória nem, az tuti.
én meg -9e ft-al fogok kevesebbet fizetni! vigyor3
Valahol azt hallottam,hogy az eu normáknak kell megfelelni a biztosítóknak is.A növekvő díjak a növekvő kockázati szintet jelentik,pl: város,fiatal,nő nyes ,m0 mellet lakol,vidék,stb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #25291 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:35:02 »

Hali!
1500-ös fordulatnál néha berezonál a szélvédő alatt közvetlenül középen lévő műanyag befúvó rostély. Picit megmozdítom akkor jó egy darabig.  gun
Volt már valakinek ilyen problémája?
Gondoltam arra kipattintom és szigeteló szalagot teszek egy két felfekvési pontra (ami nem látszik) és megy vissza az egész?
Köszi, T.
Én már túl vagyok ezen vagy egy éve. Így zörgött, ahogy írod. A kivételnél azért pár fül eltört. Szerintem egyirányú a dolog, és a füleket felülről kiakasztani reménytelen. A hideg sem kedvez a műveletnek.
Én belül a fészket körbenyomtam egy csík sziloplaszttal. Jó lett a mennyiség, mert nem türemkedett ki sehol, de tökéletesen zajmentes lett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25292 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:42:30 »

Ezt nem ide kellett volna írni, és igazad sincs ráadásul, mert nekem a 96 kw-re most kb 40%-al lett olcsóbb.
Sajnos igazam van, nem vagyok nő, és nem lakom kockázatos helyen. Valami más gond van.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25293 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:59:23 »

Én már túl vagyok ezen vagy egy éve. Így zörgött, ahogy írod. A kivételnél azért pár fül eltört. Szerintem egyirányú a dolog, és a füleket felülről kiakasztani reménytelen. A hideg sem kedvez a műveletnek.
Én belül a fészket körbenyomtam egy csík sziloplaszttal. Jó lett a mennyiség, mert nem türemkedett ki sehol, de tökéletesen zajmentes lett.

Én megkérdezem erről holnap Fordékat, hogy ki lehet-e szedni roncsolásmentesen, úgyis arra visz az utam, aztán möglássuk...  smile
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #25294 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 21:52:23 »

Off. Hát nem értem ezt az új KGFB rendszert, mi benne a jó nekünk. Akárhol nézem, mindenhol drágábbra jön ki mint az eddigi volt. Pedig nem volt károkozásom. Jobban jártam tavaly az 1998 kcm-mel, mint most a 96 KW-al.  Angry
Na igen, egyszerű a magyarázat. A forgalomban lévő legkisebb és a legnagyobb űrtartalmú motor között max 5-szörös a különbség. De ugyanezek a kocsik között a teljesítmény különbség már lehet tízszeres is. Naná, hogy ezért kell mostantól már Kw-ban számolni a biztosítási díjat. levele
Közben meg ordít a tv, hogy mindenki jobban jár az új rendszerrel. Ja persze, csak a középkategória nem, az tuti.

Én ma számoltam ki, nekem jobb, eddig 14e/év Uniqa volt, most 11e/év Allianz lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25295 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 22:04:22 »

Off. Hát nem értem ezt az új KGFB rendszert, mi benne a jó nekünk. Akárhol nézem, mindenhol drágábbra jön ki mint az eddigi volt. Pedig nem volt károkozásom. Jobban jártam tavaly az 1998 kcm-mel, mint most a 96 KW-al.  Angry
Na igen, egyszerű a magyarázat. A forgalomban lévő legkisebb és a legnagyobb űrtartalmú motor között max 5-szörös a különbség. De ugyanezek a kocsik között a teljesítmény különbség már lehet tízszeres is. Naná, hogy ezért kell mostantól már Kw-ban számolni a biztosítási díjat. levele
Közben meg ordít a tv, hogy mindenki jobban jár az új rendszerrel. Ja persze, csak a középkategória nem, az tuti.
nekem is lefelé megy. Keresd meg Benedeket, hátha ő tud segíteni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #25296 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 23:15:06 »

nekem is lefelé megy. Keresd meg Benedeket, hátha ő tud segíteni.

http://mondeo.hu/index.php?topic=60.msg523863#msg523863
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #25297 Dátum: 2010.11.05 péntek, 09:18:47 »

nekem is lefelé megy. Keresd meg Benedeket, hátha ő tud segíteni.
Ok, bocs az offért.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #25298 Dátum: 2010.11.05 péntek, 12:50:12 »

Szep jo napot mindenkinek!

Uj tagkent egy rovid bemutatkozas: Jelenleg egy darab 2006-os TDCi Mondeo kombim van, de a csaladi flotta holnap egeszul ki egy 2002-es TDDi Ghia kupeval. Korabban 5,5 evet dolgoztam a Fordnak, ugyhogy szamomra nem volt nagyon kerdes, milyen autot keressek, ha eppen masikat kell nezni a meglevo helyett (ami amugy egy Ford Escort 1.4 kombi 1998-bol). Korabban volt egy '98-as, 2 literes MK II-es Ghiam is meg Angliaban, jobbkormanyosan, meg ugyanott egy 1.8 szivodizel Escortom is. Markaidegenkent egy Citroen Picassot tudok felemlegetni, de azt kenyszer hatasa alatt tettem... (Hazasember vagyok. :-))

Egyelore csak egy rovid kerdesem van. Talaltam valahol egy weboldalt, ahol ugy lehetett az alufelnit kivalasztani, hogy megkerdezte az autot, kirakta a kepernyore, es abba rajzolta bele az eppen aktualis felnit, hogy tenyleg el tudjam donteni, tetszik-e az automon. Sajnos nem mentettem el az URL-t es most nem talalom ujra...

Nem tudja veletlenul valaki, melyik ez a weboldal?

Koszi elore is!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
atkaforce
Vendég
« Új hozzászólás #25299 Dátum: 2010.11.05 péntek, 14:39:09 »

Sziasztok,

nem tudom, hog megfelelő topikba írok-e, új vagyok itt, de az alapjárati motorommal van probléma. Szervízbe kitisztították, hogy jó lesz egy darabig, de nem az igazi.
35e FT+munkadíjat mondtak a cserére, gondoltam a neten beszerezhető olcsóbban a motor. Elvileg találtam is postaköltséggel együtt 70GBP-ért.
Van aki tudja esetleg, hogy pontosan hogy van ez angolul? Idle air control valve, melyet néha speed control valve-nek illetve stepper motornak hívnak ez-e (kinézetre hasonlít, de ki tudja...)? Illetve, hogy MKIII 1.8 16V (2005 szeptemberi az autó) motoron belül van több változat, vagy csak egy tipusú alapjárati motort használ a Ford.
köszi szépen a segítséget előre is
üdv

Sziasztok,

még annyit kérdeznék, hogy biztos, hogy alapjárati motorra vezethető vissza a hiba?
Hibajelenség: indításnál 3000-3200-re felpörög, majd indulás után váltásnál a kuplung kinyomásánál szintén felpörög 3000 környékére. üzemi hőfokra melegedés után ez megszűnik, de álló helyzetben 1200-as fordulat körül állapodik meg a mutató, és közbe néha felemelkedik a fordulatszám 2000 felé, majd vissza 1200-re.
Természetesen ez megnövekedett fogyasztással jár együtt.
köszi a segítséget
üdv
Attila

Attila
Naplózva
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 512 513 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.