Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.13 hétfő, 22:49:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 465473 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #600 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 11:23:52 »

vigyor3
Értem én hogy blútút, de hol a dróttya?
Szóval igen... Jani, neked az 1.0T kell. 125 fickós paripával. Az keveset eszik 110-nél.

1.0?
Hagyjatok már ezzel a szhar ablakemelő motorral...  vigyor3
125 fickós paripa meg van még a közelemben lévő gazdaságban is...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #601 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 11:25:51 »

Ez azért van, mert az 5 ajtós Mondeo-n is lesz olyan üvegtető, mint a Lincoln MKZ-n. Lásd videó:

http://www.youtube.com/watch?v=1SHPnk443XY

ja, csak ez 4 ajtós.
Ablaktörlő meg 5 ajtóson van, én arról beszélek...
Ezt a technikát 5 ajtósra nem igen szerelik fel, mert az első nyitásnál ropira töröm a kinyitott panorámatetőt  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2012.09.21 péntek, 17:19:33 »

Egy ilyen űberdízel engem is érdekelne. Még talán hibridben is (+100Nm-ért cserébe eltűrném).
Viszont én inkább egy emelt kombiban tudnám ezt elképzelni (mint: allroad, scout, stb)  Roll Eyes
Báááááááááááááárrrr:
Az lenne a tuti, hogy ha kitalálna a Ford egy olyan őrületet (új kategóriát), mint a bömbi az ikszhattal
Tehát ha lesz MK6 ból olyan, ami
- dízel, V6 (lehet S5 is), legalább 3.0, 260LE, 600Nm (hibridben 300/700), max 1900kg,
Az a baj hogy egy ekkora kaszninak már kevés lenne 260 de akár 300 lóerő is .  Légellenállás, tömeg ez mind a motor ellen dolgozik.  Nagy kaszni ne akarjon úgy mozogni mint egy személyautó. így a te igényeidhez még combosabb motor kell.

- pöpec 8 fokozatú powershifttel, (egyen nyugodtan 9-10 litert, de pályán 6-7( 8 )-t)
Hát legalább annyi maradjon már meg a vezetés "élményéből" hogy én kapcsolgatok. Gyakorlatilag ilyen nyomaték mellett pályán nem is használom a váltót. a Fogyasztás az egy fájdalmasabb dolog , de valahogy az van ahogy írod , a bohóság megér egy-két liter.  Hiába eszik 1 literrel kevesebbet az MKIII-as ha annál 160-tól az addigi egál után olyan szépen elhúztak  a 3.0TDI-k. Szóval azt az 1-2 litert megéri hogy most fordult a kocka vigyor3

- 5 ! ! ! ajtós de kb 5-8cm-rel emelt kasztnival (min 255/65R18 Wink tappancsokon), ikarusznyi nyomtávval  eplus2
5 ajtó az Ok de az emelt kaszni sok lovat lelőne a karámból. A tappancs meg megint használat kérdése. Autópályán nincs sok körforgalom viszont van sok kilométer, így maradnék tucatgumi méretnél.

- nem idióta harcsaszájszerű orral (mint mk5),
Házas ember egy idő után mindent megszokik.

- napelemes napfénytetővel, ahol a napelem a napon az utasteret szellőzteti,
Az + energia visszanyerők jók lennének. (Bár a mostani fékezéskori visszatáplálás hatását az akksiba nem nagyon veszem észre) Szerintem a bömisek egyik mostani kisérlete lehetne még érdekes a kipufogó hulladékhőjét forgatni vissza villamos energiává.

- lehet kérni nem automata ablaktörlővel, vagy át lehet kapcsolni manuálba az érzékenység állítót, ( falbav hogy ezt külön kell kérni)
akkor látatlanban rendelek most egyet matt feketében Ledes lámpával (gondolom addig az is lesz), + 5.0 (?)usb-vel. Az sem érdekel, hogy mennyi. 
2018ig azért össze lehet lapátolni sztem egy ilyet.  nyes
Globál autóként vinnék, mint a cukrot, még az usaban is csipáznák.
Ha lenne akár zsáknyi pénzem, akkor is inkább egy ilyet vennék, s csippelném, mint inkább egy ikszhatot Wink
Az USA-ban ez kb 6.0 V8 benya lenne  Undecided (Eco verzioban 5.3)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2012.09.21 péntek, 17:41:37 »

Házas ember egy idő után mindent megszokik.

 vigyor3

Ez jó... (a többi is)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #604 Dátum: 2012.09.21 péntek, 22:35:53 »

Az a baj hogy egy ekkora kaszninak már kevés lenne 260 de akár 300 lóerő is .  Légellenállás, tömeg ez mind a motor ellen dolgozik.  Nagy kaszni ne akarjon úgy mozogni mint egy személyautó. így a te igényeidhez még combosabb motor kell.
Hát legalább annyi maradjon már meg a vezetés "élményéből" hogy én kapcsolgatok. Gyakorlatilag ilyen nyomaték mellett pályán nem is használom a váltót. a Fogyasztás az egy fájdalmasabb dolog , de valahogy az van ahogy írod , a bohóság megér egy-két liter.  Hiába eszik 1 literrel kevesebbet az MKIII-as ha annál 160-tól az addigi egál után olyan szépen elhúztak  a 3.0TDI-k. Szóval azt az 1-2 litert megéri hogy most fordult a kocka vigyor3
5 ajtó az Ok de az emelt kaszni sok lovat lelőne a karámból. A tappancs meg megint használat kérdése. Autópályán nincs sok körforgalom viszont van sok kilométer, így maradnék tucatgumi méretnél.
Házas ember egy idő után mindent megszokik.
Az + energia visszanyerők jók lennének. (Bár a mostani fékezéskori visszatáplálás hatását az akksiba nem nagyon veszem észre) Szerintem a bömisek egyik mostani kisérlete lehetne még érdekes a kipufogó hulladékhőjét forgatni vissza villamos energiává.
Az USA-ban ez kb 6.0 V8 benya lenne  Undecided (Eco verzioban 5.3)


Sztem 260-300Le pont elég egy ilyen stílusú autóba.
Kb az a Le/kg és Nm/kg aránya, mint egy ólródnak, vagy ikszhatnak, ammeg nekem elég lenne bőven. Én a főétkezéseket otthon végzem el, nem a pályán más járműveken. Wink
Ha combosabbat akarnék, akkor pl 4,2TDi V8 felé kacsingatnék. (vagy tényleg komolyan rárepülnék a 6.0 Powerstroke projectre)

Ha nagyon akarsz kapcsolgatni, akkor a powershifttel is tudsz.

Ebben a kategóriában a 255/65R18 az tucatgumi...
Egy 275/40R20 már nem. Wink

Energiavisszanyerő=hibrid. Nekem pont elég lenne a mercedesz álhibrid teknikája, mert én csak pályán megyek, ott meg nem nagyon van mit eltárolni.

Usában kezdik megszokni a 4 liter alatti v6-okat. (olyan erősek, mitn a régi v8-ak, s keveset esznek)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:22:58 »


Sztem 260-300Le pont elég egy ilyen stílusú autóba.
Kb az a Le/kg és Nm/kg aránya, mint egy ólródnak, vagy ikszhatnak, ammeg nekem elég lenne bőven. Én a főétkezéseket otthon végzem el, nem a pályán más járműveken. Wink
Ha combosabbat akarnék, akkor pl 4,2TDi V8 felé kacsingatnék. (vagy tényleg komolyan rárepülnék a 6.0 Powerstroke projectre)
A plusz erő nem kakaskodás hanem az aktív biztonság miatt fontos. Ha olyan helyzet van hogy benéz az ember valamit akkor legyen annyi többlet amivel biztonságosan megoldhatja. Na jó ha valaki villog akkor ha előttem is vannak a belsőben azt persze ez után is befogom engedni magam elé, persze majd ha belülről kimegy a lassabb jármű akkor valószínűleg a saját tempomban akarok majd menni és ez nem biztos hogy megfelel a villogónak (szerencsére nagyon kevés ilyen van mert azért a talicska kipufogó azért elgondolkoztatja a streetfightereket (de ilyetne feltételezzünk pl. tipikus román X6-tól.)  Egyébként ezért mondom, hogy nagy kaszni megeszi a lóerőket. Van az a sebesség ahol már légellenállás elég vastag falat épít egy ekkora kasznijú mostrum elé. Nagyon ritkán amikor ez előfordul akkor szoktam mondani magamban vettél volna inkább személyautót és nem egy ilyen trágyaszállítót (amivel már Döncit a 3,5 mázsás kandisznót már nem tudja elszállítani mert az már nem fér be) és gázfröccsel el tőle. A franc akar viaskodni ha nem sietek akkor aki akar hadd menjen ha meg sietek akkor meg csak a saját tempomat akarom menni. A tolom kilométerekn keresztül meg utána belassulok, elé ablakot mosok meg követem a célállomásig és ott emberkedek ezt csinálják azok akik erre ráérnek (de inkább ők se, nekik inkább ajánlom a bumpy jumpingot gumikötélnélkül igazi freefly-ban)

Abban viszont van igazad hogy egy batárból azért más a világ. Én ilyenekből Suburbunaket használtam kint, hát érdekes világ amikor a vezetőülésből látja az ember egy X5-ös tetejét  vigyor3 Élmény egy tény de sok korláttal, nagyon nézni kell hogy milyen mélygarázsba próbálj beállni anélkül hogy ne kabriot csinálj belőle  vigyor3  (Így is úgy kell figyelni mindenütt, hogy hol nyitom az ötödik ajtót, nem ver-e be a plafonon lógó csőbe stb. Szóval a nagy kaszni tény, hogy nagy élmény de funkcionalitás miatt én maradnék a jól bevált 5 ajtós személyautó fazonnál. De kinek mire van igénye.

Ha nagyon akarsz kapcsolgatni, akkor a powershifttel is tudsz.
Hát ennek a kb analógiája = alkoholmentes sőr, guminő stb....

Ebben a kategóriában a 255/65R18 az tucatgumi...
Egy 275/40R20 már nem. Wink
Azért ha sok kilómétert tesz meg az ember nem mindegy mennyibe kerül egy szett. Nekem így elég max a 17-es az még sok nyomatékot meg lóerőt le tud nyomni az aszfaltra.

Energiavisszanyerő=hibrid. Nekem pont elég lenne a mercedesz álhibrid teknikája, mert én csak pályán megyek, ott meg nem nagyon van mit eltárolni.
Autopályázva kb semmi haszna a hybridnek, gyanítom nekem se ez lesz a fő rendelési szempont.

Usában kezdik megszokni a 4 liter alatti v6-okat. (olyan erősek, mitn a régi v8-ak, s keveset esznek)
Azért becsülete még a V8-asoknak van ott. Főleg hogy azért eléggé modernizálgatják azokat is (pl. részterhelésen 4 henger lekapcsolása és akkor tényleg elég barátságosan eszik az első gázfröccsig  vigyor3  )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2012.09.22 szombat, 11:57:31 »

A plusz erő nem kakaskodás hanem az aktív biztonság miatt fontos. Ha olyan helyzet van hogy benéz az ember valamit akkor legyen annyi többlet amivel biztonságosan megoldhatja.

Mindig kevés a lóerő. Nekem elég a 2.0 tdci. Volt, aki a 2,2-esre azt mondta, nem húz elég jól. Az M5-ös meg vigyorog, hogy né, köhög a bolha.
Egy titka van: úgy kell menni, hogy a rendelkezésre álló lovakból legyen tartalék. Kb ennyi...
Teljesen elrontották a dolgot. Minden sarkon van trafi. Hogy száguldozzon így az ember? Erre nem gondoltak? Nem hát...
A 140 tempomathoz meg ölég az 1.0T is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #607 Dátum: 2012.09.22 szombat, 15:51:31 »

A plusz erő nem kakaskodás hanem az aktív biztonság miatt fontos. Ha olyan helyzet van hogy benéz az ember valamit akkor legyen annyi többlet amivel biztonságosan megoldhatja. Na jó ha valaki villog akkor ha előttem is vannak a belsőben azt persze ez után is befogom engedni magam elé, persze majd ha belülről kimegy a lassabb jármű akkor valószínűleg a saját tempomban akarok majd menni és ez nem biztos hogy megfelel a villogónak (szerencsére nagyon kevés ilyen van mert azért a talicska kipufogó azért elgondolkoztatja a streetfightereket (de ilyetne feltételezzünk pl. tipikus román X6-tól.)  Egyébként ezért mondom, hogy nagy kaszni megeszi a lóerőket. Van az a sebesség ahol már légellenállás elég vastag falat épít egy ekkora kasznijú mostrum elé. Nagyon ritkán amikor ez előfordul akkor szoktam mondani magamban vettél volna inkább személyautót és nem egy ilyen trágyaszállítót (amivel már Döncit a 3,5 mázsás kandisznót már nem tudja elszállítani mert az már nem fér be) és gázfröccsel el tőle. A franc akar viaskodni ha nem sietek akkor aki akar hadd menjen ha meg sietek akkor meg csak a saját tempomat akarom menni. A tolom kilométerekn keresztül meg utána belassulok, elé ablakot mosok meg követem a célállomásig és ott emberkedek ezt csinálják azok akik erre ráérnek (de inkább ők se, nekik inkább ajánlom a bumpy jumpingot gumikötélnélkül igazi freefly-ban)

Abban viszont van igazad hogy egy batárból azért más a világ. Én ilyenekből Suburbunaket használtam kint, hát érdekes világ amikor a vezetőülésből látja az ember egy X5-ös tetejét  vigyor3 Élmény egy tény de sok korláttal, nagyon nézni kell hogy milyen mélygarázsba próbálj beállni anélkül hogy ne kabriot csinálj belőle  vigyor3  (Így is úgy kell figyelni mindenütt, hogy hol nyitom az ötödik ajtót, nem ver-e be a plafonon lógó csőbe stb. Szóval a nagy kaszni tény, hogy nagy élmény de funkcionalitás miatt én maradnék a jól bevált 5 ajtós személyautó fazonnál. De kinek mire van igénye.
Hát ennek a kb analógiája = alkoholmentes sőr, guminő stb....
Azért ha sok kilómétert tesz meg az ember nem mindegy mennyibe kerül egy szett. Nekem így elég max a 17-es az még sok nyomatékot meg lóerőt le tud nyomni az aszfaltra.
Autopályázva kb semmi haszna a hybridnek, gyanítom nekem se ez lesz a fő rendelési szempont.
Azért becsülete még a V8-asoknak van ott. Főleg hogy azért eléggé modernizálgatják azokat is (pl. részterhelésen 4 henger lekapcsolása és akkor tényleg elég barátságosan eszik az első gázfröccsig  vigyor3  )

A múltkor vittek egy Expedition-nel. Furcsa volt, hogy a tulaj nem is lassított pl fekvőrendőrnél, én készültem, hogy ugratunk egyet, de nem volt semmi. Átmentünk rajta, a futómű lekezelte. Smiley
Szóval más világ.

Az automata váltókat én azért inkább tisztelem. Az új duplakuplungosok elmennek, de a régi nyomatékváltósak, na azok az igaziak. Persze általában nem gyári állapotban. (ha 4.be kapcsol és akkor még nyikkan a gumi, akkor jó) Wink

Gumi: egy ilyen szupermondinál az új kategória jellege miatt +1m, a v6 motor miatt +1M és a hibrid cucc miatt +1M -val lenne több az ár. Tehát listaáron lenne kb 11-12M (ezért is nincs ilyen, mert az ember egy "Fordért" nem fizet ennyit).  + extrák. S ha vki ennyi pénzt mégis kiadna, az ne szharozzon már egy negyedmillás gumiszetten.

Hibrid: én csak akkor repülnék rá, ha lenne plugin hibrid.

Usa: 4 henger lekapcsolás. Pl az L98-as smallblock-nál ez az első funkció, amit kiírtanak a motorból (a megtakarítás nem jelentős 4 hengerrel) LS1-től kezdve jók a vényócak. Reális fogyi, iszonyat erő (bár csak magas fordulaton). Nem tekeri meg a kerekeket 2000rpmnél, de nem is eszik 20 litert, pályán 10ből elvan, 4000től szakít. (egyik álmom)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #608 Dátum: 2012.09.22 szombat, 15:53:34 »

Mindig kevés a lóerő. Nekem elég a 2.0 tdci. Volt, aki a 2,2-esre azt mondta, nem húz elég jól. Az M5-ös meg vigyorog, hogy né, köhög a bolha.
Egy titka van: úgy kell menni, hogy a rendelkezésre álló lovakból legyen tartalék. Kb ennyi...
Teljesen elrontották a dolgot. Minden sarkon van trafi. Hogy száguldozzon így az ember? Erre nem gondoltak? Nem hát...
A 140 tempomathoz meg ölég az 1.0T is.

Attól, hogy van elég lúúú, még nem száguldoznak az emberek. Egy csomó M3 M5 lötyög 130-140nel.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 09:23:25 »

Gumi: egy ilyen szupermondinál az új kategória jellege miatt +1m, a v6 motor miatt +1M és a hibrid cucc miatt +1M -val lenne több az ár. Tehát listaáron lenne kb 11-12M (ezért is nincs ilyen, mert az ember egy "Fordért" nem fizet ennyit).  + extrák.
A Volvo elment a Fordtol. Most nincs premium márkájuk ami miatt lentebb kellett tartani a teljesítményt. El is kezdték húzni felfele a teljesítményt de ez lesz a felszereléssel és az árral.

S ha vki ennyi pénzt mégis kiadna, az ne szharozzon már egy negyedmillás gumiszetten.
Van az gumi méret ami kell a biztonságos közlekedéshez és van az a gumi méret ami felesleges optikai csilicsáré. Van akinek a külső számít van akinek a belső teljesítmény.

Hibrid: én csak akkor repülnék rá, ha lenne plugin hibrid.
kihagyom, azzal se megyek sokra semmire autópályán.

Usa: 4 henger lekapcsolás. Pl az L98-as smallblock-nál ez az első funkció, amit kiírtanak a motorból (a megtakarítás nem jelentős 4 hengerrel) LS1-től kezdve jók a vényócak. Reális fogyi, iszonyat erő (bár csak magas fordulaton). Nem tekeri meg a kerekeket 2000rpmnél, de nem is eszik 20 litert, pályán 10ből elvan, 4000től szakít. (egyik álmom)
Ezért ez szerencsére messze nem így van. nagyon kemény megtakarítást jelent a 4 henger lekapcsolása. V8 6.0 Vortex és és kissebbik V8 5,3 asokat olyan 10e mérföldet vezettem. Nagyon lehet látni a megtakarítást. Egy majdnem 3 tonnás kaszni
V4 hengerrel csorogva sík úton 6 liter  wow1

És normál V8 hengeres üzemmódban. 25 liter


Fogyasztásban így jön ki olyan 16-20 liter közé.
(Ja azért az amerikai álom összeszerelési minőségét érdemes azért nézni akár a műszerfalon  Undecided


No úgy kb. összefoglalva én azt mondom majd meglátjuk melyik vásárlói igényt fogja kielégíteni a ford, miben lát majd nagyobb fantáziát egy erős szeélyautóban vagy egy új katóriában amiben nem hiszek mert a Kuga-t találták ki valami ilyenfélének (csak elég izomsorvadásos szegénykém)
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 09:42:24 »

A Volvo elment a Fordtol. Most nincs premium márkájuk ami miatt lentebb kellett tartani a teljesítményt. El is kezdték húzni felfele a teljesítményt de ez lesz a felszereléssel és az árral.
Van az gumi méret ami kell a biztonságos közlekedéshez és van az a gumi méret ami felesleges optikai csilicsáré. Van akinek a külső számít van akinek a belső teljesítmény.
kihagyom, azzal se megyek sokra semmire autópályán.
Ezért ez szerencsére messze nem így van. nagyon kemény megtakarítást jelent a 4 henger lekapcsolása. V8 6.0 Vortex és és kissebbik V8 5,3 asokat olyan 10e mérföldet vezettem. Nagyon lehet látni a megtakarítást. Egy majdnem 3 tonnás kaszni
V4 hengerrel csorogva sík úton 6 liter  wow1

És normál V8 hengeres üzemmódban. 25 liter


Fogyasztásban így jön ki olyan 16-20 liter közé.
(Ja azért az amerikai álom összeszerelési minőségét érdemes azért nézni akár a műszerfalon  Undecided


No úgy kb. összefoglalva én azt mondom majd meglátjuk melyik vásárlói igényt fogja kielégíteni a ford, miben lát majd nagyobb fantáziát egy erős szeélyautóban vagy egy új katóriában amiben nem hiszek mert a Kuga-t találták ki valami ilyenfélének (csak elég izomsorvadásos szegénykém)
A fotókon jól látszik, hogy miben rejlik az ami vasak, V8-k lényege, vagyis nagy köbcenti nagy nyomaték alacsony fordulaton, ezt nem lehet megcsinálni kisköbcentis sor 4 motorral.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 12:56:29 »

Ezért ez szerencsére messze nem így van. nagyon kemény megtakarítást jelent a 4 henger lekapcsolása. V8 6.0 Vortex és és kissebbik V8 5,3 asokat olyan 10e mérföldet vezettem. Nagyon lehet látni a megtakarítást. Egy majdnem 3 tonnás kaszni
V4 hengerrel csorogva sík úton 6 liter  wow1

Igen, ez nagyon nem így van, ahogy írod... nyilván nem 25 vs 6 literes a fogyikülönbség.
Ezt a hengerlekapcsolást kb 30-40 évvel ezelőtt találták ki, volt egy motor, ami 8, 6 és 4 hengerrel tudott működni.
Jó, dolog, jó dolgo, de mennyire? Lezárjuk az üzemanyagot, ez ok. De az a henger ugyanúgy sűrít, és kipufog, ergo kompresszorként üzemel.
Vajon megoldották azt, hogy ne legyen benne nyomás? Van a fejben egy plusz szelep? Nem hiszem... így egy csomó energia elmegy arra, hogy sűrítsük a levegőt, majd a sűrített levegőt ki is dobjuk az ablakon. De ha ez meg is van oldva, a súrlódás nincs, tehát mindenképpen hátráltatja a többi hengert, és elvesz a lóerőkből.
Azt tudjuk, hogy mondjuk állandó 90-nél, pl egy st220 is kb 6 litert eszik... combosabb gyorsításnál meg a csillagos ég. Szóval ez aztán nem sok mindent bizonyít.
Az is érdekes, miért nem terjedt el a hengerlekapcsolás a jó öreg európában. Mert ezt a 4 hengeresnél is meg lehetne csinálni... Itt számít a fogyi, nem kéccá forint egy liter benzin.
Miért nem vetették be? Kis terhelésnél elég is lenne a motor felének a teljesítménye. És azt is meg lehetne oldani, hogy valamilyen algoritmussal rotálódjanak, hogy melyik henger műxik, így egyformán kopna. Azt se feledjük, hogy pl egy 4 hengeres 2 literes motor kevesebbet eszik, mint egy 6 hengeres, a súrlódás miatt.
Egy 8 hengeres... akármit is csinálsz, sokat fog enni.
Ez a hengerlekapcsolás kb az a kategória, mint a bmw pseudo-hibridje, vagyis gyorsításkor lekapcsolja a generátort, fékezéskor meg jól ráterheli.
Még 1%-ok sem ér el a megtakarítás...
Vissza a hengerlekapcsolásra... azok a hengerek, amelyek állandóan dolgoznak, jobban kopnak. Nem is jó a motornak, hogy nem egyforma üzemben vannak a hengerek.
A leggyengébb láncszem elve, ha már egy henger tönkrement, a motornak annyi.
Azt se feledjük, hogy egy 8 hengeres motor nehéz, mint a fene. És ez meg is jelenik a fogyi számaiban.
Sokkal többre mennek, ha vesznek egy 6 hengerest, és turbót kötnek rája.
Másrészt, már vagy 85 óta léteznek a réteges töltésű motorok (Fordnál SCi). Ezeknek a lényege, hogy akár 1/3-ára is tudja csökkenteni „a motor űrtartalmát”.
Tehát nem csak 2, hanem úgymond 3 hengert is ki tud kapcsolni a 4-ből. És fokozatmentes, vagyis tetszőlegesen lehet állítani.
Szóval szerintem ez a marketing fogás csak arra jó, hogy meghosszabbítsák vele a 8 hengeres motorok gyártásban maradását.
Mert ők is be fognak hódolni a downsizingnek, azaz, már folyamatban is van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:12:45 »

Igen, ez nagyon nem így van, ahogy írod... nyilván nem 25 vs 6 literes a fogyikülönbség.
Ezt a hengerlekapcsolást kb 30-40 évvel ezelőtt találták ki, volt egy motor, ami 8, 6 és 4 hengerrel tudott működni.
Jó, dolog, jó dolgo, de mennyire? Lezárjuk az üzemanyagot, ez ok. De az a henger ugyanúgy sűrít, és kipufog, ergo kompresszorként üzemel.
Vajon megoldották azt, hogy ne legyen benne nyomás? Van a fejben egy plusz szelep? Nem hiszem... így egy csomó energia elmegy arra, hogy sűrítsük a levegőt, majd a sűrített levegőt ki is dobjuk az ablakon. De ha ez meg is van oldva, a súrlódás nincs, tehát mindenképpen hátráltatja a többi hengert, és elvesz a lóerőkből.
Azt tudjuk, hogy mondjuk állandó 90-nél, pl egy st220 is kb 6 litert eszik... combosabb gyorsításnál meg a csillagos ég. Szóval ez aztán nem sok mindent bizonyít.
Az is érdekes, miért nem terjedt el a hengerlekapcsolás a jó öreg európában. Mert ezt a 4 hengeresnél is meg lehetne csinálni... Itt számít a fogyi, nem kéccá forint egy liter benzin.
Miért nem vetették be? Kis terhelésnél elég is lenne a motor felének a teljesítménye. És azt is meg lehetne oldani, hogy valamilyen algoritmussal rotálódjanak, hogy melyik henger műxik, így egyformán kopna. Azt se feledjük, hogy pl egy 4 hengeres 2 literes motor kevesebbet eszik, mint egy 6 hengeres, a súrlódás miatt.
Egy 8 hengeres... akármit is csinálsz, sokat fog enni.
Ez a hengerlekapcsolás kb az a kategória, mint a bmw pseudo-hibridje, vagyis gyorsításkor lekapcsolja a generátort, fékezéskor meg jól ráterheli.
Még 1%-ok sem ér el a megtakarítás...
Vissza a hengerlekapcsolásra... azok a hengerek, amelyek állandóan dolgoznak, jobban kopnak. Nem is jó a motornak, hogy nem egyforma üzemben vannak a hengerek.
A leggyengébb láncszem elve, ha már egy henger tönkrement, a motornak annyi.
Azt se feledjük, hogy egy 8 hengeres motor nehéz, mint a fene. És ez meg is jelenik a fogyi számaiban.
Sokkal többre mennek, ha vesznek egy 6 hengerest, és turbót kötnek rája.
Másrészt, már vagy 85 óta léteznek a réteges töltésű motorok (Fordnál SCi). Ezeknek a lényege, hogy akár 1/3-ára is tudja csökkenteni „a motor űrtartalmát”.
Tehát nem csak 2, hanem úgymond 3 hengert is ki tud kapcsolni a 4-ből. És fokozatmentes, vagyis tetszőlegesen lehet állítani.
Szóval szerintem ez a marketing fogás csak arra jó, hogy meghosszabbítsák vele a 8 hengeres motorok gyártásban maradását.
Mert ők is be fognak hódolni a downsizingnek, azaz, már folyamatban is van.
A két henger kevés, mert ezek a 4 hengeresek szharrá vannak már hegyezve és olyan egyenletlen lenne a járása, hogy a fellépő rezonanciát nem viselnék el vagy jóval brutálisabb főtengelyek kellenének! Amit a  hengerek kopásáról írsz az sem teljesen úgy van, mert amelyik hengert lekapcsolják azokban a hengerekben megszűnik a felsőkenés és a beáramló üzemanyag általi hűtés, így nagyobb  súrlódás lép fel a lekapcsolt hengerek dugattyúin és dugattyú gyűrűkön meg a szelepeken is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:42:11 »

A két henger kevés, mert ezek a 4 hengeresek szharrá vannak már hegyezve és olyan egyenletlen lenne a járása, hogy a fellépő rezonanciát nem viselnék el vagy jóval brutálisabb főtengelyek kellenének! Amit a  hengerek kopásáról írsz az sem teljesen úgy van, mert amelyik hengert lekapcsolják azokban a hengerekben megszűnik a felsőkenés és a beáramló üzemanyag általi hűtés, így nagyobb  súrlódás lép fel a lekapcsolt hengerek dugattyúin és dugattyú gyűrűkön meg a szelepeken is.

A fenét kevés... a 2 literes 145 lovas. A 72 ló nem elég a guruláshoz? Dehogynem. Sőt, annyi sem kell... 20-30 is elég.
A remegéshullámokat simán lehet csillapítani. Rezonancia csak akkor jön létre, ha a sajátfreki megegyezik a másikkal...
erre simán lehet ügyelni. Pl azzal, amit írtam: váltogatod, melyik hengert kapcsolod ki.
A melegedés javarészt az elégő üzemanyag miatt van (kb 80-90%-ban). A súrlódással fellépő hő nagyjából nudli.
Attól is melegszik, hogy összesűríti a levegőt (PV=nRT).

Bocsi, de kicsit fura ez a bazinagy Cosworth kép... fél képernyőt elfoglalja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:58:18 »

A fenét kevés... a 2 literes 145 lovas. A 72 ló nem elég a guruláshoz? Dehogynem. Sőt, annyi sem kell... 20-30 is elég.
A remegéshullámokat simán lehet csillapítani. Rezonancia csak akkor jön létre, ha a sajátfreki megegyezik a másikkal...
erre simán lehet ügyelni. Pl azzal, amit írtam: váltogatod, melyik hengert kapcsolod ki.
A melegedés javarészt az elégő üzemanyag miatt van (kb 80-90%-ban). A súrlódással fellépő hő nagyjából nudli.
Attól is melegszik, hogy összesűríti a levegőt (PV=nRT).

Bocsi, de kicsit fura ez a bazinagy Cosworth kép... fél képernyőt elfoglalja.
Törlöm a képet, hogy ne bántsa a szemed. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 14:04:12 »

Törlöm a képet, hogy ne bántsa a szemed. wave

(tedd oda a linked...)
 worship
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #616 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 15:11:56 »

A fenét kevés... a 2 literes 145 lovas. A 72 ló nem elég a guruláshoz? Dehogynem. Sőt, annyi sem kell... 20-30 is elég.
A remegéshullámokat simán lehet csillapítani. Rezonancia csak akkor jön létre, ha a sajátfreki megegyezik a másikkal...
erre simán lehet ügyelni. Pl azzal, amit írtam: váltogatod, melyik hengert kapcsolod ki.
A melegedés javarészt az elégő üzemanyag miatt van (kb 80-90%-ban). A súrlódással fellépő hő nagyjából nudli.
Attól is melegszik, hogy összesűríti a levegőt (PV=nRT).

Bocsi, de kicsit fura ez a bazinagy Cosworth kép... fél képernyőt elfoglalja.
a lekapcsolt hengerek nem sűrítenek,mert mechanikusan nyitva vannak olyankor a szelepek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 17:14:54 »

a lekapcsolt hengerek nem sűrítenek,mert mechanikusan nyitva vannak olyankor a szelepek.

Nem vagyok benne biztos, hogy ezt minden esetben megoldják. Az ódi S8-as motorjáról láttam egy videót, ott ez működött. De hogy ez minden esetben meg lenne oldva... annyira nem egyszerű.

Szerk. Közben megtaláltam:
http://www.origo.hu/auto/20111021-a-tokeletesseg-csapdajaban-audi-s8menetproba.html
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #618 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 17:17:34 »

Nem vagyok benne biztos, hogy ezt minden esetben megoldják. Az ódi S8-as motorjáról láttam egy videót, ott ez működött. De hogy ez minden esetben meg lenne oldva... annyira nem egyszerű.

Szerk. Közben megtaláltam:
http://www.origo.hu/auto/20111021-a-tokeletesseg-csapdajaban-audi-s8menetproba.html
és gondolod,hogy más feleslegesen sűríti a levegőt? wilting idiota
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 17:24:29 »

és gondolod,hogy más feleslegesen sűríti a levegőt? wilting idiota

Régebben ezt hogy oldották volna meg? Nem volt még komoly szelepvezérlés...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 17:41:39 »

Nem vagyok benne biztos, hogy ezt minden esetben megoldják. Az ódi S8-as motorjáról láttam egy videót, ott ez működött. De hogy ez minden esetben meg lenne oldva... annyira nem egyszerű.

Szerk. Közben megtaláltam:
http://www.origo.hu/auto/20111021-a-tokeletesseg-csapdajaban-audi-s8menetproba.html
Ha ez nem lenne így megoldva, akkor az üzemben hagyott 4 henger csak arra dolgozna, hogy a négy kompresszorként működő hengert átforgassa.
Hiszen ha belegondolsz, ha elveszed a gázt mekkora a motorfék hatás, pedig ott csak alapjárati üzemre áll vissza a motor, ha ezt úgy tenné, hogy még az üzemanyag elvételével megszűnne az alapjárati üzemi robbanás is, még a kerekek is képesek lennének megcsúszni.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 17:47:13 »

Régebben ezt hogy oldották volna meg? Nem volt még komoly szelepvezérlés...
Azért elég régóta vannak, komoly vezérlési megoldások, pl. Honda V-tec motor,  BMW-ben is létezik hasonló. Korábban meg, mint a hengerkikapcsolás nem is volt ilyen megoldásra szűkség, mint az Audié.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #622 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:02:44 »

Régebben ezt hogy oldották volna meg? Nem volt még komoly szelepvezérlés...
soksok vezérműtengellyel,amit külön lekapcsoltak a hajtásról azoknál a hengereknél amiket nem használtak.amcsi nagy dögöknél ilyen már volt régebben is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:22:33 »

soksok vezérműtengellyel,amit külön lekapcsoltak a hajtásról azoknál a hengereknél amiket nem használtak.amcsi nagy dögöknél ilyen már volt régebben is.

Menjünk ezzel az off topcba!

http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg699682#msg699682

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #624 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 21:41:57 »

...
No úgy kb. összefoglalva én azt mondom majd meglátjuk melyik vásárlói igényt fogja kielégíteni a ford, miben lát majd nagyobb fantáziát egy erős szeélyautóban vagy egy új katóriában amiben nem hiszek mert a Kuga-t találták ki valami ilyenfélének (csak elég izomsorvadásos szegénykém)

Lezárva: sztem sem csinálják meg soha a fentebb megálmodott szupermondit.
Én még megvárom majd a Ford Edge-t, hogy az milyen lesz.
Kuga egyébként nekem sem jön be, ráadásul msot lesz majd ennél egy kisebb cucc is Fiestából Ecosport néven.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 22:17:27 »

Kedves Angel
Becsületedre legyen mondva, hogy hosszan értekeztél csak nem értem hogy miről. Tudod ezeket a képeket én csináltam van még jó pár db mert mint írtam azért elég sokat nyüstöltem ezeket az általam létükben nem megérthető de nagyon is élvezhető vasakat. Mint írtam azért kb. 10 000 azaz tíz ezer mérföldet legurultam ilyenekkel. Annyit róhatsz fel, hogy nem egy autóval hanem egészen pontosan 5 db-al. Mint írtam többnyire 6,0 de néha be kellett érni 5,3 -as ecoverzioval. Ha aggályaid vannak a hengerlekapcsolással akkor kérlek nézz utána hogy pl europában a merga miért használja előszeretettel  (vagy mások is) Őszintén szólva ez már a kismotoroknál is terjed és már várom sőt követelem, hogy a ford új 3 hengeres ecoboostja a 3-ból legalább kettőt lekapcsoljon.  vigyor3 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 22:22:14 »

Kedves Angel
Becsületedre legyen mondva, hogy hosszan értekeztél csak nem értem hogy miről.

Kár. Pedig szépen leírtam... sok hűhó semmiért. Jelentősen NEM csökken az üa fogyasztás (nemhogy a 25-ről 6-ra, de még 25-ről 12,5-re sem, 10-15%-ot írnak, ami jóval kevesebb), sokkal többet lehet elérni más módszerekkel.

Válasz
Tudod ezeket a képeket én csináltam van még jó pár db mert mint írtam azért elég sokat nyüstöltem ezeket az általam létükben nem megérthető de nagyon is élvezhető vasakat. Mint írtam azért kb. 10 000 azaz tíz ezer mérföldet legurultam ilyenekkel. Annyit róhatsz fel, hogy nem egy autóval hanem egészen pontosan 5 db-al. Mint írtam többnyire 6,0 de néha be kellett érni 5,3 -as ecoverzioval. Ha aggályaid vannak a hengerlekapcsolással akkor kérlek nézz utána hogy pl europában a merga miért használja előszeretettel  (vagy mások is) Őszintén szólva ez már a kismotoroknál is terjed és már várom sőt követelem, hogy a ford új 3 hengeres ecoboostja a 3-ból legalább kettőt lekapcsoljon.  vigyor3 wave

Merga használja előszeretettel: néhány motornál. De nem azt jelenti, hogy az összes nagy motor ilyen. Közel nem futott be annyira, mint pl a turbósítás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #627 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 13:03:40 »

Tegnap olvastam, hogy mivel az 5ajtós és a kombi amerikában annyira nem menő, ezért csak a 4ajtósban lesz hibrid modell...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Reason
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2012.10.17 szerda, 15:51:30 »

Tegnap olvastam, hogy mivel az 5ajtós és a kombi amerikában annyira nem menő, ezért csak a 4ajtósban lesz hibrid modell...

Az sem rossz szerintem, elég idehaza. Smiley
Naplózva

MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 15:35:33 »

A mai hír:

The new Mondeo, available with the award-winning 1.0-litre EcoBoost and all-wheel drive, will now be launched in late 2014, if the plans for Genk are confirmed.

A Genkre való utalás pedig az, hogy 2014-ben bezárják és megy Valenciába az összeszerelés.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 20:25:03 »

A mai hír:

The new Mondeo, available with the award-winning 1.0-litre EcoBoost and all-wheel drive, will now be launched in late 2014, if the plans for Genk are confirmed.

A Genkre való utalás pedig az, hogy 2014-ben bezárják és megy Valenciába az összeszerelés.

60%-os kihasználtsága volt a belga gyárnak, ami még 100%-on is a Ford drágábbik üzemei közé tartozott. Korábban az volt az MK5 halasztásának oka, hogy 'minőségi' problémák léptek fel... de most kibújt a szög a zsákból.
Kíváncsi vagyok hogy az MK4 árát leviszik-e. Elvégre egy 5 éves konstrukcióról van szó, ami kifutásakor már 7 éves lesz.
Érdekes, hogy USA-ban már javában gyártják és ennek ellenére sem tudják/akarják megoldani az EU-ban a modellváltást.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 22:01:47 »

Az sem rossz szerintem, elég idehaza. Smiley
Így van! Smiley Az a legjobb! vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2013.01.16 szerda, 04:37:59 »

Rengeteg használt hirdetést látok facelift verzióknál 140LE-s motorral megjelölve 2.0 TDCi-ként. Létezett a facelift verziókban is ez a motor vagy már mind 163 LE-s?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #633 Dátum: 2013.01.16 szerda, 06:56:47 »

Rengeteg használt hirdetést látok facelift verzióknál 140LE-s motorral megjelölve 2.0 TDCi-ként. Létezett a facelift verziókban is ez a motor vagy már mind 163 LE-s?

Má hogyne létezett volna...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ottos
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2013.02.15 péntek, 13:28:13 »

Sziasztok!

Ezt a hirdetést nézegettem, de feltünt, hogy az autó faceliftes, de 2007-es évjáratú. Ezek nem csak 2009-től vannak?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ffv_trend-6569391

Továbbá az ETIS erre az alvázszámra 1.6 motort hoz (1.6L Duratec Ti-VCT (123PS) - Sigma - Terület: (+)"D" ) tempomat nélkül, de ez meg 2.0 tempomatos. Szerintetek ez tényleg csak elirás pl az ETIS-ben? (az eladó megerősitette, hogy a hirdetés valós)
üdv,
otto

« Utoljára szerkesztve: 2013.02.15 péntek, 13:30:17 írta ottos » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48454



« Új hozzászólás #635 Dátum: 2013.02.15 péntek, 13:30:52 »

Sziasztok!

Ezt a hirdetést nézegettem, de feltünt, hogy az autó faceliftes, de 2007-es évjáratú. Ezek nem csak 2009-től vannak?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ffv_trend-6569391

Továbbá az ETIS erre az alvázszámra 1.6 motort hoz (1.6L Duratec Ti-VCT (123PS) - Sigma - Terület: (+)"D" ) tempomat nélkül, de ez meg 2.0 tempomatos. Szerintetek ez tényleg csak elirás?

üdv,
otto


de igen,az nem fészliftes.

elírás.az alvázszám nem stimmel az autóhoz... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ottos
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2013.02.15 péntek, 13:38:14 »

Az eladó azt mindja, hogy az autóról készültek a képek és ez az alvázszám! Na mind1, több ponton nem értem én sem...  wow1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2013.02.15 péntek, 19:23:09 »

Az eladó azt mindja, hogy az autóról készültek a képek és ez az alvázszám! Na mind1, több ponton nem értem én sem...  wow1
Ez 1 kamu hirdetés lehet.  Ha mégsem, akkor azonnal menjél megvenni, mert nagyon olcsó!
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.15 péntek, 19:24:52 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ottos
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:04:23 »

Ez 1 kamu hirdetés lehet.  Ha mégsem, akkor azonnal menjél megvenni, mert nagyon olcsó!

Facelift 2007-ből? Én arra tippelek, hogy ripityára lett törve a mondi, és egy faceliftes volt a donor... de nem szeretnék senkit meggyanúsítani. angel
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2013.02.15 péntek, 21:26:27 »

Facelift 2007-ből? Én arra tippelek, hogy ripityára lett törve a mondi, és egy faceliftes volt a donor... de nem szeretnék senkit meggyanúsítani. angel
nem volt akkor fészlift, akkor jött ki a 4-es.   á, nemhiszem, mindene fészliftes, az nem olcsó bontottan.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:06:13 »

nem volt akkor fészlift, akkor jött ki a 4-es.   á, nemhiszem, mindene fészliftes, az nem olcsó bontottan.
szerintem csak megörökölt egy alvázszámot valamiért... Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:52:43 »

szerintem csak megörökölt egy alvázszámot valamiért... Roll Eyes
csak nem olyan bírka a gazdája...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #642 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:58:08 »

csak nem olyan bírka a gazdája...

belül is faceliftes...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2013.02.16 szombat, 22:59:45 »

csak nem olyan bírka a gazdája...
szerintem valamiért kellett egy tiszta alvázszám ehez a kocsihoz... más magyarázatot nem tudsz rá adni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2013.02.16 szombat, 23:06:41 »

belül is faceliftes...
láttam
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:27:54 »

Azonnali megvételre keresek 1.6 116 LE TDCI FECELIFT mondeot, fedehátút, 100.000 km körüli futásteljesítménnyel, lehetőleg fehér színben! Sürgős a dolog. Ha van ilyen valakinek és szívesen megválna tőle az írjon. Lehetőleg törésmentes legyen 2011-2012-es évjárat.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2014.09.17 szerda, 12:41:58 »

hali, kaptam egy 10 oldalas pdf-et közeljövőbeli Ford KözépK EUR gk fejleményekről.
A Mondeorol ez vagyon írva bele:
MONDEO / ÚJ MONDEO
A Keréknyomás figyelő rendszer, illetve Trend szérián a halogén nappali menetfény (DTRL) - az EU-s
normákat követve - standardizálásra került 2014. július 21-ei gyártástól! Fenti változtatások nem
eredményeznek áremelést.
A jelenlegi Mondeo gyártása 2014. szeptember végéig tart.
Az új Mondeo gyártása szeptember 8-án kezdődött Valenciában. Az autók várhatóan csak 2014.
decemberben és 2015. januárban érkeznek meg a kereskedésekbe.
A prémium szegmenst megcélzó luxusfelszereltségű VIGNALE modellváltozat gyártása 2015.
áprilisában kezdődik, ugyanszintén az összkerekes modelleké.


Ha valakit érdekel más típus is KA-tól Rangerig, szívesen beollózgatom ide, vagy más helyre.
Naplózva

MKI 2.0i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2014.09.17 szerda, 15:31:08 »

hali, kaptam egy 10 oldalas pdf-et közeljövőbeli Ford KözépK EUR gk fejleményekről.
A Mondeorol ez vagyon írva bele:
MONDEO / ÚJ MONDEO
A Keréknyomás figyelő rendszer, illetve Trend szérián a halogén nappali menetfény (DTRL) - az EU-s
normákat követve - standardizálásra került 2014. július 21-ei gyártástól! Fenti változtatások nem
eredményeznek áremelést.
A jelenlegi Mondeo gyártása 2014. szeptember végéig tart.
Az új Mondeo gyártása szeptember 8-án kezdődött Valenciában. Az autók várhatóan csak 2014.
decemberben és 2015. januárban érkeznek meg a kereskedésekbe.
A prémium szegmenst megcélzó luxusfelszereltségű VIGNALE modellváltozat gyártása 2015.
áprilisában kezdődik, ugyanszintén az összkerekes modelleké.


Ha valakit érdekel más típus is KA-tól Rangerig, szívesen beollózgatom ide, vagy más helyre.
Yiiiiiiiiiihááááááááá, lesz 4x4 belőle, na akkor eladom a hóláncot...

Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2014.09.17 szerda, 20:11:16 »

Kiszemeltem egy  2011.05 Trend felszereltségű mondeot, de nincsen benne nappali menetfény DRL. Lehet ezt utólagosan beletenni és szakszerűen bekötni?   Esőérzékelő van benne, autómata világítást nem írnak.  Lehet hogy van benne csak kifelejtették, holnap nézem meg az autót személyesen.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4941



E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2014.09.17 szerda, 21:02:35 »

Kiszemeltem egy  2011.05 Trend felszereltségű mondeot, de nincsen benne nappali menetfény DRL. Lehet ezt utólagosan beletenni és szakszerűen bekötni?   Esőérzékelő van benne, autómata világítást nem írnak.  Lehet hogy van benne csak kifelejtették, holnap nézem meg az autót személyesen.
Az évjárat alapján faceliftes, tehát az első lökhárítóben ott kell legyen a DRL lámpák helye. Nem hiszem, hogy különösebben gond lehet a gyári DRL beépítésével. Esetleg valami vezérlő modult kell venni és programozni.
Szóval szerintem simán megoldható.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.