Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 01:46:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 6570330 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11500 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:29:33 »

Apukám álljunk azért meg egy-két szóra...
ST optikás TDCi az az lehet amit sima TDCi-ből építettek át, de még az sem mondhatót teljesen annak, mert valójában a limitált szériás Titanum X-ek voltak ST optikások, de azokról meg hiányzott a hátsó légterelő.
Nekem ST TDCi van, és nem ST optikás. Ez hatalmas különbség.
És nem érdekel az a plus 3000 Forint guminként amivel többe kerül a 300-as a 270-esnél.
Mert én az autómra költöm a legtöbb pénzem, más hóbortom nincs, és ez meg is látszik az egyediségén.
Szóval ennyit az ST optikáról...

1. Bár valószínűleg idősebb vagyok, de azért nem vagyok az apukád. vigyor3
2. Én a klasszikus értelemben vett ST kifejezés alatt a sebességindexre utaltam. És akárhogyis nézzük egy széttuningolt tdci sosem fogja azt teljesíteni, mint az ST220(végsebességre) (szerintem).
3. Szeretném ha elmondanád, hogy mi a különbség egy st220 és egy st tdci között (a motoron kívül)?
4. Hát elég baj ha minden pénzedet az autóra költöd, mégha ez is a hóbortod, mert sajnos ez csak egy használati tárgy és nem érték. Sőt egy F1-es ghia tdci ára most 6 hónap alatt 1 misit esett. (hugyér-szarér lehet kapni manapság használt autót)(sajnos)  szomoru1 . Majd nyalván ha lesz gyerek, meg család akkor átértékelődnek a dolgok. De ez így van rendjén.
5. Szép autód van ez kétségtelen és egyedinek is egyedi( és ezt Én sosem vontam kétségbe). Na és persze ezt a nagytalin is megjegyeztük, hogy mk3 tdci-k között ilyen széphangú dízlit még senkisem látott/hallott.

szóval, akkor ennyit az st optikáról

 integet2 wave

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #11501 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:32:42 »

5. Szép autód van ez kétségtelen és egyedinek is egyedi( és ezt Én sosem vontam kétségbe). Na és persze ezt a nagytalin is megjegyeztük, hogy mk3 tdci-k között ilyen széphangú dízlit még senkisem látott/hallott.
 integet2 wave

Ez biztos is...  worship  eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11502 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:49:35 »

1. Bár valószínűleg idősebb vagyok, de azért nem vagyok az apukád. vigyor3
2. Én a klasszikus értelemben vett ST kifejezés alatt a sebességindexre utaltam. És akárhogyis nézzük egy széttuningolt tdci sosem fogja azt teljesíteni, mint az ST220(végsebességre) (szerintem).
3. Szeretném ha elmondanád, hogy mi a különbség egy st220 és egy st tdci között (a motoron kívül)?
4. Hát elég baj ha minden pénzedet az autóra költöd, mégha ez is a hóbortod, mert sajnos ez csak egy használati tárgy és nem érték. Sőt egy F1-es ghia tdci ára most 6 hónap alatt 1 misit esett. (hugyér-***ér lehet kapni manapság használt autót)(sajnos)  szomoru1 . Majd nyalván ha lesz gyerek, meg család akkor átértékelődnek a dolgok. De ez így van rendjén.
5. Szép autód van ez kétségtelen és egyedinek is egyedi( és ezt Én sosem vontam kétségbe). Na és persze ezt a nagytalin is megjegyeztük, hogy mk3 tdci-k között ilyen széphangú dízlit még senkisem látott/hallott.

szóval, akkor ennyit az st optikáról

 integet2 wave



eljen
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #11503 Dátum: 2009.06.12 péntek, 15:01:13 »

1. Bár valószínűleg idősebb vagyok, de azért nem vagyok az apukád. vigyor3
2. Én a klasszikus értelemben vett ST kifejezés alatt a sebességindexre utaltam. És akárhogyis nézzük egy széttuningolt tdci sosem fogja azt teljesíteni, mint az ST220(végsebességre) (szerintem).
3. Szeretném ha elmondanád, hogy mi a különbség egy st220 és egy st tdci között (a motoron kívül)?
4. Hát elég baj ha minden pénzedet az autóra költöd, mégha ez is a hóbortod, mert sajnos ez csak egy használati tárgy és nem érték. Sőt egy F1-es ghia tdci ára most 6 hónap alatt 1 misit esett. (hugyér-***ér lehet kapni manapság használt autót)(sajnos)  szomoru1 . Majd nyalván ha lesz gyerek, meg család akkor átértékelődnek a dolgok. De ez így van rendjén.
5. Szép autód van ez kétségtelen és egyedinek is egyedi( és ezt Én sosem vontam kétségbe). Na és persze ezt a nagytalin is megjegyeztük, hogy mk3 tdci-k között ilyen széphangú dízlit még senkisem látott/hallott.

szóval, akkor ennyit az st optikáról


 integet2 wave



Az ST TDCi és az ST220 között csak a motor a különbség!
Jó, ha nagyon kukacos szeretnék lenni, akkor csak egy kipufogó van az ST TDCi-n, ami lefelé hajló. Valamint 1 katalizátor van csak, az ST220-ben nincs intercooler, emg turbo, akkor más a belső műszeregység...
Amúgy alapjában véve csak a motor.
Mert a futómű, meg kormánymű, meg a piros cérnás belső is egyezik, valamint a felnik is.
Akkor pontosítok a pénzem nagy részét. Nem iszom, nem dohányzom, nem ülök be haverokkal sörözni, éttermekbe pubokba kajálni, sőt nincsenek is haverjaim. Ha majd lesz egy kis lurkó akkor más lesz, de ez első lesz, hogy megveszem neki a Recaro gyerekülést. eplus2 eplus2 eplus2
És köszönöm, a dicséretet, igyekszem majd valami újat mutatni az őszi taliig.
Annyit elárulok előre, hogy már csak a postást várom, hogy dobja be a cédulákat, hogy megjöttek a cuccok amit rendeltem Ebay-ről...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #11504 Dátum: 2009.06.12 péntek, 15:10:29 »

És köszönöm, a dicséretet, igyekszem majd valami újat mutatni az őszi taliig.
Annyit elárulok előre, hogy már csak a postást várom, hogy dobja be a cédulákat, hogy megjöttek a cuccok amit rendeltem Ebay-ről...

 eljen eljen
Apám, ha így megy tovább repülni is fog ??  vigyor3 eljen taps
Hova lehet még szépíteni, tuningolni ??  wow1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11505 Dátum: 2009.06.15 hétfő, 23:45:20 »



Álohá!

Ma este hazafelé M2 autóúton, 130-as tempomatos sebesség és mekis sajtburi zabálása mellett sávváltás közben hallottam egy nagy pukk-ot. Kb. 500méterrel később már ringatta a popsiját a paripa. Egyből félreálltam, és észrevettem, hogy a jobb hátsó durr deffektet kapott  falbav falbav Cry

A futőfelület közepén, nem a mintázatban egy kerek, csavarfej nagyságú luk van.

Lehet/érdemes azt szerintetek javítani?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11506 Dátum: 2009.06.16 kedd, 00:23:36 »


Álohá!

Ma este hazafelé M2 autóúton, 130-as tempomatos sebesség és mekis sajtburi zabálása mellett sávváltás közben hallottam egy nagy pukk-ot. Kb. 500méterrel később már ringatta a popsiját a paripa. Egyből félreálltam, és észrevettem, hogy a jobb hátsó durr deffektet kapott  falbav falbav Cry

A futőfelület közepén, nem a mintázatban egy kerek, csavarfej nagyságú luk van.

Lehet/érdemes azt szerintetek javítani?

Először is engedd meg, hogy kijavítsalak. A durrdefekt az azonnali levegőeleresztést jelenti. Tehát kb felhasad a gumi és nem 500 m múlva veszed észre, hanem azonnal. Ez nagyon veszélyes, kormányzott kerekek esetén egyenesen életveszélyes. Ezért teherautók, buszok esetén újrafutózott abroncs nem kerülhet kormányzott tengelyre. Nem futózható kerekeknél pedig elég ritka jelenség. A Te esetedben sima defekttel állunk szemben.
Alkalomadtán belinkelhetnél egy képet. A csere ellen szól, hogy ha 3-4ezer km-nél több van a gumikban, érdemes párban cserélni őket, hogy úgy kopjanak be, viszont ugye a biztonság mindenek előtt...
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #11507 Dátum: 2009.06.16 kedd, 05:51:21 »

...A futőfelület közepén, nem a mintázatban egy kerek, csavarfej nagyságú luk van.
Lehet/érdemes azt szerintetek javítani?

Nálam tavasszal egy tekintélyes lemezcsavart találtak az egyik abroncsban és le is volt eresztve (Falken FK452). Belülről beleraktak valami speciális tömítőanyagot, eldolgozták. Azóta nem volt vele problémám. Vidd el egy műhelybe és kérdezd meg. Távolról senki sem tudja megmondani.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11508 Dátum: 2009.06.16 kedd, 08:30:48 »

Először is engedd meg, hogy kijavítsalak. A durrdefekt az azonnali levegőeleresztést jelenti. Tehát kb felhasad a gumi és nem 500 m múlva veszed észre, hanem azonnal. Ez nagyon veszélyes, kormányzott kerekek esetén egyenesen életveszélyes. Ezért teherautók, buszok esetén újrafutózott abroncs nem kerülhet kormányzott tengelyre. Nem futózható kerekeknél pedig elég ritka jelenség. A Te esetedben sima defekttel állunk szemben.
Alkalomadtán belinkelhetnél egy képet. A csere ellen szól, hogy ha 3-4ezer km-nél több van a gumikban, érdemes párban cserélni őket, hogy úgy kopjanak be, viszont ugye a biztonság mindenek előtt...

Akkor Te is engedd meg, hogy Én kijavítsalak. A sima defekt az, amikor a kerék szépen leereszt. Először csak lapos, aztán egyszercsak használhatatlan lesz.

Ami Nekem volt az durrdefekt. Hiszen mentem, egy nagy pukkanás, aztán már riszálta is az autó fenekét. Nem az k.nagy durrdefekt, ahol szétszáll a gumi darabokra és felnin megyek, de ez is az.

Az 500métert pedig azért tettem meg, mert nyilván egy defektes gumival az ember nem tapos bele a fékbe. És a kerékcseréhez is kellett keresnem egy biztonságos helyet.

Az már biztos, hogy új gumit veszek, de ezt is megcsináltatom, aztán megy a padlásra. Lehet, hogy legközelebb szétvágja valami egy másikat, vagy rendelni kell ilyen gumit, addig meg ideiglenesen jó lesz.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11509 Dátum: 2009.06.16 kedd, 10:17:45 »

Ami Nekem volt az durrdefekt. Hiszen mentem, egy nagy pukkanás, aztán már riszálta is az autó fenekét. Nem az k.nagy durrdefekt, ahol szétszáll a gumi darabokra és felnin megyek, de ez is az.

Az már biztos, hogy új gumit veszek, de ezt is megcsináltatom, aztán megy a padlásra. Lehet, hogy legközelebb szétvágja valami egy másikat, vagy rendelni kell ilyen gumit, addig meg ideiglenesen jó lesz.

"500méterrel később már ringatta a popsiját a paripa" Ezt írtad, amiből az következik, hogy először nem volt egyértelmű a defekt. Egyébként a szaklexikon tényleg pukknással történő gumi szétszakadást ír a durrdefektre.

Új gumit venni a tuti, ki tudja mit bír ki, ha megcsinálják. Ha jól tudom bizonyos méretű lyukakat már nem is javítanak, csak nem tudom ez mekkora átmérőig lehetséges...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11510 Dátum: 2009.06.16 kedd, 10:21:11 »

"500méterrel később már ringatta a popsiját a paripa" Ezt írtad, amiből az következik, hogy először nem volt egyértelmű a defekt. Egyébként a szaklexikon tényleg pukknással történő gumi szétszakadást ír a durrdefektre.

Új gumit venni a tuti, ki tudja mit bír ki, ha megcsinálják. Ha jól tudom bizonyos méretű lyukakat már nem is javítanak, csak nem tudom ez mekkora átmérőig lehetséges...

Nekem nem kell a para, hogy pl. 180-nál várjam a pukkot. Szerencsére találtam ez a gumit akcióban. (így is 29e Ft  Cry)

Az 500 méter szerintem nem is sok. NYílván míg az ember ráeszmél, hogy valami nincs rendben...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11511 Dátum: 2009.06.16 kedd, 10:26:07 »

Nekem nem kell a para, hogy pl. 180-nál várjam a pukkot. Szerencsére találtam ez a gumit akcióban. (így is 29e Ft  Cry)

A helyedben azt hiszem én is új gumit vettem volna. Elég kényes vagyok ilyen biztonsági témákban, a gumikat olyan 4-5 mm-nél már cserélem, mert ott már nincs olyan biztonságérzetem.
Naplózva
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11512 Dátum: 2009.06.16 kedd, 14:50:19 »

Ismeri valaki a GOODYEAR NCT5-ös gumit? Net alapján jónak tűnik.  Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11513 Dátum: 2009.06.16 kedd, 14:54:37 »

Ismeri valaki a GOODYEAR NCT5-ös gumit? Net alapján jónak tűnik.  Huh?

Jónak tűnik.

Bár figyelj a súlyindexre és sebességindexre.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11514 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:23:40 »

Jónak tűnik.

Bár figyelj a súlyindexre és sebességindexre.



V-s et néztem, súlyindex? Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11515 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:24:22 »

V-s et néztem, súlyindex? Huh?
a betű előtt a szám. Egy kerékre eső terhelést adja meg kg-ban.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11516 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:25:57 »

a betű előtt a szám. Egy kerékre eső terhelést adja meg kg-ban.
na persze nem annyi kg, mint a szám  vigyor3
itt a táblázat, ami alapján kiválaszthatod
http://www.hasznaltgumik.com/sulyindex.php
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11517 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:26:14 »

Ismeri valaki a GOODYEAR NCT5-ös gumit? Net alapján jónak tűnik.  Huh?

Szerintem nem nagy durranás az NCT5. Egy 1-es BMW-n volt szerencsém hozzá, hát elég középszerű volt számomra. Inkább vmi Dunlopot ajánlok. Mondjuk Sp Sport 01. Kifutó modell (már 2 éve ezt mondják hehe)és viszonylag jó az ára is.
Itt nézz körül: www.gumimarket.hu
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11518 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:27:01 »

V-s et néztem, súlyindex? Huh?

Milyen méret?
Naplózva
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11519 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:29:22 »

a betű előtt a szám. Egy kerékre eső terhelést adja meg kg-ban.

OKé, itt a neten eddig nem találtam.....
Egyébként az én autókámhoz milyen minimum súlyindexet kellene látnom?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11520 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:30:20 »

OKé, itt a neten eddig nem találtam.....
Egyébként az én autókámhoz milyen minimum súlyindexet kellene látnom?

90-91. Szerintem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11521 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:33:34 »

Ismeri valaki a GOODYEAR NCT5-ös gumit? Net alapján jónak tűnik.  Huh?

Én ilyet használok, jók, sőt van ilyenem eladó is: 205/55 R16-ba.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11522 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:34:44 »

Szerintem nem nagy durranás az NCT5. Egy 1-es BMW-n volt szerencsém hozzá, hát elég középszerű volt számomra. Inkább vmi Dunlopot ajánlok. Mondjuk Sp Sport 01. Kifutó modell (már 2 éve ezt mondják hehe)és viszonylag jó az ára is.
Itt nézz körül: www.gumimarket.hu

Egy sport abroncsot ne hasonlíts össze egy csökkentett gördülési ellenállású takarékos abroncsal!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11523 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:35:30 »

Én ilyet használok, jók, sőt van ilyenem eladó is: 205/55 R16-ba.

Új? Hogy dobálod őket? Wink
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11524 Dátum: 2009.06.16 kedd, 15:37:54 »

Egy sport abroncsot ne hasonlíts össze egy csökkentett gördülési ellenállású takarékos abroncsal!

Árban viszont elég húzós az NCT a teljesítményéhez képest. Bár ki mit vesz teljesítménynek ugye. Akinek az számít, hogy fél decivel kevesebbet egyen, az elégedett lesz vele. Aki pedig esőben is jó tapadást akar, az meg nem feltétlenül. Minden relatív hehe
Naplózva
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11525 Dátum: 2009.06.16 kedd, 16:20:28 »

Árban viszont elég húzós az NCT a teljesítményéhez képest. Bár ki mit vesz teljesítménynek ugye. Akinek az számít, hogy fél decivel kevesebbet egyen, az elégedett lesz vele. Aki pedig esőben is jó tapadást akar, az meg nem feltétlenül. Minden relatív hehe

Na tessék akárhányszor kinézek magamnak egy gumit mindig valaki lebeszél róla. szomoru1
Én pont azt olvastam, hogy esőben is jól tapad. Persze a tapasztalat az más. egyébként akciósan 19.000 Ft-ért dobálják, csak most csak nekem, tudod hogy van ez.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #11526 Dátum: 2009.06.16 kedd, 16:25:22 »


Na tessék akárhányszor kinézek magamnak egy gumit mindig valaki lebeszél róla. szomoru1
Én pont azt olvastam, hogy esőben is jól tapad. Persze a tapasztalat az más. egyébként akciósan 19.000 Ft-ért dobálják, csak most csak nekem, tudod hogy van ez.
vedd meg azt ami neked tetszik. mindenki mondja az okosat. én fosgumival járok(wanlie) és szerintem semmi para. Abban a méretben ami nekem kellett elérhető árban ez volt. Ami szerintem lényeges hogy új és nem valami használt sz@r. Mentem vele 200al, fékeztem nagyokat, ha normálisan közlekedsz akkor zsír(szerintem)(bár ez nem jelent semmit mivel nem vagyok gumis, mit ahogy itt senki).
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11527 Dátum: 2009.06.16 kedd, 16:37:19 »


Na tessék akárhányszor kinézek magamnak egy gumit mindig valaki lebeszél róla. szomoru1
Én pont azt olvastam, hogy esőben is jól tapad. Persze a tapasztalat az más. egyébként akciósan 19.000 Ft-ért dobálják, csak most csak nekem, tudod hogy van ez.

Ne haragudj, nem lebeszélni akartalak. Vedd azt, ami neked szimpi. Ha az ár a döntő, akkor vegyél olyat, amit jó áron hozzádvágnak, ha pedig megengedhetsz pár ezerrel többet egy gumiért, akkor vegyél valami neves gumit (Ne érts félre, a GY is neves, csak éppen az NCT nem presztizs abroncs). Ha nagyon sokat akarsz vele menni, biztosan jobban jársz vele, mint egy sportgumival. Viszont ha a tapadást szereted, akkor ne ilyet válassz.
Rám pedig különben se halgass, mert nagyon kényes vagyok ebben a témában hehe
Naplózva
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11528 Dátum: 2009.06.16 kedd, 16:50:59 »

Ne haragudj, nem lebeszélni akartalak. Vedd azt, ami neked szimpi. Ha az ár a döntő, akkor vegyél olyat, amit jó áron hozzádvágnak, ha pedig megengedhetsz pár ezerrel többet egy gumiért, akkor vegyél valami neves gumit (Ne érts félre, a GY is neves, csak éppen az NCT nem presztizs abroncs). Ha nagyon sokat akarsz vele menni, biztosan jobban jársz vele, mint egy sportgumival. Viszont ha a tapadást szereted, akkor ne ilyet válassz.
Rám pedig különben se halgass, mert nagyon kényes vagyok ebben a témában hehe


Oké Mr. "kényes" nyes/sértődés kizárva  az idézőjelesért ugye?/
Viccet félretéve. Sokat megyek főként autópályán, esősebb országokban is sokat járok, sebesség nem véletlenül V-s
Te ezekkel a feltételekkel milyen gumit választanál. És most a pénz is számít, tehát 20.000 alatt szertnék maradni/db
Naplózva
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11529 Dátum: 2009.06.16 kedd, 17:12:35 »

Ne haragudj, nem lebeszélni akartalak. Vedd azt, ami neked szimpi. Ha az ár a döntő, akkor vegyél olyat, amit jó áron hozzádvágnak, ha pedig megengedhetsz pár ezerrel többet egy gumiért, akkor vegyél valami neves gumit (Ne érts félre, a GY is neves, csak éppen az NCT nem presztizs abroncs). Ha nagyon sokat akarsz vele menni, biztosan jobban jársz vele, mint egy sportgumival. Viszont ha a tapadást szereted, akkor ne ilyet válassz.
Rám pedig különben se halgass, mert nagyon kényes vagyok ebben a témában hehe


 integet2 Huh?
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11530 Dátum: 2009.06.16 kedd, 17:13:32 »


Oké Mr. "kényes" nyes/sértődés kizárva  az idézőjelesért ugye?/
Viccet félretéve. Sokat megyek főként autópályán, esősebb országokban is sokat járok, sebesség nem véletlenül V-s
Te ezekkel a feltételekkel milyen gumit választanál. És most a pénz is számít, tehát 20.000 alatt szertnék maradni/db

Ha sokat mész és szereted a tapadós gumikat, akkor leginkább ilyesmiket nézegess: Bridgestone Turanza ER300; Dunlop Sp Sport 01; Dunlop SP Fast Response (ez a Sport 01 utóda) és most 20.880/db a gumimarketnél V-s  indexszel. 20.000 alá nagyon nehéz lesz "bemásznod", ez leginkább Scratchnek sikerülhet az NCT-vel Wink
A Turanza drágább lenne valamivel, de tartósabb, mint a Dunlop, abból kifolyólag, hogy ez nem sportos beállítottságú gumi, inkább kényelmes, halk gördülésű stb.

A Dunlop nekem nagyon bejött, tud annyit mint egy nevesebb márka, pedig elméletileg ez csak középkategóriás...

A gumitesztekre sokat nem adok, mert az igények nagyon eltérőek, sokszor homlokegyenest ellenkező eredmények jönnek ki gumiteszteken...

Még zárójelben annyit, hogy most a Mondin Pirelli PZero Nero van. Nagyon jó ez is, de 225/40 18 a mérete, a te méretedben (205/55 R16) nem nagyon van ilyesmi. És természetesen ez is sportos gumi. A Dunlopot (Sp Sport01) egy A osztályon használom 195/55 R16-ban, a Bridgestone-t pedig 205/55 16-ban egy Avensisen használtam.
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.16 kedd, 17:17:45 írta mlksx078 » Naplózva
m34
Vendég
« Új hozzászólás #11531 Dátum: 2009.06.16 kedd, 17:24:20 »

Ha sokat mész és szereted a tapadós gumikat, akkor leginkább ilyesmiket nézegess: Bridgestone Turanza ER300; Dunlop Sp Sport 01; Dunlop SP Fast Response (ez a Sport 01 utóda) és most 20.880/db a gumimarketnél V-s  indexszel. 20.000 alá nagyon nehéz lesz "bemásznod", ez leginkább Scratchnek sikerülhet az NCT-vel Wink
A Turanza drágább lenne valamivel, de tartósabb, mint a Dunlop, abból kifolyólag, hogy ez nem sportos beállítottságú gumi, inkább kényelmes, halk gördülésű stb.

A Dunlop nekem nagyon bejött, tud annyit mint egy nevesebb márka, pedig elméletileg ez csak középkategóriás...

A gumitesztekre sokat nem adok, mert az igények nagyon eltérőek, sokszor homlokegyenest ellenkező eredmények jönnek ki gumiteszteken...

Nézd meg légyszi hogy szreinted jó lehet-e ez: KUMHO KU31 Mostanában álítólag ezta típust rakják Bömösök-re, stb...
Elég jó dolgokat írnak róla... holnapig mindenképen dönteni akarok, mert már veszályesen le van kopva a gumim.

Még zárójelben annyit, hogy most a Mondin Pirelli PZero Nero van. Nagyon jó ez is, de 225/40 18 a mérete, a te méretedben (205/55 R16) nem nagyon van ilyesmi. És természetesen ez is sportos gumi. A Dunlopot (Sp Sport01) egy A osztályon használom 195/55 R16-ban, a Bridgestone-t pedig 205/55 16-ban egy Avensisen használtam.
Naplózva
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #11532 Dátum: 2009.06.17 szerda, 03:57:09 »


"A Dunlop nekem nagyon bejött, tud annyit mint egy nevesebb márka, pedig elméletileg ez csak középkategóriás..."

Sztem a Dunlop simán nem középkategóriás Tongue



Nekünk is Dunlop SpSport '01 van a mondeon, nagyon bevált, csendes esőben is jól tapad, és ha találsz még valahol olyat ami "Made in Germany" akkor az jóval lassabban kopik mint azok amiket a cseheknél gyártottak(1-2 szezon).
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11533 Dátum: 2009.06.17 szerda, 10:01:40 »

"A Dunlop nekem nagyon bejött, tud annyit mint egy nevesebb márka, pedig elméletileg ez csak középkategóriás..."

Sztem a Dunlop simán nem középkategóriás Tongue

Nekünk is Dunlop SpSport '01 van a mondeon, nagyon bevált, csendes esőben is jól tapad, és ha találsz még valahol olyat ami "Made in Germany" akkor az jóval lassabban kopik mint azok amiket a cseheknél gyártottak(1-2 szezon).

Én is azt hittem, hogy nem középkategóriás, de a gumisnál azt mondták, hogy az. Teljesítménye alapján tényleg nem középkategória.
A Dunlop Fast Response a Sport 01 utóda, azt mondják róla, hogy az még jobb.

Újabban egyébként téligumiban is nagyon beerősített a Dunlop, a Winter Sport 3D az egyik legjobb a piacon. Nekem nem ilyen van, de a GY UG7 után ilyet fogok venni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11534 Dátum: 2009.06.17 szerda, 10:09:26 »

Én is azt hittem, hogy nem középkategóriás, de a gumisnál azt mondták, hogy az. Teljesítménye alapján tényleg nem középkategória.
A Dunlop Fast Response a Sport 01 utóda, azt mondják róla, hogy az még jobb.

Újabban egyébként téligumiban is nagyon beerősített a Dunlop, a Winter Sport 3D az egyik legjobb a piacon. Nekem nem ilyen van, de a GY UG7 után ilyet fogok venni.

Nekem a Dunlop általad említett típusa van téli gumiban. Egy szezont mentem vele, eddig bizonyított.  eljen

Volt Pirelli P Zero nEro-m. Szerintem túl gyorsan kopik és egy kicsit zajos is, egyébiránt az is jó gumi.

Most GoodYear Excellence-t hajtok. Eddig jó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11535 Dátum: 2009.06.17 szerda, 10:57:25 »

Új? Hogy dobálod őket? Wink

Használt, 15e Ft/db, a bolti ára 22e Ft/db, jó állapotban vannak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11536 Dátum: 2009.06.17 szerda, 10:58:09 »

Árban viszont elég húzós az NCT a teljesítményéhez képest. Bár ki mit vesz teljesítménynek ugye. Akinek az számít, hogy fél decivel kevesebbet egyen, az elégedett lesz vele. Aki pedig esőben is jó tapadást akar, az meg nem feltétlenül. Minden relatív hehe

Nekem esőben sincs gondom vele.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11537 Dátum: 2009.06.17 szerda, 13:08:44 »

Nekem a Dunlop általad említett típusa van téli gumiban. Egy szezont mentem vele, eddig bizonyított.  eljen

Volt Pirelli P Zero nEro-m. Szerintem túl gyorsan kopik és egy kicsit zajos is, egyébiránt az is jó gumi.

Most GoodYear Excellence-t hajtok. Eddig jó.

Ha GY-t kellene választanom a "kényelmes utazós" kategóriában, akkor én is az Excellence-re voksolnék. Anno mikor vettem a Dunlopot a Mercire, megkérdeztem a gumisomat, mert az Excellence és a Sport 01 között variáltam. Azt mondta, hogy az Exc is jó gumi, de nem nyújt kiemelkedőt. Mondjuk arra ott van az F1 GSD-3 a GY kínálatában, sőt annak már az új változata is megjelent. Aztán végül a Dunlopot vettem.

A PZero Nero-ba eddig még csak 4000km-t tekertem, igaz ezt egy hónap alatt. Az igaz, hogy hangosabb, mint Conti Sport Contact 2, amivel vettem az autót, de az slickre volt kopva, mert még elsőszerelt gumija volt az autónak, hozzám meg 51000km-el került.
A 225/40 R18-ban lekopnak 25-30ezer km alatt a sportgumik. Ezért mondom, hogy nem objektív a véleményem: más falra mászik, ha gyorsan kopik, engem meg nem érdekel (annyira) csak tapadjon hehe
Amúgy szerintem egy Dunlop Sp is gyorsabban fog kopni, mint egy Excellence.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #11538 Dátum: 2009.06.17 szerda, 15:13:15 »

Nekem esőben sincs gondom vele.

Mert olyankor a garázsban állsz a kocsival!  eplus2

Ui: tudom, nekem lóf@sz a se.... be!  smile
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11539 Dátum: 2009.06.17 szerda, 15:23:42 »

Mert olyankor a garázsban állsz a kocsival!  eplus2

Ui: tudom, nekem lóf@sz a se.... be!  smile
meg 40-nél szinte mindegy  taps vigyor3
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #11540 Dátum: 2009.06.17 szerda, 15:35:08 »

meg 40-nél szinte mindegy  taps vigyor3

Tréleren?  Grin
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11541 Dátum: 2009.06.17 szerda, 15:37:55 »

Tréleren?  Grin
amióta Zacci belerakta a nem működő tempomatot?
lehetséges  eplus2 eplus2
Naplózva
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #11542 Dátum: 2009.06.17 szerda, 21:36:56 »

Ha GY-t kellene választanom a "kényelmes utazós" kategóriában, akkor én is az Excellence-re voksolnék. Anno mikor vettem a Dunlopot a Mercire, megkérdeztem a gumisomat, mert az Excellence és a Sport 01 között variáltam. Azt mondta, hogy az Exc is jó gumi, de nem nyújt kiemelkedőt. Mondjuk arra ott van az F1 GSD-3 a GY kínálatában, sőt annak már az új változata is megjelent. Aztán végül a Dunlopot vettem.

A PZero Nero-ba eddig még csak 4000km-t tekertem, igaz ezt egy hónap alatt. Az igaz, hogy hangosabb, mint Conti Sport Contact 2, amivel vettem az autót, de az slickre volt kopva, mert még elsőszerelt gumija volt az autónak, hozzám meg 51000km-el került.
A 225/40 R18-ban lekopnak 25-30ezer km alatt a sportgumik. Ezért mondom, hogy nem objektív a véleményem: más falra mászik, ha gyorsan kopik, engem meg nem érdekel (annyira) csak tapadjon hehe
Amúgy szerintem egy Dunlop Sp is gyorsabban fog kopni, mint egy Excellence.

Háát nemtom, sztem az excellence fog gyorsabban kopni, mert nekem úgytűnt annak puhább az anyaga, és a mintázat is mélyebb a dunlopon ... Nálam is ez a két típus jött számitasba. Egyebként szereletlen allapotban érdemes ránehezedni mindkettőre. a Dunlopnak erős tartása van és az oldalfala is vastagabb, míg a GY behorpad ha rátámaszkodsz. Megjegyzem hogy én még a németországban gyártott dunlopokról beszélek. A cseheknél gyártottak úgy hallottam h gyorsabban kopnak és tapintásra is úgy tűnt hogy puhább anyagból vannak...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #11543 Dátum: 2009.06.17 szerda, 21:41:40 »

Háát nemtom, sztem az excellence fog gyorsabban kopni, mert nekem úgytűnt annak puhább az anyaga, és a mintázat is mélyebb a dunlopon ... Nálam is ez a két típus jött számitasba. Egyebként szereletlen allapotban érdemes ránehezedni mindkettőre. a Dunlopnak erős tartása van és az oldalfala is vastagabb, míg a GY behorpad ha rátámaszkodsz. Megjegyzem hogy én még a németországban gyártott dunlopokról beszélek. A cseheknél gyártottak úgy hallottam h gyorsabban kopnak és tapintásra is úgy tűnt hogy puhább anyagból vannak...

Nekem is excellence volt. Elég gyorsan kopott...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #11544 Dátum: 2009.06.17 szerda, 22:23:11 »

Nekem is excellence volt. Elég gyorsan kopott...

Még egy annyit a Dunlop javára h ezelőtt SpSport 2000 volt a mondin, és amit azok kibírtak dicséretre méltó. 4szer kaptam velük defektet, de a gumi nem sérült hanem a felni hajlott/törött. Egyeszer sikeült egy első-hátsó defektet is összehozni. A hatsó mondjuk nem volt épp akkora gáz, 50 kilométeremnként kellett fújni mert csak kicsít hajlott ki a felni és csak lassan ereszkedett.
GoodYear-es ismerősök pedig már többszor panaszkortak h könnyen kipúposodik a gumi oldala...
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #11545 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 07:16:52 »

Egyebként szereletlen allapotban érdemes ránehezedni mindkettőre. a Dunlopnak erős tartása van és az oldalfala is vastagabb, míg a GY behorpad ha rátámaszkodsz. Megjegyzem hogy én még a németországban gyártott dunlopokról beszélek. A cseheknél gyártottak úgy hallottam h gyorsabban kopnak és tapintásra is úgy tűnt hogy puhább anyagból vannak...

Akkor annak a két guminak nem volt azonos a terhelési indexe. Ezt azért elég szigorúan ellenőrzik, ilyen nem nagyon fordulhat elő. Kíméletesen használom őket, a nyúzópróba szerű használatukról nemt tudok beszámolni, mert soha nem ütöttem felnit, soha nem padkáztam kereket.

De tény, hogy a Dunlop egy nagyon jó választás.

Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11546 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 08:27:06 »

Tréleren?  Grin

Már nincs meg a dízel, hogy tréler keljen.  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #11547 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 08:34:41 »

Már nincs meg a dízel, hogy tréler keljen.  eplus2

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  smile
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11548 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 10:01:11 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  smile

 smile
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vajnazltn
Vendég
« Új hozzászólás #11549 Dátum: 2009.06.18 csütörtök, 14:17:21 »

Akkor annak a két guminak nem volt azonos a terhelési indexe. Ezt azért elég szigorúan ellenőrzik, ilyen nem nagyon fordulhat elő. Kíméletesen használom őket, a nyúzópróba szerű használatukról nemt tudok beszámolni, mert soha nem ütöttem felnit, soha nem padkáztam kereket.

De tény, hogy a Dunlop egy nagyon jó választás.



Mindkettő 2ö5/55 r16 91V volt Tongue
Naplózva
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.