Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 22:46:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 862478 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2007.05.01 kedd, 17:42:00 »

Sziasztok! Megpróbáltam végigolvasni az eddigi hozzászólásokat, de feladtam... Megbízható szervízre lenne szükségem (99-es mondi): A nagysebességről történő fékezésnél, és 120-150 közötti rázás okának kiderítése miatt. Lehet hogy csak szilentcsere, de lehet, hogy féktárcsacsere. Ezenkívűl olajcsere, riasztó és légkondi problémák. Kit tanácsoltok, aki olcsó, ért hozzá és nem lopja ki a használható alkatrészeket az autóból? Köszi a segítséget! (triptogoa kukac gmail pont com-ra esetleg)
Lehet, hogy gömbcsukló. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 12:34:00 »

Tegnap hívtak Petrányiéktól, hogy értékeljem a szervízbe elvégzett munkát! Igyekeztem jókat mondani!!! Ídőpont is megfelelt az elvégzett munká is rendben és a számla végösszegére sincs panaszom!
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 12:59:00 »

Tegnap hívtak Petrányiéktól, hogy értékeljem a szervízbe elvégzett munkát! Igyekeztem jókat mondani!!! Ídőpont is megfelelt az elvégzett munká is rendben és a számla végösszegére sincs panaszom!
Te szóbaállsz márkaszervízekkel?! Amilyen árakat nekem mondtak szervízekre, messze elkerülöm mindet
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 13:11:00 »

Tegnap hívtak Petrányiéktól, hogy értékeljem a szervízbe elvégzett munkát! Igyekeztem jókat mondani!!! Ídőpont is megfelelt az elvégzett munká is rendben és a számla végösszegére sincs panaszom!
Örülök,hogy ha tényleg így is gondolod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 13:33:00 »

Te szóbaállsz márkaszervízekkel?! Amilyen árakat nekem mondtak szervízekre, messze elkerülöm mindet
A klimatizálásba volt egy belső alkatrész csere - kapiláris cső. A rendszer nyomáspróbázva feltöltve kompresszor olajjal, gázzal, + xenonosított fényszórók beállítása, Mondeo Clubkártyával nem került 15K-ba. Ilyen jól még nem világítottak a lámpák - ajánlom mindenkinek a beállítást! A klíma belső keringetésnél -2.5C os levegőt tud nyomni. A bemérésnél kiderült, hogy az egyik érzékelő nem a megfelelő ponton kapcsol mivel szerencsére önzáró ki tudom én is cserélni otthon. Már megvettem, mivel a szakemberük szerint lefagyhat nagy melegben a rendszer.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 13:43:00 »

Örülök,hogy ha tényleg így is gondolod.
Mindennek megvan a maga előnye és hátránya.Míg egy autószerelő mester olcsón dolgozik,netalán még ért is hozzá,de célszerszáma nincsen neki. (próbáljon meg felprogramozni egy TDCI porlasztót).Addig a márkaszervízben dolgozók minden hónapban egyszer továbbképzésben részesülnek,ott van kéznél minden,hogy meg tudjanak javítani minden autót.Vegyünk alapul egy olajcserét.Lehet,hogy az márkaszervízben drágának tűnik,de csak azért,mert annyi a rezsi óradíj,amennyi,a Gipsz Jakab autószerelő mester meg olcsóbban dolgozik.Ugyanezt a rezsi óradíjat senki sem sajnálja a márkaszervíztől,ha teszem azt produkál egy olyan hibát az autó,melyre nem jön rá a harmadik autószerelő mester sem,s betolják mondjuk hozzánk,a kellegák meg megoldják a problémát.(Hiszen ők ezért járnak továbbképzésre,ezért van sacc/kb 1,5 milliós diagnosztikai rendszer,ezért vannak célszerszámok kéznél.)Tehát a szellemi+technikai felkészültségnek ára van,ami a rezsi óradíjon látszódik.
Természetesen egy autó minél idősebb,annál többet veszt az értékéből,és aki teszem fel vesz egy MkI-es Mondeot mittomén 600.000 Ft.-ért egyértelmű,hogy nem fog rákölteni sokat,viszont aki vesz egy 6-7-8 Milliós Új Mondeot az a kedves tulajdonos valószínűleg rá fog költeni pár százezer forintot,azért mert még sokáig szeretné élvezni a gyári minőséget.
Ez az én saját véleményem.
 
Üdv.:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 13:44:00 »

Mindennek megvan a maga előnye és hátránya.Míg egy autószerelő mester olcsón dolgozik,netalán még ért is hozzá,de célszerszáma nincsen neki. (próbáljon meg felprogramozni egy TDCI porlasztót).Addig a márkaszervízben dolgozók minden hónapban egyszer továbbképzésben részesülnek,ott van kéznél minden,hogy meg tudjanak javítani minden autót.Vegyünk alapul egy olajcserét.Lehet,hogy az márkaszervízben drágának tűnik,de csak azért,mert annyi a rezsi óradíj,amennyi,a Gipsz Jakab autószerelő mester meg olcsóbban dolgozik.Ugyanezt a rezsi óradíjat senki sem sajnálja a márkaszervíztől,ha teszem azt produkál egy olyan hibát az autó,melyre nem jön rá a harmadik autószerelő mester sem,s betolják mondjuk hozzánk,a kellegák meg megoldják a problémát.(Hiszen ők ezért járnak továbbképzésre,ezért van sacc/kb 1,5 milliós diagnosztikai rendszer,ezért vannak célszerszámok kéznél.)Tehát a szellemi+technikai felkészültségnek ára van,ami a rezsi óradíjon látszódik.
Természetesen egy autó minél idősebb,annál többet veszt az értékéből,és aki teszem fel vesz egy MkI-es Mondeot mittomén 600.000 Ft.-ért egyértelmű,hogy nem fog rákölteni sokat,viszont aki vesz egy 6-7-8 Milliós Új Mondeot az a kedves tulajdonos valószínűleg rá fog költeni pár százezer forintot,azért mert még sokáig szeretné élvezni a gyári minőséget.
Ez az én saját véleményem.
 
Üdv.:Áky
Ehh Murmuckának szántam.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 13:56:00 »

Ehh Murmuckának szántam.
Tehát a szellemi+technikai felkészültségnek ára van,ami a rezsi óradíjon látszódik.
 
Jaja, az rezsi oradijon latszik, a munkan nem annyira:) Nem veletlen hogy ha valahol felbukkan egy normalis szerlo vagy szerviz az markatulajdonosok egymasnak adjak a kilincset. Muszerezettseg, tudas lehet hogy megvan nekik, de lelkiismeretuk csak keveseknek. Koklerek vannak mindenhol, markaszervizben is. Termeszetesen ez altalanossagban ertendo, igy konkretan nem rad vagy egyes petranyis szerelokre gondolok.
Godolom az sem veletlen, hogy a nagy ugyfelek azok akik flottat uzemeltetnek, azok meg beletojnak a munkatokba, menjen es kesz, nem erdekelnek senkit a reszletek. 3 ev alatt egy ford nem esik szet.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 13:57:00 »

Ehh Murmuckának szántam.
Ez igaz. Spec én most újítattam fel a fékeket, szakszervíz 50-ér akarta csinálni, 30-ból meglett. (első-hátsó fékbetét, hátul új fékmunkahengerek, dob felszabályozás)
Új autónál sem biztos, hogy minden szerelést márkaszervíznek kell csinálnia, bár nyilván van, amit műszer hiányában én sem bíznék másra.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 14:17:00 »

Ehh Murmuckának szántam.
Háááát, sajna a márkaszervízeknél is sokszor hiányzik a "szaktudás"(egy pár napos gyorstalpaló után bárki be tud kapcsolni egy sacc/kp 1.5 millás diag rendszert, ha van egy kis kézügyessége, még egy alkatrészt is ki tud cserélni a számítógép által mutatott képek alapján)de kevés az olyan szakember aki a gépek "lelkébe lát"Pl:
Nem Mondi, de kistesó(a feleségem unokabáttyaé) TDCi fiesta pár éves(3-4) hidegen nem indul,>márkaszervíz>diag>alkatrészcsere>nem jó(-kb15ehuf)>próbálkozások(nagynyomású szivattyú kiszed 200km-re beméret ez már 100e-huf nagyságrend de jó, az autó meg nem, közben eltelik 3-4 hét autód meg nincs>megúnod,kifizetsz 1-200e huf-ot, igaz van pár új alkatrészed de az autód nem jó>maszek kis szervíz>1/2nap után kicserél egy 5-6ezer forintos kidörzsölődött üzemanyagcsövet, és az autó jó>márkaszervíz>az azóta dörzsölődött ki, de vigasztalásul a háborgásokra felajánlják hogy a következő olajcsere munkadíjját elengedik.De sajna a korrekt kis maszek szerelőkből is egyre kevesebb van.Korrekt márkaszervíz meg tényleg csak közvetlen vagy közvetett(pl klubbos)ismerős alapján.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 14:25:00 »

Háááát, sajna a márkaszervízeknél is sokszor hiányzik a "szaktudás"(egy pár napos gyorstalpaló után bárki be tud kapcsolni egy sacc/kp 1.5 millás diag rendszert, ha van egy kis kézügyessége, még egy alkatrészt is ki tud cserélni a számítógép által mutatott képek alapján)de kevés az olyan szakember aki a gépek "lelkébe lát"Pl:
Nem Mondi, de kistesó(a feleségem unokabáttyaé) TDCi fiesta pár éves(3-4) hidegen nem indul,>márkaszervíz>diag>alkatrészcsere>nem jó(-kb15ehuf)>próbálkozások(nagynyomású szivattyú kiszed 200km-re beméret ez már 100e-huf nagyságrend de jó, az autó meg nem, közben eltelik 3-4 hét autód meg nincs>megúnod,kifizetsz 1-200e huf-ot, igaz van pár új alkatrészed de az autód nem jó>maszek kis szervíz>1/2nap után kicserél egy 5-6ezer forintos kidörzsölődött üzemanyagcsövet, és az autó jó>márkaszervíz>az azóta dörzsölődött ki, de vigasztalásul a háborgásokra felajánlják hogy a következő olajcsere munkadíjját elengedik.De sajna a korrekt kis maszek szerelőkből is egyre kevesebb van.Korrekt márkaszervíz meg tényleg csak közvetlen vagy közvetett(pl klubbos)ismerős alapján.
Hál istennek én találtam egy egész korrekt maszekot Szszentmiklóson, elég sok mindent meg tud csinálni, korrekt áron és gyorsan!!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 15:00:00 »

Háááát, sajna a márkaszervízeknél is sokszor hiányzik a "szaktudás"(egy pár napos gyorstalpaló után bárki be tud kapcsolni egy sacc/kp 1.5 millás diag rendszert, ha van egy kis kézügyessége, még egy alkatrészt is ki tud cserélni a számítógép által mutatott képek alapján)de kevés az olyan szakember aki a gépek "lelkébe lát"Pl:
Nem Mondi, de kistesó(a feleségem unokabáttyaé) TDCi fiesta pár éves(3-4) hidegen nem indul,>márkaszervíz>diag>alkatrészcsere>nem jó(-kb15ehuf)>próbálkozások(nagynyomású szivattyú kiszed 200km-re beméret ez már 100e-huf nagyságrend de jó, az autó meg nem, közben eltelik 3-4 hét autód meg nincs>megúnod,kifizetsz 1-200e huf-ot, igaz van pár új alkatrészed de az autód nem jó>maszek kis szervíz>1/2nap után kicserél egy 5-6ezer forintos kidörzsölődött üzemanyagcsövet, és az autó jó>márkaszervíz>az azóta dörzsölődött ki, de vigasztalásul a háborgásokra felajánlják hogy a következő olajcsere munkadíjját elengedik.De sajna a korrekt kis maszek szerelőkből is egyre kevesebb van.Korrekt márkaszervíz meg tényleg csak közvetlen vagy közvetett(pl klubbos)ismerős alapján.
HG
egyébként erre irta a totalcar, hogy az autószerelők érthetetlen módón a cserélt alkatrészekre adnak garanciát, nem a javításra. Pedig egyszerűen azt kellene mondaniuk hogy uram ennyiért megcsináljuk, aztán ha nem jó onnantól ingyen gyakorolnak amíg meg nem találják a hibát.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 15:11:00 »

Mindennek megvan a maga előnye és hátránya.Míg egy autószerelő mester olcsón dolgozik,netalán még ért is hozzá,de célszerszáma nincsen neki. (próbáljon meg felprogramozni egy TDCI porlasztót).Addig a márkaszervízben dolgozók minden hónapban egyszer továbbképzésben részesülnek,ott van kéznél minden,hogy meg tudjanak javítani minden autót.Vegyünk alapul egy olajcserét.Lehet,hogy az márkaszervízben drágának tűnik,de csak azért,mert annyi a rezsi óradíj,amennyi,a Gipsz Jakab autószerelő mester meg olcsóbban dolgozik.Ugyanezt a rezsi óradíjat senki sem sajnálja a márkaszervíztől,ha teszem azt produkál egy olyan hibát az autó,melyre nem jön rá a harmadik autószerelő mester sem,s betolják mondjuk hozzánk,a kellegák meg megoldják a problémát.(Hiszen ők ezért járnak továbbképzésre,ezért van sacc/kb 1,5 milliós diagnosztikai rendszer,ezért vannak célszerszámok kéznél.)Tehát a szellemi+technikai felkészültségnek ára van,ami a rezsi óradíjon látszódik.
Természetesen egy autó minél idősebb,annál többet veszt az értékéből,és aki teszem fel vesz egy MkI-es Mondeot mittomén 600.000 Ft.-ért egyértelmű,hogy nem fog rákölteni sokat,viszont aki vesz egy 6-7-8 Milliós Új Mondeot az a kedves tulajdonos valószínűleg rá fog költeni pár százezer forintot,azért mert még sokáig szeretné élvezni a gyári minőséget.
Ez az én saját véleményem.
 
Üdv.:Áky
Mivel elég későn érkeztem a gépezetért sikerült beszélnem is a Szakemberrel. Klímás témában nagyon otthon van. Nem csak a sajátról kérdeztem, hanem egy másik tipus hibájáról is. Készségesen elmondott mindent, mire érdemes figyelni, hogy lehet behatárolni a hibákat. Ha lett volna nálam jegyzetfüzet lehetne kanyarítani belőle egy cikket is annyi infót kaptam. Aky ha valamikor nyitnék egy Ford szervít el is csábítom a kollégád Cheesy
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 15:24:00 »

Háááát, sajna a márkaszervízeknél is sokszor hiányzik a "szaktudás"(egy pár napos gyorstalpaló után bárki be tud kapcsolni egy sacc/kp 1.5 millás diag rendszert, ha van egy kis kézügyessége, még egy alkatrészt is ki tud cserélni a számítógép által mutatott képek alapján)de kevés az olyan szakember aki a gépek "lelkébe lát"Pl:
Nem Mondi, de kistesó(a feleségem unokabáttyaé) TDCi fiesta pár éves(3-4) hidegen nem indul,>márkaszervíz>diag>alkatrészcsere>nem jó(-kb15ehuf)>próbálkozások(nagynyomású szivattyú kiszed 200km-re beméret ez már 100e-huf nagyságrend de jó, az autó meg nem, közben eltelik 3-4 hét autód meg nincs>megúnod,kifizetsz 1-200e huf-ot, igaz van pár új alkatrészed de az autód nem jó>maszek kis szervíz>1/2nap után kicserél egy 5-6ezer forintos kidörzsölődött üzemanyagcsövet, és az autó jó>márkaszervíz>az azóta dörzsölődött ki, de vigasztalásul a háborgásokra felajánlják hogy a következő olajcsere munkadíjját elengedik.De sajna a korrekt kis maszek szerelőkből is egyre kevesebb van.Korrekt márkaszervíz meg tényleg csak közvetlen vagy közvetett(pl klubbos)ismerős alapján.
És azt még tegyük hozzá, hogy egy maszek ha nem ügyes, nem korrekt, akkor a saját megélhetésével játszik. A nevét adja a dologhoz. Ha valaki nem érti a dolgát annak hamar híre megy és többet oda ember nem megy(esetleg balek).
Természetesen nagyobb problémánál Én is a Fordhoz megyek (ez eddig csak a porlasztócsúcs volt). Ott is jól ismerem a szerelőt, munkafelvevőt. A szerelés alatt ott vagyok a kocsi melett végig, mert szeretem látni, hogy mi zajlik.
Olyanért viszont nem fizetek ami nem oldja meg a problémámat! Csere vissza a régimre és próbálkozzon tovább. Ha ügyes, akkor rájön elsőre mi a bibi
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 16:42:00 »

Mivel elég későn érkeztem a gépezetért sikerült beszélnem is a Szakemberrel. Klímás témában nagyon otthon van. Nem csak a sajátról kérdeztem, hanem egy másik tipus hibájáról is. Készségesen elmondott mindent, mire érdemes figyelni, hogy lehet behatárolni a hibákat. Ha lett volna nálam jegyzetfüzet lehetne kanyarítani belőle egy cikket is annyi infót kaptam. Aky ha valamikor nyitnék egy Ford szervít el is csábítom a kollégád Cheesy
Én mondtam,hogy profi a kollega,és nem egy-kettő ilyen van itt a cégnél.Természetesen van úgy,hogy ők is törik a fejüket,hogy mi lehet a hibája a verdának,lehet bele is próbálnak egy-két alkatrészt,mire megtalálják melyik a rossz,de olyan alkatrész helyett nem épül be új az autóba,ami nem volt hibás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 16:46:00 »

Mivel elég későn érkeztem a gépezetért sikerült beszélnem is a Szakemberrel. Klímás témában nagyon otthon van. Nem csak a sajátról kérdeztem, hanem egy másik tipus hibájáról is. Készségesen elmondott mindent, mire érdemes figyelni, hogy lehet behatárolni a hibákat. Ha lett volna nálam jegyzetfüzet lehetne kanyarítani belőle egy cikket is annyi infót kaptam. Aky ha valamikor nyitnék egy Ford szervít el is csábítom a kollégád Cheesy
Ja van vagy 20-30 oklevele a Fordtól,mert kitűnőre végezte az oktatás utáni vizsgát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2007.05.03 csütörtök, 16:56:00 »

HG
egyébként erre irta a totalcar, hogy az autószerelők érthetetlen módón a cserélt alkatrészekre adnak garanciát, nem a javításra. Pedig egyszerűen azt kellene mondaniuk hogy uram ennyiért megcsináljuk, aztán ha nem jó onnantól ingyen gyakorolnak amíg meg nem találják a hibát.
Fordnál ez nem így van./Márkaszervízben!!!/Ha egy adott alkatrész meghibásodik (rendellenes meghibás esetén,garanciális időn belül stb.),akkor ebben az esetben nem csak az alkatrészért nem kell fizetni,de a munkadíjért sem.(Ilyenkor a szerelő munkabérét a Ford fizeti ki)
Tehát ha most bejön a szervízbe egy MkI-es Mondeo,és az ügyfél kicseréltet egy alkatrészt,melyre egy év jótállás van,és ezen egy éven belül,az tönkremegy /Bizonyos feltételek vannak természetesen!/garanciában cseréljük,és sem az alkatrészért,sem a munkadíjért nem kell fizetni.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 14:13:00 »

Fordnál ez nem így van./Márkaszervízben!!!/Ha egy adott alkatrész meghibásodik (rendellenes meghibás esetén,garanciális időn belül stb.),akkor ebben az esetben nem csak az alkatrészért nem kell fizetni,de a munkadíjért sem.(Ilyenkor a szerelő munkabérét a Ford fizeti ki)
Tehát ha most bejön a szervízbe egy MkI-es Mondeo,és az ügyfél kicseréltet egy alkatrészt,melyre egy év jótállás van,és ezen egy éven belül,az tönkremegy /Bizonyos feltételek vannak természetesen!/garanciában cseréljük,és sem az alkatrészért,sem a munkadíjért nem kell fizetni.
Ez így tök jó, de sajna azt is mondhatja, hogy nem ugyanaz az alkatrész ment tönkre, hanem az a kis izébigyula, ami hogyishívjákot bizgereli, hogy pöpecül menjen a csodakütyü. Aki nem érti pontosan, hogy mi mit és hogyan működtet azt simán beetetik ezzel a szöveggel és máris megy bele a másik új alkatrész.
 
Nekem egyszer turbót akartak cseréltetni az egyik "márkaszervizben", mert azt mondta, hogy kiagadt neki és emiatt felpörgött a motor leszabályzásig és le kellett fullasztania csak úgy állt meg. Majdnem elsítam magam ahogy hallottam majd szétesni a motort.
 
Rácsaptam a kezükre, hogy ebben ugyan nem cserélnek turbót több száz ezerért, mert annak semmi baja.
 
Azóta sem volt gondom vele eddig pedig van időszak amikor elszabadul bennem az állat és nyomom neki. Azóta mentem vele 23000 km-t.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 14:14:00 »

Ez így tök jó, de sajna azt is mondhatja, hogy nem ugyanaz az alkatrész ment tönkre, hanem az a kis izébigyula, ami hogyishívjákot bizgereli, hogy pöpecül menjen a csodakütyü. Aki nem érti pontosan, hogy mi mit és hogyan működtet azt simán beetetik ezzel a szöveggel és máris megy bele a másik új alkatrész.
 
Nekem egyszer turbót akartak cseréltetni az egyik "márkaszervizben", mert azt mondta, hogy kiagadt neki és emiatt felpörgött a motor leszabályzásig és le kellett fullasztania csak úgy állt meg. Majdnem elsítam magam ahogy hallottam majd szétesni a motort.
 
Rácsaptam a kezükre, hogy ebben ugyan nem cserélnek turbót több száz ezerért, mert annak semmi baja.
 
Azóta sem volt gondom vele eddig pedig van időszak amikor elszabadul bennem az állat és nyomom neki. Azóta mentem vele 23000 km-t.
Egy pár vessző elmaradt amit kéretik gondolatban odabiggyeszteni.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 14:25:00 »

Fordnál ez nem így van./Márkaszervízben!!!/Ha egy adott alkatrész meghibásodik (rendellenes meghibás esetén,garanciális időn belül stb.),akkor ebben az esetben nem csak az alkatrészért nem kell fizetni,de a munkadíjért sem.(Ilyenkor a szerelő munkabérét a Ford fizeti ki)
Tehát ha most bejön a szervízbe egy MkI-es Mondeo,és az ügyfél kicseréltet egy alkatrészt,melyre egy év jótállás van,és ezen egy éven belül,az tönkremegy /Bizonyos feltételek vannak természetesen!/garanciában cseréljük,és sem az alkatrészért,sem a munkadíjért nem kell fizetni.
Azért jó hallani, hogy van olyan márkaszerviz, aki korrektül és felesleges alkatrészek beépítése nélkül is meg tudja javítani a beteg autót. Ha ez tényleg így van, akkor ide fogom vinni az autómat, ha van egy kis nyűgöm vele, de remélem erre azért nem kerül sor
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2007.05.08 kedd, 07:55:00 »

Azért jó hallani, hogy van olyan márkaszerviz, aki korrektül és felesleges alkatrészek beépítése nélkül is meg tudja javítani a beteg autót. Ha ez tényleg így van, akkor ide fogom vinni az autómat, ha van egy kis nyűgöm vele, de remélem erre azért nem kerül sor
Bizony van.Várunk szeretettel.
Üdv.:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2007.05.11 péntek, 14:08:00 »

Megérkezett az első két 2007 modell Mondeo.
A Kerepesi Útra egy kombi,az Üllői Útra egy 5 ajtós kivitel.Akit érdekel meg lehet tekinteni.
Magánvélemény:kib....ttul szép lett.
Üdv.:Ák
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2007.05.16 szerda, 10:45:00 »

Scratch!
 
Küldtem neked mailt a @mondeo.hu-ra.Megkaptad?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2007.05.16 szerda, 11:34:00 »

Megérkezett az első két 2007 modell Mondeo.
A Kerepesi Útra egy kombi,az Üllői Útra egy 5 ajtós kivitel.Akit érdekel meg lehet tekinteni.
Magánvélemény:kib....ttul szép lett.
Üdv.:Ák
Azt nem tudod melyik motorral érkeztek?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2007.05.16 szerda, 12:07:00 »

Scratch!
 
Küldtem neked mailt a @mondeo.hu-ra.Megkaptad?
Igen, este válaszolok!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2007.05.16 szerda, 13:47:00 »

Azt nem tudod melyik motorral érkeztek?
Amelyik nálunk van kombi,az 2,0 TDCI.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2007.05.16 szerda, 13:48:00 »

Igen, este válaszolok!
Oksa.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2007.05.16 szerda, 14:04:00 »

Amelyik nálunk van kombi,az 2,0 TDCI.
Lehet hogy hülye kérdés, de motorban is volt változtatás vagy ugyan az a motor van benne, mint az MKIII-ban?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2007.05.16 szerda, 14:18:00 »

Koniman,
 
Szerintem nem nagyon. Az erosebb(140?) 2.0TDCI kapott egy nagyobb turbit oszt annyi. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2007.05.16 szerda, 15:45:00 »

Koniman,
 
Szerintem nem nagyon. Az erosebb(140?) 2.0TDCI kapott egy nagyobb turbit oszt annyi. Szerintem...
Csak annyit változott, hogy ez a pözsó motor.
A régi 1998, az új 1997 cm.
Az a motor régebben 136 lovas volt, most meg 140 (esetleg 143). Ez van az s-maxban is. A mi tdci-nk utód nélkül megszűnik. Gondolom, gazdaságosabb egyfajta motort gyártani. És ha igaz, ezt már nem a pözsó gyártja, hanem angliában készül.
A 2.2-es is pözsó lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2007.05.16 szerda, 17:25:00 »

Csak annyit változott, hogy ez a pözsó motor.
A régi 1998, az új 1997 cm.
Az a motor régebben 136 lovas volt, most meg 140 (esetleg 143). Ez van az s-maxban is. A mi tdci-nk utód nélkül megszűnik. Gondolom, gazdaságosabb egyfajta motort gyártani. És ha igaz, ezt már nem a pözsó gyártja, hanem angliában készül.
A 2.2-es is pözsó lesz.
Nem gáz a francia motor?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2007.06.11 hétfő, 23:05:00 »

Áky átküldte a Ford Petrány elfekvő raktárkészletét, ha valakinek valami kellene, Őt keressétek.
 
Ford Petrányi elfekvő rakárkészlet
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2007.06.12 kedd, 00:40:00 »

Nem gáz a francia motor?
Szerintem ettől nem kell tartani! Korábban volt egy PUG 406-osom, amelyben ennek a motornak az elődje (110LE) dolgozott. Nem volt vele semmi gond!!! Én is úgy tudom, ahogy Angel írta, hogy a Ford a maga verzióit a saját motorgyárában gyártja.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2007.06.12 kedd, 08:40:00 »

Áky átküldte a Ford Petrány elfekvő raktárkészletét, ha valakinek valami kellene, Őt keressétek.
 
Ford Petrányi elfekvő rakárkészlet
Uhh... azért ez szép kis adatmennyiség!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2007.06.12 kedd, 08:48:00 »

Uhh... azért ez szép kis adatmennyiség!
Nyomjatok rá egy autófiltert a cikk nevére ami  tartalmazza a "MON" szót
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



WWW
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2007.06.12 kedd, 08:54:00 »

Nyomjatok rá egy autófiltert a cikk nevére ami  tartalmazza a "MON" szót
Én csak sima keresést alkalmaztam erre a szóra, de akkor megnézem autofilterrel.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2007.06.15 péntek, 08:13:00 »

Áky átküldte a Ford Petrány elfekvő raktárkészletét, ha valakinek valami kellene, Őt keressétek.
 
Ford Petrányi elfekvő rakárkészlet
Köszi szépen Scratch!
 
Keressetek meg nyugodtan,ha valakit érdekel belőle valami.Alaphelyzetben -50%-os árakról beszélhetünk,de ez esetenként lehet még több is.
 
Üdv.:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2007.06.22 péntek, 23:33:00 »

Köszi szépen Scratch!
 
Keressetek meg nyugodtan,ha valakit érdekel belőle valami.Alaphelyzetben -50%-os árakról beszélhetünk,de ez esetenként lehet még több is.
 
Üdv.:Áky
át tudnád küldeni mail-ben? nem müxik a link... köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2007.06.26 kedd, 16:57:00 »

Áky átküldte a Ford Petrány elfekvő raktárkészletét, ha valakinek valami kellene, Őt keressétek.
 
Ford Petrányi elfekvő rakárkészlet
Scratch! Tudnád frissíteni a linket? mert még mindig nem megy. kösz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2007.06.26 kedd, 19:22:00 »

Scratch! Tudnád frissíteni a linket? mert még mindig nem megy. kösz
Jelenleg az FTP szerverünk döglött, a hiba nálunk van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2007.06.29 péntek, 22:38:00 »

Aky,
 
Nálatok él ez a bizonyos ingyenes nyári átvizsgálás (július 31-ig)?
Kösz:
f
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 17:29:00 »

Sziasztok!
 
Van valakinek személyes tapasztalata a decemberben emlegetett nyíregyházi szervízekkel?
(Vagép Rt.; Carmo Kft.)
Esetleg valakinek jobb tapasztalat másik szervízzel?
 
köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2007.07.03 kedd, 09:35:00 »

Aky,
 
Nálatok él ez a bizonyos ingyenes nyári átvizsgálás (július 31-ig)?
Kösz:
f
Hello!
 
Bocsi,hogy csak most válaszolok,de sok a meló! (Hála az égnek Cheesy )
Szóval,most csak olyanról tudunk,hogy az a kedves Ford tulajdonos,aki erről az akcióról levelet kap,és azt fel tudja mutatni,neki kedvezményesen,ha jól értettem 2000 ft.-ért átvitzsgálják a kollegák az autóját.
 
Üdv.:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2007.07.03 kedd, 10:26:00 »

Hello!
 
Bocsi,hogy csak most válaszolok,de sok a meló! (Hála az égnek Cheesy )
Szóval,most csak olyanról tudunk,hogy az a kedves Ford tulajdonos,aki erről az akcióról levelet kap,és azt fel tudja mutatni,neki kedvezményesen,ha jól értettem 2000 ft.-ért átvitzsgálják a kollegák az autóját.
 
Üdv.:Áky
Köszi. Akkor ezek szerint az alábbi nem minden szervizre vonatkozik?:
Ford Szervíz kedvezmények
 
Üdv:
f.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2007.07.04 szerda, 13:48:00 »

Sziasztok!
 
Sorry,de nem volt időm még beírni a fórumba,hogy menetközben megváltozott az elfekvő készlet helyzete.Az egész ország területén található Ford márkaképviselettől felvásárolta a Ford ezeket az elfekvő készleteket,és egy nagy raktárba helyezi.Ha megvan minden alkatrész /elpakolva,helykódolva/,akkor lesz majd egy nagy akció meghirdetve óriásplakáton,meg rádióban.Sajnálom,de mi voltunk az első márkakereskedés akinek le kellett szállítania ezeket az alkatrészeket ebbe a raktárba,így itt már nem maradt hírmondója sem nekik.Júl.16.-ától megszerezhetőek lesznek ezek az alkatrészek.
Az akció lényege,hogy az adott alkatrész 1 ft.-ért lesz megvehető,ha azt Ford márkaszervízben szerelteti be a kedves ügyfél.
 
Üdv.:Áky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2007.07.04 szerda, 13:56:00 »

Sziasztok!
 
Sorry,de nem volt időm még beírni a fórumba,hogy menetközben megváltozott az elfekvő készlet helyzete.Az egész ország területén található Ford márkaképviselettől felvásárolta a Ford ezeket az elfekvő készleteket,és egy nagy raktárba helyezi.Ha megvan minden alkatrész /elpakolva,helykódolva/,akkor lesz majd egy nagy akció meghirdetve óriásplakáton,meg rádióban.Sajnálom,de mi voltunk az első márkakereskedés akinek le kellett szállítania ezeket az alkatrészeket ebbe a raktárba,így itt már nem maradt hírmondója sem nekik.Júl.16.-ától megszerezhetőek lesznek ezek az alkatrészek.
Az akció lényege,hogy az adott alkatrész 1 ft.-ért lesz megvehető,ha azt Ford márkaszervízben szerelteti be a kedves ügyfél.
 
Üdv.:Áky
Upsz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2007.07.04 szerda, 13:57:00 »

Aky,
 
2.0i moci van raktaron ? 1ft-ert bevallalnam. Egye kanya meg aztis elviselem, ha a ford szervizben rakjak be
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2007.07.04 szerda, 13:59:00 »

Sziasztok!
 
Sorry,de nem volt időm még beírni a fórumba,hogy menetközben megváltozott az elfekvő készlet helyzete.Az egész ország területén található Ford márkaképviselettől felvásárolta a Ford ezeket az elfekvő készleteket,és egy nagy raktárba helyezi.Ha megvan minden alkatrész /elpakolva,helykódolva/,akkor lesz majd egy nagy akció meghirdetve óriásplakáton,meg rádióban.Sajnálom,de mi voltunk az első márkakereskedés akinek le kellett szállítania ezeket az alkatrészeket ebbe a raktárba,így itt már nem maradt hírmondója sem nekik.Júl.16.-ától megszerezhetőek lesznek ezek az alkatrészek.
Az akció lényege,hogy az adott alkatrész 1 ft.-ért lesz megvehető,ha azt Ford márkaszervízben szerelteti be a kedves ügyfél.
 
Üdv.:Áky
Halló!
 
Korábban beszéltünk 2006-os C-Max tempomat kapcsolóral. Irtad, hogy tudsz. Csak az a kérdés, hogy vajon ez ugyan úgy műxik, mint a Mondeonál, vagy sem? Berakást megoldom, az nem baj, csak ez is belefargható, mint a MOndeo kormányba, vagy sem? Igazán talán fargni sem kell, de van e felfogatási pontja egy síma kormánynak? Tudsz e erről vmit?
Most lenne aktuális! És lenne raktáron, vagy rendelni kéne?
 
 
Előre is köszi!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2007.07.04 szerda, 14:06:00 »

Köszi. Akkor ezek szerint az alábbi nem minden szervizre vonatkozik?:
Ford Szervíz kedvezmények
 
Üdv:
f.
De érvényes a dolog,csak ez az info nem jutott el sem hozzám,sem a szervíz munkafelvevőkhöz sorry.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2007.07.04 szerda, 14:08:00 »

Hello!
 
Bocsi,hogy csak most válaszolok,de sok a meló! (Hála az égnek Cheesy )
Szóval,most csak olyanról tudunk,hogy az a kedves Ford tulajdonos,aki erről az akcióról levelet kap,és azt fel tudja mutatni,neki kedvezményesen,ha jól értettem 2000 ft.-ért átvitzsgálják a kollegák az autóját.
 
Üdv.:Áky
Ez a tavaszi átvizsgálás volt,amit pedig belinkeltél,az meg a nyári.Upsz még egyszer bocsi,de elakadt az info valahol.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.