Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 05:06:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1112
1113
1114
1115
1116
1117
1118
[
1119
]
1120
1121
1122
1123
1124
1125
1126
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19911364 alkalommal)
sly70
és 17 vendég van a témában
Arpad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55900 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:07:27 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 23:04:31
Szlovakia felol jovok es szeged fele megyek
Nagyon regota elek itt es nem igazan jon be merre is van fehervar
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55901 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:11:25 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 23:04:31
Szlovakia felol jovok es szeged fele megyek
akkor nem esek útba.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55902 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:15:57 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 23:07:27
Nagyon regota elek itt es nem igazan jon be merre is van fehervar
Jófajta/finom kaviár mennyibe kerül, és mekkora kiszerelés?
Úgy hallottam az Felétek jó áron van.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Arpad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55903 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:17:14 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.06.24 kedd, 23:11:25
akkor nem esek útba.
Ha valami kell szivesen szalitom.A mi orszagunkban 1000 km nem tavolsag,magyarhon pedig pici ugy hogy gond nincs
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55904 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:18:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.24 kedd, 23:15:57
Jófajta/finom kaviár mennyibe kerül, és mekkora kiszerelés?
Úgy hallottam az Felétek jó áron van.
Holnap utananezek
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55905 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:25:20 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 23:17:14
Ha valami kell szivesen szalitom.A mi orszagunkban 1000 km nem tavolsag,magyarhon pedig pici ugy hogy gond nincs
annyira nem fontos, még amit 3 éve hozott egy barátom, abból is van
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55906 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:32:54 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 22:37:38
Hogy keressem,mire valo?
Az Unikum ottani megfelelője.
Valami gyógyfüves likör-féle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55907 Dátum:
2014.06.24 kedd, 23:42:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.24 kedd, 23:32:54
Az Unikum ottani megfelelője.
Valami gyógyfüves likör-féle.
AndyA
Megnezem
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55908 Dátum:
2014.06.25 szerda, 00:00:28 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 23:18:07
Holnap utananezek
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55909 Dátum:
2014.06.25 szerda, 09:11:52 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.06.24 kedd, 22:35:40
A midenit, talaltam szerbiaban egy igen erdekes hirdetest:
http://www.polovniautomobili.com/oglas4918646/ford_mondeo/
Lehet, lecserelem a gepet.
mi az érdekes? azon kívül, h gázos és h lent van jó messze...
aztán lehet árvízben is úszott nemrég
a km óra meg annyira valós, h csak na
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55910 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:09:07 »
Kedves tulajdonosok!
Balázs vagyok, nem rég regisztráltam. Ezuton is szeretném megköszönni az adminoknak, hogy itt lehtek!
Volt egy 97' es mondeo kombim, 2.5 v6 ghia, életem első szerelme 18 évesen. Élmény volt vele minden perc elektromos ablakok elektromos ülés, tempomat, minden földi jó. Tavaly történt március elsején, hogy beállt egy trailer a 17-kerületi lakótelep kellős közepére és a házunk elő,
fényes nappal délután 15-15:30 közt elvitték. Rendőrök ki, ok ez van, papirmunka stb.. (Kárnak: 300ezer forintot írt a kedves biztos úr, úgy hogy az autoba alig volt több 150ezer kilométernél és volt benne áru is.[az auto a családunké volt, jóapám vette 99'be 60ezer km körül és hétvégi auto volt, megkaptam, mert letettem a jogsit és folytattam a családi vállalkozást, piacoztam.]) szóval kár ami ért minket 300ezer..
ahogy lennie kell napra pontosan március 15-én jött a levél, tettes ismeretlen nyomozást megszüntettük. Köszönöm magyar trendőrség. Német országi körút pénz gyüjtés, bél kidolgozás után, most kerültem oda, hogy ujra kezdjem és vegyek egy mondeot. Az auto meg van, szerelőtöl veszem, 270ezer kilométer van benne 2003 évvégi, pont még nem a faceliftes, azért tartom jó vételnek, mert az szerelő elmondása szerint, porlasztók, kettőstömegü -> cserélve egyestömegüre, kuplung és az adagoló is cserélve volt, a turbot pedig én cserélteten vele a napokban egy felújítottra a robert károly körútról így az auto 780ezerért adja, turbo csere nélkül 700. Szép a belseje, nem látszik a 270 ezer rajta, karosszerián apro hibák, alapjárat gyönyörüen beáll, út tartása feszes, rendbe van tényleg.
Az autot a héten veszem át és igaz indulok is horvátba utána hétfőn vele, letesztelni hogy bírja a nyaralást a 2.0 tdci motorka és öröm lesz bele tankolni, ilyen fogyasztás mellett.
Elképesztő amit leműveltek, vagyis számomra, ezért fordulok hozzátok, mert azért itt van tapasztalat és tudás is dögivel, a sajátkezü tempomat és egr dugózás meg társain még mindig ámulok.
Szeretném megkérdezni, hogy mit ajánlotok, megcsinálgatni rajta?
Elektromos ablak, elektromos ülés, klima ezekkel az extrákkal rendelkezik.
Tempomatot szeretnék mindenféleképpen, nemtudom hogy mozog árban, vagy esetleg tudtok e mondeos szakit aki segítene nekem? Mert, inkább bíznám olyan kezekte a kocsit aki szereti, mint az előzö szerelőmhöz, aki csak csinálgatja. Egr dugózás hasznos vagyis érdemes? Mit gondoltok a rendszerátírásról és mik a tapasztalatok ha vannak, 2.0 tdci és a 110lovas motorral?
Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvözlettel Balázs
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
siky
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55911 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:21:34 »
Idézetet írta: Pirityi - 2014.06.25 szerda, 15:09:07
Az auto meg van, szerelőtöl veszem, 270ezer kilométer van benne 2003 évvégi, pont még nem a faceliftes, azért tartom jó vételnek, mert az szerelő elmondása szerint, porlasztók, kettőstömegü -> cserélve egyestömegüre, kuplung és az adagoló is cserélve volt, a turbot pedig én cserélteten vele a napokban egy felújítottra a robert károly körútról így az auto 780ezerért adja, turbo csere nélkül 700. Szép a belseje, nem látszik a 270 ezer rajta, karosszerián apro hibák, alapjárat gyönyörüen beáll, út tartása feszes, rendbe van tényleg.
Az autot a héten veszem át és igaz indulok is horvátba utána hétfőn vele, letesztelni hogy bírja a nyaralást a 2.0 tdci motorka és öröm lesz bele tankolni, ilyen fogyasztás mellett.
Elképesztő amit leműveltek, vagyis számomra, ezért fordulok hozzátok, mert azért itt van tapasztalat és tudás is dögivel, a sajátkezü tempomat és egr dugózás meg társain még mindig ámulok.
Szeretném megkérdezni, hogy mit ajánlotok, megcsinálgatni rajta?
Elektromos ablak, elektromos ülés, klima ezekkel az extrákkal rendelkezik.
Tempomatot szeretnék mindenféleképpen, nemtudom hogy mozog árban, vagy esetleg tudtok e mondeos szakit aki segítene nekem? Mert, inkább bíznám olyan kezekte a kocsit aki szereti, mint az előzö szerelőmhöz, aki csak csinálgatja. Egr dugózás hasznos vagyis érdemes? Mit gondoltok a rendszerátírásról és mik a tapasztalatok ha vannak, 2.0 tdci és a 110lovas motorral?
Válaszotokat előre is köszönöm
Üdvözlettel Balázs
Üdv a klubban
Nem vagyok biztos benne, hogy az az autó jó vétel. Szerintem ezért a pénzért erősebb és jobban felszerelt kocsit találsz
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55912 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:34:02 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.25 szerda, 15:21:34
Üdv a klubban
Nem vagyok biztos benne, hogy az az autó jó vétel. Szerintem ezért a pénzért erősebb és jobban felszerelt kocsit találsz
Ja, de nem Mondeot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55913 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:38:14 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.25 szerda, 15:21:34
Üdv a klubban
Nem vagyok biztos benne, hogy az az autó jó vétel. Szerintem ezért a pénzért erősebb és jobban felszerelt kocsit találsz
ha valóban ki vannak cserelve ezek a dolgok akkor em olyan rossz. Igaz nem tdci
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55914 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:50:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.25 szerda, 15:38:14
ha valóban ki vannak cserelve ezek a dolgok akkor em olyan rossz. Igaz nem tdci
De, TDCI motoros
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55915 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:56:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.25 szerda, 15:34:02
Ja, de nem Mondeot.
AndyA
Hát, nemtudom 800 ezerért nem nagyon találtam jobbat, a keret az maximum 1.2 millió, de ugye átírás olajcserék felmegy 1,4-re simán. nézegettem a 3as bmwket azok sajnos kicsik nekem, audi a4-a6 pedig félve vennék mert ott a szerviz költségek azért talán húzósabbak, a mondeok hatalmasak, amire kell, arra van kitalálva, fogyasztás-tágassák :worship. Egyébként volt 3 auto, kereskedőtöl, alapjárat egyszerűen nem tudott beállni, automata volt a váltóba olaj nem volt cserélve még
na mindegy 240 ezer volt benne, ghia, éríntős navi, 1.2 millió... Másik 190ezer leállításnál csörög zörög... 1.050 az ára...
Aztán volt még két kiszemelt, de azt elvitték előlem... egyik 1 millió volt kereken de ott nem klapolt valami szerintem, 2007/4 havi volt, hófehér, használtauton... mondtam a srácnak itt a pénz holnap megyek dél körül székesfehérvárra, ha jó az auto viszem is, mondta ok, reggel hívom indulás előtt, a cím miatt, azt mondja elvitték este 10 kor :DD megköszöntem és leraktam a telefont..
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55916 Dátum:
2014.06.25 szerda, 15:59:16 »
Idézetet írta: Pirityi - 2014.06.25 szerda, 15:50:32
De, TDCI motoros
akkor nincs benne viszont adagolò
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55917 Dátum:
2014.06.25 szerda, 16:02:52 »
Idézetet írta: Pirityi - 2014.06.25 szerda, 15:56:40
Hát, nemtudom 800 ezerért nem nagyon találtam jobbat, a keret az maximum 1.2 millió, de ugye átírás olajcserék felmegy 1,4-re simán. nézegettem a 3as bmwket azok sajnos kicsik nekem, audi a4-a6 pedig félve vennék mert ott a szerviz költségek azért talán húzósabbak, a mondeok hatalmasak, amire kell, arra van kitalálva, fogyasztás-tágassák :worship. Egyébként volt 3 auto, kereskedőtöl, alapjárat egyszerűen nem tudott beállni, automata volt a váltóba olaj nem volt cserélve még
na mindegy 240 ezer volt benne, ghia, éríntős navi, 1.2 millió... Másik 190ezer leállításnál csörög zörög... 1.050 az ára...
Aztán volt még két kiszemelt, de azt elvitték előlem... egyik 1 millió volt kereken de ott nem klapolt valami szerintem, 2007/4 havi volt, hófehér, használtauton... mondtam a srácnak itt a pénz holnap megyek dél körül székesfehérvárra, ha jó az auto viszem is, mondta ok, reggel hívom indulás előtt, a cím miatt, azt mondja elvitték este 10 kor :DD megköszöntem és leraktam a telefont..
nem kell erőltetni a magyart. Én 900-ba végeztem egy 2006-os tdci-vel.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55918 Dátum:
2014.06.25 szerda, 16:13:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.25 szerda, 16:02:52
nem kell erőltetni a magyart. Én 900-ba végeztem egy 2006-os tdci-vel.
Kint sem könnyű jót venni.
Ha pedig többször ki kell menni, az sem olcsó.... Ha magánzó az ember.
Persze van hazahozatós is.......
Én biztos nem szeretném, hogy más nézze át helyettem az "autómat"....aztán itthon meg nem tetszik, amit hoznak....nem jó szitu ez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55919 Dátum:
2014.06.25 szerda, 16:15:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.25 szerda, 16:02:52
nem kell erőltetni a magyart. Én 900-ba végeztem egy 2006-os tdci-vel.
én írtam butaságot, nem is tudom akkor mi volt cserélve, de az üzemanyag eljuttatáshoz köze van
Nézegettem én is a kintieket jó euróért, de mondjuk ha megveszem 2 ezerért akkor olyan 900 ezer nem?
Csak az scouton vagy mobileon 3ezer amiért kimennék, aztán ha odaérek ki tudja milyen arab vagy török fogad :/ kicsit tartok ettől, de ha ez vissza hozza az árát, akkor az lesz szerintem
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55920 Dátum:
2014.06.25 szerda, 16:26:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.25 szerda, 16:13:33
Kint sem könnyű jót venni.
Ha pedig többször ki kell menni, az sem olcsó.... Ha magánzó az ember.
Persze van hazahozatós is.......
Én biztos nem szeretném, hogy más nézze át helyettem az "autómat"....aztán itthon meg nem tetszik, amit hoznak....nem jó szitu ez.
való igaz , nem könnyű. De ha van rá idő foglalkozni vele, sokat lehet spórolni. Persze nagyon nehéz dolgom sem volt, mivel volt másik autó, így nem voltam kényszerítve, hogy mindenképpen kell. Sajnos a magyar eladokrol is meglett a véleményem. A tapasztalatok alapján nem tükrözte az ár az állapotot.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55921 Dátum:
2014.06.25 szerda, 17:21:17 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.06.25 szerda, 16:15:09
én írtam butaságot, nem is tudom akkor mi volt cserélve, de az üzemanyag eljuttatáshoz köze van
Nézegettem én is a kintieket jó euróért, de mondjuk ha megveszem 2 ezerért akkor olyan 900 ezer nem?
Csak az scouton vagy mobileon 3ezer amiért kimennék, aztán ha odaérek ki tudja milyen arab vagy török fogad :/ kicsit tartok ettől, de ha ez vissza hozza az árát, akkor az lesz szerintem
Lehet lavinát indítok, bár nem szeretném. Az egytömegű lendkerék sem feltétlen jó. Erről megoszlanak a vélemények. Én nem tarom jónak. A mérnökök vajon miért tervezték azzal az autót? Hogy csillapítsa a rezgéseket? Ha nem teszi, az vajon milyen hatással lesz a többi alkatrészre?
Én nem ugranék bele abba az autóba, amit leírtál. FL2-est néznék. Vagy aprópénzért egy olyat amit magam rakatnék rendbe hosszútávra. Persze jobb lenne eleve jót venni, de nehéz. Itthon is és külföldről is.
Egyébként sok infót találsz a fórumon a kérdéseidre válaszként.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55922 Dátum:
2014.06.25 szerda, 18:20:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.25 szerda, 17:21:17
Lehet lavinát indítok, bár nem szeretném. Az egytömegű lendkerék sem feltétlen jó. Erről megoszlanak a vélemények. Én nem tarom jónak. A mérnökök vajon miért tervezték azzal az autót? Hogy csillapítsa a rezgéseket? Ha nem teszi, az vajon milyen hatással lesz a többi alkatrészre?
Én nem ugranék bele abba az autóba, amit leírtál. FL2-est néznék. Vagy aprópénzért egy olyat amit magam rakatnék rendbe hosszútávra. Persze jobb lenne eleve jót venni, de nehéz. Itthon is és külföldről is.
Egyébként sok infót találsz a fórumon a kérdéseidre válaszként.
Igen, nézelődöm is, de nagyon emberkéket nem találok, Vikel találkozom mindenhol, aki gondolom Németh Viktor, de ez sem derült ki pontosan, de Ő már sok mindent csinált ahogy láttam-
A kettős tömegűt egytömegűre kérdést pedig nem tudom, a szerelő... a szerelő.. a szerelőő amit mond ugye... Azt mondta, hogy így ugyanennyit elmegy vele, kicsit hangosabb a motor,de akövi szervíznél ha lendkerékhez kell nyulni olcsóbb lesz.. neki transitjai vannak 3 darab ugyan ezzel a 2.0 tdci vel és egyikba 780 ezer van és ugyan így van mindegyik transitba, átalakította, na és a 780 ezresbe kétszer cserélte már az egyes tömegüt és töredékére jött ki... De azt hogy szétrázza a motort meg a váltót és a kapcsolódó alkatrészeket, azt így különösebben nem tudom, de én úgy tudom hogy az csak a vezető komfortért lett kitalálva, halkabb csendesebb és nem kopog annyira... fene tudja
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55923 Dátum:
2014.06.25 szerda, 19:02:37 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.06.25 szerda, 18:20:59
...
én úgy tudom hogy az csak a vezető komfortért lett kitalálva, halkabb csendesebb és nem kopog annyira... fene tudja
Komfortban semmi különbséget nem érzek. Azt meg, hogy a "káros rezgések" okoznak-e valami kárt, majd az idő eldönti. De még ha egy bontott váltót fel kell rakjak, akkor is pénzügyileg jobban járok.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
starwarsfan
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55924 Dátum:
2014.06.25 szerda, 20:09:33 »
Skacok!
Valaki csinált már ilyet?Nekem első nekifutásra tetszik,de meghallgatnék valakit akinek van már benne tapasztalata!Érdemes?Valóban ilyen szép,tartós?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ALUMINIUM-HEATER-RINGS-SURROUNDS-01-03-/300378702126?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord&hash=item45eff7412e
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55925 Dátum:
2014.06.25 szerda, 20:22:41 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.06.25 szerda, 20:09:33
Skacok!
Valaki csinált már ilyet?Nekem első nekifutásra tetszik,de meghallgatnék valakit akinek van már benne tapasztalata!Érdemes?Valóban ilyen szép,tartós?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ALUMINIUM-HEATER-RINGS-SURROUNDS-01-03-/300378702126?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord&hash=item45eff7412e
Jajj de gagyin néz ez ki
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zulen
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55926 Dátum:
2014.06.25 szerda, 20:53:28 »
Sziasztok álló helyzetbe tekerem a kormányt búgó hangot add !! lehet ez normális de én eddig nem nagyon halottam ! Ha valaki tapasztalta már észre vett ilyet vagy hasonlót kérjem irjon.Előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48455
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55927 Dátum:
2014.06.25 szerda, 20:56:21 »
Idézetet írta: Zulen - 2014.06.25 szerda, 20:53:28
Sziasztok álló helyzetbe tekerem a kormányt búgó hangot add !! lehet ez normális de én eddig nem nagyon halottam ! Ha valaki tapasztalta már észre vett ilyet vagy hasonlót kérjem irjon.Előre is köszönöm
az.de ne tekerd álló helyzetbe!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55928 Dátum:
2014.06.25 szerda, 20:56:36 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.06.25 szerda, 20:09:33
Skacok!
Valaki csinált már ilyet?Nekem első nekifutásra tetszik,de meghallgatnék valakit akinek van már benne tapasztalata!Érdemes?Valóban ilyen szép,tartós?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ALUMINIUM-HEATER-RINGS-SURROUNDS-01-03-/300378702126?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord&hash=item45eff7412e
így a fotó alapján nekem kicsit hogy is mondjam, "egypálcás"
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55929 Dátum:
2014.06.25 szerda, 21:42:53 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.25 szerda, 20:56:21
az.de ne tekerd álló helyzetbe!
Szerintem se, inkább ülj le, úgy kényelmesebb
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55930 Dátum:
2014.06.25 szerda, 21:46:45 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.06.25 szerda, 20:09:33
Skacok!
Valaki csinált már ilyet?Nekem első nekifutásra tetszik,de meghallgatnék valakit akinek van már benne tapasztalata!Érdemes?Valóban ilyen szép,tartós?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ALUMINIUM-HEATER-RINGS-SURROUNDS-01-03-/300378702126?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord&hash=item45eff7412e
nem lebeszélni akarlak róla, de ez elég tré... Kb olyan fílingje van, mint amikor a Suzuki Swifteket körbe krómcsíkozzák.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
.Balázs.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55931 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 00:49:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.25 szerda, 17:21:17
Lehet lavinát indítok, bár nem szeretném. Az egytömegű lendkerék sem feltétlen jó. Erről megoszlanak a vélemények. Én nem tarom jónak. A mérnökök vajon miért tervezték azzal az autót? Hogy csillapítsa a rezgéseket? Ha nem teszi, az vajon milyen hatással lesz a többi alkatrészre?
Én nem ugranék bele abba az autóba, amit leírtál. FL2-est néznék. Vagy aprópénzért egy olyat amit magam rakatnék rendbe hosszútávra. Persze jobb lenne eleve jót venni, de nehéz. Itthon is és külföldről is.
Egyébként sok infót találsz a fórumon a kérdéseidre válaszként.
Az aprópénzes rész... Ma került fel és pont ilyet szeretnék, de a másik le van beszélve, bár pénzt még nem adtam se papir nincs...
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_sport_magyar_xenon._bor._navi._17-8038804
ez a turbo vezérlős balhé sokba kerül nagyon?? Megéri ez 500ezerért vagy 780 ért új turbost, amibe lendkerék csere volt és porlasztó is 40ezerrel ezelőtt?
Itthon van a pénz hetek óta és olyan nehéz dönteni bármelyikről...
Naplózva
2004 Ghia 2.0 TDCi 131 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55932 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 07:21:18 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.06.26 csütörtök, 00:49:47
Az aprópénzes rész... Ma került fel és pont ilyet szeretnék, de a másik le van beszélve, bár pénzt még nem adtam se papir nincs...
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_sport_magyar_xenon._bor._navi._17-8038804
ez a turbo vezérlős balhé sokba kerül nagyon?? Megéri ez 500ezerért vagy 780 ért új turbost, amibe lendkerék csere volt és porlasztó is 40ezerrel ezelőtt?
Itthon van a pénz hetek óta és olyan nehéz dönteni bármelyikről...
Ha szerencséd van, akkor pár forrasztás - más kérdés, hogy 15 ezer, hogy megcsinálja, aki tudja, melyik forrasztás az.
Van róla FordWiki cikk is, az alapján házilag sem esélytelen, ha már volt páka a kezedben.
Viszont annak oka szokott lenni, hogy az elektronika feladja. Próbáld meg, hogy leakasztod az elektronikáról a mozgatórudat és kézzel megmozgatod. Nem könnyen megy, mert erős rugó van benne, de ha mozdul, simán, akadás nélkül kell járnia a két végállás között. Ha nem ilyen, akor jó eséllsel csupa kosz a turbo belül, ki kell pucolni. Ez nem nagy műtét, de ha nem tudod, hogy fogj neki, inkább bízd Ervinre, 15-20 ezerért megcsinálja kb. 2,5-3 óra alatt. Meg ha már ott vagy, vedd le a levegőcsövet a turbo végéről és nyúlj be a sűrítőkerékhez. Kézzel meg kell tudni forgatni, viszont nem szabad érezhetően lötyögnie a tengelynek sem oldalra, sem hosszában. Ahol a lapátok vannak, ott a ház belseje ki szokott fényesedni, ha lötyögős a rotor és a lapátok már elérik a falat - elég árulkodó jele egy rövidesen esedékes turbocserének vagy -felújításnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55933 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:44:28 »
Sziasztok,
klímát használva 10-20 másodpercenként apró megtorpanásokat érzek az autón, mintha ki-be kapcsolna a klíma, viszont folyamatosan hideg levegőt fúj.
Mi lehet ez?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55934 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:46:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.26 csütörtök, 09:44:28
Sziasztok,
klímát használva 10-20 másodpercenként apró megtorpanásokat érzek az autón, mintha ki-be kapcsolna a klíma, viszont folyamatosan hideg levegőt fúj.
Mi lehet ez?
Szerintem az a torpanás a normál hűtőventilátor, amikor bekapcsol. Elég nagy áramot vesz fel hirtelen induláskor, ami a generátoron át megrúgja egy pillanatra a hajtást.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55935 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:47:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.26 csütörtök, 09:46:13
Szerintem az a torpanás a normál hűtőventilátor, amikor bekapcsol. Elég nagy áramot vesz fel hirtelen induláskor, ami a generátoron át megrúgja egy pillanatra a hajtást.
AndyA
Jó, de annak se kellene ki-be kapcsolgatni félpercenként. Nem?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55936 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:51:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.26 csütörtök, 09:46:13
Szerintem az a torpanás a normál hűtőventilátor, amikor bekapcsol. Elég nagy áramot vesz fel hirtelen induláskor, ami a generátoron át megrúgja egy pillanatra a hajtást.
AndyA
Nem inkább a kompresszor kapcsolgat ki-be?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55937 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:53:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.26 csütörtök, 07:21:18
Ha szerencséd van, akkor pár forrasztás - más kérdés, hogy 15 ezer, hogy megcsinálja, aki tudja, melyik forrasztás az.
Van róla FordWiki cikk is, az alapján házilag sem esélytelen, ha már volt páka a kezedben.
Viszont annak oka szokott lenni, hogy az elektronika feladja. Próbáld meg, hogy leakasztod az elektronikáról a mozgatórudat és kézzel megmozgatod. Nem könnyen megy, mert erős rugó van benne, de ha mozdul, simán, akadás nélkül kell járnia a két végállás között. Ha nem ilyen, akor jó eséllsel csupa kosz a turbo belül, ki kell pucolni. Ez nem nagy műtét, de ha nem tudod, hogy fogj neki, inkább bízd Ervinre, 15-20 ezerért megcsinálja kb. 2,5-3 óra alatt. Meg ha már ott vagy, vedd le a levegőcsövet a turbo végéről és nyúlj be a sűrítőkerékhez. Kézzel meg kell tudni forgatni, viszont nem szabad érezhetően lötyögnie a tengelynek sem oldalra, sem hosszában. Ahol a lapátok vannak, ott a ház belseje ki szokott fényesedni, ha lötyögős a rotor és a lapátok már elérik a falat - elég árulkodó jele egy rövidesen esedékes turbocserének vagy -felújításnak.
AndyA
A geometria mozgatórúdjánál nincs rugó, két ujjal, szinte ellenállás nélkül kell tudni mozgatni.
Ervin kerek 20.000 Ft-ért csinálja, 4 óra alatt.
A többivel egyetértek
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55938 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:54:10 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.26 csütörtök, 09:51:08
Nem inkább a kompresszor kapcsolgat ki-be?
Én is arra gondolok. Kevés lenne benne a gáz? De folyamatosan hideg levegőt tol be...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55939 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:55:23 »
Idézetet írta: BT - 2014.06.26 csütörtök, 09:51:08
Nem inkább a kompresszor kapcsolgat ki-be?
Az is kapcsolgat? Szerintem az jár egyfolytában, nem? Mondjuk ha igen, az még jobban megrúgja a hajtást, az kétségtelen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26983
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55940 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:56:02 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.26 csütörtök, 09:53:15
A geometria mozgatórúdjánál nincs rugó, két ujjal, szinte ellenállás nélkül kell tudni mozgatni.
Ervin kerek 20.000 Ft-ért csinálja, 4 óra alatt.
A többivel egyetértek
Villanyosnál nincs? Nekem a vákuumos van, abban bizony van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55941 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:57:35 »
Idézetet írta: .: Balázs :. - 2014.06.26 csütörtök, 00:49:47
Az aprópénzes rész... Ma került fel és pont ilyet szeretnék, de a másik le van beszélve, bár pénzt még nem adtam se papir nincs...
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_sport_magyar_xenon._bor._navi._17-8038804
ez a turbo vezérlős balhé sokba kerül nagyon?? Megéri ez 500ezerért vagy 780 ért új turbost, amibe lendkerék csere volt és porlasztó is 40ezerrel ezelőtt?
Itthon van a pénz hetek óta és olyan nehéz dönteni bármelyikről...
FL1-es ből már volt euro4-es?
Az a baj a motorhibás autókkal, hogy lehet más baj is, ami csak akkor derül ki, ha már a közölt hibát kijavítottad. Szerintem kalkulálj egy turbó tisztítás+javítás árával (35e) és egy porlasztó+nagynyomású felújítással (250e). így durván 800e-ből van egy fl1-es mondeod, ami szerintem jobb választás mint 770e-ért a "felújított"
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55942 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 09:58:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.26 csütörtök, 09:56:02
Villanyosnál nincs? Nekem a vákuumos van, abban bizony van.
AndyA
Logikus, hiszen valaminek visszfelé is mozgatnia kell, erre nem gondoltam
Nem, villanyosnál az elektromotor mozgatja oda-vissza.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55943 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:17:54 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.26 csütörtök, 09:44:28
Sziasztok,
klímát használva 10-20 másodpercenként apró megtorpanásokat érzek az autón, mintha ki-be kapcsolna a klíma, viszont folyamatosan hideg levegőt fúj.
Mi lehet ez?
Szerintem a klíma kuplungja húz be - enged ki, hogy ne fagyjon le az elpárologtatód.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55944 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:23:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.06.26 csütörtök, 10:17:54
Szerintem a klíma kuplungja húz be - enged ki, hogy ne fagyjon le az elpárologtatód.
Szerintem is, de ez nem normális jelenség. Eddig nem csinálta.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55945 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:28:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.26 csütörtök, 09:47:21
Jó, de annak se kellene ki-be kapcsolgatni félpercenként. Nem?
A ventilátor melyik fokozatban indul? Kicsi vagy nagy? A nagy fokozatnál előfordul, hogy "ránt" egyet.
Én tavaly így használtam, mert lusta voltam átsaruzni az előtét ellenállás csatlakozóját.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55946 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:31:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.06.26 csütörtök, 10:28:47
A ventilátor melyik fokozatban indul? Kicsi vagy nagy? A nagy fokozatnál előfordul, hogy "ránt" egyet.
Én tavaly így használtam, mert lusta voltam átsaruzni az előtét ellenállás csatlakozóját.
Ezt tudnom kellene?
Gondolom nagy, de eddig se volt átsaruzva, mégsem csinálta ezt a rángatást.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55947 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:36:58 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.26 csütörtök, 10:31:55
Ezt tudnom kellene?
Gondolom nagy, de eddig se volt átsaruzva, mégsem csinálta ezt a rángatást.
A nagy fokozatnál zúg a venti elég hangosan (azt hallod még az utastérben is) a kicsinél pedig halk alig hallható. Átsaruzni pont azért kell a csatlakozót mert összeég (összeér a 2 kábel benne) és így csak a nagyobb fokozatot kapcsolja. Én a helyedben lehúznám (csak akkor látod...a helyén nem) a csatit és belenéznék...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55948 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:41:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.06.26 csütörtök, 10:36:58
A nagy fokozatnál zúg a venti elég hangosan (azt hallod még az utastérben is) a kicsinél pedig halk alig hallható. Átsaruzni pont azért kell a csatlakozót mert összeég (összeér a 2 kábel benne) és így csak a nagyobb fokozatot kapcsolja. Én a helyedben lehúznám (csak akkor látod...a helyén nem) a csatit és belenéznék...
De akkor ez klímafüggetlen lenne, nem? Mindig csak a nagyobb fokozatot indítaná. Egyébként hol van az a csatlakozó? Ha lehúzom és megnézem, egyértelműen látni ha össze van égve a 2 vezeték? (Szerintem 2 fokozatban szokott járni, klímánál kapcsol a nagyobb)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #55949 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:52:07 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.26 csütörtök, 10:41:52
De akkor ez klímafüggetlen lenne, nem? Mindig csak a nagyobb fokozatot indítaná. Egyébként hol van az a csatlakozó? Ha lehúzom és megnézem, egyértelműen látni ha össze van égve a 2 vezeték? (Szerintem 2 fokozatban szokott járni, klímánál kapcsol a nagyobb)
A te autód is 2 ventilátoros?....gondolom igen.
A csatlakozó a ventilátor keret alján van a váltó felőli oldalon, ha lehúzod és belenézel látni fogod a csatlakozón, hogy összeégett....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
1112
1113
1114
1115
1116
1117
1118
[
1119
]
1120
1121
1122
1123
1124
1125
1126
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ