Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:50:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1374907 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2015.04.14 kedd, 11:33:50 »

Nem ám!
Az érdekes, mert nekem ilyen méret nincs mégis passzol a kulcs az anyára. Szerintem 19-es.
Páratlan méretek szoktak lenni a kerékkulcsokon.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2015.04.14 kedd, 12:20:45 »

Az én 19-esem nem ment rá, ütni meg nem akartam...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2015.04.14 kedd, 14:46:10 »

Az én 19-esem nem ment rá, ütni meg nem akartam...
Akkor ott valami nem gömbölyű. Nekem pontosan passzol a kulcs mind a nyári kupakos, mind a téli normál anyára.
Eddig egy kupak veszett el, de az már akkor lejárt, mikor megvettem az autót. Mondjuk jó minőségű keresztkulcsot valamint nyomatékkulcsot használok kerékcserénél.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:28:38 »

Akkor ott valami nem gömbölyű. Nekem pontosan passzol a kulcs mind a nyári kupakos, mind a téli normál anyára.
Eddig egy kupak veszett el, de az már akkor lejárt, mikor megvettem az autót. Mondjuk jó minőségű keresztkulcsot valamint nyomatékkulcsot használok kerékcserénél.
Na megnéztem. 19-es kulcs kell, és az jó is rá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
radixa
Vendég
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:54:35 »

Sziasztok

friss tulaja vagyok egy négy éves S-max 2.0 tdci nek.
egy hete elkezdte néha üzengetni hogy "engine malfunction" de semmi több. Sem kísérő üzenet hogy pontosabban mi, sem kód.
újraindításra eltűnik az üzenetek közül.

neten több tipp kering az alacsony akkufeszültségtől a turbó problémáig.

találkoztatok már ilyen gonddal?
kb két hete volt szervíz (olaj és szűrőcsere).

köszönök minden tippet/véleményt..

üdv
Ákos

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2015.04.17 péntek, 10:56:22 »

Sziasztok

friss tulaja vagyok egy négy éves S-max 2.0 tdci nek.
egy hete elkezdte néha üzengetni hogy "engine malfunction" de semmi több. Sem kísérő üzenet hogy pontosabban mi, sem kód.
újraindításra eltűnik az üzenetek közül.

neten több tipp kering az alacsony akkufeszültségtől a turbó problémáig.

találkoztatok már ilyen gonddal?
kb két hete volt szervíz (olaj és szűrőcsere).

köszönök minden tippet/véleményt..

üdv
Ákos


igen.diaggal hibakódot kell olvasni.javítás céltudatosan. Wink
délpesten tudok karitatíve segíteni diagban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
radixa
Vendég
« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2015.04.17 péntek, 11:08:38 »

igen.diaggal hibakódot kell olvasni.javítás céltudatosan. Wink
délpesten tudok karitatíve segíteni diagban.

hali Alf,

Köszi, az útba is eshet. jövő hét elején megkeresnélek

köszi  előre is
üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2015.04.17 péntek, 11:24:06 »

hali Alf,

Köszi, az útba is eshet. jövő hét elején megkeresnélek

köszi  előre is
üdv

ok.írj rám privátban,és elküldöm a számomat,ha aktuális lesz.délutánonként tudok segíteni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 22:38:00 »

Minap több sikertelen regeneráció miatt, indítottam egy manuális regenerációt. 2700-as fordulaton kb 10 percig pörgette a motort, a kipufogó csak úgy pattogott.

Ez volt az első ilyen, s az elején meg is ijedtem picit:) Gyújtáson volt az autó, majd mikor elindítottam a programot, feldobott egy ablakot, hogy mit kell csinálni. (el kell indítani az is közte volt). Ezt nem tettem mert nem olvastam végig, s elkezdte a 20 perces visszaszámlálást a program... 5 perc után próbálgattam indítani, de semmi... Lényeg, hogy a 20 percet és még azon felül is kb 5-10 percet ki kellett várni, hogy az autó elinduljon:) Azt hittem elrontottam már valamit, mert csak indítózott de nem indult:)

Ezután már elolvastam az angol üzenetet, s a lényeg, hogy el kell indítani az autót utána az "OK" gomb. Szóval ez a védelem is bennevan , hogy közbe ne is lehessen leállítani, sem elindítani...sőt utána is egy 5-10 percen át.

Csak tanulságképp írtam, lehet másnak is segíthet.

Üdv.: Peti

Hogy lehet manuálisan dpf szűrőt regeneráltatni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 06:01:10 »

Hogy lehet manuálisan dpf szűrőt regeneráltatni?
diaggal el lehet indítani.délpesten tudok segíteni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 06:01:31 »

üfv.olyan gondom lenne,2010 smaxal,hogy hátsó ajtót a nyitójával 2 alkalommal lehet nyitni,utána nem.csak a távirányítóval. ez tipikus ezeknél? kapcsoló rossz ,vagy maga a zár? mire készüljek?
nem tipikus.én nem tapasztaltam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2015.05.09 szombat, 13:44:32 »

Ma feltöltöttem az ablakmosó tartájomat, és meglepődve tapasztaltam, hogy folyik a lőré. A tartály gondolom nem lyukas, mert annyi azért nem folyt ki, csak egy jó fél liter. WTF? A betöltő cső hazudik valahol? Típus hiba, vagy találkozott már valaki ezzel?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2015.05.09 szombat, 13:47:09 »

Ma feltöltöttem az ablakmosó tartájomat, és meglepődve tapasztaltam, hogy folyik a lőré. A tartály gondolom nem lyukas, mert annyi azért nem folyt ki, csak egy jó fél liter. WTF? A betöltő cső hazudik valahol? Típus hiba, vagy találkozott már valaki ezzel?
lecsúszott a cső a spriccnimotorról...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2015.05.09 szombat, 17:19:40 »

lecsúszott a cső a spriccnimotorról...

Spriccelni spriccel az ablakra, ha a mociról jött volna le, akkor is spriccelne? Rögtön jobb elől, a lámpa alatt folyt ki, meg a dísz rácson. Jól el van dugva a dög, ki kell szerelni a lámpatestet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2015.05.09 szombat, 18:37:27 »

Spriccelni spriccel az ablakra, ha a mociról jött volna le, akkor is spriccelne? Rögtön jobb elől, a lámpa alatt folyt ki, meg a dísz rácson. Jól el van dugva a dög, ki kell szerelni a lámpatestet?
jobb elöl? wtf?
Nekem a bal lámpa alatt van.....de a lámpatestet kevés kivenni.alulról kell lebontani a löksi alsó része felől kell támadni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2015.05.09 szombat, 19:46:48 »

jobb elöl? wtf?
Nekem a bal lámpa alatt van.....de a lámpatestet kevés kivenni.alulról kell lebontani a löksi alsó része felől kell támadni.

Ja bocs, bal, szemből jobb. Cheesy
Akkor a lámpát nem kell bántani, alulról kell támadni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2015.05.09 szombat, 19:51:14 »

Ja bocs, bal, szemből jobb. Cheesy
Akkor a lámpát nem kell bántani, alulról kell támadni?
nyes igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 17:17:28 »

nyes igen

Holly crap! Csak kivettem a lámpát, az egyszerűbb volt, s látám, hogy nem a tartály vala, hanem a fényszóró mosó könnyezik. Eddig azt se tudtam, hogy ilyenem is van. Cheesy Most már értem, hogy néha  miért ablakmosó folyadékos  a gépháztető.
Valamiért a spricnijén könnyezik, és most a haverral működésre bírva látám, hogy a bal oldali kint is marad. A jobb oldali, ahogy kell, kidugja a fejét, köp egyet, majd elbújik, de ez a bal kiugrik, köp, és úgy marad, úgy kell visszatolni kézzel. Syntax error. WTF? Irány a szerviz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 17:24:31 »

Holly crap! Csak kivettem a lámpát, az egyszerűbb volt, s látám, hogy nem a tartály vala, hanem a fényszóró mosó könnyezik. Eddig azt se tudtam, hogy ilyenem is van. Cheesy Most már értem, hogy néha  miért ablakmosó folyadékos  a gépháztető.
Valamiért a spricnijén könnyezik, és most a haverral működésre bírva látám, hogy a bal oldali kint is marad. A jobb oldali, ahogy kell, kidugja a fejét, köp egyet, majd elbújik, de ez a bal kiugrik, köp, és úgy marad, úgy kell visszatolni kézzel. Syntax error. WTF? Irány a szerviz?
azt a nyomás működteti.ha nem megy vissza,az szerintem a szennyeződéstől van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 18:08:32 »

azt a nyomás működteti.ha nem megy vissza,az szerintem a szennyeződéstől van.

Nem csak kicsit mem megy vissza, hanem fullra kitolva marad. Meg mondom, ahogy a tartály szintje alá tolom be, Bernoulli egyenlete egyből életbe lép, és folyik ki a lé a spricnijén. Szerdára bejelentkeztem szervizbe, meglátjuk.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.12 kedd, 14:17:58 írta Dzsana » Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2015.05.13 szerda, 17:05:25 »

Nem csak kicsit mem megy vissza, hanem fullra kitolva marad. Meg mondom, ahogy a tartály szintje alá tolom be, Bernoulli egyenlete egyből életbe lép, és folyik ki a lé a spricnijén. Szerdára bejelentkeztem szervizbe, meglátjuk.

Na, maga a spricni fej fosta el magát, cseréni kell, csak nincs sehol. :-(
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 15:27:04 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen, használtautó vásárlás előtt vagyok Mondeo MK4 után egy S-max kell (3 gyerekes apa lettem időközben), találtam egy kocsit az üllőin, DE vki kísérjen el engem szombaton délelőtt megnézni, akinek van szakértelme, rétegvastagság mérője stb.
Nem akarom, hogy átbasszanak...
Persz lesz majd Ford szervízes bevizsgálás csak már első körben szeretném látni ha vmi gáz van a kocsival.
Meghálálnám a clubtársi segítséget  integet2


http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend-8902619
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:23:21 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen, használtautó vásárlás előtt vagyok Mondeo MK4 után egy S-max kell (3 gyerekes apa lettem időközben), találtam egy kocsit az üllőin, DE vki kísérjen el engem szombaton délelőtt megnézni, akinek van szakértelme, rétegvastagság mérője stb.
Nem akarom, hogy átbasszanak...
Persz lesz majd Ford szervízes bevizsgálás csak már első körben szeretném látni ha vmi gáz van a kocsival.
Meghálálnám a clubtársi segítséget  integet2


http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend-8902619


Szia, azzal kell kezdeni, hogy meg kell nézni, hogy a szervizkönyvbe mely szervi/szervizek bélyegzője van. Ezután google barátodat megkérdezni, mi az adott szerviz elérhetősége, s az alvázszámot elküldeni nekik azzal, hogy szeretnéd megvenni az autót, s mikor, milyen km óra állásoknál, mit csináltak rajta. Háromból kétszer kiderült, hogy nem is járt náluk az autó, amikor én keresgéltem. Kereskedőben soha ne bízz, hogy ők már lekérdezték a fordtól, mert nincs is központi nyilvántartásuk, csak a garis bejegyzéseket látják. Szóval a szervizkönyvvel, és annak valóságtartamával kell kezdeni, addig kár is megnézni az autót. Én sok időt és pénzt spóroltam meg így. Holland szerviz bélyegzője német nyelvű szervizkönyvben, hamisított bélyegző, átírkált km óra állások, szóval sok mindent láttam!  vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:40:28 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek szépen, használtautó vásárlás előtt vagyok Mondeo MK4 után egy S-max kell (3 gyerekes apa lettem időközben), találtam egy kocsit az üllőin, DE vki kísérjen el engem szombaton délelőtt megnézni, akinek van szakértelme, rétegvastagság mérője stb.
Nem akarom, hogy átbasszanak...
Persz lesz majd Ford szervízes bevizsgálás csak már első körben szeretném látni ha vmi gáz van a kocsival.
Meghálálnám a clubtársi segítséget  integet2


http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend-8902619

Lelkiekben a következőkre készülj.
Flottafehér autó, kb fapad (noDRL). Tehát flottás lehetett. Bár S-max meg ritka flottában... Egy valaki használta, de ő nagyon (én évi 40E-es futás mellett sem raktam be fix telefontartót).
Ha esetleg magyar az autó, akkor évi 40-60E km-nek illik benne lenni. Kinti autóknál a 60-80E km sem ritka évente. Nézegesd a mobile.de-t.
A Fordok arról híresek, hogy sok km után is rendben van a belseje, itt is erre gyúrnak: ki van az autó szépen glancolva, lábtérpapír meg istennyila.
A kereskedő kb semmit sem ír az autóról.
A tévedés-elírás joga fenntartva...
Van hogy az ilyet már eleve meg sem nézem. Bár lehetnek kivételek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:43:28 »

Lelkiekben a következőkre készülj.
Flottafehér autó, kb fapad (noDRL). Tehát flottás lehetett. Bár S-max meg ritka flottában... Egy valaki használta, de ő nagyon (én évi 40E-es futás mellett sem raktam be fix telefontartót).
Ha esetleg magyar az autó, akkor évi 40-60E km-nek illik benne lenni. Kinti autóknál a 60-80E km sem ritka évente. Nézegesd a mobile.de-t.
A Fordok arról híresek, hogy sok km után is rendben van a belseje, itt is erre gyúrnak: ki van az autó szépen glancolva, lábtérpapír meg istennyila.
A kereskedő kb semmit sem ír az autóról.
A tévedés-elírás joga fenntartva...
Van hogy az ilyet már eleve meg sem nézem. Bár lehetnek kivételek.
Szombaton, lehet megköpködöm, ha arra járok... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 21:47:20 »

Szombaton, lehet megköpködöm, ha arra járok... Cheesy

Ja, a beltéri, műszerfalas fotón látszik, hogy ahol parkol gázkonvektor van beszerelve.
Egy normális autó ne parkoljon már csóringer helyen... Tökmindegy, hogy hol ez a hely.
Másik: a konvektor felett vannak vmi kpe/vagykge, meg egyéb csövek vezetgetve jobbra balra...
Eléggé mókamiki megoldások ezek, számomra nem volt jó előjel sosem, ha ilyen környezetben állt egy autó...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2015.05.15 péntek, 08:39:10 »

Ez az:
http://vindecoder.eu/check-vin/WFOSXXGBWSAR86899

A paraméterei alapján pedig kint 11000EUR a min. ár egy ilyenért:
http://suchen.mobile.de/auto/ford-s-max-diesel.html?useCase=ChangeSortOrder&__lp=5&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=86&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=125000&sortPath=price.consumerGrossEuro&defaultOrder=ASCENDING&lang=de

3,443M > 2,83M (ebben még reg. adó is van 2-300E), hogy lehet ez?
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.15 péntek, 08:45:44 írta blackbile » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2015.05.15 péntek, 09:27:00 »



Bruttó 11ezer.  Wink
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/03/13/miert_olcso_a_hasznalt_auto/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2015.05.15 péntek, 09:32:41 »

Én tudom a választ, a kérdést felvetőnek próbáltam segíteni, mire számíthat a kiszemelt autóval kapcsolatban...
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:09:18 »

Nagyon megköszönném  vigyor3
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:22:00 »

Szia,


köszi az értékes hozzászólást!

Akkor lélekben kezdem elengedni, de azért megnézem, hátha tanulok vmit Smiley

Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:28:37 »

Szia,


köszi az értékes hozzászólást!

Akkor lélekben kezdem elengedni, de azért megnézem, hátha tanulok vmit Smiley



Inkább a válasz gombbal írj választ, akkor tudni lehet kinek és mire reagáltál.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:30:29 »

Köszi,  nagyon sokat segítettél!!!

 taps

Rákérdezek arra, hogy lehet ez az ár diffi.

Biztos, jön majd a mismásolás...
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:33:30 »

Köszi,

anno én is olvastam a cikket.

tényleg nincs egy rendes használtatuó kereskedés sem itthon?

 rinya
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2015.05.15 péntek, 15:17:13 »

Köszi,

anno én is olvastam a cikket.

tényleg nincs egy rendes használtatuó kereskedés sem itthon?

 rinya
Biztos van, csak ott nem ennyibe kerülnek az autók.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2015.05.15 péntek, 23:02:39 »

Pld. autobox-nál normális autók vannak. Megmondják mennyi a km, nem pörgetnek, jók a kocsik. Viszont nagyon szemtelenek és bunkók, ha eladni akarsz náluk autót.

Biztos van, csak ott nem ennyibe kerülnek az autók.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Contilaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 21:41:48 »

Lelkiekben a következőkre készülj.
Flottafehér autó, kb fapad (noDRL). Tehát flottás lehetett. Bár S-max meg ritka flottában... Egy valaki használta, de ő nagyon (én évi 40E-es futás mellett sem raktam be fix telefontartót).
Ha esetleg magyar az autó, akkor évi 40-60E km-nek illik benne lenni. Kinti autóknál a 60-80E km sem ritka évente. Nézegesd a mobile.de-t.
A Fordok arról híresek, hogy sok km után is rendben van a belseje, itt is erre gyúrnak: ki van az autó szépen glancolva, lábtérpapír meg istennyila.
A kereskedő kb semmit sem ír az autóról.
A tévedés-elírás joga fenntartva...
Van hogy az ilyet már eleve meg sem nézem. Bár lehetnek kivételek.

Szia

Én azért igy, ebben a formában nem írnék le egy autót sem.
1. S-Max sehol nem flotta autó, főleg nem M.országon, de még németben sem láttam sehol.
    (azért megnézném a 80.000km-t egy évben... még egy taxinak is elég, extrém esetek azért vannak)
    Nem illik semmi, én max 20.000-et megyek egy évben, normál használat mellett.
2. A Ford S-Max pont nem arról híres, hogy a belseje nagyon bírja a gyűrődést. Az ülései magasak, nagyon  magasak, igy a beszállásnál rögtön gyűrödik, kikopik, nagyon rövid idő alatt. A kormányon lévő krómozott gombokról is gyorsan pörög le a dísz, és általában minden króm díszről. Az ajtó belső fogantyúja is elég sérülékeny, látni rajta a kopást, ha sok a kilométer, kormány szintén, gombokról a jelek, váltógomb, szoknya szintén.
3. DRL csak Titaniumban van, sem Trend-ben sem Ambient-ben nincs. Ez nem jelent semmit.
4. Ha mindig másra hallgatsz, soha nem veszel autót, mert ez a széria pont a gazdasági válság idején lett kiadva, ergo M.országon szinte eladhatatlanná vált. (csak kinti autó jöhet szóba, bár a kivétel erősíti a szabályt)
5. Ha az autót a nyugati országok egyikében adták el, és ott használták eddig is, akkor biztos lehetsz benne, hogy JÓ minőségű gázolajjal jártak vele, nem pedig a "jó" kis magyarral. Érdekes módon kint (nyugaton) még hallomásból sem tudnak az általunk rettegett üzemanyagellátó rendszerrel kapcsolatos problémákról. (400-500.000km-es autók futkároznak belőle.
Egy szó, mint száz, mindig állapotot (felszereltséget) vesz az ember, nem pedig évjáratot.
(hozzáteszem, én is néztem ezt az autót, és nekem nem tetszett valahogy)
Amit itt leírtam nem csak az adott autóról írtam, hanem általában az autó vételről!
További szép estét!
Naplózva

2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez Smiley
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 22:47:49 »

Na hogy egy kicsit én is belevau.
A kereskedő egy tök. Mondom ezt az alapján hogy szombaton elmentem Balázzsal megköpködni az autót. A felszereltséggel már nem korrekt, pár tételt nem tartalmaz az autó ami a leírásban szerepel. Azt mondta hogy tévedésből egy másik ugyanilyen hirdetése lett copypaste-lve, de azóta se javította.
A hirdetésben vételár szerepel, de amikor ott voltunk azt mondta hogy az ára névre írva 3,2 milla, merthogy még regisztrációs adó meg egyebek. Ez sehol se szerepel. Sérült volt az eleje, lóg a lökös, amatőr módon valszeg spray-el lett fújva, szépen meg is folyt. A lámpák közötti hűtőrács is mozog, nem pattan össze a lökössel. A csomagtartója iszonyú karcos, cuccolós autó volt a javából. Szólt legalább egy csapágy, a szervónak is volt már hangja, a km állást amikor firtattam és említettem hogy a jelek alapján az inkább kettessel kezdődik, ha nem hármassal, nem is szólt semmit. Szóval az az autó nagyon nem fer, a kereskedő sem. Valszeg a többiek ellenérzése így nem volt alaptalan. Nehéz manapság korrekt autót találni. Ja és persze egy másik cég hozta be a kocsit, náluk csak bizományosi értékesítésen van, így ha utólag baj van vele, nem lesz kihez menni, mert jómagyar szokás szerint addigra az a másik cég már rég megszűnt, a kereskedő meg csak pingvinezni fog...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 06:59:44 »

A hirdetésben vételár szerepel, de amikor ott voltunk azt mondta hogy az ára névre írva 3,2 milla, merthogy még regisztrációs adó meg egyebek.

Aztaa! Na ekkor léptem volna azonnal... hazug az egész világ...
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 08:28:48 »

Szia

Én azért igy, ebben a formában nem írnék le egy autót sem.
1. S-Max sehol nem flotta autó, főleg nem M.országon, de még németben sem láttam sehol.
    (azért megnézném a 80.000km-t egy évben... még egy taxinak is elég, extrém esetek azért vannak)
    Nem illik semmi, én max 20.000-et megyek egy évben, normál használat mellett.
2. A Ford S-Max pont nem arról híres, hogy a belseje nagyon bírja a gyűrődést. Az ülései magasak, nagyon  magasak, igy a beszállásnál rögtön gyűrödik, kikopik, nagyon rövid idő alatt. A kormányon lévő krómozott gombokról is gyorsan pörög le a dísz, és általában minden króm díszről. Az ajtó belső fogantyúja is elég sérülékeny, látni rajta a kopást, ha sok a kilométer, kormány szintén, gombokról a jelek, váltógomb, szoknya szintén.
3. DRL csak Titaniumban van, sem Trend-ben sem Ambient-ben nincs. Ez nem jelent semmit.
4. Ha mindig másra hallgatsz, soha nem veszel autót, mert ez a széria pont a gazdasági válság idején lett kiadva, ergo M.országon szinte eladhatatlanná vált. (csak kinti autó jöhet szóba, bár a kivétel erősíti a szabályt)
5. Ha az autót a nyugati országok egyikében adták el, és ott használták eddig is, akkor biztos lehetsz benne, hogy JÓ minőségű gázolajjal jártak vele, nem pedig a "jó" kis magyarral. Érdekes módon kint (nyugaton) még hallomásból sem tudnak az általunk rettegett üzemanyagellátó rendszerrel kapcsolatos problémákról. (400-500.000km-es autók futkároznak belőle.
Egy szó, mint száz, mindig állapotot (felszereltséget) vesz az ember, nem pedig évjáratot.
(hozzáteszem, én is néztem ezt az autót, és nekem nem tetszett valahogy)
Amit itt leírtam nem csak az adott autóról írtam, hanem általában az autó vételről!
További szép estét!

Hali...jó amit irtál általánosságban.Az ülésről is jó a meglátásod,én pl q7-ből csak roncsolással tudtam kiszálni.
El sem tudom képzelni egy nagytestü predátor mit csinálna vele hosszútávon...na mindegy.Amúgy 1db autó is lehet flottás
és bármilyen tipus Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 09:00:49 »

Na hogy egy kicsit én is belevau.
A kereskedő egy tök. Mondom ezt az alapján hogy szombaton elmentem Balázzsal megköpködni az autót. A felszereltséggel már nem korrekt, pár tételt nem tartalmaz az autó ami a leírásban szerepel. Azt mondta hogy tévedésből egy másik ugyanilyen hirdetése lett copypaste-lve, de azóta se javította.
A hirdetésben vételár szerepel, de amikor ott voltunk azt mondta hogy az ára névre írva 3,2 milla, merthogy még regisztrációs adó meg egyebek. Ez sehol se szerepel. Sérült volt az eleje, lóg a lökös, amatőr módon valszeg spray-el lett fújva, szépen meg is folyt. A lámpák közötti hűtőrács is mozog, nem pattan össze a lökössel. A csomagtartója iszonyú karcos, cuccolós autó volt a javából. Szólt legalább egy csapágy, a szervónak is volt már hangja, a km állást amikor firtattam és említettem hogy a jelek alapján az inkább kettessel kezdődik, ha nem hármassal, nem is szólt semmit. Szóval az az autó nagyon nem fer, a kereskedő sem. Valszeg a többiek ellenérzése így nem volt alaptalan. Nehéz manapság korrekt autót találni. Ja és persze egy másik cég hozta be a kocsit, náluk csak bizományosi értékesítésen van, így ha utólag baj van vele, nem lesz kihez menni, mert jómagyar szokás szerint addigra az a másik cég már rég megszűnt, a kereskedő meg csak pingvinezni fog...

Sziasztok,

ezúton is szeretném nagyon megköszönni Tittának, hogy a szombat délutánjából rám szánt  min. 1 órát!!!  taps worship
Jövök Neked eggyel Smiley

Az autó felejtős de boldogan elengedtem mert oltári szívást vettem volna magamra. Igaz a mondás, ha vmi már az elején gyanús akkor azzal baj van.
Üröm az örömben, hogy hazafelé menet az én imádott autóm is elkezedett csörögni, kerregni (lehet megérezte, hogy eladás közelében van?  rinya de legalább családon belülre fog kerülni.)
Van Ford Ass. szolgáltatásom, kijött  sárga angyal, vagy 1 órát kocsikáztunk a kocsimmal, persze, a kocsi nem produkálta a hibát Sad most egyenlőre járok vele tovább és ha újra előjön akkor beviszem.
A kocsivásárlás kapcsán pedig megtoldom a pü-i keretemet, hogy jobb kategoriájú, vállalható futású és motorizáltságú SMAX legyen a vége.
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:05:51 »

most ezeket nézem de sajna a VIN-ben ma már nem tudok többet lekérdezni  Sad

segítsetek kérlek:

WF0SXXGBWSBL25348
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium-8838523
ezt külf-ról hozta be magánszemély, a keres. csak bizományos...
gyanúsan kevés a km...
(Ez egy szegedi használtautó kereskedésben van.)


ez meg Szkfhvári:
ide  még várom az alv.számot.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_bor_navi_ulesfutes_parkradar-8959662
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:22:56 »

most ezeket nézem de sajna a VIN-ben ma már nem tudok többet lekérdezni  Sad

segítsetek kérlek:

WF0SXXGBWSBL25348
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium-8838523
ezt külf-ról hozta be magánszemély, a keres. csak bizományos...
gyanúsan kevés a km...
(Ez egy szegedi használtautó kereskedésben van.)


Megnéztem, de nemértem:

S-Max/Galaxy 2006-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Panther Black (metál)   

 
Alvázszám (VIN):   WF0SXXGBWSBL25348
Rendszám:   MRF801 
Forgalomba helyezés időpontja:   29.04.2014 
Forgalombahelyező ország:   HU
Típusjóváhagyási-szám (TAN):   E13*2001/116*0185
 


Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   25.05.2011
Gépkocsi típus:   S-Max/Galaxy 2006-
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós SAV
Változat:   60 sorozat
Motor:   2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.063/2.955
Emisszió:   V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   Prada/Lux / Ebony
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:24:11 »

most ezeket nézem de sajna a VIN-ben ma már nem tudok többet lekérdezni  Sad

segítsetek kérlek:

WF0SXXGBWSBL25348
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium-8838523
ezt külf-ról hozta be magánszemély, a keres. csak bizományos...
gyanúsan kevés a km...
(Ez egy szegedi használtautó kereskedésben van.)


ez meg Szkfhvári:
ide  még várom az alv.számot.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_bor_navi_ulesfutes_parkradar-8959662

Miért nem az etist használod?
Az első furi egy szerzet.

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     25.05.2011
Gépkocsi típus:     S-Max/Galaxy 2006-
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós SAV
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     4.063/2.955
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső anyag:     Prada/Lux / Ebony

felül meg ezt írja:
Alvázszám (VIN):     WF0SXXGBWSBL25348
Rendszám:     MRF801
Forgalomba helyezés időpontja:     29.04.2014
Forgalombahelyező ország:     HU

Úgyhogy lehet hogy kinti bemutató autó volt? Ez indokolná a kevés km-t. Amúgy szépséges a képek alapján.

A fehérvári kép alapján nem rossz, de a km hááát az kérdéses.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:27:22 »

Megnéztem, de nemértem:

S-Max/Galaxy 2006-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Panther Black (metál)   

 
Alvázszám (VIN):   WF0SXXGBWSBL25348
Rendszám:   MRF801 
Forgalomba helyezés időpontja:   29.04.2014 
Forgalombahelyező ország:   HU
Típusjóváhagyási-szám (TAN):   E13*2001/116*0185
 


Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   25.05.2011
Gépkocsi típus:   S-Max/Galaxy 2006-
Karosszéria kialakítás:   5 ajtós SAV
Változat:   60 sorozat
Motor:   2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:   6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   4.063/2.955
Emisszió:   V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:   Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Panther Black (metál)
Belső anyag:   Prada/Lux / Ebony


Köszi, hogy megnézted! Wink

én sem értem Smiley
az gondolom nem lehet, hogy mindig csak a legutolsó forgalomba helyezés látszik.
pl. külf. kivonták a forgalomból
és 2014-ben amikor itthon bejegyzték csak az látszik?
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 13:06:16 »

elég furákat ír az Etis.

navi nélkül,
klíma nélkül

de persze mind benne van a kocsiba.

v. ezek utólagosan lettek volna beletéve?
nem hinném.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 13:24:02 »

elég furákat ír az Etis.

navi nélkül,
klíma nélkül

de persze mind benne van a kocsiba.

v. ezek utólagosan lettek volna beletéve?
nem hinném.

Nem. Ha lejjebb mész, látod hogy ott meg van. Furán működik, először én se értettem. Írt egy csomó mindent a végére odabiggyesztve hogy nélkül. Nem is értem hogy ezeket minek jeleníti meg. A klíma az neki a sima szerintem, mert később látni fogod hogy:
- Alsóosztály Nav/CD/AM/FM Rádióval
ezt meg felül írja
- Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 13:54:57 »

Nem. Ha lejjebb mész, látod hogy ott meg van. Furán működik, először én se értettem. Írt egy csomó mindent a végére odabiggyesztve hogy nélkül. Nem is értem hogy ezeket minek jeleníti meg. A klíma az neki a sima szerintem, mert később látni fogod hogy:
- Alsóosztály Nav/CD/AM/FM Rádióval
ezt meg felül írja
- Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával

Köszi Smiley
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2015.05.19 kedd, 17:05:49 »

most ezeket nézem de sajna a VIN-ben ma már nem tudok többet lekérdezni  Sad

segítsetek kérlek:

WF0SXXGBWSBL25348
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium-8838523
ezt külf-ról hozta be magánszemély, a keres. csak bizományos...
gyanúsan kevés a km...
(Ez egy szegedi használtautó kereskedésben van.)


ez meg Szkfhvári:
ide  még várom az alv.számot.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_bor_navi_ulesfutes_parkradar-8959662

A szegedit, ha gondolod, meg tudom Neked nézni élőben. Látom, lekérdeztétek az etis-t, mi a fura benne, vagy mire kellene rákérdeznem?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2015.05.19 kedd, 19:59:23 »

Sziasztok!

Édesanyám részéré én is használtautó vásárlása előtt állok. (2011-2013 C-MAX)
Eddig 2-3 után érdeklődtem egyenlőre még csak telefonon, természetesen mindegyik külföldi. Ami nem tetszik nekem elsőre (de kérlek cáfoljatok meg), hogy ezek közül mindegyik autó bizományos, általában magánszemély hozta be, és külföldi adásvételivel lehet megvenni. (magyarul félig kitöltött adásvételi van hozzá)

Az hogy magánszemély nem iratja a nevére azt megértem, de hogy kereskedés miért nem veszi a nevére?!, a kereskedések mentesek az átírási illetékektől...

Lehet ebben valami rizikó?

Ami elsőre aggaszt az a Garancia. Ha mondjuk egy magyar kereskedésből (netán magánszemélytől) veszem, akkor tudok élni a garanciával, visszavásárlással...stb... de így külföldi magánszemély esetén esélytelen. Km óra csalással szint úgy...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.