Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 20:56:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1374861 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:10:30 »

Hú de felpörgött a topic! Hetekig semmi, most meg.... Így összességében röfögök ide valamit, majd kiválogatja mindenki. Gratula az új autó vásárlónak. Igen, ha beröffented az autót, akkor egy picit hagyd járni, amíg eljut az olaj mindenhová. Akinek garázsban áll, annak könnyű, mert kiáll vele, s amíg bezárja a garázst, az pont jó. Hidegen ne pörgesd 2000 fölé, megrepedhet a hengerfej a hirtelen hőterheléstől. A lekormolódás ellen úgy védekezhetsz, hogy időnként meghajtod országúton vagy pályán. Nekem nincs messze az M5, amelynek Szeged körüli szakasza ingyenes, néha csapatok ott egyet. Főleg amikor meghajtod, akkor várjál a leállítással, a hiedelmekkel ellentétben nem a turbó visszahűlését kell megvárni, üldögélhetnél az autódban egy darabig  vigyor3,  hanem hogy a turbó fordulatszáma lecsökkenjen. A turbólapátok ugyanis nagyon könnyűek, ha megdolgoztatod a turbót, és utána rögtön leállítod, akkor a turbó közepe, mivel könnyű, a tehetetlenségénél fogva tovább pörög, viszont a leállítással a kenését is megszüntetted, tehát kenés nélkül forogna több ezres fordulatszámmal. A 2011-es faceliftes modelltől vannak az Euro 5-ös motorok. Egyébként nem tudom, mi ez a füstölés mizéria, az enyém igaz Euro5-ös, 140.000 km van benne, de nem látni egyáltalán semmilyen kipufogógázt, és nincs semmi ledugózva.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:14:44 »

Egyébként nem tudom, mi ez a füstölés mizéria, az enyém igaz Euro5-ös, 140.000 km van benne, de nem látni egyáltalán semmilyen kipufogógázt, és nincs semmi ledugózva.

Mert dpf-es... 2007-es euro4-es mk4-emen nekem sem volt füst...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:42:29 »

Mert dpf-es... 2007-es euro4-es mk4-emen nekem sem volt füst...


Azért füstöl, mert széttapostad.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:43:16 »

A 2011-es faceliftes modelltől vannak az Euro 5-ös motorok. Egyébként nem tudom, mi ez a füstölés mizéria, az enyém igaz Euro5-ös, 140.000 km van benne, de nem látni egyáltalán semmilyen kipufogógázt, és nincs semmi ledugózva.
Ha egyszer pont akkor nyomsz egy kövér gázt amikor éppen regenerálsz akkor fog neked is egy jókora füstpamacsot kidobni. Szerencsére ritkán van ilyen. Szerintem lehetne valami visszajelzés, hogy éppen mikor  regenerál mert a facelifteseknél már elég nehéz észrevenni, hogy mikor csinálja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:43:27 »



Azért füstöl, mert széttapostad.  eplus2

Mióta egr dugesz van, meg csappantyú is rendben van, nekem sem kormol...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:44:01 »

Ha egyszer pont akkor nyomsz egy kövér gázt amikor éppen regenerálsz akkor fog neked is egy jókora füstpamacsot kidobni. Szerencsére ritkán van ilyen. Szerintem lehetne valami visszajelzés, hogy éppen mikor  regenerál mert a facelifteseknél már elég nehéz észrevenni, hogy mikor csinálja.

Facelifteseknél nem tökmindegy mikor csinálja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:48:32 »

Facelifteseknél nem tökmindegy mikor csinálja?
Nem mert ha pont beletalpalsz egy regenerálás közben akkor tud egy jokora pamacsot lökni maga után. Nekem eléggé ég a pofám ilyenkor. Szerencsére vagy összesen 4 szer volt ilyen. Ha tudnám, hogy éppen regenerál akkor ha nem muszály nem talpalnám le annyira.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2014.08.19 kedd, 11:28:31 »

Nem mert ha pont beletalpalsz egy regenerálás közben akkor tud egy jokora pamacsot lökni maga után. Nekem eléggé ég a pofám ilyenkor. Szerencsére vagy összesen 4 szer volt ilyen. Ha tudnám, hogy éppen regenerál akkor ha nem muszály nem talpalnám le annyira.

Meg azért sem mindegy, mert ugye olyankor kontraindikált leállítani. Úgy vettem észre, hogy kb. 400-500 km-enként regenerál városban, de én olyankor éppen hogy meg szokta megy kicsit húzatni, de ez akkor se füstöl.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2014.08.19 kedd, 13:30:39 »

Meg azért sem mindegy, mert ugye olyankor kontraindikált leállítani. Úgy vettem észre, hogy kb. 400-500 km-enként regenerál városban, de én olyankor éppen hogy meg szokta megy kicsit húzatni, de ez akkor se füstöl.
Akkor lehet észrevenni egy jó nagy füstpamacsot ha hirtelen beletalpalsz a regenerálásba. Normál kihuzatás során nem lök pamacsot. Ha erősen süt hátulról a nap vagy valaki jön mögötted lámpával akkor vehető észre igazából.
Naplózva
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 00:25:56 »

Sziasztok!
Keresgetek egy ideje S-max-ot...
Meg tudnátok nézni az alábbi hirdetést?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-s-max-2-2-tdci-dpf-navidvd-bi-xenon-panorama-pdc-n%C3%BCrnberg/151095599.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=100&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&maxPrice=8000&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

Bárkinek észrevétele az autoval kapcsolatban? A hétvégén mennék megnézni...
A 2.2-es motor fogyasztásával kapcsolatban tud valaki tapasztalatból értéket mondani?
Mire érdemes mindenképpen odafigyelnem?
Előre is köszi a segítségeket!!!
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 09:27:18 »

Sziasztok!
Keresgetek egy ideje S-max-ot...
Meg tudnátok nézni az alábbi hirdetést?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-s-max-2-2-tdci-dpf-navidvd-bi-xenon-panorama-pdc-n%C3%BCrnberg/151095599.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=100&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&maxPrice=8000&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

Bárkinek észrevétele az autoval kapcsolatban? A hétvégén mennék megnézni...
A 2.2-es motor fogyasztásával kapcsolatban tud valaki tapasztalatból értéket mondani?
Mire érdemes mindenképpen odafigyelnem?
Előre is köszi a segítségeket!!!


Ott élsz kint, vagy csak ezért mennél ki? Ha csak ezért mennél ki, szerintem kár, mert ennyiért itthon is találsz ilyesmit. Km is van benne rendesen, legyen még tarcsi pénzed a javításokra. A fogyasztása városban 9 liter körül van, országúton meg a tempótól függ, nagyon nagy különbségek vannak 120 és 140 között, literek, pláne ha klímázol is.
Naplózva
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 20:55:01 »


Ott élsz kint, vagy csak ezért mennél ki? Ha csak ezért mennél ki, szerintem kár, mert ennyiért itthon is találsz ilyesmit. Km is van benne rendesen, legyen még tarcsi pénzed a javításokra. A fogyasztása városban 9 liter körül van, országúton meg a tempótól függ, nagyon nagy különbségek vannak 120 és 140 között, literek, pláne ha klímázol is.
Fel tudom rendszámoztatni kint is... Az a gondom, hogy amiket itthon néztem 100-120 ezres km állásnál is olyan lepusztultak voltak, hogy csak na.... úgyhogy talán jobb egy kinti vezetett szervízkönyves mint az itthoni visszapörgetett. Persze a kezdeti javítási költségeket bekalkuláltam...
A fogyasztásra a 9 városi nem túl sok? Saját tapasztalat? Nekem mondjuk főleg autópálya 130-as tempóra kell.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:25:08 »

Fel tudom rendszámoztatni kint is... Az a gondom, hogy amiket itthon néztem 100-120 ezres km állásnál is olyan lepusztultak voltak, hogy csak na.... úgyhogy talán jobb egy kinti vezetett szervízkönyves mint az itthoni visszapörgetett. Persze a kezdeti javítási költségeket bekalkuláltam...
A fogyasztásra a 9 városi nem túl sok? Saját tapasztalat? Nekem mondjuk főleg autópálya 130-as tempóra kell.
9 liter az Budapesten dugoban rovid utakra igaz, de meg tobb is lehet akar.
Nekunk 7-7,5 lityot eszik varosban a 2,2-es igaz az mondi, ha a parom vezeti, ha nagy ritkan en akkor 1 literrel kevesebbet eszik tehat meg lab fuggo is. Persze ez egy kisvaros es negyed akkora a forgalom, mint Budapesten.
Javaslom a spritmonitor.de-t ott ranezhetsz az s-maxikra fogyasztasilag.

Az altalad leellenorzott (vezetett nem eleg mar) szervizkonyv az mindenhol jo termeszetesen! Mindenhol probalnak varialni, csalni mar szvsz, de sajna ez kishazankban a leggyakoribb Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2014.08.22 péntek, 20:42:14 »

9 liter az Budapesten dugoban rovid utakra igaz, de meg tobb is lehet akar.
Nekunk 7-7,5 lityot eszik varosban a 2,2-es igaz az mondi, ha a parom vezeti, ha nagy ritkan en akkor 1 literrel kevesebbet eszik tehat meg lab fuggo is. Persze ez egy kisvaros es negyed akkora a forgalom, mint Budapesten.
Javaslom a spritmonitor.de-t ott ranezhetsz az s-maxikra fogyasztasilag.

Az altalad leellenorzott (vezetett nem eleg mar) szervizkonyv az mindenhol jo termeszetesen! Mindenhol probalnak varialni, csalni mar szvsz, de sajna ez kishazankban a leggyakoribb Sad
Köszi a segítséget!
Na ja, az aláírásodban szereplő 5.4l/100km akkor mire vonatkozik??? vigyor3
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2014.08.22 péntek, 20:47:07 »

Köszi a segítséget!
Na ja, az aláírásodban szereplő 5.4l/100km akkor mire vonatkozik??? vigyor3
Az meg a galaxy-m fogyija valamiert nem irja at, de a link el.
Jok ezek a 2,2-esek majd meglatod Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:40:51 »

Az meg a galaxy-m fogyija valamiert nem irja at, de a link el.
Jok ezek a 2,2-esek majd meglatod Wink
ok, ok, ok
amúgz autópályán néztél már fogyasztást?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:56:08 »

ok, ok, ok
amúgz autópályán néztél már fogyasztást?
Ua mint Janinak: 120/20=6 liter
130/20= 6,5 liter
Tudott mar 5,2 is Wink persze akkor csak 110 el mentem itt svedben ez az autopalya norma nehol 120.
Smaxinal plusz 0,3-0,5 liter a nagyobb felulet miatt szvsz.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:41:11 »

Ua mint Janinak: 120/20=6 liter
130/20= 6,5 liter
Tudott mar 5,2 is Wink persze akkor csak 110 el mentem itt svedben ez az autopalya norma nehol 120.
Smaxinal plusz 0,3-0,5 liter a nagyobb felulet miatt szvsz.
az szuper, köszi az infókat...
nekem most egy 2.0-es 85kW-os mondeom  van, ez autópályán 130 tempomat 5,5 liter
Teletank kb. 1290 km smile
Nekem tetszik....
Az S-max már csak a méretei miatt is biztos, hogy picivel többet kér, + 2.2 motor...
De a hírdetésben van pár extra ami elég hasznosnak tűnik számomra ( memóriás ülés - feleségemmel felváltva vezetünk hosszú úton, tetőablak - a gyerekeknek, nagy képernyős navi - nekem )
Majd holnap kiderül, kiugrom megnézni!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2014.08.23 szombat, 13:38:55 »

az szuper, köszi az infókat...
nekem most egy 2.0-es 85kW-os mondeom  van, ez autópályán 130 tempomat 5,5 liter
Teletank kb. 1290 km smile
Nekem tetszik....
Az S-max már csak a méretei miatt is biztos, hogy picivel többet kér, + 2.2 motor...
De a hírdetésben van pár extra ami elég hasznosnak tűnik számomra ( memóriás ülés - feleségemmel felváltva vezetünk hosszú úton, tetőablak - a gyerekeknek, nagy képernyős navi - nekem )
Majd holnap kiderül, kiugrom megnézni!
Nagy kalappal hozza jonak tunik  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 14:35:54 »

Hétfőn megyek szervizbe, hogy mi a hiba jelenség okozója, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
2.0 TDCi-ről van szó. Bármelyik fokozatban, gyorsításkor 2500-as fordulatszám elérésekor visszaesik a fordulatszám, tovább nyomom neki ugyanezt csinálja. Ha óvatosan nyomom a gázpedált, akkor nincs gond. Nem állandó jelenségről van szó, néha-néha jut eszébe ezt megtenni. Mi lehet a gond?
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 14:42:27 »

Hétfőn megyek szervizbe, hogy mi a hiba jelenség okozója, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
2.0 TDCi-ről van szó. Bármelyik fokozatban, gyorsításkor 2500-as fordulatszám elérésekor visszaesik a fordulatszám, tovább nyomom neki ugyanezt csinálja. Ha óvatosan nyomom a gázpedált, akkor nincs gond. Nem állandó jelenségről van szó, néha-néha jut eszébe ezt megtenni. Mi lehet a gond?
valamelyik jeladó szerintem.cmp vagy ckp. hibakód nincs?bár azokra azonnal meg is állna.

esetleg a gázpedál potija....

mindenképpen kérd el a  hibakód számát!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 14:48:57 »

valamelyik jeladó szerintem.cmp vagy ckp. hibakód nincs?bár azokra azonnal meg is állna.

esetleg a gázpedál potija....

mindenképpen kérd el a  hibakód számát!!!!

Köszönöm!
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2014.09.02 kedd, 08:54:45 »

Hétfőn megyek szervizbe, hogy mi a hiba jelenség okozója, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
2.0 TDCi-ről van szó. Bármelyik fokozatban, gyorsításkor 2500-as fordulatszám elérésekor visszaesik a fordulatszám, tovább nyomom neki ugyanezt csinálja. Ha óvatosan nyomom a gázpedált, akkor nincs gond. Nem állandó jelenségről van szó, néha-néha jut eszébe ezt megtenni. Mi lehet a gond?

Többszöri próbálgatás után annyiban pontosítanám a dolgot, hogy az első 4 fokozatban abszolút nem jelentkezik a probléma, legtöbbször ötödikben és 2500-as fordulatnál: motor felpörög és pár száz fordulatot visszaesik. A szerelő is kipróbálta, utána a hibakód a turbó túltöltés hibát adta ki. Törölte a kódot, mondta, hogy ma menjek vissza, meglátjuk, hogy ugyanezt dobja-e.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.02 kedd, 11:25:32 írta velcsi80 » Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2014.09.05 péntek, 14:18:59 »

Hello!

Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a  kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...  wow1
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2014.09.05 péntek, 14:51:31 »

Hello!

Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a  kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...  wow1
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.

A vadiúj S-maxon csúszott a kuplung, mert valamilyen szimering eresztette az olajat a tárcsára. Garanciában javították, az árról nem tudok semmit.
A lényeg, hogy nem feltétlenül kell cserélni szerintem mind a kettőt, érdemes lehet az okát kivizsgálni.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2014.09.05 péntek, 14:53:28 »


Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...  wow1
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
En biztosan kernek arajanlatot mindket esetre (te viszed az alkatreszeket, szerelo szerzi be az alkatreszeket) sohasem lehet tudni...
Sajna nem csereltettem meg ilyet, de gondolom nem olcso, hiszen nem kis melo...minimum 30-40e szvsz...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2014.09.05 péntek, 19:06:20 »

Hello!

Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a  kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...  wow1
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
Szüleim c-max-ánál 100 Km-en (!!) belül lefüstölt a kuplung....
Garanciában meg is csinálták.... Kértünk vigaszdíjat is...  action
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2014.09.05 péntek, 19:32:40 »

Hello!

Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a  kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...  wow1
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
Legolcsobb ha te veszed meg az alkatreszt, szaki meg berakja.
Munkadijra 30-40-re szamolj, alkatresz kb 200ezer.  (kuplung szett+lendkerek)
Főtengely szimmeringet is erdemes cserelni, par ezer Ft. Lehet mar folyat es ettol csuszik a kuplung.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2014.09.05 péntek, 19:39:08 »

Többszöri próbálgatás után annyiban pontosítanám a dolgot, hogy az első 4 fokozatban abszolút nem jelentkezik a probléma, legtöbbször ötödikben és 2500-as fordulatnál: motor felpörög és pár száz fordulatot visszaesik. A szerelő is kipróbálta, utána a hibakód a turbó túltöltés hibát adta ki. Törölte a kódot, mondta, hogy ma menjek vissza, meglátjuk, hogy ugyanezt dobja-e.
Csúszik a kuplung... Felpörög, majd eszleli a computer, s elveszi a gazt. Ez a kuplung csúszás miatt van. Ha aláneztek lathato a fotengely szimmering olaj folyasa...ha ez a gond. Sajnos 2.0 tdci-nel előfordul...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2014.09.06 szombat, 07:32:08 »

Sajnos az általam megkérdezett szervizek (a garancia miatt is és az alkatrészen keresett haszon miatt is) csak az általuk hozott anyagot építik be.
Ezt figyelembe véve Gödre megyek az Essmotor-hoz, anno a Focusom is járt ott. Csütörtök reggel megyek hozzá. Beszámolok majd a javításról  (miket kellett cserélni, mennyibe került) hátha valakinek a későbbiekben segítséget nyújt.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2014.09.06 szombat, 10:26:38 »

Sajnos az általam megkérdezett szervizek (a garancia miatt is és az alkatrészen keresett haszon miatt is) csak az általuk hozott anyagot építik be.
Ezt figyelembe véve Gödre megyek az Essmotor-hoz, anno a Focusom is járt ott. Csütörtök reggel megyek hozzá. Beszámolok majd a javításról  (miket kellett cserélni, mennyibe került) hátha valakinek a későbbiekben segítséget nyújt.

Garancia akkor is van, ha te viszed az alkatrészt....
- a szerelő a munkára vállal garit
- az alkatrész(ek)re meg a bolt ahol megvetted
Csak azért akarja a szerelő/szerviz, hogy tőle vedd meg, mert ő is keresni akar az alkatrészen (rajtad).  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2014.09.06 szombat, 10:36:40 »

Garancia akkor is van, ha te viszed az alkatrészt....
- a szerelő a munkára vállal garit
- az alkatrész(ek)re meg a bolt ahol megvetted
Csak azért akarja a szerelő/szerviz, hogy tőle vedd meg, mert ő is keresni akar az alkatrészen (rajtad).  
Csak probléma esetén az egymásra mutogatás sose fog véget érni. Szerintem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 19:13:16 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=16795.msg928388#msg928388
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:00:17 »

Hát ez van...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:02:38 »

Hát ez van...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



Mennyiről tekertétek vissza?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:03:13 »

Hát ez van...

Mit kell nézni? Hogy 88 fokos a vized, vagy hogy 3/4-ig van a tankod, vagy hogy visszatekertetted az órád?  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:04:03 »

Mennyiről tekertétek vissza?


Mint itt az autók többségét... 400e ha jó az emlékezetem... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:05:26 »

Mit kell nézni? Hogy 88 fokos a vized, vagy hogy 3/4-ig van a tankod, vagy hogy visszatekertetted az órád?  hehe

Mindet. mf2 mf2

2013 áprilisában vettem át 56e kmel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:06:33 »



2013 áprilisában vettem át 56e kmel...

Akkor mennyiről volt tekerve 56-ra?
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:07:32 »

Mindet. mf2 mf2

2013 áprilisában vettem át 56e kmel...
Szóval még apud tekertette vissza?!  eplus2 Szép egy család!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:09:32 »

Akkor mennyiről volt tekerve 56-ra?
 vigyor3
akkor még csak 250e volt benne. Mondtam faternak, hogy 50-60e kmel akarok autót. Mikor odaadta kulcsot, adott 30e ftot, higy tekertessem vissza. laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:10:19 »

Szóval még apud tekertette vissza?!  eplus2 Szép egy család!  hehe

Jó, de én is átbaxtam a mondeóval... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:10:50 »

akkor még csak 250e volt benne. Mondtam faternak, hogy 50-60e kmel akarok autót. Mikor odaadta kulcsot, adott 30e ftot, higy tekertessem vissza. laugh

 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:11:19 »

Jó, de én is átbaxtam a mondeóval... laugh

 2funny
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:11:29 »

Hát ez van...


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


130Km/h fölött...  police 160 Km/h... közig.birség mértéke 30e Ft.... beka3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:12:12 »

130Km/h fölött...  police 160 Km/h... közig.birség mértéke 30e Ft.... beka3

München előtt volt... beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:15:44 »

Jó, de én is átbaxtam a mondeóval... laugh
Mennyit csavartál neki vissza? Mit hisz apád, milyen jó csere volt?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:16:11 »

München előtt volt... beka3
jó kifogás sosem rossz... az a rész pedig tele van 100-120 as korlátozással... mostanában én is jártam arrafelé.... duhos2
sőt.....
kevesen tudják, hogyha 130km/h fölött balesetet okozol akkor a biztosító(d) nem fizet, hisz a sebesség korlátozás nincs meghatározva... De... ha érdekel valakit akkor a biztosítási topicban folytatjuk... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:16:49 »

München előtt volt... beka3
Végül is London felé haladva, az M7 is München előtt van.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2014.09.07 vasárnap, 22:17:18 »

Végül is London felé haladva, az M7 is München előtt van.  eplus2
ott a pont !!!
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.