Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 22:30:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 465458 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #550 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 13:43:39 »

azok még csak most jönnek Smiley
végén már egész turbofüzér lesz Smiley 50cm3 12 turbo Smiley
Cheesy
Azért a prémiumoknak mindig lesz 3000 ccm, hogy több a turbó, az meg csak jobb...(nem akkor ha javíttatni kell vigyor3)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 17:49:02 »

Cheesy
Azért a prémiumoknak mindig lesz 3000 ccm, hogy több a turbó, az meg csak jobb...(nem akkor ha javíttatni kell vigyor3)

Mindig? Vagy nem. Nemsokára a 4 hengeres 2 literes lesz a prémium.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #552 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:48:44 »

Mindig? Vagy nem. Nemsokára a 4 hengeres 2 literes lesz a prémium.
Dehogy nem! Ha a kétliteresre nem is lesz pénze az embereknek, a 3000 + os csúcsdízelekre és benzinesekre akkor is lesz kereslet!
Ez a világ ilyen, csak ezt nem írják katalógusokban, meg prospektusokban, azért nem akarod elhinni... eplus2 vigyor3 worship
De ne offoljuk szét....... worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:03:24 »

Dehogy nem! Ha a kétliteresre nem is lesz pénze az embereknek, a 3000 + os csúcsdízelekre és benzinesekre akkor is lesz kereslet!
Ez a világ ilyen, csak ezt nem írják katalógusokban, meg prospektusokban, azért nem akarod elhinni... eplus2 vigyor3 worship
De ne offoljuk szét....... worship

Ha belegondolsz, az 1-2-3-as mondeóban még ott figyelt a 2,5 és 3 literes motor. (A prémiumoknál meg a 4-5-6 literes). Na, ezek szépen kezdenek eltűnni.
A faceliftes mondeóban (hogy egy kicsit on legyek  vigyor3) a benzines zászlós hajó a 2 literes turbó... bakker.
Az is vicces, hogy a legnagyobb motor a 2,2-es dízel... sajna nem rakták bele a 6 hengerest (vagy legalább az 5 hengerest).
Na, nem mintha lóerő szempontból hiányozna... szóval figyeld csak meg, pár év múlva el fognak tűnni a 3 literesek is, a prémium márkákból.
Vissza mondeo frontra: a 2 literes benzines még jó ideig maradni fog, de ahogy visszakerült az 1,6-os benzines, és bejött az 1,6 dízel, úgy fog bejönni az 1,2-es turbós benzines is.
Downsizing van, kérem szépen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #554 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:10:48 »

Ha belegondolsz, az 1-2-3-as mondeóban még ott figyelt a 2,5 és 3 literes motor. (A prémiumoknál meg a 4-5-6 literes). Na, ezek szépen kezdenek eltűnni.
A faceliftes mondeóban (hogy egy kicsit on legyek  vigyor3) a benzines zászlós hajó a 2 literes turbó... bakker.
Az is vicces, hogy a legnagyobb motor a 2,2-es dízel... sajna nem rakták bele a 6 hengerest (vagy legalább az 5 hengerest).
Na, nem mintha lóerő szempontból hiányozna... szóval figyeld csak meg, pár év múlva el fognak tűnni a 3 literesek is, a prémium márkákból.
Vissza mondeo frontra: a 2 literes benzines még jó ideig maradni fog, de ahogy visszakerült az 1,6-os benzines, és bejött az 1,6 dízel, úgy fog bejönni az 1,2-es turbós benzines is.
Downsizing van, kérem szépen.
Opelnál , pözsónál, citroennél VW-nél van még most is nagy motor, sőt fejlesztik is őket, pedig ezek sem prémium márkák....azoknál meg még kisebb az esély, hogy eltűnnek.
Azért csinálják ezeket a kis köbcentis fhosokat is, hogy az előírt szumma CO2 kibocsátás szint alatt maradjon.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:21:13 »

Opelnál , pözsónál, citroennél VW-nél van még most is nagy motor, sőt fejlesztik is őket, pedig ezek sem prémium márkák....azoknál meg még kisebb az esély, hogy eltűnnek.
Azért csinálják ezeket a kis köbcentis fhosokat is, hogy az előírt szumma CO2 kibocsátás szint alatt maradjon.

Átviszem az élmények topicba, ne itt offoljunk.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 20:23:35 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #556 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 22:16:29 »

Luxus Ford: Mondeo Titanium Luxury

http://autostat.hu/tesztek-bemutatok/5458-luxus-ford-mondeo-titanium-luxury.html
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #557 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:37:50 »

Ma asszony paripáját vittem szervízbe. Állt mellettünk egy tit-s ecoboost dsg 2.0 turbo. Gyerekek, csak csöpögött a nyálam. Belül a zongoralakk borítások, 18-as gyönyörű felni... Na de most jön a feketeleves...
Fél éves múlt az autó, de 60 ezres szervízen volt... Előírás szerint ilyenkor váltóban olajcsere. 6 liter van benne... 2,5 dl- enként lehet tölteni, egy liter olaj 7500 ft. Asszony focusán vezérműszíj csere, olajcsere, és egy féltengely csapágy is megvolt, amikor annál még az olajtöltögetés ment...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #558 Dátum: 2012.05.30 szerda, 17:53:20 »

FORD MONDEO 2014!

http://www.youtube.com/watch?v=4Fej7E_Fwk8

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 15:02:54 »

Majd ha lesz facelift is belőle vigyor3
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #560 Dátum: 2012.06.01 péntek, 10:15:42 »


Hááááát, fura a nagy szája.
Fogok várni: ha lesz 5ajtós, vagy kombi 4WD plug-in hybrid (az usaban most biztosan, de Eu talán 2016?), aztán ha lesz sportfunkciós plug-in változat(2018?), ami egy töltéssel elmegy min 200km-t, na azon tényleg agyalok majd.
Egy villanymotoros gépet teljesen más lesz tuningolni. mivel pl a villanymotor nyomatékmaximuma 0 fordulattól rendelkezésre áll, ezért egy csomó megközelítés, fogalom, változni, törlődni fog.
Csak bírja majd vhogy a futómű, meg addig legyen elég pénz gumira... Smiley
Viszont, ha páros számú küllőjű felnivel lesz, akkor nem veszek soha!  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2012.06.01 péntek, 11:35:19 »

Hááááát, fura a nagy szája.
Fogok várni: ha lesz 5ajtós, vagy kombi 4WD plug-in hybrid (az usaban most biztosan, de Eu talán 2016?), aztán ha lesz sportfunkciós plug-in változat(2018?), ami egy töltéssel elmegy min 200km-t, na azon tényleg agyalok majd.
Egy villanymotoros gépet teljesen más lesz tuningolni. mivel pl a villanymotor nyomatékmaximuma 0 fordulattól rendelkezésre áll, ezért egy csomó megközelítés, fogalom, változni, törlődni fog.
Csak bírja majd vhogy a futómű, meg addig legyen elég pénz gumira... Smiley
Viszont, ha páros számú küllőjű felnivel lesz, akkor nem veszek soha!  eplus2


Nekem nagyon tetszik... jobban, mint a 4-es (az még mindig nem jön be, bár a facelifttel sokkal jobb lett).
A plug-in dolog nagyon jó lenne, de kíváncsi vagyok, hogy oldják ezt meg villamosenergia-oldalról.
http://www.youtube.com/watch?v=R8kAfFS4DH8&feature=relmfu
Nekem a 100 km is elég lenne... vagy tán 50 is.
Engem nem zavar a páros számú küllő! Most is az van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.01 péntek, 11:37:10 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #562 Dátum: 2012.06.01 péntek, 11:45:43 »



Nekem is bejön az új Mondeo.

A III-as műszakilag fhos, de viszonylag szép autó volt a maga korában.

A IV-es megbízható, de elég szürke kinézetű.

Itt az ideje, hogy a jó tulajdonságokat ötvözzék...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2012.06.01 péntek, 12:02:21 »


Nekem is bejön az új Mondeo.

A III-as műszakilag fhos, de viszonylag szép autó volt a maga korában.

A IV-es megbízható, de elég szürke kinézetű.

Itt az ideje, hogy a jó tulajdonságokat ötvözzék...

Mé lenne már fhos... ha kicseréld szabadonfutóra a generátort, más nemigazán van.
Esetleg a hátsó fék... de ilyenszerű gond minden autónál van. A 4-esek meg nincsenek még olyan régóta, hogy tömegesen jöjjenek elő a gondok.
Mondjuk 2005-ben még vita volt arról, vajh a pcsúcsok tönkremennek-e... és hogy mi van a pcsúcsokkal a faceliftesekkel... azóta kiderült, kb ua.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #564 Dátum: 2012.06.01 péntek, 14:47:31 »

Nekem nagyon tetszik... jobban, mint a 4-es (az még mindig nem jön be, bár a facelifttel sokkal jobb lett).
A plug-in dolog nagyon jó lenne, de kíváncsi vagyok, hogy oldják ezt meg villamosenergia-oldalról.
http://www.youtube.com/watch?v=R8kAfFS4DH8&feature=relmfu
Nekem a 100 km is elég lenne... vagy tán 50 is.
Engem nem zavar a páros számú küllő! Most is az van.

Villamos energia oldalról  ez egy nagyon jó dolog lesz.
Ugyanis ma a legfőbb probléma az, hogy nem egyenletesen terheljük a hálózatot (nappal több, este kevesebb).
Na most ha minél több ember fogja esténként töltögetni az autóját, akkor nem kell majd "ki-be kapcsolgatni" (ennél azért sokkal bonyolultabb) az "erőműveket".
Ráadásul az intelligens SmartGrid hálózatok, amik hamarosan jönnek (nemsokára az "okos" villanyórák), azok nagyon ügyesen fogják tudni ezt managelni.
De azért azt is elvárom majd egy 2018-as autónál, hogy a napfénytetőbe lévő napelem, az ne csak az utasteret szellőztesse, amikor kint hagyom a napon (a fóvé konszern ezt évek óta tudja, még a Superbnél is választható extra), hanem igen is töltögesse az akksit amennyire tudja. Ha megyek, akkor menet közben is lásson el fogyasztókat (klíma, stb).
A 2020-as EU direktívák szerint akkortól már csak nullenergia felhasználású házakat lehet majd építeni (valamennyit fognak azért fogyasztani, meg gondolom mi magyarok rögtön kérünk majd felmentést), gondolom az autóknál is meg kell majd ezt oldani.
Én otthon napközben a háztetőmre rakott PV rendszerről akarom majd tölteni a kocsit.
De jó lenne, ha azt is tudná, hogy ha feltöltődött és még mindig tudn tölteni, akkor tudjam visszanyomni a hálózatba (mert a hw alkalmas rá, kérdés, hogy az áramszolgáltató vissza veszi-e, mert akkor csak sw dolog az egész), persze pénzért  Wink , vagy ha ez nem megy, akkor az otthoni fogyasztói igényeket elégítse ki.
A mostani usabeli plugin változatra azt mondják, hogy 3 liter alatt fogyaszt majd, az még nekem sok... Smiley
Szóval
- egyen átlagban 1l körül (nekem jó egy 1.0 ecoboost motor is ami a generátort hajtja optimal fordulaton, hogy az töltsön, ha már kimerült az akksi),
- menjek el 200km-t ha max 130-cal megyek,
- menjen legalább 80-100km-t, ha folyamatosan 6sec környékén gyorsulok lámpától lámpáig, meg párszor megnézem a 250-et is (2 bika villanymotor kell),
- a mostani km ktsg-ek 30%-a alá kellene menni ezekkel a plugin hybridekkel.
- (ami nem fog menni)legyen nyitott a rendszer vagy némi felárért tudjam otthon hackelni a kocsit (hogy tudja 10s alatt a negyedmérföldet  eplus2 )
Teljesen meg fogváltozni a piac, kategóriák mosódnak majd el, -össze.

Kérdés, hogy a szénhidrogén biznisz mennyire támogatja majd a dolgot.

A páros számú küllőket ki nem állhatom, túl könnyű megszámolni őket... Smiley 5-7-9 jöhet Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2012.06.01 péntek, 14:51:34 »

A 2020-as EU direktívák szerint akkortól már csak nullenergia felhasználású házakat lehet majd építeni (valamennyit fognak azért fogyasztani, meg gondolom mi magyarok rögtön kérünk majd felmentést), gondolom az autóknál is meg kell majd ezt oldani.

Ez azért nem teljesen így van. A lényeg, hogy ne gázból és drágán előállított árammal elégítsd ki a ház igényeit, hanem megfelelő gépészettel, szigeteléssel, légtömörséggel csökkentsd a szükségesd, s ami kell az meg szolárból és napelemből legyen fedezve.

Passzív házat építek, ha valakit érdekel ...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #566 Dátum: 2012.06.01 péntek, 15:00:05 »

Ez azért nem teljesen így van. A lényeg, hogy ne gázból és drágán előállított árammal elégítsd ki a ház igényeit, hanem megfelelő gépészettel, szigeteléssel, légtömörséggel csökkentsd a szükségesd, s ami kell az meg szolárból és napelemből legyen fedezve.

Passzív házat építek, ha valakit érdekel ...

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:153:0013:0035:HU:PDF

9. cikk. (9. oldal)

"A tagállamok biztosítják, hogy:
a) 2020. december 31-ig valamennyi új épület közel nulla energiaigényű
épület legyen;"

Tehát az általad felsorolt eszközökkel le kell csökkenteni a fogyasztásukat. Ami meg mégis kell az meg megújulókból menjen (főleg nap).
Szóval szerintem ugyanarról a dologról beszélünk Wink

S ez jön el majd az autóknál is majd, hogy nem csak a környezetszennyezésre lesznek direktívák, hanem a fogyira stb is.

(én is benne vagyok a fentiekben elég mélyen, csak nem írhatom le, hogy hogyan... Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2012.06.01 péntek, 17:35:14 »

Megértem, elég elképesztő az MVM OVIT páros. Bár, akár MOL FGSZ akár MVM OVIT, egy biztos jobb ha az ember már most felkészül a megujuló energiára. Ahoyg számolgattam magamnak fajlagosan egyelőre jobban megéri a megerősített szigetelés (grafitos fal, sps lábazat, aktiv zsaluzat, szabályozott tető szellőzetetés, több rétegű üvegezés) mint a mostani kollektor rendszerek. A pótlólagos energiabevitelt a téli legsötétebb hónapokban úgysem lehet megúszni. igazábol a kollektor rendszerek még csak használati melegvízre adnak teljes megoldást.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2012.06.01 péntek, 17:36:46 »

Ez azért nem teljesen így van. A lényeg, hogy ne gázból és drágán előállított árammal elégítsd ki a ház igényeit, hanem megfelelő gépészettel, szigeteléssel, légtömörséggel csökkentsd a szükségesd, s ami kell az meg szolárból és napelemből legyen fedezve.

Passzív házat építek, ha valakit érdekel ...
Azért tervezz be egy kisseb gázkazánt is....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2012.06.01 péntek, 17:47:56 »

Hát nem akarok hangulat ronto lenni de kb semmi esélye a tisztán villamos autoknak a szüken vett városi autó elterjedésen kívül. Egyelőre mobil akkumulátorokban nem lehet annyi villamos energiát tárolni ami alternativát jelenthetne.
Igazi alternativát most a dizel hybridek jelentenek. Utána meg hidrogén fog úgy is előtérbe kerülni. Az olaszok elég innovativak voltak a hidrogén biztonságos tárolása téren így igazából már a hatótáv se gond.  Hidrogént meg nyugodtan lehet gyártani a csúcsidőn kivüli villamos energiából is. Energiasürüsége is teljesen rendben van. Egy szépséghiba van csak a dologban egyelőre fajlagosan egy km út megtétele olyan 6-8x annyiba kerül mint a normál szénhidrogén tüzelőanyaggal. (persze ez csak szabályozás kérdése)
Mondjuk amig ez eljön addig még szivni fogja mindneki a fogát mert növelni kell a biokomponens arányt mind a benzinben mind a dizelben. Megijedni nem kell, csak annyit vesz észre majd mindenki, hogy többet fog enni az autó a "modernebb" üzemanyagal  Undecided
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #570 Dátum: 2012.06.02 szombat, 11:24:43 »

Azért tervezz be egy kisseb gázkazánt is....

Vegyestüzelésűt!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:22:44 »

Vegyestüzelésűt!  eplus2
ja, lehessen kukorica kórét vagy akár szárított tehéntrágyát is eltüzelni benne  eplus2 wave
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #572 Dátum: 2012.06.06 szerda, 01:27:41 »

Megértem, elég elképesztő az MVM OVIT páros. Bár, akár MOL FGSZ akár MVM OVIT, egy biztos jobb ha az ember már most felkészül a megujuló energiára. Ahoyg számolgattam magamnak fajlagosan egyelőre jobban megéri a megerősített szigetelés (grafitos fal, sps lábazat, aktiv zsaluzat, szabályozott tető szellőzetetés, több rétegű üvegezés) mint a mostani kollektor rendszerek. A pótlólagos energiabevitelt a téli legsötétebb hónapokban úgysem lehet megúszni. igazábol a kollektor rendszerek még csak használati melegvízre adnak teljes megoldást.

off:
ugyanígy vagyok: kollektor elmaradt, hmv-re lett volna jó, de így is csak 25 év múlva térült volna meg, vagy soha (szemétégetéssel is tudok hmv-t csinálni Wink egy kondenzcióskazán + 2szeresen túlméretezett vízteres kandallóval a -20akban 40E volt 170m2 fűtése, úgy hogy egyelőre még gagyi a födémszigetelésem, ott húz ki a meleg...)
on
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #573 Dátum: 2012.06.06 szerda, 01:28:10 »

Fusion (USA) spec:

http://www.talkford.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=126089
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2012.06.06 szerda, 10:48:29 »


Pár érdekesség: a 2 literes dízelre azt írja: Aluminum block and head
Majd a 2,5-ös motor 4 hengeres... az meg melyik?
Ja, és 4wd... végre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2012.06.06 szerda, 11:18:27 »

Pár érdekesség: a 2 literes dízelre azt írja: Aluminum block and head
Majd a 2,5-ös motor 4 hengeres... az meg melyik?
Ja, és 4wd... végre.
te hol látsz 2.0d-t??

én csak 2.5, 1.6t és 2.0t benyás motorokat látok

meg megint nőttek a kerékméretek:215/60HR-16, 235/50R-17 235/45R-18, 235/45R-18, 235/45VR-18, 235/40R-19 ebből egy 16-os még ballonosabb lesz, mint az mk4-nél, úgy fog kinézni, mint ha 15-ös lenne vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2012.06.06 szerda, 11:34:34 »

te hol látsz 2.0d-t??

én csak 2.5, 1.6t és 2.0t benyás motorokat látok

Mert jócskán elnéztem... Direct gasoline injection... ezt én gázolajnak néztem  wow1 majd igyekszem kevesebbet  pias
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2012.06.06 szerda, 11:36:30 »

Mert jócskán elnéztem... Direct gasoline injection... ezt én gázolajnak néztem  wow1 majd igyekszem kevesebbet  pias
vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:03:21 »

Szasztok!
2.0 TDCI új 163LE powershift nagyon nem mindegy hogyan vezetem érzésre a legnagyobb gyorsulást nem padló gázra adja van valakinek tapasztalata mert még új és most szokom (előtte csak benzines és kéziváltós autóim voltak) városban 12l  a fogyasztása országúton 6.5L autópálya 130km/h 7.5l én ezeket az adatokat sokallom benzines autóim kevesebbet fogyasztottak , van valami alapja annak hogy majd ha több km lesz (jelenleg 3000km) akkor kevesebbet fog fogyasztani, ha van valami tanácsotok szívesen venném.
ui: Ha óvatosan adom a gázt akkor 2100 ford vált, ha erősebben akkor 2100 és 4000 között vált fel ez így normális?
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:10:38 »

off:
ugyanígy vagyok: kollektor elmaradt, hmv-re lett volna jó, de így is csak 25 év múlva térült volna meg, vagy soha (szemétégetéssel is tudok hmv-t csinálni Wink egy kondenzcióskazán + 2szeresen túlméretezett vízteres kandallóval a -20akban 40E volt 170m2 fűtése, úgy hogy egyelőre még gagyi a födémszigetelésem, ott húz ki a meleg...)
on

Igazad van kollektort csak ha medence is van a napelem  viszont 10-11 év alatt megtérül támogatás nélkül is
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:15:41 »

Szasztok!
2.0 TDCI új 163LE powershift nagyon nem mindegy hogyan vezetem érzésre a legnagyobb gyorsulást nem padló gázra adja van valakinek tapasztalata mert még új és most szokom (előtte csak benzines és kéziváltós autóim voltak) városban 12l  a fogyasztása országúton 6.5L autópálya 130km/h 7.5l én ezeket az adatokat sokallom benzines autóim kevesebbet fogyasztottak , van valami alapja annak hogy majd ha több km lesz (jelenleg 3000km) akkor kevesebbet fog fogyasztani, ha van valami tanácsotok szívesen venném.
ui: Ha óvatosan adom a gázt akkor 2100 ford vált, ha erősebben akkor 2100 és 4000 között vált fel ez így normális?

Hát... nem túl sok póvershiftes van errefelé... 1 drb, a tiéd.
Az enyémnél anno úgy volt, hogy az elején egy kicsivel többet evett, majd visszaesett. De csak decikről beszélünk.
Tehát, várj még egy kicsit... a póvershift tanulós, azaz figyeli, te hogy szereted, és aszerint vált.
A városi rengeteg, ennyinek nem szabad lenni. Próbálj egy kicsit defenzívebben vezetni, ne fék-gáz, és én nem nyomnám 3000 fölé.
Az országút - ez előzgetős, vagy 90? Van benne pillanatnyi fogyi? Nélzd majd meg 130-nál, a legmagasabb fokozatban, 90-nél, mondjuk 5-ben.
Ebből ki lehet találni, hogy mekkora fogyit lehet elérni.
Maga az autó nem kicsi, gondolom az előző autóid kisebbek voltak. Aztán - környezetvédelem hajrá - a koromfogó meg az egr csak dob egy kicsit a fogyin.
Ja... ha állandóan városban mész, sűrűn fog regenerálni - a fogyi is emelkedik.
Én aszondom, szokjatok össze, lesz még sokkal jobb fogyid is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:34:29 »

Villamos energia oldalról  ez egy nagyon jó dolog lesz.
Ugyanis ma a legfőbb probléma az, hogy nem egyenletesen terheljük a hálózatot (nappal több, este kevesebb).
Na most ha minél több ember fogja esténként töltögetni az autóját, akkor nem kell majd "ki-be kapcsolgatni" (ennél azért sokkal bonyolultabb) az "erőműveket".
Ráadásul az intelligens SmartGrid hálózatok, amik hamarosan jönnek (nemsokára az "okos" villanyórák), azok nagyon ügyesen fogják tudni ezt managelni.
De azért azt is elvárom majd egy 2018-as autónál, hogy a napfénytetőbe lévő napelem, az ne csak az utasteret szellőztesse, amikor kint hagyom a napon (a fóvé konszern ezt évek óta tudja, még a Superbnél is választható extra), hanem igen is töltögesse az akksit amennyire tudja. Ha megyek, akkor menet közben is lásson el fogyasztókat (klíma, stb).
A 2020-as EU direktívák szerint akkortól már csak nullenergia felhasználású házakat lehet majd építeni (valamennyit fognak azért fogyasztani, meg gondolom mi magyarok rögtön kérünk majd felmentést), gondolom az autóknál is meg kell majd ezt oldani.
Én otthon napközben a háztetőmre rakott PV rendszerről akarom majd tölteni a kocsit.
De jó lenne, ha azt is tudná, hogy ha feltöltődött és még mindig tudn tölteni, akkor tudjam visszanyomni a hálózatba (mert a hw alkalmas rá, kérdés, hogy az áramszolgáltató vissza veszi-e, mert akkor csak sw dolog az egész), persze pénzért  Wink , vagy ha ez nem megy, akkor az otthoni fogyasztói igényeket elégítse ki.
A mostani usabeli plugin változatra azt mondják, hogy 3 liter alatt fogyaszt majd, az még nekem sok... Smiley
Szóval
- egyen átlagban 1l körül (nekem jó egy 1.0 ecoboost motor is ami a generátort hajtja optimal fordulaton, hogy az töltsön, ha már kimerült az akksi),
- menjek el 200km-t ha max 130-cal megyek,
- menjen legalább 80-100km-t, ha folyamatosan 6sec környékén gyorsulok lámpától lámpáig, meg párszor megnézem a 250-et is (2 bika villanymotor kell),
- a mostani km ktsg-ek 30%-a alá kellene menni ezekkel a plugin hybridekkel.
- (ami nem fog menni)legyen nyitott a rendszer vagy némi felárért tudjam otthon hackelni a kocsit (hogy tudja 10s alatt a negyedmérföldet  eplus2 )
Teljesen meg fogváltozni a piac, kategóriák mosódnak majd el, -össze.

Kérdés, hogy a szénhidrogén biznisz mennyire támogatja majd a dolgot.

A páros számú küllőket ki nem állhatom, túl könnyű megszámolni őket... Smiley 5-7-9 jöhet Wink


Szerintem napelemmel menetközben nem kell akkut tölteni a fékezési energia lényegesen hatékonyabb és már nem a jövő.
Csak középületekben lesz kötelező 2020-tól a null energia
A mai PV rendszerek így működnek ha nem fogyasztod el akkor megy a hálózatba és az energia szolgáltató add-vesz mérőn keresztül ki is fizeti
Az elektromos rendszerű autót meghackelni az a szép dolog kíváncsi lennék arra az emberre aki ezt bevállalja hidd el nem a levegőbe beszélek saját találmányom van ebben a témában és nem két nap alatt jöttem rá a lényegre. ha érdekel nézd meg http://www.mk.unideb.hu/userdir/vmt2/index.php/hu/a-tanszek/tanszeki-hirek/172-vii-szechenyi-futam.html
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:43:26 »

Hát... nem túl sok póvershiftes van errefelé... 1 drb, a tiéd.
Az enyémnél anno úgy volt, hogy az elején egy kicsivel többet evett, majd visszaesett. De csak decikről beszélünk.
Tehát, várj még egy kicsit... a póvershift tanulós, azaz figyeli, te hogy szereted, és aszerint vált.
A városi rengeteg, ennyinek nem szabad lenni. Próbálj egy kicsit defenzívebben vezetni, ne fék-gáz, és én nem nyomnám 3000 fölé.
Az országút - ez előzgetős, vagy 90? Van benne pillanatnyi fogyi? Nélzd majd meg 130-nál, a legmagasabb fokozatban, 90-nél, mondjuk 5-ben.
Ebből ki lehet találni, hogy mekkora fogyit lehet elérni.
Maga az autó nem kicsi, gondolom az előző autóid kisebbek voltak. Aztán - környezetvédelem hajrá - a koromfogó meg az egr csak dob egy kicsit a fogyin.
Ja... ha állandóan városban mész, sűrűn fog regenerálni - a fogyi is emelkedik.
Én aszondom, szokjatok össze, lesz még sokkal jobb fogyid is.
nem megyek 3000 fölé csak egyszer kétszer kipróbáltam, 6-ikban 90 5l ha semmi előzés akkor ennyi az átlag, 130-nál 7.2l , de a legkissebb gázadásra 30-40l a pillanatnyi fogyasztás és ez nem megy 20l alá amig gyorsítok és ez nem padlógáz mert akkor 55l végig  városban csak néha kapcsol fel 4 be, ha kéziben váltok nehezen feltudom váltani 5-be akkor 8-9l de akkor meg minek az automata. Fékezni én szinte sosem fékeztem az előző autómban 140000 cseréltem első fékbetétet
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 12:16:27 »

Szasztok!
2.0 TDCI új 163LE powershift nagyon nem mindegy hogyan vezetem érzésre a legnagyobb gyorsulást nem padló gázra adja van valakinek tapasztalata mert még új és most szokom (előtte csak benzines és kéziváltós autóim voltak) városban 12l  a fogyasztása országúton 6.5L autópálya 130km/h 7.5l én ezeket az adatokat sokallom benzines autóim kevesebbet fogyasztottak , van valami alapja annak hogy majd ha több km lesz (jelenleg 3000km) akkor kevesebbet fog fogyasztani, ha van valami tanácsotok szívesen venném.
ui: Ha óvatosan adom a gázt akkor 2100 ford vált, ha erősebben akkor 2100 és 4000 között vált fel ez így normális?
Ha 3000km van benne akkor nagyon már nem fog lentebb menni. A III-asnél olyan 5-7ekm után állt lentebb 2-3 decivel a fogyasztás a IV-esnél szinte nem is vettem, észre  Undecided
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #584 Dátum: 2012.07.13 péntek, 08:34:57 »

Késik a új Mondeo?
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/07/13/kesik_a_uj_mondeo/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:01:24 »

Ma délután Amszterdamban bemutatták az új Mondeót egy csomó más újdonsággal egyetemben egy Apple-féle show keretében.
Ami itt érdekes: lesz 4 ajtós, 5 ajtós és kombi is.
A benzinmotorokról beszéltek, természetesen lesz 1.6T, 2.0T és ahogy reggel írtam 1.0T is. A 2.0T-hez lesz összkerékhajtás. Lesz 2.0 Hybrid is. Sok kütyü lesz benne és LED fényszóró is választható lesz hozzá.

OFF: Jön európába az Ecosport (Fiesta alapú SUV) és az Edge is (Kuga-nál nagyobb SUV). Volt a show végén "One more thing" is. A Mustang is jön jövőre...

Mondeo sajtóanyag: http://gofurther.fordmedia.eu/documents/MOND12EOFO/GoFurther-Mondeo_HU.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 15:13:47 írta kofy » Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:05:49 »

A benzinmotorokról beszéltek, természetesen lesz 1.6T, 2.0T és ahogy reggel írtam 1.0T is. A 2.0T-hez lesz összkerékhajtás. Lesz 2.0 Hybrid is. Sok kütyü lesz benne és LED fényszóró is választható lesz hozzá.
Valahol mintha azt olvastam volna, hogy a dízelhez lesz összkerék.  Roll Eyes
http://www.vezess.hu/magazin/itt_uj_ford_mondeo/39078/
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2012.09.12 szerda, 13:32:24 »

És igen





Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #588 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 00:30:22 »

Fotók 5 ajtósról is:

http://www.autovalaszto.hu/hir.php?azon=1425&page=1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 09:15:28 »

Hát mivel elsősorban autópályázok bináris üzemmódban a felhajtó elején féltégla a gázpedálra a pálya végén meg fék. Így nekem továbbra se kell 4x4 vagy hybrid. De kellene egy erős dizelmotor mondjuk 260 lóerővel meg vagy 580Nm-el és alacsony fogyasztással. No majd meglátjuk.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:36:28 »

Hát mivel elsősorban autópályázok bináris üzemmódban a felhajtó elején féltégla a gázpedálra a pálya végén meg fék. Így nekem továbbra se kell 4x4 vagy hybrid. De kellene egy erős dizelmotor mondjuk 260 lóerővel meg vagy 580Nm-el és alacsony fogyasztással. No majd meglátjuk.

én is egy keményebb motorra vágynék
Ranger 3.2 -esét kicsit átvariálhatnák és gyí bele a mondiba
házon belül van
mondjuk a 4x4 -et mindenképpen rendelném
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:41:56 »

És igen
valamelyiknek rotyog a vize  eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2012.09.18 kedd, 11:16:27 »

én is egy keményebb motorra vágynék
Ranger 3.2 -esét kicsit átvariálhatnák és gyí bele a mondiba
házon belül van
mondjuk a 4x4 -et mindenképpen rendelném

igen igen  worship  nyes
Naplózva
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2012.09.18 kedd, 16:18:35 »

én is egy keményebb motorra vágynék
Ranger 3.2 -esét kicsit átvariálhatnák és gyí bele a mondiba
házon belül van
mondjuk a 4x4 -et mindenképpen rendelném
A Fusion (amcsi Mondeo) alapjaira épül odaát a Lincoln MKZ. Azt adják majd a Mustang-féle 3.7 V6-tal is Smiley
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2012.09.18 kedd, 18:06:43 »

A Fusion (amcsi Mondeo) alapjaira épül odaát a Lincoln MKZ. Azt adják majd a Mustang-féle 3.7 V6-tal is Smiley

kicsit várunk és jön a Mustang Európába is, legalább is szerepel a Ford terveiben
de az akkor sem lesz 5 ajtós, vagy kombi és diesel sem Smiley
csak szebb jobb, gyorsabb, de hétvégi autó...
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.18 kedd, 18:08:24 írta ST220_Gab » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #595 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:43:38 »

Hát mivel elsősorban autópályázok bináris üzemmódban a felhajtó elején féltégla a gázpedálra a pálya végén meg fék. Így nekem továbbra se kell 4x4 vagy hybrid. De kellene egy erős dizelmotor mondjuk 260 lóerővel meg vagy 580Nm-el és alacsony fogyasztással. No majd meglátjuk.

Egy ilyen űberdízel engem is érdekelne. Még talán hibridben is (+100Nm-ért cserébe eltűrném).
Viszont én inkább egy emelt kombiban tudnám ezt elképzelni (mint: allroad, scout, stb)  Roll Eyes
Báááááááááááááárrrr:
Az lenne a tuti, hogy ha kitalálna a Ford egy olyan őrületet (új kategóriát), mint a bömbi az ikszhattal
Tehát ha lesz MK6 ból olyan, ami
- dízel, V6 (lehet S5 is), legalább 3.0, 260LE, 600Nm (hibridben 300/700), max 1900kg,
- pöpec 8 fokozatú powershifttel, (egyen nyugodtan 9-10 litert, de pályán 6-7( 8 )-t)
- 5 ! ! ! ajtós de kb 5-8cm-rel emelt kasztnival (min 255/65R18 Wink tappancsokon), ikarusznyi nyomtávval  eplus2
- nem idióta harcsaszájszerű orral (mint mk5),
- hátul középre visszatett ablaktörlővel (az mk5ben ez nagyon gagyi sztem a szélen lévővel),
- napelemes napfénytetővel, ahol a napelem a napon az utasteret szellőzteti,
- lehet kérni nem automata ablaktörlővel, vagy át lehet kapcsolni manuálba az érzékenység állítót, ( falbav hogy ezt külön kell kérni)
akkor látatlanban rendelek most egyet matt feketében Ledes lámpával (gondolom addig az is lesz), + 5.0 (?)usb-vel. Az sem érdekel, hogy mennyi. 
2018ig azért össze lehet lapátolni sztem egy ilyet.  nyes
Globál autóként vinnék, mint a cukrot, még az usaban is csipáznák.
Ha lenne akár zsáknyi pénzem, akkor is inkább egy ilyet vennék, s csippelném, mint inkább egy ikszhatot Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:48:01 »

Egy ilyen űberdízel engem is érdekelne. Még talán hibridben is (+100Nm-ért cserébe eltűrném).
Viszont én inkább egy emelt kombiban tudnám ezt elképzelni (mint: allroad, scout, stb)  Roll Eyes
Báááááááááááááárrrr:
Az lenne a tuti, hogy ha kitalálna a Ford egy olyan őrületet (új kategóriát), mint a bömbi az ikszhattal
Tehát ha lesz MK6 ból olyan, ami
- dízel, V6 (lehet S5 is), legalább 3.0, 260LE, 600Nm (hibridben 300/700), max 1900kg,
- pöpec 8 fokozatú powershifttel, (egyen nyugodtan 9-10 litert, de pályán 6-7( 8 )-t)
- 5 ! ! ! ajtós de kb 5-8cm-rel emelt kasztnival (min 255/65R18 Wink tappancsokon), ikarusznyi nyomtávval  eplus2
- nem idióta harcsaszájszerű orral (mint mk5),
- hátul középre visszatett ablaktörlővel (az mk5ben ez nagyon gagyi sztem a szélen lévővel),
- napelemes napfénytetővel, ahol a napelem a napon az utasteret szellőzteti,
- lehet kérni nem automata ablaktörlővel, vagy át lehet kapcsolni manuálba az érzékenység állítót, ( falbav hogy ezt külön kell kérni)
akkor látatlanban rendelek most egyet matt feketében Ledes lámpával (gondolom addig az is lesz), + 5.0 (?)usb-vel. Az sem érdekel, hogy mennyi. 
2018ig azért össze lehet lapátolni sztem egy ilyet.  nyes
Globál autóként vinnék, mint a cukrot, még az usaban is csipáznák.
Ha lenne akár zsáknyi pénzem, akkor is inkább egy ilyet vennék, s csippelném, mint inkább egy ikszhatot Wink

Minek neked egy ilyen vadállat autó, mikor mindig azt írod pályán mész 110km/h max. erre egy sima 1200 kombi lada is elég lenne  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:55:12 »

Minek neked egy ilyen vadállat autó, mikor mindig azt írod pályán mész 110km/h max. erre egy sima 1200 kombi lada is elég lenne  eplus2

 vigyor3
Értem én hogy blútút, de hol a dróttya?
Szóval igen... Jani, neked az 1.0T kell. 125 fickós paripával. Az keveset eszik 110-nél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 10:28:12 »

- hátul középre visszatett ablaktörlővel (az mk5ben ez nagyon gagyi sztem a szélen lévővel),

Ez azért van, mert az 5 ajtós Mondeo-n is lesz olyan üvegtető, mint a Lincoln MKZ-n. Lásd videó:

http://www.youtube.com/watch?v=1SHPnk443XY
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #599 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 11:22:52 »

Minek neked egy ilyen vadállat autó, mikor mindig azt írod pályán mész 110km/h max. erre egy sima 1200 kombi lada is elég lenne  eplus2

Én naponta min 130km-t vezetek autópályán. Ez kockázati szempontból (megdöglök-e vmi saját, vagy inkább más hibája miatt) nagyon sok.
Ezt úgy csökkentem, hogy mérséklem a sebességem amennyire lehet/nekem még jó.
Nem azért vettem erős autót, hogy folyton úgy menjek vele, mint az állat. De ha kell az erő akkor kérem, hogy ott legyen.
Biztonságérzetet ad.
Nekem bőven elég az a tudat, hogy a forgalmi szituációknak a 90%-át én döntöm el, ha azt akarom.
Az említett autóval ezt fokoznám 95%ra. Wink

Nem effektíve a keveset evés miatt megyek lassan, bár vmennyire jobb, hogy keveset eszik.
De ha nem nyomom neki, akkor megyek 1000km-t, ha meg igen, megyek 900-at: szóval ilyen szempontból a fogyi nem nagyon játszik nálam. Azért is írtam, hogy még a +1-2-3 literes többlet annyi erőért nekem bőven beleférne. Wink

ja a 4x4-et kihagytam a felsorolásból.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.