Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.11 szombat, 10:42:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
739
740
741
742
743
744
745
[
746
]
747
748
749
750
751
752
753
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 10890863 alkalommal)
thomas791
és 10 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37250 Dátum:
2018.08.02 csütörtök, 21:12:06 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.08.02 csütörtök, 19:55:26
Ahogy én tudom azt is csak akkor kell, ha valamennyire takarja a rendszámtáblát.
https://www.autonavigator.hu/cikkek/fogos-kerdesek-a-vonohorgok-kapcsan/
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37251 Dátum:
2018.08.02 csütörtök, 22:02:30 »
Idézetet írta: titta - 2018.08.02 csütörtök, 21:12:06
https://www.autonavigator.hu/cikkek/fogos-kerdesek-a-vonohorgok-kapcsan/
Akkor mi a teendő, ha levehető a horog, de nincs meg a kulcs?
Eddig nem érdekelt, de így már kicsit foglalkoztat a téma.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37252 Dátum:
2018.08.02 csütörtök, 22:18:20 »
Idézetet írta: titta - 2018.08.02 csütörtök, 21:12:06
https://www.autonavigator.hu/cikkek/fogos-kerdesek-a-vonohorgok-kapcsan/
"...infót mondtak a
műhelyben
: eszébe ne jusson fix vonóhorgot szereltetni autójára, mert hamarosan csak a levehetők lesznek szabályosak, utána majd ő is cseréltetheti a fixet, ha most olyat rendel,
válassza
most a
drágább
levehetőt."
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37253 Dátum:
2018.08.03 péntek, 05:42:13 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.08.02 csütörtök, 22:02:30
Akkor mi a teendő, ha levehető a horog, de nincs meg a kulcs?
Eddig nem érdekelt, de így már kicsit foglalkoztat a téma.
Elméletileg egy ügyes kulcsmásoló/zárszerelő tud segíteni rajtad.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37254 Dátum:
2018.08.03 péntek, 05:45:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.08.02 csütörtök, 22:18:20
"...infót mondtak a
műhelyben
: eszébe ne jusson fix vonóhorgot szereltetni autójára, mert hamarosan csak a levehetők lesznek szabályosak, utána majd ő is cseréltetheti a fixet, ha most olyat rendel,
válassza
most a
drágább
levehetőt."
Igazából azért linkeltem a cikket mert szerepel abban is hogy a környező országokban büntethetnek ha nem használod és nincs leszedve a fej a szerelhető változatnál. A kinti szabályozást nem ismerem, de simán el tudom képzelni hogy ezeken a helyeken már csak leszerelhetőt lehet újként felrakatni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37255 Dátum:
2018.08.03 péntek, 06:04:24 »
Idézetet írta: sinci - 2018.08.02 csütörtök, 21:08:42
Leszerelhetőt rendeltem, mert mondta a szerelő, hogy van olyan típus, ahol a horog feje bezavar a tolatóradarba, (Mondeora konkrétan nem emlékszik) azt meg nem szeretném. Ha nem használom, akkor meg csak arra jó, hogy belerúgjak a sípcsontommal este sötétben a garázsban, miután beálltam, mert annyira közel van az ajtó a hátuljához...
Nem zavar be. Nekem fix van, többet bír és nem kopik el és nincs problémám a rendőrrel de van majomfogóm.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ve-ga45
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 121
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37256 Dátum:
2018.08.04 szombat, 10:24:19 »
Hali.
Menyire nemregen volt?? vakujjak meg de nem talalom!!
Meg nem szedtem szet ülest soha, nemtudom menyi eselyel foghatok hozza.
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37257 Dátum:
2018.08.04 szombat, 15:43:24 »
Sziasztok!
Volt egy olyan probléma az autóval, hogy alapjáraton a klíma nem működött (főleg nagy melegben). Ha haladok az autóval akár városban, akár országúton/autópályán, akkor rendesen hűt, bár ültem már erősebb klímájú autóban. Gondoltam, hogy talán kevés benne a gáz, mert amióta nálunk van (2016 február), sosem töltettük fel a klímát. Elvittem töltésre, mondta a srác hogy 300 gramm volt benne, feltöltötte 800 valamennyire, amennyi kell bele, de alapjáraton ugyanúgy nem működik a klíma. Eljöttünk nyaralni Horvátországba, és most már néha rövid csikorgó hangot hallok egy apró rántással, gondolom amikor a klímakompresszor ki/bekapcsol. A kocsiban 333ezer km van, 300ezernél volt a szíjrendszer cserélve. Ékszíjtárcsa döglődés lehet (töltés rendben), vagy maga a kompresszor fog bedögleni? Volt valakinek hasonló problémája?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37258 Dátum:
2018.08.04 szombat, 16:14:15 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.04 szombat, 15:43:24
Sziasztok!
Volt egy olyan probléma az autóval, hogy alapjáraton a klíma nem működött (főleg nagy melegben). Ha haladok az autóval akár városban, akár országúton/autópályán, akkor rendesen hűt, bár ültem már erősebb klímájú autóban. Gondoltam, hogy talán kevés benne a gáz, mert amióta nálunk van (2016 február), sosem töltettük fel a klímát. Elvittem töltésre, mondta a srác hogy 300 gramm volt benne, feltöltötte 800 valamennyire, amennyi kell bele, de alapjáraton ugyanúgy nem működik a klíma. Eljöttünk nyaralni Horvátországba, és most már néha rövid csikorgó hangot hallok egy apró rántással, gondolom amikor a klímakompresszor ki/bekapcsol. A kocsiban 333ezer km van, 300ezernél volt a szíjrendszer cserélve. Ékszíjtárcsa döglődés lehet (töltés rendben), vagy maga a kompresszor fog bedögleni? Volt valakinek hasonló problémája?
nálam szintén ez a helyzet.
rátöltöttünk a cégnél, de alig hiányzott belőle. Próbaként cseréltem egy nyomáskapcsolót, maradt uolyan. Most mentünk mi is nyaralni, és ahogy leálltam vele, elkezdte tolni a meleg/forró levegőt, ahogy megindultam, jött szépen megint a hideg.
2 dolog maradt hátra, első körben a hűtőket leszedjük és kitisztítjuk (azt mondták rá, h több Fordnál is ki kellett tisztítani, emrt anyir koszos, tömített volt a hűtő, h alapjáraton már nem bírta lehűteni) ha ez sem hoz megoldást, akkor kompi csere
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37259 Dátum:
2018.08.04 szombat, 17:02:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2018.08.04 szombat, 16:14:15
nálam szintén ez a helyzet.
rátöltöttünk a cégnél, de alig hiányzott belőle. Próbaként cseréltem egy nyomáskapcsolót, maradt uolyan. Most mentünk mi is nyaralni, és ahogy leálltam vele, elkezdte tolni a meleg/forró levegőt, ahogy megindultam, jött szépen megint a hideg.
2 dolog maradt hátra, első körben a hűtőket leszedjük és kitisztítjuk (azt mondták rá, h több Fordnál is ki kellett tisztítani, emrt anyir koszos, tömített volt a hűtő, h alapjáraton már nem bírta lehűteni) ha ez sem hoz megoldást, akkor kompi csere
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.04 szombat, 15:43:24
Sziasztok!
Volt egy olyan probléma az autóval, hogy alapjáraton a klíma nem működött (főleg nagy melegben). Ha haladok az autóval akár városban, akár országúton/autópályán, akkor rendesen hűt, bár ültem már erősebb klímájú autóban. Gondoltam, hogy talán kevés benne a gáz, mert amióta nálunk van (2016 február), sosem töltettük fel a klímát. Elvittem töltésre, mondta a srác hogy 300 gramm volt benne, feltöltötte 800 valamennyire, amennyi kell bele, de alapjáraton ugyanúgy nem működik a klíma. Eljöttünk nyaralni Horvátországba, és most már néha rövid csikorgó hangot hallok egy apró rántással, gondolom amikor a klímakompresszor ki/bekapcsol. A kocsiban 333ezer km van, 300ezernél volt a szíjrendszer cserélve. Ékszíjtárcsa döglődés lehet (töltés rendben), vagy maga a kompresszor fog bedögleni? Volt valakinek hasonló problémája?
A klímakompresszor kuplungjának a légrését kellene első körben beállíttatni,ha lehet.csúszhat, ha nem áll egyenesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37260 Dátum:
2018.08.04 szombat, 22:05:34 »
Idézetet írta: Cs12 - 2018.08.04 szombat, 16:14:15
nálam szintén ez a helyzet.
rátöltöttünk a cégnél, de alig hiányzott belőle. Próbaként cseréltem egy nyomáskapcsolót, maradt uolyan. Most mentünk mi is nyaralni, és ahogy leálltam vele, elkezdte tolni a meleg/forró levegőt, ahogy megindultam, jött szépen megint a hideg.
2 dolog maradt hátra, első körben a hűtőket leszedjük és kitisztítjuk (azt mondták rá, h több Fordnál is ki kellett tisztítani, emrt anyir koszos, tömített volt a hűtő, h alapjáraton már nem bírta lehűteni) ha ez sem hoz megoldást, akkor kompi csere
Erre én is gondoltam, csak nem akartam lebontani az elejét.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37261 Dátum:
2018.08.04 szombat, 22:07:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.04 szombat, 17:02:29
A klímakompresszor kuplungjának a légrését kellene első körben beállíttatni,ha lehet.csúszhat, ha nem áll egyenesen.
Ezt azért nem tartom valószínűnek, mert akkor szerintem nem csak alapjáraton csinálná. De köszi a tippet!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37262 Dátum:
2018.08.04 szombat, 22:12:16 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.04 szombat, 17:02:29
A klímakompresszor kuplungjának a légrését kellene első körben beállíttatni,ha lehet.csúszhat, ha nem áll egyenesen.
ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.04 szombat, 22:16:37 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37263 Dátum:
2018.08.04 szombat, 22:45:47 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.04 szombat, 22:07:10
Ezt azért nem tartom valószínűnek, mert akkor szerintem nem csak alapjáraton csinálná. De köszi a tippet!
Idézetet írta: ReFi - 2018.08.04 szombat, 22:12:16
ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
nem.fordulaton csúszva ,de hajt.alapjáraton meg nem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37264 Dátum:
2018.08.04 szombat, 23:34:11 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.04 szombat, 22:45:47
nem.fordulaton csúszva ,de hajt.alapjáraton meg nem...
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37265 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 09:37:51 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.04 szombat, 22:45:47
nem.fordulaton csúszva ,de hajt.alapjáraton meg nem...
Rá fogunk nézni, köszi!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37266 Dátum:
2018.08.07 kedd, 11:19:23 »
Sziasztok,
Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák - mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...
már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37267 Dátum:
2018.08.07 kedd, 11:48:47 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.08.07 kedd, 11:19:23
Sziasztok,
Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák - mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...
már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a
3ik új lámpá
t...
nem próbáltad még szétszedni? van bőven alapanyag (sajnos)
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37268 Dátum:
2018.08.07 kedd, 16:05:50 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.08.07 kedd, 11:19:23
Sziasztok,
Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák - mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...
már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...
Valami ott nem kerek, nekem a gyári van, és már 5. éve semmi baja...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37269 Dátum:
2018.08.07 kedd, 19:25:33 »
Idézetet írta: titta - 2018.08.07 kedd, 16:05:50
Valami ott nem kerek, nekem a gyári van, és már 5. éve semmi baja...
nalam szinten mukodik, 7eves lesz, raadasul automosaskor vettem eszre, hogy belul kicsit paras, szal be is azik valszeg.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Jago1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37270 Dátum:
2018.08.07 kedd, 21:34:09 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2018.08.07 kedd, 11:19:23
Sziasztok,
Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák - mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...
már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...
A 3-ik féklámpát ellenőrizd,nekem ott ázott be. Először a féklámpa ledjét cseréltük,utána a helyzetjelző nyáklapját javítottuk.
Enyémben (2014) visteon lámpa van, melegítés nélkül szétszedtük, sziloval összeragasztottuk, azóta jó 1 éve.
Naplózva
VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le 6,2l/100km
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37271 Dátum:
2018.08.08 szerda, 10:33:03 »
Idézetet írta: Jago1 - 2018.08.07 kedd, 21:34:09
A 3-ik féklámpát ellenőrizd,nekem ott ázott be. Először a féklámpa ledjét cseréltük,utána a helyzetjelző nyáklapját javítottuk.
Enyémben (2014) visteon lámpa van, melegítés nélkül szétszedtük, sziloval összeragasztottuk, azóta jó 1 éve.
(ha lesz) legközelebb én is visteon -t fogok venni. persze, hogy valami nem "kerek" egyszerűen egy rakás szhar a hella, már úgy vettem az autót, hogy a jobb oldalon nem világított 3 éves korában! Azóta a bal is cserélve lett, most pedig ismét egy jobbost kellett vennem... nagyon bosszantó
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37272 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 15:38:51 »
A HLA (visszagurulás gátló) akkor is működik, ha hegyre felfele kell tolatni? Nem gurul előre?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37273 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 15:50:22 »
Idézetet írta: GKovacs - 2018.08.09 csütörtök, 15:38:51
A HLA (visszagurulás gátló) akkor is működik, ha hegyre felfele kell tolatni? Nem gurul előre?
Ha R-be rakod és elég meredek a lejtő, akkor igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
repepe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37274 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 18:06:06 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.08.04 szombat, 22:12:16
ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
Sziasztok,
Nálam is ugyanez a helyzet. Hideg motornál / hűtőnél teljesen jó nyomja a hideget alapjáraton, azonban meleg motornál állóhelyzetben (alapjáraton) nem valami fényes a produkció hűtés terén. Én azt vettem észre, hogy ha emelem a fordulatot 1300 környékére álló helyben, mintha hűvösebb levegőt nyomna. Ez esetben Alf meglátása igazoltnak látszik.
Ismertek valakit aki rá tudna nézni erre a rés beállításra?
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37275 Dátum:
2018.08.10 péntek, 09:36:53 »
Sziasztok!
Szomszédom nem tudott tankolni tegnap az MKIV-be, a töltőpisztoly nem ment be a helyére. Az a kis fém "csappantyú" nem nyílt. Próbált a kutas is segíteni neki, de semmi. Nekem később sikerült egy műanyag csővel(gyári fehér biszbasz) benyomni. Kérdés, hogy ez mitől lehet? Van valami elektronikus zár, ami nem működött vagy mi a szösz?
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37276 Dátum:
2018.08.10 péntek, 09:53:18 »
Idézetet írta: Isu - 2018.08.10 péntek, 09:36:53
Sziasztok!
Szomszédom nem tudott tankolni tegnap az MKIV-be, a töltőpisztoly nem ment be a helyére. Az a kis fém "csappantyú" nem nyílt. Próbált a kutas is segíteni neki, de semmi. Nekem később sikerült egy műanyag csővel(gyári fehér biszbasz) benyomni. Kérdés, hogy ez mitől lehet? Van valami elektronikus zár, ami nem működött vagy mi a szösz?
köszi
Isu
Az első tankolásokkor én sokat bénáztam, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy milyen szögben dugom bele a tankolópisztolyt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37277 Dátum:
2018.08.10 péntek, 13:42:43 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.08.10 péntek, 09:53:18
Az első tankolásokkor én sokat bénáztam, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy milyen szögben dugom bele a tankolópisztolyt.
hát OK, de neki és a kutas srácnak sem ez volt az első tankolása.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37278 Dátum:
2018.08.11 szombat, 06:45:42 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.08.10 péntek, 09:53:18
Az első tankolásokkor én sokat bénáztam, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy milyen szögben dugom bele a tankolópisztolyt.
Szerintem praktikus megoldás. amikor vettem a kocsit akkor néztam ,a tankajtón úgy van rajzolva,hogy magasabbra kell emelni a töltő végét,majd amikor betolod akkor leengedni. Nekem se ment eszerint
De ha sikerült is,kiszedni még mindig xar,mert nálam eléggé passzos valamiért.
Kutasnak nem is engedek tankolni soha. Végig tudom folyatni én is a kocsit ha akarom gázolajjal
Naplózva
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37279 Dátum:
2018.08.11 szombat, 10:57:18 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.08.11 szombat, 06:45:42
Szerintem praktikus megoldás. amikor vettem a kocsit akkor néztam ,a tankajtón úgy van rajzolva,hogy magasabbra kell emelni a töltő végét,majd amikor betolod akkor leengedni. Nekem se ment eszerint
De ha sikerült is,kiszedni még mindig xar,mert nálam eléggé passzos valamiért.
Kutasnak nem is engedek tankolni soha. Végig tudom folyatni én is a kocsit ha akarom gázolajjal
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37280 Dátum:
2018.08.12 vasárnap, 08:51:55 »
Sziasztok,
Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26664
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37281 Dátum:
2018.08.12 vasárnap, 11:07:36 »
Idézetet írta: Macys - 2018.08.12 vasárnap, 08:51:55
Sziasztok,
Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi
Ventilátor kapcsoló?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37282 Dátum:
2018.08.12 vasárnap, 13:10:32 »
Idézetet írta: Macys - 2018.08.12 vasárnap, 08:51:55
Sziasztok,
Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi
Nekem a klíma kuplungja produkált hasonló tüneteket,cseréje (több,mint 1 éve)megoldotta a gondokat.
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37283 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 18:25:01 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.08.04 szombat, 22:12:16
ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
Közben utánajártam, és tényleg 520g kell bele, ráadásul a túltöltés ugyancsak ki-bekapcsolgatós hibajelenséget produkál, mint amikor kevés a gáz.
Nekem 840et töltöttek bele, holnap viszem vissza, remélem jó lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.13 hétfő, 18:49:44 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37284 Dátum:
2018.08.14 kedd, 09:29:47 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.13 hétfő, 18:25:01
Közben utánajártam, és tényleg 520g kell bele, ráadásul a túltöltés ugyancsak ki-bekapcsolgatós hibajelenséget produkál, mint amikor kevés a gáz.
Nekem 840et töltöttek bele, holnap viszem vissza, remélem jó lesz.
Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37285 Dátum:
2018.08.14 kedd, 09:34:41 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.14 kedd, 09:29:47
Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Smeagol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37286 Dátum:
2018.08.14 kedd, 16:38:36 »
Sziasztok szakik.
Szerintem errefelé van sok fiatalabb, és kicsit idősebb sokat látott emberke.
Hátha már találkozott valaki a következö problémával.
Mk4. 1.6 benzin 2014. Kombi. (bár szerintem ez igazából lényegtelen)
Mindennapos használatban van az autó bár naponta nem túl sok kilóméterrel. Egyszer elvittem olajcserére (szakszerviz) előtte sohasem hallottam de utánna igen.
120 km/h- ig semmi de kb 120 km/h felett az eleje felöl érdekes "morgás" hallatszik. De nem mindig. Olyan mint ha a kerék élérne valami műanyagot.
Jön-megy ez a hang. Minél gyorsabban megyek annál erőseb a hang. Már többször is megnéztem de nem látok semmit. Gumi nem ér el semmit, csapágyak jók! Én a motorvédő alsó lemezre tippelnék, hogy azt rezegteti meg a szél. Nincs eltörve. Most rendeltem hozzá új csavarokat és olyan műanyag ágyat amibe belül a csavar. Gondoltam kicserélem hátha elfáradtak és már nem tartja úgy a lemezt.
Valakinek valami tippje véleménye?
A vigyem vissza a szakszervizbe és egyéb okos válaszokat mellőzétek.
Naplózva
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37287 Dátum:
2018.08.14 kedd, 19:08:43 »
Sziasztok! Tudtok e Budapesten ford bontót? Középkonzol keret szettet keresek (könyöktámasztól a rádióig). Előre is köszönöm!
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48452
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37288 Dátum:
2018.08.14 kedd, 19:19:06 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2018.08.14 kedd, 19:08:43
Sziasztok! Tudtok e Budapesten ford bontót? Középkonzol keret szettet keresek (könyöktámasztól a rádióig). Előre is köszönöm!
mk2 Krisztián.Nemsoká valaki beírja a számát is.Asszem 13ker.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37289 Dátum:
2018.08.14 kedd, 21:10:48 »
Üdv. Meg tudná valaki mondani, hogy a tolatóradar érzékelőjéhez csatlakozó csatit hol tudok beszerezni? Egyszer már javítottam, de most annyira a tövénél tört el, hogy nem tudom forrasztani, és sehogy nem tudom szétszedni, pedig tuti le lehet bontani valahogy.
https://kepkuldes.com/images/85466efbd2677b0932b2f9d001da8507.jpg
Erről lenne szó.
Milyen néven keressem?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.14 kedd, 21:36:28 írta sinci
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37290 Dátum:
2018.08.15 szerda, 09:05:49 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2018.08.14 kedd, 19:08:43
Sziasztok! Tudtok e Budapesten ford bontót? Középkonzol keret szettet keresek (könyöktámasztól a rádióig). Előre is köszönöm!
Küldök pü.-t...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37291 Dátum:
2018.08.15 szerda, 17:03:46 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.14 kedd, 09:29:47
Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.
várj, mert az enyémbe 840 kell. Akkor most mi van?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37292 Dátum:
2018.08.15 szerda, 17:06:30 »
Idézetet írta: sinci - 2018.08.14 kedd, 21:10:48
Üdv. Meg tudná valaki mondani, hogy a tolatóradar érzékelőjéhez csatlakozó csatit hol tudok beszerezni? Egyszer már javítottam, de most annyira a tövénél tört el, hogy nem tudom forrasztani, és sehogy nem tudom szétszedni, pedig tuti le lehet bontani valahogy.
https://kepkuldes.com/images/85466efbd2677b0932b2f9d001da8507.jpg
Erről lenne szó.
Milyen néven keressem?
csatit szét tudod szedni, tüskét/sarut kiveszed belőle, megblankolod a vezetéket és meg tudod forrasztani.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37293 Dátum:
2018.08.15 szerda, 21:42:27 »
Idézetet írta: Cs12 - 2018.08.15 szerda, 17:06:30
csatit szét tudod szedni, tüskét/sarut kiveszed belőle, megblankolod a vezetéket és meg tudod forrasztani.
Köszi, akkor valamelyik nap rámegyek!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37294 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 01:48:12 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.14 kedd, 09:29:47
Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.
orulok hogy csak ennyi volt
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37295 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 01:53:07 »
Idézetet írta: Cs12 - 2018.08.15 szerda, 17:03:46
várj, mert az enyémbe 840 kell. Akkor most mi van?
az osszes Mk4-be 520g kell
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37296 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 08:43:38 »
Idézetet írta: ReFi - 2018.08.16 csütörtök, 01:53:07
az osszes Mk4-be 520g kell
matrica az elején 590g vagy 840g.
520at sehol nem ír.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37297 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 09:52:31 »
Idézetet írta: Cs12 - 2018.08.16 csütörtök, 08:43:38
matrica az elején 590g vagy 840g.
520at sehol nem ír.
par oldalon neztem, mindenhol 520-540g kozott irja az osszes MK4-re
pelda:
http://ictworkshopsolutions.com/ict2014/wp-content/uploads/2013/03/Ford.pdf
http://www.autoairconparts.co.uk/AC_Filling_Quantities_2016_EN.pdf
http://nrf.eu/wp-content/uploads/2017/02/NRF_-_R134a-R1234yf_Airconditioning_Filling_Chart.pdf
nekem pl matrica sincs
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.16 csütörtök, 09:55:42 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37298 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 10:00:43 »
Idézetet írta: Cs12 - 2018.08.16 csütörtök, 08:43:38
matrica az elején 590g vagy 840g.
520at sehol nem ír.
Hát én az angol fórumon kutakodtam, az enyémen nincs matrica. Ott azt írták, hogy a 2.5-ösökbe, meg az automatákba kell 590g a más csövezés miatt, a többibe 520g kell.
Én is találtam ott egy olyan matricáról képet, amin 590g (front) vagy 840g (front & rear) van. Szerintem a 840g olyan S-maxokba kellhet, amelyekben dupla klíma van, de ez csak tipp.
Ami biztos, hogy a 840g-mal nekem nagyon rosszul viselkedett az autó.
A töltés előtti 300 valamennyi grammal lassú menetben is volt klímám, és sosem éreztem a kompresszor ki - bekapcsolását. Amikor feltöltötte 840-re a srác, onnantól szarabb lett. Ha nem tudtam folyamatos 80-100 körül menni, akkor nem volt klímám, illetve folyton ki - bekapcsolt, és erőteljes rántást is éreztem, csak sajnos nyaralás előtt nem volt már alkalmam visszamenni / utánajárni a dolognak. Most 520g-mal jól működik, nem ránt sosem, és működik (majdnem) mindig.
Azóta teszteltem 36fokban, és mikor hazaértem és alapjáraton ment már 1-2 perce, akkor sajna megint kikapcsolt, de városban is jó, meg pályán is. Ha ismerősnél töltetted, akkor próbáld ki szerintem 520 vagy 590-el.
Te nem érzel rántást menet közben, hogyha ki- vagy bekapcsol a kompresszor?
Szerk.: Ja, és túltöltve 2x is olvastam P1463 - A/C Pressure Sensor Insufficent Pressure Change hibakódot.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.16 csütörtök, 10:27:49 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37299 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 11:52:24 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.08.16 csütörtök, 10:00:43
Hát én az angol fórumon kutakodtam, az enyémen nincs matrica. Ott azt írták, hogy a 2.5-ösökbe, meg az automatákba kell 590g a más csövezés miatt, a többibe 520g kell.
Én is találtam ott egy olyan matricáról képet, amin 590g (front) vagy 840g (front & rear) van. Szerintem a 840g olyan S-maxokba kellhet, amelyekben dupla klíma van, de ez csak tipp.
Ami biztos, hogy a 840g-mal nekem nagyon rosszul viselkedett az autó.
A töltés előtti 300 valamennyi grammal lassú menetben is volt klímám, és sosem éreztem a kompresszor ki - bekapcsolását. Amikor feltöltötte 840-re a srác, onnantól szarabb lett. Ha nem tudtam folyamatos 80-100 körül menni, akkor nem volt klímám, illetve folyton ki - bekapcsolt, és erőteljes rántást is éreztem, csak sajnos nyaralás előtt nem volt már alkalmam visszamenni / utánajárni a dolognak. Most 520g-mal jól működik, nem ránt sosem, és működik (majdnem) mindig.
Azóta teszteltem 36fokban, és mikor hazaértem és alapjáraton ment már 1-2 perce, akkor sajna megint kikapcsolt, de városban is jó, meg pályán is. Ha ismerősnél töltetted, akkor próbáld ki szerintem 520 vagy 590-el.
Te nem érzel rántást menet közben, hogyha ki- vagy bekapcsol a kompresszor?
Szerk.: Ja, és túltöltve 2x is olvastam P1463 - A/C Pressure Sensor Insufficent Pressure Change hibakódot.
köszi!
nekem automata, és ott a matrica az elején 590 és 840nel. visszavettük tegnap 590re, most viszont nincs őrült meleg, remélem még lesz idén, h ki tudjam próbálni. Rántatni nem rántott eddig sem, hűteni meg már hűtött akkor is amikor alapjáratról elindultam és pár mp-re rá már hideget tolt újra. Csak alapjáraton fújta a meleget.
Hibakód meg semmi nem volt.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak:
1
...
739
740
741
742
743
744
745
[
746
]
747
748
749
750
751
752
753
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ