Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 23:13:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2048416 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2009.11.10 kedd, 07:46:22 »

Mk2 V6 topicban most boncolják a témát, nézz át oda...  wave
De inkább maradj ittttttttt !
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2009.11.10 kedd, 08:05:21 »

Mindenkeppen kellene egy diag. Azzal a hibaforrasok nagyobb resze kizarhato,vagy megtalalhato. 1995 -tol mar van obd ll.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:16:13 »

De inkább maradj ittttttttt !
Bazz, mióta könyörgök az Mk1-2 összevonásáért... Mindíg megkeveredek...  levele
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:17:53 »

Bazz, mióta könyörgök az Mk1-2 összevonásáért... Mindíg megkeveredek...  levele

Nem baj, mi beszélünk TáDé-ul is, értjük mire gondoltál. eljen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:18:49 »

Nem baj, mi beszélünk TáDé-ul is, értjük mire gondoltál. eljen
Copyrightot kérhetek a v6 rángásos tippjeid kicikkezéséhez?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:20:24 »

Nem baj, mi beszélünk TáDé-ul is, értjük mire gondoltál. eljen

Az előbb küldtem neki egyet hegynek felfelé. Hejj 2.-ban bizony nyit a 2. szelepsor rendesen. 3750-ig megyeget, aztán morcosra vált, elkezd gyorsabban pörögni és üvölteni, aztán 7000-nél kéri a harmadikat.

 eljen taps
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:22:14 »

Copyrightot kérhetek a v6 rángásos tippjeid kicikkezéséhez?

Persze, semmi akadálya. Ahogy idesapám mondta: "a tapasztalat az a tudás, amire 5 perce lett volna szükségünk".

Kifjezetten örülnék neki, ha más megspórolná a sok szívást ezekkel a hibákkal. eljen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:22:52 »


Persze, semmi akadálya. Ahogy idesapám mondta: "a tapasztalat az a tudás, amire 5 perce lett volna szükségünk".

Kifjezetten örülnék neki, ha más megspórolná a sok szívást ezekkel a hibákkal. eljen
Kicsit kiegészítgetem és elküldöm láttamozni.  wave
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:25:12 »

Kicsit kiegészítgetem és elküldöm láttamozni.  wave

Mindenképpen egészítsd ki, mert másoknak is volt itt jó javaslatuk, ami nálam fel sem merült.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2009.11.10 kedd, 09:31:15 »

Mindenképpen egészítsd ki, mert másoknak is volt itt jó javaslatuk, ami nálam fel sem merült.

Piszok gyors vagyok...  eplus2

http://mondeotade.fanklub.hu/v6_ts.pdf

szerk
és már update-eltem is.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.10 kedd, 10:09:14 írta Tádé » Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:22:02 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Szükségem volna Pesten szerelőre, aki ért a V6-os motorokhoz (1994-es).
Ha lehúzom a légtömeg mérőt, megy az autó. De hiába cserélem ki, miután újra csatlakoztatom, egy pillanatra helyreáll a rend, majd újra "elszáll".
 
Köszönöm!
 
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:26:14 »

Segítséget szeretnék kérni. Szükségem volna Pesten szerelőre, aki ért a V6-os motorokhoz (1994-es).
Ha lehúzom a légtömeg mérőt, megy az autó. De hiába cserélem ki, miután újra csatlakoztatom, egy pillanatra helyreáll a rend, majd újra "elszáll".
Szia,

Hibakódokat olvastattál? Sokat segítene..
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:31:13 »

1 hete kezdődött a probléma, akkor egy közeli szervízbe vittem. Holnap tudom elhozni a kocsit, pontosabb részleteket csak akkor tudok.


Szia,

Hibakódokat olvastattál? Sokat segítene..
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:31:49 »

1 hete kezdődött a probléma, akkor egy közeli szervízbe vittem. Holnap tudom elhozni a kocsit, pontosabb részleteket csak akkor tudok.
eljen Ha tudsz, hozz ide is hibakódokat.  wave
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:36:10 »

OK, megpróbálom megszerezni.

eljen Ha tudsz, hozz ide is hibakódokat.  wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:38:06 »

OK, megpróbálom megszerezni.
taps
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:40:35 »

Piszok gyors vagyok...  eplus2

http://mondeotade.fanklub.hu/v6_ts.pdf

szerk
és már update-eltem is.  hehe

Jó!

2 kieg: Szívósornál írd oda, hogy a második nem nyit. És az MK I-nél még vákuumos vezérlésű a 2. szelepsor nyitása, csak MK II-től elektronikus. Vagyis MK I-nél, ha nem nyit a rudazat erős gázadásra, akkor vákuum hibát kell keresni.

Másrészt írd bele Imi tapasztalatát, miszerint a 3. kat eltömődése is rángatáshoz vezet.

Köfi
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:41:44 »

Jó!

2 kieg: Szívósornál írd oda, hogy a második nem nyit. És az MK I-nél még vákuumos vezérlésű a 2. szelepsor nyitása, csak MK II-től elektronikus. Vagyis MK I-nél, ha nem nyit a rudazat erős gázadásra, akkor vákuum hibát kell keresni.

Másrészt írd bele Imi tapasztalatát, miszerint a 3. kat eltömődése is rángatáshoz vezet.

Köfi

1. ok, mindjárt meglesz.
2. már megvan, az volt az update2...  eplus2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:43:50 »

BTW: 1995-ös MK I-emen OBD II csati volt. Sajnos akkor még nem volt OBD II kütyüm, így nem teszteltem le, hogy működik-e, de szerintem nagy a valószínűsége, mivel a Mondeo-t világautónak szánták és Amcsiban sokkal korábban bevezették az OBD II-t.

Szóval, ha a kormány alatt van OBD II csati MK I-en akkor érdemes rápróbálni ott olvasni hibakódot.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:44:39 »

2. már megvan, az volt az update2...  eplus2

Villámkezű Edward.... taps
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:45:05 »

Jó!

2 kieg: Szívósornál írd oda, hogy a második nem nyit. És az MK I-nél még vákuumos vezérlésű a 2. szelepsor nyitása, csak MK II-től elektronikus. Vagyis MK I-nél, ha nem nyit a rudazat erős gázadásra, akkor vákuum hibát kell keresni.

Másrészt írd bele Imi tapasztalatát, miszerint a 3. kat eltömődése is rángatáshoz vezet.

Köfi
Ilyen esetben a hiba a fekete fedél alatti kis dobozban keresendő.
gondolom ez mk2nél van, és mi is ez?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:46:10 »

Ilyen esetben a hiba a fekete fedél alatti kis dobozban keresendő.
gondolom ez mk2nél van, és mi is ez?
az alatt a díszborítást értem, amin rajta van hogy Duratec 2.5 24 Valve. Alatta jobbra van egy fém doboz, abban van a működtető elektronika.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:47:14 »

az alatt a díszborítást értem, amin rajta van hogy Duratec 2.5 24 Valve. Alatta jobbra van egy fém doboz, abban van a működtető elektronika.
worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2009.11.10 kedd, 10:52:00 »

Takee,

Update 3 kész, csekkold le légyszíves.  worship
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2009.11.10 kedd, 12:32:17 »

Takee,

Update 3 kész, csekkold le légyszíves.  worship

Tökkéletes.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2009.11.10 kedd, 12:33:33 »

Tökkéletes.
Köszönjük a hitgyülekezet nevében.  worship
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2009.11.10 kedd, 13:57:34 »

Köszönjük a hitgyülekezet nevében.  worship

Egyébiránt - mivel mániákus sufniszerelő vagyok, de csak jó időben, mert garázsom most pont nincs - készülhetne még sok-sok ilyen cikk Mondeo (többnyire V6) szereléssel kapcsolatban (kipuff, fékek, olajak - szervóolaj szájjal fújásos ürítése, azt látnod kellett volna  hehe - , folyadékok cseréje, időszakos karbantartások, AWS MK II-be, hátsó lábtérvilágítás, 2. világítás csomagtartóba, kilincsvilágítás nem gyári tartó helyére leddel, meg mittoménmi) csak szerelés közben nincs türelmem fényképezni, meg jegyzetelgetni.

De ha valaki bevállalja jövő tavasztól, hogy kattintgat, jegyzetel, meg hallgatja a qrvaanyázásaimat szerelés közben, akkor gyorsan gyarapodhat a cikkek száma.
Naplózva
Jocó500
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2009.11.10 kedd, 15:32:30 »

sziasztok!

Mindenkinek köszönöm, aki tanácsaival segíteni próbált. Megpróbálom a tanácsokat végrehajtani, majd az eredményről tájékoztatlak benneteket.
mégegyszer köszi taps integet2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2009.11.11 szerda, 08:41:05 »

Én voltam.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2009.11.11 szerda, 09:27:12 »

Én voltam.
worship
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2009.11.11 szerda, 09:49:43 »

Szia,

Hibakódokat olvastattál? Sokat segítene..

Beszéltem a szerelővel. A hibakód a légtömeg mérő hibáját jelezte. Az cserélve lett, majd a hibakódot törölöte. Most elvileg nincs benne hibakód.
Elhoztam a kocsit, de nincs bekötve a légtömeg mérő. Ingadozó alapjárat, "dadog a motor", rosszul megy (erőtlen motor).
Azt tanácsolták, hogy vigyem olyanhoz, aki foglalkozott már ilyen V6 motorral, ők nem tudták, hogy milyen irányban induljanak el.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2009.11.11 szerda, 09:57:51 »

Beszéltem a szerelővel. A hibakód a légtömeg mérő hibáját jelezte. Az cserélve lett, majd a hibakódot törölöte. Most elvileg nincs benne hibakód.
Elhoztam a kocsit, de nincs bekötve a légtömeg mérő. Ingadozó alapjárat, "dadog a motor", rosszul megy (erőtlen motor).
Azt tanácsolták, hogy vigyem olyanhoz, aki foglalkozott már ilyen V6 motorral, ők nem tudták, hogy milyen irányban induljanak el.

A légtömegmérő kell neki, anélkül tutter sz@r lesz.
Ha megmondod, helyileg merre vagy (esetleg a profilodba is beírod) tuti könnyebben találsz itt valakit, aki segít.  wave
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:12:44 »

A légtömegmérő kell neki, anélkül tutter sz@r lesz.
Ha megmondod, helyileg merre vagy (esetleg a profilodba is beírod) tuti könnyebben találsz itt valakit, aki segít.  wave

Bp. III. kerület, Kaszásdűlő.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:43:12 »

Beszéltem a szerelővel. A hibakód a légtömeg mérő hibáját jelezte. Az cserélve lett, majd a hibakódot törölöte. Most elvileg nincs benne hibakód.
Elhoztam a kocsit, de nincs bekötve a légtömeg mérő. Ingadozó alapjárat, "dadog a motor", rosszul megy (erőtlen motor).
Azt tanácsolták, hogy vigyem olyanhoz, aki foglalkozott már ilyen V6 motorral, ők nem tudták, hogy milyen irányban induljanak el.


És ha bekötöd?
Most tutira kell lennie hibakódnak!
Bontott ment bele, vagy új?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:47:07 »

És ha bekötöd?
Most tutira kell lennie hibakódnak!
Bontott ment bele, vagy új?

Bontott. Amikor bekötötték egy pillanatra helyreállt a rend, aztán újra elszállt.
Esetleg a kábelezés, vagy az érintkező?
Ha bekötöm, akkor ugyan jár a motor, de teljesen rossz az alapjárat, nincs erő a motorban (még annyi se, hogy mozogjon).
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:51:05 »

Bontott. Amikor bekötötték egy pillanatra helyreállt a rend, aztán újra elszállt.
Esetleg a kábelezés, vagy az érintkező?
Ha bekötöm, akkor ugyan jár a motor, de teljesen rossz az alapjárat, nincs erő a motorban (még annyi se, hogy mozogjon).

Lehet, hogy az is rossz volt. Talán azért volt jó egy pillanatig, mert még nem dobott hibakódot. Amint megjött, romlott is a helyzet.
Vedd le az akksit min. negyed órára, ezzel reseteled a komputert, és egyben törlődik a hibatár is, és próbáld újra. Ha ismét jó lesz egy darabig, akkor rossz a másik MAF is...

Viszont ezek után(resetelés) újra kell tanítani a komputert, ami V6-nál egy 15 perces alapjárati járatást jelent.(mármint, ha a hiba megszűnik)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2009.11.11 szerda, 11:22:54 »

Lehet, hogy az is rossz volt. Talán azért volt jó egy pillanatig, mert még nem dobott hibakódot. Amint megjött, romlott is a helyzet.
Vedd le az akksit min. negyed órára, ezzel reseteled a komputert, és egyben törlődik a hibatár is, és próbáld újra. Ha ismét jó lesz egy darabig, akkor rossz a másik MAF is...

Viszont ezek után(resetelés) újra kell tanítani a komputert, ami V6-nál egy 15 perces alapjárati járatást jelent.(mármint, ha a hiba megszűnik)

Kösz az infót, végigjátszom ma este vagy holnap reggel... Aztán leírom a történteket Smiley
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2009.11.11 szerda, 11:48:30 »

Minden Mondeos figyelmébe:

Bármilyen elekrtonikus, vagy jeladó alkatrész csere után mindig kell újraprogramozás (betanítás), mert az ECU még 1000km-ig a régi (rossz) értékekkel számol. Vagyis hiába lett cserélve a rossz alkatrész, az ECU nem a jó alkatrész jeleit veszi alapul és a hiba továbbra is fent marad úgy kb 1000km-ig (annyi alatt tanul újra az ECU magától.)

Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2009.11.11 szerda, 14:08:49 »

Minden Mondeos figyelmébe:

Bármilyen elekrtonikus, vagy jeladó alkatrész csere után mindig kell újraprogramozás (betanítás), mert az ECU még 1000km-ig a régi (rossz) értékekkel számol. Vagyis hiába lett cserélve a rossz alkatrész, az ECU nem a jó alkatrész jeleit veszi alapul és a hiba továbbra is fent marad úgy kb 1000km-ig (annyi alatt tanul újra az ECU magától.)



Akkor ez bizony lehet nála megoldás. Ha mégsem, akkor van nálam is egy bontott MAF kipróbálni vele. Ha kiderül, hogy nemjó, visszaveszem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:41:01 »

A V6-ok tuti, hogy gyárilag meg vannak ültetve 2 centit? Azért fontos, mert szeretnék ültetni, de a kapható 35milissel már túl alacsony lenne ide pestre. ST rugóban gondolkodom, de ha a V6 20milit van ültetve, akkor úgy csak 10-zel lenne lejjebb, ami meg túl kevés.
A mostanihoz képest -20mili lenne ideális nekem (képszerkesztővel is nézegetve a méricskélések lapján). Viszont, ha a gyári rugókat alakíttatom át, az nem az igazi. Nem vágom milegyen.

Ilyen lenne a mostanihoz képest 35 milivel lejjebb. Bele se mernék gondolni milyen lenne belezuttyanni egy úthibába. A hátsó ív mindenkinek ennyivel kisebb, vagy nekem van lejjebb a rossz gátlók miatt?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 18:45:37 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2009.11.11 szerda, 19:21:04 »

A V6-ok tuti, hogy gyárilag meg vannak ültetve 2 centit? Azért fontos, mert szeretnék ültetni, de a kapható 35milissel már túl alacsony lenne ide pestre. ST rugóban gondolkodom, de ha a V6 20milit van ültetve, akkor úgy csak 10-zel lenne lejjebb, ami meg túl kevés.
A mostanihoz képest -20mili lenne ideális nekem (képszerkesztővel is nézegetve a méricskélések lapján). Viszont, ha a gyári rugókat alakíttatom át, az nem az igazi. Nem vágom milegyen.

Ilyen lenne a mostanihoz képest 35 milivel lejjebb. Bele se mernék gondolni milyen lenne belezuttyanni egy úthibába. A hátsó ív mindenkinek ennyivel kisebb, vagy nekem van lejjebb a rossz gátlók miatt?

Tuti, hogy alacsonyabb. Ma cseréltem le a nyári gumikat és ami a 2.0-ás alatt simán elfért, az a v6 alatt sajna döccenőnél beleér a sárvédőbe. De holnap lesz a napja, hogy alárakom a légrugót és megoldom a problémát... Utána akár egy ifát is ráakaszthatok a hátuljára, akkor sem megy lejjebb...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 20:55:29 írta astor72 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2009.11.11 szerda, 20:46:06 »

Ismét luxusadót emlegetném fel. Volt szó róla, hogy ha teljesítménymérésen bebizonyosodik, hogy jelenleg már nem 125kW-os, akkor nem érvényes a duplázás.
A bökkenő csak ott van, hogy ki fogja egy "Teljesítménymérés Kft." kinyomtatott eredményét elfogadni, és az alapján átírni a központi adatbázist és új törzskönyvet, forgalmit kiadni...?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 20:50:14 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:00:43 »

A V6-ok tuti, hogy gyárilag meg vannak ültetve 2 centit? Azért fontos, mert szeretnék ültetni, de a kapható 35milissel már túl alacsony lenne ide pestre. ST rugóban gondolkodom, de ha a V6 20milit van ültetve, akkor úgy csak 10-zel lenne lejjebb, ami meg túl kevés.
A mostanihoz képest -20mili lenne ideális nekem (képszerkesztővel is nézegetve a méricskélések lapján). Viszont, ha a gyári rugókat alakíttatom át, az nem az igazi. Nem vágom milegyen.

Ilyen lenne a mostanihoz képest 35 milivel lejjebb. Bele se mernék gondolni milyen lenne belezuttyanni egy úthibába. A hátsó ív mindenkinek ennyivel kisebb, vagy nekem van lejjebb a rossz gátlók miatt?

Szia! Az én kocsim így nézki (nem gyárilag)! A döccenőktől félhetsz jogosan!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:05:40 »

Szia! Az én kocsim így nézki (nem gyárilag)! A döccenőktől félhetsz jogosan!


Nincs az üzidben a kép.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:07:58 »


Nincs az üzidben a kép.
Ott valóban nincs! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:10:19 »

Sziasztok!

Akik ültetgetni akarják a verdát, azoknak van egy tippem:
Tegyetek a kocsira kisebb méretű abroncsokat! Hülyén hangzik, de akinek sportos útfekvés kell, az ezzel a módszerrel biztosan megkapja. A Contour nyári garnitúráját épp most árulom, mert /10-zel kisebbek a rávalónál. Ez ebben a konkrét esetben azt jelenti, hogy csaknem 4 cm-rel kisebb a kerékátmérő, mint kéne. Következésképp az autó 2 cm-rel közelebb kerül a talajhoz. A kerék - mivel kisebb - nem ér bele semmibe, a km óra minimálisan többet mutat, mint a valós sebesség. Ugyanakkor tapad, mint a veszedelem, mert a felni nagy, csak a gumi "peresebb" a kelleténél.

Engem halálra idegesít még így is, amúgy is alacsony a verda, így meg aztán 3 személlyel nem tudok átmenni egy fekvőrendőrön anélkül, hogy valami le ne érne... Brr... Ráadásul ezeken az ócska utakon ebben az eszetlen forgalomban hol a fenében kanyarodik az ember sportosan?
Szóval ami engem illet, én inkább emelnék az autó hasmagasságán.  vigyor3

Akit azonban érdekel a fenti "ültetés", ki lehet próbálni egy körre a kerekeimet!  Wink

Üdv!
trombonist
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:11:17 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3346704
Itt van kép
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:23:39 »

Ismét luxusadót emlegetném fel. Volt szó róla, hogy ha teljesítménymérésen bebizonyosodik, hogy jelenleg már nem 125kW-os, akkor nem érvényes a duplázás.
A bökkenő csak ott van, hogy ki fogja egy "Teljesítménymérés Kft." kinyomtatott eredményét elfogadni, és az alapján átírni a központi adatbázist és új törzskönyvet, forgalmit kiadni...?
Ugyanaz,aki elfogadja a motorcserénél a kiállító műhely bizonylatát.A törzskönyvet is az új számmal adják ki,a forgalmit meg simán átírják.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:24:20 »

Bárcsak végre itt állna a parkolónkban..... rinya
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:25:12 »

Ismét luxusadót emlegetném fel. Volt szó róla, hogy ha teljesítménymérésen bebizonyosodik, hogy jelenleg már nem 125kW-os, akkor nem érvényes a duplázás.
A bökkenő csak ott van, hogy ki fogja egy "Teljesítménymérés Kft." kinyomtatott eredményét elfogadni, és az alapján átírni a központi adatbázist és új törzskönyvet, forgalmit kiadni...?

Szia!

Az ötlet nem rossz, csak félek, semmi értelme. A "polgárjenő" ugyanis nem azt veszi figyelembe, hogy egy konkrét autónak a mérés pillanatában az adott körülmények között éppen mennyi a teljesítménye. Hanem azt, hogy gyárilag mennyi (volt). Hogy azt tudja-e teljesíteni, vagy sem, az nem számít. Magyarán hiába méretjük le a gépeket, és hiába jönne ki alacsonyabb érték, mint a gyári, attól még fene nagy luxusban közlekedünk. A teljesítménymérős papírral meg jól kiröhögnének.
Mennyit tud a motor? Elő a forgalmit. Nincs benne? Elő egy gyári adatbázist. Mennyi az annyi gyárilag? Höhö, épp 125 KW...

Elég baj ez, de nem nagyon van mit tenni. Kicsit olyan ez, mint a sárga matricások kitiltása a belvárosból... Azoknak még rosszabb lesz... Node, nem szeretnék politizálni, mert attól mélyen elhatárolódom! Hanem bízzunk benne, hátha egyszer az életben kapunk cserébe valami kézzelfoghatót az adónkért!

Üdv!
trombonist
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.