Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 08:25:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 785 786 [787] 788 789 790 791 792 793 794 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10858989 alkalommal)
Soprano és 37 vendég van a témában
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #39300 Dátum: 2020.07.28 kedd, 15:09:07 »

az uszócsapok is belettek zsirozva fékcserénél?
Sajnos ne tudom mert szervíz csinálta én nem voltam ott a szerelésnél,de utána kérdezek. Amúgy mind a négy féktárcsa és betét lett cserélve de érdekes módon csak a jobb hátsó ciripel.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39301 Dátum: 2020.07.28 kedd, 15:25:55 »

Sajnos ne tudom mert szervíz csinálta én nem voltam ott a szerelésnél,de utána kérdezek. Amúgy mind a négy féktárcsa és betét lett cserélve de érdekes módon csak a jobb hátsó ciripel.
lehet pont annál szorulnak a csapok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #39302 Dátum: 2020.07.29 szerda, 17:05:54 »

Sziasztok!
Hátha van valakinek ötlete mi lehet.
A jobb hátsó futómű felől nyikorgás vagy inkább ciripelés hallatszik.Szakaszokban csinálja,főleg rosszabb utakon jön elő.Ha nagyobbat vagy hirtelen ráfékezek akkor abbahagyja egy ideig amíg újra rosszabb úton el nem kezd rázkódni.A féktárcsák és a betétek nemrég lettek cserélve.
Eddig nem sikerült rájönnöm mi lehet.




Nekem hasonlót egy adag hátsó szilent cseréje javított meg.
Naplózva
kismarton
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #39303 Dátum: 2020.07.31 péntek, 06:24:54 »

Sziasztok!
Van egy kis problémém, valaki hátha tud segíteni merre induljak el: 2008-as Mondeo mk4 103kw vezérléscsere után nem működik a fordulatszámmérő, vagyis indítás után pár másodpercig mutat, utána leesik 0-ra, és folyamatosan világít az ESP lámpa, hibakód olvasás volt: “P0335 Főtengely állás szenzor A áramkör”, amit eddig csináltunk: főtengely impulzus adó szenzor csere, csatlakozó csere, az adó és az ECU közötti 3 kábel csere,
de a probléma még mindig ugyan az, rendeltem az ékszíjtárcsára az impulzus jeladó párját, a mágneses kör alakú adót, ha azt felrakjuk be se indul vele az autó....visszaraktuk a régit azzal indul, teljesen tanácstalanok vagyunk hogy mere tovább! Ja igen a klíma sem kapcsol be, de gondolom az attól van mert úgy érzékeli az ECU hogy nem jár a motor, és nem kapcsolható a klímakompresszor. Esetleg valaki járt már így, vagy valakinek ötlet...
Naplózva
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #39304 Dátum: 2020.08.01 szombat, 21:26:20 »

Sziasztok!

2006-os S-Max alatt ezt találtam a parkolóban, nem tudom hogy a kocsiból származik-e, tudnátok esetleg azonosítani?



Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39305 Dátum: 2020.09.01 kedd, 11:23:52 »

Sziasztok!

Egy nyest megrágta a motorháztető szigetelését, ezért egy-két helyen lóg. Létezik valamilyen ragasztószalag amivel a lógás tartósan megszüntethető?
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.01 kedd, 11:27:58 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
dzsotty78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #39306 Dátum: 2020.09.04 péntek, 19:15:12 »

Sziasztok !

Ford Mondeo Mk4-be keresek 2 gombot ami a klímavezérlőn van, feketében (AC meg Auto felirat van rajtuk). Sajnos nagyon nehéz beszerezni, tud valaki tanácsot adni, hol keressek?

Köszi előre is

üdv.
dzsotty
Naplózva
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #39307 Dátum: 2020.09.05 szombat, 08:59:31 »

Sziasztok!

Egy nyest megrágta a motorháztető szigetelését, ezért egy-két helyen lóg. Létezik valamilyen ragasztószalag amivel a lógás tartósan megszüntethető?
[img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20200901v00tlfvma.jpeg

Annak idején miután a harmadik bontóban is horror árat mondtak rá, én leszedtem az egészet. 4 évig használtam úgy az autót és ez idő alatt beletettem 250ezer kilométert... Semmi baja nem történt!
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.06 vasárnap, 10:01:25 írta alf® » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #39308 Dátum: 2020.09.06 vasárnap, 09:59:40 »

Sziasztok !

Ford Mondeo Mk4-be keresek 2 gombot ami a klímavezérlőn van, feketében (AC meg Auto felirat van rajtuk). Sajnos nagyon nehéz beszerezni, tud valaki tanácsot adni, hol keressek?

Köszi előre is

üdv.
dzsotty

Próbáld itt.
Naplózva
HunKrisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #39309 Dátum: 2020.09.06 vasárnap, 12:41:10 »

Üdvözlom a Szakikat,

Segítségre lenne szükségem, a napokban egy fémes csörgő hangra lettem figyelmes, ötletem sincs mi lehet. Hátha valaki rájön.
Nagyvonalakban: 2.3 as automata titaniumról van szó, tapasztalataim alapján alapjáraton csörög, első indításnál nem, majd mikor vagy D be vagy R be teszem halkan rákezd. A napokban továbbá rájöttem, hogy akkor is elkezdi, sőt még hangosabban is, ha a klímakompresszor bekapcsol. Vélemény? Nem látom az összefüggést a klíma meg a váltó között!

Tippeket előre is köszönöm!!!

https://youtu.be/2etbpQRtuzg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39310 Dátum: 2020.09.06 vasárnap, 12:53:08 »

Üdvözlom a Szakikat,

Segítségre lenne szükségem, a napokban egy fémes csörgő hangra lettem figyelmes, ötletem sincs mi lehet. Hátha valaki rájön.
Nagyvonalakban: 2.3 as automata titaniumról van szó, tapasztalataim alapján alapjáraton csörög, első indításnál nem, majd mikor vagy D be vagy R be teszem halkan rákezd. A napokban továbbá rájöttem, hogy akkor is elkezdi, sőt még hangosabban is, ha a klímakompresszor bekapcsol. Vélemény? Nem látom az összefüggést a klíma meg a váltó között!

Tippeket előre is köszönöm!!!

https://youtu.be/2etbpQRtuzg
A generátor szíjrendszerben lehet a hiba.Valamelyik komponens csapágyas.A szíjrendszer csere intervalluma 200e km.Mindent érdemes cserélni ha szét van szedve.Generátor csapágyak,feszítő, mindent ellenőrizni kell, a klíma kuplungot és a főtengely szíjtárcsát, ha az is kettős tömegű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39311 Dátum: 2020.09.08 kedd, 20:34:21 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. (A foka fórumról nyargaltam át Smiley )
Van egy 2003-as 1.6 benzin focusom, imádom. 10 év alatt kb 400e ft-ot kellett ráköltenem + gumik.
Mivel a család csak nő, mint a gomba, ma már kissé öreg is meg kicsi is szegény.
Ezért Vennék egy Mondeót, de elég nagy bizonytalanságba kerültem, miután itt elég sok dolgot olvastam.
Dízelt nem igazán szeretnék, mert kb. 70% - ot városba lenne használva, maradék 30% kirándulgatások.
Amiket kinéztem jelenleg, az alábbiak, de automata váltósak. Elég húzós ára van, ha valamit csinálni kell, viszont 2.0-s manuális meg nem nagyon van ilyen felszereltséggel.
Tudnátok valami bíztatót, vagy eltántorítót mondani ezekról a hírdetésekről ?

1. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-s_powershift_magyarorszagi_vezetett_szervizkonyves-16137096
2. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-luxury_powershift_akcios_aron-16149024
3. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305419440&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxPrice=12000&minFirstRegistrationDate=2012&minPrice=7000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=f02ff1bd-db2f-69a7-3bed-ff0882e198f6
4. https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_Ford_Mondeo_Titanium_S_94933579.htm
(tudom, dízel :/ )

Üdvözlettel és Köszönettel!

Péter
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39312 Dátum: 2020.09.08 kedd, 20:54:27 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. (A foka fórumról nyargaltam át Smiley )
Van egy 2003-as 1.6 benzin focusom, imádom. 10 év alatt kb 400e ft-ot kellett ráköltenem + gumik.
Mivel a család csak nő, mint a gomba, ma már kissé öreg is meg kicsi is szegény.
Ezért Vennék egy Mondeót, de elég nagy bizonytalanságba kerültem, miután itt elég sok dolgot olvastam.
Dízelt nem igazán szeretnék, mert kb. 70% - ot városba lenne használva, maradék 30% kirándulgatások.
Amiket kinéztem jelenleg, az alábbiak, de automata váltósak. Elég húzós ára van, ha valamit csinálni kell, viszont 2.0-s manuális meg nem nagyon van ilyen felszereltséggel.
Tudnátok valami bíztatót, vagy eltántorítót mondani ezekról a hírdetésekről ?

1. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-s_powershift_magyarorszagi_vezetett_szervizkonyves-16137096
2. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-luxury_powershift_akcios_aron-16149024
3. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305419440&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxPrice=12000&minFirstRegistrationDate=2012&minPrice=7000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=f02ff1bd-db2f-69a7-3bed-ff0882e198f6
4. https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_Ford_Mondeo_Titanium_S_94933579.htm
(tudom, dízel :/ )

Üdvözlettel és Köszönettel!

Péter

Hali!

Ilyet vegyél ez ki megy a világból:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_ghia_executive_96_000_garantalt_km_szervizkonyv_vizsgalap_bezsbor_megkimelt-16142456
FL extrákat utólagosan is belelehet rakni,még mindig olcsóbb mint motort,váltót javíttatni.
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39313 Dátum: 2020.09.08 kedd, 21:04:37 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. (A foka fórumról nyargaltam át Smiley )
Van egy 2003-as 1.6 benzin focusom, imádom. 10 év alatt kb 400e ft-ot kellett ráköltenem + gumik.
Mivel a család csak nő, mint a gomba, ma már kissé öreg is meg kicsi is szegény.
Ezért Vennék egy Mondeót, de elég nagy bizonytalanságba kerültem, miután itt elég sok dolgot olvastam.
Dízelt nem igazán szeretnék, mert kb. 70% - ot városba lenne használva, maradék 30% kirándulgatások.
Amiket kinéztem jelenleg, az alábbiak, de automata váltósak. Elég húzós ára van, ha valamit csinálni kell, viszont 2.0-s manuális meg nem nagyon van ilyen felszereltséggel.
Tudnátok valami bíztatót, vagy eltántorítót mondani ezekról a hírdetésekről ?

1. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-s_powershift_magyarorszagi_vezetett_szervizkonyves-16137096
2. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-luxury_powershift_akcios_aron-16149024
3. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305419440&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxPrice=12000&minFirstRegistrationDate=2012&minPrice=7000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=f02ff1bd-db2f-69a7-3bed-ff0882e198f6
4. https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_Ford_Mondeo_Titanium_S_94933579.htm
(tudom, dízel :/ )

Üdvözlettel és Köszönettel!

Péter
Szia!
Én a dízeltől kevésbé félek/félnék, mint a PowerShift váltótól. A PS től óva int mindenki. Még az előírt karbantartás mellett is megpusztul előjel nélkül, és baromi drágán javítható. A bontott példányokért meg várakozási lista van.
Az MkIV-ben lévő dízelek meg nem annyira macerásak, mint az MK3 ban volt.
Ha automata a cél, akkor a fl előtt volt még nem PS, azokban még AISIN váltó volt, azok még stabilabb verziók.
Üdv, Ferkó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39314 Dátum: 2020.09.08 kedd, 21:26:42 »

Hali!

Ilyet vegyél ez ki megy a világból:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_ghia_executive_96_000_garantalt_km_szervizkonyv_vizsgalap_bezsbor_megkimelt-16142456
FL extrákat utólagosan is belelehet rakni,még mindig olcsóbb mint motort,váltót javíttatni.


Szia!

Belül tényleg gyönyörűszép (nekem is bézs belsős van most).
Nem akartam így bele menni, hogy milyen igények mentén szeretnénk választani, de sajna a kombi nem jöhet szóba, váló ok Smiley
Ha lehetne, már találtam volna régen, sok van belőlük.
Valamint évjáratba is, ha már egyszer most rááldozzuk a spórolt pénzt, akkor szeretnénk egy 6-8 évest venni (max).
De köszönöm szépen, és igazad is van, tudom, hogy a szívó benzinesekkel a térképről le lehet menni. (Ezért a fóka meg is marad... Smiley )

Ferqo!

Nekem minden autószerelő azt mondogatta mindig, hogy városi használatra ne vegyek dízelt, főleg ne turbósat.
Egyáltalán nem automata váltó a cél, sőtt, a manuálist szeretném, de mint írtam kb. fehér holló.
Németbe találtam (3. hirdetés), de ugye manapság oda sem olyan egyszerű kimenni. + Ha ott derül ki valami, akkor volt egy potya út.

Köszi!

Péter


Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
varcsa77
Vendég
« Új hozzászólás #39315 Dátum: 2020.09.08 kedd, 21:30:00 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. (A foka fórumról nyargaltam át Smiley )
Van egy 2003-as 1.6 benzin focusom, imádom. 10 év alatt kb 400e ft-ot kellett ráköltenem + gumik.
Mivel a család csak nő, mint a gomba, ma már kissé öreg is meg kicsi is szegény.
Ezért Vennék egy Mondeót, de elég nagy bizonytalanságba kerültem, miután itt elég sok dolgot olvastam.
Dízelt nem igazán szeretnék, mert kb. 70% - ot városba lenne használva, maradék 30% kirándulgatások.
Amiket kinéztem jelenleg, az alábbiak, de automata váltósak. Elég húzós ára van, ha valamit csinálni kell, viszont 2.0-s manuális meg nem nagyon van ilyen felszereltséggel.
Tudnátok valami bíztatót, vagy eltántorítót mondani ezekról a hírdetésekről ?

1. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-s_powershift_magyarorszagi_vezetett_szervizkonyves-16137096
2. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ecoboost_titanium-luxury_powershift_akcios_aron-16149024
3. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305419440&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxPrice=12000&minFirstRegistrationDate=2012&minPrice=7000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=f02ff1bd-db2f-69a7-3bed-ff0882e198f6
4. https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_Ford_Mondeo_Titanium_S_94933579.htm
(tudom, dízel :/ )

Üdvözlettel és Köszönettel!

Péter

Szerintem itt az összes autó iszonyatosan túl van árazva. A jófogásos hírdetésnél olcsóbban vettem az MKV-öt ami 2016-os és csak 20e van benne több km. Én letataxiztam a dizellel 300e km-t a városban, egy turbócső cserével. Szóval no para.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39316 Dátum: 2020.09.08 kedd, 21:37:01 »

Szia!

Belül tényleg gyönyörűszép (nekem is bézs belsős van most).
Nem akartam így bele menni, hogy milyen igények mentén szeretnénk választani, de sajna a kombi nem jöhet szóba, váló ok Smiley
Ha lehetne, már találtam volna régen, sok van belőlük.
Valamint évjáratba is, ha már egyszer most rááldozzuk a spórolt pénzt, akkor szeretnénk egy 6-8 évest venni (max).
De köszönöm szépen, és igazad is van, tudom, hogy a szívó benzinesekkel a térképről le lehet menni. (Ezért a fóka meg is marad... Smiley )

Ferqo!

Nekem minden autószerelő azt mondogatta mindig, hogy városi használatra ne vegyek dízelt, főleg ne turbósat.
Egyáltalán nem automata váltó a cél, sőtt, a manuálist szeretném, de mint írtam kb. fehér holló.
Németbe találtam (3. hirdetés), de ugye manapság oda sem olyan egyszerű kimenni. + Ha ott derül ki valami, akkor volt egy potya út.

Köszi!

Péter



Szia!
Kérdés a város alatt ki mit ért.
Ha csak annyit mész, hogy be sem melegszik, akkor lehet bajod vele.
A turbótól nem félnék.
A részecskeszűrő ezeknek a neuralgikus pontja, annak a regeneráláshoz kell a normális üzemi hőmérséklet, meg esetleg az, hogy alkalomszerűen pályán meg legyen hajtva.
Üdv, Ferqo
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39317 Dátum: 2020.09.08 kedd, 22:45:16 »

Varcsa! Szia!

A dízelek nyílván olcsóbbak. Felszereltségre, kinézetre ebbe szerettünk bele T-S. Bár az V-ös is szép! Smiley
Elhiszem, hogy letaxiztál vele sokat, és köszi az infót, bíztató és itt kanyarodok át Ferqo -ra!

Ferqo!
Város alatt azt értem, hogy reggel suli, ovi. Délután szintén zenész.
Ha nincs dugó, akkor 5-8 perc a suli, onnan az ovi 5 perc, onnan haza 10 perc.
Délután Suli - Haza , Ovi - Haza.
Nyílván dugóban több a menetidő 5-10 percel.
Asszony pajtás szereti is nyomni neki, ezért félek, hogy hamar beintene egy dízel.

Üdv!
Péter
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39318 Dátum: 2020.09.09 szerda, 06:12:43 »

Varcsa! Szia!

A dízelek nyílván olcsóbbak. Felszereltségre, kinézetre ebbe szerettünk bele T-S. Bár az V-ös is szép! Smiley
Elhiszem, hogy letaxiztál vele sokat, és köszi az infót, bíztató és itt kanyarodok át Ferqo -ra!

Ferqo!
Város alatt azt értem, hogy reggel suli, ovi. Délután szintén zenész.
Ha nincs dugó, akkor 5-8 perc a suli, onnan az ovi 5 perc, onnan haza 10 perc.
Délután Suli - Haza , Ovi - Haza.
Nyílván dugóban több a menetidő 5-10 percel.
Asszony pajtás szereti is nyomni neki, ezért félek, hogy hamar beintene egy dízel.

Üdv!
Péter
Szia!
Erre én benzinest, de inkább hybridet vennék. Auris-t pl. Igaz az Focus méretű.
Amúgy kell a Mondeo méret?
Ebben a használatban a 2 Literes motor télen 10L körül fog fogyasztani.
Az Mk3 benzinesek mind olajfogyasztóssá váltak, hordós kopás miatt, aminek fő oka a sok hideg üzem.
Én magamon érzem azt, h fölöslegesen hajtok egy benga kombit az év 90%ban, csak azért mert néha kell a nagy.
Ha tehetném lenne mellé egy kicsi, gyerek fuvarozós, városi rohangálós auto.
Üdv, Ferko
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39319 Dátum: 2020.09.09 szerda, 06:39:44 »

Varcsa! Szia!

A dízelek nyílván olcsóbbak. Felszereltségre, kinézetre ebbe szerettünk bele T-S. Bár az V-ös is szép! Smiley
Elhiszem, hogy letaxiztál vele sokat, és köszi az infót, bíztató és itt kanyarodok át Ferqo -ra!

Ferqo!
Város alatt azt értem, hogy reggel suli, ovi. Délután szintén zenész.
Ha nincs dugó, akkor 5-8 perc a suli, onnan az ovi 5 perc, onnan haza 10 perc.
Délután Suli - Haza , Ovi - Haza.
Nyílván dugóban több a menetidő 5-10 percel.
Asszony pajtás szereti is nyomni neki, ezért félek, hogy hamar beintene egy dízel.

Üdv!
Péter

Nekem 2012 dizel van. a 3-s mondit 4 évig, most a 4-s mondit már 1 éve hajtom a városban 90%-ban használom és összesen 4-4 km-t megyek vele.
Teljesen jó, teszi a dolgát és szerintem ha pici odafigyeléssel és vezetési mód választással (1500-2000 ford.között autózni megfelelő sebesség fokozattal), akkor nem lesz baja
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39320 Dátum: 2020.09.09 szerda, 18:30:26 »

Ferqo!

Én is benzinest vennék, beszéltem szerelővel, akivel 15 éve ismerjük egymást, azt mondta, hogy ne vegyek dízelt, mert évi kb. 8.000km -es futással fölös is, meg hát na... nem igazán tudunk mi az asszonyal óvatosan vezetgetni ... Smiley
A Focus-om is bekap télen 10-et, szóval szerintem egy 2.0L -es simán 13L körül mozogna nálunk  vigyor3

Rstwingo!

Biztosan igazad van, de sajnos mint írtam is, mi gyarlóak vagyunk...   laugh nem tudunk egyenletesen menni, max hosszú úton. Ez ilyen. Smiley
--

A váltó hibájától kb. hány km-től kell parázni az automata 2.0L -esekbe ?
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39321 Dátum: 2020.09.09 szerda, 18:56:22 »

Szia!

Belül tényleg gyönyörűszép (nekem is bézs belsős van most).
Nem akartam így bele menni, hogy milyen igények mentén szeretnénk választani, de sajna a kombi nem jöhet szóba, váló ok Smiley
Ha lehetne, már találtam volna régen, sok van belőlük.
Valamint évjáratba is, ha már egyszer most rááldozzuk a spórolt pénzt, akkor szeretnénk egy 6-8 évest venni (max).
De köszönöm szépen, és igazad is van, tudom, hogy a szívó benzinesekkel a térképről le lehet menni. (Ezért a fóka meg is marad... Smiley )

Ferqo!

Nekem minden autószerelő azt mondogatta mindig, hogy városi használatra ne vegyek dízelt, főleg ne turbósat.
Egyáltalán nem automata váltó a cél, sőtt, a manuálist szeretném, de mint írtam kb. fehér holló.
Németbe találtam (3. hirdetés), de ugye manapság oda sem olyan egyszerű kimenni. + Ha ott derül ki valami, akkor volt egy potya út.

Köszi!

Péter



A linket csak a típus miatt raktam be,ez a legjobb mk4 mondeo ,van 5ajtósba is nem muszáj pont azt a  kombit megvenni. wave
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39322 Dátum: 2020.09.09 szerda, 19:08:24 »

Igen, csak fiatalabb kiadásba (6-8 éves) már nincs csak ecoboost motoros, legalábbis én így látom.
De ha van mondjuk valahol egy 2.0L-es szívó benzines, manuális váltóval, 5 ajtós, T-S/X felszereltséggel, "kevés" km-el, max. 6-8 éves, 4M alatt és tudsz róla...és még nekem is elárulod Smiley akkor jó pár rekesz/zsugor sör ütheti a markodat!  vigyor2

 worship
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39323 Dátum: 2020.09.09 szerda, 19:27:19 »

Igen, csak fiatalabb kiadásba (6-8 éves) már nincs csak ecoboost motoros, legalábbis én így látom.
De ha van mondjuk valahol egy 2.0L-es szívó benzines, manuális váltóval, 5 ajtós, T-S/X felszereltséggel, "kevés" km-el, max. 6-8 éves, 4M alatt és tudsz róla...és még nekem is elárulod Smiley akkor jó pár rekesz/zsugor sör ütheti a markodat!  vigyor2

 worship
Létezik csak fusion a neve és hybrid:
https://cars.usnews.com/cars-trucks/ford/fusion-hybrid/2012
10 éves a szívó benzinesből a legfiatalabb,itt jött rá a ford,hogy nincs bevétel a márka szerviznek és megalkották a "csodát" az ecofoss motort,a  szervizek tűzijátékkal és sörfesztivállal ünnepelték a mérnököket. smile
Az,hogy valami fiatalabb az nem biztos,hogy jobb.Idézem a becsületesneppert "minél újabb ,annál szarabb".
A mk5 hybrid még a legjobb választás,én is azt akartam venni de végül az elektromos autó mellet döntöttem.
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39324 Dátum: 2020.09.09 szerda, 19:51:02 »

Létezik csak fusion a neve és hybrid:
https://cars.usnews.com/cars-trucks/ford/fusion-hybrid/2012
10 éves a szívó benzinesből a legfiatalabb,itt jött rá a ford,hogy nincs bevétel a márka szerviznek és megalkották a "csodát" az ecofoss motort,a  szervizek tűzijátékkal és sörfesztivállal ünnepelték a mérnököket. smile
Az,hogy valami fiatalabb az nem biztos,hogy jobb.Idézem a becsületesneppert "minél újabb ,annál szarabb".
A mk5 hybrid még a legjobb választás,én is azt akartam venni de végül az elektromos autó mellet döntöttem.


Akkor egyet beszélünk! Smiley
+ Kinézetre sem a zsánerem ez a csodamahina. Smiley
Úgy érzem itt mély levegő lesz és csobbanás....  confused
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39325 Dátum: 2020.09.09 szerda, 20:09:17 »

Akkor egyet beszélünk! Smiley
+ Kinézetre sem a zsánerem ez a csodamahina. Smiley
Úgy érzem itt mély levegő lesz és csobbanás....  confused
Ha nem akarsz magadnak egy szopórollert akkor inkább vegyél egy olcsóbb jó autót, vagy gyűjts még egy kicsit hozzá és vegyél egy mk5 hybridet.
Vagy vegyél elektromos autót és megszűnnek a költségek(tankolás,parkolás,szerviz,súlyadó...stb.) vigyor3
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39326 Dátum: 2020.09.09 szerda, 22:13:19 »

Ha nem akarsz magadnak egy szopórollert akkor inkább vegyél egy olcsóbb jó autót, vagy gyűjts még egy kicsit hozzá és vegyél egy mk5 hybridet.
Vagy vegyél elektromos autót és megszűnnek a költségek(tankolás,parkolás,szerviz,súlyadó...stb.) vigyor3

lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #39327 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 08:52:35 »

Vagy vegyél elektromos autót és megszűnnek a költségek(tankolás,parkolás,szerviz,súlyadó...stb.) vigyor3


Aztán egy összegben visszajön, mikor akkut kell cserélni?  Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39328 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 09:56:01 »

Aztán egy összegben visszajön, mikor akkut kell cserélni?  Smiley
Miért kéne akkut cserélni?Van garancia 8év.Az akku javítható nem kell cserélni de tételezzük fel,hogy kiveszem az autóból és felgyújtom ez már nem lesz javítható.Az új akku pl,a c-zeroba 560eft ezt már 10 hónap alatt behozta és már egy éve megvan.Az ecofoss motor drágább mint az akku pakk.Teslába drágább az akku de az 2027-ig garis de az is javítható.A spórolt pénzből a gari lejárat után vehet 3 komplett akkut(persze felesleges lenne mert még utána is jó lesz).
Csak egy pl. a 2012 24kw leaf akkun most jár le a gari akkor az akksi 6.5mill volt,most 1.2mill lehet 8 év múlva már 300e lesz vagy még kevesebb.Most a régi leafokat átalakítják 40kw-ra 1,5-2 mill az ára kompletten(szervíz,akku..stb.) a hatótáv 150km helyett 400km.
Én is szkeptikus voltam először de c-zero után már én is eldöntöttem,hogy kiszállok a robbanómotoros mókuskerékből. wave
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #39329 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 12:19:57 »

Miért kéne akkut cserélni?Van garancia 8év.Az akku javítható nem kell cserélni de tételezzük fel,hogy kiveszem az autóból és felgyújtom ez már nem lesz javítható.Az új akku pl,a c-zeroba 560eft ezt már 10 hónap alatt behozta és már egy éve megvan.Az ecofoss motor drágább mint az akku pakk.Teslába drágább az akku de az 2027-ig garis de az is javítható.A spórolt pénzből a gari lejárat után vehet 3 komplett akkut(persze felesleges lenne mert még utána is jó lesz).
Csak egy pl. a 2012 24kw leaf akkun most jár le a gari akkor az akksi 6.5mill volt,most 1.2mill lehet 8 év múlva már 300e lesz vagy még kevesebb.Most a régi leafokat átalakítják 40kw-ra 1,5-2 mill az ára kompletten(szervíz,akku..stb.) a hatótáv 150km helyett 400km.
Én is szkeptikus voltam először de c-zero után már én is eldöntöttem,hogy kiszállok a robbanómotoros mókuskerékből. wave


Én a Mondeo hibridnek jártam utána, ott 2,2M Ft az akku ára, plusz a csere díja. Az is kiderült, hogy cellánként nem cserélhető mint a Prius-ban, csak egyben. Illetve az autó letilt ha akku hibát érzékel, sima benzinesként nem használható tovább. Itt még kicsit tovább is mentem, hogy szoftveresen lehet-e hazudni neki, hogy jó az akku, csak épp ne használja, erre sincs megoldás (nem hivatalos úton sem). Én itt engedtem el ezt a hibrid dolgot, kb. amit fogyasztásba megspórolok soha nem hozná az akku árát vissza.

Állítólag az angol fórumok már kezdnek tele lenni akku hibás, cserés kérdésekkel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39330 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 13:27:05 »

Miért kéne akkut cserélni?Van garancia 8év.Az akku javítható nem kell cserélni de tételezzük fel,hogy kiveszem az autóból és felgyújtom ez már nem lesz javítható.Az új akku pl,a c-zeroba 560eft ezt már 10 hónap alatt behozta és már egy éve megvan.Az ecofoss motor drágább mint az akku pakk.Teslába drágább az akku de az 2027-ig garis de az is javítható.A spórolt pénzből a gari lejárat után vehet 3 komplett akkut(persze felesleges lenne mert még utána is jó lesz).
Csak egy pl. a 2012 24kw leaf akkun most jár le a gari akkor az akksi 6.5mill volt,most 1.2mill lehet 8 év múlva már 300e lesz vagy még kevesebb.Most a régi leafokat átalakítják 40kw-ra 1,5-2 mill az ára kompletten(szervíz,akku..stb.) a hatótáv 150km helyett 400km.
Én is szkeptikus voltam először de c-zero után már én is eldöntöttem,hogy kiszállok a robbanómotoros mókuskerékből. wave

azt tegyük hozzá, hogy egyik gyártónál sincs gyári technológia a javításra, mindenkinél az egyben csere van előírva. Külön cellát se tudsz venni pl a priushoz se. az hogy pesten taknyolják mindenféle bontott és egyéb helyről származó cellákkal(érdekes, hogy elég sok lopott prius kellett az elmúlt időben, hogy legyen miből fenntartani a többit) az még nem javítás. aki képben van egy cellákból álló akkupakk működésével az neki sem áll ilyennek mert értelmetlen. gari mögé lehet bújkálni egy ideig, de amikor kéne akkor általában lepattan az ember. akár ford, akár vw, akár toyota stb...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39331 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 17:39:14 »

Én a Mondeo hibridnek jártam utána, ott 2,2M Ft az akku ára, plusz a csere díja. Az is kiderült, hogy cellánként nem cserélhető mint a Prius-ban, csak egyben. Illetve az autó letilt ha akku hibát érzékel, sima benzinesként nem használható tovább. Itt még kicsit tovább is mentem, hogy szoftveresen lehet-e hazudni neki, hogy jó az akku, csak épp ne használja, erre sincs megoldás (nem hivatalos úton sem). Én itt engedtem el ezt a hibrid dolgot, kb. amit fogyasztásba megspórolok soha nem hozná az akku árát vissza.

Állítólag az angol fórumok már kezdnek tele lenni akku hibás, cserés kérdésekkel.
Állítólag az angol fórumok...............brit tudósok megállapították,hogy 12 éves ford hybrid akku garancia 4 év után már nem érvényes.Egy 2015-ös mondeo akkuja még garis, 2.2milt azok fizetnek akik nem vitték szervizbe a kocsit vagy szándékosan tönkre vágták.Ha tönkre megy 13 évesen az akku akkor raknak bele nissan vagy toyota cellákat az erre szakosodott szervizek( most is van ilyen).Nem csak a fogyasztásban spórolsz hanem a szervizen is fék,szíjak...stb.
A céges autónk közel 300e km után is csak 9%-t romlott, nálad ez a km futás 40 év lenne.Mire le akarnád cserélni addigra a Marson leszünk..... hehe
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #39332 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 17:48:23 »

azt tegyük hozzá, hogy egyik gyártónál sincs gyári technológia a javításra, mindenkinél az egyben csere van előírva. Külön cellát se tudsz venni pl a priushoz se. az hogy pesten taknyolják mindenféle bontott és egyéb helyről származó cellákkal(érdekes, hogy elég sok lopott prius kellett az elmúlt időben, hogy legyen miből fenntartani a többit) az még nem javítás. aki képben van egy cellákból álló akkupakk működésével az neki sem áll ilyennek mert értelmetlen. gari mögé lehet bújkálni egy ideig, de amikor kéne akkor általában lepattan az ember. akár ford, akár vw, akár toyota stb...
Abban igazad van,hogy a cellát nem javítják(még) csak cserélik,de a váci úti toyota márkakereskedés is cserél cellát(új) és nem aksit ha így javítható.A mekk elek kft mindent taknyol még a dízelt is.A lopott priusokat nem az akku miatt lopják az nem kell senkinek mert nem nagyon mennek tönkre.
A itthoni gari az egy külön téma,az nem autó függő.Ha tönkre megy a tdci motorod 100km után akkor is a kifogásokat fogják keresni,a garit a forgalmazónál kell érvényesíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.10 csütörtök, 17:57:23 írta ywerd » Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39333 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 22:19:15 »

Abban igazad van,hogy a cellát nem javítják(még) csak cserélik,de a váci úti toyota márkakereskedés is cserél cellát(új) és nem aksit ha így javítható.A mekk elek kft mindent taknyol még a dízelt is.A lopott priusokat nem az akku miatt lopják az nem kell senkinek mert nem nagyon mennek tönkre.
A itthoni gari az egy külön téma,az nem autó függő.Ha tönkre megy a tdci motorod 100km után akkor is a kifogásokat fogják keresni,a garit a forgalmazónál kell érvényesíteni.

egy használt pakk-ba új cellát berakni? megint bebizonyosodott, hogy mennyit ér a márkaszervíz hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #39334 Dátum: 2020.09.11 péntek, 09:20:38 »

egy használt pakk-ba új cellát berakni? megint bebizonyosodott, hogy mennyit ér a márkaszervíz hehe
Te mennyire ismered az ilyen autókba épített akku menedzsment rendszereket és azok működését, hogy ilyen bátor kijelentést teszel?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39335 Dátum: 2020.09.11 péntek, 14:01:39 »

Te mennyire ismered az ilyen autókba épített akku menedzsment rendszereket és azok működését, hogy ilyen bátor kijelentést teszel?
küldjek róla papírt, hogy javíthatok ilyeneket Wink záróvizsgán üzemanyagcellás autóból volt pl az egyik tétel, pedig egy jó darabig még nem lesz olyan az utakon.

toyota pl a hőmérsékletet se nézi mindegyik modellnél külön cellákra lebontva, stb... prius 2-3-nál pl be van dobva a dobozba 1 hőmérő és kész. nincs aktív cikkszám cellára gyári toyota katalógusban sem.

nem nasa technikák ezek. phev outlander nézte pl először külön cellákra lebontva minden adatot. az se túl régi autó

neked is az mk5 csak kalkulál különböző algoritmusok alapján, akár hőmérsékletet, akár mást nézünk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #39336 Dátum: 2020.09.11 péntek, 17:35:04 »

küldjek róla papírt, hogy javíthatok ilyeneket Wink záróvizsgán üzemanyagcellás autóból volt pl az egyik tétel, pedig egy jó darabig még nem lesz olyan az utakon.

toyota pl a hőmérsékletet se nézi mindegyik modellnél külön cellákra lebontva, stb... prius 2-3-nál pl be van dobva a dobozba 1 hőmérő és kész. nincs aktív cikkszám cellára gyári toyota katalógusban sem.

nem nasa technikák ezek. phev outlander nézte pl először külön cellákra lebontva minden adatot. az se túl régi autó

neked is az mk5 csak kalkulál különböző algoritmusok alapján, akár hőmérsékletet, akár mást nézünk
Szóval viszonylag alaposan. Csak erre voltam kíváncsi.
Egyszer láttam egy riportot prius akku (cellánkénti) javítással foglalkozó garázscégről és elég profinak tűntek. Nekem úgy tűnt, hogy a vezérlés tisztában van az egyes cellák kapacitásával és töltöttségi szintjével, ezért nem gondolom akkor gondnak, ha egy új bekerül és erről a vezérlés is tud.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39337 Dátum: 2020.09.11 péntek, 17:55:40 »

Szóval viszonylag alaposan. Csak erre voltam kíváncsi.
Egyszer láttam egy riportot prius akku (cellánkénti) javítással foglalkozó garázscégről és elég profinak tűntek. Nekem úgy tűnt, hogy a vezérlés tisztában van az egyes cellák kapacitásával és töltöttségi szintjével, ezért nem gondolom akkor gondnak, ha egy új bekerül és erről a vezérlés is tud.
amelyik emelkedőnek felfele betolattat? vigyor3 vérprofi...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39338 Dátum: 2020.09.12 szombat, 11:25:26 »

Azt nem tudjátok esetleg, hogy MK IV. 5 ajtós, ferdehátú, titanium-s (2013-2014) felszereltségbe van-e pótkerék ? (Mert ahogy láttam nincsen Sad)
Vagy be lehet-e pakolni valamit, ki van-e neki alakítva a hely ? Ha nem is 18-19-es felnin, de mondjuk egy 16-oson mankót.
Hülye egy világban élünk sajna ...  Undecided
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39339 Dátum: 2020.09.12 szombat, 20:56:31 »

Azt nem tudjátok esetleg, hogy MK IV. 5 ajtós, ferdehátú, titanium-s (2013-2014) felszereltségbe van-e pótkerék ? (Mert ahogy láttam nincsen Sad)
Vagy be lehet-e pakolni valamit, ki van-e neki alakítva a hely ? Ha nem is 18-19-es felnin, de mondjuk egy 16-oson mankót.
Hülye egy világban élünk sajna ...  Undecided
Én azt tudom, hogy az enyémben pótkerék helyett mélynyomó volt.
Most basszus helyett mankókerék van.
Szóval a helye megvan.
Bontóban venni kell belevalót.
Igaz kombi, de sztem ua.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39340 Dátum: 2020.09.12 szombat, 21:04:19 »

Én azt tudom, hogy az enyémben pótkerék helyett mélynyomó volt.
Most basszus helyett mankókerék van.
Szóval a helye megvan.
Bontóban venni kell belevalót.
Igaz kombi, de sztem ua.


A kombi azért nagyobb... de köszi az infót!
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39341 Dátum: 2020.09.12 szombat, 22:14:52 »

A kombi azért nagyobb... de köszi az infót!

Igaz az enyém is kombi, de nekem 215/55 16-s kerék van pótkeréknek
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
adamka0523
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #39342 Dátum: 2020.09.16 szerda, 19:33:04 »

Sziasztok!

Pár hete tulajdonomba került egy 2010-es MK4 2.0 FFV Mondeo kombi, amivel az alábbi problémám akadt:

P0403 hibát olvasunk ki a tárolójából - EGR rendszer – a vezérlési kör működési hibája.

Rendeltem hozzá egy Pierburg EGR szelepet, amit kicserélve ugyan ez a hiba. Van mikor alapjáraton ketyegve 1-2 perc után visszajön és van, hogy 5-7 km futás után jön elő a hiba ismét, jellemzően egy leállítás/újraindítás következtében, van mikor egyenetlen alapjárattal (mint ha nyitva maradna a szelep)

Szerelő szerint cseréltessem ki a szelepet, mert valszeg gyári hibás, egy másik volt fordos szerelővel beszéltem, ő szoftverfrissítést ajánlott valamint kimérni a kábeleket, továbbá említette, hogy egy esetleges bikázástól tönkremehetett a motorvezérlőbe ez a rész, és az is okozhat ilyent.

A kiszerelelt EGR gyári fomoco volt, nem volt tele korommal, szép állapotúnak tűnik még az is.

Valamilyen öteletet tudnátok adni, amit itthon esetleg meg tudok még tenni a kocsival, esetleg kábelszakadást kimérni..?

Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39343 Dátum: 2020.09.16 szerda, 19:38:55 »

Sziasztok!

Pár hete tulajdonomba került egy 2010-es MK4 2.0 FFV Mondeo kombi, amivel az alábbi problémám akadt:

P0403 hibát olvasunk ki a tárolójából - EGR rendszer – a vezérlési kör működési hibája.

Rendeltem hozzá egy Pierburg EGR szelepet, amit kicserélve ugyan ez a hiba. Van mikor alapjáraton ketyegve 1-2 perc után visszajön és van, hogy 5-7 km futás után jön elő a hiba ismét, jellemzően egy leállítás/újraindítás következtében, van mikor egyenetlen alapjárattal (mint ha nyitva maradna a szelep)

Szerelő szerint cseréltessem ki a szelepet, mert valszeg gyári hibás, egy másik volt fordos szerelővel beszéltem, ő szoftverfrissítést ajánlott valamint kimérni a kábeleket, továbbá említette, hogy egy esetleges bikázástól tönkremehetett a motorvezérlőbe ez a rész, és az is okozhat ilyent.

A kiszerelelt EGR gyári fomoco volt, nem volt tele korommal, szép állapotúnak tűnik még az is.

Valamilyen öteletet tudnátok adni, amit itthon esetleg meg tudok még tenni a kocsival, esetleg kábelszakadást kimérni..?

Válaszokat előre is köszönöm.
Ha gyári flexi fuel,én bizony csak szakműhelybe javíttatnám.Vagy a fordnál vagy valami tuti gázos cégnél.Egész más összefüggések miatt is lehet egr hiba,mint egy benzinesnél. Amúgy meg elm-el csekkolni lehet az egr szelep élő adatait.Ha pl szakadásban lenne a vezetékelése vagy a vezérlőben halt meg ez a rész,akkor biztosan nem látná az egr adatait,illetve a szakadásnak saját hibakódja lenne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adamka0523
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #39344 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 19:31:49 »

"valami tuti gázos cégnél" - itt mire gondolsz??? ez nem gázos gyárilag.

Ha gyári flexi fuel,én bizony csak szakműhelybe javíttatnám.Vagy a fordnál vagy valami tuti gázos cégnél.Egész más összefüggések miatt is lehet egr hiba,mint egy benzinesnél. Amúgy meg elm-el csekkolni lehet az egr szelep élő adatait.Ha pl szakadásban lenne a vezetékelése vagy a vezérlőben halt meg ez a rész,akkor biztosan nem látná az egr adatait,illetve a szakadásnak saját hibakódja lenne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39345 Dátum: 2020.09.17 csütörtök, 22:17:12 »

"valami tuti gázos cégnél" - itt mire gondolsz??? ez nem gázos gyárilag.

túlgondoltam.Gáz nincs.  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #39346 Dátum: 2020.09.18 péntek, 16:01:18 »

205.000 km-nél cseréltem a teljes vezérlést (vízpumpa, feszítőgörgő, terelőgörgő, vezérműszíj), mert ekkor vettem az autót. A két görgő Ina gyártmány. Kíváncsiságból megkérdeztem a gyártót, hogy mennyi a csereperiódusa az alkatrészeknek. Azt ajánlják, hogy 60.000 km-enként cseréljem a szíjjal együtt. A gyári 200.000 km-hez képes ez eléggé érdekes...

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #39347 Dátum: 2020.09.18 péntek, 16:13:21 »

205.000 km-nél cseréltem a teljes vezérlést (vízpumpa, feszítőgörgő, terelőgörgő, vezérműszíj), mert ekkor vettem az autót. A két görgő Ina gyártmány. Kíváncsiságból megkérdeztem a gyártót, hogy mennyi a csereperiódusa az alkatrészeknek. Azt ajánlják, hogy 60.000 km-enként cseréljem a szíjjal együtt. A gyári 200.000 km-hez képes ez eléggé érdekes...

Bonca
Vízpumpa? Nekem azt vezérléscserekor nem cserélték a 2007-es autón, elvileg az ékszíj hajtja.
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #39348 Dátum: 2020.09.18 péntek, 20:49:09 »

A FAQ-ben van egy írásom a vezérléscseréről. A segít tisztázni, melyik szíj mit hajt.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.21 hétfő, 07:47:46 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mehabe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39349 Dátum: 2020.09.25 péntek, 18:31:56 »

Sziasztok!

Ma vettem egy mk4 mondeo és a 2.inditásnál, kirta engine service now.
Utána nyomtam az ok gombot eltünt, maradt egy kis sárga kocka len i betüvel.Következö indítás megint felugrik.
Hétfön olvassák ki, a kézikönyv én nem találtam mit jelent ezért kérdezem?
Használható így elv a sárga jelzés nem akkora baj.
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 780 781 782 783 784 785 786 [787] 788 789 790 791 792 793 794 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.