Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 23:03:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 6569911 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2005.04.09 szombat, 18:09:00 »

Szia Moire,
 
1, ha horgászol és van csónakod, a régi féktárcsa első osztályú súly tud lenni, amikor kimész a vízre...
 
2, Idézet a #1729-ből:
 
"A román kamionosok meg igen, olyanok..."
 
ebből vegyük ki a kamionosokat lszi
Szia Csocso!
Egyetértek! Smiley
De nem a tárcsa a kérdés, hanem a betét. A tárcsát mindenképp cserélem, az a kérdés, muszáj-e betéteket is vennem, ha szemre úgy kb. 75%-osak?
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2005.04.09 szombat, 18:11:00 »

Akkor inkább vegyetek gyári Ford kerékőrt. 9900/4db. azaz 2500. és akkor 2ezerrel drágább összesen, de garantáltan nem viszik el.
 
de javaslom a bontót.
Ha nagyon megszorulsz nekem is van 4 anyám.
Ez az fiúk! Bigc, Janika, jómagam, az már 12 db anya!!!
Kisber, ha mázlid van ingyen megúszod! Ha nincs, kell venned 4-et...Smiley
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2005.04.09 szombat, 18:12:00 »

én személyszerint elötte, drótkefével átdolgoztam alaposan a dobfedőt, utána meg kis csiszolóvászonnal... utána portalanítás, tisztítás, esetleg rosdagátló.
majd, (én alvázvédő festék-szerűséggel, fekete) lefujni.
több tippem nincs Smiley
Szia Error!
Én is így képzeltem! Smiley
Le kell venni hozzá a dobot?
 
Üdv,
M.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2005.04.09 szombat, 18:18:00 »

Szia Csocso!
Egyetértek! Smiley
De nem a tárcsa a kérdés, hanem a betét. A tárcsát mindenképp cserélem, az a kérdés, muszáj-e betéteket is vennem, ha szemre úgy kb. 75%-osak?
 
Üdv,
Moire
Szia Moire!
 
Az az egészséges, ha a tárcsával betétet is cserélsz, de te döntöd el. Én a helyedben a betétet is lecserélném és a régieket eltenném talonba. Ki tudja, talán még jól jöhet, ha nem neked, akkor itt valakinek.
 
Én is kamionos voltam -az igaz, hogy nem román- nem is olyan régen...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2005.04.09 szombat, 18:34:00 »

Szia Csocso!
Egyetértek! Smiley
De nem a tárcsa a kérdés, hanem a betét. A tárcsát mindenképp cserélem, az a kérdés, muszáj-e betéteket is vennem, ha szemre úgy kb. 75%-osak?
 
Üdv,
Moire
Szia Moire!
A mostani betét szép hullámos, ha hozzá esztergáltatod az új tárcsát, akkor max lesz a fékhatásod, de ezt nem tartom jó megoldásnak ;-))) A másik ötletem, hogy pár hétig bejáratod a fékbetéteidet, egy focipályán körözzöl, fékezzel, míg a max fékerőt el nem éred ;-)))Persze ezt sem javaslom. Inkább vegyél két új garniturát hozzá. Majd az elmaradt lökösfényezésen bepótolod ;-))) Melyik elmaradt? Hát ha nem cserélsz betétet, hamar rájössz ;-( Ráadásul nem leszel megelégedve a fékhatással sem.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 00:24:00 »

Szia Moire!
 
Az az egészséges, ha a tárcsával betétet is cserélsz, de te döntöd el. Én a helyedben a betétet is lecserélném és a régieket eltenném talonba. Ki tudja, talán még jól jöhet, ha nem neked, akkor itt valakinek.
 
Én is kamionos voltam -az igaz, hogy nem román- nem is olyan régen...
Szia Csocso,
Igen, azt tom, hogy így kéne, marad akkor a talon...
Tényleg, és mit szállítottál?
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 00:31:00 »

Szia Moire!
A mostani betét szép hullámos, ha hozzá esztergáltatod az új tárcsát, akkor max lesz a fékhatásod, de ezt nem tartom jó megoldásnak ;-))) A másik ötletem, hogy pár hétig bejáratod a fékbetéteidet, egy focipályán körözzöl, fékezzel, míg a max fékerőt el nem éred ;-)))Persze ezt sem javaslom. Inkább vegyél két új garniturát hozzá. Majd az elmaradt lökösfényezésen bepótolod ;-))) Melyik elmaradt? Hát ha nem cserélsz betétet, hamar rájössz ;-( Ráadásul nem leszel megelégedve a fékhatással sem.
Üdv ND
Szia ND,
Hát ismét jót derültem a szövegeden!
Amúgy meg teljesen igazad van! Szeretem, ahogy ráijesztesz az emberekre, aztán ember legyen a talpán aki nem veszi komolyan...
Lesz akkor 2 pár alig használt betétem, ha esetleg pl. Kisber kerekcsere kozben rajonne, hogy gyorsan kene valami betet is, legyen neki jódóga...bár itt aggódott, aztán szerveztem neki 3x4 anyát, erre eltűnik??? Mingyá dobok neki sms-t
 

 
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 09:33:00 »

Ha vennék nyomatékkulcsot, mekkora erővel kell a kerékanyákat húznom? Láttam, hogy a gumisék légkalapáccsal dolgoznak, korrigálnám a művüket... vagy hülyeség? Valamekkora erőre be volt állítva a pisztoly, hallottam, mikor átfordult a racsnin...
Moire: 85 Nm, en is veszek nemsokara.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 09:37:00 »

Esetleg valakinek 15-os Mondeo alufelnije van elado?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 10:01:00 »

Moire: 85 Nm, en is veszek nemsokara.
85Nm kicsit kevesnek tunik, en 100-al szoktam meghuzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 12:11:00 »

85Nm kicsit kevesnek tunik, en 100-al szoktam meghuzni.
én is 10-11 kg-al húzom le:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 19:03:00 »

85Nm kicsit kevesnek tunik, en 100-al szoktam meghuzni.
Ez vajon Mondeo felni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 19:15:00 »

nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 20:49:00 »

Szia ND,
Hát ismét jót derültem a szövegeden!
Amúgy meg teljesen igazad van! Szeretem, ahogy ráijesztesz az emberekre, aztán ember legyen a talpán aki nem veszi komolyan...
Lesz akkor 2 pár alig használt betétem, ha esetleg pl. Kisber kerekcsere kozben rajonne, hogy gyorsan kene valami betet is, legyen neki jódóga...bár itt aggódott, aztán szerveztem neki 3x4 anyát, erre eltűnik??? Mingyá dobok neki sms-t
 

 
Üdv,
Moire
Szia Moire!
Nekem fontos a saját és mások biztonsága. Sokszor fortyogok magamba, amikor meglátok egy kopott gumis, de 100 eFt-os hifis Mondit ;-( Egy baleset látványa hozta meg a Mondimat. Sokan nem is tudják, hogy véletlenül jól döntöttek. A Mondi biztonságos, hát még ha orsó alakú és van nyolc merevítője is ;-)
 
Üdv ND
 
Más, most tervezek ledobni két 195/55R15 85 V-t, kb 5 mm-rel. Ha valakinek kell, két üveg száraz vörösborra elcserélem. ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 22:05:00 »

Szia Moire!
Nekem fontos a saját és mások biztonsága. Sokszor fortyogok magamba, amikor meglátok egy kopott gumis, de 100 eFt-os hifis Mondit ;-( Egy baleset látványa hozta meg a Mondimat. Sokan nem is tudják, hogy véletlenül jól döntöttek. A Mondi biztonságos, hát még ha orsó alakú és van nyolc merevítője is ;-)
 
Üdv ND
 
Más, most tervezek ledobni két 195/55R15 85 V-t, kb 5 mm-rel. Ha valakinek kell, két üveg száraz vörösborra elcserélem. ;-)
Vettem mar bort 70EUR-ert is meg 200Ft-ert is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 23:19:00 »

Nekem is van 4db téli gumim eladó 205/55 R16 -os. Tudom vége a szezonnak, de lesz tél még! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 08:14:00 »

Vettem mar bort 70EUR-ert is meg 200Ft-ert is.
Szia Laciba!
Hát igen, a 17500 és a 200 között van némi különbség ;-) Szerintem, ha a 200-t megduplázod, akkor kapsz már bort érte, ami iható. Bár most maszektól vettem 200-ért olyat, hogy ezret is megért volna. Gondolgoztam is mi lehetne ebből, ha pihenne pár évet ;-) Sajna mivel fogyóban van nem adnak el többet ;-( A bor nem annyira csereértékként tekintettem, mint inkább cseretárgyként. Tekintettel ha nem kell senkinek, akkor a gumisé lesz, az meg elkér érte pár ezrest. Bár lehet, hogy megkockáztatom, hogy cserélje már be a kettőt egy nem kötött forgásírányú, 195/60R15-ösre, mert pótkereket is frissítenem kellene. Látod ez is lehetséges, ha van valakinek egy használható ilyen méretű gumija, ami nemtúl öreg, akkor azért adnék két gumit, vagy kétüveg bort - persze nem a tokaji fajtából ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 09:29:00 »

Nah, itt vagyok :DDD
Köszönöm az adakozásokat...
Most már csak azt kell kitalálni, hogy hol, és miként veszem át őket Cheesy
Egyébként ez egy MIII-as, tehát 5 csavar kell 1 kerékhez... Cheesy
De hát már így is sokat segítetek, ha odaadjátok a feleslegeseket...
Szóval, kit hol tudok elérni? Cheesy
Moire, Bigc, Janika, kérlek jelentkezzetek Cheesy
 
Thx előre is,
Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 09:33:00 »

Kakukk, ez mennyire realis, hogy a mondeohoz kompatibilis a wartburg csavarja?
Mert a szomszednak ilyen verdaja van... :d
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 09:57:00 »

Moire, betéteket most cseréltem (legalábbis elöl), tehát azok nem kellenek... :d
Majd tárcsa kell, de azokat majd megveszem...
Egyébként nem azért Kisbér a becenevem, mert csóró vagyok, hanem azért, mert odavalósi vagyok :DDDDD
De azért nem fogok 2k Huf-ot kiadni egy k. anyáért :DDDDD
Ennyire azért nem keresek jól- :DDDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:32:00 »

Kakukk, ez mennyire realis, hogy a mondeohoz kompatibilis a wartburg csavarja?
Mert a szomszednak ilyen verdaja van... :d
Vigyázz, van kettő és négyütemű Varnyú. A szomszédét ne szed le, mert hátha felismeri ;-)))
Vegyél egyet és nézd meg, hogy jó-e. De azt lemezfelnire javasoltam.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:35:00 »

Szia Moire!
Nekem fontos a saját és mások biztonsága. Sokszor fortyogok magamba, amikor meglátok egy kopott gumis, de 100 eFt-os hifis Mondit ;-( Egy baleset látványa hozta meg a Mondimat. Sokan nem is tudják, hogy véletlenül jól döntöttek. A Mondi biztonságos, hát még ha orsó alakú és van nyolc merevítője is ;-)
 
Üdv ND
 
Más, most tervezek ledobni két 195/55R15 85 V-t, kb 5 mm-rel. Ha valakinek kell, két üveg száraz vörösborra elcserélem. ;-)
A gumikért 16-ig lehet szólni, mert akkor cserélem és vagy ott marad, vagy elhozom. Hasznot nem akarok rajta, de ingyen sem cipelni, meg aztán, ha meggondolja magát a delikvens, akkor itt marad a nyakamon ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 11:15:00 »

Oksi.. Sajnos sejtettem, hogy csak a lemezfelnihez való anya azonos Sad
Nah, mind1 Cheesy
Egyébként ND, nem tudsz valami jó bontót, ahol talán találni tudok ilyen anyákat?
Thx, Kisbér  
 
Ui.: A honlapodon lévő bontót már próbáltam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 11:50:00 »

srácok, nincs valakinek 2db 205/50 R15-ös nyári gumija? ha 4 lenne az sem probléma persze, de nekem elég kettő is. (cserébe adok 10%-osat Smiley)
Sziaztok! Lenne eladó 205/50 r15 Fulda Attiro gummám kb90%-os, 7mm minta van rajta. 4db egyben lenne eladó ,ha valakit érdekel az írjon tudok képeket küldeni, uttánna alkudozunk az árról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 12:45:00 »

Sziaztok! Lenne eladó 205/50 r15 Fulda Attiro gummám kb90%-os, 7mm minta van rajta. 4db egyben lenne eladó ,ha valakit érdekel az írjon tudok képeket küldeni, uttánna alkudozunk az árról.
Szia Sziszó!
Mi lenne az ára?
Jöhet a mailre is (akkor képpel együtt lécci)!
 
Köszi, Csabesz76
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 13:00:00 »

Oksi.. Sajnos sejtettem, hogy csak a lemezfelnihez való anya azonos Sad
Nah, mind1 Cheesy
Egyébként ND, nem tudsz valami jó bontót, ahol talán találni tudok ilyen anyákat?
Thx, Kisbér  
 
Ui.: A honlapodon lévő bontót már próbáltam...
Szia Kisber!
Itt keresd meg Szundit és McGivert, valahol ott a mail cimük, meg a telszámuk is.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 13:19:00 »

Nah, itt vagyok :DDD
Köszönöm az adakozásokat...
Most már csak azt kell kitalálni, hogy hol, és miként veszem át őket Cheesy
Egyébként ez egy MIII-as, tehát 5 csavar kell 1 kerékhez... Cheesy
De hát már így is sokat segítetek, ha odaadjátok a feleslegeseket...
Szóval, kit hol tudok elérni? Cheesy
Moire, Bigc, Janika, kérlek jelentkezzetek Cheesy
 
Thx előre is,
Kisbér
Szia Kisbér!
Az én számom már megvan Neked a beérkezett SMS-ek közt. De ha mégsem, a 305085957-on elérsz.
Csak ne mondd el senkinek!
Napközben a III. kerületben tudod átvenni őket.
Üdv,
Moire
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 13:26:00 »

Szia Kisbér!
É a Nyugati környékén leledzem napközben,így ezen a környéken oldható meg az átadás.
06-20-9712255
Üdv
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 13:29:00 »

Oksi, keresni foglak Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 16:32:00 »

Nos, találtam egy boltot Pécsett, ahol 560 Ft-ért adják az anyát...
Ha más nincs, a maradékot megveszem ott...
De ha valakinek van esetleg, akkor az szólhat még Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 16:51:00 »

én személyszerint elötte, drótkefével átdolgoztam alaposan a dobfedőt, utána meg kis csiszolóvászonnal... utána portalanítás, tisztítás, esetleg rosdagátló.
majd, (én alvázvédő festék-szerűséggel, fekete) lefujni.
több tippem nincs Smiley
Megkóstoltam a hétvégén a dobtakarítást (mármint kívülről...)
Odáig jutottam, hogy le kell szedni a dobot, mert másképp nem fog menni. Annyit láttam, hogy a négy felnivcsavarból két szemköztin van egy-egy vékony karmos alátét, de mi fogja a dobokat valójában?
 
Nem láttam semmit, amit oldhatnék (a rozsdán kívül).
BTW, régen volt egy olyan szerem, ami vízszerűen folyékony volt, átlátszó, és beáztattam egy centi vastag rozsdás vasat 10 percre, és kivettem egy fémtiszta - mint megtudtam - csavarhúzót. Valami "epovit" vagy valami ilyesmi volt a neve.
Régen olyasmi sárga dobozban lehetett kapni, mint a Wu2-t
Nem tudjátok, pontosan mi ez, vagy hol kapni valami ilyesmit? A sonax gyors roZsdaoldóját kipróbáltam, de gyakorlatilag semmit nem ért...
 
Köszönettel:
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 22:00:00 »

Szia Csabesz,
 
Küldtem képeket+infót
 
Más:
Valaki egy egyszerű "gumi" tárgyú mailt írt de sajna nem tudok válaszolni mert INVALID ADDRESS jelenik meg a feladónál, ha érdekel a dolg jelentkezz újra, bárki legyél.
 
Kösz
Sziszó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 22:18:00 »

Nos, találtam egy boltot Pécsett, ahol 560 Ft-ért adják az anyát...
Ha más nincs, a maradékot megveszem ott...
De ha valakinek van esetleg, akkor az szólhat még Cheesy
Kisbér,
 
mail ment, hogy hol tudod átvenni a csavarjaimat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 23:06:00 »

Megkóstoltam a hétvégén a dobtakarítást (mármint kívülről...)
Odáig jutottam, hogy le kell szedni a dobot, mert másképp nem fog menni. Annyit láttam, hogy a négy felnivcsavarból két szemköztin van egy-egy vékony karmos alátét, de mi fogja a dobokat valójában?
 
Nem láttam semmit, amit oldhatnék (a rozsdán kívül).
BTW, régen volt egy olyan szerem, ami vízszerűen folyékony volt, átlátszó, és beáztattam egy centi vastag rozsdás vasat 10 percre, és kivettem egy fémtiszta - mint megtudtam - csavarhúzót. Valami "epovit" vagy valami ilyesmi volt a neve.
Régen olyasmi sárga dobozban lehetett kapni, mint a Wu2-t
Nem tudjátok, pontosan mi ez, vagy hol kapni valami ilyesmit? A sonax gyors roZsdaoldóját kipróbáltam, de gyakorlatilag semmit nem ért...
 
Köszönettel:
Moire
Moire,
 
ha még a munka elött vagy, ez a cikk hátha ad hozzá pár ötletet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2005.04.12 kedd, 08:34:00 »

Megkóstoltam a hétvégén a dobtakarítást (mármint kívülről...)
Odáig jutottam, hogy le kell szedni a dobot, mert másképp nem fog menni. Annyit láttam, hogy a négy felnivcsavarból két szemköztin van egy-egy vékony karmos alátét, de mi fogja a dobokat valójában?
 
Nem láttam semmit, amit oldhatnék (a rozsdán kívül).
BTW, régen volt egy olyan szerem, ami vízszerűen folyékony volt, átlátszó, és beáztattam egy centi vastag rozsdás vasat 10 percre, és kivettem egy fémtiszta - mint megtudtam - csavarhúzót. Valami "epovit" vagy valami ilyesmi volt a neve.
Régen olyasmi sárga dobozban lehetett kapni, mint a Wu2-t
Nem tudjátok, pontosan mi ez, vagy hol kapni valami ilyesmit? A sonax gyors roZsdaoldóját kipróbáltam, de gyakorlatilag semmit nem ért...
 
Köszönettel:
Moire
Szia Moire!
 
A 1784-ben lévő Focusos cikkben lévő mondatot:
Kerékanyákat meglazítjuk – ez könnyen megy ha a téli kerékfeltételnél a tőcsavarokat megkentük hőálló zsírral (9. kép). - felejtsd el. Mondeos sohase kenjen kerékcsavarra semilyen zsírt! Az oldalamon grafitzsírt emlegettem anno, de én a kiálló csavarvég rozsdásodása végett használtam csak és nem a csavar alá, ahol fogni a maximális tapadásra van szükség! A cikkemet korrigálni is fogom, hogy egy értelműbb legyen, vagy talán inkább ki is húzom, nehogy valaki felpolirozza vele a tőcsavarját ;-))) Egy off autón 1987-ben volt egy ilyen kerékcsavar lazulásos, majdnem elhagyom kerék effektem, szerencsémre csak 80 km/h-nál, de 23"-os felnin. Élmény volt. Hát még megállni. Aztán örülni, hogy ilyen olcsón megúsztuk. ;-)))
Üdv ND
ui.:van amikor még a rozsda is jó valamire ;-((( összetartja az alkatrészeket. A lengőkarból alig tudtuk kipréselni a csavart a rozsda elenében. Az egész kocsit megemeltük a csavaron állva és tartotta magát. De a nyers erő és a kitartás és némi vegyi háború (spray) és nyertünk. ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:45:00 »

Moire,
 
ha még a munka elött vagy, ez a cikk hátha ad hozzá pár ötletet.
Scratch,
Köszi szépen!
Valami ilyesmi lenne az én célom is, nekem szürkék lesznek. Ha sikerül, csinálok képet!
Üdv,
Moire
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:49:00 »

Szia Moire!
 
A 1784-ben lévő Focusos cikkben lévő mondatot:
Kerékanyákat meglazítjuk – ez könnyen megy ha a téli kerékfeltételnél a tőcsavarokat megkentük hőálló zsírral (9. kép). - felejtsd el. Mondeos sohase kenjen kerékcsavarra semilyen zsírt! Az oldalamon grafitzsírt emlegettem anno, de én a kiálló csavarvég rozsdásodása végett használtam csak és nem a csavar alá, ahol fogni a maximális tapadásra van szükség! A cikkemet korrigálni is fogom, hogy egy értelműbb legyen, vagy talán inkább ki is húzom, nehogy valaki felpolirozza vele a tőcsavarját ;-))) Egy off autón 1987-ben volt egy ilyen kerékcsavar lazulásos, majdnem elhagyom kerék effektem, szerencsémre csak 80 km/h-nál, de 23"-os felnin. Élmény volt. Hát még megállni. Aztán örülni, hogy ilyen olcsón megúsztuk. ;-)))
Üdv ND
ui.:van amikor még a rozsda is jó valamire ;-((( összetartja az alkatrészeket. A lengőkarból alig tudtuk kipréselni a csavart a rozsda elenében. Az egész kocsit megemeltük a csavaron állva és tartotta magát. De a nyers erő és a kitartás és némi vegyi háború (spray) és nyertünk. ;-)
Szia ND!
Ne aggódj, eszem ágában sincs zsírozni a kerékanyákat! Smiley)) Mondjuk előző autómon, mikor rozsdás lett, lekezeltem kicsit wd40-es drótkefével, de utána törölgettem is, amilyen szárazra csak tudtam...
 
De ha már ott járok, kitakarítanám a dobféket belülről is! Hogy tudom leszedni? Vagy van kockázata?
 
Üdv és köszi,
Moire
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:51:00 »

Megkóstoltam a hétvégén a dobtakarítást (mármint kívülről...)
Odáig jutottam, hogy le kell szedni a dobot, mert másképp nem fog menni. Annyit láttam, hogy a négy felnivcsavarból két szemköztin van egy-egy vékony karmos alátét, de mi fogja a dobokat valójában?
 
Nem láttam semmit, amit oldhatnék (a rozsdán kívül).
BTW, régen volt egy olyan szerem, ami vízszerűen folyékony volt, átlátszó, és beáztattam egy centi vastag rozsdás vasat 10 percre, és kivettem egy fémtiszta - mint megtudtam - csavarhúzót. Valami "epovit" vagy valami ilyesmi volt a neve.
Régen olyasmi sárga dobozban lehetett kapni, mint a Wu2-t
Nem tudjátok, pontosan mi ez, vagy hol kapni valami ilyesmit? A sonax gyors roZsdaoldóját kipróbáltam, de gyakorlatilag semmit nem ért...
 
Köszönettel:
Moire
Én múlt hét végén csináltam meg a dob feketítést. És jobban néz ki, mint a rozsda az biztos!:-)))
Egyébként semmi sem tartja a dobot a keréken kívül. Csak le kell szedni. Nem mindig egyszerű, mert nekem a jobb oldali sajna már vállasodik, ugyhogy megizzasztott rendesen.
 
 
Tisztelettel!
Ui: ja a kéziféket ne hagyd behúzva!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:56:00 »

Én múlt hét végén csináltam meg a dob feketítést. És jobban néz ki, mint a rozsda az biztos!:-)))
Egyébként semmi sem tartja a dobot a keréken kívül. Csak le kell szedni. Nem mindig egyszerű, mert nekem a jobb oldali sajna már vállasodik, ugyhogy megizzasztott rendesen.
 
 
Tisztelettel!
Ui: ja a kéziféket ne hagyd behúzva!
Villám Joe!
Köszi szépen!
Nem, nem hagyom...
 
Üdv,
Moire
 
ui.: De mit tudtál csinálni, mikor nem akart lejönni? Csak az erő??? Oda nem fújhatsz lazítót!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2005.04.12 kedd, 09:57:00 »

Sziasztok!
Érdekelne,ha tudja valaki MKII Mondeora 4*108 17"-os felniket fel lehet-e tenni?
Köszi.ICS./A6-on volt/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:00:00 »

Én múlt hét végén csináltam meg a dob feketítést. És jobban néz ki, mint a rozsda az biztos!:-)))
Egyébként semmi sem tartja a dobot a keréken kívül. Csak le kell szedni. Nem mindig egyszerű, mert nekem a jobb oldali sajna már vállasodik, ugyhogy megizzasztott rendesen.
 
 
Tisztelettel!
Ui: ja a kéziféket ne hagyd behúzva!
Joe!
Gratulálok! Fényképet tudsz róla linkelni? Mivel kezelted le, mivel alapoztál stb... lehetne erről bővebben hallani?
Üdv: cody
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:01:00 »

Szia ND!
Ne aggódj, eszem ágában sincs zsírozni a kerékanyákat! Smiley)) Mondjuk előző autómon, mikor rozsdás lett, lekezeltem kicsit wd40-es drótkefével, de utána törölgettem is, amilyen szárazra csak tudtam...
 
De ha már ott járok, kitakarítanám a dobféket belülről is! Hogy tudom leszedni? Vagy van kockázata?
 
Üdv és köszi,
Moire
Szia Moire!
Ismered álláspontomat, ha valami mükszik, akkor nem bántjuk. Ha hozzányúlsz, biztos, hogy lesz folytatása. Vagy rendbe kell raknod teljesen, vagy ne háborgasd. Elég, ha egy rozsdás rugót macerálsz olyan írányba a ami neki új írányba történő rugalmaságot igényelne, de erről nem akar tudomást venni és némi csámcsogó rozsda hatására két hét múlva, annyit mond , mint az öngyilkos ág: reccs. ;-( Kockázat mindig van a beavatkozásban. Szétcseszheted a csavarfejet, míg erőlködsz a nem megfelelő szerszámmal, utánnad meg az atószerelő fúrhatja le, stb. Munkahenger szétjöhet, stb. Festegessél, a féket meg bízd inkább szakira. Jómagam a veszprémi elkerülő gyűrűn, gyertyafénynél cseppegő esőben cseréltem már fékmunka hengert. Ez kb olyan, mint nagyapáink háborus élménye ;-) Persze ugyanazon az off autón cseréltem főfékhengert is útszélén, a kezdő autósok teljes nyugalmával. Most már szakira bizom a dolgot. Pedig egy első fék csere tuningon gondolkozok erősen.;-) Olyan könnyűnek tűnik ;-) Persze , kell hozzá némi támogatás (kalapács és még két ember aki biztatgat mellette) ;-)))
Üdv ND
ui.: bátraké a szerencse, lehet, hogy minden gond nélkül veszed az akadályt, lehet.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:06:00 »

Villám Joe!
Köszi szépen!
Nem, nem hagyom...
 
Üdv,
Moire
 
ui.: De mit tudtál csinálni, mikor nem akart lejönni? Csak az erő??? Oda nem fújhatsz lazítót!
Csak az erő!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:08:00 »

Szia Moire!
 
A 1784-ben lévő Focusos cikkben lévő mondatot:
Kerékanyákat meglazítjuk – ez könnyen megy ha a téli kerékfeltételnél a tőcsavarokat megkentük hőálló zsírral (9. kép). - felejtsd el. Mondeos sohase kenjen kerékcsavarra semilyen zsírt! Az oldalamon grafitzsírt emlegettem anno, de én a kiálló csavarvég rozsdásodása végett használtam csak és nem a csavar alá, ahol fogni a maximális tapadásra van szükség! A cikkemet korrigálni is fogom, hogy egy értelműbb legyen, vagy talán inkább ki is húzom, nehogy valaki felpolirozza vele a tőcsavarját ;-))) Egy off autón 1987-ben volt egy ilyen kerékcsavar lazulásos, majdnem elhagyom kerék effektem, szerencsémre csak 80 km/h-nál, de 23"-os felnin. Élmény volt. Hát még megállni. Aztán örülni, hogy ilyen olcsón megúsztuk. ;-)))
Üdv ND
ui.:van amikor még a rozsda is jó valamire ;-((( összetartja az alkatrészeket. A lengőkarból alig tudtuk kipréselni a csavart a rozsda elenében. Az egész kocsit megemeltük a csavaron állva és tartotta magát. De a nyers erő és a kitartás és némi vegyi háború (spray) és nyertünk. ;-)
Pedig régebben szokás volt zsírozni a kerékcsavarokat. A csavar lelazulását pedig nem a rozsda fogja meg, mert akkor a logika szerint az új csavar is lejönne, hanem az az erő, amivel megszorítja a felnit. Szóval én arra szavazok, hogy simán meg lehet zsírozni a csavarokat. De ha a csavar végét megzsírozod, akkor te is ezt teszed, mert amikor lecsavarod a csavarokat, áttekered a zsírozott részen, és ugyanott vagy, hacsak nem mosod le előtte benzinnel. Nekünk volt anno egy granadánk, és amíg nem zsíroztuk le az összes csavar, rendszeresen előfordult, mogy megfordult a kerékkulcs az anyán, mert annyira beszorult a rozsdától. Aztán csak komoly nehézségek árán tudtuk levenni. Volt, hogy már csak 3 csavar tartotta a kereket az 5 helyett (merthogy tönkrementek). Na, miután lezsíroztuk mind, ez teljesen megszűnt, és egy kerécsavar sem veszett el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:13:00 »

Joe!
Gratulálok! Fényképet tudsz róla linkelni? Mivel kezelted le, mivel alapoztál stb... lehetne erről bővebben hallani?
Üdv: cody
Köszi, de nem egy nagy meló.
 
Felemeltem az autót, aztán leszedtem a dobot. Az egyiknél kissebb szorulás volt, mert elég volt kalapáccsal megütni jobbról-balról, felülről-alulról, de a másik oldal nehezebb volt. Elősször felemeltem, levettem a kereket, aztán eszleltem, hogy autómata kézifékutánállító egy kissé szorul(ez nekem rossz, azért szivatott:-(), ezért vissza minden, és hajrá a gödrökbe. Majd lerászkódott, és aztán újra minden. De ez is kevés volt, aztán kalapács+pajszer, és 1/4h után lejött. A kezelést nem igen elemezném, mert elég egyszerűre vettem a figurát: drótkefe+prevent spray két rétegben, és itt vége a történetnek...
 
 
Tisztelettel!
Ui: hét végére tervezem a külső belső nagytakarítást, akkor fotózom is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:15:00 »

Pedig régebben szokás volt zsírozni a kerékcsavarokat. A csavar lelazulását pedig nem a rozsda fogja meg, mert akkor a logika szerint az új csavar is lejönne, hanem az az erő, amivel megszorítja a felnit. Szóval én arra szavazok, hogy simán meg lehet zsírozni a csavarokat. De ha a csavar végét megzsírozod, akkor te is ezt teszed, mert amikor lecsavarod a csavarokat, áttekered a zsírozott részen, és ugyanott vagy, hacsak nem mosod le előtte benzinnel. Nekünk volt anno egy granadánk, és amíg nem zsíroztuk le az összes csavar, rendszeresen előfordult, mogy megfordult a kerékkulcs az anyán, mert annyira beszorult a rozsdától. Aztán csak komoly nehézségek árán tudtuk levenni. Volt, hogy már csak 3 csavar tartotta a kereket az 5 helyett (merthogy tönkrementek). Na, miután lezsíroztuk mind, ez teljesen megszűnt, és egy kerécsavar sem veszett el.
Azért a zsírozást mára már elfelejthetjük nyugodtan! Sőt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2005.04.12 kedd, 10:15:00 »

Szia Moire!
Ismered álláspontomat, ha valami mükszik, akkor nem bántjuk. Ha hozzányúlsz, biztos, hogy lesz folytatása. Vagy rendbe kell raknod teljesen, vagy ne háborgasd. Elég, ha egy rozsdás rugót macerálsz olyan írányba a ami neki új írányba történő rugalmaságot igényelne, de erről nem akar tudomást venni és némi csámcsogó rozsda hatására két hét múlva, annyit mond , mint az öngyilkos ág: reccs. ;-( Kockázat mindig van a beavatkozásban. Szétcseszheted a csavarfejet, míg erőlködsz a nem megfelelő szerszámmal, utánnad meg az atószerelő fúrhatja le, stb. Munkahenger szétjöhet, stb. Festegessél, a féket meg bízd inkább szakira. Jómagam a veszprémi elkerülő gyűrűn, gyertyafénynél cseppegő esőben cseréltem már fékmunka hengert. Ez kb olyan, mint nagyapáink háborus élménye ;-) Persze ugyanazon az off autón cseréltem főfékhengert is útszélén, a kezdő autósok teljes nyugalmával. Most már szakira bizom a dolgot. Pedig egy első fék csere tuningon gondolkozok erősen.;-) Olyan könnyűnek tűnik ;-) Persze , kell hozzá némi támogatás (kalapács és még két ember aki biztatgat mellette) ;-)))
Üdv ND
ui.: bátraké a szerencse, lehet, hogy minden gond nélkül veszed az akadályt, lehet.
Ezzel az útszéli barkácsolással teljesen egyetértek. A régi szomszédunknak volt egy ladája. És büszkén mondta, hogy 30e forintból meg lehet generálozni. Meg is tette ez az utcán, a buszmegállóban. Akkora olajfoltot hagyott maga után, hogy ihaj. Aztán 2-3 év múlva újra generál. Erre mondtak, hogy lehet, hogy egy nyugati autót nem lehet 30-ból meggenerálozni, de nem is szokás 2 évenként. Sőt, egyáltalán nem szokás. Aztán a muki a ház előtt, decemberben (már fagyott), 5 óra körül (már sötétedett), átgurította a ladát, azaz átfestette a teddy hengerrel. Merthogy ő szobafestő. Ha még láttatok randa munkát. Szóval, moire, a fékkel nem célszerű játszani
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2005.04.12 kedd, 11:47:00 »

Sziasztok!
 
Nos, letárgyaltam a 3 felajánlóval, hogy hol tudom átvenni a kerékanyákat!
Előre is nagyon szépen köszönöm Bigc, Moire, Janika!
Ha nagy leszek, majd meghálálom őket! Cheesy
 
Esetleg ha valakinek van még gyári alufelnihez anyája szívesen venném őket :d
Már csak 8 db kell Cheesy
 
Kisbér
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2005.04.12 kedd, 11:54:00 »

Sziasztok!
 
Nos, letárgyaltam a 3 felajánlóval, hogy hol tudom átvenni a kerékanyákat!
Előre is nagyon szépen köszönöm Bigc, Moire, Janika!
Ha nagy leszek, majd meghálálom őket! Cheesy
 
Esetleg ha valakinek van még gyári alufelnihez anyája szívesen venném őket :d
Már csak 8 db kell Cheesy
 
Kisbér
Ha veszel egy garnitúra kerékőrt(amit szinte muszály), akkor már csak 4 fog kelleni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2005.04.12 kedd, 12:27:00 »

Ezzel az útszéli barkácsolással teljesen egyetértek. A régi szomszédunknak volt egy ladája. És büszkén mondta, hogy 30e forintból meg lehet generálozni. Meg is tette ez az utcán, a buszmegállóban. Akkora olajfoltot hagyott maga után, hogy ihaj. Aztán 2-3 év múlva újra generál. Erre mondtak, hogy lehet, hogy egy nyugati autót nem lehet 30-ból meggenerálozni, de nem is szokás 2 évenként. Sőt, egyáltalán nem szokás. Aztán a muki a ház előtt, decemberben (már fagyott), 5 óra körül (már sötétedett), átgurította a ladát, azaz átfestette a teddy hengerrel. Merthogy ő szobafestő. Ha még láttatok randa munkát. Szóval, moire, a fékkel nem célszerű játszani
Szia ND,
Jóvanna, nem akartam én barkálcsolni, csak a  festéshez akartam leszedni a dobot, de már ettől is elvetted a kedvem!
 
Angel, Azért ezt a műveletet (ld. Joe 1795) én nem hasonlítanám a ladagenerálhoz meg a teddyhengeres karosszériafestéshez
 
Üdv,
Moire
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.