Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:06:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1374875 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:23:19 »

Igen, a nevedben.  laugh

Akkor ezek szerint vettél nekem egy smax-ot, mivel azzal kapcsolatban "írok" és ugye a nevemben. Ahhoz, hogy ez megállja a helyét....venned kell egyet nekem.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:24:36 »

Akkor ezek szerint vettél nekem egy smax-ot, mivel azzal kapcsolatban "írok" és ugye a nevemben. Ahhoz, hogy ez megállja a helyét....venned kell egyet nekem.  Cool

Kellene egy dízel, mi?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:24:51 »

Akkor ezek szerint vettél nekem egy smax-ot, mivel azzal kapcsolatban "írok" és ugye a nevemben. Ahhoz, hogy ez megállja a helyét....venned kell egyet nekem.  Cool
Vett volna, de nem volt csak dízel. Azt meg te nem szereted.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:26:35 »

Kellene egy dízel, mi?  hehe

Smax-ról volt szó.......... nem traktorról, van abból is rendes motorral szerelt. hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:27:03 »

2007

8/7/07    Unexpected loss of power steering assistance in conjunction with diagnostic trouble code(s) U3000:71 and/or U3000:19; Electro-hydraulic power steering pump does not work after the engine is started
48/2007
Should a customer express concern that there is an unexpected loss of power steering assistance, "POWER STEERING FAILURE" is displayed on the instrument cluster and DTCs U3000:71 (Motor Stall Detected) and/or U3000:19 (Motor Over Current) may be stored in the Power Steering Control Module (PSCM), the probable cause is a wrong calibration of the PSCM. In most cases an ignition re-cycle is required to start the electro-hydraulic power steering pump.
To rectify this concern, a revised calibration for the PSCM must be installed.
Use IDS 50 DVD in conjunction with database update IDS-50.4P7 or a later version.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:28:20 »

Vett volna, de nem volt csak dízel. Azt meg te nem szereted.  Wink

Tévedsz. Semmi bajom a dízellel, ha nem nekem kell fizetnem a javításait.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:29:16 »

2008

6/26/08    Leakage between the power steering pump to quick release coupling pressure line and the quick release coupling to steering gear pressure line
34/2008
It has been found that a leakage between the power steering pump to quick release coupling pressure line and the quick release coupling to steering gear pressure line is caused by a damaged green O-ring seal on the female part of the upper pressure line. Due to sharp edges or burr at the fitting connectors of the lower pressure line the green O-ring seal is damaged during installation. If leakages are found in this area the power steering pump to quick release coupling pressure line (upper component) should be renewed. If sharp edges or burr are found to the fitting connector to the steering gear pressure line (lower component) this one should be renewed as well.
All damaged power steering pressure lines MUST be returned to the Parts Recall Center via the usual send-in procedure.
To disconnect the power steering pump to quick release coupling pressure line special tool 308-440 (Disconnect Tool, Hydraulic Line) should be used. This Service instruction details the correct handling of special tool 308-440.
The corresponding labor times for the new operation 13 446 0 and 13 447 0 are available in the dealer system from July 2008 with the current labor times.
The relevant sections in the Workshop Manual will be updated within the next release.


4/29/08    Warning message <POWER STEERING MALFUNCTION> displayed on the instrument cluster after the engine is started, sometimes in conjunction with diagnostic trouble code (DTC) U012600 and/or no DTC
22/2008
Should a customer express concern that the warning message <POWER STEERING MALFUNCTION> is displayed on the instrument cluster after the engine is started, sometimes in conjunction with diagnostic trouble code (DTC) U012600 and/or no DTC may be stored in the Power Steering Control Module (PSCM), the probable cause is a wrong calibration of the PSCM.
To rectify this concern, a revised PSCM software should be installed.
Use IDS 54 DVD in conjunction with database update IDS-54.7 P13 or a later version.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:35:46 »

2012

3/9/12    Warning message <STEERING MALFUNCTION> displayed in the instrument cluster after the engine is started, sometimes in conjunction with diagnostic trouble code (DTC) B100C:11 and/or no DTC; Engine can not be started intermittently; Vehicle key not recognized intermittently
16/2012
Should a customer express concern about the warning message <STEERING MALFUNCTION> displayed in the instrument cluster after the engine is started, sometimes in conjunction with diagnostic trouble code (DTC) B100C:11 and/or no DTC or that the engine can not be started intermittently or that the vehicle key is not recognized intermittently, the probable cause is one or more door handle actuator switches being out of specification range. The door handle actuator switch is part of the door latch wiring harness.
The following DTCs could be stored in the Keyless Vehicle Module (KVM):
DTC B100C:11 -> Leading to cluster message <STEERING MALFUNCTION> DTC B10C1:24 -> Front left door unlock pull switch stuck DTC B10C3:24 -> Front right door unlock pull switch stuck DTC B10C2:24 -> Rear left door unlock pull switch stuck DTC B10C4:24 -> Rear right door unlock pull switch stuck To rectify this concern, the effected door handle actuator switch should be identified by way of a simple measurement of the electrical resistance on the Keyless Vehicle Module (KVM) connector C5.
For markets where FordEtis IDS is used, refer to WB 45/2009 for the policy on using FordEtis IDS for warranty repairs. If FordEtis IDS is used to diagnose a customer's concern(s), select the appropriate customer symptom(s), follow any diagnostic, repair and post repair procedures presented, and ensure the completed diagnostic session file is transmitted to Ford. Failure to follow this process may affect any associated warranty claim submission. For markets where FordEtis IDS is not available, rectify this concern by following the attached service repair instruction.
Labor Times published in this TSB are available from 12.03.2012 onwards. Please refresh your Labor Master file at that day to receive the new data in your Dealer Management System. Please contact your internal system administrator.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:36:00 »

többet nem látok.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:36:34 »

Ez mind csak elektromos hibákról beszél........ konkrét mechanikus hiba?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:41:39 »

Ez mind csak elektromos hibákról beszél........ konkrét mechanikus hiba?

döglődik a zetisem.
Szüretelek frisset, aztán majd ránézek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:44:40 »

döglődik a zetisem.
Szüretelek frisset, aztán majd ránézek.


Átdobhatod a kóstolót, ha gondolod....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:46:30 »

Átdobhatod a kóstolót, ha gondolod....  Wink

https://www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=Ford+ETIS+DVD+(08.2013)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:48:53 »

Átdobhatod a kóstolót, ha gondolod....  Wink

A it találtam fórumokon, hogy valami leválik, ami eljut a kormányműbe, ahol akadást, kopást okoz. És a nagy bibi, hogy magában a tartájban xar a szűrő és azt külön nem, csak a tartállyal együtt lehet cserélni.

Elsőnek alapos átmosást javasolnak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:54:26 »

péniszpumpára gondolsz?

már azt is cserélte,elkopott....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:57:25 »

már azt is cserélte,elkopott....

 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:01:42 »

A it találtam fórumokon, hogy valami leválik, ami eljut a kormányműbe, ahol akadást, kopást okoz. És a nagy bibi, hogy magában a tartájban xar a szűrő és azt külön nem, csak a tartállyal együtt lehet cserélni.

Elsőnek alapos átmosást javasolnak.
Nem hangzik túl jól........  Undecided
Nem akartam, de lehet mégis berakom a szűrőt a Mondeo-ba. fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:03:20 »



Ilyeneket én is találok....de ahol a sok link mögött ott a tartalom is, olyat nem.... Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:04:51 »


Ilyeneket én is találok....de ahol a sok link mögött ott a tartalom is, olyat nem.... Undecided

Én sem eddig...
Küldj privátban egy mailcímet, s ha tudok vmit, írok. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:08:05 »

Én sem eddig...
Küldj privátban egy mailcímet, s ha tudok vmit, írok. Wink


Tudod a címem, voltál cc-zve még mikor Anitával egyeztettük a kocsit. Persze ha nem akarsz keresgélni, átküldöm.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:10:12 »

Nem hangzik túl jól........  Undecided
Nem akartam, de lehet mégis berakom a szűrőt a Mondeo-ba. fejvakaras

Na de itt nem arról van szó, hogy ez ilyen, hanem valami a szivattyúban válik le. Gondolom módosítottak a szivattyún, meg a tartályon is. Erre utalhat, hogy cikkszámváltás is volt. Egyébként maga a tartály 8e ft, na de a kormánymű, meg a szivattyú, és ilyenolyan cső 300e...  falbav wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:11:24 »

Átdobhatod a kóstolót, ha gondolod....  Wink

Mekem van elvileg egy nagytutti, de csak 32 bitesen műkodik, az meg nincs itthon...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:12:04 »

Na de itt nem arról van szó, hogy ez ilyen, hanem valami a szivattyúban válik le. Gondolom módosítottak a szivattyún, meg a tartályon is. Erre utalhat, hogy cikkszámváltás is volt. Egyébként maga a tartály 8e ft, na de a kormánymű, meg a szivattyú, és ilyenolyan cső 300e...  falbav wow1

Ár miatt is vált cikkszámot a Ford (is) sokszor, ne ebből indulj ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:12:50 »

Tudod a címem, voltál cc-zve még mikor Anitával egyeztettük a kocsit. Persze ha nem akarsz keresgélni, átküldöm.

Az meg van, de ezt a gmail sztem ki fogja szűrni.
Na majd meglátjuk.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:13:31 »

Ár miatt is vált cikkszámot a Ford (is) sokszor, ne ebből indulj ki.

Leginkább akkor vált, ha beszállítót vált...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:40:35 »


Ilyeneket én is találok....de ahol a sok link mögött ott a tartalom is, olyat nem.... Undecided

https://yadi.sk/d/qyG2R8qiEnM2V
vagy:
https://yadi.sk/d/pl89WG29JCU8C

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:45:26 »


kölcsönzöm mindkettőt
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 07:47:41 »

Hogy kell ezt használni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 08:47:30 »

Hogy kell ezt használni?
telepíteni kell,aztán adja magát.a kérdés,hogy mennyire kell trükközni telepítéskor....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:13:57 »

Ma reggel klíma nélkül (nem kapcsoltam be  vigyor3) jöttem dolgozni, és nem csinálta az akadást!

A jelenség egyébként ebben a brutál melegben jött, jön elő. A szivattyú tartály előremenő és visszatérő csöve is a klíma csövek körül tekereg. Ez befolyásolhatja valahogy? Vagy csak placebo?

Leszigeteljem a klímacsöveket?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:28:09 »

Az esztergályos csak pingvinezett, úgyhogy ugrik rá az új TEXTAR tárcsa, Bosch betétekkel.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:36:24 »

Az esztergályos csak pingvinezett, úgyhogy ugrik rá az új TEXTAR tárcsa, Bosch betétekkel.

Az mit jelent?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:45:22 »

Az mit jelent?
azt hogy nem sikerült a felszabályozás.ezért nem is éri meg a vesződség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:46:27 »

Ma reggel klíma nélkül (nem kapcsoltam be  vigyor3) jöttem dolgozni, és nem csinálta az akadást!

A jelenség egyébként ebben a brutál melegben jött, jön elő. A szivattyú tartály előremenő és visszatérő csöve is a klíma csövek körül tekereg. Ez befolyásolhatja valahogy? Vagy csak placebo?

Leszigeteljem a klímacsöveket?
szerintem nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 09:54:51 »

azt hogy nem sikerült a felszabályozás.ezért nem is éri meg a vesződség.

Ja, azt mondta, hogy ő elvégezte a feladatát, a tárcsa nem üt, tehát jár neki a pénz. Valószínű elfékezte magát egyszer az előző tulaj, és pontokban megmelegedhetett, így nem egyenletes a fékhatás.
Remélem, a TEXTAR jó lesz, elég nagy gyártó. Gondolkodtam Brembo-ban is, de 8000 Ft-al drágább, annyival meg nem jobb szerintem. Na majd kiderül.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:10:50 »

Ja, azt mondta, hogy ő elvégezte a feladatát, a tárcsa nem üt, tehát jár neki a pénz. Valószínű elfékezte magát egyszer az előző tulaj, és pontokban megmelegedhetett, így nem egyenletes a fékhatás.
Remélem, a TEXTAR jó lesz, elég nagy gyártó. Gondolkodtam Brembo-ban is, de 8000 Ft-al drágább, annyival meg nem jobb szerintem. Na majd kiderül.

Esetleg Ate-t nézz még, vagy ferodot...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:22:13 »

Ja, azt mondta, hogy ő elvégezte a feladatát, a tárcsa nem üt, tehát jár neki a pénz. Valószínű elfékezte magát egyszer az előző tulaj, és pontokban megmelegedhetett, így nem egyenletes a fékhatás.
Remélem, a TEXTAR jó lesz, elég nagy gyártó. Gondolkodtam Brembo-ban is, de 8000 Ft-al drágább, annyival meg nem jobb szerintem. Na majd kiderül.
Szerintem jó lesz a Textar.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:22:34 »

Az mit jelent?
Erre van egy vicc, majd elmesélem. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:23:38 »

Ma reggel klíma nélkül (nem kapcsoltam be  vigyor3) jöttem dolgozni, és nem csinálta az akadást!

A jelenség egyébként ebben a brutál melegben jött, jön elő. A szivattyú tartály előremenő és visszatérő csöve is a klíma csövek körül tekereg. Ez befolyásolhatja valahogy? Vagy csak placebo?

Leszigeteljem a klímacsöveket?
Az MKIIIas Mondeoknál meg üzem melegen nem csinálja, hidegen/ill hidegben meg igen.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:26:51 »

Szerintem jó lesz a Textar.

Ja, már megrendeltem, azzal, ha ezzel is ráz, visszaveszi a nagyker.  nyes
Délutánra itt is lesz.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:37:35 »

Ja, már megrendeltem, azzal, ha ezzel is ráz, visszaveszi a nagyker.  nyes
Délutánra itt is lesz.
Sztm is jo lesz, de szuper hozzaallas a nagykertol  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:52:59 »

Sztm is jo lesz, de szuper hozzaallas a nagykertol  wave

Ja én is meglepődtem, de inkább azt kívánom, hogy ne legyen rá szükség, lassan szárnyas anyákkal kell összerakni, mert már harmadjára borítom szét.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 10:54:22 »

Ja én is meglepődtem, de inkább azt kívánom, hogy ne legyen rá szükség, lassan szárnyas anyákkal kell összerakni, mert már harmadjára borítom szét.
En is sokszor kiszedtem a hatsot a betetek miatt. Lesz gyakorlatunk legalabb  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 19:22:06 »



CSAK orosz nyelv van benne........  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 19:30:12 »


CSAK orosz nyelv van benne........  Undecided
És: tyú gavarí nyet páruszki? (cirill betűkkel azért nem írtam, mert nincs olyan font... Cheesy)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 19:33:27 »

És: tyú gavarí nyet páruszki? (cirill betűkkel azért nem írtam, mert nincs olyan font... Cheesy)

5 évig tanítottak.......... reménytelenül.  Cheesy
Na meg az amúgy is olyan hétköznapi nyelv volt, nem műszaki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 19:45:04 »

5 évig tanítottak.......... reménytelenül.  Cheesy
Na meg az amúgy is olyan hétköznapi nyelv volt, nem műszaki.
Látod, ebben (is) jobb vagyok (de, csak mert már nem sok választ el az 50től... Sad )
1975-1987-ig próbálták klf szinteken tanítani nekem a ruszkája jizikát. A végén, azért egy szakmai középfokkal megszabadultak tőlem, de ma már csak annyit tudok, hogyha megkérdezi vki hogy szto gramm vodka? akkor arra hárásó, dá, pázsálujsztá a választ.  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 20:34:48 »

Látod, ebben (is) jobb vagyok (de, csak mert már nem sok választ el az 50től... Sad )
1975-1987-ig próbálták klf szinteken tanítani nekem a ruszkája jizikát. A végén, azért egy szakmai középfokkal megszabadultak tőlem, de ma már csak annyit tudok, hogyha megkérdezi vki hogy szto gramm vodka? akkor arra hárásó, dá, pázsálujsztá a választ.  Grin

 taps  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 20:50:36 »


CSAK orosz nyelv van benne........  Undecided
át lehet állítani (angol,magyar,stb)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 20:52:54 »

át lehet állítani (angol,magyar,stb)

Megint okos vagy........
A telepítőben NINCS , azaz nincs illetve nem van más nyelvi fájl.
gyogyo  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.