Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 02:06:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elkelt jó áron! :) Keresek 2007-től 2 millióig  (Megtekintve 66929 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:03:01 »

Azzal te járnál jól Smiley


Miert?! Mennyiért kellene adnom?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 20:17:26 »

alapvetően a plusz fogyasztás két dologból jön össze.
1. amikor állsz és D-ben van. Ekkor kb 0.5l/ó a plusz fogyasztás
2. a nagy gázindítások a feeling miatt

Én ha közeledek a lámpához és pirosra váltott, akkor rakom is N-be, a másik, hogy nem padlógázzal indítok. Ennek megfelelően az autó nem fogyaszt többet, mint a kézi váltó.

Alapvetően abszolúte nem így van... a régi fajta automata váltónak sokkal rosszabb a hatásfoka, mint a kéziváltónak. Az egészet olaj működteti, és emiatt rengeteg veszteség van. Bármilyen körülmények között a sima automata többet fog fogyasztani, mint a manuális.
Ha fogyasztást hasonlítasz, úgy lenne tutter, hogy ugyanolyan autó, ugyanolyan motor, az egyik kézi, a másik ótómata, és együtt mennek.
Ha folyamatosan mész autópályán, állandó sebességgel, váltás nélkül, az automata ott is többet fog fogyasztani.

bocsi, hogy így írom, de ez baromság. Felejtsétek már el az automata szapulását. A DSG váltók és az 50-es évekbeli automaták totál szarok (na jó a frissebb DSG-k már egész jók). A 80-as évek végén már egész jó váltókat gyártottak a 90-es évek közepétől már nem mondanék semmi rosszat a váltókra. Azt mondanám, hogy az automata váltón meg lehet tudni milyen volt a gazdája és kevésbé nyúlhatsz mellé mint egy sz@r, ótvar kettős tömegű benzinkavarón. Mond azt, hogy te nem szereted az automatát azt elfogadom, de vagy nem volt automata autód még és a haverok hisztijének hiszel vagy abszolúte nem tudod, hogy miként működnek

Namost... ha a tddi-ben volt automata, az még 4 sebességes volt, sima bolygóműves. Kell a fenének. A tdci 5-ös váltója már jobb, még mindig nem kell.
A 6-os váltó már még jobb, hááát... nekem olyan sem kell. A powrshift... a fordé nem a legjobb, de mondjuk legyen.
Nem ezek a jó váltók... a ZF-nek a 8 sebességese... na ammá döfi. Meg a fócvágen 7 sebességes dsg-je...
De a marketing ellenére, ezek is egy kicsivel többet esznek, ha automata. A dsg talán nem (annyit), de a többi mindenképpen.
Ha a váltó tönkremegy (más márkánál ugyan, de nap mint nap látom), hirtelen bezizzen egy 1,5 milliós javítás... ami akár az autó ára lehet (új váltó).
De nem így nézzük... az egyik ismerős kb 7 éves benzines 7-es bömöse most megy bontásra... az ok: tönkrement a váltó, és nem éri meg megjavítani.
A másik: A6 2.5 tdi: szintén váltó, szintén totálkár... ha kézi váltós lenne, simán javítanák. Ja, és nincs olcsón bontott váltó... míg kéziből, mint a fene.
Persze, a motort kíméli, az igaz. Meg az is, hogy nem kell kuplung, meg kettős tömegű. De hát azt meg kifizeted fogyiban, meg egyebekben...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:14:05 »

bocsi, hogy így írom, de ez baromság. Felejtsétek már el az automata szapulását. A DSG váltók és az 50-es évekbeli automaták totál szarok (na jó a frissebb DSG-k már egész jók). A 80-as évek végén már egész jó váltókat gyártottak a 90-es évek közepétől már nem mondanék semmi rosszat a váltókra. Azt mondanám, hogy az automata váltón meg lehet tudni milyen volt a gazdája és kevésbé nyúlhatsz mellé mint egy sz@r, ótvar kettős tömegű benzinkavarón. Mond azt, hogy te nem szereted az automatát azt elfogadom, de vagy nem volt automata autód még és a haverok hisztijének hiszel vagy abszolúte nem tudod, hogy miként működnek
Te figyelj már.  ne sértődj meg. Mentél már dsg -s kocsival???    Nekem volt nemrég passat  dízel 140 lo 6 sebességes,  és golf 6 benzines 160 lo 7 sebességes.  mindkettő hibátlan. A Golfot el sem akartam adni úgy tetszett. Nem vagyok márka .uzi !   De nagyon el vannak találva a DSG-k.

Amúgy ha jól tudom az aisin awf 21  ami neked is volt, kiteszi magát uresbe ha megalsz rövid időn belül.  Lelepsz a fekrol es nem is indul rögtön.  kevés olyan automata van ami ugyanannyit eszik mint a kézi.  Foleg nem ez az őskori japán váltós.  rengeteget csúsztat, feleslegesen pörög a motor. (nekem is japános van)

De nézzük ezt az eladó tddi -t     smile
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.14 vasárnap, 21:24:19 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:23:25 »

Alapvetően abszolúte nem így van... a régi fajta automata váltónak sokkal rosszabb a hatásfoka, mint a kéziváltónak. Az egészet olaj működteti, és emiatt rengeteg veszteség van. Bármilyen körülmények között a sima automata többet fog fogyasztani, mint a manuális.
Ha fogyasztást hasonlítasz, úgy lenne tutter, hogy ugyanolyan autó, ugyanolyan motor, az egyik kézi, a másik ótómata, és együtt mennek.
Ha folyamatosan mész autópályán, állandó sebességgel, váltás nélkül, az automata ott is többet fog fogyasztani.

Namost... ha a tddi-ben volt automata, az még 4 sebességes volt, sima bolygóműves. Kell a fenének. A tdci 5-ös váltója már jobb, még mindig nem kell.
A 6-os váltó már még jobb, hááát... nekem olyan sem kell. A powrshift... a fordé nem a legjobb, de mondjuk legyen.
Nem ezek a jó váltók... a ZF-nek a 8 sebességese... na ammá döfi. Meg a fócvágen 7 sebességes dsg-je...
De a marketing ellenére, ezek is egy kicsivel többet esznek, ha automata. A dsg talán nem (annyit), de a többi mindenképpen.
Ha a váltó tönkremegy (más márkánál ugyan, de nap mint nap látom), hirtelen bezizzen egy 1,5 milliós javítás... ami akár az autó ára lehet (új váltó).
De nem így nézzük... az egyik ismerős kb 7 éves benzines 7-es bömöse most megy bontásra... az ok: tönkrement a váltó, és nem éri meg megjavítani.
A másik: A6 2.5 tdi: szintén váltó, szintén totálkár... ha kézi váltós lenne, simán javítanák. Ja, és nincs olcsón bontott váltó... míg kéziből, mint a fene.
Persze, a motort kíméli, az igaz. Meg az is, hogy nem kell kuplung, meg kettős tömegű. De hát azt meg kifizeted fogyiban, meg egyebekben...

Tudom, hogy veled nem szabad vitatkozni, de alapvetően nem így van. A konverter az amely a kuplung szerepét játssza (ugyebár az olajban a két turbinalapát) és a legnagyobb veszteséget termeli, amikor az autó áll. Ez a jelzett veszteség kb 90%-át jelenti. Az indulást követően a kuplungzár bekapcsol és a konverter nem dolgozik tovább. Tény, hogy a tengelyről kapja a meghajtást a váltó olajpumpája, bár vannak már elektromos motorral szereltek, de itt csak a szolenoid szelepeken átmenő olaj kapja az erélyt, ami aztán a fékező lamellákat vezérli. Ez az olajpumpa energiája azért elhanyagolható, ha nem az, akkor az sem mindegy, hogy kinek milyen teljesítményű rádiója van és éppen tényleg rádiót hallgatunk-e vagy CD-t. Ennek megfelelően az autópályán már nem jelentkezik a fogyasztásbéli különbség. Miként is lehetett volna nekem az automata mondival 5 és feles fogyasztásom, amikor olaszba mentem?

Én nem csak dumálok, mert a jelenlegi már a 4. automata váltós járgányom (BMW 735i [1983] - mai napig váltófelújítás nélkül megy [4fokozatú], Opel Omega 2.5 [nem emlékszem az évjáratra] - ebben kellett váltót felújítanom, a teljes felújítás 280eHuf volt, mondeo 2.0tdci [2008] - tökéletesen működő, hibamentes váltó, a nagycsírke amim van, még nem nyilatkozom), ezen felül anyámék 2002-es Honda CRV-je 4 fokozatú automatával tökéletesen működik, igaz ők még csak 8 éve hajtják.

Nem akarok senkit megbántani, de a legtöbb esetben az automatáról ugyan úgy baromságok keringenek, mint az 1.8 kontra 2.0 autókról. Európában nem divat az automata és ha valaki találkozik egy csillió kilóméteres autóval, aminek egyszer csak beszarik, akkor jön a szöveg, hogy látod, *** az automata. Az, hogy elmaradt az olajcsere, szétbuzerálták az egészet és amúgy is kapott egy ütést, az nem érdekes. Nekem pont ilyen volt az omegában a váltó (mondjuk ettől még az opel egy hulladék).

A BMW-s haverodnak nincs jó szerelője. Van egy "srác" (58 éves), akihez eredetiségvizsgára "szoktam" járni és neki több mint 30 éve automata járgánya van. Azt mondja mindig, hogy ha netántán beszarna (eddig egyszer fordult elő), akkor hozat egy bontottat 80-100eHuf között és kész. Szóval jó nagy baromságot csinál a haverod. Szóval nem igaz, hogy a kettős tömegűt vagy egyebet kifizetnél fogyiban, mert én viszont tapasztalatból beszélek.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 21:24:29 »

Te figyelj már.  ne sértődj meg. Mentél már dsg -s kocsival???    Nekem volt nemrég passat  dízel 140 lo 6 sebességes,  és golf 6 benzines 160 lo 7 sebességes.  mindkettő hibátlan. A Golfot el sem akartam adni úgy tetszett. Nem vagyok márka .uzi !   De nagyon el vannak találva a DSG-k.

Amúgy ha jól tudom az aisin awf 21  ami neked is volt, kiteszi magát uresbe ha megalsz rövid időn belül.  Lelepsz a fekrol es nem is indul rögtön.  kevés olyan automata van ami ugyanannyit eszik mint a kézi.  Foleg nem ez az őskori japán váltós.  rengeteget csúsztat, feleslegesen pörög a motor.

De nézzük ezt az eladó tddi -t     smile

 eljen
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2014.12.16 kedd, 21:40:32 »

Miert?! Mennyiért kellene adnom?!

Ha meg akarsz tőle szabadulni még idén akkor 750ezer. (szerintem)
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #56 Dátum: 2014.12.16 kedd, 22:15:49 »

Te figyelj már.  ne sértődj meg. Mentél már dsg -s kocsival???    Nekem volt nemrég passat  dízel 140 lo 6 sebességes,  és golf 6 benzines 160 lo 7 sebességes.  mindkettő hibátlan. A Golfot el sem akartam adni úgy tetszett. Nem vagyok márka .uzi !   De nagyon el vannak találva a DSG-k.

Amúgy ha jól tudom az aisin awf 21  ami neked is volt, kiteszi magát uresbe ha megalsz rövid időn belül.  Lelepsz a fekrol es nem is indul rögtön.  kevés olyan automata van ami ugyanannyit eszik mint a kézi.  Foleg nem ez az őskori japán váltós.  rengeteget csúsztat, feleslegesen pörög a motor. (nekem is japános van)

De nézzük ezt az eladó tddi -t     smile
Biztos, hogy nem ment ...  hehe   wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 22:26:43 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2014.12.17 szerda, 05:05:43 »

Ha meg akarsz tőle szabadulni még idén akkor 750ezer. (szerintem)

Nem megszabadulni akarok tőle, hanem eladni! Ha 750-re tartanám akkor 700 vinné el a "vevő"!
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2014.12.17 szerda, 16:49:45 »

Nem megszabadulni akarok tőle, hanem eladni! Ha 750-re tartanám akkor 700 vinné el a "vevő"!

Nem tudom, ki hogy van vele. Mikor autót vettem, azért mentem el megnézni, mert annyiért amennyiért hirdették, hajlandó lettem volna megvenni. Kicsit alkudtam és megvettem. Szerintem mások is hasonlóan működnek. Ha el megy megnézni, félig már elfogadta az árat. Nyilván bepróbál némi alkudozást, de annkmeg nem kell engedni.

Szerintem hamarabb elmegy ha alacsony áron van, de abból nem engedsz, mintha magas áron hirdeted, de belekalkulálsz eleve nem kevés alkudozást az összegbe.

...de nyilván mindenki máshogy gondolkodik Grin
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #59 Dátum: 2014.12.17 szerda, 17:15:37 »

A magas 'kikiáltási ' árral mac azt lehet elérni hogy  nem lesz aki felhív vagy megnézi az autot
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:07:30 »

A magas 'kikiáltási ' árral mac azt lehet elérni hogy  nem lesz aki felhív vagy megnézi az autot

A magas kikiáltási ár nem itt kezdődik! Majd lesz valami! Ha nem megy el a kocsi csak jövőre az se baj! az enyémtől 200-al többért is hirdetnek kocsit, ha az enyémet nem viszik el akkor azokat tuti nem!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #61 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:32:46 »

A magas kikiáltási ár nem itt kezdődik! Majd lesz valami! Ha nem megy el a kocsi csak jövőre az se baj! az enyémtől 200-al többért is hirdetnek kocsit, ha az enyémet nem viszik el akkor azokat tuti nem!
hát ha ez vigasz neked...
egyébként, de magas. eladni nagyjából a tól ig határ alsó harmadában lehet könnyen. amit beleírsz teljesen mindegy, mert szinte senki sem hisz már a hirdetéseknek. lehet, hogy elmegy akár ennyiért is, de az nagy szerencse lenne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:40:35 »

hát ha ez vigasz neked...
egyébként, de magas. eladni nagyjából a tól ig határ alsó harmadában lehet könnyen. amit beleírsz teljesen mindegy, mert szinte senki sem hisz már a hirdetéseknek. lehet, hogy elmegy akár ennyiért is, de az nagy szerencse lenne

Köszönöm, hogy sziveteken/szíveden viseled a kocsim sorsát! Én emiatt azért nyugodtan alszom!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:43:39 »

Ne sértődj meg, de hidd el, nem a levegőbe beszél.
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:04:30 »

Ne sértődj meg, de hidd el, nem a levegőbe beszél.

Nem sértődtem meg, csak unom magam ismételgetni!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:10:26 »

Had árulja már mindenki annyiért a kocsiját amennyiért akarja. Ha neki így jó akkor ennyiért.  Minek kell állandóan okoskodni, h ennyiért kell árulni meg annyiért kell árulni, meg csak ennyiért meg annyiért lehet eladni stb?   úgysem akarjátok megvenni nem? akkor meg nem mind1?     
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #66 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:26:24 »

Had árulja már mindenki annyiért a kocsiját amennyiért akarja. Ha neki így jó akkor ennyiért.  Minek kell állandóan okoskodni, h ennyiért kell árulni meg annyiért kell árulni, meg csak ennyiért meg annyiért lehet eladni stb?   úgysem akarjátok megvenni nem? akkor meg nem mind1?     
Te meg akarod venni, vagy csak okoskodni jöttél?   Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:27:04 »

Köszönöm, hogy sziveteken/szíveden viseled a kocsim sorsát! Én emiatt azért nyugodtan alszom!
Azt nem is szerettem volna, hogy idegeskedj Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:33:14 »

Ment pü!  wave
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2014.12.17 szerda, 20:36:06 »

amúgy szép kocsi. Meg is fordult a fejemben, hogy az asszony fókáját le kellene cserélni, de egyenlőre ennyit még nem tudok rá szánni.
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:24:35 »

Ment pü!  wave

Ment rá a válasz is! Smiley
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2014.12.17 szerda, 21:26:33 »

amúgy szép kocsi. Meg is fordult a fejemben, hogy az asszony fókáját le kellene cserélni, de egyenlőre ennyit még nem tudok rá szánni.

A lehetőség adott! :-)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2014.12.17 szerda, 22:30:30 »

A lehetőség adott! :-)

Persze, de most még nem. Neki egyébként is benzines kellene nem dizi és éppen járgánycsere után vagyok. Szóval most a méhecskék szorgalmával gyűjtögetek megest.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 08:00:01 »

Persze, de most még nem. Neki egyébként is benzines kellene nem dizi és éppen járgánycsere után vagyok. Szóval most a méhecskék szorgalmával gyűjtögetek megest.
Kölcsönkérted Tipcsi telefonját?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:04:28 »

Kedves Mindenki!

köszönöm a sok pozitív és mégtöbb negatív hozzászólást! Ma elkelt a kocsim, 860.000-ért. Aki megvette és átnézette a saját szerelőével, megállapították h kiváló a kocsi állapota, szinte alku nélkül elment. Ennyit arról. hogy szabadulni akarok tőle. Kettős érzés kavarok bennem, egyrészt nagyonj sajnálom a kocsim, mert attól tartok, hogy nehéz lesz ilyen jó állapotút vennem, másrészt kicsit izgatott vagyok, mert bennem van a kutatási vágy egy szép mekímélt állapotú kocsi felkutatása iránt!

Ha valaki tud 2006 utáni mondeot, akkor kérem jelezze felém!

Üdv Peti
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:18:26 »

Kedves Mindenki!

köszönöm a sok pozitív és mégtöbb negatív hozzászólást! Ma elkelt a kocsim, 860.000-ért. Aki megvette és átnézette a saját szerelőével, megállapították h kiváló a kocsi állapota, szinte alku nélkül elment. Ennyit arról. hogy szabadulni akarok tőle. Kettős érzés kavarok bennem, egyrészt nagyonj sajnálom a kocsim, mert attól tartok, hogy nehéz lesz ilyen jó állapotút vennem, másrészt kicsit izgatott vagyok, mert bennem van a kutatási vágy egy szép mekímélt állapotú kocsi felkutatása iránt!

Ha valaki tud 2006 utáni mondeot, akkor kérem jelezze felém!

Üdv Peti

Gratulálok.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:27:16 »

Kedves Mindenki!

köszönöm a sok pozitív és mégtöbb negatív hozzászólást! Ma elkelt a kocsim, 860.000-ért. Aki megvette és átnézette a saját szerelőével, megállapították h kiváló a kocsi állapota, szinte alku nélkül elment. Ennyit arról. hogy szabadulni akarok tőle. Kettős érzés kavarok bennem, egyrészt nagyonj sajnálom a kocsim, mert attól tartok, hogy nehéz lesz ilyen jó állapotút vennem, másrészt kicsit izgatott vagyok, mert bennem van a kutatási vágy egy szép mekímélt állapotú kocsi felkutatása iránt!

Ha valaki tud 2006 utáni mondeot, akkor kérem jelezze felém!

Üdv Peti
MK3-at, vagy MK4-et szeretnél? Mert 2006 után volt ez-is-az-is.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:35:41 »

Gratulálok.

Köszi szépen, az előbb hívott a srác, h mennyire boldog, mert nagyon jó autót vett! Citroen c3-om volt neki előtte. Legalább jó helyre került....
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:37:37 »

MK3-at, vagy MK4-et szeretnél? Mert 2006 után volt ez-is-az-is.

Nincs kitűzött cél, mindekettő érdekel. A lényeg h legyen benne ülésfűtés, szélvédőfűtés, lehetőleg tempomat, meg xenon, valamint 200.000 alatti futás. 2 millió alatt nézelődök, sajna eddig tart a keretem.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:37:47 »

Kedves Mindenki!

köszönöm a sok pozitív és mégtöbb negatív hozzászólást! Ma elkelt a kocsim, 860.000-ért. Aki megvette és átnézette a saját szerelőével, megállapították h kiváló a kocsi állapota, szinte alku nélkül elment. Ennyit arról. hogy szabadulni akarok tőle. Kettős érzés kavarok bennem, egyrészt nagyonj sajnálom a kocsim, mert attól tartok, hogy nehéz lesz ilyen jó állapotút vennem, másrészt kicsit izgatott vagyok, mert bennem van a kutatási vágy egy szép mekímélt állapotú kocsi felkutatása iránt!

Ha valaki tud 2006 utáni mondeot, akkor kérem jelezze felém!

Üdv Peti

Szia.
Nagyon tudott alkudni a pali......kemény 9ezret  Wink  taps

amugy sok sikert...nehéz lesz.
csapj a hónod alá egy hozzáértőt ugy menj vásárolni....valamint továbbra is itt kérdezz  Wink de előtte,ne utána.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:52:04 »

19-et akart alkudni.....

Van már egy pár kiszemelt....

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_mo-i_plusz_xenon_plusz_ulesfutes-8527234

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x_tempomat-sz.konyv-km_garancia-8533270

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_bor-navi-tempomat-8419358

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-8454491

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_mo-i._szervizkonyv-8509161

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:06:59 »

én mk3-as tdci-re le nem cserélném... Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:08:33 »

Nincs kitűzött cél, mindekettő érdekel. A lényeg h legyen benne ülésfűtés, szélvédőfűtés, lehetőleg tempomat, meg xenon, valamint 200.000 alatti futás. 2 millió alatt nézelődök, sajna eddig tart a keretem.
7éves autóban max200ekm Roll Eyes legyen hozzá szerencséd, az órának azért nem feltétlenül hinnék...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:11:28 »

7éves autóban max200ekm Roll Eyes legyen hozzá szerencséd, az órának azért nem feltétlenül hinnék...

Igen a km óra értékeket tessék elfelejteni. 1-2 éves autónál még lehet ez igény, de a belőtt kereten belül ilyennel ne foglalkozz.
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:12:09 »

7éves autóban max200ekm Roll Eyes legyen hozzá szerencséd, az órának azért nem feltétlenül hinnék...

Persze,lehetséges. Ha visszatekerik Smiley Összehasonlításképpen: a 2007es tdcinkben 360ezer van. A kormányon a bőr most kezdett el kopni,az üléseken semmi nem látszik...Szóval elég nagy lutri,hogy ilyen 130ezret futott autók vannak,na... Smiley Vagy ha ténylegesen annyi van benne,akkor sokat használták városban,és hamarosan jöhet a kettőstömegű-kuplung-kinyomó szentháromság és a zsebbenyúlás Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:14:01 »

Persze,lehetséges. Ha visszatekerik Smiley Összehasonlításképpen: a 2007es tdcinkben 360ezer van. A kormányon a bőr most kezdett el kopni,az üléseken semmi nem látszik...Szóval elég nagy lutri,hogy ilyen 130ezret futott autók vannak,na... Smiley Vagy ha ténylegesen annyi van benne,akkor sokat használták városban,és hamarosan jöhet a kettőstömegű-kuplung-kinyomó szentháromság és a zsebbenyúlás Smiley

jaja, ezért kell automata Smiley  nyes

A kormánykopásra ne nagyon adjatok, mert mk4-nél a bőr már viszonylag korán elkopik.
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:15:51 »

jaja, ezért kell automata Smiley  nyes

A kormánykopásra ne nagyon adjatok, mert mk4-nél a bőr már viszonylag korán elkopik.

Nekünk az mk3-ak elég sokáig bírták. Meg a beltéren sehol se látszik Smiley És kell a francnak autómata...Azzal is csak a baj van,többet eszik meg lomha Cheesy  eplus2 eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:17:20 »

...És kell a francnak autómata...Azzal is csak a baj van,többet eszik meg lomha Cheesy  eplus2 eplus2

Ne kezdjük el ezeket a b@romságokat már megint. Legyen elég, hogy nincs igazad az automatával kapcsolatban.  beka3
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:20:03 »

Ne kezdjük el ezeket a b@romságokat már megint. Legyen elég, hogy nincs igazad az automatával kapcsolatban.  beka3

Rendben főnök  integet2 De te is megváltál tőle,ahogyan láttam,igaz? Smiley (mindenesetre,én nem szeretem,az autómatát,vezettem már DSG-s VW-t,X1 bömit,ilyeneket,de nem tetszettek)

Témához: NINCS 7 éves dízel kevés km-el Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:21:51 »

Rendben főnök  integet2 De te is megváltál tőle,ahogyan láttam,igaz? Smiley (mindenesetre,én nem szeretem,az autómatát,vezettem már DSG-s VW-t,X1 bömit,ilyeneket,de nem tetszettek)

Témához: NINCS 7 éves dízel kevés km-el Smiley

de van, az enyémben is csak 272.000 van  eplus2 az kevés, nem?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:25:28 »

Rendben főnök  integet2 De te is megváltál tőle,ahogyan láttam,igaz? Smiley (mindenesetre,én nem szeretem,az autómatát,vezettem már DSG-s VW-t,X1 bömit,ilyeneket,de nem tetszettek)

Témához: NINCS 7 éves dízel kevés km-el Smiley

jaja, de nem azért mert vacak volt. Ami most van az is automata és még egy manuális váltós, kavarós, kettőstömegűt nem veszek. Csak automatával veszek autót. Ha összeszámolom, akkor több mint 10 évet automatáztam és csak a pénz miatt (drágább lett volna az automata autó) váltottam vissza annó manuálisra. Többet ilyen hibát nem követek el. De a váltó is mint az autó színe és formája tök szubjektív dolog, de egy normális automata üzemeltetése nem kerül plusz pénzbe, nem hibásodik meg nagyobb eséllyel és élvezetes a vezetés vele.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:25:49 »

de van, az enyémben is csak 272.000 van  eplus2 az kevés, nem?

azt még 85e-re le lehet tekerni nem?  nyes
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:28:03 »

de van, az enyémben is csak 272.000 van  eplus2 az kevés, nem?

A 360hoz meg a 420hoz képest,ami a mi MK3-ainkban volt,ja,még bejáratós  eplus2
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:31:17 »

Nem lesz könnyű dolgom az biztos! Főleg h jön a karácsony és mindenhova kocsival kellene mennem, lehet holnap előveszem a biciklim Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:32:18 »

Nem lesz könnyű dolgom az biztos! Főleg h jön a karácsony és mindenhova kocsival kellene mennem, lehet holnap előveszem a biciklim Smiley

Ha jól emlékszem suzuki swiftet lehet bérelni heti 5000Ft-tól  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:32:32 »

azt még 85e-re le lehet tekerni nem?  nyes

nem, mert ugye nem tűnik el a nulla. de 101e-re már igen Cheesy
Kormány, váltószoknya  csere, kuplungpedál-gumi felcserélése a fékkel, új fékpedálgumi, egy gyorspolír, műanyagápolás, kárpittisztítóhab, pár új szőnyeg, és annyinak mondod amennyinek akarod. És a senki de senki nem mondja meg, hogy 100 vagy 300.
4db 0km-es céges kocsim volt, 1 mondeo 2 focus 1 astra, 200e körül 2.5 3 évesen adtuk el őket, az egyik focusról tudom, hogy 110e-rel adta tovább a nepper. pontosan láttam hogy öregszik használódik el egy autó.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.18 csütörtök, 21:34:03 írta VZoli » Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:33:24 »

Nem lesz könnyű dolgom az biztos! Főleg h jön a karácsony és mindenhova kocsival kellene mennem, lehet holnap előveszem a biciklim Smiley

Lehet a végén meg fogod bánni,hogy eladtad a DI-t és bele akarsz ülni egy CI-be...  Wink
Amúgy meg a xenon is olyan,hogy utólag bele lehet rakni... integet2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:34:40 »

Lehet a végén meg fogod bánni,hogy eladtad a DI-t és bele akarsz ülni egy CI-be...  Wink
Amúgy meg a xenon is olyan,hogy utólag bele lehet rakni... integet2

lehet, csak nem érdemes. nem ér az annyit. max a lámpamosó.
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:39:13 »

lehet, csak nem érdemes. nem ér az annyit. max a lámpamosó.

Persze,csak szerintem nem feltétlenül fontos,hogy xenont keressen,mert lehet a sima lámpás olcsóbb és ha kell,berakatja.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:40:05 »

Persze,csak szerintem nem feltétlenül fontos,hogy xenont keressen,mert lehet a sima lámpás olcsóbb és ha kell,berakatja.

hát nem ezt mondom én is?  wave
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.