Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 23:36:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 862493 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2005.08.02 kedd, 10:43:00 »

Már a szerelőnél van a gép, az AC-pumpa nem kap áramot. Vagy vezetékhiba, vagy valami letiltó-relé okozhatja, hogy meg sem moccan a pumpa. Tudtok ilyesmiről (letiltó-relé)?
Szia Sasa!
Nekem is a Cit féle megoldás tűnik igaznak. Valószínű, hogy valami házi dolog van benne és ez viccel meg téged. Ha jó kezekbe kerül meg fogják találni. Nincs benne utólag beépített riasztó? Ha valamilyen segítség kell szólj én is Miklósi vagyok de vannak itt még mások is innen, csak most nyaralnak.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2005.08.02 kedd, 10:59:00 »

Szia Sasa!
Nekem is a Cit féle megoldás tűnik igaznak. Valószínű, hogy valami házi dolog van benne és ez viccel meg téged. Ha jó kezekbe kerül meg fogják találni. Nincs benne utólag beépített riasztó? Ha valamilyen segítség kell szólj én is Miklósi vagyok de vannak itt még mások is innen, csak most nyaralnak.
Üdv Shadow.
Köszi a tanácsokat, Shadowoff és THX Citnek is. Próbáltam elérni az előző tulajt, de ki van kapcsolva. Amúgy mi a véleményed a miklósi Autonett szervizről? Nekem fura volt, hogy egy vezetékhibát két órai kemény munkával találtak meg, és ma is azzal riogattak, hogy hú, ez rázós, időbe telik, míg megtalálják, melyikkábel, vagy melyik relé a ludas...
Ha tudsz esetleg a közelben megbízható szerelőt, aki ért a Mondikhoz, megköszönném, ha elárulnád...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:01:00 »

Bocs az OFF-ért, de a sogornőmék lerobbantak egy Ford Transittal Fegyverneknél. Kellene egy jó szerelő/szervíz a környéken. Ha tud valaki valami megoldást gyorsan, azt megköszönöm...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:04:00 »

Bocs az OFF-ért, de a sogornőmék lerobbantak egy Ford Transittal Fegyverneknél. Kellene egy jó szerelő/szervíz a környéken. Ha tud valaki valami megoldást gyorsan, azt megköszönöm...
Zsoel, Petya és R911 való oda. Keress telszámokat a topicokban, és segítenek!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:13:00 »

Bocs az OFF-ért, de a sogornőmék lerobbantak egy Ford Transittal Fegyverneknél. Kellene egy jó szerelő/szervíz a környéken. Ha tud valaki valami megoldást gyorsan, azt megköszönöm...
CSaba,
 
Zsoel számát tudom, ha nem találnád meg sehol...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:16:00 »

CSaba,
 
Zsoel számát tudom, ha nem találnád meg sehol...
Megköszönnném, idáig a mkIII.-as topikot meg a találkozóst néztem át, de nincs.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:17:00 »

Az emaicímem a "hivatalos" cimem, akár jöhet oda is. Köszi.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:24:00 »

Az emaicímem a "hivatalos" cimem, akár jöhet oda is. Köszi.
mail ment
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2005.08.02 kedd, 12:27:00 »

mail ment
Köszi szépen, várom...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2005.08.02 kedd, 13:58:00 »

Köszi a tanácsokat, Shadowoff és THX Citnek is. Próbáltam elérni az előző tulajt, de ki van kapcsolva. Amúgy mi a véleményed a miklósi Autonett szervizről? Nekem fura volt, hogy egy vezetékhibát két órai kemény munkával találtak meg, és ma is azzal riogattak, hogy hú, ez rázós, időbe telik, míg megtalálják, melyikkábel, vagy melyik relé a ludas...
Ha tudsz esetleg a közelben megbízható szerelőt, aki ért a Mondikhoz, megköszönném, ha elárulnád...
Szia!
Szerelőt nemigen tudok, nekem MKI-em van azt magam szoktam buherálni, Autonettnél eddig egyszer voltam vez. szíj cserén. Korrektek voltak, 4-5 óra munkadíj + szíjfeszítők ( a szíjakat vittem ) fizettem 28k forintot. Elfogadható sztem. Villamossági szerelőt Taksonyban emlegetett itt valaki aki állítólag nagyon jó, neki kéne megtudnod a számát.
Üdv SHadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2005.08.02 kedd, 22:16:00 »

Zsoel, Petya és R911 való oda. Keress telszámokat a topicokban, és segítenek!
 
Tisztelettel!
Pont az ilyen dolgok miatt kellene egy "zártkörű" adatbázis a regisztrált tagok elérhetőségével. Scratch?Huh?
 
Egyébként én leghamarabb négy óra körül tudtam volna odaérni, de ennek már utána vagyunk.  
 
Tel. számom: 30/219-2007 (a biztonság kedvéért)
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2005.08.02 kedd, 22:34:00 »

Pont az ilyen dolgok miatt kellene egy "zártkörű" adatbázis a regisztrált tagok elérhetőségével. Scratch?Huh?
 
Egyébként én leghamarabb négy óra körül tudtam volna odaérni, de ennek már utána vagyunk.  
 
Tel. számom: 30/219-2007 (a biztonság kedvéért)
Bizony... nyomtatható formáan...kis térképpel akár Shocked)...csatlakozom
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2005.08.02 kedd, 23:04:00 »

Pont az ilyen dolgok miatt kellene egy "zártkörű" adatbázis a regisztrált tagok elérhetőségével. Scratch?Huh?
 
Egyébként én leghamarabb négy óra körül tudtam volna odaérni, de ennek már utána vagyunk.  
 
Tel. számom: 30/219-2007 (a biztonság kedvéért)
Petya,
 
hoppp, ez kész is van, csak a régi oldalon maradt. Annó ez a "segítséglista" néven alakult. Az új oldalra azért nem került még ki, mert úgy emléxem, hogy ezt úgy beszéltük meg, hogy jelszavasan lehet elérni csak azoknak, akik rajta vannak a listán. Na most ez a része még nem megoldott, de minjárt felveszem a kapcsolatot a programozónkkal, hogy csinálja meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2005.08.03 szerda, 06:33:00 »

Köszönöm a segítséget mindekinek!
 Murphy törvénye szerint 1 óra mulva jött át az emil. Addigra meg már sogornőm keresztbe intézkedett. Szereztek egy trélert és 30K-ért elvitte őket Abonyba, az autómentős egy ismerőséhez. Egyébként a turbó ment tönkre az autón. Szerencsére nem tört el, csak beleért a házába.  
 
Az adatbázis jó ötlet én is támogatom
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2005.08.03 szerda, 10:05:00 »

Petya,
 
hoppp, ez kész is van, csak a régi oldalon maradt. Annó ez a "segítséglista" néven alakult. Az új oldalra azért nem került még ki, mert úgy emléxem, hogy ezt úgy beszéltük meg, hogy jelszavasan lehet elérni csak azoknak, akik rajta vannak a listán. Na most ez a része még nem megoldott, de minjárt felveszem a kapcsolatot a programozónkkal, hogy csinálja meg.
Beszéltem a programozónkkal, és hamarosan kész lesz a segítséglista adatbázis.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2005.08.03 szerda, 23:18:00 »

Szia!
Szerelőt nemigen tudok, nekem MKI-em van azt magam szoktam buherálni, Autonettnél eddig egyszer voltam vez. szíj cserén. Korrektek voltak, 4-5 óra munkadíj + szíjfeszítők ( a szíjakat vittem ) fizettem 28k forintot. Elfogadható sztem. Villamossági szerelőt Taksonyban emlegetett itt valaki aki állítólag nagyon jó, neki kéne megtudnod a számát.
Üdv SHadow
Szia Shadowoff!
Én említettem a Taksonyi szerelőt,ha kéritek,küldöm a nevét, tel számát.
Naplózva

kalti57
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2005.08.03 szerda, 23:28:00 »

Petya,
 
hoppp, ez kész is van, csak a régi oldalon maradt. Annó ez a "segítséglista" néven alakult. Az új oldalra azért nem került még ki, mert úgy emléxem, hogy ezt úgy beszéltük meg, hogy jelszavasan lehet elérni csak azoknak, akik rajta vannak a listán. Na most ez a része még nem megoldott, de minjárt felveszem a kapcsolatot a programozónkkal, hogy csinálja meg.
Szia Scratch!
Kiknek lista? Akik mindennap ittvannak,-naprakészek- a fórumban-bóll?-még ha nem is szólnak mindg hozzá?
Naplózva

kalti57
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2005.08.04 csütörtök, 10:13:00 »

Szia Scratch!
Kiknek lista? Akik mindennap ittvannak,-naprakészek- a fórumban-bóll?-még ha nem is szólnak mindg hozzá?
kalti57,
 
nem. Ez egy jelszavas dolog lesz, csak az kap hozzáférést, aki rajta van. Rákerülni pedig úgy lehet, hogy vállalod, ha tudsz segítesz a közeledben bajbakerült Klubtagnak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2005.08.04 csütörtök, 20:17:00 »

kalti57,
 
nem. Ez egy jelszavas dolog lesz, csak az kap hozzáférést, aki rajta van. Rákerülni pedig úgy lehet, hogy vállalod, ha tudsz segítesz a közeledben bajbakerült Klubtagnak.
Scratch,
Köszi,értem, de szerintem  jóérzésű autós nem csak klubtársnak,más autósnak is segít,ha bajban van plusszok nélkül is .De nagyon jó ötletnek tarom.
Naplózva

kalti57
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2005.08.04 csütörtök, 22:33:00 »

Scratch,
Köszi,értem, de szerintem  jóérzésű autós nem csak klubtársnak,más autósnak is segít,ha bajban van plusszok nélkül is .De nagyon jó ötletnek tarom.
kalti57,
 
vagy segít egy jóérzésű autós vagy nem. Így meg kapsz egy listát, telefonszámokkal, és akkor is hívni tudsz valakit, ha egy autós se jár a közeledbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2005.08.04 csütörtök, 23:09:00 »

kalti57,
 
vagy segít egy jóérzésű autós vagy nem. Így meg kapsz egy listát, telefonszámokkal, és akkor is hívni tudsz valakit, ha egy autós se jár a közeledbe.
Scratch,
"vagy segít,vagy nem "-ez így igaz .Bármerre van az ember,így biztos lehet benne,hogy kap segítséget.Tetszik
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2005.08.10 szerda, 09:59:00 »

Sziasztok!
Márkaszervizes kérdésem lenne. Egyik jóbarátom Escortjába hátulról beleszalad valaki. Karosszériáshoz kellett vinni az autót és a srác bevitte az Auto-Forthoz és ugyancsak hitvány munkát végeztek a fiúk (csomagtartóban nem fényeztek, rosszak az illesztések).
Mit lehet ilyenkor tenni? A gyerek eléggé elkenődött, mert hát az útszélén is jobban megcsinálták volna. Én javasoltam, hogy vigye vissza az autót és csináltassa meg rendesen. De hát mire hivatkozhat? Volt már valakinek ilyen tapasztalata? (Fogyasztóvédelem, felügyeleti szervek, stb..., lehet ilyenekkel pedálozni?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2005.08.10 szerda, 10:50:00 »

Az Auto-Fort galád egy banda.  
Az én esetem hasonló volt 2-3 éve.  
Céges Escort, hátulról találkozott valakivel, biztosítós javítás, számlán hátsó lököscsere újként feltüntetve, későbbi zúzások során piros festék került elő a metálzöld kocsi lökhárítójának fényezése alól. Nem hiszem, hogy Fordéknál pirsora alapozzák az elemeket, sokkal inkább egy használt lökös felrakására gyanakszom.
Nem csaptam botrányt, a biztosító fizette, de többet Auto Forthoz kocsit (se cégeset, se magánt) nem vittem.
Egyetlen tanácsom van: messze kerülni őket (Váci út, Könyves K egyaránt)
ZK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2005.08.10 szerda, 11:03:00 »

Az Auto-Fort galád egy banda.  
Az én esetem hasonló volt 2-3 éve.  
Céges Escort, hátulról találkozott valakivel, biztosítós javítás, számlán hátsó lököscsere újként feltüntetve, későbbi zúzások során piros festék került elő a metálzöld kocsi lökhárítójának fényezése alól. Nem hiszem, hogy Fordéknál pirsora alapozzák az elemeket, sokkal inkább egy használt lökös felrakására gyanakszom.
Nem csaptam botrányt, a biztosító fizette, de többet Auto Forthoz kocsit (se cégeset, se magánt) nem vittem.
Egyetlen tanácsom van: messze kerülni őket (Váci út, Könyves K egyaránt)
ZK
Hát igen. Mondtam is a srácnak, hogy szólhatott volna előtte és szereztünk volna becsületes karosszériást (mert van), de hát már megtörtént az eset. Lehet ilyenkor valamit csinálni: nyilvánosságra elé vinni az ügyet, stb. Vagy akkor "jóhírnév megsértésért" pereskednek?Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2005.08.10 szerda, 13:23:00 »

Hát igen. Mondtam is a srácnak, hogy szólhatott volna előtte és szereztünk volna becsületes karosszériást (mert van), de hát már megtörtént az eset. Lehet ilyenkor valamit csinálni: nyilvánosságra elé vinni az ügyet, stb. Vagy akkor "jóhírnév megsértésért" pereskednek?Smiley)
Szerintem keressétek meg a karosszéria munkafelvevőt. Mondjátok el a dologot. Ha elhajt benneteket, akkor nincs más hátra, irány az ügyvezető!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2005.08.10 szerda, 13:29:00 »

Szerintem keressétek meg a karosszéria munkafelvevőt. Mondjátok el a dologot. Ha elhajt benneteket, akkor nincs más hátra, irány az ügyvezető!
Devlin!
Köszönöm
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2005.08.16 kedd, 10:15:00 »

Cromax
 
Kollégámmal esett meg. 18 diesel kombi. Hétvégén fura, csörgő hang a motortérből. Hétfő reggel bevitte a Cromaxhoz. Beérve (kb egy óra múlva) rájuk telefonált. Szerintük vízpumpa, görgők, egyebek... kb 60K. Mondta nekik, hogy soknak érzni, inkább máshová viszi. Ok, mondják, de akkor 13K a munkadíj. Kolléga kérdezi, hogy mégis hányan nézték egy órán keresztül? Mire a szervíz: Jó, akkor 4K.  
 
Érden egy szerelő tegnap megállapította, hogy vízpumpának, görgőknek semmi baja. Szerinte adagoló, amit egy kifejezetten adagoló "specialista" meg is erősített.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2005.08.16 kedd, 18:43:00 »

Cromax
 
Kollégámmal esett meg. 18 diesel kombi. Hétvégén fura, csörgő hang a motortérből. Hétfő reggel bevitte a Cromaxhoz. Beérve (kb egy óra múlva) rájuk telefonált. Szerintük vízpumpa, görgők, egyebek... kb 60K. Mondta nekik, hogy soknak érzni, inkább máshová viszi. Ok, mondják, de akkor 13K a munkadíj. Kolléga kérdezi, hogy mégis hányan nézték egy órán keresztül? Mire a szervíz: Jó, akkor 4K.  
 
Érden egy szerelő tegnap megállapította, hogy vízpumpának, görgőknek semmi baja. Szerinte adagoló, amit egy kifejezetten adagoló "specialista" meg is erősített.
Nem akarok senki lelkivilágába belegázolni, de a cromaxos csapat kb egy-másfél éve lecserélődött és sajnos az új emberekről nincs jó tapasztalatom. Ma már csak alkatrészért járok oda, de az autómat egy ex-cromaxos szervizeli és minden tiszteletem az övé.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2005.08.17 szerda, 13:43:00 »

Devlin! Nálatok meg lehet-e beszélni szervízt hétvégére?
Lehet-e olyan szervízt kérni amihez én viszem az alkatrészt. Azért a Nagyautónál csak olcsóbb és az is gyári!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2005.08.17 szerda, 14:38:00 »

Devlin! Nálatok meg lehet-e beszélni szervízt hétvégére?
Lehet-e olyan szervízt kérni amihez én viszem az alkatrészt. Azért a Nagyautónál csak olcsóbb és az is gyári!
Jasin
 
Szerintem hétvégére már nem, de hívd fel a munkafelvétel a 06 26 560 910-es telefonszámon és kérdezd meg.
A szervíz hozott anyagból is megoldható.
A vezérműszíjat nem szeretjük hozottban, mert ha garanciális gond van vele és kiderül, hogy az alkatrész volt hibás, akkor beindulhat a "ki viszi a balhét" mutogatás
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2005.08.17 szerda, 15:51:00 »

Jasin
 
Szerintem hétvégére már nem, de hívd fel a munkafelvétel a 06 26 560 910-es telefonszámon és kérdezd meg.
A szervíz hozott anyagból is megoldható.
A vezérműszíjat nem szeretjük hozottban, mert ha garanciális gond van vele és kiderül, hogy az alkatrész volt hibás, akkor beindulhat a "ki viszi a balhét" mutogatás
Küldtem neked egy mail-t, ha van időd válaszolj rá légysz!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2005.08.19 péntek, 22:26:00 »

Jasin
 
Szerintem hétvégére már nem, de hívd fel a munkafelvétel a 06 26 560 910-es telefonszámon és kérdezd meg.
A szervíz hozott anyagból is megoldható.
A vezérműszíjat nem szeretjük hozottban, mert ha garanciális gond van vele és kiderül, hogy az alkatrész volt hibás, akkor beindulhat a "ki viszi a balhét" mutogatás
Devlin!
Még egy kérdés.
2.5 v6-ba milyen olajat töltenek nálatok, és mennyibe kerül litrenként? Az enyémre tettek egy matricát még a kötelezőszervizkor, amin a mobil-1 5w50 van beixelve
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2005.08.19 péntek, 23:27:00 »

Devlin!
Még egy kérdés.
2.5 v6-ba milyen olajat töltenek nálatok, és mennyibe kerül litrenként? Az enyémre tettek egy matricát még a kötelezőszervizkor, amin a mobil-1 5w50 van beixelve
5W-30 kell bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2005.08.20 szombat, 11:21:00 »

Devlin!
Még egy kérdés.
2.5 v6-ba milyen olajat töltenek nálatok, és mennyibe kerül litrenként? Az enyémre tettek egy matricát még a kötelezőszervizkor, amin a mobil-1 5w50 van beixelve
Jasin
Balunak igaza van 5w30 kell bele, de az 5w50 is jó.
Szerintem legjobban akkor jársz, ha a Nagyautónál veszel olajat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2005.08.22 hétfő, 11:20:00 »

Srácok! A márkaszervizeknek az általuk elvégzett festési/fényezési munkálatokra is garanciát kell adniuk?? Ha igen, mennyit???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2005.08.24 szerda, 14:25:00 »

Jasin
Balunak igaza van 5w30 kell bele, de az 5w50 is jó.
Szerintem legjobban akkor jársz, ha a Nagyautónál veszel olajat.
Köszi Devlin!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2005.08.24 szerda, 14:33:00 »

Devlin!
Azt meg tudod-e informálni, hogy mit kell kötelezően cserélni 105 000 nél mkII v6-on. Mert akkor mindent beszerzek ami olyan, hogy nem gáz, ha nem nálatok veszem. Tegyük fel vezérmű láncot nem, de azt nem is szeretném cseréltetni egy jó darabig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2005.08.24 szerda, 21:26:00 »

Jasin
Sajnos 10 napig távol tartom magam minden Fordos dologtól. (Nyaralok.)
Sorry!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2005.08.25 csütörtök, 19:17:00 »

Jasin
Sajnos 10 napig távol tartom magam minden Fordos dologtól. (Nyaralok.)
Sorry!
Ez elég nagy kár, mert volna egy kérdésem. Tiszteletben tartva a szabidat, csak azért írom be, hátha más is volt ilyen helyzetben és tud válaszolni. Hosszú leszek, de igyekszem tagolni, és a végén lesz a lényeg, a kérdés.
 
Tegnap este 8 körül elkezdett villogni a motorellenőrző pilács. Megálltam. Mivel újraindításkor már el sem aludt, Ford-vonal felhív. Ford-vonal autómentőt kiküld, autómat szervizbe beszállít, csereautó kiküld, teljesen korrekt. Közli, hogy 4 napig maradhat nálam a csereautó, illetve ha előbb elkészül az enyém, akkor előbb visszaadom. Ez is OK.
 
Reggel Balu a szervizbe bemegy, szerviz felveszi a munkalapot. Balu el. Szerviz egy óra múlva telefonál, hogy gyújtásprobléma, valszeg trafó. Balu megnyuxik. Szerviz trafót cserél, motor tovább rakoncátlankodik, bár továbbra is jár. Szerviz új kábelt próbál, javulás nyista. Szerviz kompressziót mér, és kiderül, hogy a 3. hengerben olyan nemigen van. Ekkor szerviz közli Baluval, hogy a javítás nagy valószínűséggel a héten nem fejeződik be, mert valszeg nem lesz alkatrészük hozzá. Balu beviszi a garanciapapírokat fénymásolásra, hogy a szerviz is intézhesse az ügyeit a Forddal. Szerviz a'szongya, hogy lesz még egy veszteségmérés is, hogy a hibát jobban behatárolják. Itt tartunk most. Ezt csak azért írtam le, mert nem gondoltam, hogy be fog következni:-(, semmi előjele nem volt.
 
Most jön a lényeg. Balu mindezek után kérdezi a szervizt, hogy jövő héten mi a faxszal fog vidékre menni melózni (a csereautót ugyebár elvileg vasárnap visshza kell adni). A szerviz érdemben nem tud válaszolni, és aszongya, hogy hétfőtől épp nincs bent bérautója, ezért Balu felhívja a Ford-vonalat és megkérdezi. Onnan az a válasz jön, hogy hosszabbítás csak a FMH engedélyével lehetséges, amit szerintük a szerviznek kell kérnie. Balu ezt közli szervizzel, amely holnapra választ ígér. Most itt tartunk. A szerviz hozzáállása egyébként eddig teljesen korrektnek tűnik. A kérdés igazából az, hogy ha holnap elhajtanak azzal, hogy járgyak mán tömegközlekedéssel vagy béreljek saját lóvéból autót jövő 7-en, abba bele kell-e törődnöm, vagy üssem az asztalt? (A nagymacs' még extragaris, ami ugyebár kiterjed a motorra.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2005.08.26 péntek, 08:49:00 »

Ez elég nagy kár, mert volna egy kérdésem. Tiszteletben tartva a szabidat, csak azért írom be, hátha más is volt ilyen helyzetben és tud válaszolni. Hosszú leszek, de igyekszem tagolni, és a végén lesz a lényeg, a kérdés.
 
Tegnap este 8 körül elkezdett villogni a motorellenőrző pilács. Megálltam. Mivel újraindításkor már el sem aludt, Ford-vonal felhív. Ford-vonal autómentőt kiküld, autómat szervizbe beszállít, csereautó kiküld, teljesen korrekt. Közli, hogy 4 napig maradhat nálam a csereautó, illetve ha előbb elkészül az enyém, akkor előbb visszaadom. Ez is OK.
 
Reggel Balu a szervizbe bemegy, szerviz felveszi a munkalapot. Balu el. Szerviz egy óra múlva telefonál, hogy gyújtásprobléma, valszeg trafó. Balu megnyuxik. Szerviz trafót cserél, motor tovább rakoncátlankodik, bár továbbra is jár. Szerviz új kábelt próbál, javulás nyista. Szerviz kompressziót mér, és kiderül, hogy a 3. hengerben olyan nemigen van. Ekkor szerviz közli Baluval, hogy a javítás nagy valószínűséggel a héten nem fejeződik be, mert valszeg nem lesz alkatrészük hozzá. Balu beviszi a garanciapapírokat fénymásolásra, hogy a szerviz is intézhesse az ügyeit a Forddal. Szerviz a'szongya, hogy lesz még egy veszteségmérés is, hogy a hibát jobban behatárolják. Itt tartunk most. Ezt csak azért írtam le, mert nem gondoltam, hogy be fog következni:-(, semmi előjele nem volt.
 
Most jön a lényeg. Balu mindezek után kérdezi a szervizt, hogy jövő héten mi a faxszal fog vidékre menni melózni (a csereautót ugyebár elvileg vasárnap visshza kell adni). A szerviz érdemben nem tud válaszolni, és aszongya, hogy hétfőtől épp nincs bent bérautója, ezért Balu felhívja a Ford-vonalat és megkérdezi. Onnan az a válasz jön, hogy hosszabbítás csak a FMH engedélyével lehetséges, amit szerintük a szerviznek kell kérnie. Balu ezt közli szervizzel, amely holnapra választ ígér. Most itt tartunk. A szerviz hozzáállása egyébként eddig teljesen korrektnek tűnik. A kérdés igazából az, hogy ha holnap elhajtanak azzal, hogy járgyak mán tömegközlekedéssel vagy béreljek saját lóvéból autót jövő 7-en, abba bele kell-e törődnöm, vagy üssem az asztalt? (A nagymacs' még extragaris, ami ugyebár kiterjed a motorra.)
Üdv mindenkinek!
 
Balu!
 
Én ugyanebben a cipőben járok, a kérdések topicban elég részletesen leírtam a történéseket.
Semmi jóval nem tudlak bíztatni, ugyanis garanciális időben tropára ment a motorom méghozzá a márkaszervíz trehánysága miatt. Beszéltem még a Közlekedés Felügyelettel is. Azt mondták, tavaly óta hatályban van egy kormányrendelet, ami törölte az addig érvényben lévőt. Az újnak értelmében 4 nap csereautó kötelező, hacsak a márkaszervíz belső szabályzata másképp nem rendelkezik. Na de melyik az a "fehér holló" szervíz amelyik ügyfélcentrikus, netalán gondol szegény, amúgy is a probléma(ák) miatt kiszolgáltatott tulajdonosra? Kérdeztem a KF-től, mi van akkor, ha pl. 4 hónapig pöcsikéznek az ótóval? Hát, akkor nem tudják... Végül sikerült kiharcolnom egy autót 3 hétre a szabi idejére, most pedig egy 2-es Golfot adnak ameddig szükséges. Nem gyenge csatározás volt, hozzá teszem, én sarokba tudtam őket szorítani azzal, hogy komoly pénzeket csaltak ki tőlem (tömítések, munkadíj el nem végzett munkára, stb.), így aztán végül megkapom ami jár.
Próbáld meg jobb belátásra bírni őket azzal, hogy munkavégzés miatt kell az autó, esetleg egy furfangos jogásztól kérjél tanácsot.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 03:18:00 »

Üdv mindenkinek!
 
Balu!
 
Én ugyanebben a cipőben járok, a kérdések topicban elég részletesen leírtam a történéseket.
Semmi jóval nem tudlak bíztatni, ugyanis garanciális időben tropára ment a motorom méghozzá a márkaszervíz trehánysága miatt. Beszéltem még a Közlekedés Felügyelettel is. Azt mondták, tavaly óta hatályban van egy kormányrendelet, ami törölte az addig érvényben lévőt. Az újnak értelmében 4 nap csereautó kötelező, hacsak a márkaszervíz belső szabályzata másképp nem rendelkezik. Na de melyik az a "fehér holló" szervíz amelyik ügyfélcentrikus, netalán gondol szegény, amúgy is a probléma(ák) miatt kiszolgáltatott tulajdonosra? Kérdeztem a KF-től, mi van akkor, ha pl. 4 hónapig pöcsikéznek az ótóval? Hát, akkor nem tudják... Végül sikerült kiharcolnom egy autót 3 hétre a szabi idejére, most pedig egy 2-es Golfot adnak ameddig szükséges. Nem gyenge csatározás volt, hozzá teszem, én sarokba tudtam őket szorítani azzal, hogy komoly pénzeket csaltak ki tőlem (tömítések, munkadíj el nem végzett munkára, stb.), így aztán végül megkapom ami jár.
Próbáld meg jobb belátásra bírni őket azzal, hogy munkavégzés miatt kell az autó, esetleg egy furfangos jogásztól kérjél tanácsot.
 
Üdv!
Köszi a tanácsot, ezt fogom tenni, ha nem engednek. Egyelőre reggelig meghosszabbították, a Ford Hungária meg megígérte, hogy a szerviz körmére néz. Szerintem az ember azért vesz extra garanciát, hogy akkor is mobil maradhasson, ha a balfék szerviz sokáig pöcsöl. A munkavégzés egyébként valódi indok nálam, ha tovább bosszantanak, kártérítést is kérek, persze megfelelő jogi indokokkal alátámasztva. Mindenesetre nekem (is) jobb lenne, ha erre nem kerülne sor, és még nem tartunk itt. Majd megírom, mi lett a vége...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 10:23:00 »

Köszi a tanácsot, ezt fogom tenni, ha nem engednek. Egyelőre reggelig meghosszabbították, a Ford Hungária meg megígérte, hogy a szerviz körmére néz. Szerintem az ember azért vesz extra garanciát, hogy akkor is mobil maradhasson, ha a balfék szerviz sokáig pöcsöl. A munkavégzés egyébként valódi indok nálam, ha tovább bosszantanak, kártérítést is kérek, persze megfelelő jogi indokokkal alátámasztva. Mindenesetre nekem (is) jobb lenne, ha erre nem kerülne sor, és még nem tartunk itt. Majd megírom, mi lett a vége...
És kiderült már, mi a baja a motornak?
 
Maximális együttérzésem. Drukkolok, hogy jó vége legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 12:01:00 »

Köszi a tanácsot, ezt fogom tenni, ha nem engednek. Egyelőre reggelig meghosszabbították, a Ford Hungária meg megígérte, hogy a szerviz körmére néz. Szerintem az ember azért vesz extra garanciát, hogy akkor is mobil maradhasson, ha a balfék szerviz sokáig pöcsöl. A munkavégzés egyébként valódi indok nálam, ha tovább bosszantanak, kártérítést is kérek, persze megfelelő jogi indokokkal alátámasztva. Mindenesetre nekem (is) jobb lenne, ha erre nem kerülne sor, és még nem tartunk itt. Majd megírom, mi lett a vége...
Üdv mindenkinek!
 
Balu,
 
Kíváncsian várom a fejleményeket és én is szoritok neked, hogy jó vége legyen. Ne hagyd magad!
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 19:23:00 »

És kiderült már, mi a baja a motornak?
 
Maximális együttérzésem. Drukkolok, hogy jó vége legyen.
Kiderült, szerencsére nem olyan durva, mint gondoltam. A szívószelepet a helyére nyomó (?) rugó törött el. (Bocs a szakszerűtlenségért, a szervizes így tudta elég primitíven mondani ahhoz, hogy sejtsem, miről van szó:-) ) A szerviz szerint anyaghibás volt. Ha mást nem találnak (amire minden esély megvan, állításuk szerint alaposan átnéztek mindent), akkor is pözsózok még a héten, mert Kölnből jön az alkatrész.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 19:26:00 »

Üdv mindenkinek!
 
Balu,
 
Kíváncsian várom a fejleményeket és én is szoritok neked, hogy jó vége legyen. Ne hagyd magad!
 
Üdv
Egyelőre minden rendben (attól eltekintve, hogy ilyen kis alkatrész miatt másfél hétig áll az autóm), a FMH-s hölgy azt mondta, nyugodtan használjam tovább a csereautót, egymás között lerendezik, hogy ki fizeti a révészt. Remélem, ez megtörtént, és még nem köröznek pözsólopásért:-)
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 20:28:00 »

Balu,
 
ez már jobban hangzik...örülök!
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 21:32:00 »

Egyelőre minden rendben (attól eltekintve, hogy ilyen kis alkatrész miatt másfél hétig áll az autóm), a FMH-s hölgy azt mondta, nyugodtan használjam tovább a csereautót, egymás között lerendezik, hogy ki fizeti a révészt. Remélem, ez megtörtént, és még nem köröznek pözsólopásért:-)
Remélem, a pözsó dízel...
 
Hát gondolom megnyugodtál. Azért az a rugótörés nem egy tragédia, főként hogy így nem is kell szétszedni a motort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 22:06:00 »

Köszönöm a biztatásotokat és együttérzéseteket, igen, nagyjából megnyugodtam. Hihetetlenül csúnya hangja volt alacsony fordulaton, komolyabb dologtól tartottam.
 
A Pözsó egyébként benzines 307, 1.4-es, 88LE, nem egy rakéta, viszont nem eszik többet, mint a HDi:-) Szerdától máig pár híján 1000 km, kb. 55 liter benzinnel, teljesen vegyesen: kb. 200 km pesti dugó, a többi országút és autópálya, meg pár kilométer kisváros
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 22:16:00 »

Köszönöm a biztatásotokat és együttérzéseteket, igen, nagyjából megnyugodtam. Hihetetlenül csúnya hangja volt alacsony fordulaton, komolyabb dologtól tartottam.
 
A Pözsó egyébként benzines 307, 1.4-es, 88LE, nem egy rakéta, viszont nem eszik többet, mint a HDi:-) Szerdától máig pár híján 1000 km, kb. 55 liter benzinnel, teljesen vegyesen: kb. 200 km pesti dugó, a többi országút és autópálya, meg pár kilométer kisváros
Az 1,4 HDi kb 1-1,5 literrel kevesebbet eszik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2005.08.29 hétfő, 22:21:00 »

Az 1,4 HDi kb 1-1,5 literrel kevesebbet eszik.
Igen, de az csak 68 ló, és csak 206-ba rakják, ha jól tudom. A 307-esben 1.6-os van, kétféle, 90 és 110LE (mindkettő állva hagyja az 1.4-es benzinest:-)), a gyengébbet asszem a 206-ba is szerelik. A fogyasztásuk meg ugyanúgy 5,5 liter, mint ahogy én mértem a benzinesét.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.