Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 22:36:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 6569888 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 12:33:44 »

Mikor lessz érdemes nyárigumi árajánlatot kérni tőled kb?
Mit tudsz mondani?

Sajnos rossz híreim vannak :-(

Nagyon durva áremelkedés előtt állunk, nincs elég nyersanyag, gumihiányos év lesz -- már a mostani téli szezon is rettenetes, bizonyos nagy méreteket le sem gyártottak...

Február végén lesznek a legjobb árak, de olyan 20-30 százalékos áremeléssel kell számolni idénhez képest.

Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 12:37:38 »

Mikor lessz érdemes nyárigumi árajánlatot kérni tőled kb?
Mit tudsz mondani?
milyen méret kellene??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 13:02:24 »

Részvétem. Mi volt fenn mikor vésték? Alukerék vagy acél? Nem sérültek?
alu.picit-a takaró alatt...... Cry nem látszik... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 13:21:28 »

Bakker! Na, ezért javítom inkább én a verdámat. Nemrég én is beszívtam. Van itt pécsen egy szerviz, ford márkaszervizekben edződött szakemberek magánvállalkozása. Mindenki őket javasolta, mert nemrég kuplungot meg lendkereket kellett cserélni a vason. Na mondom bepróbálkozom. Elvittem nekik, ki is cserélték amit kell. Reggel vittem, este mentem érte. Mikor elhoztam éreztem, hogy váltáskor ránt egyet és 50 felett veszettül ráz. Na, másnap vissza. Kiderült, hogy a féltengely egyik görgőjét nem rakták vissza, így össze-vissza kóválygott. Szó nélkül rendberakták. Néhány nap és néhány száz km után, látom ám, hogy a generátor környéke meg a kormánymű csupa zsír! Na, megint vissza. A féltengely gumiharangot nem rakták vissza rendesen.  Most meg mikor cseréltem a téli kerekeket látom ám, hogy az alsó turbócső környéke, meg az egész segédvázkeret csupa olaj. Na mondom, f_sza! Ekkor már nem volt kedvem visszavinni. Leszedtem a lökös allatti műanyagot és meghúztam a csőbilincset ami tök laza volt, csoda, hogy nem lötke le. Akkor már kicsit jobban átnéztem és látom, hogy a hűtő tartókonzoljába is beletörték az egyik csavart és csak egy tartja. Na, ezek a ford szerelők akik csak ilyen verdákat barkácsolnak nap mint nap. Mit várhat az ember egy "hétköznapi, átlagos" szerelőtől aki azt sem tudja, hogy mi fán terem a mondeo? Volt olyan "szerelő" idézőjelben, de inkább Mekk Eleknek hívnám, aki úgy cserélt fékbetét, hogy szorult a fék, amikor visszavittem csak annyit mondott majd bekopik! Anyád! Nagy hömmögve azért átnézte, valamit barkácsolt, de nem lett jobb. Az utastérben mindent összekent a szutykos kezeivel meg a retkes ruhájával. Itt jegyezném meg, hogy retkes, szakadt ruhás "szakival" soha ne dolgoztassatok, nem csak autós témában! A középkonzolt 300-as csavarhúzóval feszegette fel a kézifékkötél miatt, stb. Hazamemtem és megcsináltam rendesen! Azóta javítom magam a verdáimat.  mf3
én is mindig magam szoktam ezt is megcsinálni.most nagyot hibáztam! falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 13:23:23 »

Szerinted miért írom mindig oda, hogy mi nyomatékkulcsot használunk a meghúzáshoz? :-)

Sajnos ezek fontos dolgok, meg a szelepcsere normális (nem ANNYIRA kínai) szelepre, meg a normális tömítőpaszta használata...

Ugyanakkor az a kerékőr-leszedő, ami ennyitől eltörik, az vagy eleve nem volt valami jó minőségű, vagy már eredetileg is repedt volt...

Illetve még a McGard kerékőrök hajlamosak megrepedni, a gyári Ford kerékőr is ilyen. (www.mcgard.com) Ha ilyennel van gond, abban tudok segíteni.


Kik voltak?
xarul rakta rá a kerékőrre a kulcsot és azért tört el.ha én csinálom nem törik el. Cry
a Szőke Tominál volt.....sajna soha többé nem megyek hozzá...... Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 13:24:59 »

Na ja :-)

Régebben mi is McGard-ot árultunk, de azok tényleg hajlamosak voltak kopni és törni. Viszont a kereket talán azok védik meg a legjobban...

Most egy másik gyártmányt ajánlunk, egyrészt meglehetősen erős, másrészt eleve KÉT ellendarabot adnak hozzá, így ha az egyik elvész vagy megsérül, még mindig nem kell vésni.
én meg most 1 magyar gyártóval szemezek.egyedi kerékőröket gyárt garival.4500 píz-től van fordhoz is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 13:26:37 »

Szerinted miért írom mindig oda, hogy mi nyomatékkulcsot használunk a meghúzáshoz? :-)

Sajnos ezek fontos dolgok, meg a szelepcsere normális (nem ANNYIRA kínai) szelepre, meg a normális tömítőpaszta használata...

Ugyanakkor az a kerékőr-leszedő, ami ennyitől eltörik, az vagy eleve nem volt valami jó minőségű, vagy már eredetileg is repedt volt...

Illetve még a McGard kerékőrök hajlamosak megrepedni, a gyári Ford kerékőr is ilyen. (www.mcgard.com) Ha ilyennel van gond, abban tudok segíteni.


Kik voltak?
gyári volt.csak úgy szikrázott.kemény az mint a állat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 15:26:52 »

milyen méret kellene??

225/45 R17
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 21:37:57 »

Sajna nekem is ilyen tapasztalataim vannak.
Én is túl vagyok a kuplungozáson, de azóta nekem is vannak apróbb gondjaim. Néha kicsit beráz-beremeg a hajtáslánc (nem volt központosító gyűrű a lendkerék felrakásakor, lehet, hogy nincs is teljesen középen  rinya). Azóta elkezdett szivárogni a főtengely szimeringem és a féltengely gumiharangoknál is szivárog az olaj. Ha emiatt a váltót le kell venni még egyszer nem is tudom kire merjem bízni. Most már én is igyekszem mindent magam csinálni, amire van szerszám és lehetőség. (Váltót leszedni továbbra sem fogok!!!)
A lendkereked biztosan középen van, úgy van kialakítva a főtengely vége, hogy csak jól tudod felrakni...
Az olajfolyások sajna csak erősödni fognak....ha meg van 2 szer 20 percre segítséged a váltó le és felrakásához, akkor simán neki állhatsz...igazából csak nagyon időigényes a sok bontás és újra összerakás, buktatók nem igen vannak....de magadnak 1000-szer precízebben meg tudod csinálni, mint akármelyik suszter 40-ért.
Én magam kuplungoztam, por száraz minden, semmi rezonancia, tökéletes minden.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kulani
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: leet



E-mail
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 21:50:31 »

a Szőke Tominál volt.....sajna soha többé nem megyek hozzá...... Angry

Látod, csak kb 5 kilométert kellett volna egyenesen vezetned, és akkor nem lett volna mindez :-)

(1214 Rákóczi út 190.)
Naplózva

Gumik Mondeóra és másra: i.szekeres@kulani-tyres.hu
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 22:09:29 »

Ezek a petyáék voltak? Sajnálom.
Hát, nem akartam nevet írni, de ha már így rákérdeztél... igen a Petyáék. Hogy konkrétan ki csinálta azt pontosan nem tudom, mert nem voltam ott a műtétnél, mert az önindítómat takarítottam ki otthon a garázsban. Azt tudtam magam is. Meg hát, ha magam csinálom akkor tudom, hogy jó is lesz. Nem akarok semmi rosszat mondani rájuk, csak leírtam, mi volt. Abból a szempontból korrektek voltak, hogy szó nélkül, mondhatni soron kívül megcsinálták miután visszamentem. Csak az a gond, hogy a javítás után kétszer vissza kelett vinni. Én is tapasztalom minden vonalon, hogy vannak gondok, de próbálom megérteni a helyzetet amikor kevés emberre jut sok meló. Sokszor elcsodálkozom embereken, hogy milyen a hozzáállásuk. Nem is értem, hogyan működnek még cégek?
Egy kis olvasnivaló a témában, aztán be is fejezem az off-ot: http://mondeo.hu/index.php?topic=90.msg427835#msg427835
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2010.12.05 vasárnap, 23:11:43 »

Hát, nem akartam nevet írni, de ha már így rákérdeztél... igen a Petyáék. Hogy konkrétan ki csinálta azt pontosan nem tudom, mert nem voltam ott a műtétnél, mert az önindítómat takarítottam ki otthon a garázsban. Azt tudtam magam is. Meg hát, ha magam csinálom akkor tudom, hogy jó is lesz. Nem akarok semmi rosszat mondani rájuk, csak leírtam, mi volt. Abból a szempontból korrektek voltak, hogy szó nélkül, mondhatni soron kívül megcsinálták miután visszamentem. Csak az a gond, hogy a javítás után kétszer vissza kelett vinni. Én is tapasztalom minden vonalon, hogy vannak gondok, de próbálom megérteni a helyzetet amikor kevés emberre jut sok meló. Sokszor elcsodálkozom embereken, hogy milyen a hozzáállásuk. Nem is értem, hogyan működnek még cégek?
Egy kis olvasnivaló a témában, aztán be is fejezem az off-ot: http://mondeo.hu/index.php?topic=90.msg427835#msg427835

Miért ne lehetne nevet mondani,mindenki hibázik....ez van...de én biztos vagyok benn hogy nem a petya csinálta, ilyen bakikat ő nem csinál.
Én fixemet is ő csinálta és még életébe nem látott ilyet ő sem, és semmi gond nem volt....főleg gyári kéttömegűt amit x éve rak fel....
Az újhegyi bontóst meg hadjuk inkább, párszor elküldtem a "k" anyjukba őket énis...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 08:08:46 »

A lendkereked biztosan középen van, úgy van kialakítva a főtengely vége, hogy csak jól tudod felrakni...
Az olajfolyások sajna csak erősödni fognak....ha meg van 2 szer 20 percre segítséged a váltó le és felrakásához, akkor simán neki állhatsz...igazából csak nagyon időigényes a sok bontás és újra összerakás, buktatók nem igen vannak....de magadnak 1000-szer precízebben meg tudod csinálni, mint akármelyik suszter 40-ért.
Én magam kuplungoztam, por száraz minden, semmi rezonancia, tökéletes minden.

Kösz Ervin!

A válaszod,  worship a lendkerék központos helyzetét illetően megnyugtató. Akkor az időnként jelentkező dolog nálam azért lehet, mert most olyan kuplungtárcsa került be, ami szintén rendelkezik csillapítással, akárcsak a kéttömegű. Most lehet, hogy van olyan nyomatékátvitel, amikor a kettő egymás ellen-mellett rugózva csillapít - csak erre tudok gondolni, hogy ezért érzem ilyenkor, mintha úgy nyeklene/berezonálna a hajtáslánc mint amikor elkapar a kerék.
Teszek ide egy képet a kibontott és a beszerelt szettről (csak a kuplung tárcsákban van eltérés. A kiszerelt fix szegecselésű, a berakottban van egy csillapító rész is):
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4775_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom, hogy az olajszivárgás magától nem fog megszűnni, de nekem nincs sem aknám, sem komolyabb szerszámkészletem - úgyhogy ehhez nekem mesterember fog kelleni. Meg majd megint ~ 40 ezer munkadíjra  rinya De előbb ülésfűtést szeretnék hátra.

Üdv: V.Tamás  integet2

Miklósoknak boldog névnapot így télapó idején  Wink
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 12:29:11 »

Sziasztok. Akadt egy kis problémám, az alufelni nem akar lejönni...
Leszedtem az anyákat, de semmi, meg sem mozdul a felni. Nincsen még valami ami megakadályozza a manővert? Vagy csak ennyire rá van gyógyulva Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 12:32:46 »

Sziasztok. Akadt egy kis problémám, az alufelni nem akar lejönni...
Leszedtem az anyákat, de semmi, meg sem mozdul a felni. Nincsen még valami ami megakadályozza a manővert? Vagy csak ennyire rá van gyógyulva Smiley

Bakold ki rendsen, és próbáld meg lerugni a kereket, vagy csavarok ki, és finoman leengedni aza utót és vissza.

Ez a rágyógyulás inkább lemezfelnire érvényes, alufelninél még nem láttam ilyet, de nem kizárt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 12:34:13 »

Feldobta ma vegre a teli gumakat  taps
Azonban a gumis szerint az egyik lemezfelni ut.
Mit lehet ezzel kezdeni? Illetve javithato -e?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 12:37:17 »

Feldobta ma vegre a teli gumakat  taps
Azonban a gumis szerint az egyik lemezfelni ut.
Mit lehet ezzel kezdeni? Illetve javithato -e?
a lemez kalapálható
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 12:55:20 »

Köszönöm a segítséget, majd akkor adok neki! nyes Csak biztos akartam lenni, hogy nincsen valami meglepetés!
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 18:48:41 »

Látod, csak kb 5 kilométert kellett volna egyenesen vezetned, és akkor nem lett volna mindez :-)

(1214 Rákóczi út 190.)
őszintén nem vagyok szerelőhöz járó,sőt a gumisok nem rajtam vastagodnak meg,ha csak a téliket kell ledobni a nyárikra.Centíroztatni szoktam időnként.Az elképzelés most is az lett volna,hogy a cserekor a télit és a nyáriakat is kicentíroztatom,és a nyáriakat úgy teszem el,hogy tavasszal csak felkelljen dobnom.Miután centírozógépem nincs otthon,így rákényszerülök ilyenkor a "szagemberekre" hagyatkozni.Tudod a Tamást ismerem kb 20éve.Nem is ő csinálta ,hanem a rabszolgája.Itt van a bibi.Ez ellen nem tudsz mit tenni.Csak az ideg szétvet most is,ha rágondolok,hogy egy 2k-s kalapáccsal verte le-már a Tamás a 3 kerékőrt,és csak úgy zengett a műhely,és szikrázott a véső.Nekem meg potyogtam a lelki szemeimben a könnyeim,és a fejemet legszivesebben a falba vertem volna,hogy ,hogy lehetek ilyen nagy marha.Mi a picsának mentem oda?Miért nem vittem a Jáger Tomihoz.....passz.Őt is ismerem,ő meg a bátyám osztálytársa volt.De nála is járhattam volna ugyan így,hiszen neki is van 2 kiművelt cserélőembere.
Ami bosszantott,hogy 3 felnin még az alu is megsérült a vésőtől,és még csak meg sem akarta kérdezni,hogy akkor hogy is szándékoznak kártalanítani.Jó rendben,a felni közepén a tárcsa eltakarja a sérüléseket,de mi van ha 1x majd elakarnám adni őket?Vagy a kutyának sem kell majd,vagy lopott cuccnak fogják nézni,amiről leverték a kerékőröket.
És akkor ott van a kerékőr készlet.Azzal most mia lófaxt csináljak?Szétverték az egészet.Asszed hogy hoz nekem másikat?Szerintem nem.De már nem is szeretném.Látod így megy gallyra egy 20éves ismeretség.Soha többé még csak a környékére sem megyek.Biztos,hogy őt sem érdekli-nem miattam megy majd csődbe.De a rossz hír gyorsan terjed,sok kuncsaftot elveszít majd.Nem vagyok bosszúálló,de senkinem nemfogom jószívvel ajánlani.Időnként eszembe jut,hogy hiszen csak 1 xaros kerékőrről van szó,meg néhány nem látszó sérülésről.Pedig nem.Kétszer ugyanabba a xarba nem lép bele az ember!
Vagy vegyek 4 alufelnit? Bakker 100e ft.Áááááááá.....hadjuk,csak felspanolom magam. mf3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 20:19:20 »

a lemez kalapálható

Elnezest a lama kerdesert.
De ezt ezt barmely gumis megtudja csinalni?
Vagy tudtok valakit ajanlani?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 20:22:01 »

Elnezest a lama kerdesert.
De ezt ezt barmely gumis megtudja csinalni?
Vagy tudtok valakit ajanlani?
én legutóbb magamnak csináltam, majd nem tökéletes lett, a legkisebb súlyból kellett felrakni a felnikre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 21:12:27 »

Kösz Ervin!

A válaszod,  worship a lendkerék központos helyzetét illetően megnyugtató. Akkor az időnként jelentkező dolog nálam azért lehet, mert most olyan kuplungtárcsa került be, ami szintén rendelkezik csillapítással, akárcsak a kéttömegű. Most lehet, hogy van olyan nyomatékátvitel, amikor a kettő egymás ellen-mellett rugózva csillapít - csak erre tudok gondolni, hogy ezért érzem ilyenkor, mintha úgy nyeklene/berezonálna a hajtáslánc mint amikor elkapar a kerék.
Teszek ide egy képet a kibontott és a beszerelt szettről (csak a kuplung tárcsákban van eltérés. A kiszerelt fix szegecselésű, a berakottban van egy csillapító rész is):
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4775_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom, hogy az olajszivárgás magától nem fog megszűnni, de nekem nincs sem aknám, sem komolyabb szerszámkészletem - úgyhogy ehhez nekem mesterember fog kelleni. Meg majd megint ~ 40 ezer munkadíjra  rinya De előbb ülésfűtést szeretnék hátra.

Üdv: V.Tamás  integet2

Miklósoknak boldog névnapot így télapó idején  Wink
Szia!
Az a tárcsa ami belekerült az sem csillapított, csak másképp oldották meg a nyomatékátvitelt.
A féltengely rázhat be, nem feszegették, püfölték?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37279


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2010.12.07 kedd, 08:07:50 »

Tudod a Tamást ismerem kb 20éve.Nem is ő csinálta ,hanem a rabszolgája.Itt van a bibi.

Ott a bibi, ha a gyereket megfizetné lelkiismeretesen, minőségi munkát nyújtana, így meg szarik bele, gondolom minimálbérét...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2010.12.07 kedd, 08:35:40 »

Szia!
Az a tárcsa ami belekerült az sem csillapított, csak másképp oldották meg a nyomatékátvitelt.
A féltengely rázhat be, nem feszegették, püfölték?

Az összeszerelésnél nem voltam ott. Szétszerelésnél ki volt nyomva a tartógömbfej és a kormányösszekötő, majd úgy lett félre hajtva a kerékagy/tárcs, minden együtt, s így lett kihúzva a váltóból a féltengely.
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4766_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A féltengelyeknél mit lehetne most ellenőrizni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2010.12.07 kedd, 18:33:57 »

Az összeszerelésnél nem voltam ott. Szétszerelésnél ki volt nyomva a tartógömbfej és a kormányösszekötő, majd úgy lett félre hajtva a kerékagy/tárcs, minden együtt, s így lett kihúzva a váltóból a féltengely.
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4766_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A féltengelyeknél mit lehetne most ellenőrizni?

.....hogy nem e hagytak ki belőle 1 görgőt.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2010.12.07 kedd, 18:42:50 »

Ott a bibi, ha a gyereket megfizetné lelkiismeretesen, minőségi munkát nyújtana, így meg ***ik bele, gondolom minimálbérét...
hát kb.vagy teljesítményben egyeznek meg,da ha pang a piac-nyista lóvé.Ha meg nincs pénze 1 embert fenntartani,akkor gürizzen ő!
Persze lóg a pofájából a marbóró úgy beszéd közben,hogy nem érted mit dumál.Ami nem baj,úgy öli magát ahogy akarja,de akkor ne legyen neki büdös a munka.Ilyen munkából nem lehet megélni..... levele

Még 1 kis adalék:
Az sm. előttem 1 maruti befagyott hátsó ajtaját szakította úgy fel a gumik miatt,hogy előtte ököllel bepaszírozta a kilincs felett a LEMEZT.Majd felszakította úgy a kilinccset,hogy kitépte az egész zárat 5cm-re.Kivette a gumikat,és mint aki jól végezte a dolgát bebaxta a tönkretett ajtót.Képzeld el,hogy egy jól szituált hölgy jött 20 perc múlva az autóért és legombolták róla a lóvét,az meg nem győzött hálálkodni.Pedig ha tudta volna,hogy a bal hátsó zárát és az ajtótszétcseszték,biztos nem hálálkodott volna.És majd amikor észreveszi,majd nem is tudja,hogy mi történt..... mf3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2010.12.07 kedd, 19:12:38 »

.....hogy nem e hagytak ki belőle 1 görgőt.... Roll Eyes

Szia Alf!

Segíts ezt megértenem. A váltóból kihúzott féltengelyen csak egy hosszbordázott tengelyvég látható. Ez milyen alkatrészbe csatlakozik, ott hiányozhat görgő? Nincs egy kép valahol erről?
Mit kéne ilyenkor ellenőrizni?

Kösz: Tamás  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2010.12.07 kedd, 19:47:25 »

Szia Alf!

Segíts ezt megértenem. A váltóból kihúzott féltengelyen csak egy hosszbordázott tengelyvég látható. Ez milyen alkatrészbe csatlakozik, ott hiányozhat görgő? Nincs egy kép valahol erről?
Mit kéne ilyenkor ellenőrizni?

Kösz: Tamás  worship
Wink
"Mikor elhoztam éreztem, hogy váltáskor ránt egyet és 50 felett veszettül ráz. Na, másnap vissza. Kiderült, hogy a féltengely egyik görgőjét nem rakták vissza, így össze-vissza kóválygott. Szó nélkül rendberakták."'

http://mondeo.hu/index.php?topic=28.msg527317#msg527317
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2010.12.07 kedd, 20:16:52 »

Wink
"Mikor elhoztam éreztem, hogy váltáskor ránt egyet és 50 felett veszettül ráz. Na, másnap vissza. Kiderült, hogy a féltengely egyik görgőjét nem rakták vissza, így össze-vissza kóválygott. Szó nélkül rendberakták."'

http://mondeo.hu/index.php?topic=28.msg527317#msg527317

Szia!

Közben találtam a net-en a Mondeós szakdolgozatot sok szerkezeti rajzzal már raja vagyok.
Nálam csak ritkán jön elő ez a berázós jelenség és amióta szerelték már 12 ezret megtettem.
Nyugodtabb lennék ha egy profi féltengelyes műhelyben megnéznék.
Egy netes oldalon most olvastam, hogy semmiképpen nem ajánlatos a váltóból kihúzni a féltengelyeket. Ezt vajon miért írják? Bent egy csillag alkatrész van és ez egy csészében fekszik fel. A tengelyt kicsúszás ellen biztosítják?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2010.12.08 szerda, 21:28:12 »

Szia!

Közben találtam a net-en a Mondeós szakdolgozatot sok szerkezeti rajzzal már raja vagyok.
Nálam csak ritkán jön elő ez a berázós jelenség és amióta szerelték már 12 ezret megtettem.
Nyugodtabb lennék ha egy profi féltengelyes műhelyben megnéznék.
Egy netes oldalon most olvastam, hogy semmiképpen nem ajánlatos a váltóból kihúzni a féltengelyeket. Ezt vajon miért írják? Bent egy csillag alkatrész van és ez egy csészében fekszik fel. A tengelyt kicsúszás ellen biztosítják?
Akkor csinálták jól, ha kihúzták...akkor lett volna mafla, ha a belső csuklót szedi szét...annak a belső keresztjéről tud lecsúszni a görgő.
Fixen csapágyazott helyről húzza ki mindkét féltengelyt, ott aztán semmi nem esik szét. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 13:01:43 »

Akkor csinálták jól, ha kihúzták...akkor lett volna mafla, ha a belső csuklót szedi szét...annak a belső keresztjéről tud lecsúszni a görgő.
Fixen csapágyazott helyről húzza ki mindkét féltengelyt, ott aztán semmi nem esik szét. Wink

Szia!

Nézegetem a rajzot:
http://kepfeltoltes.hu/101209/f_ltengely_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Látom mind a két oldalon a belső csuklókat is. Ami érdekelne, hogy a váltóba bemenő hosszbordás tengelyvégeknél a rövid oldalon jelöl egy biztosító gyűrűt is (ezt látom a szereléskor készült fotókon is) - ez a váltón belül hol és hogyan rögzül? Gondolom arra szolgál, hogy a tengelyirányú elmozdulások ne a váltóból kifelé történjenek meg, hanem a belső csukló keresztje csúszkáljon a csészében.
Még azon tűnődöm, hogy nekem miért csinálja időnként ezt a berázkódást, főleg 2. fokozatban közepes gyorsításokkor jelentkezik. Kuplungozás óta van csak, előtte nem volt. Mit lehetett itt esetleg nem jól összerakni?
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.09 csütörtök, 13:03:45 írta V.Tamás » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 19:53:51 »

Szia!

Nézegetem a rajzot:
http://kepfeltoltes.hu/101209/f_ltengely_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Látom mind a két oldalon a belső csuklókat is. Ami érdekelne, hogy a váltóba bemenő hosszbordás tengelyvégeknél a rövid oldalon jelöl egy biztosító gyűrűt is (ezt látom a szereléskor készült fotókon is) - ez a váltón belül hol és hogyan rögzül? Gondolom arra szolgál, hogy a tengelyirányú elmozdulások ne a váltóból kifelé történjenek meg, hanem a belső csukló keresztje csúszkáljon a csészében.
Még azon tűnődöm, hogy nekem miért csinálja időnként ezt a berázkódást, főleg 2. fokozatban közepes gyorsításokkor jelentkezik. Kuplungozás óta van csak, előtte nem volt. Mit lehetett itt esetleg nem jól összerakni?
Van egy nút belemunkálva a bordástengely ellendarabjaiba, amibe illeszkednek ezek az acél gyűrűk...ezért lehet csak egy határozott rántással kihúzni a féltengelyeket.
Mit lehet rosszul összerakni kuplungozáskor? fejvakaras Hát nagyon munka és időigényes, de igazából semmit.Bontasz és összeszerelsz mindennek meg van a helye, nem tudod másképp összerakni... Roll Eyes
Esetleg, ha szétcsúszott a belső csukló és a görgők nem a saját kikoptatott helyükre kerültek vissza, vagy ilyesmi.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 21:22:00 »

Van egy nút belemunkálva a bordástengely ellendarabjaiba, amibe illeszkednek ezek az acél gyűrűk...ezért lehet csak egy határozott rántással kihúzni a féltengelyeket.
Mit lehet rosszul összerakni kuplungozáskor? fejvakaras Hát nagyon munka és időigényes, de igazából semmit.Bontasz és összeszerelsz mindennek meg van a helye, nem tudod másképp összerakni... Roll Eyes
Esetleg, ha szétcsúszott a belső csukló és a görgők nem a saját kikoptatott helyükre kerültek vissza, vagy ilyesmi.

Szia Ervin!

Kösz a választ. Keresgettem közben a neten és a kereső feldobta a Fokus clubbot, ahol sokat írtak féltengely gondokról. Onnét látom, hogy vannak erre szakosodott műhelyek. Tavaszra betervezek egy ilyen helyen egy ellenőrzést. Gondolom egy olyan szakinál, aki mindig ezt csinálja egy állapot ellenőrzés a belső csuklóknál nem árt meg.
Nem tudom te merre laksz, de Bp-en egy korrekt jó műhelyt tudsz/tudtok ajánlani?

Kösz  integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 21:57:07 »

Szia Ervin!

Kösz a választ. Keresgettem közben a neten és a kereső feldobta a Fokus clubbot, ahol sokat írtak féltengely gondokról. Onnét látom, hogy vannak erre szakosodott műhelyek. Tavaszra betervezek egy ilyen helyen egy ellenőrzést. Gondolom egy olyan szakinál, aki mindig ezt csinálja egy állapot ellenőrzés a belső csuklóknál nem árt meg.
Nem tudom te merre laksz, de Bp-en egy korrekt jó műhelyt tudsz/tudtok ajánlani?

Kösz  integet2
Majd ha olajat cserélsz legközelebb, vagy más okból a kocsi alá kényszerülsz vigyor3, fogd meg külön külön mindegyik belső csuklót és próbáld meg előre-hátra tekerni...amelyik kottyan az a hunyó. Ha egyik sem akkor máshol kell keresgélni.  integet2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2010.12.10 péntek, 16:46:06 »

Ervin...sikerült eladnod a felniket?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2010.12.11 szombat, 18:44:27 »

Ervin...sikerült eladnod a felniket?
Igen, elkeltek!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2010.12.11 szombat, 19:25:23 »

Igen, elkeltek!

és mit vettél helyette?
vagy mi lessz helyette?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2010.12.11 szombat, 19:56:12 »

és mit vettél helyette?
vagy mi lessz helyette?
Már megvannak.. vigyor3...2006-os gyári 16"-os ghia felnik..karc mentesek Cool , azért vettem ilyeneket, mert nekem a télik is ilyenen vannak, és bizony a legjobb a 16-os felnikkel, ez a futómű ehhez lett kitalálva.
Én használtam már 18-asokat is, de az a vicc kategória... hehe normális közlekedésre alkalmatlan vele az autó. A 17-es már egy jó kompromisszum...de én a 16-os felniken szeretem legjobban vezetni az autót, és mivel mindennap használom, ez volt a legfontosabb szempont.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:30:51 »

Már megvannak.. vigyor3...2006-os gyári 16"-os ghia felnik..karc mentesek Cool , azért vettem ilyeneket, mert nekem a télik is ilyenen vannak, és bizony a legjobb a 16-os felnikkel, ez a futómű ehhez lett kitalálva.
Én használtam már 18-asokat is, de az a vicc kategória... hehe normális közlekedésre alkalmatlan vele az autó. A 17-es már egy jó kompromisszum...de én a 16-os felniken szeretem legjobban vezetni az autót, és mivel mindennap használom, ez volt a legfontosabb szempont.

értem...nyilván az a legkomfortosabb...énis agyalok 16-on, de valami brutál kinézetűn...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 19:02:52 »

Már megvannak.. vigyor3...2006-os gyári 16"-os ghia felnik..karc mentesek Cool , azért vettem ilyeneket, mert nekem a télik is ilyenen vannak, és bizony a legjobb a 16-os felnikkel, ez a futómű ehhez lett kitalálva.
Én használtam már 18-asokat is, de az a vicc kategória... hehe normális közlekedésre alkalmatlan vele az autó. A 17-es már egy jó kompromisszum...de én a 16-os felniken szeretem legjobban vezetni az autót, és mivel mindennap használom, ez volt a legfontosabb szempont.
eljen
Ez naon igaz szerintem is, a legésszerűbb méret. Fölkerültek a télik 205/55 R16, de tényleg ezzel a legkomfortosabb. A nyárim 225/45 R17, csak azért nem cserélem le, mert nem megyek oan sokat xar úton.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2010.12.21 kedd, 15:35:25 »

Kicsit OFF...

Volvo S60 16-os lemezfelnijére jó a Mondeo lemezfelnijéhez való anya?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2010.12.21 kedd, 18:48:17 »

Kicsit OFF...

Volvo S60 16-os lemezfelnijére jó a Mondeo lemezfelnijéhez való anya?
ha a menet stimmel,a kúp azonos! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 22:12:53 »

Már megvannak.. vigyor3...2006-os gyári 16"-os ghia felnik..karc mentesek Cool , azért vettem ilyeneket, mert nekem a télik is ilyenen vannak, és bizony a legjobb a 16-os felnikkel, ez a futómű ehhez lett kitalálva.
Én használtam már 18-asokat is, de az a vicc kategória... hehe normális közlekedésre alkalmatlan vele az autó. A 17-es már egy jó kompromisszum...de én a 16-os felniken szeretem legjobban vezetni az autót, és mivel mindennap használom, ez volt a legfontosabb szempont.
Kerhetnek rola kepet?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 00:12:14 »

Vennék egy darab 195/60*r15-ös Firestone Firehawk fuel saver gumit.Lehetőleg új vagy alig használt legyen.Végignéztem a netet,nem találtam sehol még próbálkozok gumisoknál,hátha van elfekvőben...telefonon,privátban,skype-on el lehet érni.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:18:05 »

Vennék egy darab 195/60*r15-ös Firestone Firehawk fuel saver gumit.Lehetőleg új vagy alig használt legyen.Végignéztem a netet,nem találtam sehol még próbálkozok gumisoknál,hátha van elfekvőben...telefonon,privátban,skype-on el lehet érni.

Itt van nehany
http://shop.ebay.co.uk/i.html?rt=nc&Tyre%2520Width=195&_nkw=Firestone%20Firehawk&_dmpt=UK_Cars_Tyres_RL&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 17:34:41 »

Köszönöm a választ,ezeket már végignéztem,de nem győztek meg.Végül a marso-nál találtam újat,kedvezménnyel nem is drágán.
Naplózva
zsembes75
Vendég
« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:50:34 »

Szevasztok,
MK3-ra mi az ideális ET méret?
Vettem egy 17-es OZ Titán felnit a jó öreg vaterán, de 225/45-ös gumóval felrakva kb. 1-cm-re kilóg a kocsi legszélesebb (kerékjárati) pontjától.
Csak a bal elsőt próbáltattam fel, így nincs teljes képem, mennyire esztétikus amikor kompletten a 4 fent van.
Az említett felni 8Jx17-es ET 40-el.
Találtam a neten jó áron 225/45-öt is rá, de töketlenkedem, mert kicsit keskenynek találom a gumi oldalfal magasságát.
Tudom az irodalom ezt írja váltóméretnek, de ma az egyik céges A6-on láttam 225/50-et, barón nézett ki.
Fel lehet ezt a méretet nyárinak tenni???  help
Segítség!
köszi
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:20:42 »

Az alufelnieimet egy kicsit rendbe kéne rakatnom.
Tudtok ajálani céget aki megbizható és viszonylag korrekt áron dolgozik?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:28:11 »

Szevasztok,
MK3-ra mi az ideális ET méret?
Vettem egy 17-es OZ Titán felnit a jó öreg vaterán, de 225/45-ös gumóval felrakva kb. 1-cm-re kilóg a kocsi legszélesebb (kerékjárati) pontjától.
Csak a bal elsőt próbáltattam fel, így nincs teljes képem, mennyire esztétikus amikor kompletten a 4 fent van.
Az említett felni 8Jx17-es ET 40-el.
Találtam a neten jó áron 225/45-öt is rá, de töketlenkedem, mert kicsit keskenynek találom a gumi oldalfal magasságát.
Tudom az irodalom ezt írja váltóméretnek, de ma az egyik céges A6-on láttam 225/50-et, barón nézett ki.
Fel lehet ezt a méretet nyárinak tenni???  help
Segítség!
köszi
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/acelfelni/auto/FORD/index.html
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.21 péntek, 22:31:05 írta zzoli » Naplózva

Fekete bálna
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2011.01.22 szombat, 03:51:08 »

Az alufelnieimet egy kicsit rendbe kéne rakatnom.
Tudtok ajálani céget aki megbizható és viszonylag korrekt áron dolgozik?

Szia!

Én ~2 és 1/2 éve ide vittem:
http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/nonstop-gumiszervíz-kft-391397.html
Görgőzték, homokfútták, fényezték. Jól megcsinálták, sőt a futóművet is megnézettem és azt is jól beállították (a tavasszal ide ismét elviszem megnézetni)
Ezeket a gyári felniket újították fel, azt hiszem 32 körül, de ez még 2008 tavasza volt.
http://kephost.hu/image-D88F_4D3A4556.jpg
Naplózva
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.