Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 23:25:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 862490 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2006.05.10 szerda, 23:42:00 »

Ne haragudj, de aki dízel Jaguart vesz, az teszkógazdaságosan igénytelen. Nem véletlen, hogy a jobb Jaguar modellekben nincs:-)
És ha szereti a nyomatékot?
S-type? A 2,7d-vel? Örülnél, ha te verdád úgy menne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 02:44:00 »

Balu1st,
 
pedig de.
Ba+. Mondom NEKEM nem :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 02:46:00 »

És ha szereti a nyomatékot?
S-type? A 2,7d-vel? Örülnél, ha te verdád úgy menne...
Nincs kizárva, de inkább más márka, mint egy dízel. És a 2.7D S-Type is kerreg és ráz. Próbáltam. Javíthatatlan vagyok, nyugodtan elkönyvelheted
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 02:47:00 »

És ha szereti a nyomatékot?
S-type? A 2,7d-vel? Örülnél, ha te verdád úgy menne...
Ja, a nagyobb benzinesben a nyomaték is több, mint a 2.7D csettegőben. Főleg, ha turbós. Nem tudsz változtatni azon a tényen, hogy azonos feltételek mellett (pl. turbo) a benzinesnek a teljesítménye ÉS a nyomatéka is nagyobb. Persze nagyobb fogyasztás mellett, de az le van ejtve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 02:49:00 »

És ha szereti a nyomatékot?
S-type? A 2,7d-vel? Örülnél, ha te verdád úgy menne...
Bocs a sok dumáért. Szóval ha S-Type, akkor 4.2 benzines, oszt jónapot. (Nehogy valaki politizálásnak vegye!!!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 09:45:00 »

Bocs a sok dumáért. Szóval ha S-Type, akkor 4.2 benzines, oszt jónapot. (Nehogy valaki politizálásnak vegye!!!)
Nem akarlak meggyőzni. Kellenek az olyanok is, mint te, aki szereti a benzinest, mert ha megszűnnének a benzinesek, az nem lenne jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 09:48:00 »

Ja, a nagyobb benzinesben a nyomaték is több, mint a 2.7D csettegőben. Főleg, ha turbós. Nem tudsz változtatni azon a tényen, hogy azonos feltételek mellett (pl. turbo) a benzinesnek a teljesítménye ÉS a nyomatéka is nagyobb. Persze nagyobb fogyasztás mellett, de az le van ejtve.
St focus 2.5 turbó 5 henger benzin 225LE. És a nyomaték? 320NM. 2.0 4henger TDCI, 330...no commen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 19:14:00 »

St focus 2.5 turbó 5 henger benzin 225LE. És a nyomaték? 320NM. 2.0 4henger TDCI, 330...no commen
De a TDCI nem is 225 lóerős.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2006.05.11 csütörtök, 21:29:00 »

De a TDCI nem is 225 lóerős.
A nyomaték többletet akartam itten szemléltetni...De nem is 2.5ös és 5 hengeres a TDCI..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2006.05.12 péntek, 01:04:00 »

A nyomaték többletet akartam itten szemléltetni...De nem is 2.5ös és 5 hengeres a TDCI..
Azonos turbónyomással a benzinesnek lenne nagyobb nyomatéka. Sokkal. Úgy 400 Nm fölött. De ezen felesleges rugózni, mert ennyi, és kész.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2006.05.12 péntek, 07:57:00 »

Nekem a solymariak csereltek le a rendszamtabla keretet. Csak otthon vettem eszre...Mondjuk nem lett volna baj, csak hat az egyik csavart helyet a lokoson annyira kinyirtak, hogy nem lehet beletekerni a csavart, mert rogton kipattan belole
Szombaton felkerul a szep uj mondeos keret. Ha ahhoz barmellik szerelo meg csak 1etlen ujjal is hozzanyul....
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2006.05.12 péntek, 08:23:00 »

Nekem a solymariak csereltek le a rendszamtabla keretet. Csak otthon vettem eszre...Mondjuk nem lett volna baj, csak hat az egyik csavart helyet a lokoson annyira kinyirtak, hogy nem lehet beletekerni a csavart, mert rogton kipattan belole
Szombaton felkerul a szep uj mondeos keret. Ha ahhoz barmellik szerelo meg csak 1etlen ujjal is hozzanyul....
zacci,
 
Kösd rá a gyújtótrafó áramát a csavarra! A szerelő hozzányúl... egyszer, soha többet!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2006.05.12 péntek, 08:55:00 »

Azonos turbónyomással a benzinesnek lenne nagyobb nyomatéka. Sokkal. Úgy 400 Nm fölött. De ezen felesleges rugózni, mert ennyi, és kész.
Azonos üzemanyaggal (mondjuk gázolaj) mennyi lenne? 0?
 
Szvsz kár azon nyáladzani, hogy mi lenne, ha a benzinesen is lenne turbó. De nincs. A mondeóban legalábbis. És egy fontos különbség: a dízelnél a hatásfokot növeli és a teljesítményt, míg a benzinesnél inkább csak a teljesítményt.
Inkább Balu nézzük a 2,7d vs 2,5 (ami jogilag már több, mint 2.5) benzinest. 207 vs 170. Persze a 2.5-ösnél a turbónyomás meg azonos üzemanyag... nem lehet kézlegyintéssel elintézni a dízelt. De szvsz már egy chippelt 2.2-es ellen sincs esélyed - maximum hangban.
Gondolom a vita most sem dőlt el...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2006.05.12 péntek, 08:56:00 »

Nekem a solymariak csereltek le a rendszamtabla keretet. Csak otthon vettem eszre...Mondjuk nem lett volna baj, csak hat az egyik csavart helyet a lokoson annyira kinyirtak, hogy nem lehet beletekerni a csavart, mert rogton kipattan belole
Szombaton felkerul a szep uj mondeos keret. Ha ahhoz barmellik szerelo meg csak 1etlen ujjal is hozzanyul....
A rendszámtábla alá beragasztani egy feliratot: levágom a kezed vazze, ha leszeded a keretet!
Szerintem nem cserélnék le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2006.05.12 péntek, 10:16:00 »

Nekem a solymariak csereltek le a rendszamtabla keretet. Csak otthon vettem eszre...Mondjuk nem lett volna baj, csak hat az egyik csavart helyet a lokoson annyira kinyirtak, hogy nem lehet beletekerni a csavart, mert rogton kipattan belole
Szombaton felkerul a szep uj mondeos keret. Ha ahhoz barmellik szerelo meg csak 1etlen ujjal is hozzanyul....
Szerintem érdemes szólni nekik elötte, hogy a keret marad.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2006.05.12 péntek, 12:17:00 »

Szerintem érdemes szólni nekik elötte, hogy a keret marad.
Vagy ahogy Angel is csinálja, ottmaradni az ótóval. Nálam meg sem fordult a Solymáriak fejében, hogy keretet cseréljenek. Mondjuk biztos meg is dícsértem volna érte, ha megpróbál hozzányúlni.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2006.05.12 péntek, 12:19:00 »

Vagy ahogy Angel is csinálja, ottmaradni az ótóval. Nálam meg sem fordult a Solymáriak fejében, hogy keretet cseréljenek. Mondjuk biztos meg is dícsértem volna érte, ha megpróbál hozzányúlni.
Üdv Shadow
A tiéden már nincs reklámértéke, sőt az enyémen se cseréltek, vajon miért, pedig occsevótam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2006.05.12 péntek, 12:37:00 »

A tiéden már nincs reklámértéke, sőt az enyémen se cseréltek, vajon miért, pedig occsevótam
Lehet, hogy igazságod vagyon. Na mindegy egyet leszögezhetünk a klubos keretért ütök. Mikor a gép tört a keretre még akkor is vigyáztunk.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2006.05.12 péntek, 12:50:00 »

Lehet, hogy igazságod vagyon. Na mindegy egyet leszögezhetünk a klubos keretért ütök. Mikor a gép tört a keretre még akkor is vigyáztunk.
Üdv Shadow
(Nekem nem lesz )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2006.05.12 péntek, 18:13:00 »

Azonos üzemanyaggal (mondjuk gázolaj) mennyi lenne? 0?
 
Szvsz kár azon nyáladzani, hogy mi lenne, ha a benzinesen is lenne turbó. De nincs. A mondeóban legalábbis. És egy fontos különbség: a dízelnél a hatásfokot növeli és a teljesítményt, míg a benzinesnél inkább csak a teljesítményt.
Inkább Balu nézzük a 2,7d vs 2,5 (ami jogilag már több, mint 2.5) benzinest. 207 vs 170. Persze a 2.5-ösnél a turbónyomás meg azonos üzemanyag... nem lehet kézlegyintéssel elintézni a dízelt. De szvsz már egy chippelt 2.2-es ellen sincs esélyed - maximum hangban.
Gondolom a vita most sem dőlt el...
Helyesbítsük a mondatodat: a Mondeoban MÉG nincs turbós benzines. Nézzük a chipelést: ha az enyémet is megchipelném, a 2.2-es a távolba veszne a visszapillantóban. Élettartamban viszont így is ronggyá fogom verni:-) Akár chipeli, akár nem. Csak hogy még egy szempontot említsünk. A környezetszennyezésről és a vibrációról, meg a zajról már ne is beszéljünk. Tudom, az utastérben nem hallatszik. Persze, mert egy csomó környezetszennyező hangszigetelő cucc választ el tőle.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2006.05.12 péntek, 18:15:00 »

Most látom csak, hogy szétOFFoltuk a topicot. Menjünk máshova...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2006.05.13 szombat, 13:34:00 »

Azonos üzemanyaggal (mondjuk gázolaj) mennyi lenne? 0?
 
Szvsz kár azon nyáladzani, hogy mi lenne, ha a benzinesen is lenne turbó. De nincs. A mondeóban legalábbis. És egy fontos különbség: a dízelnél a hatásfokot növeli és a teljesítményt, míg a benzinesnél inkább csak a teljesítményt.
Inkább Balu nézzük a 2,7d vs 2,5 (ami jogilag már több, mint 2.5) benzinest. 207 vs 170. Persze a 2.5-ösnél a turbónyomás meg azonos üzemanyag... nem lehet kézlegyintéssel elintézni a dízelt. De szvsz már egy chippelt 2.2-es ellen sincs esélyed - maximum hangban.
Gondolom a vita most sem dőlt el...
Én szereltem és mentem is MKII st200+turbófeltöltőst
 
300 ps, a nyomaték ?
Nagggyyyon ment
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:15:00 »

sziasztok. Talin ajánlottak valakit akit kéne keresenem, szervíz témában, és Solymári márkaszervízzben dolgozik, de sajna elfelejtettem a nevét. (Az én koromban sajnam már megesik az ilyesmi :-). Valami zörög a műszerfalban és ebben kéne egy kis segítség...
 
Köszi előre is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:24:00 »

sziasztok. Talin ajánlottak valakit akit kéne keresenem, szervíz témában, és Solymári márkaszervízzben dolgozik, de sajna elfelejtettem a nevét. (Az én koromban sajnam már megesik az ilyesmi :-). Valami zörög a műszerfalban és ebben kéne egy kis segítség...
 
Köszi előre is!
Szerintem Devlint ajánlották. Ő dolgozik ott, de nyilván nem ezen a néven fogod ott megtalálni. Itt a fórumon a Ford Márkaszervizek topicban keresd. De ha csak úgy elmész Solymárra egy bejelentkezés után szerintem akkor is lelkiismeretesen fognak a problémádhoz hozzáálni.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:26:00 »

sziasztok. Talin ajánlottak valakit akit kéne keresenem, szervíz témában, és Solymári márkaszervízzben dolgozik, de sajna elfelejtettem a nevét. (Az én koromban sajnam már megesik az ilyesmi :-). Valami zörög a műszerfalban és ebben kéne egy kis segítség...
 
Köszi előre is!
Így van, ahogy Shadow mondja. Devlin az embered:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 10:44:00 »

Szerintem Devlint ajánlották. Ő dolgozik ott, de nyilván nem ezen a néven fogod ott megtalálni. Itt a fórumon a Ford Márkaszervizek topicban keresd. De ha csak úgy elmész Solymárra egy bejelentkezés után szerintem akkor is lelkiismeretesen fognak a problémádhoz hozzáálni.
Üdv Shadow
OK, köszike. Szóval akkor keresem Devlint, föld hívja Devlint, Devlin jelentkezz plíz!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 12:05:00 »

Helyesbítsük a mondatodat: a Mondeoban MÉG nincs turbós benzines. Nézzük a chipelést: ha az enyémet is megchipelném, a 2.2-es a távolba veszne a visszapillantóban. Élettartamban viszont így is ronggyá fogom verni:-) Akár chipeli, akár nem. Csak hogy még egy szempontot említsünk. A környezetszennyezésről és a vibrációról, meg a zajról már ne is beszéljünk. Tudom, az utastérben nem hallatszik. Persze, mert egy csomó környezetszennyező hangszigetelő cucc választ el tőle.
A még nincs=nincs. A jövőről még kár. Szvsz a 2.2 chip nélkül pariban van a 2.5-tel, chippel persze csúnyán elveri a 2.5-öt, és szvsz a benzinesen chippel kevesebbet lehet nyerni, így ki lehet jelenteni, chippel sincs sok esélyed. Maximum hangfeelingben. De ha felvetjük a rugalmasságot, abban m;g a 115 lovas tdci is lenyom... és esetenként ez fontosabb, mint a 0-100, mert csak a hülyegyerekek gyorsulnak lámpától lámpáig.
 
Élettartam. Ezt nehéz megbecsülni, a dízelek általában sokkal többet lemennek (legalábbis a régiek), mint a benzinesek, persze ha chippelve vannak, ez nem biztos, de szvsz esetleg egyforma. De mindenképpen előbb avul el, mintsem tönkremenne, ha évi 20e-rel számolsz, szerintem mindkettő kb 20 évig fog tartani... az egyik 21? Az lehet. De addigra kb 5 milliót megspóroltál a dízelnél. Vehetsz 2 komplett új motort.
Szigetelés: ugyanaz van a benzinesben is.  
Környezetszennyezés: koromfogóval már más a helyzet, és ne feledjük, a dízel sokkal kevesebb co2-őt lök ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2006.05.16 kedd, 22:32:00 »

Hali, ismerős dolgozik Petrányiéknál (és nem taksinéni...), megkérdeztettem vele mennyiért dobnák be a fedcompot. A válasz: 3 kiló a tarifa
Hát szíven ütött... Ekkora lehúzást még anno a céges asztmára sem mertek meglépni, pedig ott is voltak érdekes tételek a számlákon...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2006.05.23 kedd, 10:25:00 »

Nemtom Devlin látogatja-e még a topikját
 
... úgyhogy Tesók, monnyuk razsa, Vik hátha!
Milyen gyári kompresszióértékei vannak egy MkI '96-os 1.8 zetecnek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2006.05.23 kedd, 17:58:00 »

Na most már télleg off
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2006.05.23 kedd, 17:58:00 »

A még nincs=nincs. A jövőről még kár. Szvsz a 2.2 chip nélkül pariban van a 2.5-tel, chippel persze csúnyán elveri a 2.5-öt, és szvsz a benzinesen chippel kevesebbet lehet nyerni, így ki lehet jelenteni, chippel sincs sok esélyed. Maximum hangfeelingben. De ha felvetjük a rugalmasságot, abban m;g a 115 lovas tdci is lenyom... és esetenként ez fontosabb, mint a 0-100, mert csak a hülyegyerekek gyorsulnak lámpától lámpáig.
 
Élettartam. Ezt nehéz megbecsülni, a dízelek általában sokkal többet lemennek (legalábbis a régiek), mint a benzinesek, persze ha chippelve vannak, ez nem biztos, de szvsz esetleg egyforma. De mindenképpen előbb avul el, mintsem tönkremenne, ha évi 20e-rel számolsz, szerintem mindkettő kb 20 évig fog tartani... az egyik 21? Az lehet. De addigra kb 5 milliót megspóroltál a dízelnél. Vehetsz 2 komplett új motort.
Szigetelés: ugyanaz van a benzinesben is.  
Környezetszennyezés: koromfogóval már más a helyzet, és ne feledjük, a dízel sokkal kevesebb co2-őt lök ki.
Kivételesen kb. egyet kell értenem Angel kollégával, habár én is benzingőz hívő vagyok .
 
A 2.2 chip nélkül valóban ellenfél egy 2.5-nek (nem is picit). Ha chip van benne, akkor már nem . Ez van. Sírok is nagyon
 
Azért a turbó felvetése Balu részéről érdekes kérdés...láttam Németo.-ban dízel AMG-s emberkét sírni, amikor esélye sem volt egy 30(!!) éves Shelby ellen. Turbó-turbó. Vicces volt...  
 
Ha nekem 2.2 TDCI-m lenne, nem állnék le keménykedni pl. egy 95 Saab Aeroval (vagy pl. benzines AMG-vel), pedig Nm-ben és motorban is azonosak.
 
Rugalmasságban pedig tudomásul kell venni, hogy az egyik 1500-3500-ig produkálja magát, a másik pedig 4000-6000-ig ? és itt nem nyom le egy 115 lovas TDCI. Komolyan hidd el nekem...csak tudni kell kezelni az ótót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2006.05.23 kedd, 22:26:00 »

Szerintem teljesen eltérő a olajos és benyás mondeo,mindkettő azt hozza,amit várunk tőle.
hétköznap egy powerbox.os 2.0tdci-t(130le-kb 150-155le),hévégén,ha adrenalinra van szőkség,v6ot nyuzok.
a v6 kellemes,pörgös,ez adja meg a hangulatát,hiszem jócskán 5000 felett kezd zenélni.(jó,persze,nem turbo,a leon 1.8turbo legaláb 1secet verr rá 100ig,de az turbosan megindul,a v6 meg 5000 felé eregeti a lovakat)szépen,teljesitménnyel húz,de ha érezni szeretné az emer,pörgetni kell!a tdci,az nem sportautó ehhez képest(na ez csak a 2lityis),de ha pályán megvan a lendület,sokkal komfortosabban használható.
szereti a 180-200as fix utazót,180nál6gangba 3000 körül forog..220 felett meg szerintem már gyenge a fék ugyis,(óraa szerint,gps -10km/h)
a 6os váltó miatt gyorsulni rövid az 1,2 fokozatt,bár chiptől azért szépen meglenditi 2300-3300 közt..csak nincs hova forogni tovább..de nyomatékból indul.
És rugalmasságban is érzésre a olajos turbo a meggyőzöbb.V6nál szerintem keményen vissza kell kapcsolni.
de Kunmadarason szivem fájdult a sok V6 duruzsolásától:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2006.05.23 kedd, 22:42:00 »

Szerintem teljesen eltérő a olajos és benyás mondeo,mindkettő azt hozza,amit várunk tőle.
hétköznap egy powerbox.os 2.0tdci-t(130le-kb 150-155le),hévégén,ha adrenalinra van szőkség,v6ot nyuzok.
a v6 kellemes,pörgös,ez adja meg a hangulatát,hiszem jócskán 5000 felett kezd zenélni.(jó,persze,nem turbo,a leon 1.8turbo legaláb 1secet verr rá 100ig,de az turbosan megindul,a v6 meg 5000 felé eregeti a lovakat)szépen,teljesitménnyel húz,de ha érezni szeretné az emer,pörgetni kell!a tdci,az nem sportautó ehhez képest(na ez csak a 2lityis),de ha pályán megvan a lendület,sokkal komfortosabban használható.
szereti a 180-200as fix utazót,180nál6gangba 3000 körül forog..220 felett meg szerintem már gyenge a fék ugyis,(óraa szerint,gps -10km/h)
a 6os váltó miatt gyorsulni rövid az 1,2 fokozatt,bár chiptől azért szépen meglenditi 2300-3300 közt..csak nincs hova forogni tovább..de nyomatékból indul.
És rugalmasságban is érzésre a olajos turbo a meggyőzöbb.V6nál szerintem keményen vissza kell kapcsolni.
de Kunmadarason szivem fájdult a sok V6 duruzsolásától:)
Így is van...mindkettőnek megvannak az előnyei és a hátrányai. A lényeg, hogy mindegyik remek vas Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2006.05.24 szerda, 14:14:00 »

Nemtom Devlin látogatja-e még a topikját
 
... úgyhogy Tesók, monnyuk razsa, Vik hátha!
Milyen gyári kompresszióértékei vannak egy MkI '96-os 1.8 zetecnek?
Devlin? Vik? razsa?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2006.05.24 szerda, 18:22:00 »

Devlin? Vik? razsa?
Bocs, de pontos értéket nem tudok mondani, 10 körül, az újabbakon 12-t is mértem.
A lényeg, hogy nagy eltérések ne legyenek.
A motor állapotára úgyis a veszteségmérés ad pontosabb képet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2006.05.24 szerda, 19:06:00 »

Kivételesen kb. egyet kell értenem Angel kollégával, habár én is benzingőz hívő vagyok .
 
A 2.2 chip nélkül valóban ellenfél egy 2.5-nek (nem is picit). Ha chip van benne, akkor már nem . Ez van. Sírok is nagyon
 
Azért a turbó felvetése Balu részéről érdekes kérdés...láttam Németo.-ban dízel AMG-s emberkét sírni, amikor esélye sem volt egy 30(!!) éves Shelby ellen. Turbó-turbó. Vicces volt...  
 
Ha nekem 2.2 TDCI-m lenne, nem állnék le keménykedni pl. egy 95 Saab Aeroval (vagy pl. benzines AMG-vel), pedig Nm-ben és motorban is azonosak.
 
Rugalmasságban pedig tudomásul kell venni, hogy az egyik 1500-3500-ig produkálja magát, a másik pedig 4000-6000-ig ? és itt nem nyom le egy 115 lovas TDCI. Komolyan hidd el nekem...csak tudni kell kezelni az ótót.
Nézd meg a gyári adatot, a 115-ös tdci-nek jobb a rugalmassága, mint a v6-é.
 
De nekem is tetszik az, amikor lehet pörgetni egy motort, a v6 meg egyébként is nekem nagyon tetszik (volt pl v6-os granadánk). De hát ésszerűbb a dízel, ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2006.05.24 szerda, 19:18:00 »

Devlin? Vik? razsa?
Én eztet nemtom Angel ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 09:06:00 »

Bocs, de pontos értéket nem tudok mondani, 10 körül, az újabbakon 12-t is mértem.
A lényeg, hogy nagy eltérések ne legyenek.
A motor állapotára úgyis a veszteségmérés ad pontosabb képet.
Köszi, nekem sorban 14, 13, 13, 13 ez nem nagy szórás ... viszont nem ugyanazt mutatja a veszteségmérés? monnyuk nem a különbséget mutatja a gyári adatokhoz mérve?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 09:30:00 »

Köszi, nekem sorban 14, 13, 13, 13 ez nem nagy szórás ... viszont nem ugyanazt mutatja a veszteségmérés? monnyuk nem a különbséget mutatja a gyári adatokhoz mérve?
A veszteség és a kompresszió nem ugyanaz. Ha lesmirgliznél a fejből 1 mm-t, nőne a kompresszió, de a veszteség nem csökkenne.
Miért mérettél kompressziót?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 10:02:00 »

A veszteség és a kompresszió nem ugyanaz. Ha lesmirgliznél a fejből 1 mm-t, nőne a kompresszió, de a veszteség nem csökkenne.
Miért mérettél kompressziót?
Mer nem tuttam, hogy veszteséget kell
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 21:52:00 »

Voltatok már Solymáron úgy olajcserén, hogy a cuccokat Ti magatok vittétek?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 23:26:00 »

Voltatok már Solymáron úgy olajcserén, hogy a cuccokat Ti magatok vittétek?
Én már voltam, de nem solymáron
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 23:27:00 »

Mer nem tuttam, hogy veszteséget kell
Mi a gond a motorral?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 23:29:00 »

Én már voltam, de nem solymáron
Volt jajgatás, vagy szó nélkül dolgoztak "hozott anyaggal" is?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2006.05.25 csütörtök, 23:38:00 »

Volt jajgatás, vagy szó nélkül dolgoztak "hozott anyaggal" is?
Szó nélkül. Ja, és benn lehetek, és én állok be az aknára. Nincs ott semmi rendszámkeretcsere, vagy mittudomén.
De ez szigetszentmiki
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2006.05.26 péntek, 08:46:00 »

Mi a gond a motorral?
Semmi csak kíváncsi voltam és alaposan átnézettem, írtam is róla, hogy mOnden rembevan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2006.05.26 péntek, 10:39:00 »

Voltatok már Solymáron úgy olajcserén, hogy a cuccokat Ti magatok vittétek?
Én vez szíj cserén voltam így és egy szót sem szóltak. Bementünk mondtam srácnak, hogy itt az anyag. Kibontotta és csinálta.
Ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2006.05.26 péntek, 19:21:00 »

Én vez szíj cserén voltam így és egy szót sem szóltak. Bementünk mondtam srácnak, hogy itt az anyag. Kibontotta és csinálta.
Ennyi.
Akkor jó van akkor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2006.06.08 csütörtök, 19:23:00 »

Nu, Dárágíj Gyétyi!
Ma voltam Solymáron szervizelni, leírom mi volt, mennyi kiadással.
-olajcsere, légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő csere
-bal első helyzetjelző izzó csere
-műszerfalban kiégett izzók cseréje
-autórádió beszerelés
-előre sárfogó gumik felszerelése
-fékolaj csere,légtelenítés
-motordiagnosztika(nem írt hibát, újabb szoftver nem volt)
-EGR szelep ledugózása
 
Az autórádió átalakítón(majdnem 4000ft) és az izzókon kívül minden hozzávalót én vittem.Így fizettem 20700 forintot.
A tapasztalatok: korrekt, segítőkész hozzáállás, szemmel láthatóan nem érdekelte őket, hogy a hozzávalókat én viszem és nem tőlük veszem.Végig a kocsi mellett tébláboltam és kérdésekkel fárasztottam a szerelő srácot.
Diagnosztikán is elmagyaráztak mindent.Bár sok újat egy rutinos mondeo klubos csávónak ugye nem igen tudnak mondani
Rencám keret csere szóba sem került, pedig láttam egy valaggal.
Na még két lényeges dolgot szeretnék megemlíteni:
-Legalább az első sárfogók felszerelését mindenkinek ajánlom.Amint felemelték az autót, már látható, hogy a felverődő kövek kezdik a fényezést amortizálni a sárvédő iv alsó sarkában.Nézzétek meg közelről!
-A másik, hogy öléggé füstölt az autóm gyorsításkor.Sokan javallták az EGR ledugózását.Én magam nem nagyon hittem benne, de úgy tűnik, ez segített!Észrevehetően jobban húz, alapjáraton megy hegynek felfele, szinte hihetetlen változás.Egyenlőre úgy tűnik, a füstölés is megszünt, bár ezt tovább tesztelem.
 
Remélem van akinek tudtam/tudok segíteni az itt leírt tapasztalataimmal.
 
Még valami, bár nem teljesen ide tartozik: megnéztem az új autókat, és meglepődve láttam, hogy szinte mindegyiken más gumi van gyárilag.A Bridgestontól a Hankookon át a Continentálig minden féle.Érdekes...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2006.06.09 péntek, 07:46:00 »

Nu, Dárágíj Gyétyi!
Ma voltam Solymáron szervizelni, leírom mi volt, mennyi kiadással.
-olajcsere, légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő csere
-bal első helyzetjelző izzó csere
-műszerfalban kiégett izzók cseréje
-autórádió beszerelés
-előre sárfogó gumik felszerelése
-fékolaj csere,légtelenítés
-motordiagnosztika(nem írt hibát, újabb szoftver nem volt)
-EGR szelep ledugózása
 
Az autórádió átalakítón(majdnem 4000ft) és az izzókon kívül minden hozzávalót én vittem.Így fizettem 20700 forintot.
A tapasztalatok: korrekt, segítőkész hozzáállás, szemmel láthatóan nem érdekelte őket, hogy a hozzávalókat én viszem és nem tőlük veszem.Végig a kocsi mellett tébláboltam és kérdésekkel fárasztottam a szerelő srácot.
Diagnosztikán is elmagyaráztak mindent.Bár sok újat egy rutinos mondeo klubos csávónak ugye nem igen tudnak mondani
Rencám keret csere szóba sem került, pedig láttam egy valaggal.
Na még két lényeges dolgot szeretnék megemlíteni:
-Legalább az első sárfogók felszerelését mindenkinek ajánlom.Amint felemelték az autót, már látható, hogy a felverődő kövek kezdik a fényezést amortizálni a sárvédő iv alsó sarkában.Nézzétek meg közelről!
-A másik, hogy öléggé füstölt az autóm gyorsításkor.Sokan javallták az EGR ledugózását.Én magam nem nagyon hittem benne, de úgy tűnik, ez segített!Észrevehetően jobban húz, alapjáraton megy hegynek felfele, szinte hihetetlen változás.Egyenlőre úgy tűnik, a füstölés is megszünt, bár ezt tovább tesztelem.
 
Remélem van akinek tudtam/tudok segíteni az itt leírt tapasztalataimmal.
 
Még valami, bár nem teljesen ide tartozik: megnéztem az új autókat, és meglepődve láttam, hogy szinte mindegyiken más gumi van gyárilag.A Bridgestontól a Hankookon át a Continentálig minden féle.Érdekes...
Szia!
Hm...Azért a munkalap-másolatot átbogarásznám!
Most vagy elírtál vmit, de a végösszeg kicsit magas, nem? Mert ha még Ők adnák az olajat, stb., még akkor is.
Másik. Már kérdeztem Scratch-et az MKIII topikban ezügyben, de az első-sárfogók mibe fájnak?
És EGR dugózás egy márkaszervízben?
Ezek télleg belevaló fiúk ottan!  
Egyebként köszi a beszámolót!
Kérés...Átküldenéd emilben mi mennyi volt, ha nem túl személyes!  

Üdv:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.