Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 09:23:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 858 859 [860] 861 862 863 864 865 866 867 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13422839 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42950 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 07:59:51 »


7:09-kor írtam, hogy hagyományos "O" gyűrű van kívül.



Kijavítottam a kép linket.  (nem kell img keretbe)

Igen, köszi láttam csak Lászlónak írtam és már nekem is rajta van az új...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42951 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 08:43:22 »

Igen, köszi láttam csak Lászlónak írtam és már nekem is rajta van az új...

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42952 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 08:50:21 »

eljen
Ma beszerelem a gyári főkörivel együtt. Remélem jó lesz, mert tegnap este amikor néztem, akkor csak max 63c fokig ment fel, de ahogy lassítottam vagy megálltam már hűlt is vissza 52c-ig.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
paethon88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #42953 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 09:27:38 »

Ezek szerint mégis volt olyan hülye, aki beletette, mert az van benne. Én szedtem ki. A motor pedig euro 4-es. Gondolom a csodának köszönhető az is, hogy megy az autó...

Szia az nem lehet mert a 401z az hosszú csúcs az 504 rövid csúcs szerintem nincs olyan hülye aki bele teszi , meg nem is menne az auto!!!!!!!! worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia MKIII kombi, 2.0 TDCI 96KW N7BA
2004.12. Facelift
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 119



E-mail
« Új hozzászólás #42954 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 09:55:57 »

Ezek szerint mégis volt olyan hülye, aki beletette, mert az van benne. Én szedtem ki. A motor pedig euro 4-es. Gondolom a csodának köszönhető az is, hogy megy az autó...

Az csak úgy lehet hogy hengerfejet is cseréltek rajta ami 2003.9 előtti . De akkor nem tudsz bele rakni 504z csúcsot.
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
paethon88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #42955 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 11:39:14 »

Valahogy megtudom állapítani, melyik lehet rajta? Annyiban gondolom egyezik, hogy a szívó és kipufogó része rámegy. Gondolom, akkor a 401-es porlasztók felújításnál maradjak.
Köszönöm az infót!

Az csak úgy lehet hogy hengerfejet is cseréltek rajta ami 2003.9 előtti . De akkor nem tudsz bele rakni 504z csúcsot.

Naplózva

Ford Mondeo Ghia MKIII kombi, 2.0 TDCI 96KW N7BA
2004.12. Facelift
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42956 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 13:12:51 »

Köszi,  de sajna màr megvettem... 2290Ft
Tisztelt Fórumtárs!
Ne sajnáld, hogy megvetted a ragasztót. Egy magas hőtűrő képességgel rendelkező(+315°C) rendkívül erős, speciális ragasztót kaptál. A gépkocsihoz bármilyen területen feltudod használni. A beküldött fotón lévő "O" gyűrűről beszéltem én is. Sok sikert az átalakításhoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42957 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 13:16:44 »

Az csak úgy lehet hogy hengerfejet is cseréltek rajta ami 2003.9 előtti . De akkor nem tudsz bele rakni 504z csúcsot.

nem feltétlen, hallottam már olyat, hogy távtartót csináltak a csúcsra, hogy ne lógjon be annyira vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 119



E-mail
« Új hozzászólás #42958 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 13:51:48 »

nem feltétlen, hallottam már olyat, hogy távtartót csináltak a csúcsra, hogy ne lógjon be annyira vigyor3
akkor bele kell nézni a hengerfejbe lát e valami olyat benne . Ha nincs akkor fl elötti hengerfejet raktak rá!!!!!! worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
gilla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #42959 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 15:14:36 »

Tisztelt Fórum társak!
Szeretném megkérdezni, hogy mit lehet csinálni?
Van egy 2005 TDCI mondeom, a problémám a következő, kb 2 hónapja elkezdett csöpögni az olaj a kocsim jobb oldalánál,-  nem nagyon napi pár csepp- ahol a vezérmű szíjtárcsa van, az mögött van egy oldalsó lemez, ott csöpög, már pasztázták de nem segített. 2 opciót mondtak, hogy leszedik a lemezt és valami ragsztóval odaragsztják, de akkor ha a láncot vagy valamit kell cserélni le kell feszegetni, vagy, hogy cseréljem ki azt a lemezt 70.000 ft-t. 3 óra munka plusz a vezérmű tengely szimering, meg a lemez 45.000 ft.
Ez reális?
Nincs erre valami tömítő paszta vagy valami lehetőség?
Köszönöm
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 119



E-mail
« Új hozzászólás #42960 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 16:17:41 »

Tisztelt Fórum társak!
Szeretném megkérdezni, hogy mit lehet csinálni?
Van egy 2005 TDCI mondeom, a problémám a következő, kb 2 hónapja elkezdett csöpögni az olaj a kocsim jobb oldalánál,-  nem nagyon napi pár csepp- ahol a vezérmű szíjtárcsa van, az mögött van egy oldalsó lemez, ott csöpög, már pasztázták de nem segített. 2 opciót mondtak, hogy leszedik a lemezt és valami ragsztóval odaragsztják, de akkor ha a láncot vagy valamit kell cserélni le kell feszegetni, vagy, hogy cseréljem ki azt a lemezt 70.000 ft-t. 3 óra munka plusz a vezérmű tengely szimering, meg a lemez 45.000 ft.
Ez reális?
Nincs erre valami tömítő paszta vagy valami lehetőség?
Köszönöm
Lemezt ne cseréltesd ki valoszinü amikor szivattyut babrálták szarul veték ki kerits masik ablakot rá jól be kell keni jo lesz elötte fogoval a nagy lemezt meg kell igazitani a lánc cserehez semi köze. worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
gilla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #42961 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 17:31:28 »

Lemezt ne cseréltesd ki valoszinü amikor szivattyut babrálták szarul veték ki kerits masik ablakot rá jól be kell keni jo lesz elötte fogoval a nagy lemezt meg kell igazitani a lánc cserehez semi köze. worship
Köszönöm, valami ilyenre gondoltam én is csak, nem tudom, hogy milyen pasztával tömítssem, mivel fixre nem szeretném ragasztatni.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42962 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 18:52:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne sajnáld, hogy megvetted a ragasztót. Egy magas hőtűrő képességgel rendelkező(+315°C) rendkívül erős, speciális ragasztót kaptál. A gépkocsihoz bármilyen területen feltudod használni. A beküldött fotón lévő "O" gyűrűről beszéltem én is. Sok sikert az átalakításhoz. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László!
Most már nem sajnálom,  hogy megvettem a ragasztót,  de ha elöbb tudok a másik verzióról,  akkor lehet hogy azt választottam volna,  bár az árát nem tudom. Az a kétezerpárszáz forint se olyan vészes ugyhogy nyugodt vagyok.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42963 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 21:51:28 »

Milyen méretű a termosztát külső tömítésének a mérete?
Amit bekeraktam az sajnos ereszt.
Kicsit talán szorosan is ment bele.

Most kiszedtem, de a tömítést nem találtam meg. A motor kb 10mp-ig járt. Remélem a termosztát kiszedésekor kiment a hűtővízzel együtt. Már sötét van nem látok semmit. Na majd reggel...

Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42964 Dátum: 2017.07.14 péntek, 07:09:42 »

Milyen méretű a termosztát külső tömítésének a mérete?
Amit bekeraktam az sajnos ereszt.
Kicsit talán szorosan is ment bele.

Most kiszedtem, de a tömítést nem találtam meg. A motor kb 10mp-ig járt. Remélem a termosztát kiszedésekor kiment a hűtővízzel együtt. Már sötét van nem látok semmit. Na majd reggel...


Tisztelt Fórumtárs!
Az "O" gyűrű pontos mérete 2.5x21 mm. A 21 mm a belső átmérőre vonatkozik. Beszerelés előtt ajánlott a tömítőgyűrűt szilikonzsírral vékonyan megkenni. Így nem fordulhat elő, hogy a szivattyúház elvágja a behelyezéskor és így könnyebben a helyére illeszthető wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42965 Dátum: 2017.07.14 péntek, 07:43:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az "O" gyűrű pontos mérete 2.5x21 mm. A 21 mm a belső átmérőre vonatkozik. Beszerelés előtt ajánlott a tömítőgyűrűt szilikonzsírral vékonyan megkenni. Így nem fordulhat elő, hogy a szivattyúház elvágja a behelyezéskor és így könnyebben a helyére illeszthető wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a méretet és a szlikonos tanácsot. Csak zsír volt otthon, de azt meg nem akartam rákenni, de lehet hogy azt kellett volna.
A szivattyú felől megy a víz a termosztát felé ugye?

 worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #42966 Dátum: 2017.07.14 péntek, 08:15:11 »

Köszönöm a méretet és a szlikonos tanácsot. Csak zsír volt otthon, de azt meg nem akartam rákenni, de lehet hogy azt kellett volna.
A szivattyú felől megy a víz a termosztát felé ugye?

 worship


Ha sima gumi az O-gyűrű, nem olajálló fajta, akkor azt jobb is, hogy nem kented rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42967 Dátum: 2017.07.14 péntek, 08:25:19 »

Ha sima gumi az O-gyűrű, nem olajálló fajta, akkor azt jobb is, hogy nem kented rá.

AndyA
Olyat kértem olaj és fagyálló álló.
A szivattyú felől megy a termosztát felé a víz?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42968 Dátum: 2017.07.14 péntek, 09:15:01 »

Olyat kértem olaj és fagyálló álló.
A szivattyú felől megy a termosztát felé a víz?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen!  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42969 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:18:45 »

Sziasztot!

Sokan tanácsolzátok h ha kitakarítom az egrt akkor a szívósort is takaritsam. Meg is tettem bár alig kellet valamit takarítani.
Gondoltam a motornál is kitisztítom porszívóval h semmi piszok ne legyen benne.
Viszont azt vettem észre h ha a 8.szívórészt porszívózom akkor a 6.nál érzem h szív a porszívó.
Ez normális? Vagy mindegyiknál kéne éreznem valamennyire? A többinél nincs ez a jelenség.
Válaszokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42970 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:36:08 »

Sziasztot!

Sokan tanácsolzátok h ha kitakarítom az egrt akkor a szívósort is takaritsam. Meg is tettem bár alig kellet valamit takarítani.
Gondoltam a motornál is kitisztítom porszívóval h semmi piszok ne legyen benne.
Viszont azt vettem észre h ha a 8.szívórészt porszívózom akkor a 6.nál érzem h szív a porszívó.
Ez normális? Vagy mindegyiknál kéne éreznem valamennyire? A többinél nincs ez a jelenség.
Válaszokat előre is köszönöm Smiley


Valamelyik szívó szelep nyitva van és valamelyik zárva. Emiatt van a "szív, nem szív" érzés, mert ugye a porszívó szív mindig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42971 Dátum: 2017.07.14 péntek, 12:38:30 »

Köszönöm a választ Smiley


Valamelyik szívó szelep nyitva van és valamelyik zárva. Emiatt van a "szív, nem szív" érzés, mert ugye a porszívó szív mindig.

Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



WWW
« Új hozzászólás #42972 Dátum: 2017.07.14 péntek, 15:41:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
Igen!  wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Köszönöm a segítséget! worship integet2
 Az autó kész lett! Bp-Fertőd távot gond nélkül vitte.  eljen
Picit ingadozik az autópálya és városi forgalom között. De a középtől 2mm-re nem távolodik el.
A próba alatt 76-82C között vándorolt 70-110Km/h és piros lámpa viszonylatában klíma nélkül...
Ez normális?  Huh?

Koniman
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42973 Dátum: 2017.07.14 péntek, 16:13:49 »

Tisztelt László!

Köszönöm a segítséget! worship integet2
 Az autó kész lett! Bp-Fertőd távot gond nélkül vitte.  eljen
Picit ingadozik az autópálya és városi forgalom között. De a középtől 2mm-re nem távolodik el.
A próba alatt 76-82C között vándorolt 70-110Km/h és piros lámpa viszonylatában klíma nélkül...
Ez normális?  Huh?

Koniman

Tisztelt Fórumtárs!
Egy 8-10°C-al lehetne magasabb az átlag. Beépítés előtt ellenőrizted a főköri és az olajköri termosztát megfelelő zárását. Szerintem valamelyik átereszt egy hangyányit. Ha a főköri beépítés előtt egy hangyányit átfújható az már okozhatja a mért átlagot. Én még pár napig használnám és utána kezdeném átvizsgálni a rendszert, hogy a nagy melegben mit csinál a hűtőkör. wave
Tisztelettel László! worship

« Utoljára szerkesztve: 2017.07.14 péntek, 16:15:28 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42974 Dátum: 2017.07.14 péntek, 16:21:58 »

Sziasztok megint Smiley
Vettem új egr szelepet, a szívósort kitakarítottam, új tömitések, majd összeraktam és azt hittem minden fasza lesz, utána akartam ledugózni vagyis az lett volna a kövi projekt. Viszont elkezdett baromira füstölni a kocsi és nem megy  rinya , ez most mitől van ?
 falbav
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #42975 Dátum: 2017.07.14 péntek, 21:54:48 »

Sziasztok,
Erőltetésnél a kocsi(2005ös tdci fmba) 2500as fordulat felett 4-5-6 fojozatban az autó megtorpan, kigyullad az izzításjelző, és vészüzembe áll.
Hibakódolvasás megtörtént P0251-es hibakódot dob a gép, ami az üzemanyagrendszer meghibásodását jelenti. Esetleg valakinek valami ötlet, hogy milyen vonalon induljak el a hibakeresésben? Gázolajszűrő csere megtörtént, a hiba fennáll azóta is. Köszönöm
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42976 Dátum: 2017.07.14 péntek, 22:02:36 »

Sziasztok,
Erőltetésnél a kocsi(2005ös tdci fmba) 2500as fordulat felett 4-5-6 fojozatban az autó megtorpan, kigyullad az izzításjelző, és vészüzembe áll.
Hibakódolvasás megtörtént P0251-es hibakódot dob a gép, ami az üzemanyagrendszer meghibásodását jelenti. Esetleg valakinek valami ötlet, hogy milyen vonalon induljak el a hibakeresésben? Gázolajszűrő csere megtörtént, a hiba fennáll azóta is. Köszönöm
vedd ki a pbox ot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #42977 Dátum: 2017.07.14 péntek, 23:08:01 »

vedd ki a pbox ot
30ezer km óta nincs benne.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42978 Dátum: 2017.07.15 szombat, 13:17:07 »

Sziasztok!

2006os mondeo 2.0tdci 116le kombi
Autónál ha cserélek egrt van rajta elektromos csati meg vákum csati is. Kérdés h ha új egrt rakok be a kocsiba akkor azt nem kell tanítani, vagy hozzá programozni?
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42979 Dátum: 2017.07.15 szombat, 13:34:06 »

Sziasztok!

2006os mondeo 2.0tdci 116le kombi
Autónál ha cserélek egrt van rajta elektromos csati meg vákum csati is. Kérdés h ha új egrt rakok be a kocsiba akkor azt nem kell tanítani, vagy hozzá programozni?


Nem, nincs semmi ilyesmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42980 Dátum: 2017.07.15 szombat, 13:35:21 »

Köszike a választ Smiley
Akkor marad h valahol ereszt a rendszer Sad

Nem, nincs semmi ilyesmi.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #42981 Dátum: 2017.07.15 szombat, 14:22:44 »

Sziasztok!

2006os mondeo 2.0tdci 116le kombi
Autónál ha cserélek egrt van rajta elektromos csati meg vákum csati is. Kérdés h ha új egrt rakok be a kocsiba akkor azt nem kell tanítani, vagy hozzá programozni?


Mi van a régivel? Ha tudod rögzíteni teljesen nyitott állásban + teszel fel EGR-dugót, akkor még úgy is jó, ha amúgy nem működik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #42982 Dátum: 2017.07.15 szombat, 22:44:16 »

Sziasztok!

Pár tippet szeretnék, hogy mi lehet a baj.
2.0 TDCI 2002-es Mondeom van.
Ma kigyorsítás közben megtorpant az autó és elkezdett villogni az izzítás jel..
A hiba azóta sem szűnt meg, olyan mintha sima szívó dízel lenne, megy meg gyorsul csak lomha, a végsebesség sem több 150-nél.
Továbbá kopogósabb a hangja alapjárat közelben indulásnál és elváltások után is, nem igazán hallom a turbó fütyülő hangját sem mint eddig.
Az öndiagnosztika nem mutatott hibakódot.
Mivel így hétvégén nincs épkézláb szerelő a közelemben így remélem tudtok mondani néhány okosságot.
Előre is köszi..
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42983 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 07:33:25 »

Szia!
Vettem egy egrt, amit be is szereltem.
De elötte szépen letakarítottam a szívósort, új tömítést kapott, viszont mikor visszaraktam és beraktam az új egrt akkor ugyanbár az alapjáratom szép volt de úgy füstölt az autó, ja meg 2ezres fordulat helyett kb2500as fordulaton kezdett húzni. Meg egyszer kétszer lefulladt a kocsi.
Ma fogom visszarakni a régit és megnézni h azzal is fogja e csinálni. Ja azt majdnem kihagytam h a gázadásra ily akadó fordulatszámom volt, azaz gázt adtam ment fel majd hullám és utána meg megindult.
Unixtól rendeltem ehez az autóhoz szóval nem értem


Mi van a régivel? Ha tudod rögzíteni teljesen nyitott állásban + teszel fel EGR-dugót, akkor még úgy is jó, ha amúgy nem működik.

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #42984 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 08:21:31 »

Sziasztok!

Pár tippet szeretnék, hogy mi lehet a baj.
2.0 TDCI 2002-es Mondeom van.
Ma kigyorsítás közben megtorpant az autó és elkezdett villogni az izzítás jel..
A hiba azóta sem szűnt meg, olyan mintha sima szívó dízel lenne, megy meg gyorsul csak lomha, a végsebesség sem több 150-nél.
Továbbá kopogósabb a hangja alapjárat közelben indulásnál és elváltások után is, nem igazán hallom a turbó fütyülő hangját sem mint eddig.
Az öndiagnosztika nem mutatott hibakódot.
Mivel így hétvégén nincs épkézláb szerelő a közelemben így remélem tudtok mondani néhány okosságot.
Előre is köszi..

Ha az "öndiagnosztika" a műszercsoport tesztje, akkor felejtsd el.

Rendes hibakódolvasó kell, és az is csak akkor fog valamit mutatni, ha éppen villog a malacfarok, nem állítottad le közben az autót.

Utána gyere vissza a hibakódokkal és mondjuk a folytatást. Ja, és nézd meg, mennyi pénz van a malacperselyben...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42985 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:04:10 »

Szia!
Vettem egy egrt, amit be is szereltem.
De elötte szépen letakarítottam a szívósort, új tömítést kapott, viszont mikor visszaraktam és beraktam az új egrt akkor ugyanbár az alapjáratom szép volt de úgy füstölt az autó, ja meg 2ezres fordulat helyett kb2500as fordulaton kezdett húzni. Meg egyszer kétszer lefulladt a kocsi.
Ma fogom visszarakni a régit és megnézni h azzal is fogja e csinálni. Ja azt majdnem kihagytam h a gázadásra ily akadó fordulatszámom volt, azaz gázt adtam ment fel majd hullám és utána meg megindult.
Unixtól rendeltem ehez az autóhoz szóval nem értem



Nézd át, valahol tömitetlen a töltőlevegő rendszer.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42986 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 10:21:16 »

 wave helló Smiley

Visszaraktam a régit és megint úgy megy ahogy csere elött ment. Igaz, az új egrel szebb volt az alapjárat, viszont nem ment, vissza viszem az unixhoz mert szerintem ez nem ehez való, vagy hibás. Remélem visszacserélik és akkor megpróbálom a bárdit. Majd h minden frankó legyen lecserélem a csöveket és ha jó lesz akkor ledugózom h ne is legyen többé kormos.


Nézd át, valahol tömitetlen a töltőlevegő rendszer.....
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42987 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 10:23:37 »

wave helló Smiley

Visszaraktam a régit és megint úgy megy ahogy csere elött ment. Igaz, az új egrel szebb volt az alapjárat, viszont nem ment, vissza viszem az unixhoz mert szerintem ez nem ehez való, vagy hibás. Remélem visszacserélik és akkor megpróbálom a bárdit. Majd h minden frankó legyen lecserélem a csöveket és ha jó lesz akkor ledugózom h ne is legyen többé kormos.



Valaki már kérdezte, hogy zár a szelep alapból? (Vagyis nincs mindig nyitva kicsi?)

Tudsz képet feltenni a régiről és az újról? Én kíváncsi lennék...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #42988 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 10:28:08 »

Mindjárt megpróbálok feltenni, de a régiről márcsak beszerelt állapotban tudom

Valaki már kérdezte, hogy zár a szelep alapból? (Vagyis nincs mindig nyitva kicsi?)

Tudsz képet feltenni a régiről és az újról? Én kíváncsi lennék...
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #42989 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 14:58:16 »

Ha az "öndiagnosztika" a műszercsoport tesztje, akkor felejtsd el.

Rendes hibakódolvasó kell, és az is csak akkor fog valamit mutatni, ha éppen villog a malacfarok, nem állítottad le közben az autót.

Utána gyere vissza a hibakódokkal és mondjuk a folytatást. Ja, és nézd meg, mennyi pénz van a malacperselyben...

AndyA


Szia! jövőhéten elviszem kiolvastatni, de közben észrevettem gázolajnyomot alatta, lehajoltam és konkrétan láttam, hogy csöpög
kb. az olajhűtő környékén. Sajnos mire hazaértem vele már túl meleg volt a motor, valószínű elég a motoron. A nagynyomású csöveknél és
a közös nyomócsőnél nincs szivárgás. Jelentkezek ha megvan(nak) a kódok.

Márk
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42990 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 15:23:43 »


Szia! jövőhéten elviszem kiolvastatni, de közben észrevettem gázolajnyomot alatta, lehajoltam és konkrétan láttam, hogy csöpög
kb. az olajhűtő környékén. Sajnos mire hazaértem vele már túl meleg volt a motor, valószínű elég a motoron. A nagynyomású csöveknél és
a közös nyomócsőnél nincs szivárgás. Jelentkezek ha megvan(nak) a kódok.

Márk

Elég a motorom?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #42991 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 18:34:15 »

Elég a motorom?  Shocked

motoron - tudod elég,megszárad, elpárolog...
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #42992 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 18:57:17 »

motoron - tudod elég,megszárad, elpárolog...
A GO  a motoron kívül elég, párolog?Huh???  taps   falbav falbav falbav falbav
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #42993 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 20:06:52 »

A GO  a motoron kívül elég, párolog?Huh???  taps   falbav falbav falbav falbav

Forró motoron zsenikém. De úgy látom itt is írhatsz bármit, csak az okoskodás meg kötekedés van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #42994 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 20:21:20 »

Forró motoron zsenikém. De úgy látom itt is írhatsz bármit, csak az okoskodás meg kötekedés van.
nem kell mindent komolyan venni. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42995 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 20:57:30 »

Sziasztok!

Help!!! Csöpög az olaj. Nem eszi, nézem folyamatosan a szintet, viszont már szabályos kis folt van a parkolóban alattunk Sad Voltam szervizben, motormosás stb... azt mondták, hogy a hengerfejnél csöpög, 300.000,-HUF. Ez komoly? Sajnos mivel első autónk, nem tudom megítélni, hogy mi az ami csak lehúzásra megy és mi az ami tényleg ennyibe kerül. Ha tényleg a hengerfejnél van a gond, meg lehet olcsóbban is úszni? Nyilván nem a spórolás a legfőbb cél, hanem, hogy rendben legyen a kis csaj és a családomat is biztonságban tudhassam a hátsó ülésen. Van tapasztalatotok ilyesmivel kapcsolatban? Esetleg jó szerelőt tudtok javasolni, ahol nyugodt szívvel ott lehet hagyni? Sajnos voltam már vele olyan helyen ahol több kárt csináltak, mint amivel elvittem. (Megcsavarodott hűtővíz cső, rosszul berakott turbó tömítő gyűrű, nem jól meghúzott csavarok stb).
Előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42996 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:01:08 »

Sziasztok!

Help!!! Csöpög az olaj. Nem eszi, nézem folyamatosan a szintet, viszont már szabályos kis folt van a parkolóban alattunk Sad Voltam szervizben, motormosás stb... azt mondták, hogy a hengerfejnél csöpög, 300.000,-HUF. Ez komoly? Sajnos mivel első autónk, nem tudom megítélni, hogy mi az ami csak lehúzásra megy és mi az ami tényleg ennyibe kerül. Ha tényleg a hengerfejnél van a gond, meg lehet olcsóbban is úszni? Nyilván nem a spórolás a legfőbb cél, hanem, hogy rendben legyen a kis csaj és a családomat is biztonságban tudhassam a hátsó ülésen. Van tapasztalatotok ilyesmivel kapcsolatban? Esetleg jó szerelőt tudtok javasolni, ahol nyugodt szívvel ott lehet hagyni? Sajnos voltam már vele olyan helyen ahol több kárt csináltak, mint amivel elvittem. (Megcsavarodott hűtővíz cső, rosszul berakott turbó tömítő gyűrű, nem jól meghúzott csavarok stb).
Előre is köszönöm!

Ha Bp-en vagy környékén laksz, akkor pl GSR. (faberteam). Ő Bp XV. kerületben rendel. Most éppen Bekre Pálként funkcionál itt a fórumon. http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #42997 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:06:09 »

Sziasztok!

Help!!! Csöpög az olaj. Nem eszi, nézem folyamatosan a szintet, viszont már szabályos kis folt van a parkolóban alattunk Sad Voltam szervizben, motormosás stb... azt mondták, hogy a hengerfejnél csöpög, 300.000,-HUF. Ez komoly? Sajnos mivel első autónk, nem tudom megítélni, hogy mi az ami csak lehúzásra megy és mi az ami tényleg ennyibe kerül. Ha tényleg a hengerfejnél van a gond, meg lehet olcsóbban is úszni? Nyilván nem a spórolás a legfőbb cél, hanem, hogy rendben legyen a kis csaj és a családomat is biztonságban tudhassam a hátsó ülésen. Van tapasztalatotok ilyesmivel kapcsolatban? Esetleg jó szerelőt tudtok javasolni, ahol nyugodt szívvel ott lehet hagyni? Sajnos voltam már vele olyan helyen ahol több kárt csináltak, mint amivel elvittem. (Megcsavarodott hűtővíz cső, rosszul berakott turbó tömítő gyűrű, nem jól meghúzott csavarok stb).
Előre is köszönöm!
a hf ritkán folyat.a tömítés ha elmegy,nem az olajat fogja elengedni kifelé.

Én inkább a szelepfedél alól folyó-szivárgó olajra tippelnék.gyakran előforduló hiba,és a csavarok lehúzásával orvosolható.
De ott van a szívósor tömítés is,ami cserélhető 5-6e ft ból,és a kartergáz csőnél is szokott repedés lenni.Ezeket átkell nézetni és pontosan behatárolni a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #42998 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:23:56 »

Köszi a tippeket  worship
Érdemes elvinni márkaszervizbe, vagy csak keressünk a "drága" szerelőnk helyett egy másikat? Cheesy Kecskeméten lakunk - Ford Hovány?
Naplózva

Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26980


E-mail
« Új hozzászólás #42999 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 21:27:21 »

Köszi a tippeket  worship
Érdemes elvinni márkaszervizbe, vagy csak keressünk a "drága" szerelőnk helyett egy másikat? Cheesy Kecskeméten lakunk - Ford Hovány?

Akkor inkább szaladj neki az M5-nek, és hozd fel a Lurdyval szemben a Petrányihoz, Vikhez (Németh Viktor).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 858 859 [860] 861 862 863 864 865 866 867 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.