Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.17 péntek, 13:30:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4808433 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:29:00 »

eléggé gyenge ez a topik, nyilván nem véletlenül
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 14:57:00 »

Sziasztok,
 
Nalam olyan zaj jon hatulrol, mintha egy femdrot akadna be valamibe, neha meg tompan olyan is, mintha valami konzervdobozt huznek magam utan. Mindez csak belul hallhato, kivulrol nem.
Azota hallom ezt, miota egy udvarias autos ugy engedett ki az Andrassy utra, hogy akkora helyet hagyott csak, hogy a jobb hatso kerekkel sikerult padkaznom, a gumibol ki is szedett egy koromnyi darabot. Persze nem a masikra haragszom, inkabb magamra.
A hang is csak kanyarodaskor jelentkezik, igy akar csapagy is lehet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2006.03.07 kedd, 07:38:00 »

Sziasztok!
Tud nekem segíteni valaki? A ball oldali tükör ,csak a tükör laza és nagyon remeg amikor megyek. Hogy lehet szétszedni vagy meghúzni valahogy.
Írjatok ha tudtok erre valami megoldást.
Ahogy Rob irja, eleg egyszeruen le lehet szedni a tukrot. Kell hozza torx, asszem 25-os. Belul van neki rugoja, az ugorhatott ki a helyerol, a visszatetele lesz 1 kisebb muveszet:) javaslom, csinalj neki 1 celszerszamot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2006.03.11 szombat, 14:01:00 »

Gabesz!
Én 1 éve küzdök hasonló jelenséggel, csak egy ideig nem foglalkoztam vele, oszt már úgy ropog, recseg mint az állat!
Szerintem a szilentek, vagy gömbfej! A féltengely kopogna,zakatoln,és szerintem nem is a szervó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2006.03.12 vasárnap, 20:59:00 »

Sziasztok
Leszedtem a tükröt (elég egyszerű)igazából szinte semmihez nem lehet hozzáférni így nem csináltam semmit, de a visszaszerelés után megszünt a remegése.
Azért köszi a segitségeteket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 08:36:00 »

üdv.
most vettem egy mondeot, de nem volt hozzá használati utmutató. esetleg van-e valakinek letölthető, vagy felesleges példánya, azt megköszönném
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 08:39:00 »

az első szériás, 5 ajtós változatátról van szó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 09:13:00 »

az első szériás, 5 ajtós változatátról van szó
nézd meg a főoldalon a régebbi hírek között, én még onnan szedtem le.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 12:21:00 »

nagyon szépen köszönöm. megvan
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 23:20:00 »

Emberek, szépen el kezdett ciceregni, folyamatosan zörögni az utastér levegőztetéséért felelős ventillátor. Akármilyen állásba akármilyen helyzetbe kapcsolom, szépen zúg valahol az anyósülés előtt a rendszer.
A hátsó agyamat karistolja a freki! Hogyan orvosolható a ventizúgás?
Naplózva

MKI 2.0i
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 23:23:00 »

Csak nem csapágyosra hajtottad? Vagy a levegő fütyül?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 23:27:00 »

Csak nem csapágyosra hajtottad? Vagy a levegő fütyül?
Én 99%-ban csapágyosságra gondolok. De hogyan hajtódhatott csapágyosra? Pl max fokozatban talán sose járattam, igaz, alapban szinte folyamatosan, de ki nem?
Naplózva

MKI 2.0i
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 23:37:00 »

Én 99%-ban csapágyosságra gondolok. De hogyan hajtódhatott csapágyosra? Pl max fokozatban talán sose járattam, igaz, alapban szinte folyamatosan, de ki nem?
Még biztosan nem kelle gyapágyasnak lennie. A 24! éves O. Rekordomban most jött elő a helyzet.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2006.03.14 kedd, 12:41:00 »

Autó Piac Használtautóteszt Ford Mondeo MKI
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2006.03.14 kedd, 13:20:00 »

Autó Piac Használtautóteszt Ford Mondeo MKI
A net-en egyelőre ennyi a miénk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2006.03.14 kedd, 13:43:00 »

A net-en egyelőre ennyi a miénk
egyszerűen nincs típushibája a használt mondiknak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2006.03.15 szerda, 15:44:00 »

Üdv.!
Tavaly párszor már "leveleztem"ide, de inkább az elejéről kezdem.
'93-as 1,8TD kombim van, bő egy éve. Szerelem járgány, de nem tehetem, hogy sokat kölsek rá, meg aztán szervizekbe se nagyon bízok. Győr-M.óvár környékén se tudok egy tisztességes helyet se, ahol átnéznék és érdemben foglalkoznának vele, de lassan egy kicsit el kellene kapni, mert elkezdett érezhetően romlani az állapota. Írogatok róla néhány problémát, örülök minden hasznos ötletnek, tanácsnak, kapcsolatnak, amit írtok.  
Legsürgősebb a vezérműszíj csere volna, de itteni szerelő szerint csak az alkatrészei több, mint 40 ezerbe lennének (2szíj+ 3 görgő, vagy fordítva), de Ebayen én is sokkal olcsóbban láttam 94 Euró+versand ért. inkább azt venném,de a véleményekre kíváncsi lennék. Eddig, álítólag 65 000 km-et futott a benne lévő, úgyhogy sürgős!
Más.
Tél elején cseréltem az izzító gyertyákat, de így is két-három izzítás után, kissé akadozva indulgatott. Mostanra hidegen szörnyű gyenge, egyenletlen járású, szerintem 3 hengerrel indul. Viszont olaj fogyasztás szinte mérhetetlen, olajcserétől olajcseréig furcsa mód csupán 2-3 mm-t sűlyed a pálcán az olaj. Viszont jó sűrü, fekete már (7. ezres km.-nél).
Diagnosztikára részben anyagi megfontolásból, részben rossz tapasztalatok miatt nem vittem. Én eddig porlasztócsúcsokra gyanakodtam, de most tél végén egyre roszabb a hangja és (de csak hidegen) egyre gyengébb induláskor. Bár ritkán tudom megfigyelni, de feltünő füst sincs. A turbó 2000 felett kezd el igazán dolgozni, addig elég lomha, de ezt ilyennek fogadtam el. A pár hete egyre nagyobb zajának és szerintem megnőtt fogyasztásnak lehet -e előzménye, hogy február elején szétment a katalizátor, (36ezer -munkadíj)és összerakás óta mellékhangokat adott a kipufogó, főleg indulás után kopogott, zörgött, míg a motor egyenletlenebbül járt.
Különben 265000 km van az autóban, megbontás nélkül álítólag, de mégsem hiszem, hogy a motor kopottsága, általános állapota miatt lenne ilyen, de nem tudom ki mondja meg nekem, hogyan javíthatnék a dolgon.  
Kompressziómérés 8-10 ezer Ft körül is lehet, de nem igazán hiszek annak megbizhatóságában és értékében.(Szakadt 1,9 D Off Regattám az alapján nagyon leírták, pedig ritka kitünő motorja egy apró hiba korrigálása után még évekig akár -20 C fokban is gyakorlatilag pöccre indult, húzott, nem füstölt és nem fogyasztott olajat. 350 000 km-nél csak a kaszni teljes leélése miatt nem műszakiztattam újra. Off lezárva.)  
Egyébként havi 2-3 000 km -et megyek és eddig mindenn nap tudtam használni, de érzem, kezd leereszteni. Adjatok légyszi tanácsot.
Ez egyébként csak a legfőbb gondom, sok apróság is van, de ezekkel nem terhellek titeket, meg úgyis sokminden régen le van írva, csak meg kéne találnom.
Üdvözlettel:
Simon Ervin
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2006.03.15 szerda, 17:48:00 »

Üdv.!
Tavaly párszor már "leveleztem"ide, de inkább az elejéről kezdem.
'93-as 1,8TD kombim van, bő egy éve. Szerelem járgány, de nem tehetem, hogy sokat kölsek rá, meg aztán szervizekbe se nagyon bízok. Győr-M.óvár környékén se tudok egy tisztességes helyet se, ahol átnéznék és érdemben foglalkoznának vele, de lassan egy kicsit el kellene kapni, mert elkezdett érezhetően romlani az állapota. Írogatok róla néhány problémát, örülök minden hasznos ötletnek, tanácsnak, kapcsolatnak, amit írtok.  
Legsürgősebb a vezérműszíj csere volna, de itteni szerelő szerint csak az alkatrészei több, mint 40 ezerbe lennének (2szíj+ 3 görgő, vagy fordítva), de Ebayen én is sokkal olcsóbban láttam 94 Euró+versand ért. inkább azt venném,de a véleményekre kíváncsi lennék. Eddig, álítólag 65 000 km-et futott a benne lévő, úgyhogy sürgős!
Más.
Tél elején cseréltem az izzító gyertyákat, de így is két-három izzítás után, kissé akadozva indulgatott. Mostanra hidegen szörnyű gyenge, egyenletlen járású, szerintem 3 hengerrel indul. Viszont olaj fogyasztás szinte mérhetetlen, olajcserétől olajcseréig furcsa mód csupán 2-3 mm-t sűlyed a pálcán az olaj. Viszont jó sűrü, fekete már (7. ezres km.-nél).
Diagnosztikára részben anyagi megfontolásból, részben rossz tapasztalatok miatt nem vittem. Én eddig porlasztócsúcsokra gyanakodtam, de most tél végén egyre roszabb a hangja és (de csak hidegen) egyre gyengébb induláskor. Bár ritkán tudom megfigyelni, de feltünő füst sincs. A turbó 2000 felett kezd el igazán dolgozni, addig elég lomha, de ezt ilyennek fogadtam el. A pár hete egyre nagyobb zajának és szerintem megnőtt fogyasztásnak lehet -e előzménye, hogy február elején szétment a katalizátor, (36ezer -munkadíj)és összerakás óta mellékhangokat adott a kipufogó, főleg indulás után kopogott, zörgött, míg a motor egyenletlenebbül járt.
Különben 265000 km van az autóban, megbontás nélkül álítólag, de mégsem hiszem, hogy a motor kopottsága, általános állapota miatt lenne ilyen, de nem tudom ki mondja meg nekem, hogyan javíthatnék a dolgon.  
Kompressziómérés 8-10 ezer Ft körül is lehet, de nem igazán hiszek annak megbizhatóságában és értékében.(Szakadt 1,9 D Off Regattám az alapján nagyon leírták, pedig ritka kitünő motorja egy apró hiba korrigálása után még évekig akár -20 C fokban is gyakorlatilag pöccre indult, húzott, nem füstölt és nem fogyasztott olajat. 350 000 km-nél csak a kaszni teljes leélése miatt nem műszakiztattam újra. Off lezárva.)  
Egyébként havi 2-3 000 km -et megyek és eddig mindenn nap tudtam használni, de érzem, kezd leereszteni. Adjatok légyszi tanácsot.
Ez egyébként csak a legfőbb gondom, sok apróság is van, de ezekkel nem terhellek titeket, meg úgyis sokminden régen le van írva, csak meg kéne találnom.
Üdvözlettel:
Simon Ervin
ervinvanmásik,
 
a partnerek részen nézz szét, van sok mindenre kedvezmény.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2006.03.15 szerda, 22:23:00 »

Üdv.!
Tavaly párszor már "leveleztem"ide, de inkább az elejéről kezdem.
'93-as 1,8TD kombim van, bő egy éve. Szerelem járgány, de nem tehetem, hogy sokat kölsek rá, meg aztán szervizekbe se nagyon bízok. Győr-M.óvár környékén se tudok egy tisztességes helyet se, ahol átnéznék és érdemben foglalkoznának vele, de lassan egy kicsit el kellene kapni, mert elkezdett érezhetően romlani az állapota. Írogatok róla néhány problémát, örülök minden hasznos ötletnek, tanácsnak, kapcsolatnak, amit írtok.  
Legsürgősebb a vezérműszíj csere volna, de itteni szerelő szerint csak az alkatrészei több, mint 40 ezerbe lennének (2szíj+ 3 görgő, vagy fordítva), de Ebayen én is sokkal olcsóbban láttam 94 Euró+versand ért. inkább azt venném,de a véleményekre kíváncsi lennék. Eddig, álítólag 65 000 km-et futott a benne lévő, úgyhogy sürgős!
Más.
Tél elején cseréltem az izzító gyertyákat, de így is két-három izzítás után, kissé akadozva indulgatott. Mostanra hidegen szörnyű gyenge, egyenletlen járású, szerintem 3 hengerrel indul. Viszont olaj fogyasztás szinte mérhetetlen, olajcserétől olajcseréig furcsa mód csupán 2-3 mm-t sűlyed a pálcán az olaj. Viszont jó sűrü, fekete már (7. ezres km.-nél).
Diagnosztikára részben anyagi megfontolásból, részben rossz tapasztalatok miatt nem vittem. Én eddig porlasztócsúcsokra gyanakodtam, de most tél végén egyre roszabb a hangja és (de csak hidegen) egyre gyengébb induláskor. Bár ritkán tudom megfigyelni, de feltünő füst sincs. A turbó 2000 felett kezd el igazán dolgozni, addig elég lomha, de ezt ilyennek fogadtam el. A pár hete egyre nagyobb zajának és szerintem megnőtt fogyasztásnak lehet -e előzménye, hogy február elején szétment a katalizátor, (36ezer -munkadíj)és összerakás óta mellékhangokat adott a kipufogó, főleg indulás után kopogott, zörgött, míg a motor egyenletlenebbül járt.
Különben 265000 km van az autóban, megbontás nélkül álítólag, de mégsem hiszem, hogy a motor kopottsága, általános állapota miatt lenne ilyen, de nem tudom ki mondja meg nekem, hogyan javíthatnék a dolgon.  
Kompressziómérés 8-10 ezer Ft körül is lehet, de nem igazán hiszek annak megbizhatóságában és értékében.(Szakadt 1,9 D Off Regattám az alapján nagyon leírták, pedig ritka kitünő motorja egy apró hiba korrigálása után még évekig akár -20 C fokban is gyakorlatilag pöccre indult, húzott, nem füstölt és nem fogyasztott olajat. 350 000 km-nél csak a kaszni teljes leélése miatt nem műszakiztattam újra. Off lezárva.)  
Egyébként havi 2-3 000 km -et megyek és eddig mindenn nap tudtam használni, de érzem, kezd leereszteni. Adjatok légyszi tanácsot.
Ez egyébként csak a legfőbb gondom, sok apróság is van, de ezekkel nem terhellek titeket, meg úgyis sokminden régen le van írva, csak meg kéne találnom.
Üdvözlettel:
Simon Ervin
helló.Nekem is egy mk1-esem van.A szijj cseréröl annyit hogy  kettö szijj a vezérmü és az adagoló conti-tipúsú 7500 huf,a generátor,és a klima szijj darabja szintén conti 2300huf,a szervó 1700huf.A vizpumpa 17000huf,a vezérmü feszitö görgö 17600huf,a vezetö 13000huf.Ezeket a nagyszervizkor illik cserélni.A hideg inditáskor fellépö röngatást egy elötöltés állitás javithatja,vagy pedig az elötöltés szabályzo cseréje 60000huf.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 10:35:00 »

Amit itt valaha győri Mondeosok ajánlottak (nincs rendszerezve):
 
Mondeosoknak Győrben
 
- én a Center autósboltban vásárolok majdnem mindent a kedveshez. Elég ócsó,korrekt a srác, nem mindjárt a legdrágábbal kezdi, mint sok helyen. Pl: a féktárcsa 8500 volt,a kupplungtárcsa 7000, vezérszij 3700, olaj 1000,termosztát 950. Mondjuk a gyári cucc azért annyi, mint pl a For-Topnál. Az első kerékagyam volt 33000. Az EPT Modul az 22000. Ha érdekel a cim: Külső Baross út, a Hotel Baross mellett. Tel: 439-181. Mobil: 06-20-9566-281
 
- Az enyémben gyári 2004-es van, azt a Szent Imre uton a Kakas vendéglő melletti Delta riaszto és hi-fi szalonban csinálták. Szerintem korrekt melot végeznek.
Állitolag még a Nagy Imre úti Blaupunkt service nagyon károly. Majdnem a Lajta kereszteződésnél.
Beadtam a rádiót a Delta-ba
 
- Az ikrényi bonto helyén van egy kft, gallytöröket, meg ilyesmikkel foglalkoznak, gyártanak. Szerintem kipufogot is hajtanak. Má csövet. Proba cseresznye. Tel: 524-835, 524-836  
 
Írjuk már össze a bontókat Győrfele:  
-Kossuth utca  
-Öttevény  
-Enese??
-Ikrény felé, a régi Tsz épülete. Még a Crazy Beach elött jóval. Jobbkézfelöl.
 
- A "Dömötör tuning"-ba bemegy valaki megkérdezni, hogy I-es és II-es Mondira mik vannak és mennyiért (múlyégpálya mellett)?
 
- elég sokféle felirat van a Transit Bt-ben. (Tulipános ált.isk.-kal szemben, gyógyszertár mellett)
 
- hol foglalkoznak hengerfejjel? Damjanich utcáról tudok. (szelepfészek köszörülés lenne valszín)
 
- Esetleg klíma szervizeltetés vonatkozásában volna valakinek tapasztalata? (Nekem a skoda mögötti udvarban lévőt ajánlották eddig)
 
- a Hungáriával szemközti lámpabolt Ford alkatrészbolt is egyben.
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 12:03:00 »

Ó, hogyaza, írtam a tegnapihoz hasoló terjedelemben választ, -pedig útálok pötyögni, ha ez nem is látszik,- és egy kattanással minden ELTÜNT!!!
Szóval mindenkinek köszi, de legfőképp Fószer hozzászólása keltette fel érdeklődésem. Előtöltést hol diagnosztizálnak/ állítanak/ cserélnek MEGBÍZHATÓAN, mert ha a környéken ilyen nincs, végszükség esetén akár Pestig, főképp, mert annyi jót hallottam róla, SOLYMÁRra is szivesen elviszem szegényemet, ha ott meggyógyítják, és nem csak pénzt keresni akarnak. (a környéken ilyen megélhetési "bünöző"-szerű cserelőket ismerek.
Másik, mert kicsit belegabalyodtam az alkatrész felsorolásba. Nem klímás mondiba hány szíj kell, adagoló+"normál", ill. a többit mennyire nehéz nem ilyenkor cserélni. Hány feszítő és vezető görgő kell. Karácsony előtt két forrás is negyven fölé rakta az alkatrész árat, ha jól emlékszem két szíjjal és három görgővel.
Most körbenéztem az Ebay-en is német alkatrésznagykerekben 63-108 euróig volt garnitúra.  Az olcsóbb, nevenincs 93-ért Ford, 108-ért Bosh gyártzmány, sőt liciten 1-ről indít valaki újat, de nem hiszem, hogy meg szabad venni, mert nem lehetek biztos benne, oda illik- e és milyen minőség. Pedig lehet, hogy négy nap múlva 20 Eurónál koppan csak a kalapács...
Márpedig három kölök mellet igyekszlk az ember ésszerűen pénzt kiadni, spórolni.  
Szóval akkor ki tud JÓ helyet az előtöltés vizsgálatra, (Győr környék, É-Du, vagy Pest körül max.), ill pontosan mit kell a vezérműszíj cserekor mindenképp cserélni. (görgőt értelemszerüen akarok, mert egy korábbi autómnál ez megszivatott 10 e km es szíjjal!).
Köszönettel  
Simon Ervin (0620 4391 506, Darnózseli, a Szigetközben).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 12:12:00 »

Ja az most kimaradt, hogy álítólag Bosh van benn,  és állítólag 65e km- mel. Mit kellene /illik kibírni ilyennek? Egypár hét mólva szeretném az olajat cserélni, akkor szerettem volna ezt is, nem okozhatja -e a előtöltés esetleges elállítódását a vezérműszíj szintén esetleges megnyúlása, kopottsága? Ha esetleg ez is felmerülhet, AZONNAL állítsam félre a cseréig? Vagy nem ilyen gáz a helyzet, súgjatok légyszi!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 12:14:00 »

Ja az most kimaradt, hogy álítólag Bosh van benn,  és állítólag 65e km- mel. Mit kellene /illik kibírni ilyennek? Egypár hét mólva szeretném az olajat cserélni, akkor szerettem volna ezt is, nem okozhatja -e a előtöltés esetleges elállítódását a vezérműszíj szintén esetleges megnyúlása, kopottsága? Ha esetleg ez is felmerülhet, AZONNAL állítsam félre a cseréig? Vagy nem ilyen gáz a helyzet, súgjatok légyszi!
Nem akarom polírozni a hülyeségemet, de halkan, suttogva, zárójelben megjegyezném, hogy 120ezer! km után cseréltem le a vezérműszíjat.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 12:15:00 »

Ja az most kimaradt, hogy álítólag Bosh van benn,  és állítólag 65e km- mel. Mit kellene /illik kibírni ilyennek? Egypár hét mólva szeretném az olajat cserélni, akkor szerettem volna ezt is, nem okozhatja -e a előtöltés esetleges elállítódását a vezérműszíj szintén esetleges megnyúlása, kopottsága? Ha esetleg ez is felmerülhet, AZONNAL állítsam félre a cseréig? Vagy nem ilyen gáz a helyzet, súgjatok légyszi!
Várd meg a td-seket, pölö Citromheja, Zombi ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 12:18:00 »

Nem akarom polírozni a hülyeségemet, de halkan, suttogva, zárójelben megjegyezném, hogy 120ezer! km után cseréltem le a vezérműszíjat.
Azt nincs is miért.... Mindenki tudja, hogy csak hangyafasznyin múlott a galiba
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 12:21:00 »

Azt nincs is miért.... Mindenki tudja, hogy csak hangyafasznyin múlott a galiba
Szerintem még annyin sem, bár a lecserélten semmi jellegű törés, szakadás, hámlás, stb. nem látszódott. Inkább a feszítő görgők jártak a végét. Megúsztam az a lényeg.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:01:00 »

Szerintem még annyin sem, bár a lecserélten semmi jellegű törés, szakadás, hámlás, stb. nem látszódott. Inkább a feszítő görgők jártak a végét. Megúsztam az a lényeg.
(szervízkönyvból tudod, vagy te toltad bele a 120-at?)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:25:00 »

(szervízkönyvból tudod, vagy te toltad bele a 120-at?)
Én voltam.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:31:00 »

(szervízkönyvból tudod, vagy te toltad bele a 120-at?)
120K a gyári ajánlás, én inkább 80K nál szoktam cserélni komplett mindent.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:34:00 »

Én voltam.
Soha többet
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 13:43:00 »

120K a gyári ajánlás, én inkább 80K nál szoktam cserélni komplett mindent.
Na ez az. Én is így hallottam anno, és azért nem sürgettem a dolgot. És akkor meghallottam, hogy itt mondenki 60-70ezerről beszél, kicsit kivert a víz.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 17:37:00 »

No a vezérműszíjjról most kicsit többet tudok, már nem félek annyira, de a előtöltésre illetve az árakra választásra még várok reakciókat. Köszi előre is.
Ervin
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 18:01:00 »

120K a gyári ajánlás, én inkább 80K nál szoktam cserélni komplett mindent.
Szoktam?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 22:46:00 »

No a vezérműszíjjról most kicsit többet tudok, már nem félek annyira, de a előtöltésre illetve az árakra választásra még várok reakciókat. Köszi előre is.
Ervin
Annyira ne légy nyugodt. A kollegák sztem benzines gépekről beszélnek, ugye? A TD 60e km-es csereperiódussal rendelkezik, de illik kicsit előbb cserélni, mert nem mindíg bírja ki a periódust. Ezek szerint neked szerencséd van. A legolcsóbb forrás fox. Itt a fórumon találod meg. Gyári alkatrészt hoz, elég olcsón. Nekem még tavaly decemberben hozott '96-os TD-hez komplett szetet 22k HUF-ért, ez elég baráti ár, kedvezményesen ennyiből jösz ki a noname-el. Az egyetlen apró gond, hogy fox Budapest környékén rendel, de ez talán már orvosolható valahogyan. Én szigetszentmiklóson lakom, ha kell segítség akkor hívj: 30-203-7559.
 
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 23:17:00 »

No a vezérműszíjjról most kicsit többet tudok, már nem félek annyira, de a előtöltésre illetve az árakra választásra még várok reakciókat. Köszi előre is.
Ervin
Helló.Székesfehérváron van egy specko ford szerelö ember,szinte kizárolag mondeokal foglalkozik.Ő szerintem halálpontos diagnozist tud mondani a autórol.Ha nem klimás a 1,8td akkor vezérmü és adagoloszij mindenképpen együtt cserés,a generátor és a olajszivatyu szij külsem bonyolult.A vezérmü szij cserénél feltétlenellenörzni kell a vezérmü hajto kerék állapotát mert az kettö részböl áll!!!Ha az meg lazul és el tud mozdulni ellégé nagy baj kerekedik.De  a 60e-kmes cserét sziguruan illik betartani
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 23:26:00 »

No a vezérműszíjjról most kicsit többet tudok, már nem félek annyira, de a előtöltésre illetve az árakra választásra még várok reakciókat. Köszi előre is.
Ervin
A LÁNG alkatrész kereskedöknél a vezszij+adagol+feszitö és vezetö görgö30284huf.sofima olajszürö 1610huf.sofima levegö szürö 3920huf.sofima gázolaj szürö 811huf.delphi pollenszürö 3529huf.olajszivatyu szij 2068huf.generátor szij 2964huf.vizpumpa 17500huf.Ezek  mai friss árak
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2006.03.17 péntek, 10:52:00 »

A LÁNG alkatrész kereskedöknél a vezszij+adagol+feszitö és vezetö görgö30284huf.sofima olajszürö 1610huf.sofima levegö szürö 3920huf.sofima gázolaj szürö 811huf.delphi pollenszürö 3529huf.olajszivatyu szij 2068huf.generátor szij 2964huf.vizpumpa 17500huf.Ezek  mai friss árak
Én inkább a gyári cuccokat ajánlanám! Fox-nál még az utángyártottaknál is olcsóbbak, és biztos, hogy nem szivsz vele. Az utángyártott alkatrészek viszont már leszerepeltek néhányunknál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2006.03.18 szombat, 20:45:00 »

Köszi az eddigieket, most felvettem a kapcsolatot foxal, igyekszem mielőbb lecserélni, mielőtt baj lenne.
Ha Ebayes rendelésről (nagykerből) vantapasztalat, azt is szívesen meghalgatnám.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 07:28:00 »

Sziasztok,ki ért a motor vezérlő elektronikához?Huh?  
Az egyes befecskendezömnek nem ad energit,ezt az előző tulaj ugy orvosolta,hogy össze kötötte a 4-essel,ez jó igy,lehet jevítani motor vezérlő számítógépet,mert abbol a dobozbol nem jön a jel!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 14:11:00 »

Sziasztok,ki ért a motor vezérlő elektronikához?Huh?  
Az egyes befecskendezömnek nem ad energit,ezt az előző tulaj ugy orvosolta,hogy össze kötötte a 4-essel,ez jó igy,lehet jevítani motor vezérlő számítógépet,mert abbol a dobozbol nem jön a jel!!!
Dobozbol tuti nem jon a jel vagy csak megszakadt valahol a kabel? A zold/feheren vagy zold/piroson megvan a fold? Hibakodok? Amugy korai mk1-eseknel eleg gany a szigeteles, en vmi kontakthibat keresnek 1. lepesben.
 
Ha tenyleg nem ad jelet az ECU es minden mas OK, akkor bonto.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 15:16:00 »

A jelet mindjárt az ecun mértük és nincs!!!Kábel ok!Hibakod,csak1 az egr,azt hiszem 327!Más nincs és ahogy írtam az 1-es befecskendezőt rákötötték a 4-esre!Amugy megy rendesen az autó,csak vmikor nehezen indul!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 15:37:00 »

A jelet mindjárt az ecun mértük és nincs!!!Kábel ok!Hibakod,csak1 az egr,azt hiszem 327!Más nincs és ahogy írtam az 1-es befecskendezőt rákötötték a 4-esre!Amugy megy rendesen az autó,csak vmikor nehezen indul!
327 es hiba EGR-hez kapcsolodó kis dobozok hibájára utal a tűzfalon fékszervó felöli 2db. Lapos fém doboz és a mellette lévő fekete.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2006.03.23 csütörtök, 23:08:00 »

Ne a saját gépedről, hanem Net-ről tegyél be képet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2006.03.24 péntek, 11:32:00 »

Ne a saját gépedről, hanem Net-ről tegyél be képet.
sajtó és szólás szabadságot követelünk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2006.03.28 kedd, 20:27:00 »

Helló!
Utánna néztem az Ebay-es alkatrésznek. Eredeti Ford szet, (a két szíj, két vezető, egy feszítő görgő, és az emlegetett fogaskerék, egy zacsiban apróságok együtt) direkt a gyáriszám alapján a tuti hozzávalót ígérik. Én meg mindent elhiszek... A szervíz (fortop) 28- ért cserélné, a helyi szerelő 15-ért. Inkább az utóbbit választanám, de azzal sem vagyok teljesen nyugodt.
Viszont leginkább az esetleges előtöltés, vagy komlett diagnosztika érdekel. Konkrét ötleteitek volnának, elérhetőséggel, nem túl messze, esetleg ahol bejelentés után egy nap alatt MINDEZT, elérhető áron megcsinálnák. (Pest- Sz.fehérvár is lehet akár).
Bocs, ha sok nyügöm van, de hoszabb távra szeretném még megőrizni az autóm, és nem akarok kisérletezgetni. A Ti tapasztalatotok, kapcsolataitok sokat segíthet.
 
Köszönöm: Ervin
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2006.03.28 kedd, 20:45:00 »

Helló!
Utánna néztem az Ebay-es alkatrésznek. Eredeti Ford szet, (a két szíj, két vezető, egy feszítő görgő, és az emlegetett fogaskerék, egy zacsiban apróságok együtt) direkt a gyáriszám alapján a tuti hozzávalót ígérik. Én meg mindent elhiszek... A szervíz (fortop) 28- ért cserélné, a helyi szerelő 15-ért. Inkább az utóbbit választanám, de azzal sem vagyok teljesen nyugodt.
Viszont leginkább az esetleges előtöltés, vagy komlett diagnosztika érdekel. Konkrét ötleteitek volnának, elérhetőséggel, nem túl messze, esetleg ahol bejelentés után egy nap alatt MINDEZT, elérhető áron megcsinálnák. (Pest- Sz.fehérvár is lehet akár).
Bocs, ha sok nyügöm van, de hoszabb távra szeretném még megőrizni az autóm, és nem akarok kisérletezgetni. A Ti tapasztalatotok, kapcsolataitok sokat segíthet.
 
Köszönöm: Ervin
Hát Ford Solymár igen jó hírű, én jövő héten megyek egy tavalyi ajánlat alapján 19ezer a szerelés, a tegnapi beszélgetéskor pedig azt mondták hogy 20k ba belefér. Sztem enyi töbletet megér a márkaszervizes munka.
 
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2006.03.29 szerda, 10:08:00 »

Hát Ford Solymár igen jó hírű, én jövő héten megyek egy tavalyi ajánlat alapján 19ezer a szerelés, a tegnapi beszélgetéskor pedig azt mondták hogy 20k ba belefér. Sztem enyi töbletet megér a márkaszervizes munka.
 
Üdv Shadow
a vez.szíjcserénél kifejezetten ragaszkodtam a márkaszervízhez, garancia, szakértelem miegymás miatt
most már látom, hogy az mk1 még nem annyira bonyolult jószág, hogy csak szagszervíz tudja javítani
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2006.03.29 szerda, 10:11:00 »

Helló!
Utánna néztem az Ebay-es alkatrésznek. Eredeti Ford szet, (a két szíj, két vezető, egy feszítő görgő, és az emlegetett fogaskerék, egy zacsiban apróságok együtt) direkt a gyáriszám alapján a tuti hozzávalót ígérik. Én meg mindent elhiszek... A szervíz (fortop) 28- ért cserélné, a helyi szerelő 15-ért. Inkább az utóbbit választanám, de azzal sem vagyok teljesen nyugodt.
Viszont leginkább az esetleges előtöltés, vagy komlett diagnosztika érdekel. Konkrét ötleteitek volnának, elérhetőséggel, nem túl messze, esetleg ahol bejelentés után egy nap alatt MINDEZT, elérhető áron megcsinálnák. (Pest- Sz.fehérvár is lehet akár).
Bocs, ha sok nyügöm van, de hoszabb távra szeretném még megőrizni az autóm, és nem akarok kisérletezgetni. A Ti tapasztalatotok, kapcsolataitok sokat segíthet.
 
Köszönöm: Ervin
Mennyiért adják a szettet? Itt 33eHUF volt fél éve a legolcsóbb. Sztem 2 óra munka az egész, nem hiszem, hogy drágább lenne 15e-nél egy normális Ford szervízben... Nekem 6e-ért csinálta a szerelőm(Esztergom).
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2006.03.31 péntek, 08:47:00 »

Halee!
Tegnap egy ismerősünk MKI-ese nem indult. ( 2L,benzin ) Akksi fesz ok, lámpák világítanak a műszerfalon, aminek kell. Indítózásnál két halk kattanás a motortérből, önindító mintha nem is lenne a motorban. Más nem lévén, betoltuk.
Így sikerült beröffenteni a mocit. Később hívott, hogy odahaza leállította az autót, és azóta pöccre indul.
Valakinek tipp? ( javasoltam neki, hogy sürgősen keressen fel egy szerelőt! )
Üdv.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2006.03.31 péntek, 10:16:00 »

Halee!
Tegnap egy ismerősünk MKI-ese nem indult. ( 2L,benzin ) Akksi fesz ok, lámpák világítanak a műszerfalon, aminek kell. Indítózásnál két halk kattanás a motortérből, önindító mintha nem is lenne a motorban. Más nem lévén, betoltuk.
Így sikerült beröffenteni a mocit. Később hívott, hogy odahaza leállította az autót, és azóta pöccre indul.
Valakinek tipp? ( javasoltam neki, hogy sürgősen keressen fel egy szerelőt! )
Üdv.
Beragadt az önindítója, de sztem nem lesz vele gondja. Nálam is volt ilyen, és kb 3 nap alatt elmúlt. Én indítózás közben felemeltem a kuplungot, és akkor nem ugrott ki a motorból idő előtt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.