Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:22:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 [1477] 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21768435 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #73800 Dátum: 2018.01.13 szombat, 23:00:04 »

Ott is meg volt a görgö ill a szíj csere,itt a link https://youtu.be/t-8-FvyumKo

Olyasmi hangnak tűnik, mint amikor a klímakompresszor kapcsol ki-be. Nézz rá, hogy össze lehet-e egyeztetni a hang változását a kompresszor ki-bekapcsolásával.
(A kompresszor végén van 3 bütyök, azokat figyelve jól lehet láni, hogy forog-e a kompresszor vagy nem.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #73801 Dátum: 2018.01.16 kedd, 21:14:53 »

A szervo oldalra (kis szíjkör a motor és váltó között, fenn, a blokk tetejénél) egy darab görgő van, amit csapágyra cserélsz, és elfelejted.

A generátor oldalon (nagy szíjkör, a jobb sárvédő felől, a motor végén) 3 görgő van összesen, plusz a főtengely szíjtárcsa, amit cserélni lehet. Mindet cserélted?

AndyA
A hétvégén újra neki ugrunk a cseréknek,a szervo oldalra holnap itt a csapágy,még sok  laugh kérdés nemrég akadtam rá a gen szíjfeszítő alkupogácsázása cikkre ,okozhatja ezt a hangot?a főtengely ékszíjtárcsa ha rossz van e jellegzetes hangja, generátor szabadon futó beállt hangja(kb 10000km van benne generátor csere volt), vezérlés tipikus hangja?csak próbálnám szűkíteni a kört.Csináltam videót ha vetnél rá 1 pillantást azt megköszönném.
Üdv Balázs
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #73802 Dátum: 2018.01.16 kedd, 21:24:42 »

A hétvégén újra neki ugrunk a cseréknek,a szervo oldalra holnap itt a csapágy,még sok  laugh kérdés nemrég akadtam rá a gen szíjfeszítő alkupogácsázása cikkre ,okozhatja ezt a hangot?a főtengely ékszíjtárcsa ha rossz van e jellegzetes hangja, generátor szabadon futó beállt hangja(kb 10000km van benne generátor csere volt), vezérlés tipikus hangja?csak próbálnám szűkíteni a kört.Csináltam videót ha vetnél rá 1 pillantást azt megköszönném.
Üdv Balázs


Többek szerint nem jó ötlet a pogácsázás... GSR is poszt tolt olyan képet, ami igencsak elgondolkodtató.

Amúgy ha van szabadonfutó a generátoron, nem is nagyon van rá szükség.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #73803 Dátum: 2018.01.16 kedd, 21:27:27 »

A hétvégén újra neki ugrunk a cseréknek,a szervo oldalra holnap itt a csapágy,még sok  laugh kérdés nemrég akadtam rá a gen szíjfeszítő alkupogácsázása cikkre ,okozhatja ezt a hangot?a főtengely ékszíjtárcsa ha rossz van e jellegzetes hangja, generátor szabadon futó beállt hangja(kb 10000km van benne generátor csere volt), vezérlés tipikus hangja?csak próbálnám szűkíteni a kört.Csináltam videót ha vetnél rá 1 pillantást azt megköszönném.
Üdv Balázs



Ha az alupogácsázás nem is jó ötlet, de a csillapítóban a gumiszilent elhalálozása elég érdekes hangokat tud produkálni.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73804 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 14:25:50 »

Sziasztok!

Kikérhetném a véleményeteket az alábbi autóval kapcsolatban?
Esetleg ismeri valaki?

Köszönöm

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_executive_magyarorszagi-12473657

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-12141030
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 14:28:49 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #73805 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 15:04:32 »



Ghia exe tempomat és xenon nélküli  Huh? és évente még 15.000 km se mentek vele Huh?
A cég álta hirdetett 23 autóból mindössze 2 db van 200.000 km fölötti futással, varázsföld  ?
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.29 hétfő, 15:21:26 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73806 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 15:28:02 »


Ghia exe tempomat és xenon nélküli  Huh? és évente még 15.000 km se mentek vele Huh?
A cég álta hirdetett 23 autóból mindössze 2 db van 200.000 km fölötti futással, varázsföld  ?

Igen, fura! Köszi! De ezeket találtam ami érdekes lehet! Sajna mindbe van már elég sok km! Ma beszéltem egy másikkal azt mondja, kettőstömegű meg porlasztó is volt már cserélve csak semmilyen papírja nincs róla, mondom az olyan mintha nem is lett volna! Elvileg mo-i de p-s rendszám!hahahaha
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #73807 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 16:10:58 »

A váltógomb tropa, kormány meg szép benne. 173ezer  km wow1  Szerintem 1.1 névre írva se kevés érte. Persze mindenki maga dönt
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73808 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 17:50:33 »

A váltógomb tropa, kormány meg szép benne. 173ezer  km wow1  Szerintem 1.1 névre írva se kevés érte. Persze mindenki maga dönt

Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73809 Dátum: 2018.01.29 hétfő, 17:51:39 »

Ez mondjuk már elég régi de lehet aktuális még!
Vélemény?

https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo/mondeo-22-tdci-ghia-2/uutjrjx/
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73810 Dátum: 2018.01.30 kedd, 10:52:46 »

Ez mondjuk már elég régi de lehet aktuális még!
Vélemény?

https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo/mondeo-22-tdci-ghia-2/uutjrjx/


Már nem aktuális!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Dave999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #73811 Dátum: 2018.01.31 szerda, 14:08:31 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.

Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.

Nem sürgős mèg annyira.

Előre is köszönöm! worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #73812 Dátum: 2018.01.31 szerda, 14:17:22 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.

Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.

Nem sürgős mèg annyira.

Előre is köszönöm! worship

A generátor szerelésre az egyik legjobb ajánlat: http://mondeo.hu/index.php?page=219
A főtengely szíjtárcsa cserét te is meg tudod csinálni. Keress vissza, találsz leírást, hogy hogyan kell. Nem kell nagy műszaki érzék sem hozzá.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73813 Dátum: 2018.01.31 szerda, 14:48:35 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.

Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.

Nem sürgős mèg annyira.

Előre is köszönöm! worship

Szia!

Pilisvörösváron tudok neked ajánlani egy jó szakit!
Ha szükséges írj megadom a számát!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #73814 Dátum: 2018.01.31 szerda, 14:59:49 »

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani szerelőt Pest megyèben? Pilisvörösvár ès környèke elsősorban vagy BP.

Főtengely szíjtácsa csere, generátor felújítás ès szabadonfutósítása lenne a feladat.

Nem sürgős mèg annyira.

Előre is köszönöm! worship

Generátorért elmész a Kertész utcába, ők felrakják neked a szabadonfutót is. Esetleg megkérdezheted tőlük, hogy ha már úgyis mindent szétlegóztak, a szíjtárcsát is átszerelnék-e neked, bár ez amúgy nem nagy műtét onnantól, hogy sikerült a csavarokat megindítani. Ha nagyon régen cserélték utoljára, az a három csavar azért kapaszkodós szokott lenni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dave999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #73815 Dátum: 2018.01.31 szerda, 15:38:41 »

Generátorért elmész a Kertész utcába, ők felrakják neked a szabadonfutót is. Esetleg megkérdezheted tőlük, hogy ha már úgyis mindent szétlegóztak, a szíjtárcsát is átszerelnék-e neked, bár ez amúgy nem nagy műtét onnantól, hogy sikerült a csavarokat megindítani. Ha nagyon régen cserélték utoljára, az a három csavar azért kapaszkodós szokott lenni. Smiley

AndyA

Köszönöm! worship
Annyi mèg, hogy a feszítőt, a görgőket ès a szíjat is szeretnèm kicserèlni egyúttal. Gondolom az sem olyan nagy ördöngősèg...
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 15:41:24 írta Dave999 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #73816 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 07:40:50 »

Köszönöm! worship
Annyi mèg, hogy a feszítőt, a görgőket ès a szíjat is szeretnèm kicserèlni egyúttal. Gondolom az sem olyan nagy ördöngősèg...

(Nem írtad bele az aláírásodba, milyen autód van. Az itt leírtak TDCi-re vonatkoznak. Ha neked más van, akkor YMMV.)

Pont az az, ami már nem triviális. Smiley

A generátort le kell szedni (kivenni nem kell, elég félretenni). Ez három csavar, egy felülről, kettő alulról. Utána ki kell szedni a generátor alatti konzolt, ami még két csavar. Ezen a konzolon van egy görgő, plusz a feszítő végét is ide csavarozzák. Jó meló kiforgatni a helyéről, elég jó térérzék kell hozzá, mint egy ördöglakat... Smiley

A harmadik görgő a blokk oldalán van, a motortartó bak alján. Ehhez is jó meló hozzáférni, de nem lehetetlen. Vegyél egy M8-as toldóanyát, és azt rakd vissza a gyári helyett, azt könnyebb meghúzni. Az anya letekerése után, ha nem tudod a görgőt kivenni, akkor egy óvattal kezelt pajszer segít egy picit elmozdítani a blokkot, hogy kiférjen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #73817 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 18:46:49 »

Sziasztok!

Hétvégén szeretném cserélni a hátsó stabilizátor rudat/pálcát, mennyire gyakorlott kezeket igényel ez a mutatvány? Cheesy
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73818 Dátum: 2018.02.01 csütörtök, 18:48:10 »

Sziasztok!

Hétvégén szeretném cserélni a hátsó stabilizátor rudat/pálcát, mennyire gyakorlott kezeket igényel ez a mutatvány? Cheesy
a hátsó kutyacsontot?2 csavar,semmi extra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #73819 Dátum: 2018.02.02 péntek, 12:15:33 »

Sziasztok!

Hétvégén szeretném cserélni a hátsó stabilizátor rudat/pálcát, mennyire gyakorlott kezeket igényel ez a mutatvány? Cheesy

Kiegészítve alfot, arra azért figyelj, ha nem csápos emelőről csinálod, hanem a saját emelőjével egy oldalról emelve, akkor a stbilizátor befeszül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73820 Dátum: 2018.02.02 péntek, 16:42:48 »

Kiegészítve alfot, arra azért figyelj, ha nem csápos emelőről csinálod, hanem a saját emelőjével egy oldalról emelve, akkor a stbilizátor befeszül.
én nem is emelném meg.akna. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #73821 Dátum: 2018.02.02 péntek, 18:07:42 »

én nem is emelném meg.akna. vigyor3

És, ha nincs akna? Ásson egyet?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #73822 Dátum: 2018.02.02 péntek, 18:13:28 »

én nem is emelném meg.akna. vigyor3

amire Te gondolsz, az egy szimpla kátyú  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #73823 Dátum: 2018.02.02 péntek, 18:15:04 »

És, ha nincs akna? Ásson egyet?

Szinte felesleges, be kell húzni kicsit a hasat, és emelés nélkül is meg lehet csinálni. Vagy meg kell kérni Alfot, hogy sétáljon be a kocsi alá és csinálja meg  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73824 Dátum: 2018.02.02 péntek, 18:55:36 »

És, ha nincs akna? Ásson egyet?
felőlem akár áshat is.én nem tenném,van. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73825 Dátum: 2018.02.02 péntek, 18:56:47 »

amire Te gondolsz, az egy szimpla kátyú  eplus2
dehogy.egy gödör,aminek az alján ott ülsz,és várod, hogy beadjam...a 19es kulcsot(is). hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73826 Dátum: 2018.02.02 péntek, 18:58:00 »

Szinte felesleges, be kell húzni kicsit a hasat, és emelés nélkül is meg lehet csinálni. Vagy meg kell kérni Alfot, hogy sétáljon be a kocsi alá és csinálja meg  eplus2
mindig így teszek,csak a deszkákat felszedem az akna tetejéről. Wink nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #73827 Dátum: 2018.02.02 péntek, 19:23:56 »

dehogy.egy gödör,aminek az alján ott ülsz,és várod, hogy beadjam...a 19es kulcsot(is). hehe

Mondjuk rosszabb dolgot is el tudok képzelni, minthogy kooperatívan autót szerelünk  integet2

Ugyan ha a te aknádról van szó tényleg ülnöm kellene benne, ha autót akarnék szerelni, de üsse kavics, csak legyen elég pálinka Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73828 Dátum: 2018.02.02 péntek, 21:27:25 »

Mondjuk rosszabb dolgot is el tudok képzelni, minthogy kooperatívan autót szerelünk  integet2

Ugyan ha a te aknádról van szó tényleg ülnöm kellene benne, ha autót akarnék szerelni, de üsse kavics, csak legyen elég pálinka Cheesy
nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73829 Dátum: 2018.02.03 szombat, 15:32:25 »

Sziasztok!

Ha esetleg valakine van fl2 2.2tdci mondeoja Gyömrő és környékén
és tudna szánni rám egy kis időt, hogy megtekintsem összehasonlítás képpen akkor kérem irjonn rám!
Persze az üdítőt én fizetem! wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #73830 Dátum: 2018.02.03 szombat, 18:23:12 »

Ügyes műanyagos percek alatt pótolja neked 1-2 ezresért.

AndyA

Vagy egy darab alulemez  eplus2
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73831 Dátum: 2018.02.06 kedd, 14:17:28 »

Sziasztok!

Nagy szükségem lenne killer20 fórumtársunk elérhetőségére!(emailt írtam neki de lehet a profilja alatt lévő cím már nem is él)
Valaki nem tudna segíteni nekem?
előre is köszönöm
Laci
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73832 Dátum: 2018.02.06 kedd, 15:38:24 »

Sziasztok!
Kérdés:
Az autó gázadásra jobbrahúz, gáz elvételre, motorfékezve balra húz. (de lehet pont fordítva) Üresben gurulva megy egyenesen.
Futóművesnél többször járt, ellenőrizve, beállítva. Jelenség ugyanaz.

Ha a váltókaron tartom a kezem, akkor érezhetően mozdul gázadásra, elvételre az is.

Okozhat vmelyik motortartóbak hibája ilyet? Talán pont a váltó alatt/mögött lévő nyomatéktám van lerongyolódva?

Ha nem ez a baj akkor mi lehet?
Köszönöm.
Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73833 Dátum: 2018.02.06 kedd, 16:49:23 »

Sziasztok!
Kérdés:
Az autó gázadásra jobbrahúz, gáz elvételre, motorfékezve balra húz. (de lehet pont fordítva) Üresben gurulva megy egyenesen.
Futóművesnél többször járt, ellenőrizve, beállítva. Jelenség ugyanaz.

Ha a váltókaron tartom a kezem, akkor érezhetően mozdul gázadásra, elvételre az is.

Okozhat vmelyik motortartóbak hibája ilyet? Talán pont a váltó alatt/mögött lévő nyomatéktám van lerongyolódva?

Ha nem ez a baj akkor mi lehet?
Köszönöm.
Ferqó

én lengőkar szilentre gondolnék...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73834 Dátum: 2018.02.06 kedd, 17:09:17 »

én lengőkar szilentre gondolnék...
Futóműves többször nézte, és nem lelt hibát, emelve, rángatva, stb
Nekem eddig 3 autóm járt nála, és nem volt vele bajom, nem trehány, stb. Nem hinném hogy 2x nézésre sem lelne meg ilyen alaphibát.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73835 Dátum: 2018.02.06 kedd, 17:53:59 »

Futóműves többször nézte, és nem lelt hibát, emelve, rángatva, stb
Nekem eddig 3 autóm járt nála, és nem volt vele bajom, nem trehány, stb. Nem hinném hogy 2x nézésre sem lelne meg ilyen alaphibát.
ezt azért én nem vetném el.
Amúgy a gumikat nem cserélted még össze?elsőket hátra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73836 Dátum: 2018.02.06 kedd, 17:55:55 »

ezt azért én nem vetném el.
Amúgy a gumikat nem cserélted még össze?elsőket hátra.
Téli/ nyári váltásnál is maradt a hiba.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73837 Dátum: 2018.02.06 kedd, 18:06:40 »

Téli/ nyári váltásnál is maradt a hiba.
pedig az akkor biztos futó hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73838 Dátum: 2018.02.06 kedd, 18:51:31 »

Téli/ nyári váltásnál is maradt a hiba.
féltengelyt nézted mostanában?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #73839 Dátum: 2018.02.06 kedd, 19:41:01 »

Sziasztok!
Kérdés:
Az autó gázadásra jobbrahúz, gáz elvételre, motorfékezve balra húz. (de lehet pont fordítva) Üresben gurulva megy egyenesen.
Futóművesnél többször járt, ellenőrizve, beállítva. Jelenség ugyanaz.

Ha a váltókaron tartom a kezem, akkor érezhetően mozdul gázadásra, elvételre az is.

Okozhat vmelyik motortartóbak hibája ilyet? Talán pont a váltó alatt/mögött lévő nyomatéktám van lerongyolódva?

Ha nem ez a baj akkor mi lehet?
Köszönöm.
Ferqó


A twinimnél volt ilyen jelenség és axiál csuklót cseréltek és rendbe jött
A cégnél szintén Renault Masternál volt ilyen és ott is axiál csuklót cseréltek
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73840 Dátum: 2018.02.06 kedd, 20:33:31 »

féltengelyt nézted mostanában?
Nem foglalkoztam vele.
Tudok bármit házilag ellenőrizni? vagy csak bontás után derül ki, ha az a baj?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73841 Dátum: 2018.02.06 kedd, 20:43:29 »

Nem foglalkoztam vele.
Tudok bármit házilag ellenőrizni? vagy csak bontás után derül ki, ha az a baj?
az a baj,ha kopás,akkor az kattogna kitekert kormánynál.
Talán teljes törést vagy a hajtás hiányát érdemes még gyorsan lecsekkolni.Bár kevés az esély,hogy az csendben van...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73842 Dátum: 2018.02.06 kedd, 20:57:16 »

az a baj,ha kopás,akkor az kattogna kitekert kormánynál.
Talán teljes törést vagy a hajtás hiányát érdemes még gyorsan lecsekkolni.Bár kevés az esély,hogy az csendben van...
nem kattog, nem ropog kitekert kormánynál
A hajtás hiánya alatt mit értesz? Megy az autó lábon, gond nélkül. Hétvégén pályáztam vele.
 
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73843 Dátum: 2018.02.07 szerda, 21:30:03 »

Sziasztok!
Ma voltam állapotfelmérésen a kiszemelt mk3 mondeóval, 2.0tdci 96kw +dpf, 2006-os évjárat, 290ekm!
A feltárt hibák közül a lényegesebbek:
Egr probléma(ezt a ledugózás miatt írta), más hibakód nem volt!
Mechanikailag: j+b cooler cső alul,   szelepfedél tömítés, első hátsó főtengely szimmering, j+b féltengely szimmering olajfolyás!(azt mondta a szervíz, ez mind olajos de nem biztos, hogy mindnel szivárog, lehet valahonnan le is folyt), a hátsó stabrúd szilent, a  szíjfeszítő és szíjtárcsa szól!
Meg pár apróság van de azok nem tételek!
Mi a véleményetek ezek komoly hibának számítanak?
Illetve kb mekkora javitási összeggel kell számolnom?
Köszönöm
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73844 Dátum: 2018.02.07 szerda, 21:32:25 »

Sziasztok!
Ma voltam állapotfelmérésen a kiszemelt mk3 mondeóval, 2.0tdci 96kw +dpf, 2006-os évjárat, 290ekm!
A feltárt hibák közül a lényegesebbek:
Egr probléma(ezt a ledugózás miatt írta), más hibakód nem volt!
Mechanikailag: j+b cooler cső alul,   szelepfedél tömítés, első hátsó főtengely szimmering, j+b féltengely szimmering olajfolyás!(azt mondta a szervíz, ez mind olajos de nem biztos, hogy mindnel szivárog, lehet valahonnan le is folyt), a hátsó stabrúd szilent, a  szíjfeszítő és szíjtárcsa szól!
Meg pár apróság van de azok nem tételek!
Mi a véleményetek ezek komoly hibának számítanak?
Illetve kb mekkora javitási összeggel kell számolnom?
Köszönöm
Lackó
a dpf lesz a szűk keresztmetszet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73845 Dátum: 2018.02.07 szerda, 21:59:43 »

a dpf lesz a szűk keresztmetszet.

Mire is gondolsz?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #73846 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:08:35 »

Sziasztok!
Ma voltam állapotfelmérésen a kiszemelt mk3 mondeóval, 2.0tdci 96kw +dpf, 2006-os évjárat, 290ekm!
A feltárt hibák közül a lényegesebbek:
Egr probléma(ezt a ledugózás miatt írta), más hibakód nem volt!
Mechanikailag: j+b cooler cső alul,   szelepfedél tömítés, első hátsó főtengely szimmering, j+b féltengely szimmering olajfolyás!(azt mondta a szervíz, ez mind olajos de nem biztos, hogy mindnel szivárog, lehet valahonnan le is folyt), a hátsó stabrúd szilent, a  szíjfeszítő és szíjtárcsa szól!
Meg pár apróság van de azok nem tételek!
Mi a véleményetek ezek komoly hibának számítanak?
Illetve kb mekkora javitási összeggel kell számolnom?
Köszönöm
Lackó
A kuplung oldali vagyis a hátsó szimering csere az macerás, le kell venni hozzá a váltót. És ott ki tudja mit találnak még. Ennyi hibával úgy jó ha magadnak javítasz, vagy jó áron veszed.... Persze mindenki maga tudja.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73847 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:31:54 »

Mire is gondolsz?
mk3,300e km,a fene tudja a valóságot.Az a dpf már a végét járja. Vagy kiiktatod és kínlódsz vele, vagy kicseréled drága pízé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73848 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:45:37 »

A kuplung oldali vagyis a hátsó szimering csere az macerás, le kell venni hozzá a váltót. És ott ki tudja mit találnak még. Ennyi hibával úgy jó ha magadnak javítasz, vagy jó áron veszed.... Persze mindenki maga tudja.

Köszi! Azért vennlm mwg, mert teljes szerviz dokumentécioval rendelkezik! A kuplung is cserés volt! Bér ezek a szimmering cserék nem kerülnek vagyonokba ugye?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73849 Dátum: 2018.02.08 csütörtök, 07:51:26 »

mk3,300e km,a fene tudja a valóságot.Az a dpf már a végét járja. Vagy kiiktatod és kínlódsz vele, vagy kicseréled drága pízé.

Értem, köszi! Mivel már az egr le van dugózva, meglehet, hogy a dpf is ki van írva! Ezt nem tudom! De ha szarakodni fog kiíratom majd!
Milyen kinlódás szokott lenni vele? Dpf-fel és dpf nélkül is egyaránt csak euro4 ha jól tudom!?
Egyébként ha bajom lesz vele, Te leszel a hibás, mert annyiszor írtad, hogy hordósra kopik a benzines, hogy rendesen parázok a benzines autóktól és már nem is mernék olyat venni! nyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.08 csütörtök, 08:31:01 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 [1477] 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.