Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.21 kedd, 16:35:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
503
504
505
506
507
508
509
[
510
]
511
512
513
514
515
516
517
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19985118 alkalommal)
Sierra2008
és 81 vendég van a témában
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25450 Dátum:
2010.11.18 csütörtök, 19:46:22 »
Ááá, a bőség zavara.
Emléxem a tempomatnál is minden ott volt, éppen csak a kapcsolók hiányoztak
Végülis van remény, míg meg nem néztem.
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.18 csütörtök, 19:41:56
Nekem szerencsém volt, a biztosítékok, relék, kábelek, csövek mind a helyükön voltak. Két összetoldott csövet kellett széthúzni, és rátolni a fűtőbetét két végére, helyére csavarozni és összedugni a csatlakozót.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25451 Dátum:
2010.11.18 csütörtök, 19:47:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.18 csütörtök, 19:42:36
nnna.ilyen is van!
nekem zéró
Az enyém francia. Az mediterrán?
Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25452 Dátum:
2010.11.18 csütörtök, 19:56:41 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.18 csütörtök, 19:47:51
Az enyém francia. Az mediterrán?
Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
más van ott a háttérben.más más területre más más felszereltséget építettek be alapból.A bőrős gyiákba dukálna a fűtés is,mégsenincsen.de ilyenaz elsőszélvédőfűtés is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25453 Dátum:
2010.11.18 csütörtök, 20:01:38 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.18 csütörtök, 19:47:51
Az enyém francia. Az mediterrán?
Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
Az enyém német kocsi és abban diesel üzemű vízmelegítő kályha van.(első+hátsó ülésfűtés is
). TIS-ben azt olvastam, hogy ilyet a skandináv piacra építenek bele, de a múltkor be akartam kötni az DRL(Daytime Running Lamp) funkciót - ami mellesleg a svéd piacon kötelező alap funkció, de nem volt behúza neki a kb. 4-5 vezeték a műszerfal mögé mire a relét kéne kötni. Szóval Fordéknél a ilyeneken sprolnak.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25454 Dátum:
2010.11.18 csütörtök, 21:12:52 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.18 csütörtök, 20:01:38
Az enyém német kocsi és abban diesel üzemű vízmelegítő kályha van.(első+hátsó ülésfűtés is
). TIS-ben azt olvastam, hogy ilyet a skandináv piacra építenek bele, de a múltkor be akartam kötni az DRL(Daytime Running Lamp) funkciót - ami mellesleg a svéd piacon kötelező alap funkció, de nem volt behúza neki a kb. 4-5 vezeték a műszerfal mögé mire a relét kéne kötni. Szóval Fordéknél a ilyeneken sprolnak.
jó neked. A hátsó ülésfűtés nem eladó?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25455 Dátum:
2010.11.18 csütörtök, 21:20:10 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.18 csütörtök, 19:56:41
más van ott a háttérben.más más területre más más felszereltséget építettek be alapból.A bőrős gyiákba dukálna a fűtés is,mégsenincsen.de ilyenaz elsőszélvédőfűtés is.....
Barátom kocsija Franciországból való GHIA és nincs benne ülés fűtés!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1434
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25456 Dátum:
2010.11.19 péntek, 12:06:47 »
Zörej-zaj forrás keresés újabb eredménye: a kalaptartó.
Elhárítás módja itt, avagy miből lehet gyorsan jó gumialátétet gyártani?
http://web.t-online.hu/incent93/klptrt.htm
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25457 Dátum:
2010.11.19 péntek, 14:12:25 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.11.19 péntek, 12:06:47
Zörej-zaj forrás keresés újabb eredménye: a kalaptartó.
Elhárítás módja itt, avagy miből lehet gyorsan jó gumialátétet gyártani?
http://web.t-online.hu/incent93/klptrt.htm
ez akár mehetne főoldalra cikk formájában
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25458 Dátum:
2010.11.19 péntek, 16:03:21 »
Nos én nem bánom azt a racionalitást.
Ott a gumicső, két gyorsbilinccsel fog valami alucsővet...
Jöhet a kísérletező kedv, meg annyi jóidő, hogy alámerészkedjek. Villanykábelt nem láttam, de remélem ott van az is.
Idézetet írta: arrabonus - 2010.11.18 csütörtök, 19:47:51
Az enyém francia. Az mediterrán?
Egyébként tényleg egy tízcentis alucsövet, három izzítógyertyát és húszcenti kábelt spóroltak ki belőle, miközben minden mást beépítettek. Ez a gazdasági racionalitás?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25459 Dátum:
2010.11.19 péntek, 16:26:45 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.11.19 péntek, 16:03:21
Nos én nem bánom azt a racionalitást.
Ott a gumicső, két gyorsbilinccsel fog valami alucsővet...
Jöhet a kísérletező kedv, meg annyi jóidő, hogy alámerészkedjek. Villanykábelt nem láttam, de remélem ott van az is.
Akkor v.szeg nálad is elő van készítve minden. A beépítési hely felett, a tűzfalon van két relé, amiről egy kábelköteg indul lefelé. Ez a köteg egy levakolt csatlakozóban végződik, valahol az alvázkeret fölött. Ha bontott fűtőpatront veszel, vedd meg hozzá azt a rövid kábelt, amelyik felfut a csatlakozóig. Szereld be, dugd össze és élvezd a meleget...
Szerk:
Ha alucsövet látsz, akkor lehet, hogy a fűtőpatron is be van építve? Vezetékek mennek az alucsőre? Nálam csak egy műanyag összekötő volt a két csővég között, ott nem látszott alumínium.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.19 péntek, 16:29:32 írta arrabonus
»
Naplózva
VasY
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25460 Dátum:
2010.11.19 péntek, 17:16:19 »
Faceliftes-nek az első ködlámpájában való izzócserének mi a módja, sajnos az útmutatóm, csak ráncfelvarott előtti
Alulról nem igazán férek hozzá a burkolattól.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25461 Dátum:
2010.11.19 péntek, 17:20:03 »
Idézetet írta: VasY - 2010.11.19 péntek, 17:16:19
Faceliftes-nek az első ködlámpájában való izzócserének mi a módja, sajnos az útmutatóm, csak ráncfelvarott előtti
Alulról nem igazán férek hozzá a burkolattól.
Vagy megbontod a keréknél a műanyag burkolatot,vagy a lökhárító alsófelén pont a ködlámpa alattti vonalban van egy lyuk ahol hosszabb csavarhúzóval kitudod tekerni a csavart.Aztán kikell pattintani és cserélheted az égőt.Nekem felvolt emelve úgy könnyebb volt kiszedni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25462 Dátum:
2010.11.19 péntek, 18:22:17 »
Idézetet írta: VasY - 2010.11.19 péntek, 17:16:19
Faceliftes-nek az első ködlámpájában való izzócserének mi a módja, sajnos az útmutatóm, csak ráncfelvarott előtti
Alulról nem igazán férek hozzá a burkolattól.
Hi,
A lokhárító alján, a ködlámpa alatt lesz egy kb. háromszög alaku luk, abban lesz egy kereszthornyú csavar. Ezt a csavart kell meglazítani, de nem kell kicsavarni teljesen. Miután meglazítottad a csavart akkor a ködlámpa teteje és a lokhárító közötti résen egy vékony csavarhúzoval be kell nyúlni és az ott lévő müanyag füleket (2 db) kipattintani.( a csavarhúzó fejét felfelé kell emelni) A lökhárító pöckei vannak a ködlámpa pöckei előtt ezeket kell felnyomni, hogy kijöjjön a ködlámpa. Mitán kipattantak akkor előrébbhúzod a ködlámpát és lefelé kifordítod. Aztán izzócsere és vissza az egész
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
VasY
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25463 Dátum:
2010.11.19 péntek, 20:18:17 »
Köszi mindenkinek a válaszokat, holnap rá is nézek
Megy bele ledes lámpa
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25464 Dátum:
2010.11.19 péntek, 20:25:51 »
Idézetet írta: VasY - 2010.11.19 péntek, 20:18:17
Köszi mindenkinek a válaszokat, holnap rá is nézek
Megy bele ledes lámpa
pikcsörz!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Hátsó kerék kopogás
«
Új hozzászólás #25465 Dátum:
2010.11.19 péntek, 20:53:37 »
Sziasztok!
Hátsó futóműnél mi szokott kopogni?? mindent végig cibáltunk... semmit nem találtunk.. Ötlet? elképzelés?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Hátsó kerék kopogás
«
Új hozzászólás #25466 Dátum:
2010.11.19 péntek, 20:57:18 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.11.19 péntek, 20:53:37
Sziasztok!
Hátsó futóműnél mi szokott kopogni?? mindent végig cibáltunk... semmit nem találtunk.. Ötlet? elképzelés?
Keresztstabilizátor, vagy kutyacsont, vagy szilentek, vagy kézifék kötél....az első kettőnek van a legnagyobb esélye, ha még nem cserélted őket.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Hátsó kerék kopogás
«
Új hozzászólás #25467 Dátum:
2010.11.19 péntek, 22:46:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.19 péntek, 20:57:18
Keresztstabilizátor, vagy kutyacsont, vagy szilentek, vagy kézifék kötél....az első kettőnek van a legnagyobb esélye, ha még nem cserélted őket.
A keresztstabilizátort azt fogó szilentekkel érdemes cserélni..
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Hátsó kerék kopogás
«
Új hozzászólás #25468 Dátum:
2010.11.20 szombat, 06:24:48 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.11.19 péntek, 22:46:32
A keresztstabilizátort azt fogó szilentekkel érdemes cserélni..
Csak úgy.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Hátsó kerék kopogás
«
Új hozzászólás #25469 Dátum:
2010.11.20 szombat, 12:53:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.20 szombat, 06:24:48
Csak úgy.
köszi...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25470 Dátum:
2010.11.20 szombat, 12:57:30 »
Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25471 Dátum:
2010.11.20 szombat, 14:07:55 »
Idézetet írta: László - 2010.11.20 szombat, 12:57:30
Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
Nyugodj meg. Ez teljesen normális, a forró olajpárának a "füstje" az. Hiszen ott a hengerfejben olajkenés van.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25472 Dátum:
2010.11.20 szombat, 15:10:49 »
Idézetet írta: László - 2010.11.20 szombat, 12:57:30
Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
Amit írsz az a kartergáz, minden autónál van...új motornál, és nagyon kopott motornál több, normál motornál kevesebb...de van mindnél.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25473 Dátum:
2010.11.20 szombat, 15:11:46 »
Idézetet írta: László - 2010.11.20 szombat, 12:57:30
Tisztelt Forumtársak! Homályositson fel valaki a következö dologban. Olaj csere után beinditottam a gépet semmi rendellenesség kiváloan müködik aióta megvettem. Beinditott állapotban levettem az olajbetőltő fedelet (amióta meg van még nem vettem le üzemi állapotban) és meglepődve tapasztalom hogy egy halvány szürke füst csapot ki a motorból a szelep nyitás zárás ütemében majd lassan elmúlt. A fedelet rátéve megismételve a folyametot a jelenség megismétlődőtt. Mi lehet a probléma? Én szelepre vagy szelepszárszimeringre gondolok. Nagyon kiváncsi vagyok a véleményetekre és arra hogy mennyire komly ez a jelenség.Mégegyszer leirom a gép kifogástalanul müködik 5.8-6.5 l/100 on. Várom a válaszokat Tisztelettel László!
normál!kartelgáz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25474 Dátum:
2010.11.20 szombat, 15:24:36 »
Tisztelt Forumtársak ! Nagyon köszönom a gyors és megnyugtató választ. Egy kicsit megvoltam zizzenve! Mégegyszer köszönöm.Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25475 Dátum:
2010.11.20 szombat, 16:43:09 »
Idézetet írta: gabe - 2010.11.17 szerda, 22:26:24
Én úgy próbálkoznék, hogy először az analóg óra paneljét pattintom ki, de tovább még egyelőre nem néztem. Mögötte viszont van 2 db T15-ös csavar, ami gondolom a konzolt rögzíti...
Próba szerencse. Holnap megnézem, hogy lehet még bontani, aztán jelentkezem, mert nekem is van ott egy kis dolgom.
Szia!
Volt időd tovább bontani? Ha igen nagyon kiváncsi lennék a következő lépésekre.
Üdv:
Laci
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25476 Dátum:
2010.11.20 szombat, 18:08:50 »
Ma kivágtam a kárpitot az isofix rögzítések előkerítése érdekében mivel tegnap kaptam egy használt Römer gyerekülést. Miután kitapogattam hol is vannak azt fedeztem fel, hogy a kárpitban volt 2 luk mundkét rögzítőnél, gondolom ezzel akarták megjelölni mettől meddig kell kivágni, de nálam ez el volt csúszva. Mindenesetre kivágtam, majd összevarrom nehogy tovább tépődjön. Ráadásul az ülésnek van fent egy öve amin egy "horgony" van amivel le lehet még + rögzíteni. Ét mit találtam a csomagtartó oldalában??? Egy rögzítő vasat amibe bele lehet akasztani!!! WOW
Igaz az ülés gyártó weboldalán a jóváhagyott autók listáján Mondeo nem létezik, csak fóka, c-max és transit connect?!?!?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25477 Dátum:
2010.11.20 szombat, 18:37:40 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.11.20 szombat, 18:08:50
Ma kivágtam a kárpitot az isofix rögzítések előkerítése érdekében mivel tegnap kaptam egy használt Römer gyerekülést. Miután kitapogattam hol is vannak azt fedeztem fel, hogy a kárpitban volt 2 luk mundkét rögzítőnél, gondolom ezzel akarták megjelölni mettől meddig kell kivágni, de nálam ez el volt csúszva. Mindenesetre kivágtam, majd összevarrom nehogy tovább tépődjön. Ráadásul az ülésnek van fent egy öve amin egy "horgony" van amivel le lehet még + rögzíteni. Ét mit találtam a csomagtartó oldalában??? Egy rögzítő vasat amibe bele lehet akasztani!!! WOW
Igaz az ülés gyártó weboldalán a jóváhagyott autók listáján Mondeo nem létezik, csak fóka, c-max és transit connect?!?!?
Légyszi csinálj képeket mert majd he lesz gyerek én is elő akarom varázsolni az Isofixet. Már kitapogattam de még nem vágtam ki az üléseket. Előre is köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25478 Dátum:
2010.11.20 szombat, 19:28:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.20 szombat, 18:37:40
Légyszi csinálj képeket mert majd he lesz gyerek én is elő akarom varázsolni az Isofixet. Már kitapogattam de még nem vágtam ki az üléseket. Előre is köszi.
holnap lefotózom varrás előtt és után
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25479 Dátum:
2010.11.20 szombat, 20:31:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.16 szombat, 21:48:23
nem az ellenálás csatlakózójával van a gond hanem, a kábelköteg felöli csatival....egy sz@r.
ha rávan dugva azért megy maxon a venti mert összevan égve, ha lehúzod akkor meg azért mert nincs ami vezérelje....
de ha egy kábellel összezárod az ellenálás csatiját úgyanúgy maxon fog pörögni a klima venti,mintha összelenne égve.
az ellenálásal vezérli a ventilátor sebességét a klima nyomás függvényében, neked összevan égve a csati ezért csak ki betud kapcsolni és nem tudja vezérelni......a klima bekapcsol nem megy a venti mert összevan égve,felmegy a nyomás a klima kompresszorban és lefuj, meg bekapcsolja ventiket amik maxon mennek....majd lemegy a nyomás kikapcsolja a ventit,felmegy a nyomás bekapcsolja......és ez igy megy.
a csattogás meg a klimakompresszorod ami szintén kikapcsol ha felmegy a nyomás és lefuj egyben leis old, védelem....
ennyit tudok segiteni...
Bunyek igazad volt amikor a fűtéskapcsolók felé tereltél a hiba keressésel.
Végre volt egy egész napom az autó rendbe rakására!
Annyira szeretem ezt a verdát,annyira jó,és annyira igénytelen!
Teljesen pitiáner hibái voltak.
-A klímám azért ment egyfolytában,mert a motortérbiztidobozban a relé össze éget.
Még csak cserélni se kellett,csak egy kicsit megtornáztattam árammal,és teljesen jó.
-A Ventilátoraim is egyfolytában mentek,már rég óta mind a kettő.KIszereltem a fűtéskapcsoló panelt,és szinte a csatlakozók lehúzása után azonnal megszűnt a hiba.Azért még szét szedtem és kitisztítottam a kapcsolót,de azóta vazze szinte egyáltalán nem megy a ventilátor.
Az biztos hogy teljesen csendes lett az autó.Az meg lehet hogy csak placebo,de szerintem erősebb is lett.Nem tudom hogy a két hütő venti mennyi LE vessz le,de szerintem érezhető a különbség.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25480 Dátum:
2010.11.20 szombat, 21:29:37 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.11.20 szombat, 20:31:59
Bunyek igazad volt amikor a fűtéskapcsolók felé tereltél a hiba keressésel.
Végre volt egy egész napom az autó rendbe rakására!
Annyira szeretem ezt a verdát,annyira jó,és annyira igénytelen!
Teljesen pitiáner hibái voltak.
-A klímám azért ment egyfolytában,mert a motortérbiztidobozban a relé össze éget.
Még csak cserélni se kellett,csak egy kicsit megtornáztattam árammal,és teljesen jó.
-A Ventilátoraim is egyfolytában mentek,már rég óta mind a kettő.KIszereltem a fűtéskapcsoló panelt,és szinte a csatlakozók lehúzása után azonnal megszűnt a hiba.Azért még szét szedtem és kitisztítottam a kapcsolót,de azóta vazze szinte egyáltalán nem megy a ventilátor.
Az biztos hogy teljesen csendes lett az autó.Az meg lehet hogy csak placebo,de szerintem erősebb is lett.Nem tudom hogy a két hütő venti mennyi LE vessz le,de szerintem érezhető a különbség.
Hát szerinted feleslegesen koptatom a billentyűzetet?
Persze hogy szereted,ki nem? Egyszerű mint a faék...nincs teleb+szva minden fölös majomsággal,mint tdci,cdti,hdi,jtdi...meg mitomén milyen ipari hulladékok....
na ezért biztos kapok most a fejemre...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25481 Dátum:
2010.11.20 szombat, 22:04:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.20 szombat, 21:29:37
na ezért biztos kapok most a fejemre...
tőlem biztos nem. tegnap beszéltem le egy srácot tdci-ről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25482 Dátum:
2010.11.20 szombat, 22:44:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.20 szombat, 21:29:37
Hát szerinted feleslegesen koptatom a billentyűzetet?
Persze hogy szereted,ki nem? Egyszerű mint a faék...nincs teleb+szva minden fölös majomsággal,mint tdci,cdti,hdi,jtdi...meg mitomén milyen ipari hulladékok....
na ezért biztos kapok most a fejemre...
Te kis segítő ősellenség.A tietek lehet,hogy egyszerü,de a mienk csiszolva van.Aki ismer egy kicsit tudja milyen vagy.Neked a tied nekünk meg a mienk.Ez így jó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25483 Dátum:
2010.11.20 szombat, 23:29:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.20 szombat, 22:04:38
tőlem biztos nem. tegnap beszéltem le egy srácot tdci-ről
Juj ilyet ne csinálj, mert nem lessz melójuk a szervizeknek,meg nem lessz miről beszélgetni itt....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25484 Dátum:
2010.11.20 szombat, 23:40:33 »
Idézetet írta: fablaci - 2010.11.20 szombat, 16:43:09
Szia!
Volt időd tovább bontani? Ha igen nagyon kiváncsi lennék a következő lépésekre.
Üdv:
Laci
Kiszereltem a rádiót, de most nem nagyon volt időm. A rádió mögött is vannak rögzítőcsavarok, de még nem szereltem tovább. De nem kell soká várnod, hétfőn befejezem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25485 Dátum:
2010.11.20 szombat, 23:41:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.20 szombat, 23:29:47
Juj ilyet ne csinálj, mert nem lessz melójuk a szervizeknek,meg nem lessz miről beszélgetni itt....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25486 Dátum:
2010.11.20 szombat, 23:43:31 »
Idézetet írta: gabe - 2010.11.20 szombat, 23:40:33
Kiszereltem a rádiót, de most nem nagyon volt időm. A rádió mögött is vannak rögzítőcsavarok, de még nem szereltem tovább. De nem kell soká várnod, hétfőn befejezem.
legfelül patentok tartják, szóval ne lepődj meg, ha nem akarja egyből engedni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1434
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25487 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 11:41:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.20 szombat, 22:04:38
tőlem biztos nem. tegnap beszéltem le egy srácot tdci-ről
Szegény
. Most mehet majd ő is chippelni a "faéket", ahogy ti, hogy legyen benne paci
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
VasY
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25488 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 12:04:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.19 péntek, 18:22:17
Hi,
A lokhárító alján, a ködlámpa alatt lesz egy kb. háromszög alaku luk, abban lesz egy kereszthornyú csavar. Ezt a csavart kell meglazítani, de nem kell kicsavarni teljesen. Miután meglazítottad a csavart akkor a ködlámpa teteje és a lokhárító közötti résen egy vékony csavarhúzoval be kell nyúlni és az ott lévő müanyag füleket (2 db) kipattintani.( a csavarhúzó fejét felfelé kell emelni) A lökhárító pöckei vannak a ködlámpa pöckei előtt ezeket kell felnyomni, hogy kijöjjön a ködlámpa. Mitán kipattantak akkor előrébbhúzod a ködlámpát és lefelé kifordítod. Aztán izzócsere és vissza az egész
Köszi
Ez alapján nagyon könnyen sikerült cserélni, először még felemeltem az egyik oldalt, de utána, hogy kb. tudtam, hogy kell csinálni, már a jobb oldalt könnyedén, emelés nélkül tudtam cserélni
Kis érdekesség számomra, hogy például a ködlámpa magassága is állítható, nem is gondoltam volna erre, a másik meg, hogy a fordnál tervezték volna, egy T5-s "rizsszem" izzó helyét a ködlámpába?
Egy érdekes lyuk van hagyva, aminek a hátulja egy gumi tömítéssel van lezárva, érdekes.
Egy kép a végeredményről:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ha minden jól megy, akkor beépítünk egy irányjelzőről levett jel alapján egy kanyarfényt.
Ennek viszont, csak optikai haszna lesz, sajnos a ez a szimpla ködlámpa, nem igazán világít kanyarban...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25489 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 12:54:54 »
ezt meglátja egy fakabát tuti kivesz a sorból....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25490 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 12:55:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.20 szombat, 21:29:37
Hát szerinted feleslegesen koptatom a billentyűzetet?
Persze hogy szereted,ki nem? Egyszerű mint a faék...nincs teleb+szva minden fölös majomsággal,mint tdci,cdti,hdi,jtdi...meg mitomén milyen ipari hulladékok....
na ezért biztos kapok most a fejemre...
néha bedobsz 1-1 polgárpukkasztó dumát,de azért vígan feszítenél egy 525d vagy 530d-ben-ami persze ugyan erre a rendszerre épült....
láncos moci,cr rendszer,stb,meg a sok fölös majomság...
az 520d-t azért nem soroltam,mert bár 177Le,de szerintem a mondim legyorsulja 100ig.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
VasY
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25491 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 12:59:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 12:54:54
ezt meglátja egy fakabát tuti kivesz a sorból....
Menet közben nem használom, nem azért tettem bele.
A kanyarfényt, biztos, ami biztos kapcsolhatóra csináljuk, ha gáz van akkor gyorsan ki tudom nyomni, még mielőtt indexelnék.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25492 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 13:21:37 »
Idézetet írta: VasY - 2010.11.21 vasárnap, 12:04:48
Köszi
Ez alapján nagyon könnyen sikerült cserélni, először még felemeltem az egyik oldalt, de utána, hogy kb. tudtam, hogy kell csinálni, már a jobb oldalt könnyedén, emelés nélkül tudtam cserélni
Kis érdekesség számomra, hogy például a ködlámpa magassága is állítható, nem is gondoltam volna erre, a másik meg, hogy a fordnál tervezték volna, egy T5-s "rizsszem" izzó helyét a ködlámpába?
Egy érdekes lyuk van hagyva, aminek a hátulja egy gumi tömítéssel van lezárva, érdekes.
Egy kép a végeredményről:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ha minden jól megy, akkor beépítünk egy irányjelzőről levett jel alapján egy kanyarfényt.
Ennek viszont, csak optikai haszna lesz, sajnos a ez a szimpla ködlámpa, nem igazán világít kanyarban...
Örülök, hogy sikerült könnyen +szerelni, az amit te a T5 izzó helyének gondolnál sajnos nem az, hanem a szellőzője a lámpának, hogy ne páráljon be. Én is azt néztem mert pont oda akartam nappali menetfénynek izzót betenni, de aztán elvetettem az ötlete mert nem akartam szétcseszni a ködlámpát. Viszont a kanyarfény nem hülyeség, ha kész összd meg az eszmét.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25493 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 14:42:20 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.21 vasárnap, 12:55:51
néha bedobsz 1-1 polgárpukkasztó dumát,de azért vígan feszítenél egy 525d vagy 530d-ben-ami persze ugyan erre a rendszerre épült....
láncos moci,cr rendszer,stb,meg a sok fölös majomság...
az 520d-t azért nem soroltam,mert bár 177Le,de szerintem a mondim legyorsulja 100ig.....
Ki monta neked hogy nekem kell BMW? Ezt hol hallotad? Annál szevizigényesebb autó nincs is....ezek a BMW-k már nem azok az autók.
Semmi polgárpukkasztót nem mondtam csak tényeket....És ha pl BOSCH rendszert tettek volna a TDCI-be akkor még azt is mondanám hogy bakker talán ez a legjobb autó a piacon, de beltettek egy f+st igy tönkrevágtták az összképet....
láncos motorral semmi bajom...
És mi a problémád azzal ha benyomok ilyen dumákat? nem lehet?
Én tuti nem sértődők be ha valaki lefikázza a kocsimat....Egy sz+r!!! legyen igy....
attól függetlenül aki kért segitséget és ha tudtam segitettem neki ,akármilyen autója volt és inkább ez a lényeg.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.21 vasárnap, 14:44:11 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25494 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 16:49:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 14:42:20
Ki monta neked hogy nekem kell BMW? Ezt hol hallotad? Annál szevizigényesebb autó nincs is....ezek a BMW-k már nem azok az autók.
Semmi polgárpukkasztót nem mondtam csak tényeket....És ha pl BOSCH rendszert tettek volna a TDCI-be akkor még azt is mondanám hogy bakker talán ez a legjobb autó a piacon, de beltettek egy f+st igy tönkrevágtták az összképet....
láncos motorral semmi bajom...
És mi a problémád azzal ha benyomok ilyen dumákat? nem lehet?
Én tuti nem sértődők be ha valaki lefikázza a kocsimat....Egy sz+r!!! legyen igy....
attól függetlenül aki kért segitséget és ha tudtam segitettem neki ,akármilyen autója volt és inkább ez a lényeg.
nekem semmi problémám!véleményem nekem is van,csak nem hangoztatom-már....és az sem érdekel ha lefikázod a cr-t.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25495 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 17:08:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 14:42:20
Ki monta neked hogy nekem kell BMW? Ezt hol hallotad? Annál szevizigényesebb autó nincs is....ezek a BMW-k már nem azok az autók.
Semmi polgárpukkasztót nem mondtam csak tényeket....És ha pl BOSCH rendszert tettek volna a TDCI-be akkor még azt is mondanám hogy bakker talán ez a legjobb autó a piacon, de beltettek egy f+st igy tönkrevágtták az összképet....
láncos motorral semmi bajom...
És mi a problémád azzal ha benyomok ilyen dumákat? nem lehet?
Én tuti nem sértődők be ha valaki lefikázza a kocsimat....Egy sz+r!!! legyen igy....
attól függetlenül aki kért segitséget és ha tudtam segitettem neki ,akármilyen autója volt és inkább ez a lényeg.
Sógi C-max 1,6 TDCi-je(hdi
) az bosch rendszerű, én cserélem a szűrőket, olajat meg ilyeneket rajta és láttam a porlasztókon, hogy bosch-ok, hát az nagyon finom-csendes
ahhoz képest hogy 1,6-os nagyon jól is megy(110 lovas)és még semmi problémája nem volt semmivel...és nem egyedi esetről van szó, állítólag a legjobb 1,6-os a piacon.
De az tényleg igaz, hogy a 4-es mondeo befecskendező rendszere(2,0-2,2TDCi) DENSO gyártmányú??
Mert akkor megint szopacs....Lásd Toyota D-CAT dízelek szintén DENSO rendszer...eléggé fikázzák őket a tulajok-szervízek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25496 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 17:14:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.21 vasárnap, 17:08:28
Sógi C-max 1,6 TDCi-je(hdi
) az bosch rendszerű, én cserélem a szűrőket, olajat meg ilyeneket rajta és láttam a porlasztókon, hogy bosch-ok, hát az nagyon finom-csendes
ahhoz képest hogy 1,6-os nagyon jól is megy(110 lovas)és még semmi problémája nem volt semmivel...és nem egyedi esetről van szó, állítólag a legjobb 1,6-os a piacon.
De az tényleg igaz, hogy a 4-es mondeo befecskendező rendszere(2,0-2,2TDCi) DENSO gyártmányú??
Mert akkor megint ***acs....Lásd Toyota D-CAT dízelek szintén DENSO rendszer...eléggé fikázzák őket a tulajok-szervízek.
...az hadján,de a jól bevált lánczososkat is ismét szíjasokra váltották....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25497 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 18:11:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.21 vasárnap, 17:14:48
...az hadján,de a jól bevált lánczososkat is ismét szíjasokra váltották....
Sajna igen, gondolom költség csökkentés miatt, az egyik íróasztalnál eldőlt, hogy " a 4-es mondiba megvesszük a pug motort oszt kész" leegyszerűsítve talán ez lehetett..
De az is csakk vicc, hogy mire a delphi megtanulna épkézláb porlasztót gyártani,(bocs..
ezeket a sorokat olvasók porlasztóira nem vonatkozik
) akkor meg átpártolnak egy másikhoz..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25498 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:22:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.21 vasárnap, 17:08:28
Sógi C-max 1,6 TDCi-je(hdi
) az bosch rendszerű, én cserélem a szűrőket, olajat meg ilyeneket rajta és láttam a porlasztókon, hogy bosch-ok, hát az nagyon finom-csendes
ahhoz képest hogy 1,6-os nagyon jól is megy(110 lovas)és még semmi problémája nem volt semmivel...és nem egyedi esetről van szó, állítólag a legjobb 1,6-os a piacon.
De az tényleg igaz, hogy a 4-es mondeo befecskendező rendszere(2,0-2,2TDCi) DENSO gyártmányú??
Mert akkor megint ***acs....Lásd Toyota D-CAT dízelek szintén DENSO rendszer...eléggé fikázzák őket a tulajok-szervízek.
A mi 120 000km-t futott es ujkoratol nalunk levo kokusz kombink is ugyanilyen, csak 90lovas. Megy mint allat (persze mihez kepest) es SEMMIt nem kellett meg rajta cserelni olajon kivul
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #25499 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:53:14 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.11.21 vasárnap, 20:22:42
A mi 120 000km-t futott es ujkoratol nalunk levo kokusz kombink is ugyanilyen, csak 90lovas. Megy mint allat (persze mihez kepest) es SEMMIt nem kellett meg rajta cserelni olajon kivul
Tudjátok ez nagy öröm.De ez örökös téma mitől jó-rossz egy kocsi.Megvettem a mondeot TDCI mindenki mondott mindent mielőtt megvettem.Beleszerettem ezt akartam és bármi elromlik rajta kicserélem és megyek tovább.Nehogy azthiggyük más tipus olyan tuti.Ami elakar romlani el is fog!!!!!Mindenki annak örülne,hogy kevés javítással többet menjen a kocsival.Az enyémmel is volt már gond,de letudtam és akkor is ez kell FORD MONDEO!!!!!!!!Nekem ez a hozzá állásom.Én a saját szakmámban is és az egész világ hozzá állásával figyelembe vettem,hogy fogyasztó társadalom lettünk és már semmi sem úgy készül mint régen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
503
504
505
506
507
508
509
[
510
]
511
512
513
514
515
516
517
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ