Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 04:35:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2048867 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.10.07 szerda, 15:50:45 »

eljen eljen eljen

ez simán jó lenne szerintem is!

ha jön a yard akkor padló,"" az oktávia kevés lesz ide..  ""  nyes hehe
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:27:41 »

csuklóbuszt 3. tiltásnál  nyes nyes vigyor3  amikor szerencsétlen megy vagy 80 al XD XD


Egy hosszú belátható útszakasz volt, a lábamban meg még benne volt a "teszt" üzem. eplus2 Normál esetben elgurultam volna 5.ben, vagy 4.ben kicsit lendületet veszek, de most kivételt tettem, és vissza 3 padló! vigyor3 Mondjuk tényleg úgy mentem el mellette, mintha állt volna, és ahogy elhagytam, akkor tiltott. 100 fölött voltam rendesen, de újra mondom, ritkán csinálok ilyet, és tényleg belátható egyenes volt. És nem vett sok időt igénybe az előzés! eplus2
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:30:37 »


Huh, akkor örülni fogsz, mert sokkal jobban megy majd, 2szeresre nő a szívókeresztmetszet...  beka3 Nekem sz@r gumikkal előfordult, hogy egyesben, kis fordulaton lepadlózva megnyikkant a gumi 3500 körül, amikor nyitott.. Smiley


Már alig várom, hogy jó legyen végre!!! vigyor3 Addig nem is próbálom elképzelni inkább, hogy milyen lesz... Eddig is úgy éreztem, hogy nem sok ellenfelem van a környéken, mi lesz ezután?! hehe
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:44:21 »


Egy hosszú belátható útszakasz volt, a lábamban meg még benne volt a "teszt" üzem. eplus2 Normál esetben elgurultam volna 5.ben, vagy 4.ben kicsit lendületet veszek, de most kivételt tettem, és vissza 3 padló! vigyor3 Mondjuk tényleg úgy mentem el mellette, mintha állt volna, és ahogy elhagytam, akkor tiltott. 100 fölött voltam rendesen, de újra mondom, ritkán csinálok ilyet, és tényleg belátható egyenes volt. És nem vett sok időt igénybe az előzés! eplus2

elvileg ezért van a 174 paci  vigyor3
néha kell is picit taposni neki!

Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:57:26 »

elvileg ezért van a 174 paci  vigyor3
néha kell is picit taposni neki!



Csak 171.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:57:58 »

Sőt, ha ők építették a bekötőutat, akkor le is zárhatják amikor akarják (mint a madaras tesó)
Ez eddig a legjobb ötlet. Lehetne akár hivatalosan is, beszélve a céggel, felajánlunk egy kis pénzt, és 2-3 órára lezárjuk az utat (amikor nekik is megfelelő és 100%-ra nincs forgalom)
Mennyire egyenes az út? 2 km az nem semmi.
Mondjuk lehet megérne a police felé is egy kérdést, hogy városon kívüli zsákutca, lezárhatjuk-e ilyen célra (bérbe vesszük?)

Ha magánterület, akkor a sünöknek nem kell bejelenteni. taps
Az pont egy szabvány kifutópálya hossza. wow1
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:58:35 »

Csak 171.

ok , a lényeg hogy erre van  vigyor3
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:58:47 »


 Mondjuk tényleg úgy mentem el mellette, mintha állt volna, és ahogy elhagytam, akkor tiltott. 100 fölött voltam rendesen,

Konkrétan 150-nél, ha minden jó és tiltás volt 7000-nél  vigyor3
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:59:18 »

elvileg ezért van a 174 paci  vigyor3
néha kell is picit taposni neki!




Nincs is lelkiismeret fúrdalásom! nyes
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.10.07 szerda, 16:59:34 »

ok , a lényeg hogy erre van  vigyor3

 nyes nyes eplus2
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:10:17 »

tök jó hogy így felélénkült a topic
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:33:32 »

tök jó hogy így felélénkült a topic


Most már csak az kell, hogy az autóm is felélénküljön! Tűkön ülök! vigyor3 nyes
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:12:41 »

Nekem megvolt a kuplung + kinyomócsapágy csere, hozta Vik mester a kocsit, most jobban gyorsul (úgy tűnik eddig azért csúszott, csak nem vettem észre)

mennyibe volt ? (privátba légyszi ha nem akarod ide )
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:12:57 »

Amikor kocsit kerestem, fűthető szélvédőset akartam. Ezt nem annak hírdették, nem is foglalkoztam vele. Aztán az első nap egy várakozás alkalmával megláttam, hogy megvan a gombja a szélvédőfűtésnek. Elkezdtem nézegetni az üveget, és meglettek a fűtőszálak is. vigyor3 Ez volt az első dolog, aminek nagyon örültem.
 Volt egy dolog, ami egy kicsit zavart. Az Off autómnál megszoktam, hogy induláskor mindig megnéztem a külső hőmérsékletet a boardcompon, eleve arra volt állítva , megszoktam. Hiányzott. Erre ma kiderült, hogy az enyém is mutatja, csak rossz gombot nyomkodtam. vigyor3
 De, hogy végre abbahagyjam az Offolást. V6-ot akartam, mást nem is néztem, nem is érdekelt kisebb. Megvettem, boldog voltam, megy mint álom, szép hangja van. Erre most ugyebár kiderült, hogy nem nyit a második szívosor, tehát nemsokára még jobban fog menni. vigyor3
Mi jöhet még?! Én nem gondoltam, hogy ez egy tökéletes autó, de kezd az lenni számomra!  eljen  taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:15:26 »

felajánlunk egy kis pénzt, és 2-3 órára lezárjuk az utat (amikor nekik is megfelelő és 100%-ra nincs forgalom)
Mondjuk lehet megérne a police felé is egy kérdést, hogy városon kívüli zsákutca, lezárhatjuk-e ilyen célra (bérbe vesszük?)

Na azért túlzásokba ne essünk..   Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:17:11 »

Na azért túlzásokba ne essünk..   Grin

 hehe
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:30:10 »

140 K volt benne egy kis riasztó bütykölés (nem zárt), meg valami párezres gumi a hátsó keréknél, amitől fékezéskor döngött, meg általában kopogott


hm az szép ,de akkor most van egy teljesen felújított kuplungod? durvan lehet érezni a különbséget?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:49:55 »

Nem felújított, a zsír új volt ennyi. Egyébként igen durván érezni. Az a vicc, hogy eddig nem éreztem, hogy mennyire csúszik (mert sok a paci, és annyira azért nem pörgettem)

jaah szóval teljesen új kuplungod van , ééértem Smiley !!!

nah de akkor az tök jó!! még vmi cserélni való van a kocsin egyebként?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.10.07 szerda, 19:12:09 »

Jobb első kereket nézte még Vik, hogy egy picit felüt vagy mi, valami 8 ezres micsoda kell oda (meg akkor már a bal is), de szerinte az apszolájte ráér.
Ja, meg bal hátsó lápmabúrából letört egy pár centis darab, majd valamikor keresek és cserélem (4 ajtós, más alakú, ezért ritka)
Amúgy kb minden ami kopik cserélve lett benne előző tulaj meg általam (generátor, feszgörgő, gyertya, talán kábelek ott is, gömbcsuklók is jók) ... szóval most jó kell hogy legyen egy darabig  nyes
Nem, lesz még egy kézifék csere is, kikopott vagy mi, és néha visszaugrik (23K).

nah akkor már jóól állsz !  

Nekem a futóművem halt le , hátul gátlók , elől lengőkar , szilentek , nov ben tervezem Vik hez elvinni gátlócserére elsőkörbe, aztán tavaszig mindent, még ilyenek hogy motortartógumibak , meg pár egyéb ilyen apróság    márc ban műszaki addigra mindent megcsináltatok
most tavasszal generátorom sz@rakodott, de aztán kis tekercselés és  jó lett  , aztán gyertya+kábel, olaj + minden szűrő cseréje volt
ha minden kész lesz xenon on gondolkozom

Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:16:33 »

Ja igen, Xenon-t is tetettem bele.
Már ez is kvázi illegál, de még a lámpát is cserélném valami jó kis AngelEye-osra (az pedig már nagyon illegál, szóval azt azért mégse)

hm és mennyibe volt ? és ez milyen ? csak tompított vagy refi is ?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:45:39 »

Csak tompított, 28 K volt a szet beszereléssel (Márk és kollégái itt Mátyásföldön)

hm az nem is vésze! köszi az infot worship!
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:51:05 »

hm az nem is vésze! köszi az infot worship!


Alap szett van már 17k-ért is, sőt már 15-ért is láttam. Azok is prímák (minden utólagos xenon ugyanonnan jön, Siemens és Bosch nem gyárt ilyeneket, az csak marchendising lopás----lásd SiemensHID egybe írva), lényegi különbség nincs a márkák között (írhatnám azt is, hogy mind *** gagyi, de ez nem igaz). Nekem ez a második szettem (teljesen alap 6000K) és  soha semmi baj nem volt vele. Beszerelése fél óra otthon. Egy dologra kell figyelni: legyen rá garancia, legalább 1 év.

28k szerintem nagyon sok egy HID szettért, még szereléssel is.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:06:25 »

Tippem sincs, hogy milyen szet. Doboza megvan, meg a garipapír is.
Örültem, hogy csak ennyi Smiley

Dobozra nézz rá, hátha valami prémiumot kaptál.

Ha Thunder, SiemensHID, BoschHID, vagy noname, akkor se csüggedj, az is jó.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:15:32 »

Szerintem nem túlzás, ha legálisan lezárhatjuk a bekötőutat, akkor miért ne?

Nem arra gondolt, hanem, hogy a yardnak nem kell szólni és fizetni sem feltétlenül kell.... taps Érted már?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:19:30 »

ja, késő van és még dolgozok, de már azért leesett  vigyor3

 taps eljen
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:20:26 »

ja, késő van és még dolgozok, de már azért leesett  vigyor3

 nyes nah jól van akkor nem csak én melózok még
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:25:12 »

Alap szett van már 17k-ért is, sőt már 15-ért is láttam. Azok is prímák (minden utólagos xenon ugyanonnan jön, Siemens és Bosch nem gyárt ilyeneket, az csak marchendising lopás----lásd SiemensHID egybe írva), lényegi különbség nincs a márkák között (írhatnám azt is, hogy mind sz@r gagyi, de ez nem igaz). Nekem ez a második szettem (teljesen alap 6000K) és  soha semmi baj nem volt vele. Beszerelése fél óra otthon. Egy dologra kell figyelni: legyen rá garancia, legalább 1 év.

28k szerintem nagyon sok egy HID szettért, még szereléssel is.

és egyebként mennyit  bírnak ? gondolom kevesebbe mint a sima , vagy nem?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:28:43 »

és egyebként mennyit  bírnak ? gondolom kevesebbe mint a sima , vagy nem?

Nem, mert az összes "sima". Minden utólagos HID szett azonos technológiával készül. Az előzőt 2 évig használtam, aztán eladtam az ótót. Semmi baj nem volt vele soha.

A mostanit 17ért vettem + 1k volt a beállítása a fényszórónak. 6 hónapja használom problémamentesen. Garancia 2 év. Szóval szerintem megérte.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:38:19 »

Nem, mert az összes "sima". Minden utólagos HID szett azonos technológiával készül. Az előzőt 2 évig használtam, aztán eladtam az ótót. Semmi baj nem volt vele soha.

A mostanit 17ért vettem + 1k volt a beállítása a fényszórónak. 6 hónapja használom problémamentesen. Garancia 2 év. Szóval szerintem megérte.

akkor az tényleg faja ! és eléggé megdobja a kocsit is és árban sem vészes
thx az infot worship
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
takee
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.10.07 szerda, 21:53:50 »

Szivs.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.10.07 szerda, 22:53:27 »

nah akkor már jóól állsz !  

Nekem a futóművem halt le , hátul gátlók , elől lengőkar , szilentek , nov ben tervezem Vik hez elvinni gátlócserére elsőkörbe, aztán tavaszig mindent, még ilyenek hogy motortartógumibak , meg pár egyéb ilyen apróság    márc ban műszaki addigra mindent megcsináltatok
most tavasszal generátorom sz@rakodott, de aztán kis tekercselés és  jó lett  , aztán gyertya+kábel, olaj + minden szűrő cseréje volt
ha minden kész lesz xenon on gondolkozom



Nálam is most lesz futóműrendberakás. De én a lengéscsillapítókat felújíttatom. Kárászynál valószínűleg, és akkormár asszem +2000/db-ért gyárinál keményebbre is megcsinálják. A felújítás 9000Ft/darab (ha kell tengelycsere, akkor 13ezer). Sajna a szerelés az 5-10.000 darabonként, de ezt egy ismerős szerelő baráti áron megoldja nekem. Motorbakot is felújíttatom (5-10.000Ft), mert az ugy jobb is lesz mint egy gyári. Szilentekből meg lehet, hogy kemény poliuretán szilenteket csináltatok, hogy még feszesebb legyen az úttartás.
Jah meg a 3. katalizátor ki lesz ütve, vagy csővel helyettesítve.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 16:44:34 »

Kis érdekesség, bár régebben már volt téma a fórumon: Noble M12 sportkocsi, amiben a "mi motorunk" van Smiley Persze kicsit módosítva...Íme egy video róla a sok közül: http://www.youtube.com/watch?v=dOE0NxnrH6Y&feature=related
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.10.09 péntek, 23:29:40 »

Ez még nem magánterület, elvileg az autópálya lehajtótól a sorompóig megy a történet. A mi portásunk fűzhető, de a szomszéd raktárnál állítólag van éjszakai kamionmozgás rendesen. Sajna nekik kamionstop sincs hétvégén, mert élelmiszer. Még jövő héten szaglászom kicsit, hátha lenne 1 slot nekünk Smiley


Ha magánterület, akkor a sünöknek nem kell bejelenteni. taps
Az pont egy szabvány kifutópálya hossza. wow1
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.10.10 szombat, 10:32:32 »

Hali!
 Ezek a "teszt"-ek felvitték a fogyasztásomat, tankolásnál kiszámoltam, 10,8 lett. Ha csak az utolsó 100 kimlómétert nézném, az több lenne.  vigyor3 Igazából még így is jóval kevesebb, mint gondoltam. És azon is csodálkoztam, hogy végig üzemi hőfokon volt a víz, nem melegedett. Jövő héten szerelő, aztán majd jó sűrűn nyitogatom a pillangószelepeket, nehogy beálljanak.  eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.10.10 szombat, 12:53:44 »

Tegnap kicsit meghajkurásztam a gépet a szervízbe menet a soroksárin Cheesy Aztán amikor megérkeztem, akkor elég rendesen nyomta ki a hűtővizet a tartályból... Nemrég töltöttem utána a MAX és a MIN jel közé, de valamiért amikor felnyitottam megnézni, akkor a kupakig volt a víz benne. Sercegni mindig szokott egyébként, akkoris, amikor MIN latt volt a szint. Normális ez?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.10.10 szombat, 15:14:31 »

Ez tegnap is eszembe jutott, mikor egy csuklósbuszt előzve 3.ban tiltásba forgattam a motort, mert nem hallottam a hangját a menetszéltől (lehúzott ablaknál), csak azt vettem észre, hogy kicsit megtorpant a gép. Aztán húztam egy negyediket, és tovább... nyes Még mindig kíváncsi vagyok, mi lenne, ha a két hátsó dob helyére csak két cső kerülne.

Hangra elsőkörben tud segíteni egy direktszűrő is(pl k&n), nem kell rögtön kipuffhoz nyúlni..nem sokkal de kicsit durvább lesz a hangja.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.10.10 szombat, 15:58:49 »

Hangra elsőkörben tud segíteni egy direktszűrő is(pl k&n), nem kell rögtön kipuffhoz nyúlni..nem sokkal de kicsit durvább lesz a hangja.


A szívóoldalhoz semmiképp nem nyúlok, sportbetétszűrőn gondolkodtam, de marad a papír. De azért kösz! wave
Naplózva
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.10.10 szombat, 19:02:21 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.10.10 szombat, 19:25:40 »

lesz még egy kézifék csere is, kikopott vagy mi, és néha visszaugrik (23K).
csak a kart kell kicserélni. az enyémen is ez volt a tünet. a gond az volt vele, hogy őldal irányban ki volt tágulva az egész motyesz és a fogaskerekek nem feküdtek egymásra teljes szélességben. ha szerzel egy kart, te is ki tudod cserélni, nem olyan bonyolult...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.10.10 szombat, 19:37:08 »

Tegnap kicsit meghajkurásztam a gépet a szervízbe menet a soroksárin Cheesy Aztán amikor megérkeztem, akkor elég rendesen nyomta ki a hűtővizet a tartályból... Nemrég töltöttem utána a MAX és a MIN jel közé, de valamiért amikor felnyitottam megnézni, akkor a kupakig volt a víz benne. Sercegni mindig szokott egyébként, akkoris, amikor MIN latt volt a szint. Normális ez?
Szia!
Nekem pont a minap mesélte a Sógorom, hogy nagy hajtás után ne állítsam le rögtön az autót, pl pályán tankolás, hanem érdemes alapjáraton meneszteni kicsit, amíg kicsit visszahül a rendszer, és ismét beáll az egyensúlyi állapotra. Állítolag nagy gépesek, munkagépesek világában ez teljesen természetes. Pontosabbat sajna én sem tudok, annyit viszot igen, hogy a rokon gépészmérnök közlekkaron végzett, és jópárévig szerelt is autót.
Valamint én is amikor hazafele jövet fölhajkurászom a hegyre az autót, nem nagy hegy, de azért nyomni kell, és a pill fogyi olykor 20-30 között mozog, pedig nem döngetek, és leállítom csak úgy, no akkor kuruttyol a rendszer rendesen, és szintén ki-ki nyomja a vizet.
Remélem segítettetem.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:44:34 »


A szívóoldalhoz semmiképp nem nyúlok, sportbetétszűrőn gondolkodtam, de marad a papír. De azért kösz! wave

Jól meggondoltad? Hallottad már milyen dájrekt szűrővel?
Arról nem is beszélve, hogy érezhetően dinamikusabb lesz tőle a kocsi, jobban veszi a fordulatot.
Persze ha csak rajta van a gyári szűrő helyén és nincs odavezetve legalább egy csővel a levegő nagyon nagy melegbe (40°) ugyanúgy viselkedik mint papírral, de átlag időben érezhető a változás.
Sztem ártani egyáltalán nem árt, rosszabbul nem fog menni a kocsi, többletfogyasztás meg azé van mer tetszik a  hangja és jobban tolod neki. hehe
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.10.10 szombat, 21:38:17 »

Jól meggondoltad? Hallottad már milyen dájrekt szűrővel?
Arról nem is beszélve, hogy érezhetően dinamikusabb lesz tőle a kocsi, jobban veszi a fordulatot.
Persze ha csak rajta van a gyári szűrő helyén és nincs odavezetve legalább egy csővel a levegő nagyon nagy melegbe (40°) ugyanúgy viselkedik mint papírral, de átlag időben érezhető a változás.
Sztem ártani egyáltalán nem árt, rosszabbul nem fog menni a kocsi, többletfogyasztás meg azé van mer tetszik a  hangja és jobban tolod neki. hehe



Elhiszem, hogy jobb hangja lesz, meg jobban ugrik, de én sosem pártoltam a direkt szűrőt. A szívóoldal marad gyári, és egyelőre a kipufogó oldal is, amíg ki nem találm, mi legyen. Most azt várom, hogy megjavítsák a szívósorom, elég nagy "ugrás" lesz az nekem szerintem. A többletfogyasztás garantált!  vigyor3
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:30:37 »


Elhiszem, hogy jobb hangja lesz, meg jobban ugrik, de én sosem pártoltam a direkt szűrőt. A szívóoldal marad gyári, és egyelőre a kipufogó oldal is, amíg ki nem találm, mi legyen. Most azt várom, hogy megjavítsák a szívósorom, elég nagy "ugrás" lesz az nekem szerintem. A többletfogyasztás garantált!  vigyor3

Na majd ha egyszer meghallod, más lesz a véleményed.  nyes eplus2 nyes
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:52:16 »


Elhiszem, hogy jobb hangja lesz, meg jobban ugrik, de én sosem pártoltam a direkt szűrőt. A szívóoldal marad gyári, és egyelőre a kipufogó oldal is, amíg ki nem találm, mi legyen. Most azt várom, hogy megjavítsák a szívósorom, elég nagy "ugrás" lesz az nekem szerintem. A többletfogyasztás garantált!  vigyor3

Igazából a direkt szűrőnek a másik nagy előnye hogyha jófajtát veszel, akkor azt nem kell cserélni többet, csak tisztítani. Igazából lehet hogy nem szimpatikus, de lehet,h csak azért mert még nem ismered Smiley De te tudod...
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 00:08:56 »

Szia!
Nekem pont a minap mesélte a Sógorom, hogy nagy hajtás után ne állítsam le rögtön az autót, pl pályán tankolás, hanem érdemes alapjáraton meneszteni kicsit, amíg kicsit visszahül a rendszer,


Szia!
Hát igen, ebben van valami, legközelebb majd észbentartom Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 00:19:56 »

Na majd ha egyszer meghallod, más lesz a véleményed.  nyes eplus2 nyes

Nálam most nagyon fincsi a hangzás: a direktszüszivel kiemelt torokhang és a mélyen duruzsoló tiszta hangú kipuff, BMW-khez hasonló hangzást kölcsönöz a gépnek. Tongue Kíváncsi leszek, most a 3. kati eltávolítása milyen eredménnyel jár majd.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

pbalage
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 07:30:44 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem volna,hogy van egy 95-ös v6-os mondeom,az a bajom,hogy néha felpörög a motor és nem esik vissza a fordulat.Mi lehet a gond?
Hali, szinte biztos, hogy az alapjárat szabályzó motor a rossz, nekem ugyan ezt csinálta, viszont nekem egy kis kocogtatás után megjavult  Wink
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 09:33:22 »

Na majd ha egyszer meghallod, más lesz a véleményed.  nyes eplus2 nyes


Egyszer majd megpróbálok kimenni egy találkozóra, és akkor kiderül.  wave
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 09:45:08 »

Igazából a direkt szűrőnek a másik nagy előnye hogyha jófajtát veszel, akkor azt nem kell cserélni többet, csak tisztítani. Igazából lehet hogy nem szimpatikus, de lehet,h csak azért mert még nem ismered Smiley De te tudod...


Az igaz, hogy nem kell másikat venni, de télire így is úgy is visszatenném a gyári szívórészt, hogy meleg levegőt kapjon a motor. Vagy hogy oldjátok ezt meg? Én csak kb évi 5-6ezer km-t megyek, és abból is jórészt a melóhelyre ingázok, meg "helyben" közlekedek, szóval ritkán hajtom a gépet (na jó, mostanában muszáj volt  nyes ), így nem hiszem, hogy nekem megérné a beruházás. De nem tudom. Az az igazság, hogy tényleg nem volt még egyik autómon se direkt szűrő.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:10:34 »

Nálam most nagyon fincsi a hangzás: a direktszüszivel kiemelt torokhang és a mélyen duruzsoló tiszta hangú kipuff, BMW-khez hasonló hangzást kölcsönöz a gépnek. Tongue Kíváncsi leszek, most a 3. kati eltávolítása milyen eredménnyel jár majd.

Na, nekem pont ez a mély duruzsolás hiányzik! Hogy érted el??? help
 
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.